NMaxxx - Profil | Út 24.7.2012 19:27:50
Tak já začal u nové generace :-)
NMatoK75 - Profil | Čt 21.6.2012 16:47:13
Mrknato >> Nie je LRU ako LRU. To čo ja uznávam pod názvom LRU je pohľad na určitý počet rybárov, ktorí sa snažia v rámci svojich možností chytiť aspoň jednu rybku a ukázať, že niečo dokážu. To ale znamená tak maximálne detské preteky, v ktorých sa netočia ťažké peniaze, nikto nechytá za tú určitú značku, na ktorú popri chytaní spraví minimálne 20 krát reklamu. To čo predvádzajú určití ľudia s výbavou za xy peňazí nenazývam LRU, ale skôr hospodárskym výlovom so zameraním na reklamu známych značiek za cieľom oblbnutia čo najväčšieho počtu ľudí.
A prečo vylepšovať techniku? Videl si už väčší počet detí, ktoré by mali k dispozícii echoloty, zavážacie lodičky a podobné výmysly? Ja som ich videl dosť málo a aj to bolo skôr o tom, že to používali viac ich rodičia/rybári. My sa ich snažíme naučiť čo najviac s ohľadom na možnosti ich výbavy.
Konkurencieschopnosť nemá nič spoločného s dňami lovu ani s počtom úlovkov. Je to hlavne o tom, aby dokázali odchytať aj pri ľuďoch s lepším vybavením, ktoré si oni nemôžu dovoliť alebo ho nechcú (aj to som už zažil, osobne tiež radšej chytám ryby na jednoduchú výbavu).
A teraz zo zážitkov: Bol som raz na rybách s jedným chalanom od nás z krúžku. Chytali sme na jazere, obidvaja na jednu udicu a ryby sme púšťali (bolo to jeho rozhodnutie, nie moje). Potom, čo on chytil a pustil tretieho kapra, začal jeden postarší rybár vedľa nás vypúšťať zo seba (z dôvodu slušnosti) nepublikovateľné slová na jeho účet a verím tomu, že keby som tam nebol ja, tak to neskončí len pri slovách. Jediné čo to spôsobilo bola obyčajná závisť na to, že chytá ryby zatiaľ čo on nemá ani záber. A teraz mi povedz, či majú takí rybári učiť deti chytať ryby. Podľa mňa nie. Preto som najmä zástancom krúžkov.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 16:34:46
pikoklik >> Soukromé nesoukromé je jedno. Svatá pravda je to, co píše Darcy. Cena a rozsah možností lovu. Jde o to zajistit lov co nejekonomičtěji, aby byl pro rybáře zajímavý. Svazový rybolov je cenově velmi zajímavý, ale kvalita pokulhává, protože musí plnit další svazocíle, na které spotřebuje drtivou většinu peněz. Jen hloupý čilimník by to měnil a říkal, že svazozlaťáky nechce..... Dnes dělit pro územní rybolov peníze za povolenky, členské, brigády rybolov svazuje a oslabuje.
Podle mě by takových cca 10 lidí, zaměstnanců mělo plně pokrýt zarybnění revírů jednoho ÚS (kontrolu) nakoupené násady za jasnou cenu, od kohokoliv v závislosti na stavu násad a ceně plus výdej povolenek. Třeba také externí formou, jako i RS. RŘ chápu jako výtah toho nejdůležitějšího ze zákona a vyhlášky, pak ale RŘ není žádný 100% předpis pro lov a BP je čudo, které si čilimníci vyvzdorovali, aby nemuseli žádat o vyjímky a to je špatně.
Nboyscout - Profil | Čt 21.6.2012 16:20:36
Nemáme šanci ale jistotu. Protože život je neustálá změna, takže i chování lidí se neustále vyvíjí. Nejlépe začít sám u sebe a teprve až já budu dokonalý tak si všímat a posuzovat ty ostatní :-)
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 16:15:13
MatoK75 >> RT je sport. Sportuje se na hřišti, louce. Nic proti tomu. Sportuje tak pár lidí, stejně jako pár lidí dělá např. vodní lyžování. Jestli jich je 20, bebo 50, tak z toho nemá nikdo depku. RT je jedním z "nejlevnějších" sportů.
LRU je zvrácenost a pokud bych měl možnost, tak je na revírech zakážu, ani zákon je nepovoluje, odporují VRP a RS by je měla sledovat a tak, kde se porušuje zákon, zadržet povolenky.
Peníze svazu sem tahat nebudeme, to je na jinou diskusi.
Co se týče techniky, tak nerozumím, proč zlepšovat techniku, když ji vzápětí omezujeme (echoloty, lodě, trojháky, zavážecí loďky, broďáky, mušky s korálky, plíšky, ....) omezují se dny lovu, počty úlovků a ty tu argumentuješ konkurenceschopností??? Lov má svá pravidla a je zbytečné vymýšlet další, nebo jiná.
NDarcy - Profil | Čt 21.6.2012 16:10:21
Mrknato >> Masicek-co jsme si zvolilli to tam máme. To máš jako s vládou. Většina rybářů, když vidí ceny povolenek na soukromácích a srovná, za kolik mohou chytat na revírech ČRS, bude držet hubu, případně remcat potichu. Čilimníci, jak vládní tak i svazoví potřebují lůzu akorát proto, aby byli zvoleni.
Npikoklik - Profil | Čt 21.6.2012 16:04:33
Mrknato >> ale pochopí. časem jim to docvakne a vyberou si to co považují za správné a co jim vyhovuje. oni se musí rozhodnout. já bych je nepodceňoval.
a nemyslím že bych svými názory děti nějak poblbnul. když jim ukážeš jak se správně chovat k rybě, jak ji správně pustit (teda když chceš) a když jim ukážeš jak správně rybu usmrtit(zase pokud chtějí rybu usmrtit) tak nikomu nemůžeš poblbnout hlavu. hlavně aby měli úctu k přírod, k živočichům a chápali význam a důležitost RŘ a BP. o to jde. to by je měli naučit. zbytek už se sami rozhodnou. každopádně jsem optimista. sice bude rybářů jak máku, ale doufám že stejným tempem přibude i nabídka vod a také zarybnění. že o nebude kontraptoduktovní - čím více rybářů tím větší odklon prostředků do soukromých kapes a neprůhledné financování.
NMatoK75 - Profil | Čt 21.6.2012 15:58:37
Mrknato >> Keby to bolo tak, ako ty píšeš, tak by za rok boli jedny preteky, v ktorých by sa spájalo RT a LRU a navyše by boli len pre tých, ktorí by mali tam "hore" protekciu. Alebo by neboli žiadne preteky, každý by sa na to zvysoka ...., tým pádom by sa nemali pomaly ani o čo oprieť rybárske krúžky, lebo by ich nikto nechcel hradiť a deti by nemali pomaly kde preukázať verejne, čo sa na krúžku naučili. Ale niektorí by asi boli spokojní, veď boli by peniažky na zväze, za ktoré by sa mohlo robiť nasádzanie K2 4 krát ročne, z toho by zasa prosperovali výrobcovia mrazákov a ich distribútori, veď ulovené ryby sa musia zobrať za každej okolnosti, čo keď jeden týždeň nebudú brať. A ešte k tomu, rybárske preteky by viedli deti k vyššej konkurencieschopnosti a zlepšovaniu ich techniky v love rýb a to by sme kde boli, keby 14 ročné dieťa dokázalo prechytať 50 ročného harcovníka (vek je len orientačný, neberte to nikto prosím osobne). To sa musí zastaviť, inak príde koniec sveta.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 15:56:33
pikoklik >> Dozvědět se "něco", je úplně jiná věc, než být hodnocen za to, že to "něco" dělám tak, jak se to "něco" dle školitele, učitele, dělat má....
Rybařina je lov a těžko říkat dítěti, že je to sport. Stejně tak neříkáme dítěti, že sex je sport a že se nim nechá vydělat kupa peněz.. Když budu jako učitel vtloukat dětem do hlavy, že ryby se nezabíjí, že je lovíme pro jejich spokojený život, aby ho nepromarnily, jak se potom budou dívat na rybáře, který svůj úlovek zabije? Jak se dřive dívali děti za dob katechetizmu, na člověka, který nechodil do kostela, nebo na nemanželské děti?
Ryba není můj soupeř, nic mně neudělala, je ale věcí, kterou čas od času lovím. Zajíc také nesportuje s myslivcem v běhu a skoku. Ryba i zajíc jsou objekty lovu. Aby ve vodě něco zůstalo, tak máme zaryb. plány, hospodáře a ryb. orgán, ne CHaP, či K70. Pokud by jsi to, co jsi napsal tady, říkal dětem, tak je pěkně poblbneš. Nejde o to, co si myslíš ty, nebo já, ale o věci, na které si musí udělat názor každý sám. K70, ChaP, není špatné, ani dobré, musí se ale odehrávat v prostoru k tomu určeném a přizpůsobeném. To děti nepochopí...... nechápou to ani mnozí dospělí.
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 15:42:16
Mrknato >> ochranuj te pan buh aby te po tvych potulkach po motorkarskych cestach nepotkalo neco spatneho ,jako srazka s radoby rybarem .cesty na moje oblibene mista jsou hodne lemovany kkrizky s pneu motorek.
Npikoklik - Profil | Čt 21.6.2012 15:31:48
Mrknato >> nechápu a nerozumím tomu proč by se dítě nemohlo dovědět, že existuje i něco jiného než jen chytit rybu, dát do vezírku a jít domů. rybařina je i koníček a forma relaxu a odpočinku a jako takový by měl dodržovat určitá pravidla, tzn. přijmout za své určité normy chování jako například chování se pěkně k přírodě, k živočichům a k uloveným rybám. chyť a pust podle mě vytváří kladný vztah k přírodě a k soupeři(rybě). stejně tak i K-70 by měla být dětem vysvětlena proč to tak je, že jde o to mj. aby měli šanci chytit větší rybu a aby v té vodě něco zůstalo a také proto že je to v RŘ. nerozumím tomu proč názorům chyt a pust a K-70, které se snaží vštípit úctu k přírodě a k rybám říkáš pokřivení páteře dětem. asi máš negativní zkušenost , ale proto snad nemusíš odsuzovat tyto dva názory.
mladí rybáři by měli být pod dozorem dospělé osoby, ale to je snad řešeno i v bližšího podmínkách pokud vím.
a nemyslím si že když člověk stráví tři dny na jednom místě a má postavený bivak tak se z toho to místo vzpamatovává týden. asi jsi nikdy netábořil. pokud neprší a je tam posečená tráva tak po sbalení věcí nikdo ani neví že tam někdo tři dny ležel. to mám ověřené. a tam kde chodím se bivakuje pořád a bordel tam není. to jsou jen zcestné představy lidí, kteří mají negativní zkušenosti s jinými rybáři a všechny pak hází do jednoho pytle.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 15:28:58
masicek >> Mohu se tě zeptat stejně naivně, že když jedu na motorce 500km odněkud do Krkonoš a chci se podívat na Sněžku, proč bych si tam nezajel po žlutý turistický značce, když nepoškodím přírodu? Myslím, že rybařina by si měla vyřešit daleko větší problém, než je potulka u vody a tím je specifikace pobřežního pozemku...... V MRS jsou údajně podstatně dál.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 15:22:32
MatoK75 >> Ale to víš, že pozrel, ale stanovy ČRS písal ještě bratček bolševik a tak stanovy obsahují ukrutné hovadiny, které k odklánění peněz přímo vybízejí. Sportování je jednou z nich. Sportování mělo hradit ČSTV,
Divím se, že jachting nehradí ČPLO, letectví ČSA, párkury JZD, Curling a krasobruslení svaz LH, lehkou atletiku lehký průmysl, když LRU a RT ČRS......
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 15:15:51
Mrknato >> kdyz jedu na mista,ktera jsou vzdalena vice nez 160km libi se mi tam ,tak proc bych nemohl byt nekolik dnu,kdyz odjedu a nikdo nema sanci potnat ze jsem tam bivakoval.a uz mne s...
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 15:08:39
pikoklik >> ChaP, K70, není metoda jak rybařit, stejně jako víra v aláha, Odina, Jehovu, není jediná metoda jak projít životem. Je to křivení páteře dětem, pokud jde o "kroužky" a blbnutí hlav, pokud jen toho, dětí. Rybařina je lov a podle mě by děti měli rybařit pouze v přítomnosti dospělého rybáře a samostatně až od doby, kdy jsou za sebe odpovědné.
Kdo podle tebe bude platit pokutu za dítě, pokud se dopustí přestupku, ne-li TČ na úseku rybářství? Nemyslím si, že by byla tragedie, když každé druhé dítě nebude rybařit, nebo se nestane Jehovou. Neumím si vysvětlit, proč by se o to rybáři měli snažit? Aby se sešlo více peněz?
Edit : po každém stanování i sebelušnějšího člověka, se místo vzpamatovává určitě týden a to jsou jen ty viditelné dopady. Pokud povolíme potulku a bydlení u vody rybářům, tak jak to budeš zakazovat cikánům a imigrantům? Na stanování jsou tábořiště a kempy, stejně jako k jizdě autem, motorkou silnice, ne louky a lesy.....
NIan - Profil | Čt 21.6.2012 15:08:23
nemáme, prase zůstane prasetem a nikdy se nestane kolegou
NMatoK75 - Profil | Čt 21.6.2012 15:07:07
Neviem, či sa v poslednej dobe nejak zmenilo myslenie, ale môj názor je taký, že škola má človeka niečo naučiť (podať mu nejaké informácie, s pomocou ktorých získa potrebné skúsenosti do života) a je len na jednotlivcovi, ako tie informácie pochopí a či sa bude podľa nich riadiť, alebo pôjde vlastnou cestou. Ja zastávam názor - radšej poradím a trochu usmerním, ako keby som mal všetkým dávať do rúk 200 stranové knihy o tom, ako chytať ryby a nech sa ich učia naspamäť.
A Mrknato - nechcem tu vyvolávať nejaké hádky, ale pozrel si sa niekedy do účtovných kníh zväzu? Zväz, to nie je len hospodárenie s revírmi k nim priradeným. Jedna z činností, ktorá je dosť nákladná pre zväz je športová činnosť.
Npikoklik - Profil | Čt 21.6.2012 15:01:23
Mrknato >> aha takže když jedu na víkend na ryby, protože to mám daleko a chci si spočnout a nemám bordel kolem bivaku a když odjíždím nikdo nepozná, že jsem tam byl tak jsem neslušný rybář a hovado a vrchní nepřítel přírody. ještě že to vím.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 14:56:37
masicek >> Slušný a solidní rybář u řeky, jezera, přehrady, nebivakuje. Pak nemusí řešit co udělá se zdevastovaným okolí biwi, s odpadem a někoho přesvědčovat, že binec dělají jiní, třeba mrknato.......
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 14:52:52
Darcy >> Nejde o nějaký *ismus. Jde o to, že jedna složka svazu, která nevím proč, nemá ani jednoho řádného člena, má 95% všech vod na kterých chytá 95% všech rybářů a funguje to. To znamená, že se o revíry v ČRS stará tak cca 110 placených lidí, což představuje cca 30 milionů. Jen na povolenkách si revíry ČRS přijdou na cca 250 milionů. Na členských dalších 100 milionů a to nepočítám brigády, dalších 200 milionů. Když ty miliony bude obhospodařovat kdokoliv, aby v revírech byly ryby, tedy všechny druhy ryb, všech velikostí, tedy ne jen kapř a kapř nad 70cm je to jedno. Může to dělat ČRS, KÚ, MZe, jiné o.s., nadace, fond, nebo i s.r.o.. Ti lidi to mohou dělat za peníze, ne zadarmo, ale jak vidíme, nemohou to být ale tři složky a do revírů dávat jen za nějakých 130 milionů. To hravě překonává Casy od Omnipolu. A víš proč to stále prochází? No protože čilimníci, kteří začarují a odkloní z územních revírů 70% prostředků vytváří legengu, že pracují zadarmo, chovají levnou rybu a ctí stanovy. Že je to vůle členů.... Divné, uživatelé mimo Stč. nemají členi?
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 14:47:09
Darcy >> rybarske svazy delaji vsechno proto ,aby vsechn y vody spadly do jejich rukou.muze jit slusny rybar bivakovat nekam do volne prirody,ne,vsude samy zakaz.proc. protoze lidi ,rado rybari jsou hovada a za tim si stojim..
Npikoklik - Profil | Čt 21.6.2012 14:39:07
Mrknato >> jámyslím že do těch rybářských kroužků metoda chyť a pusť stejně jako K-70 patří. stejně jako tam patří i seznámení s přisvojením ryby. a stejně jako tam patří i šetrné zacházení s rybou. mladý rybář by měl být seznám s co možná nejvíce možnostmi lovu, způsobu lovu apod. aby si mohl vybrat co mu vyhovuje. podle mě je blbost seznámit jej pouze s jedním názorem. ty jako odpůrce K-70 a chyť a pust bys nemohl být instruktorem. školení nesmí za žádnou cenu působit jednostranně. stejně jako se ve škole učí o komunismu a pod. to je na kždém jedinci co si z toho vybere a co si vezme za své. ale jedstranná výuka je blbost a zabíjé rozvíjení osobnosti.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 14:28:33
MatoK75 >> Děti by měli vychovávat rodiče, ne škola, černoprdelník, nebo kroužek. Chování k lidem, přírodě a zvířatům by měli mít děti již vyřešeno. U rybářského kroužku se jedná o dovednosti, znalost teorie a legislativy. Žádné ChaP, K70, tam nepatří stejně jako očenáš, Marxleniismus, nebo pseudo zelené teorie a chození s pytli po parcích, březích a sbírání svinčíků. Trestanců máme dost a údajně nemají práci.
NDarcy - Profil | Čt 21.6.2012 14:21:10
Mrknato >> Všeho do času. Na ČRS jednou taky dopadne tvrdá ruka kapitalizmu.
Nkakr - Profil | Čt 21.6.2012 14:19:26
Mrknato >>
Nezlob se , ale hlásit se to musí.
Jinak by se jednalo o falešné kamarádství.....
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 14:17:03
kakr >> práskači.....zkazil jsi mně šanci být solidní......
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 14:17:01
kakr >> spravne,dela svincik a blbe kecy,nemyslel jsem si,ze se necham nachyta
t na takovou debatu ,aloe to chovani radoby rybaru u vody typu mrknato mne stve.je to s otpustenim ..................
NMatoK75 - Profil | Čt 21.6.2012 14:10:53
Osobne si myslím, že šanca tu je. V tejto dobe už chodí viac detí do rybárskych krúžkov a pokiaľ sám vedúci ich vedie k tomu, aby sa slušne správali k prírode a ľuďom okolo seba, tak si myslím, že tie deti si to dokážu zobrať do života a vychovávať tak aj svoje deti. Ale je tu hlavná tá práca s nimi. Pokiaľ dieťa vidí človeka a dosť často je s ním v kontakte, ktorý sa za deň neváha 5 krát otočiť štýlom revír - byt zakaždým s 3 kaprami v taške, tak je bohužiaľ veľký predpoklad, že v budúcnosti by bolo schopné robiť to isté. Ale pokiaľ sa stretáva na rybách s človekom, ktorý ryby poväčšine púšťa a berie si ryby domov len na okamžitú konzumáciu, nie na naplnenie mrazáku, tak to dieťa je schopné robiť to isté. A preto by sme my dospelí (dobre sa mi to hovorí, aj keď ešte len atakujem "20" :) ) si mali uvedomiť, že ideme deťom za vzory, aj keď sa to často nezdá :)
Nkakr - Profil | Čt 21.6.2012 14:08:25
masicek >>
Nevěř mu, dnes ráno nechal u vody vajgla....
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 14:02:07
masicek >> Jestli mně to vodpustíš, tak slibuju, že už ten binec u vody dělat nebudu.... Včera to bylo naposled.
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 13:58:31
Mrknato >> skoda slov jsi asi doopravdy jeden s tech co nechavaji u vody ten bordel.,
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 13:53:41
masicek >> Odvolávám co jsem odvolal a myslím si, co jsem si myslel..... ) blatník
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 13:49:42
Mrknato >> cti vsechno,uz jsem napsal ze mam ryby rad a umim je pripravovat na mnoho zpusobu,ale vzdy si vemu jen a jen pro sebe,vloni na povolenku cca 10kg,vesmes plevelne ryby na zavinace,a ty kdybys okusil tak seres na drubezarny .promin to se...
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 13:42:12
masicek >> Odvolávám co jsem napsal a co jsem si vůbec ani náhodou nemyslel.....
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 13:38:24
Mrknato >> uz jsem si zacinal myslet ,ze jsem natrefil na celkem solidniho cloveka,ale znovu cesky ......... a navic........
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 13:37:17
jurasoft >> Hele a ty jsi nikdy neskous rybu? Vopravdicky nikdy, ani malou plotičku na ohni, čerstvýho pstružka na grilu, kapříka z udírny?Já ryby rozávám, tedy ty, co chytím přes týden. Klidně si nechám 10 kapř za den a rozdám je známým, protože tak zase chráním kuřata! Nerozdat ty kapř známým, tak by si museli koupit a zahlušit kuře. No a když jsem to tak spočítal, tak jsem vlastně takový rybář winton a zachránil jsem možná jednu celou drůbežárnu.......Jsi první, komu to říkám, protože my, co máme rádi přírodu, si to říct můžeme... věříme si.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 13:22:12
masicek >> To já taky, taky mám toto vše rád.... Brouka napíchu na špendlík, kuňata prodám do Zverimexu a kytky vylisuju a taky prodám, abych měl na bolelíz a mohl se rovnat Kchárl Nicklovi v pouštění kapř........ protože i ryby mám rád a CHaP jsem taky. No, popravdě jen přes víkend, když je u vody plno a každej kouká.....
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 13:11:31
Mrknato >> ja jsem skutecne takovy .ted na tom vylete jse videl samicku brouka rohace,mladata kuny byly ode mne asi na 2 m.vsimam si i ruznych rostlin
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 12:59:44
masicek >> Víš, lidi co veřejně říkaj, že mají někoho rádi, přírodu, ryby, suši, tak těm moc nevěřím, a ani rozumět raději nechci, protože mi jsou dost podezřelý.
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 12:54:30
Mrknato >> asi tomu vubec nerozumis,
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 12:53:11
jurasoft >> "majore Vasiljeve" tak co jsi? Major nejsi, CHaP nejsi a nebo taky. V tobě se těžko vyznat.... Jsi alespoň vegetarián?
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 12:52:37
jurasoft >> nehazu vsechny do jednoho pytle,ale chci rict ze byvali skauti z doby totace maji k prirode uctu.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 12:46:28
masicek >> Jak tak čtu, tak jsi z jinýho gangu. Říkají mu Timur a jeho parta......
Edit: jsou i tací, kterým na jejich fleku tak záleží, že tam jinýho nepustí..... Tomu říkají bratrstvo kočičí pracky.
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 12:45:55
Přemas >> CarpHouser - >> jsem rad ze jsou jeste takovi kterym zalezi na miste na kterem chytaji.
Nmasicek - Profil | Čt 21.6.2012 12:35:15
dnes jsem se vratil se svoji partnerkou,ktera je taky rybarka z mahenova jezera.dyje4c.Na tyto reviry jezdim jiz radu roku a s takovym bordelem co tam nechali asi radoby rybari sorty chyt a pust /podle sacku od boili a nalezenych hacku bez protihrotu.Je mi 52roku,byl jsem vzdy veden k ucte k prirode.pustil jsem 6mirovych kapru a od vody jsem si vezl 4cejny.Omlouvam se za jeden pytel odpadku ktery jsem tam musel nechat ,2 jem do auta nalozil,ale vic mi tam neveslo.podotykam, ze jsem to nesl asi 1km.ryby mne chutnaji,ale myslite si ze jsem vatak,vydra,masar,bobkar a nebo vylozeny blb.dekuji za nazory.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 12:15:49
Darcy >> No a to mě vede k názoru, že čím víc si budou členi brát ze společných peněz, které dávají , nebo poskytují rybařině, na "jenom svoji" rybařinu, měnit podmínky rybařiny, brát si na závody, výlety, párty, schůzování, neekonomický chov ryb pro sebe za cizí peníze, tábory svých dětí...... a přikrývat to "svazem a jeho stanovami", není dobrá cesta........ byť ji někdo může myslet dobře.....
Edit : Je to podobné, jako když vláda "přikryla" neekonomický nákup ledadel a teď se jednotlivci diví....
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 11:59:35
Darcy >> Já SZ moc nepoužívám, protože když něco chci říci, tak to řeknu a když ne, tak mlčím. SZ používám pouze pro výsostně osobní záležitosti. Vydra Luk je tuším pražák a to, že je 54 letech rentier, lecos naznačuje....... Je mi dost líto, že skoro nikdo nechápe rybařinu na státních pozemcích, jako jasně jinou, než je na soukromácích MO, nebo soukromácích mimo svaz.
Základem všech problémů je hamižnost skrytá za trojjedinečnost. Ať už 3 pilíře důchodů, 3 pilíře rybařiny, 3 státní moci a dokonce i svatá trojice.
NDarcy - Profil | Čt 21.6.2012 11:33:56
Mrknato >> To je to, na co jsem odpovídal v SZ Vydře Lucky. Vždyť ta pakáž tě mediální masáží jen zpracovává k tomu, aby jsi na všechno rezignoval. Uvědomuješ si to?
NKreja - Profil | Čt 21.6.2012 11:31:49
chování lidí je odrazem společnosti čím více benevolence tím víc prohřešků a nejen v rybařině
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 11:25:22
kakr >> Ale i nyní věcně důležité body schválí nejprv sněm a pak to demogratycky pokryjí členi na konferencích a naposled členi na schůzích. Svaz si rozvracet nenecháme, ani demogratycký centralizmus, ze kterého nám trošičku vybočují soudruzi v Jč....... ale zase vozí medajle ze závodů.
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 11:18:25
Darcy >> Mírná domluva, tvrdá represe..... Co a koho by jsi represoval? Když někdo může být bolševik a pak ODSák, nebo lidovec a pak TOPkáč, když je někdo zaměstnanec a k tomu si podniká v tom samém s vybavením firmy jako OSVČ, nebo někdo má soukromák a navíc si shrábne i územní revír, tedy hlavně ty peníze které by do něj měl dát? Tady je všechno legální a odhazování odpadků u vody dokonce žádoucí. U nás sbírá odpod u spřátelených revírů, kde je K70 parta pana Krásy Baitse. Čím víc bince posbírají, tím jsou důležitější....... Je prostě nová doba a musíme se s tím smířit.
NDarcy - Profil | Čt 21.6.2012 9:34:51
Přemas >> CarpHouser - >> Řešení? Mírná domluva, tvrdá represe! Nebát se osobně zakročit. Kolega v Německu, když neviděl odpadkový koš, odhodil na náměstí prázdnou krabičku od cigaret. V ten moment po něm řvalo několik Němců ať to okamžitě zvedne. Viděl jsem pořad v televizi, kdy reportér nepořádek kolem chalup na vesnici, zdůvodňoval morální devastací za čtyřicet let komunistické vlády. Ostře to kontrastovalo s vyjádřením pamětníka, který mi říkal:"Když jsi v Sudetech vyšel z české vesnice a vcházel do druhé německé, okamžitě jsi to poznal podle vzhledu stavení a hlavně podle pořádku, ani jsi nemusel slyšet němčinu nebo vidět název vesnice. Ono se to týká i chování zde na MRKu. Když jsem se dotkl ega jednoho ze zdejších "mistrů světa", který přispívá i do této diskuze, obdržel jsem "čirou náhodou" od jiného uživatele SZ, kde jsem byl označen jako č.rák a rozkradač rybářského majetku. Na oslovení č.rák si začínám zvykat. Posledně mě tak označil v MHD mladík, když jsem ho upozornil, že by měl uvolnit místo babičce s berlemi. Těším se na další SZ.
Nkakr - Profil | Čt 21.6.2012 8:15:04
Mrknato >>
Pavle zapomněl jsi na "stranické skupiny", které byly povinné ve výborech MO. Voni bolšáni nebyli blbí a neponechávali nic náhodě. Vše předjednala stranická skupina, ostatní počkali na chodbě a pak mohli "demokraticky" schválit usnesení bolšánů.
Jo to byly doby.......
NKrocajda - Profil | Čt 21.6.2012 8:08:35
Mrknato >> Hele tak to budete asi nějakej jinej oddíl ne :-))
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 6:51:57
Přemas >> CarpHouser - 21.6.2012 6:30:59 >> Kdy se bojí, nesmí na ryby....)
NCarpHouser - Profil | Čt 21.6.2012 6:30:59
Mrknato >> Historky ze života jsou vždy přínosem, i když mají strašidelný nádech ...
NCarpHouser - Profil | Čt 21.6.2012 6:29:41
arnošt >> Nejhorší na tom je, že je to pravda ...
NMrknato - Profil | Čt 21.6.2012 6:01:53
Krocajda >> Ty jsi musel upadnout na hlavu, nebo tě někdo jebnul tvrdým jádrem. Ale máš pravdu, často jsme na brigádách se soudruhy hovořili o soudruhu Leninovi, inspiroval nás, jak se vypořádal s menševiky. Všichni jsme znali Pavku Korčagina, Pavku Morozova. Proto jsme naši MO pojmenovali ímeni Pavlíka Morozova, abychom podchytili mladé. Bylo to naše rozhodnutí, i to, že jsme z naší Morozovské MO vyloučili soudruhy kulaky, kteří na svazové brigády nechodili a mamonili na svém, vymlouvali se na nemoci, neplnili normy, nebo se stále zdráhali někoho udat. Neboj, historie se opakuje......
Narnošt - Profil | Čt 21.6.2012 0:45:07
Přemas >> CarpHouser - >> Ne,nikdy se to nezmění.Češi nejsou Norové nebo Dánové,sled dějinných událostí nás naučil být národem vychcánků.A u vody se vždycky jen bude odrážet stav a morálka společnosti jako takové...
NKrocajda - Profil | Út 19.6.2012 20:56:23
Myslim si že za komárů když se chodilo na brigády a to tvrdý jádro místních organizací se staralo o rybářský potěr byl ideální čas na formování chování rybářů,bohužel těch schůzí nějak ubylo a brigády se platí.Tak si myslim že to nejhorší teprve přijde.
Nviceroy - Profil | Út 19.6.2012 20:34:00
no kdyz to tady kolikrat na MRKACI sleduju tak HORKO TEZKO :-)))))))
NDart Ness - Profil | Út 19.6.2012 20:32:46
Přemas >> CarpHouser - 19.6.2012 20:22:21 >> No já s tím problém nemám...
NCarpHouser - Profil | Út 19.6.2012 20:22:21
Dart Ness >> Nikdo nikomu nebrání si rybu vzít, ale měl by se u toho používat rozum ...
NFlatron - Profil | Út 19.6.2012 16:07:32
Tož já sem relativně novej rybář a kuřák.Už od začátku se u vody chovám slušně vůči ostatním.rybám a k přírodě....Tudíž špačky si posbírám,plechovku a sáček také a jediné co po mě občas zůstane je zbytek krmení i když už i to se snažím vychytat.Otec po dlouhé době obnovil rybářský lístek a to stejný jako já...Prostě je to o lidech a naučíš je jak se chovat jedině pod nějakou SKUTEČNOU hrozbou...
Nbass hero - Profil | Út 19.6.2012 15:45:01
jurasoft >> :) No! Tak to by bylo moc jednoduché
Nbass hero - Profil | Út 19.6.2012 15:41:03
Jak jsem zde před tím psal...dostalo se mě dosti ohlasů, bylo to spíše nadceněnné a opravdu moc a moc ideální! Někteří jsou nepoučitelní, ten kdo mi zde psal že odklízet ryby je záležitost těch vyšších co jsou u MO, ba že jsou dokonce za to placeni! Pozor!! V papírech máme napsané odklízet uhynulé ryby do okolí 10 metrů! A věřte mi...u nás za to nejsou placení a nikdo vám nic neudělá navíc :) Svět se bohužel nedá změnit ze dne na den a ani z roka na rok...BOHUŽEL!
NKamy - Profil | Út 19.6.2012 15:16:23
F16 >> S tím souhlasím.
NTWIN 69 - Profil | Út 19.6.2012 15:15:12
Kubouš >> Tak to máte docela klid.Na Moravě chodí kontroly pořád,ale bez policie.
NF16 - Profil | Út 19.6.2012 15:14:26
Kamy >> Myslím,že by člověk neměl očekávat,že se lidi změní.Mohl by se z toho taky zbláznit.Dobří a divní lidé jsou všude a jen na nás záleží s kým se budeme stýkat a koho budeme ignorovat.Vždy to nejde,ale očekávat změnu v chování lidí je ............
NKamy - Profil | Út 19.6.2012 15:07:15
F16 >> Záleží na tom kde venku. Jistě že všude jsou i špatní lidé. Jen v některých zemích jich je více a jinde méně. Je to vidět konec konců místy i u nás. Trochu odbočím omlouvám se, ale jak to že některé vesnice nebo města mohou míti nová hřiště, posekanou trávu,..... a jinde je to stejné jak před 30 lety.
To je jen příklad. Je ale smutné, že i když jsem ještě mladý, tak čím dál víc ztrácím naději, že se češi změní. Jsou to dosavadní zkušenost. Jen zřídka kdy jsem přesvěčován o to, že naše země se může změnit.