SONA - rybářské potřeby

Zajímají mě Vaše názory a zkušenosti s rybářským náčiním fi.SONA Jsem ze Žďáru nad Sázavou , předem děkuji za fotografie

používáte výrobky SONA

A) ANO72%

B) NE16%

C) Jsem spokojen4%

D) Nejsem spokojen8%

Od 21.5.2010 hlasovalo 89 čtenářů.

89 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NPetan600 - Profil | Út 4.3.2014 12:44:03 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Sona a Stabil.

    Nbrambůrek.9 - Profil | Čt 26.12.2013 10:03:31

    Od firmy Sona mám vlasec někdy z roku 1970 průměr 40 a do dneška ho používám jako návazce na štiky místo lanka a jiných vymožeností. Bohužel už mě dochází a tato firma už vlasce nevyrábí. Tato firma co se týče vlasců předběhla dobu nikdo z žádných firem takový jedinečný vlasec vyrobit nedokázal. Jiné vlasce zahraničních firem průměr 40 štika lehce předře. Tento vlasec byl i vynikající na candáty bez problému vezme jak na plavanou tak i ze dna. Jiné vlasce právě pro svou tvrdost a neprůtažnost dravec snadno předře zrovna tak jako různé kevralové šnůry.

      NRoberto2 - Profil | Ne 1.8.2010 20:31:47

      Taky jsme pánové byli ze začátku našeho kapitalismu / dost divnýmu mezi námi .../ taková čína , evropská ...)) Vyrábělo se toho haldy a šlo to na západ , protože jsme na to neměli . Teď už na to pomalu nebudeme mít taky . Není skoro kde vydělávat . Fabriky jsou všechny v číně . Evropu a ameriku to dřív nebo později zabije . Pak se to otočí . My zase nebudeme mít co do huby a bohatá čína nám sem bude strkat výrobu , uděláme jim to za pakatel , aby jsme tu nechcípli hlady .... Toť dnešní evropské i americké hospodářství . Pár kartelů , bank a jinejch velkejch si mastí kapsy a je jim jedno jak to dopadne .... Jinak k otázce : sona byla dobrá , dnes už jen dovozce šmejdů z číny . PS : Mám čínu a její vychytralý soudruhy / na rozdíl od těch našich co to tu totálně pohnojili / rád ...))) Ty totiž ten svět opravdu převálcují ...

        NDenny - Profil | Ne 1.8.2010 20:16:42

        SOPTIK 52 >> nejsem ekonom a nevim kdy,Cine dojde dech :-) Je to vsechno tak provazane,ze je hodne podniku,ktere by se bez jejich dodavek sesypali a naopak,ale jak rikam,nejsem ekonom.Nic meme,vsem ceskym vyrobcum drzim palce a byl bych jen rad,kdyby jim to vydrzelo.

          NSOPTIK 52 - Profil | Ne 1.8.2010 19:48:30

          Denny >> já chápu tu jejich politiku.Zisk je zisk,ale co bude,až i té Číně dojde dech???!A k tomu dojde.Každé dno je nadohled a každý na to dosáhne.To pak bude pohroma pro celej svět.Jejich kvalitě nevěřím,já vím,máš rozumné vysvětlení pro opak.Ale když si vezmeš ,co oni si dělají z nějakých potíží,zaviněným právě nekvalitou,tak to mě právě dohání k obavám.Vždyť na ně nikdo vlastně nemůže.Oni to stáhnou a jinou cestou zase spustí.Proto i má nedůvěra.

            NDenny - Profil | Ne 1.8.2010 19:37:48

            SOPTIK 52 >> ja myslim,ze zalezi na tom,jak si to odberatele pohlidaji.Vzdyt cela rada svetoznamych vyrobcu a jmen si nechava delat veci at uz primo v Cine nebo nekde v Asii.Mohu uvezt jen namatkou tri priklady:Shimano,Daiwa,Kevin Nash.Pokud to nejsou komplet vyrobky,tak je tam cela rada komponentu,ale te kvality uz bych se v dnesni dobe nebal.Konkurence v samotne Cine je obrovska a oni vi,ze bez kvality uz nemaji sanci se prosadit.Proste to nikdo levneji nevyrobi.Ale je skoda,ze nektere ceske firmy bud uplne zanikly,nebo presunuly vyrobu do Asie.

              NSOPTIK 52 - Profil | Ne 1.8.2010 19:28:51

              Jarda Š. >> tak tohle chápu,také o tom něco vím.Ale vždyť to přeci už uměli.Podle mě si radši připlatím s vědomím,že to bude ta SONA ze Žďáru.Ta Čína nás jednou fakt sežere,Metarulgije v čoudu,elektrotechnika jak by smet, akorát na vše doplatí celý světNekvalita na úkor zisku

                NDenny - Profil | Ne 1.8.2010 19:19:28

                Jarda Š. >> predpokladal jsem,ze to tak je,ve svete uz neni moc firem,ktere by si aspon cast "svych" vyrobku nenechavali delat v Asii.

                  NJarda Š. - Profil | Ne 1.8.2010 19:17:17

                  SOPTIK 52 >> Výroba prutů, to je dneska záležitost, kdy je buď musíš sekat po desítkách tisíc, abys dosáhl "lidovou" cenu anebo naopak je to malosériová výroba, kde musíš mít extra kvalitu a zákazníky ochotné za ní zaplatit, protože to je pak cenově někde úplně jinde.

                    NSOPTIK 52 - Profil | Ne 1.8.2010 19:10:44

                    Jarda Š. >> dík,jestli máš pravdu,tak to je od nich rána na solar.Půjdu se to na to podívat,jeden klacek bych potřeboval.Už jsem si povídal teďka,že dám na SONU.Nyní jsem v rozpacích......

                      NJarda Š. - Profil | Ne 1.8.2010 19:09:30

                      Denny >> Křesla, bedny a podběráky jsou tuzemská výroba, pruty ale, myslím, už ne.

                        NPavel S. - Profil | Ne 1.8.2010 19:03:52 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        používal jsem plavačkovou bednu,ale dneska už si radši pohovim v křesle,ale jinak jsem byl spokojen.

                          NDenny - Profil | Ne 1.8.2010 19:02:36

                          Jsem rad,kdyz tady ctu,ze je cesky vyrobce a moc jim drzim palce at jim to vydrzi.Jen bych mel maly dotaz.Opravdu jsou vsechny jejich vyrobky jejich vlastni,nebo,jak je to dnes naprosto bezne,je cast treba made in China a nese to znacku SONA? Pokud jsou to tuzemske vyrobky,tim vic jim preju at se jim do dalsich let dari a valcujou konkurenci.

                            NJarda Š. - Profil | Ne 1.8.2010 19:01:26

                            SOPTIK 52 >> Mám za to, že pruty se zn. Sona jsou dnes také vyrobené v Číně.

                              NKreja - Profil | Ne 1.8.2010 18:51:19

                              Ještě letos byl můj nejoblíbenější teleskop Sona než se po letech zlomil Sona byla prima a v Retro fóru si na tohla téma čile dopisujeme J.

                                NSOPTIK 52 - Profil | Ne 1.8.2010 18:43:48

                                Jooo,SONA.To byla značka,měl jsem od ní pruty,tuším okolo 2,70 a 3,60.Bohužel v r.1991 mě vybrali auto a v něm i bágl s rybařinou ještě před prvním vyjetím a nahozením k vodě a samo do vody.Až na kvalitu oček jsem s níma byl spokojen.Musím se přiznat,že nyní o té značce nemám ani páru.Ale moc bych jí přál a také tomu věřím,že se vrátí jak do podvědomí nás všech,tak že i udělá díru venku.Na mojí mentalitu radši si koupím něco,co nese značku a příslušnost mé domoviny,než věhlasnou značku ,ale země původu Čína.

                                  NČenda 513 - Profil | Ne 1.8.2010 18:27:02

                                  Tašky SONA v akci

                                    NČenda 513 - Profil | Ne 25.7.2010 18:29:33

                                    já používám tříkomorovou tašku

                                      Njarda 2004 - Profil | Po 12.7.2010 18:06:04 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                      Čenda 513 - >> Sona začíná dělat kvalitní zboží a do budoucna to bude podle mne ještě zajímavější.

                                        NBoloň - Profil | Po 12.7.2010 17:57:58

                                        mpmaik >> ahoj to si teda piš! Né dělám si prču to okolo jsem dostal ještě k tomu trakači k narozeninám:-))

                                          Naxcat - Profil | Ne 11.7.2010 21:58:37

                                          Čenda 513 >> dík moc za info v tejdnu si to koupim je to super

                                            NLudvaBrno - Profil | Ne 11.7.2010 21:33:02 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                            Mám od Sony teleskop z roku 1978. Je už teda dost měkkej, ale samotný fakt, že letost oslaví 32 let určitě stojí za zmínku. Beru ho na lehkou plavačku, ale dá se s ním ještě solidně zdolat i tříkilovej kapřík.

                                              Nmpmaik - Profil | Ne 11.7.2010 21:10:43

                                              Boloň >>
                                              To ti ten trakač pěkně doplnili příplatkovou výbavou :-)))) Nebo jsi byl miliontý zákazník ?? :-))))

                                                NČenda 513 - Profil | Ne 11.7.2010 20:54:31

                                                axcat >>

                                                  NČenda 513 - Profil | Ne 11.7.2010 20:33:31

                                                  axcat >> já to mám na starém křesle PARTNER jde to na každý rozměr sedáku 56x52 cm

                                                    Nvokounek - Profil | Ne 11.7.2010 13:08:05

                                                    mám od nich kreslo a zatial je ok. nevedel som že sú od vás. moja dôvera je tým vyššia..

                                                      NBoloň - Profil | Ne 11.7.2010 12:53:22 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                      opravdu je to podložka a zaroveň važicí taška pohledám ňake fotky

                                                        NDan.J - Profil | Ne 11.7.2010 12:51:01

                                                        Ahoj,míval sem od Sony rybářské křeslo z AL,prodal sem ho bratrovi a pořídil si křeslo Prestige.Také od Sony a maximální spokojenost.

                                                          NHermis_s - Profil | Ne 11.7.2010 12:48:47

                                                          Boloň >> ta podlozka sona nebude urcite,spis carp system ci sema

                                                            Ngama - Profil | Ne 11.7.2010 12:46:33

                                                            Boloň >> sona dela podložky ?

                                                              NBoloň - Profil | Ne 11.7.2010 12:41:16 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                              ahoj Sonu mohu za sebe doporučit. Například již pátym rokem mám tašku na pruty a vše je v pohodě,podložku pod ryby a taky vše OK zipy,švy,atd.
                                                              Letos jsem si pořídil trakač super. Jen jednou jsem měl reklamaci a firma Sona s tím nedělá problémy jako jiné firmy kde se musí ze zákona čekatat 30 dní na vyřízení do max 10 dní zašle vyměněny kus za nový...

                                                                NDYDY - Profil | Ne 11.7.2010 12:22:54

                                                                od Sony mám lehátko a slouží už 3 roky a bez problémů . Dobrá firma.

                                                                  NHermis_s - Profil | Ne 11.7.2010 12:16:42

                                                                  mam doma starej teleskop od sony a ten drzi,akorat za tech 17 let popraskaly ocka,ktery jsem pak vymenil...rozhodne od sony nedoporucuji podberaky!!!!na ty bacha.vydrzel mi senu a sel z domu.

                                                                    Naxcat - Profil | Ne 11.7.2010 12:14:45

                                                                    Čenda 513 >> ten podnožnik ke křesilku pasuje na všechny křesla bez poperátek nebo jen na par kusu specialne k tomu určenejch .

                                                                      NAti - Profil | Ne 11.7.2010 12:09:19 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                      Na tuto značku nedám dopustit.

                                                                        NČenda 513 - Profil | Ne 11.7.2010 11:26:56

                                                                        Rybářské náčiní SONA a TOKOZ v akci na candátech

                                                                          NČenda 513 - Profil | Po 5.7.2010 22:13:56

                                                                          starší rybáři nedají na výrobky SONA dopustit

                                                                            Nczechcarp - Profil | Po 28.6.2010 16:03:00 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                            Mám 2 pruty SONA staré okolo 15 let a nikdy jsem s nimi neměl problém mám je doteď. Před 2 roky jsem koupil od SONY tripod cena okolo 1800kč vyborná stabilita, sice je trochu těžší, ale to mi nevadí. Takže s firmou SONA jsem naprosto spokojen.

                                                                              Nspydy - Profil | Po 28.6.2010 15:57:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                              mám lehátko už 4tým rokem a letos jsem k přikoupil i židli, doma se mě ještě váli i starý teleskop. Zaručeně na batohy, židle a lehátka nejlepší firma v okolí. Upřednostňuji hlavně kvůli reklamacím a náhradním dílům, protože to všechno vyřizují rychle a spolehlivě.

                                                                                NČenda 513 - Profil | Po 28.6.2010 15:54:15

                                                                                používám křecílka i pruty

                                                                                  NTWIN 69 - Profil | Út 1.6.2010 21:35:56

                                                                                  Jarda Š. >> to ani nevím.každopádně oranžové teleskopy s keramickýma očkama byly nadčasové a kdo je měl byl KING

                                                                                    Nfeedermannnn - Profil | Út 1.6.2010 11:45:15

                                                                                    Zdravím, já mám od firmy sona futrál na pruty slouží už 3 roky a bez problémů a měl jsem i podběrák který jsem vlastní chybou zrušil také ten byl bez problému ale bratrovi jsem na výstavě koupil téměř stejný jako jsem vlastnil já a výborný přístup prodavače sám podběrák náročně ohýbal a testoval abych jak on říkal ´´nekupoval zajíce v pytli´´.Jo zlátá česká kvalitka.:-) feedermannnn

                                                                                      NJarda Š. - Profil | Út 1.6.2010 11:04:07

                                                                                      TWIN 69 >> Sona kdysi vyráběla i některé pruty pro Shakespeare.

                                                                                        NJoe Smoker - Profil | Út 1.6.2010 10:39:35

                                                                                        Mám pruty od Sony,a jsem rád že je mám. Snažím se používat a kupovat si český rybářský věci od českejch firem,a moje proutky mě nikdy nenechaly ve štychu. Nedám na ně dopustit. Jinak vlasce Sema,podběrák Sema...... kukuřice vlastní výroby...... :-))))))

                                                                                          Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 20:09:01

                                                                                          TWIN 69 >> pošli odkaz,kouknu se tam,dikes

                                                                                            NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 19:32:44

                                                                                            tuzemak >> mám od delta plus i obal na pruty a batoh.dělají poctivě a levně.což mě vyhovuje

                                                                                              Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 19:09:03

                                                                                              TWIN 69 >> doufám že se udrží,každá česká firma si to zaslouží,nemyslím nějaká zlodějna co vede nějaký němec či rakušan

                                                                                                NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 19:06:53

                                                                                                tuzemak >> mají docela slušnou nabídku křesel a dalších věciček,a to je snad dokáže uživit.já mám křeslo a lehátko od firmy Delta plus a to je moravská poctivá práce.

                                                                                                  NT.Karel - Profil | Ne 30.5.2010 19:05:12 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                  od Sony mám lehátko i křeslo používám je již třetí sezónu a žádný problém a je to naše tuzemská firma o to je třeba podporovat

                                                                                                    Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 19:04:12

                                                                                                    TWIN 69 >> možná vedení to chce vytunelovat,nevíme co zamýšlí,ale nabídka je opravdu bídná,to nemůže vydržet dlouho žít tato firma

                                                                                                      NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 19:01:29

                                                                                                      tuzemak >> holt zřejmě vyrábí u nás,a to je moc drahá práce.konkurence jede z Číny a tam je cena úplně někde jinde.docela pěknou nabídku má třeba SEMA.Tam je výběr úplně někde jinde

                                                                                                        Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 18:58:41

                                                                                                        TWIN 69 >> to je bídná nabídka pravda,bohužel už ju konkurence asi pohltila,asi zaspali nebo čert ví co se tam dělo

                                                                                                          NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 18:56:36

                                                                                                          tuzemak >> když se podíváš na jejich stránky,tak je tam jen 6 teleskopů v nabídce.A to je nějak málo v té konkurence dalších prodejců

                                                                                                            Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 18:55:02

                                                                                                            TWIN 69 >> já naštěstí mám vercajk rok jen starý,takže přikupuju jen drobnosti,záleží co obědná prodejce,bohužel je asi Sona dražší než ti čimčáci,bohužel

                                                                                                              NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 18:52:31

                                                                                                              tuzemak >> občas sleduju ceny podobných předmětů a pokud chci něco kupovat,tak vždy hledám na netu to nejlevnější.některé drobnosti však koupím na základě rychlého výběru v prodejně.A výrobky SONA se bohužel u nás moc nevyskytují v běžných krámech

                                                                                                                Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 18:49:03

                                                                                                                TWIN 69 >> to je možný,já to nesleduju,koupím když potřebuju raději našu věc,věřím jim a zatím spokojenost

                                                                                                                  NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 18:47:17

                                                                                                                  tuzemak >> ony jsou bohužel některé zahraniční výrobky podstatně levnější,ale pochybuju,že lepší než SONA

                                                                                                                    Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 18:35:34

                                                                                                                    TWIN 69 >> určitě si udělala svoje jméno,bohužel hodně lidí si myslí,že cizina je lepší,to je jen k zasmáni ha hááá

                                                                                                                      NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 18:32:58

                                                                                                                      tuzemak >> to máš pravdu.nářadí je jen spojení s vodním světem a jsem přesvědčený,že i dnes dokáže tahle už jen česká firma vyrábět konkurence schopné výrobky

                                                                                                                        Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 18:29:45

                                                                                                                        TWIN 69 >> to co si myslí ti druzí je mě šuma fuk,když to klape na 1 nevidím jediný důvod se toho zbavit,nebudu si kupovat něco co je předražený a hlavně abych byl něco lepší než ti druzí,stejně výbava nedělá rybáře,ale jeho chování.

                                                                                                                          NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 18:26:57

                                                                                                                          tuzemak >> a to jsem na nich měl krásné navijáky Shakespeare 2711.holt dneska už to působí úsměvně.ale hlavně že šlapou i po těch letech a dokazují,že i česko-slovenská firma dokázala vyrobit nadčasový produkt

                                                                                                                            Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 18:24:09

                                                                                                                            TWIN 69 >> jj rád na to zpominám,já je ještě loni používal,ta reakce některých nabubřelých rybářů byla hodně usměvná když sem rozbalil vercajk ha hááá

                                                                                                                              NTWIN 69 - Profil | Ne 30.5.2010 18:22:29

                                                                                                                              tuzemak >> a vzpoměň si,jací jsme byli frajeři,když jsme s nima došli k vodě.Je to sice historie a dnes by se nám asi vysmáli.Ale aspoň je na co vzpomínat.

                                                                                                                                Ntuzemak - Profil | Ne 30.5.2010 13:25:03

                                                                                                                                TWIN 69 >> přesně ty teleskopy o kterých mluvíš mám dodnes,slouží více jak 20 let a pořád dobrý,pravda mám už jiný pruty,ale nevyhodím je.

                                                                                                                                  NM.D - Profil | Ne 30.5.2010 13:08:11 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                  Zdarec ... já i otec máme křesla od firmy sona, vůbec si nemůžeme na kvalitu stěžovat, co jsem slyšel tak reklamace vyřizují rychle, ochota v obchodě je super.

                                                                                                                                    NČenda 513 - Profil | Ne 30.5.2010 13:07:37

                                                                                                                                    MR.Dědek >> já mám pruty PROTON 270cm 50-100g asi tak šest let zatím OK

                                                                                                                                      NMR.Dědek - Profil | Ne 30.5.2010 12:59:41

                                                                                                                                      Já mám také několik prutů od sony ajsem snima také spokojen

                                                                                                                                        NKouba72 - Profil | Út 25.5.2010 21:30:42 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                        Od fa.SONA mám dva pruty již 15let a stále jsou perfektní.Dobrá firma.

                                                                                                                                          NČenda 513 - Profil | Ne 23.5.2010 21:15:18

                                                                                                                                          M4r3k >> já mám tripod tak deset let a ztím bez závad