e-shop nebo to je jen vtip

Zdravím máte někdo zkušenosti s tímto eshopem???
http://feederpoint.eshop-zdarma.cz/index.php?s=main_page
Objednal sem si u nich asi před 20 dny zboží, nejenže mě nedošlo konečné potvrzení objednávky na email ale ani nikdo nereaguje na jejich email a telefon zpočátku zvonil ted naprosto vyplnutý...
Myslíte že má cenu čekat nebo si objednat podobné zboží jinde ???
Autor diskuse: sinama - Profil , 27.3.2011 feeder - náčiní, doplňky

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 14:12:49

meteor >> podle mě ne! Většinu jména ti udělá zákazník! můžeš mít vyšperkovanej eshop jak chceš,ale pokud ti zákazníci budou dělat blbou reklamu a to bezesporu i schválně...neprodáš ani háček! A nebuj,,,odpovědnosti za eshop bych se nevzdal....jen prostě doba jde do ř..... a lidi sou zákeřnější víc a víc!

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 14:09:07

Transalp2 >> souhlas...není eshop jako eshop!!! to už je na každym,jak kdo chce vést svůj kšeft

Transalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 14:07:20

milkynek >> já nemluvím teď konkrátně ... to už si tu nedovolím , bo by mě zase někdo napad ....I šopy mají své špehy a naháněče po netu ..

meteor - Profil | Čt 14.4.2011 14:06:08

milkynek >> já bych tě také poopravil, dobré nebo špatné jméno obchodu dělá obchod (majitel, zaměstnanci, jejich přístup k práci a zákazníkovi, prodejna / e-shop atd.), ne zákazník! To jsi se té SVÉ odpovědnosti za SVŮJ e-shop velice rychle zbavil ;-) přeci jen konkurence v rybařině je dost velká a pokud nepřijdeš s něčím "extra", tak prostě nezaujmeš a nedostaneš vydělat... a zákazník ti v tomhle moc nepomůže.

Na druhou stranu je pravda, že někteří zákazníci jsou na facana (chování dle hesla "můj prodejce, můj otrok")... a nejhorší jsou tzv. "vysírači" :-)

http://www.fandor.cz/vysiraci-typologie-zakaznicke-​skupiny/

EDIT: k tomu zákazníkovi, co si ZAŠKRTL odebírání novinek >= nebylo to spíše tak, že si odběr novinek NEODŠKRTL? Já jen, že jsem snad neviděl e-shop, kde by to políčko nebylo automaticky zaškrtnuté ;-)

Transalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 14:05:32

milkynek >> Někdy je to těžký .. nezbývá ti než odladit aby chodilo v mailu jen to co má ... Jakákoliv chybička se asi vymstí .. Já šop nemám a ani nechci , neměl bych na to nervy . Zažil jsem opak - sprostotu od šopu .. Trochu jsem odhalil jejich praktiky s chybnými popisky , který jim jistě zvyšovali prodejnost a vzalo ho to pana majitele moc . ..

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:58:35

Transalp2 >> nevim otom,žeby neseděli!!!! Popisky a fotky dodává ne eshop,,,ale prodejce eshopu!!!!

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:57:39

Transalp2 >> Ta konkurence je tady šílená. Nemluvě otom,že některé eshopy samozřejmě bojujou proti jiným a to všim co jde...pomluvy,,falešné objednávky,,,hlídání cen atd))))to už pak je jen pro zasmání. A dělají to eshopy do kterých bys to nikdy neřekl. My máme zatim štěstí na normální lidi až na dvě vyjímky a můžu ti říct,že chování některých jedinců tě zvedne ze židle))))) Dám ti takovej příklad...jeden pán,kterej má před jménem ing.si objednal prut,kterej údajně po celodenim schánění našel u nás,,tak si objednal..objednávka se převzala,potvrdila,prostě klasika,,,došel mu automatickej email s výpisem zboží které si objednal a bohužel v tom emailu chodí výpis i zboží podobné( myslim to,že když si objednáš prut 3lb..a má ještě i jiné váhové varianty,tak vtom emailu dojde i toto...prostě jen varianty koupeného zbožíjako info)mimo objednávku. CCa do hodiny byla objednávka zrušena a za takovej slovník by se styděl ukrajinec na stavbě!!! Zaškrtne si posílání novinek a když mu něco dojde,je to email za emailem stejného slovníku,,,,,,

Tak mě pak řekni co vlastně eshop udělal blbě? Díky takovejm se pak dělá jméno. Nějakej neuretik,kterej si chce něco dokazovat...co ti mam říct!

Transalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:50:40

milkynek >> Třeba nepravdivé údaje o zboží - technické parametry , použité materiály atd ... prostě popisky a fotky musí sedět ...

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:46:30

Transalp2 >> :-)))) a včom myslíš tu nepodstivost? Zkus něco takového dělat a povíme si pak!

Transalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:41:59

milkynek >> to ano . Chce li ale být člověk poctivej a chová se tak i v nabídce , neměl by být problém ani se zákazníkem ...

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 13:40:03

Transalp2 >> sto lidí..sto chutí....nejde všem se zavděčit

Transalp2 - Profil | Čt 14.4.2011 13:36:47

milkynek >> To je pravda . Ten zákazník ale musí být spokojený ... Když není dá to vědět , je to jeho právo a varování pro ostatní .
Mě se stalo i to , že jsem od pana majitele šopu dostal sprostej a ponižující dopis , ve smyslu ,co že jsem to vlastně za hajzla , že jsem se nenechal jen tak okrást ...))))

Jarda 2004 - Profil | Čt 14.4.2011 13:33:16

milkynek >> Je to jako v každém podnikání o lidech respektive o jejich ochotě a pracovitosti. Taky podnikám a většina problém vyvstává z lidí co chodí „jen“ do práce a nic víc je nezajímá.A po zkušenostech už neřeším lenochy a flákanče a jak nesplní byť maličkost tak letí lidí je hromada a práce málo a raději budu mít lidi co vytváří portfolio firmy svou snahou a né jen docházkou do procesu.

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 11:57:04

Pro všechny....zkuste pokud budete mít zájem napsat přesně co chcete(tu hlavu) Zkusím se poptat!!!

milkynek - Profil | Čt 14.4.2011 11:54:30

Jarda 2004 >> Ahoj...trošku bych tě poopravil,,taky máme eshop(bez kamenné prodejny) a jméno obchodu dělá pouze zákazník..nikoli ten eshop! Eshop se může přetrhnout,ale stačí, že zákazník bude rejpal a věčně s něčim nespokojený (nemluvě jen o eshopu,ale každá povaha jiná).....taky už máme zkušenost s pár tzv.zákazníkama!!! Nehledě nato,že neumí ani pořádně vyplnit registrační formulář a pak se diví,že jim přijde třeba jen polovina zboží a to jen proto,že člověk jim prostě nemá jak dát vědět,že něco je nebo neni..a neuznají to a napíšou o tobě klidně zápornou recenzi. Fakt je to jen o lidech a pokud budu trochu soudný,tak nemůžu vše házet na eshop atd.tam dělají taky jen lidi. To se ale rozhodně nezastávám toho eshopu co tu píšete. Upřímě ho ani neznám!!! Ikdyž trocha pravdy tam je taky,že kolikrát si zato eshop může sám,,nebo si svojí blbostí udělá blbé jméno...ale věř,že ne za vše může eshop. Je jich tu jak hub po dešti a každý dělá co může, aby se chytil a udržel,tudíž hanit si své jméno,,je alespoň z našeho pohledu nemožný pokud něco chceš dokázat.
Je to prostě děs a dnes už bych dotoho asi nešel! :-)))

sinama - Profil | Čt 14.4.2011 11:34:31

jirka mz >> pokud máš zájem o tu trojuhelníkovou hlavu tak doporučuju tento web.
http://www.na-ostruvku.cz/ , nemají ji sice přímo na stránkách ale v obchodě ji mají,
Já se s nima domluvil přes email a už mě ji odeslaly poštou...

jirka mz - Profil | Čt 7.4.2011 0:08:49

Lálos >> u nás řidič PPL rozesílá vždycky ráno SMS kdy asi tak +/- přijede, ale přesto mě nemožnost vybrat si způsob dopravy u některých obchodníků celkem omezuje. pošta zboží buď doručí nebo uschová a já si je vyzvednu, ale s PPL je to horší, tam doma být musím.

jinak k obchodu, mám tam vybranou podběrákovou hlavu, ale když tady čtu že e-shop nefunguje tak mám asi smůlu, protože ji mají jen ve dvou obchodech, jeden nefunguje a ten druhý nabízí jen dopravu PPL :-(

Sven - Profil | Út 5.4.2011 10:51:18

Lálos >> to je fakt. Protože se neobtěžují dát včas echo, tak už přes PPL nekupuju. Už se mi párkrát stalo přesně to samé. "Za deset minut jsem u vás!!!" a já byl 100km o domova :-)))

Lálos - Profil | Út 5.4.2011 10:42:08

Sven >> pošta se hoooodně zlepšila, za poslední rok taky koukám jak puk, ráno objednám, pokud je obchodník rychlej, tak zabalí a ten den odešle a druhej den mi v 8 ráno zvoní chlapík od pošty u baráku:) nehledě na to, že když nejsem doma, tak si to pak můžu vyzvednout na poště a ne jako třeba u PPL, kdy mi zavolá řidič, že za 10 minut u mě:)

Sven - Profil | Út 5.4.2011 10:33:40

meteor >> :-)))))))))