vitold >> Jo to jsem pravě četl,ale mox z toho nevyčetl😃Zkusím se zeptat známýho elektrikáře,jak nejlíp dobýt baterky,když budu na rybách.Přes auto to nepůjde,protože budu daleko od auta a solární panel asi dobrá věc,ale tak nesvítí pořád😕Ideálně dobýt přes trakční baterku nějak ty menší do loďky.
Brudi13 >> Je to hodně ježdění. Viděl jsem i 3 náhradní baterky do sportcarpu, kam se dává jedna.
Jinak možnosti:
1. Hodně náhradních baterií
2. Solární panel - dlouho nabíjí, výkonný je drahý (tady se dohadovali o jeho výkonu https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=750276&kw=benzinová)
3. Autonabíječka nebo měnič napětí
vitold >> No právě,počítám že ve vlnách a ve větru bych udělal 5 vyvážek po 400m a baterky by byly prázdný.Spíš jsem chtěl vědět nějakej typ dobíjení baterek,mít třeba dva páry jedny v loďce a druhé mezitím nabíjet.
Brudi13 >> Mě jedna na přes lužnici (70 m) vydrží tak 20. 140x20 = cca 3 km. Ale hodně záleží na větru. V bezvětří jede krásně i je krásně vidět, minulý týden přes vlny skoro vidět nebyla a cesta proti větru a vlnám byla mnohem delší.
vitold >> Byl jsem teď na rybách a borec vedle mi vozil na nějakých 200m a úplně v pohodě,měl tu novou mivardi a baterky mu vydržely jedno dopoledne,tak jsem se chtěl zeptat jak je to s výdrží u téhle lodičky, je mi jasný,že je potřeba náhradní baterky nebo něco na dobíjení baterek,ale co je lepší,aby to vydrželo pro 2 lidi na 4 dny.
Brudi13 >> Nevím jestli dobře vidíš, ale já vozím tak 150 m a je to jen tak tak a to jí mám olepenou reflexníma samolepkama. Nevím, ale podle mne 250 metrů nedáš anebo s dalekohledem, špatně se pak rozeznává směr. Leda mít vodu jako olej, ale to nechytám. Výdrž řeším náhradními bateriemi. Tady máš 70 m v mlze, to jsem myslel, že ji ztratím. Bylo to popaměti:)))
Čaute jezdíme s kámošem na 4-5-ti denní výpravy a chtěli by jsme si pořídit zavážecí lodičku. Vozili by jsme na nějakých 250m a potřebujeme,aby nám vydržela loďka celou výpravu. Někdo kdo s tím má zkušenosti s výdrží baterek nebo dobíjením..přemýšlíme nad loďkou Sportcarp GPS Profi.Díky za odpovědi
Tak to jo mazec uvažoval jsem o nové lodičce a teď nevím. Mám patnáct let starou sportkarpku dvě komory je to fakt parník a za ty roky nezklamala ani jednou je sice pomalá ale jinak super.Echo tam mám tu žlutou kačenu na provázku zavazanou za anténu a funguje to dobře. Baterky mi vydrží cca dvacet 150metrove vývozy
bady-87 >> to nafouknutí, i minimální, je začátek konce. Fakt nevim jakej je u toho návod, jaká je u toho nabíječka (jak měří, jak je přesná, jakej má nabíjecí algoritmus, jak je nastavenej nabíjecí proud)... těch věcí, co to může způsobit je moc. To, co jsem psal, je o lipolkách všeobecně. Taky jsem jich dost zničil než jsem pochopil, co jim vadí a jak se k nim chovat, aby dlouho vydržely.
Borek-kerob >> tohle všechno vím. Nikdy je nevybijím uplně. Měním ještě s dostatečným předstihem. Doma vždy dobiju do plna, ale tak mi to poradili v mivardi servise. To nafouknutí je zatim minimalni. To se mi stalo na poslední rybačce a to sem ty baterky měnil hooodně s předstihem a určitě nedobijel do plna. Ono je to složitý, ale bohatě by stačilo, kdyby k baterkám byl u lodičky solo návod a bylo by to cajk. Takhle, aby si to člověk vše zjišťoval sám.
Bobertik >> primárně nepatří do ruky lidem, co tomu nerozumí. S lodičkou (zavážecí nebo jakoukoliv jinou) nevidim problém. Já na ně provozuju letadla, lodě i autíčka. Vydržej mi ty baterky i několik let a dostávaj celkem zabrat (násobný proudy), ale dodržuju základní pravidla, jak se k nim chovat a mám kvalitní nabíječ, co nedovolí vyšší napětí, než těch 4,2 V na článek.
Lipol jsou nejchoulostivější baterky na trhu...
bady-87 >> s těma baterkama je to složitý. Podle mě je už chyba to, že do toho dávaj lipolky. Pokud se k lipolkám neumí člověk chovat, zničí je během chvíle. Jsou strašně náchylný na vybití pod 3V na článek (to je dokáže zničit skoro okamžitě), jsou nachýlný na skladování - je potřeba je skladovat ne uplně nabitý a v žádnym případě vybitý. Je potřeba u nich udržovat všechny články nabitý nastejno... nevim co k tomu dávaj za nabíječ, ale ten jim dokáže taky ublížit - záleží jak přesně měří napětí, jestli nabíjí každej článek samostatně nebo měří jen součet napětí... prostě pokud člověk neví, strašně lehce je zničí.
Nafouknutí lipolek znamená obvykle buď nabití na více než 4,2 V na článek nebo naopak vybití pod 3 V na článek (měřeno bez zatížení proudem).
Prostě lipolky nepatřej do ruky lidem, kteří s tim neuměj zacházet.
drvoštěp >> tady to vidis proc od mivardi nechcu ani hacek,na reklamace to jsou prebornici,"šajze arbait"neboli šit firma pro sirokou rybarskou verejnost,a su hrozne rad ze na to prichazi i jini,:-) :-) mimimimi -jejich stanku se na veletrhu uz roky vyhybam,jo mel jsem futral necelej rok nez se prodrel,kdybych v nem nenosil tezsi udice tak by prej vydrzel haha:-) :-)
Jak píše bady...mám compacta a po prvni vyprave sla lodka hned na reklamaci, nesla gps a komory se neotviraly, reklamace neuznana prej vypojene kabely a servisak z mivardi mi rekne kdyz mi nepujdou komory at lodicku pred zavazenim zkalibruju , vcera sem prijel z ryb a lodicka opet nefunguje a jede znovu na reklamaci, nefunguje magnet na zaveseni hacku a komory se otviraji asi 1x z 20 pokusu a nebo vubec ,schvalne jsme to dnes na prodejne vse zkouseli a kontrolovali 3 prodavaci , i kabely zapojene,nezapojene a jine jejich duvody ktere udali pri prvni reklamaci uz se opravdu tesim co mi řeknou ted a jake bude vyjadreni. Tak ze opravena lodicka fungovala cele 3 zavezeni a sem moc rad ze se nani muzu spolehnout a tesit se na dalsi vypravy s ni :D
Ahoj, čekal jsem na tuto diskuzy :-D já tedy mám li-pol 5,0 2016 model. Není to tedy tento, jak píšeš, ale musím tu sem dát, jak těžce bojuji s baterkama. Původní baterky odešly. Po roce a něco a v Mivardi se mi s reklamaci se dá říct vysmali. Tak sem.koupil dvoje nový za necelých 9k a už sem mi dvě z nich trošku nafoukly. Ovšem né na tolik, aby prošla reklamace. Nyní tedy počkám až se nafouknou víc nebo vytečou či vybuchnou v lodičce. Kdyby to nebyl dárek už dávno bych jí prodal a vzal člun s motorem. Btw známej měl ten compact a vydržela mu jednu výpravu a šla do servisu.
Navijáky PENN Affinity jsou určeny pro nahazování do extrémních vzdáleností. Jsou vybaveny několika prvky, které je činí ještě výkonnějšími a odolnějšími.
Signalizátory JRC Radar DR jsou navrženy tak, aby vyhovovaly v každé situaci. Při vývoji a testování byl kladen důraz na kvalitu, spolehlivost a jednoduchost v ovládání.