Vanička na míchání krmení

Zdravím,
chtěl bych se zeptat,zda používáte někdo tento druh síta a popřípadě jakou plastovou vaničku k němu.Síta mají v mnoha obchodech skladem,ale vaničku k němu se mi nedaří sehnat.Díky za každou radu.

http://www.mivardi.cz/produkty/doplnky/sita/sito-mivardi-hranate-1-9-mm/
Autor diskuse: mikin12345 - Profil , 16.3.2015 feeder - náčiní, doplňky
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSerjoža - Profil | Ne 6.1.2019 19:31:24

Někdo by uživil na to míchání krmení aji toto.

    Nnumen - Profil | Ne 6.1.2019 19:11:37

    Dědek >> tady máš něco ve výprodeji. Netuším kolik to vydrží. Již se to nevyrábí. Je jich tam více od různých výrobců http://www.arybarstvi.cz/spro-michaci-taska-s-vikem​-team-competition-baitbucket-37-cm-10679.html

      NPřemet:-) - Profil | Ne 6.1.2019 17:44:12

      E.T. >> ty jo, v alci asi nemám... Stejně mám ale model, který by se ti nehodil. Já mám ty 3,60 12 ft bw, to určitě nemá vrhačku 100g. Ale od loňského roku jsou ty novinky... Právě o nich přemýšlím...

        NE.T. - Profil | Ne 6.1.2019 12:34:29

        Přemet:-) >> neéé myslím jen dva pruty :-)) Celou řadu Toreona nechci :-)) Nutně potřebuji ty dva pruty :-)) Máš nějaké foto toho Spiritu v akci??

          NPřemet:-) - Profil | Ne 6.1.2019 12:29:22

          E.T. >> to už mi přijde dost peněz... No, ale nikdy neříkej nikdy... 😀

            NE.T. - Profil | Ne 6.1.2019 11:59:55

            Přemet:-) >> já jsem zase hrdý majetelem úplně celé řady :-))) Tedy krom 300cm. Ten mi žel bohu utekl a nikde jsem ho už nesehnal :-( Ale přemýšlím že bych si v podobné délce koupil toho Toreona.

              NPřemet:-) - Profil | Ne 6.1.2019 11:35:17

              E.T. >> když zmiňuješ Greys, tak jsem hrdým majitelem 2x G-Tec 12 ft... 😀
              Taky vždy kupuji dva stejné...

                NE.T. - Profil | Ne 6.1.2019 10:17:33

                Přemet:-) >> Zdarec, zrovna nedávno jsem na něj koukal na nějakém eshopu v UK. Tuším že tam byl v akci od 140 liber. U baitse bych si ho rozhodně nepořizoval. Vždy kupuji dva stejné pruty. Ta cena z UK je uplně jinde. Škoda že už se Greys nezabývá vývojem prutů na feeder. Dostal jsem typ na Rive Specimen. Taky dvoudíl.

                  NPřemet:-) - Profil | So 5.1.2019 22:35:43

                  E.T. >> a co třeba free spirit? Stejný problém jsem řešil loni a bohužel těch variant ve dvoudílu moc není. Třeba Martin Maťák mi řek, že tím, že trvám na dvoudílu si hrozně zužuju výběr, protože prý perfektních prutů ve trojdílu je prostě více. Nicméně jsem koupil ty Free Spirity a jsem fakt spokojenej. Hezkej, tenkej prut, minimalistický anglický zpracování a ještě za relativně přijatelnou cenu... 😀
                  http://obchod.mikbaits.cz/index.php/cz/free-spirit/​p-s-pruty-feeder-wagler/feeder-pruty-ctx-power-feed​er.html

                    NDeawon - Profil | St 2.1.2019 13:02:28

                    Willow >> Tak zase ať to trochu vypadá a něco to vydrží.

                      Njá 2 - Profil | St 2.1.2019 13:00:29

                      E.T. >> Pošlu večer

                        NE.T. - Profil | St 2.1.2019 12:57:13

                        já 2 >> když tak sz dík

                          NE.T. - Profil | St 2.1.2019 12:31:34

                          já 2 >> neomezený rozpočet :-)) Ale musí to být dvoudíl. Odhozovka kolem 100g Líbí se mi Daiwa SLR. Ale je vyprodaná.

                            Nalmazan - Profil | St 2.1.2019 12:30:16

                            Pstruh27 >> taky, taky...-)

                              Njá 2 - Profil | St 2.1.2019 12:29:57

                              E.T. >> Cena?

                                NE.T. - Profil | St 2.1.2019 12:27:42

                                já 2 >> momentálně řeším nějaký pěkný hodně ostrý feeder na Labe:-)) Délka 360cm.

                                  Ncechura09 - Profil | St 2.1.2019 12:14:12

                                  Deawon >> Když jsem byl odjetý na chatě a na rybky vyrážel odsud, nebylo po ruce síta........ Nouzově posloužila i tenisová nebo bedbintonová raketa.
                                  Nemusela být ani uhlíková....:)

                                    NPstruh27 - Profil | St 2.1.2019 12:12:08

                                    almazan >> Krvavničky ?

                                      NWillow - Profil | St 2.1.2019 12:10:38

                                      Deawon >> Tak si kup velký plastový cedník s 4mm rastrem a máš to za 60kč.🤔😉

                                        NDeawon - Profil | St 2.1.2019 11:48:05

                                        Síto jsem nikdy nepožíval, ale když jsem viděl hlavně pány Tychlera a Ouředníčka jak ho doporučují, tak jsem u chytání, kdy si krmení připravím den předem a vím že budu chytat alespoň 6h, začal přesívat krmení přes podběrák a pravda je, že krmení opravdu lépe pracovalo, když jsem si ho hodil ke břehu. K vodě ho asi tahat nebudu, ale teď spíš řeším tu velikost ok. Značka je mi za cca 250Kč buřt.

                                          Nalmazan - Profil | St 2.1.2019 11:42:41

                                          k tématu diskuze.............
                                          Vaničku používáme tuhle a síto nepotřebujeme....:-)

                                            Njá 2 - Profil | St 2.1.2019 11:30:51

                                            E.T. >> Já mám bundu a mikinu, mikina hřeje a bunda fakt tu vodu drží, já mám naopak s hadrama zkušenost dobrou, ale bundu nosím mezi lidi, páč mi jí partnerka toleruje.

                                            Jenže šmejcky marcel je s cenou úplně mimo, za ty peníze je koupím v UK nové a ještě mi přibalí dárek.
                                            Já vlastně nemám ty vyladěné věci rád, značí to, že si víc zakládáš na stylu než kvalitě.
                                            Třeba futrál na pruty mám rive, termo tašku garbolino (a kam se na ní hrabe drennan), hadry mám jaké se mi zrovna hodí. I když teď jsme změnili název týmu a budeme mít jednotné... Vezírek mám preston a garbolino, tašku na vezírek rive, plato samovýroba atd. Prostě si vybírám napříč, to samé pruty... Taky mi mrak lidí volá ohledně rady při výběru, protože jsem vyzkoušel víc prutů než celá jihočeská závodnická grupa.

                                              NE.T. - Profil | St 2.1.2019 11:19:54

                                              já 2 >> Já tomu rybářskému oblečení moc nevěřím. Vše vydrží tak dvě praní. Koukal jsem že se začínají hodně ukazovat na Mrku v bazaru ty Acolyte rákosky. Jinak to má pěkný chlapec.

                                                Njá 2 - Profil | St 2.1.2019 10:53:14

                                                E.T. >> Ahoj, vtipné je, že od drennanu neměl pruty. Až když viděl ty moje tak si je pořídil...
                                                Jinak, když byl v UK nějak s nimi spolupracoval, ale to už je dávno.

                                                Má na nich ryobi slam. Taky je používám, ale na acolyte plus dávám raději zauber

                                                  NE.T. - Profil | St 2.1.2019 10:18:07

                                                  já 2 >> Hoj, tvůj týmový kolega je dobře zamilovaný do Drennanu :-)))) Já bych teda za tohle rozhodně ze svého neutrácel. Reklama pěkná ale úplně asi zadarmo. Co to má za navijáky ten tvůj kolega?

                                                    Nchřenovák - Profil | St 2.1.2019 8:41:11

                                                    Deawon >> To 3,4 používám na červiky. Jestli se ti líbí tak si ho vem 😂
                                                    Raději bych si vzal to větší oko 😂

                                                      NDeawon - Profil | St 2.1.2019 6:29:44

                                                      chřenovák >> nejsou to moc velka oka? Myslel jsem 3.4 od mivardi nebo 4mm browing

                                                        NPidess - Profil | Út 1.1.2019 23:31:34

                                                        chřenovák >> vyčichne))))

                                                          Nchřenovák - Profil | Út 1.1.2019 22:56:16

                                                          Pidess >> myslíš ten smradlavej 😂

                                                            NPidess - Profil | Út 1.1.2019 22:06:35

                                                            Deawon >> vem si v Bauhaus ty černý , stojí 59 korun, síto na něj pasuje a dobrej matroš, já už jsem vyléčenej z předraženejch ologovanejch kbelíků )))

                                                              NDeawon - Profil | Út 1.1.2019 21:19:07

                                                              chřenovák >> myslim spis velikost ok.

                                                                Nchřenovák - Profil | Út 1.1.2019 20:59:53

                                                                Deawon >> Takové, které ti tam bude pasovat.

                                                                  NDeawon - Profil | Út 1.1.2019 20:57:12

                                                                  Kbelik vezmu cerveny mivardi 17l. Jake doporucite sito od habakuka? Mam prodejnu blizko.

                                                                    NBacha - Profil | Út 4.12.2018 21:32:24

                                                                    Deawon >> Jak píše Daty. Mám kbelíky síta i plátěné vědro. To plátěné mám snad 15 let a i když ho používám celkem pravidelně, pořád drží. Navíc se v něm parádně míchá a když nepřeliješ, nemusíš se futra ani dotknout a není třeba přesívat. Chce to jenom grif.
                                                                    Když mám dost času a na víkendovky beru kbelík a síto. Když musím někam dojít a nemám namícháno z domova, beru plátěné. Když nechci experimentovat, míchám doma.
                                                                    Tak přeji dobré míchání:-)))

                                                                      NDaty - Profil | Út 4.12.2018 21:20:56

                                                                      Deawon >> Zkusím ti napsat, jak to vidím já. Třeba ti pomůže jiný úhel pohledu.
                                                                      Síto je fajn, těžko říci, zda je to jednoznačně lepší, než bez něj, ale jakmile ho budeš mít, budeš ho používat a budeš přesvědčen, že to lepší je :-).

                                                                      Podle mne je zásadní to, zda budeš to síto chtít, či potřebovat nosit k vodě, nebo ne. A jak velké množství futra potřebuješ k vodě nosit.

                                                                      Já síto používám jen doma a k vodě na stoják (ikdyž si chci vzít 2-3 druhy futra) mi stačí jej nést v malé (dvou, třech) ploché krabičce. Pokud jdu na dlouho, vezmu si buď rezervní v pytlíku, nebo měkkou míchačku. Tu taky používám na řeku, kde potřebuji futra více a její výhoda je, že včetně futra ji zmáčknu, dám do batohu a mám ruce volné.

                                                                      Síto mám Sensas, stálo tuším 300 a bylo v krámu kam chodím, tudíž ve mne vzbudilo více důvěry než Mivardi, být tam to, koupil bych jej. Je to asi jedno. Kbelík se mi zdálo zbytečné kupovat, doma jsem našel obyčejný plastový lavór na který přesně páslo a míchám to v něm. Je nižší než kbelík, dobře se míchá, myje, pak přesypu a jdu.
                                                                      Měkkou míchaču mám Mivardi 3 rok a v pohodě. První sezonu jsem ho vždy vystříkal hadici a usušil, ale to je moc práce, dnes ho používám méně a sleduji, že to v něm (zbytky futra) ani moc neplesniví, tak ho umyji tak 3 x za sezonu.

                                                                        Nnofish - Profil | Út 4.12.2018 14:33:09

                                                                        Willow >> jaka je na nich znacka? :-) jak to neni znackove, jsi socka :-)
                                                                        Jak rikal kolega. Tricko simms, vesru simms, prsacky simms a chyril ho... :-)

                                                                          NDeawon - Profil | Út 4.12.2018 11:26:56

                                                                          Na to moje chytání mi Mivardi za 250+250Kč bude stačit. Kbelík+síto (zatím asi 3,4mm), ale láká mě ta látková míchačka kvůli skladnosti.

                                                                            NBacha - Profil | Po 3.12.2018 21:51:12

                                                                            Dědek >> No, ono to je k smíchu. Kolikrát i mně....ex post, ale blbě se s tím kolikrát žije. Celej život se s tím učím žít a někdy to jde a někdy ne. A kdyby ses na to zeptal té mojí, to by ses tepřívá něco dozvěděl:-)))

                                                                              NDědek - Profil | Po 3.12.2018 21:43:40

                                                                              Bacha >> Dědku, to jsi mě rozbil :-))))

                                                                                NBacha - Profil | Po 3.12.2018 21:39:14

                                                                                Dědek >> Když už jdu na ryby, tak si to vychutnám. Mám rád věci, co k sobě patří. Takže na light feeder v zimě patří malé krmítko s křidélky...a to prostě chci a chci a chci!!!!!
                                                                                Jsem autista, tak si bez toho nezachytám:-)))

                                                                                  NF!D3L - Profil | Po 3.12.2018 20:51:39

                                                                                  Deawon >> Zdar, Nejsem z těch co tu často píšou, protože se skoro vždy najde někdo, kdo tě setře svojí pravdou. Tuhle otázku sem taky řešil a za mě se zkus podívat po kýblu co má sensas v akci s krnením za cca 500,- . Měl jsem kýble od mivardi i s víkama a ty na nich vůbec nedrží (použil jsem je asi dvakrát),oproti nim víko na sensasu drží jak přibité a dobře těsní. Co se týče plátěné míchačky tu jsem taky zkoušel ale zůstává v ní krmení u švů a pokud ho pořádně nevyčistíš může chytit plíseň. Ohledně síta časem přijdeš na to, že potřebuješ minimálně dvě : hrubé a jemné. Dneska chodím na ryby tak, že v kýblu si nesu nějaké krmení a pár dalších věcí na doladění + igelitku. Dojdu k vodě, v kýblu namíchám, sesypu do tašky a z tašky proseju zpátky do kýble. Co sem donesl v kýblu dám do tašky a chytám. Kdýž končím vše jde zpátky do kýble a do tašky můžeš sebrat bordel po druhých .Není umění s sebou tahat hromadu krámů , jsem bývalý kaprař vím o čem mluvím.

                                                                                    Ndrvoštěp - Profil | Po 3.12.2018 20:35:40

                                                                                    Willow >> :))))

                                                                                      NWillow - Profil | Po 3.12.2018 19:58:58

                                                                                      nofish >> Síta na futro mám z nerezu.Kdo je větší king.🤔😁 Nikdo,jenom já.😉

                                                                                        Nnofish - Profil | Po 3.12.2018 19:10:24

                                                                                        Dědek >> jeden z mála, co má rozum.... :-) jenže takové to "udělej si sám" už se vytrácí a lidi jsou ovce, pro spoustu firem naštěstí, platící, nemyslící, ovce...

                                                                                          NDědek - Profil | Po 3.12.2018 19:03:11

                                                                                          Pindˇa >> teď jsem se rozčiloval v plkárně, kvůli ChaP, že otravují s reklamou na každé stránce. Ať si prodávají i s tou druhou firmou co chtějí a za kolik chtějí, ale otravovat lidi na celém internetu, to už je fakt mazec.
                                                                                          Když se koukneš kdekoliv jinde, mají to vždy a všude levnější. Oni mají ještě tu drzost, nám ukazovat ty své nehorázné ceny na každé stránce, kterou si na netu otevřeš. Alza a ChaP jsou pro mě krámy, kde už nikdy nic nekoupím. Jsou vlezlí jako vši.

                                                                                            NPindˇa - Profil | Po 3.12.2018 18:53:11

                                                                                            Dědek >> Na AD je za 26 liber

                                                                                              NDědek - Profil | Po 3.12.2018 18:26:53

                                                                                              Willow >> a nechápu, proč bych měl čekat na vyjádření M.M, nebo kohokoliv jiného. Že to jsou předražené sračky, za tím si stojím a neříkám to poprvé.

                                                                                                NPepé - Vsetín - Profil | Po 3.12.2018 18:24:10

                                                                                                mikin12345 - >> kup si kulaté a pasovat bude na obyč plastový kýbl třeba od fasádní omítky.

                                                                                                To hranaté zkus nasadit na hranatý kýbl od pracího prášku nebo pak od boilie pokud máš

                                                                                                Edit: otázka z roku 2015, tak když tak sorry za spam

                                                                                                  NDědek - Profil | Po 3.12.2018 18:23:24

                                                                                                  Willow >> nebylo to namířené na konkrétní firmu, ale na výrobky, jejichž prodejní cena, je prostě nesmyslná...

                                                                                                    NWillow - Profil | Po 3.12.2018 18:14:01

                                                                                                    Dědek >> Počkáme co napíše M M.😉 Dále nebudu komentovat.Měl jsem stejný set od jiné firmy,no za rok nebylo co řešit.Sito rezaté,míchačka popraskané švy atd.
                                                                                                    Cena 990kč a je to ,,echt" firma s rybařinou.🤔

                                                                                                      Njá 2 - Profil | Po 3.12.2018 16:00:31

                                                                                                      Dědek >> No jasně, to je ono, navíc když je to třeba ještě mizerná věc

                                                                                                        NDědek - Profil | Po 3.12.2018 15:59:06

                                                                                                        já 2 >> Jasně rozumím. Aby bylo zřejmé, já to nemyslím špatně. Ať si každý utrácí za co chce, od toho jsou ty věci v prodeji. Jen mě vždy znovu překvapí, že se dá něco prodat za takové peníze, když je to vlastně kousek plastu, kousek drátu, či kousek olova....

                                                                                                          Njá 2 - Profil | Po 3.12.2018 15:54:48

                                                                                                          Dědek >> Aby jsi byl hezky v barvě?
                                                                                                          Tohle je můj kamarád a týmový kolega... třeba ta ručka vychází sama na 4000. Mám od stejné značky, lepší a za úplně jiné korunky. Musím přiznat, že pár těch věcí u mě okoukal, ale zdaleka ne všechno a takhle bych asi ani u vody vypadat nechtěl...

                                                                                                            NDědek - Profil | Po 3.12.2018 15:50:26

                                                                                                            já 2 >> souhlasím... Já mám tu plátěnou kulatou tašku, za kterou jsem dal 180 kaček... Krabičky mám taky, ale ne originál rybářské a jsou zdarma...
                                                                                                            Radši utratím víc za pruty a navi, nevím, proč vyhazovat peníze za předražený spotřební materiál...

                                                                                                              Njá 2 - Profil | Po 3.12.2018 15:44:52

                                                                                                              Dědek >> Mám rád hranaté misky, dobře se vejdou do tašky, výborně se do nich skládají věci při transportu, na rozmíchání té trošky žrádla stačí. Mám jich 6 a k vodě si beru minimálně dvě, raději tři, nezabare to o moc víc místa a vždy se hodí. Takže bych kulatou mrchu, navíc s míchačkou do které jí sice dáš, ale pak mizerně umístíš cokoli jiného dovnitř nechtěl

                                                                                                                NDědek - Profil | Po 3.12.2018 15:35:18

                                                                                                                Bacha >> Já mám tolik druhů krmítek, že nevím které dříve použít. Fouňa používá tady ty :

                                                                                                                https://www.sbazar.cz/beinhauerkamil/detail/2658086​5-rybarske-krmitka-30-40g

                                                                                                                a chytá stejně ryb jako já, spíš víc.

                                                                                                                Krmítko ho vyjde samo doma cca. na dvě kačky.

                                                                                                                Necháme si tlouct reklamou a prodejci a jejich kamarády do hlavy, že bez krmítka za kilo nemá cenu k vodě chodit... Prostě je to blbost.

                                                                                                                  NDědek - Profil | Po 3.12.2018 15:30:23

                                                                                                                  Bacha >> krmítka? No, abych pravdu řekl, jsem přesvědčený, že je úplně jedno, jaké krmítko máš, hlavně že donese na místo žrádlo...

                                                                                                                    NBacha - Profil | Po 3.12.2018 15:19:00

                                                                                                                    Dědek >> To máš pravdu, ale třeba taková krmítka, jako oni, nebo Matrix nikdo nedělá. Pak ti nezbyde naž rozbít prasátko, jako já teď kvůli zimním krmítkům, které musí navíc prodejce objednat, páč nejsou skladem.

                                                                                                                      NDědek - Profil | Po 3.12.2018 15:08:55

                                                                                                                      Willow >> ta souprava je super, ale ta cena, to je prostě šílené. Chápal bych, kdyby to stálo pětikilo, ale dvakrát tolik, to je prostě hnus. Stejně jako vše u této firmy. Prostě předražené blbosti, jejichž výrobní cena se hýbe v řadu pár korun.

                                                                                                                        NBacha - Profil | Po 3.12.2018 15:02:09

                                                                                                                        http://blackbass.cz/sensas-kbeliky-a-sita?product_i​d=54618

                                                                                                                        Letos měli v Blackbassu akci, kde byl kbelík a 5kg krmení za 499,- Kč, tak to používám. Druhý, stejný, jsem dostal od kluka, co mi prodal prut, jako dárek. Takže tak. Ale v OBI stojí kbelík 50,-Kč. Já ale v kbelíku nosím spoustu jiných věcí, takže na ten z OBI bych na držadlo navlíknul nějakou hadici, aby se to lépe neslo.

                                                                                                                          Nsvaro - Profil | Po 3.12.2018 13:36:14

                                                                                                                          Deawon >> Ak stačí obyčajné vedro a nepotrebuješ nejakú "cool" značku, tak zbehni do hociktorého obchodu so stavebninami a pozri stavebné vedro. Sito na 17l vedrá sadne ako riť na šerbel,
                                                                                                                          https://www.hornbach.sk/shop/Vedro-20-litrov-staveb​ne/6242098/artikel.html

                                                                                                                            NFlicek - Profil | Po 3.12.2018 13:34:22

                                                                                                                            Deawon >> Vlastne to mam stejne jako je odkaz nize od Willow,akorat levnejsi protoze je to od Mivardi a vanicka od vitnamce.

                                                                                                                              NFlicek - Profil | Po 3.12.2018 13:31:56

                                                                                                                              Deawon >> Kdyz tam das ale kybl,tak uz nezapnes to horni viko michacky a nebudes to moci nosit za usi,tak dlouhe nejsou.

                                                                                                                                Nmalenak - Profil | Po 3.12.2018 12:36:47

                                                                                                                                Deawon >> v tech latkovejch se to spatne micha.. ja mam kbelik, do toho lavor origo a to kulate sitko. Ja vyuzivam dve nadoby, hrubou smes mam presypanou v lavoru, nandam sitko na kybl, presaju a pak podle toho, kolik toho mam, tak si to necham. Ale s dvema nadobama mas porad prostor pro manipulaci. Vse si k vode prinesu a odnesu v kybliku. Mam k nemu i viko. Jediny co me stve, takze kdyz das sitko, tak na tom nesedi viko :(

                                                                                                                                  NDeawon - Profil | Po 3.12.2018 12:29:08

                                                                                                                                  Flicek >> Aha tak tak by se mi to také libilo, ale místo vaničky bych si asi koupil i ten kýbl aby se mi to lépe míchalo + do něj dám i další bordel když jdu na flek.

                                                                                                                                    NFlicek - Profil | Po 3.12.2018 11:38:22

                                                                                                                                    Deawon >> Ahoj ja si to poskladal takto.https://www.mivardi.cz/produkty/pouzdra-batohy-a-ta​sky/obaly-team-mivardi/michaci-taska-na-krmeni-s-vi​kem-xl-team-mivardi/ https://www.mivardi.cz/produkty/doplnky/sita/sito-m​ivardi-17-l-3-4-mm/ a koupil jsem si jeste do toho kulatou vanicku u vietnamce za cca.50 kc.Sito pasuje presne na ni a vse se vleze do te platene michacky.Muzu si tim padem krmeni presypavat z jedne do druhe a lepe se mi to v te plastove vanicce micha,protoze sito pekne polozis na hrnu vanicky.