skládací pevná hliníková nebo laťková podlážka ve člunu

Chci koupit člun Adventure 330 a nemohu se rozhodnout zda pevnou skládací hliníkovou nebo laťkovou podlážku. Upřednostnil bych raději laťkovou z důvodu že je člun lehčí o cca 14kg ( váží 34kg) a tím pádem je s ním lehčí manipulace. Moje představa je ta, že bych člun přepravoval nafouknutý ( mám to na mojí oblíbenou vodu 15km) ale mám obavy že s hliníkovou podlahou ho sám na nízkého Transita na střechu nenaložím. Zmiňovaný člun pokud má hliníkovou podlahou má i nafukovací kýl, k pohonu člunu budu používat elektromotor. Proto prosím a předem děkuji za Vaše zkušenosti jakou zvolit podlahu člunu ať pevnou nebo laťkovou a jejich přednosti a nedostatky
Autor diskuse: přemysl - Profil , 1.6.2010 kaprařina - náčiní, doplňky

přemysl - Profil | St 20.9.2017 10:21:18

Casio >> Když byly čluny nové tak jsem to hlídal, popřípadě lehce odpustil ale to jsem dělal možná první dva roky, pokud se nic nestane tak to přestaneš hlídat a je malér, moje rada je, v žádném případě bych se nespoléhal že se to odpustí samo. U staršího člunu možná po letech i to původní lepení zestárne a nevydrží jako u nového

Pvl - Profil | St 20.9.2017 9:50:41

Casio >> Viděl jsem člun u kterého se díky velkému tlaku z tepla začaly" trhat " ty záplaty na kterých jsou držáky na vesla

Casio - Profil | St 20.9.2017 9:40:01

přemysl >> myslel jsem právě to dno zdola. Jinak na www mají poznámku : 1/ při vytažení člunu na břeh se nemusíte obávat, že vlivem přehřátí na slunci “bouchne”; je pravda až od modelu http://nafukovaci-cluny-adventure.motorboat.cz/ryba​rske-cluny/1038-Nafukovaci-motorovy-clun-Adventure-​T-260-rybarsky/.

přemysl - Profil | St 20.9.2017 9:23:58

Casio >> jak zespoda? je pochopitelně místama lehce odřený, kýl je zesílený, na jednom boku je odřený víc o kameny na jedné výpravě když celou noc hrozně fučelo, na to chce dát pozor, jinak naprosto bez problemu, záruka byla 5 let, velká spokojenost, kdybych měl dnes řešit nový tak stejnou značku ale pokud by měli s tlakovou podlahou tak bych ho pořídil. Jinak majitel Adventure, příjemné chování, vždy o rybářském veletrhu vše probereme co se událo za poslední rok, koupil jsem u nich dva čluny a kdybych měl kupovat znovu neměnil bych značku

Casio - Profil | Út 19.9.2017 21:15:29

přemysl >> takže 7 let bez funguje ,jak s vypadá zespoda?

přemysl - Profil | Út 19.9.2017 21:10:01

Casio >> tenkrát jsem vybral Adventure 320 s kýlem a pevnou podlahou, byla to dobrá volba, zvláště když jsme jeli ve dvou, zhruba po roce jsem pořídil stejnou značku v délce 250- 270 ( nejsem si jist s délkou) s laťkovou podlahou když jedu sám, ani ten není špatný ale pevná podlaha a kýl má nesporně velkou výhodu. Na 320ku jsem pořídil Minn Kotu Traxxis 55 a gelovku 150Ah. Pokud jedu sám tak jsem bral 270ku s Minn Kotou 39 a gelovkou 55Ah., píšu bral protože zhruba před měsícem jsem podcenil sluníčko a milej člun na boku v místě spoje povolil v délce asi 15cm. Druhá komora drží tlak. Jsem před rozhodnutím zda nechat opravit nebo ho prodat tak jak je.
Můj poznatek je že: Velký člun s pevnou podlahou a kýlem je super, podcenil jsem váhu 150Ah gelovky. Člun má nafouknutý váhu někde kolem 60kg, (mám ho v garáži pod stropem stéle nafouknutý) a naložím sám na Transita Customa na střechu, ale velkej problém je ho dostat třeba po kamenitém břehu k vodě 15m dlouhém,( to jsem dokoupil a namontoval přepravní kolečka, po šutrech to prostě jet nemůže) to nemluvím o baterce s její váhou. Pokud jedeme ve dvou tak je to sranda.
Z toho důvodu jsem pozdějí asi po roce dokoupil toho prcka s váhou kolem 40kg, to je sranda smích, nemluvím o malé baterce a lehkém motoru. Přeji Ti dobrej výběr a ať Ti koušou. Přidávám foto jak jsem upravil 320ku na vyvážku dvou prutů

Casio - Profil | Po 18.9.2017 20:41:22

přemysl >> dobrý večer, můžu ze zeptat jak ten výběr tenkrát dopadl?

přemysl - Profil | St 2.6.2010 15:35:00

anakonda >> určitě to vykouším v pátek na prodejně, díky a dám vědět, chci to tento týden rozseknout

anakonda - Profil | St 2.6.2010 15:28:06

přemysl >> To je svatá pravda co píšeš.Rozdíl ve váze je jen 4kg ale balík je to menší na objem.A až to budeš zvedat na střechu auta,tak budou 4kg dobré.Moc dobré.Zkus 270cm.To používají kapraři nejvíce.

přemysl - Profil | St 2.6.2010 15:08:39

anakonda >> díky, za rady až pojedu do prodejny tak to odzkouším, mají v nabídce ještě typ Travel 2T 290K FG, rozdíl ve váze jsou ale jen 4 kg

anakonda - Profil | St 2.6.2010 13:33:55

přemysl >> Přesně jak říká Sla. 3m ti bude pro dva stačit,ale my jsme jezdili s kamarádem 2 na 2,7m a v pohodě.Ten člun je neskutečně stabilní.Nepotřebuješ velkou krávu.Mám 3,3 a hned bych ho vyměnil za menší.Menší se ti bude zvedat mnohem lépe.Věř mi.Než koupíš 3,3m vyzkoušej si někde 2,7 a 3m.

Sla - Profil | St 2.6.2010 8:39:33

přemysl >> pro dva ti bude stacit i tří metr. 3,3 uz je celkem lod.

přemysl - Profil | St 2.6.2010 8:36:50

anakonda >> díky za rady, určitě půjdu do té hliníkové, 330 volím když pojedeme na člunu dva aby tam bylo místo. Jak jsem psal níže, vůz potřebuji zvednout na transita, to je do výšky cca 2m

anakonda - Profil | St 2.6.2010 7:24:28

přemysl >> Ne určitě bych si laťkovou podlahu nevzal.Zásadně hliníkovou.Vozím ten člun nafouknutý na káře za autem i s podlahou.Mám ho na vozíku jako víko.Nevím kolik je maximální zátěž střechy respektive zahrádky u auta,ale myslím,že více než 50Kg.Pak bys mohl ten člun vozit na příčníkách na střeše na autě nafouknutý.Jen jednu radu.Mám 330 cm a je to zbytečně veliké a těžké.Komplet i s podlahou to váží 48Kg.Úplně postačí něco okolo 270cm.Pak to bude i výrazně lehčí a levnější.To usazení podlahy je jednoduché.Dělám ho sám a nejsem vůbec silák a kdovíjak šikovný.Je na to taková finta.Clun se musí nejprve velmi lehce nafouknout,ale podlaha se nenafukuje.Ta se nafukuje až nakonec.Pak se dají podlahové desky a když jsou tyto položeny tak se dají zboku lišty,které je drží.Tím,že není člun nafouknut tak tam vše dostaneš jak se má.Kdyby byl nafouknutý,tak s tím nehneš.Teprve pak vše dofoukneš.

tinkky - Profil | Út 1.6.2010 21:36:11

Ja mam vysokotlaku nafukovaciu. naperiem do nej 0,85 baru a je tvrda v pohode sa na nej stoji a cln z dlzkou 3,10m vazi daco cez 30kg.
ja som to riesil tu.
http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=624806

přemysl - Profil | Út 1.6.2010 20:29:45

anakonda >> podle Tebe tedy laťkovou podlahu neřešit?

přemysl - Profil | Út 1.6.2010 13:31:51

románek >> díky za názor, je pravda že když jedu tak minimálně na den

přemysl - Profil | Út 1.6.2010 13:28:16

Filla >> máš pravdu pro usazení podlahy bouchal i pan prodejce aby vše zapadlo jak má.

románek - Profil | Út 1.6.2010 13:27:16

přemysl >> jedině hliníkovou s jinou nebudeš dostatečně spúokojen a když si vezmeš že nejedeš na ryby jen na dvě hodky deset minut nafukování tě nezabije ..



jo jinak beru dalšího tranzita na ryby když bude za hubičku:-)))

přemysl - Profil | Út 1.6.2010 13:10:11

Oskarek >> to všechno beru já jezdím sám, mám Transita krátkýho nízkého Vana, kterýho mám jen na ryby, na jaře to tam naložím, včetně spaní atd a je to vlastně plný.
Jelikož jsem dealer Forda auto mám vždy nové, najedu za sezónu cca 3-4 000km a po sezóně ho prodám se slevou jak demo vůz. Proto i po půl roce musí být auto jako nové. Ani ho nepřihlašuji, jezdí na X číslech tak je i čistý TP a zatím se mi daří vždy u vody to auto prodat nějakému kolegovi. A proto to vožení na zahrádce a také trochu pohodlnost to stále balit, mám doma dost místa skladovat ho rozložený

Filla - Profil | Út 1.6.2010 12:49:43

přemysl >> Musis bouchat, pevna je lepsi :))
Sla: ja ti dam zasranej, to jsou hlody zubu casu! ;)