E-shopy, zboží skladem - neskladem

Ahojky kolegové,

taky se vám už stalo, že si objednáte zboží v rybářském e-shopu které deklarují, že je skladem a po x dnech čekání vás informují, že vlastně skladem není ?
Když pak po info, že zboží nemají a potažmo je nemá ani dodavatel, kouknu opět na jejich stránky, tak mě může trefit, když si to ani neopraví. Lze s tím něco dělat? jak se tomuto zklamání vyhnout ?
Autor diskuse: VENTO - Profil , 26.3.2015 všeobecné - ostatní

Slavíček - Profil | Čt 12.10.2017 18:57:28

U ravenu jsem čekal 3 týdny a nakonec mě chtěli poslat jenom část že zbytek pošlou jindy .Kdybych nenapsal je nenapadlo ani napsat že to nemají skladem Opravdu super přístup

jackass - Profil | Čt 12.10.2017 18:50:39

tropic liberec.... reklama na strankach jako krava a tyden od objednani se nic nedeje.to sem chtel jen blby woblery, strcit do krabicky a poslat v jinych eshopech trva 24h

Honzík 1 - Profil | So 11.4.2015 9:47:07

Tak já včera objednával sadu signalizátorů Milfa Carpsound VTS 4+1.
Tři eshopy zaručeně skladem, další tři doručení do týdne. Objednal jsem a poté zavolal abych zjistil jaké zakoupit baterie protože z popisu zboží jsem to nezjistil. Ale zato jsem zjistil že je zaručeně skladem nemají.Poté jsem volal přímo na Milfu a tam mi paní oznámila že budou k dostání nejdříve začátkem června. Postupně jsem obvolal všech 6 shopů a pouze jeden jediný je má k dostání.
Tak doufám že mi nepřijde v balíku nějaká cihla nebo kamení.

Matthysek - Profil | Pá 10.4.2015 11:56:06

Vašek74 >> kolega má podobné zkušenosti s Tropikem v Liberci, prý také co je u dodavatele je skladem, pak si objedná, po týdnu telefon, že zboží není a nebude, ale na www stránkách žádná změna, stále zboží vesele skladem. jo Tropic už není co bývalo.

brčál - Profil | Čt 9.4.2015 16:15:21

dukin >> ahoj.to mě docela překvapilo,že s firmou chyt a pust nejsi spokojený.já u nich objednávám už asi čtvrtým rokem a naprostá spokojenost.

Pallermo - Profil | Čt 9.4.2015 15:53:55

kucous >> .D:D:D no korda je specialista :D

kucous - Profil | Čt 9.4.2015 15:48:38

U Tomi Korda jsem objednal 6.ledna podložku od JRC,na stránkách mají že je skladem,od ledna už jsem tam šestkrát volal a stále jim nedorazila od dodavatele a to je už duben,super

dukin - Profil | Čt 9.4.2015 15:28:35

RST >> Dalo by se ještě poladit, (přechody mezi upnutím) :o) ale vždycky bylo málo času..
Od té doby co jsem je začal dělat jsem se nedostal k tomu abych si pro sebe udělal jednu jedinou nerezovou :o) Uvažoval jsem že začnu dělat i tu hřídelku kterou páčka zvedá ale nedostal jsem se k tomu. :o( času je jaksi méně a méně. Snad se aspoň jednou dostanu letos na TJ.
Zadavateli otázky se omlouvám.

Vašek74 - Profil | St 8.4.2015 21:49:01

Ahoj, přesně před rokem jsem na Braunstar udělal objednávku na novou sezonu od krmreců na feeder, vlasce, krmení , bižu ,swingery, vážící sak.. prostě už ani nevím co všechno asi za 3000 kč.Vše mělo být skladem, Objednal jsem o víkendu a tím že příští víkend pojedu na 3 dny k vodě.
Celý týden nic, krom potvrzení objednávky.Pak v pátek mi přišlo že balík byl předán PPL .Dost drsně jsem jim napsal, že jsem čekal zboží za 2-3 dny-pokud píší skladem.Dle jejich vyjádření je "skladem" vše co mají u dodavatelů do 3 dnů.Tak jsem se v ten pátek sebral a vše nutné koupil v kamenném obchodě-ještě že je máme.Abych mohl na ryby odjet....Bohužel jsem si myslel že když je něco skladem-jako když já jdu k zákazníkům na montáž-já doma sáhnu ve skladu do regálu a jdu montovat.Tady to tak vždy není.
Jiná daleko lepší zkušenost s firmou NGT - co mají skladem opravdu mají, v neděli objednáte-v úterý doma, opravdu fungují do druhého dne.Objednávám tam znovu a moc rád.
Asi nejlepší obranou bude Lhářům už nikdy nedat šanci vydělat ani jedinou korunu a nakupovat jinde.
Ať se daří........

RST - Profil | St 8.4.2015 21:27:12

dukin >> Tvoje páčky nemají chybu.

dukin - Profil | St 8.4.2015 21:26:18

RST >> Tak tak :o) člověk na to šetří a těší se.. už jsem se viděl na TJ s novým boxem jak se v tom budu hrabat a nakonec z toho bylo prd. Já bych si třeba nedovolil poslat někomu poškozenou páčku :o)

kouly - Profil | St 8.4.2015 20:11:44

RST >> nevím možná máš pravdu, ale jí to vidím jinak.

RST - Profil | St 8.4.2015 20:03:26

kouly >> Znám dukina, nemám důvod mu nevěřit. A jak sem psal, pokud dostaneš poškozenou věc v nepoškozeném balíku, je to prostě zkouška jestli to projde. Někdo to prostě takhle zabalil a poslal, nemyslím si že by byl v eshopu zaměstnaný někdo kdo nemá oči.

kouly - Profil | St 8.4.2015 19:58:44

RST >> reklamaci toho balíku že víš co mu odpověděli.

RST - Profil | St 8.4.2015 19:45:53

kouly >> Co??

kouly - Profil | St 8.4.2015 19:44:19

RST >> ty si to dělal s dukinem stejně ????

RST - Profil | St 8.4.2015 19:42:21

kouly >> V poho to není, v první řadě to někdo od nich poslal, výmluva: "jé my jsme si nevšimli" je jen prachsprostá výmluva. Prostě to zkusili a kdo si myslí že ne a omlouvá to je jen a jen naiva.

Pallermo - Profil | St 8.4.2015 19:39:12

nofish >> hele ja mam casu dost :D kazdopadne nebavim se o navijaku za par stovek .
ale u jinych veci bych se nad tim zamyslel
ale ja jsem dal jen reakci ze po potvrzeni maji povinost ti to dodat nic vic nic min .

kouly - Profil | St 8.4.2015 19:35:52

dukin >> pokud ti to vzali tak to je v poho, horší by bylo pokud by tě obvinili zato že si to zničil ty a nebo nereagovali. Jo problem je že to musíš pak nahánět jinde. ono dle mého i záleží kdo to zabalí a odesílá a to že od ppl máš nepoškozenou krabici ale poškozenej obsah je docela v poho, mně so to také stalo.

nofish - Profil | St 8.4.2015 19:33:28

Pallermo >> A teď se zeptám. Oni ti slíbí třeba naviják za 2000, jinde je za 2500. Nakonec ti objednávku zruší, že ho nemají. Ty fakt máš tolik volného času abys to s nimi třeba čtvrt roku řešil a můžeš na ten naviják čtvrt roku čekat?
Souhlasím, že mají povinnost ti to zboží dodat, po potvrzení objednávky. Ale netuším, jak to zařídit, aby to mělo smysl.

Pallermo - Profil | St 8.4.2015 19:26:06

nofish >> KLIDNE tak nebo tak proste tak ti ho sezenou jinde za vyssi cenu nez meli oni to at se staraji oni :))

dukin - Profil | St 8.4.2015 19:24:31

kouly >> Jinde se mi to nestalo. Box od Foxe s prasklým víkem i praským průhledným obalem v neporušené krabici od PPL včetně asi dalších neporušených deseti věcí. Nemyslím že si toho někdo nevšiml, Box byl poslední kus co měli. Poškrábaný naviják Daiwa Entoh v další objednávce který pak nabízeli dál jako poslední kus... Chápu že se toho potřebovali zbavit, ale mrzelo mě to protože jsem to musel objednat jinde a zase čekat a čekat :o) Pak jsem objednával u nich něco jiného, taky ne za malé peníze a došlo všechno v pořádku takže do třetice jsem byl spokojený.

jdmteg - Profil | St 8.4.2015 19:19:00

dukin >> tohle se mi taky stalo, ale v parysu, přišel prut a měl lehce poškozeny korek, napsal jsem mail, další den si ho vyzvedlo ppl, omluvili se mi a hned jsem dostal výměnou nový, takže to beru jako velice seriózní přístup.. může se stát cokoliv, ale pokud ti to vyreklamovali nevidím problém..

kouly - Profil | St 8.4.2015 19:00:56

dukin >> myslíš že tě opravdu zkoušeli? kolikrát se mi stalo že mi prostě přišlo zboží které ani na krámě nerozbalili a tak ho ani nekontrolovali a to všude kde jsem nakupoval. jinak chytapust púatří mezi obchody kde jsem spokojen, další mám braunstar, formy brno a tp

dukin - Profil | St 8.4.2015 18:48:30

jdmteg >> Tak chyť a pusť bych vynechal, dvakrát mi poslali poškozené zboží, vráceno sice bylo ale zkoušeli to na mě.

Jirka75 - Profil | St 8.4.2015 18:38:12

VENTO - >> Ahoj, pokud vyloženě zboží potřebuji co nejdříve, vezmu telefon, zavolám do daného
e-shopu a zjistím jak se věci mají :-).

jdmteg - Profil | St 8.4.2015 18:37:12

Za mě parys, fishing invest, chyť a pusť, co je skladem to mají..nikdy nebyl jediný problém, včetně reklamace, já je můžu doporučit..

nofish - Profil | St 8.4.2015 18:11:01

Pallermo >> Vím, že máš právo na dodržení potvrzené objednávky. Ale jak to z e-shopu dostaneš, pokud ti to odmítnou dát? Jedině soudně, ne?

RST - Profil | St 8.4.2015 18:05:43

Pallermo >> No ale když ty věci nikde nemají tak jak je z nich dostaneš?? Jinak s tebou samozřejmě souhlasím.....

dukin - Profil | St 8.4.2015 18:04:39

Tomu zklamání se lze vyhnout jedině že si před objednávkou zavolám a ověřím si dostupnost přímo po telefonu. U některých e-shopů není vůbec třeba, ale nejhorší je když se ani neozvou a člověk čeká jako blbec.. Ne všude jsou schopní lidi-vlastní zkušenost..

Pallermo - Profil | St 8.4.2015 18:03:26

RST >> mas na to pravo ze zakona . at se staraji tak na ne posles COI a dostanou pokutu atd a oni ti daj tu veci i kdyby meli prodelat 5 tis klidne :D

RST - Profil | St 8.4.2015 17:57:46

Pallermo >> A jak to z nich vymlátíš????

Pallermo - Profil | St 8.4.2015 17:57:18

ruzmich >> nemaji a nebude zbozi neexistuje pokud tam maji skladem a ty mas objednano a v melu potvrtzeno tak ti ho musi sehnat

nofish - Profil | St 8.4.2015 17:52:15

Sice ne zrovna moc zboží, ale celkem aktuální mi připadá rs-fish, pak to určitě sedí na velká-ryba.cz
Tragédie jsou eshopy jako třeba rybářské-nej z části i tropic, kde sice mají dobré ceny, ale jak psal kolega níže, hromadu zboží nemají dostupného, ale přitom pořád v nabídce, s nízkými cenami, asi aby to dohledaly vyhledavače zboží a člověk koupil něco jiného.

kožich007 - Profil | St 8.4.2015 17:50:49

VENTO - >> stalo se mi to několikrát třeba na tropicliberec.cz, stalo se mi to u nich dvakrát, nedali ani vědět a dělali mrtvého brouka.Už jsem u nich nikdy nenakoupil a ani nenakoupím. Našel jsem si shopy kde to dle mého funguje super olpra.cz na zátěže, m-artkovo.cz na háčky a chytpaust.cz na ostatní. Všude spokojenost a pokud by náhodou došlo k chybě, okamžitě volají a navrhují řešení. Když si potřebuji náhodou koupit něco na neprověřeném šhopu, tak si tam raději zavolám a pak případně objednám.

RST - Profil | St 8.4.2015 17:44:50

Nachos >> Co píšeš není až tak úplně pravda, ano je možnost hlídat eshop "ručně"= odepisovat každou vyprodanou položku, ale tohle je trošku předpotopní systém. Ve firmě používáme eshop který je online napojený na sklad a pokud není zboží dostupné přímo ve skladu není ani na eshopu. Když přijde nové zboží je skladem v eshopu okamžikem naskladnění a vystavení příjemky....... Bohužel troufnu si tvrdit že kolegové mají pravdu, mnozí eshopisti mají dostupné - nedostupné zboží na stránkách jen za jedním účelem. Přilákat co nejvíce koupichtivých zákazníků. Mnohdy bývá takové zboží i výrazně levnější než je obvyklé a po zaslání kontaktu se zákazník doví že teď zrovna to co chtěl není ale že mají podobné super produkty..............

unudle - Profil | St 8.4.2015 17:37:49

ruzmich >> Když ty slevy maj na zboží které nemají a mít nebudou, tak nemusej mít obavu, že by prodělali.

ruzmich - Profil | St 8.4.2015 16:49:57

O Tropicliberec.cz mi ani nemluvte minimálně půlka věcí není i když píší skladem, čekání týden a pak se ráčí zavolat, že zboží nemají a nebude, na stránkách se neobtěžují stav změnit, a ta čekací doba, než něco pošlou je fakt síla, zas je pravda, že slevy co mívají jinde jen tak nejsou.