Jakou mate zkusenost s reklamaci pres eshop

Dnes se mi vrátily boty TFG hard core zpět ze SPORCARPu bez uznání reklamace.Po půl ročním nošení takhle dopadly-utržená pata.Autor diskuse: Páťa - Profil , 14.1.2015 všeobecné - nástrahy, návnady

2x v oblíbených a 3x v ignorovaných.

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

NSytchi - Profil | Ne 17.5.2020 19:39:16

Zdravím, stretol sa niekto z vás s tým, že ste si objednali napr. prút a vadu na ňom ste si všimli až po nejakom dni? Ako sa k tomu e-shop postavil?

Pri prvom prípade mi prút hneď vymenili, pri druhom to odoslali výrobcovi na posúdenie. Zaujímalo by ma, že ako to v praxi funguje. Keď mi vymenia poškodený tovar, odosielajú to výrobcovi a e-shop je "bez straty" a chybu hradí výrobca?

Nzdenek3689 - Profil | Pá 18.12.2015 16:50:28

Tak přidám i já svoji zkušenost s reklamací. Potřeboval jsem vyreklamovat sadu hlásičů od Foxe NTXr, kterou jsem kupoval v e-shopu tomas-carpio.cz (z důvodu špatné povrchové úpravy). Jednání s panem Drahorádem bylo na nejlepší úrovni, reklamace rychlá a bez problému mám dneska doma nové tři hlásiče. Touto cestou bych tedy chtěl poděkovat p. Drahorádovi za jeho služby a vyzvednout jeho přístup k zákazníkovi. Takže pane Drahorád moc Vám děkuji a pro všechno ostatní, kteří chtějí za své peníze 100% služby doporučuji www.tomas-carpio.cz!!!!

NLab - Profil | Út 31.3.2015 18:12:19

Tropik Liberec.Loni jsem reklamoval podběrák.Reklamace byla uznána,jenom problém,že ten typ neměli.Sami mě volali,že si mám vybrat jiný a rozdíl uhradili jako náhradu za odeslání vadného zboží k nim.Takže za mě Tropik Liberec vztřícný a solidní jednání.

Ndrvoštěp - Profil | Út 31.3.2015 17:59:51

Já kupoval kolegovi dva navijáky Pelzer-8000 u Paryse.U jednoho nešla rolna.Vyreklamováno během týdne za nový.Takže Parys má u nás 1*

NLajos173 - Profil | Út 31.3.2015 17:47:08

dnes jsem odeslal bivak giants fishing, ktery mi po trech dnech na rybach vylozene ve vetru a v desti v noci spadl na hlavu, protoze na dvou mistech praskla tyc, tak jsem zvedavej na reakci obchodu, rovnou jsem napsal ze tento bivak uz nechci.

Nmikin99 - Profil | Čt 15.1.2015 6:31:21

Přesně jak píše profico, boty jsou snad nejhůře reklamovatelné zboží u nás. Z několika případů mně vyreklomovali pouze jedny a to kopačky...rovnou mně dali nové. Jinak musíš najít soudního znalce... ale to nemá cenu (víme jak to v našem státě funguje). Taky objednávám jen z číny a to jak boty, tak oblečení. Sice je v podstatě nemůžeš reklamovat, ale jsou několikrát levnější než u nás.

Jinak co se týče reklamování ohledně rybaření, tak s tím jsem zatím žádné problémy neměl. Třeba při zlomení prutu po 3 měsících užívání jsem poslal ptut na reklamaci plus jsem přiložil fotku a popis, jak se mně to přihodilo a do týdne mně přišel nový prut.

NBejmák - Profil | St 14.1.2015 18:20:23

Jen přidám jedno mé pozitivum ,před vánoci jsem objednával od Braunstar pro bratra hlásiče ,jeden přišel bohužel poškozený mnel ulomený čudlík na štelování tonu ,hned jsem posílal emal i s přiloženou fotografii do eshopu a čekal na vyjádření a způsob řešení reklamace , odpověd přišla skoro okamžitě z omluvou a že prý poškozený hlásič mam vyhodit a že již poslal na svoje náklady nový ,druhý den přišel .

NPáťa - Profil | St 14.1.2015 18:04:33

Profico >> jo mas pravdu to je má první reklamace a kdyby vydržely aspoň rok tak se na záruku taky vy se..

NPáťa - Profil | St 14.1.2015 17:57:50

Ne bohužel sem je nosil půl roku a utrhla se celá pata ale hned ráno sem volal p.Kratenovy který byl vstřícný a reklamace bude uznána

NBobajz - Profil | St 14.1.2015 14:54:08 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Přesně,jak níže píše kolega.Obuv je asi nejhůře reklamovatelné zboží.Výrobci a prodejci to mají tak nastavené,že de facto za vše může uživatel.Manželka v obuvi dělá,takže o tom něco vím a v podstatě ze 100 reklamací se uzná tak jedna.Pokud nejsi s reklamací spokojen,nezbývá nic jiného než najít soudního znalce v oboru,který to posoudí a pak se můžeš jít soudit.A na to prodejci spoléhají,že se do tohoto málokdo pustí.Navíc těch znalců je málo a vesměs si s prodejci dobře rozumí.

NProfico - Profil | St 14.1.2015 14:27:13

Ahoj to vypadá jako by jsi je nosil 10 let:).Určitě ti napsali že to je špatným uživanim.Já boty které jsem reklamoval nikdy nebyly uznány.Kupuju boty stím jako by žadnou záruku neměly už jsem stím smířen takže boty v čr nekupuji, obědnávám rovnou s číny levněji a na zaruku se....