Npacka - Profil | Po 21.2.2022 16:27:51
Pfero >> moc ti nerozumim jaky pontony? ale pokud myslíš patky tak beton ti ztuhne i pod vodou,vem treba novodurovou rouru,zaraz ji do dna ,naper tam par roxoru a vypln ji mastnějším betonem se štěrkem.....no tu vodu aspon trochu vybrat
Njon007 - Profil | Pá 13.1.2012 13:40:52
JKB >> Né,sory,psal sem santovi o další dárky,ale on odepsal,že já od něj nic nedostanu a že mě nic nedá...:)
NJKB - Profil | Pá 13.1.2012 13:30:22
jon007 >> patrila ta reakce opravdu me?
Njon007 - Profil | Pá 13.1.2012 13:22:24
JKB >> Mě?????Tátovy...
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 21:40:14
JKB >> Buď bych si sednul vedle, nebo šel o kousek dál.A kdyby jsi tam seděl ty, tak bych ti řekl, kde je nakrmíno :-). Vím, co je vyhrazování lovného místa a taky se mi nelíbí chování některých kolegů.
Npacka - Profil | Čt 12.1.2012 21:39:07
no koukam ze se to pekne rozjelo-pokud to mas jen na ryby a na uvazani pramky na prehrade tak bych se na to vykaslal ja to minimolo na labi mam aby mi vlny neotloukaly motorak o breh-prece jenom je u nas na vode provoz-ale je fakt kdyby doslo na lamani chleba tak bych musel mit na toho prcka nejakej papir takhle to mam jen na hubu
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 21:31:49
Jenda321 >> Ale uznej, že když ti někdo sedne na molo a bude chytat a ty přijdeš hytat taky, tak ho slušně vykážeš že je to té a pokud je slusny tak odejde...a ty si tam pak sednes....a to je vyhrazovani mista,neboi by si ho tam nechal chytat a sedl si vedle nebo sel domu?
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 21:28:37
JKB >> Tak to mě neznáš, to určitě ne.Tam kde chodím je strmej břeh, molo by bylo lepší, ale ne bezpodmínečně nutné.Říkám, spíš počítám že to nevyjde, dělám jen takovej průzkum, jak to chodí.
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 21:24:28
Jenda321 >> ne tam nechodím, ake chodím na jiné revíry, kde jsou mola a je to HRŮZA HRŮZOUCÍ, vykašli se na molo a seď dál na břehu a nehyzdi to...Nejde náhodou o to, mít vlastní molo a v případě, že hoi někdo obsadí ho vyhodit? To je NEOPRÁVNĚNÉ VYHRAZOVÁNÍ LOVNÉHO MÍSTA.
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 21:21:01
pepa-č >> Nečekám, že to tady vyřešim, jen se ptám, jestli s tím má někdo nějaké zkušenosti, jestli už to tady někdo řešil.
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 21:16:51
Jenda321 >> Myslíš jako Trnávku?
Npepa-č - Profil | Čt 12.1.2012 21:15:48
Jenda321 - >> neřešil bych to na mrku. zajdi na stavební úřad, zavolej na povodí.
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 21:14:52
JKB >> měl jsem na mysli že tedy zřejmě chodíš na Želivku 6, které se to týká a dole jsi psal, že se ti mola nelíbí.
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 21:11:59
Jenda321 >> Nechápu Tě... Jsem v MO Pelhřimov a to znamená, že mě to tak vzalo?!
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 21:07:30
JKB >> No že tě to tak vzalo
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 21:06:18
Jenda321 >> Teď nerozumím, co tím myslíš...
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 21:03:40
JKB >> ÁÁ MO Pelhřimov, už chápu :-)
Nhraji - Profil | Čt 12.1.2012 21:01:24
Jenda321 >> jasně, proto ti odpovídám
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 21:00:31
Jenda321 >> Tak když máš dost nervů a peněz, vyraž shánět razítka a povolení kvůli molu...Hodně zdaru!
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 21:00:02
hraji >> To je to co nechci, proto se radši ptám :-)
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 20:58:53
JKB >> To máš pravdu.
To bych takhle neměl nikdy nic.
Nemůžeš říct: nebudu si kupovat nový auto, stejně se mi rozbije
nebudu mít děti, stejně z nich vyrostou.....
budu bydlet v nájmu, protože mi barák nezkolaudujou
nebudu si hledat práci, stejně mě vyhoděj
Když to bereš takhe
Nlikin - Profil | Čt 12.1.2012 20:58:35
hraji >> nebo odstranění stavby a následné vymáhání částky za černou stavbu, což je finančně ještě horší.
Nhraji - Profil | Čt 12.1.2012 20:55:56
Každá stavba na břehu vodního díla musí být předem projednána se správcem toku, tedy s povodím. Jinak je to na pokutu a následné odstranění stavby
Nlikin - Profil | Čt 12.1.2012 20:54:00
Jenda321 >> tak si to postav, ale počítej s případným postihem.
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 20:53:32
Jenda321 >> To už je na Tobě...
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 20:53:11
jon007 >> co to vykládáš, že nemusíš mít povolení? To že ho nemáš Ty, neznamená že nemusí být. Pouze máš štěstí, že Ti to prochází...
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 20:51:35
JKB >> To je možný, s tím musí člověk počítat.Ale proč to nezkusit?
Nlikin - Profil | Čt 12.1.2012 20:51:22
jon007 >> "mýt" určitě ne.
Njon007 - Profil | Čt 12.1.2012 20:49:18
Jde o to,kde ho chceš stavět?My máme na Vranclu mola 2 a všechno OK bezproblému.Povolení mýt nemusíš (pokud to je v normální zoně):-))))
Nlikin - Profil | Čt 12.1.2012 20:48:40
jendo, voda je tvoje ?
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 20:47:55
Jenda321 >> Přesně tak, když nechceš stavět bez povolení, tak ani nezačínej. Nebo začni lítat po úřadech, plať, čekej a nakonec stejně souhlas nedostaneš...
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 20:46:56
Ladineeek >> Za pár let i na budku pro ptáky :-)
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 20:45:56
JKB >> To jo, nechci to za každou cenu stavět bez povolení.Určitě by to šlo povolit dodatečně když člověk ví kam zavolat, nebo koho navštívit.Ale proč si dělat zlou krev?
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 20:38:59
Jenda321 >> Dobře Ti poradím, když je to tak jak říkáš, že tam žádné molo není ani nikdy nebylo, tím více to ostatním bude na očích a piš si, že to budou chtít ostatní taky a nebo to na Tebe něko vytáhne...
NLadineeek - Profil | Čt 12.1.2012 20:37:36
Jenda321 >> V tompřípadě na to rychle zapomeň. Dneska potřebuješ územní souhlas i na kotec pro psa :-)
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 20:28:55
Ladineeek >> To právě nechci, když to nepůjde, tak nepůjde.Nechci se pak s někým dohadovat... Žádné molo na celém revíru nejni ani nikdy nebylo, to bych byl strašně na očích.
A pak znáš lidi, někomu se to nebude líbit půjde a práskne mě.
Nechci to lámat přes koleno za každou cenu.
Já sem rád, když mám na rybách klid :-)
NLadineeek - Profil | Čt 12.1.2012 20:11:54
Ač jsem to neověřoval přímo pro tento typ staveb, tak si piš, že to půjde min. na vodoprávní řízení a to nebude zas taková sranda. Raději se nikde na nic neptej a stav a doufej, že to nebude nikdo řešit.
NJKB - Profil | Čt 12.1.2012 20:03:09
Jenda321 >> Já teda nevím, mne se ty umělá mola u vody nelíbí, jak by to vypadalo, kdyby měl každý své molo...? Povolení určitě nějaké je, nemůže si každý stavět ve vodě co se mu zamane...
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 20:00:18
c.13 >> To by šlo, poptám se a pak se podle toho zařídim.
Letos to asi už neklapne.
Nc.13 - Profil | Čt 12.1.2012 19:34:55 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Jenda321 >> Jo mám to na pevno,ale možná kdybys udělal konstrukci a plochu odmontovatelnou,tak by to taky asi nebyla pevná stavba. Jinak skvěle se staví ,když je pořádný led, takže letos je to na prd :-(
Ndada11 - Profil | Čt 12.1.2012 19:24:23
Jenda321 - >> nevim jak to doopravdy je ale na Dalesicky prehrade jeden chlap molo ma na barelelech asi 3+6 a ukotveny ocelovym lanem ke stromum a byl sem u toho kdyz nadaval jednomu chlapkovi ze mu na nej leze z chlapka se vyklubal porybnej a chtel po nem povoleni a ostatni papiry o evidenci atd.
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 19:14:31
noap >> To jo, zkusim tam cinknout .Mě šlo o to, jestli s tím nemá někdo přímou zkušenost.Je mi taky jasný, že to nebude tak jednoduchý, kdyby si každej postavil svoje molo jak by to tady vypadalo :-)
Nnoap - Profil | Čt 12.1.2012 19:06:53
Jenda321 >> odpověď nalezneš v nahlížení do katastru nemovitostí :) , ale pokud ji spravuje Povodí Vltavy, tak zřejmě bude (nebo spíš má právo hospodařit s majetkem státu). Na povodích mají obecně každá díla svého jediného správce, takže když si zjistíš kde mají nejbližší sídlo- oblastní závod a brnkneš si tam, tak tě jistě odkážou na toho jedno Luboše :) a s ním se domluvíš, jestli ti to vyjádření dá přímo on, nebo si máš zažádat oficiálně na ústředí Povodí .......
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 18:58:44
M!ld@ >> Tak tak, strom to když tak jistí :-)
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 18:54:33
noap >> To já se nebojím, ale jak píše Milda v ČR nestačí jedno razítko, ale musí to schválit Franta, pak mě pošle za Pepou, Pepa mi řekne že to není v jeho kompetenci, že to musím za Lubošem a Luboš mě pošle za Frantou a Pepou.Tak drastické to zřejmě nebude, ale mám už pár zkušeností :-) (tímto se omlouvám za případnou újmu všech Lubošů, Josefů, Františků)
Ano je to Údolní nádrž, a spravuje ji Povodí Vltavy, tak nevím, je vlastníkem nebo ne?
Nnoap - Profil | Čt 12.1.2012 18:41:38
Mno zprvu být tebou se podívám, kdo onu přehradu či nádrž vlastní (usuzuji že se jedná o nádrž když má 39ha) - ona totiž nemusí být vůbec povodí. Za druhé a to je věc hlavní - vyřešit si s vlastníkem oné nádrže, popřípadě i břehu (pokud není totožný) souhlas vlastník s umístěním stavby (mola) - protože jedině on by mohl rozpoutat problém .....co se týče povolení tak vodoprávní úřad ti na to nic nedá, protože se nejedná o vodní dílo dle vodního zákona a příslušný stavební úřad pravděpodobně taky ne, protože se možná ani nejedná o nemovitost, pokud to bude jen plavat na vodě a ukotveno to bude jen řetězama.....pokud by to navazovalo na břeh nějak víc - tak by to už pravděpodobně v kompetenci stavebního úřadu už bylo...... ale jak jsem uvedl už před tím hlavně se domluvit s majitelem......a z úřadu strach neměj ;)
NM!ld@ - Profil | Čt 12.1.2012 18:40:53
Jenda321 >> Tjn boužel v Česku někdy jedno razítko nestačí a než běhat na úřády tak raději ke stromu :-)
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 18:15:45
M!ld@ >> Radši se na to zeptám, máš pravdu, že to asi většina lidí neřeší, a kdyby jich tam, bylo víc možná bych to taky neřešil, ale jak sem psal níže,žádné tam zatím nejni a nechci to za půl roku bourat a lítat po úřadech, nebo si dělat zle na obci.
Kdyby to bylo moc vyřizování, razítkování a štítkování, tak se na to radši vykašlu, loď budu dál kotvit u stromu a chytat ze břehu.
NM!ld@ - Profil | Čt 12.1.2012 18:04:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
No raději bych se opravdu zeptal příslušného orgánu.
Protože například dle zákona 254/2001 Sb. vodní zákon, dle § 46 Ochrana vodních toků a jejich koryt, odstavec 1. - ,,Je zakázáno měnit směr, podélný sklon a příčný profil koryta vodního toku, poškozovat břehy, těžit z koryt vodních toků zeminu, písek nebo nerosty a ukládat do vodních toků předměty, kterými by mohlo dojít k ohrožení plynulosti odtoku vod, zdraví nebo bezpečnosti, jakož i ukládat takové předměty na místech, z nichž by mohly být splaveny do vod.´´
Těžko říct jestli 5metrové molo by mohlo ohrozit plynulost odtoku, zdraví nebo bezpečnost.
Třeba to bude popsáno detailněji někde jinde v zákoně, zkus prohledat vodní zákon:
http://portal.gov.cz/wps/portal/_s.155/701/.cmd/ad/.c/313/.ce/10821/.p/8411/_s.155/701?PC_8411_name=vodn%C3%AD%20z%C3%A1kon&PC_8411_l=254/2001&PC_8411_ps=10#10821
A nebo se raději zeptat příslušného orgánu. Sice dost lidí asi molo na černo má, ale nikdy nevíš jestli zrovna ty s tím nebudeš mít problémy.
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 17:35:53
packa >> Děkuju, zkusim napsat na povodí jak je to specifikovaný, do jakých rozměrů je možné mít mini molo.
Npacka - Profil | Čt 12.1.2012 17:27:28 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
man pred chajdou na labi mini-molo ze dvou palet-na povodi mi rekli ho mam na zimu a jarni tani vyndavat a nic vic-molo co mame na naplavce kde kotvime lode 8 na 2 m na to povoleni a souhlas od povodi byt musi dokonce na to byla kontrola z povodi a SPS museli jsme ho oznacit prislusnymi znaky-kotveni povoleno a stitkem
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 17:21:47
jara.kopi >> To jo, ale na ty když se přijde tak vytáhnou z igelitky půl mega a je to, nechci to za půl roku bourat.:-)
Na tom revíru právě nejsou nikde mola, což mi je vzhledem k velikosti 39 ha divný.
NJenda321 - Profil | Čt 12.1.2012 17:18:34
c.13 >> Kdyby to bylo na mém pozemku tak bych to taky neřešil, ale je to až zhruba 8 m za ním.Bylo by pevné, barelům bych moc nevěřil.Ty ho máš na pevno, nebo ne?
Nc.13 - Profil | Čt 12.1.2012 16:58:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Mám u chaty molo 9 x 2 metry a nic jsem neřešil,i když je pravda,že ho mám na vlastním pozemku,což nevim jestli ty budeš mít. Taky je rozdíl jestli je to molo naprvno ukotvené do dna, nebo plovoucí (na barelech a podobně)...
NCz_adil - Profil | Čt 12.1.2012 16:53:28
Jenda321 - >> strejc stavěl molo na Dyje 7 a nic neřešil. Ale o hodně menší :-). Radši bych si to ověřil na patřičným úřadu a to na rybářským svazu :-)
Njara.kopi - Profil | Čt 12.1.2012 16:49:13
ja bych stavěl, na ohlašovani bych se vykašlal.Proste to postav,rusaci ve Varech stavi taky bez ohlašovani a povoleni.