Rig kit - pouzdro na doplnky + navazce

Zdravim, chtel bych se zeptat jestli nekdo nemate zkusenosti s temi dvema penaly na navazce a doplnky.

http://www.tropicliberec.cz/pouzdra/starbaits-rig-bag

http://www.chytapust.cz/tandem-baits-pouzdro-na-navazce-doplnky-tps-xl/d-70979/

Vaham mezi temato dvema a moja mi to bude obednavat pres Eshop na narozeniny. Na pohled se mi libi oba, ale v ruce sem drzel jen ten od Tandem baits (ma ho kamarad)
Klidne muzete doporucit i jine jen aby nebyly 2 x drazsi a hlavne aby to bylo combo navazce + doplnky

Predem dekuji
Autor diskuse: Zuby - Profil , 7.4.2010 kaprařina - náčiní, doplňky
71 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NFalen - Profil | Ne 3.9.2017 10:29:13

Zdarec ogaři. Trochu to tady oživíme. Doba jde dopředu a výrobci stále inovují. Jaké používáte v dnešní době pouzdra na návazce a komplet i na bižuterii? Hoďte sem fotky.cokoliv. Jsem na rozpacích a nevím co koupit.

    NZuby - Profil | Po 24.1.2011 18:48:52

    mara.ce >> Cau Maro, nejak mi nenaskocilo, ze to tu nekdo okomentoval a ted si projizdim svoje stare otazky a u vsech nejake nove poznatky :) nejak blbne to, ze se koukam na nekoika ruznych pocitacu. No kazdopadne zpet k veci. Uz asi pred pul rokem jsem si koupil futral od Casrp systemu a na miji kaprarinu si myslim, ze nejlepsi co jsem si mohl koupit cena x vykon :)
    Musim si te pridat ;-)
    Vsem ostatnim dekuji za dodatecne info, ktereho jsem is nevsiml.

      NFindusek - Profil | Út 7.9.2010 20:21:52

      taky jsem před pár dny objednával pouzdro od CHUB rig---bits-pouch, je to pozdro jen s klasickými zipy, žádný sucháče. Je v něm spoustu megaprostoru !!!!!!

        Njambo - Profil | Čt 2.9.2010 20:32:35

        Zuby - >> a postačuje .....

          Njambo - Profil | Čt 2.9.2010 20:31:39

          Zuby - >> Ahoj, mám tento futrálek.....

            Nmara.ce - Profil | Čt 2.9.2010 20:14:05

            Zuby - >> Čus Zuby. Už máš to pouzdro koupené já sem koupil pouzdro CHUB a je uplně supe!!! Zeptej se Hutyho viděl ho u mě a taky se mu líbilo. tady máš odkaz:
            http://www.freefishing.cz/detail/krabicky-kufriky-p​ouzdra/pouzdra/pouzdro-chub-rig---bits-pouch/
            Někdy zajdem na Carpy:D

              Nmirol - Profil | Po 28.6.2010 12:52:10

              Ahojte, Zaujimalo by ma, ci niekto vlastni StarBAITS RIG BAG a ake ma skusenosti? Chcem kupit nejake puzdro na drobnosti a nadvazce - toto sa mi celkom pozdava.

                NZuby - Profil | Pá 9.4.2010 23:16:00

                vydra2 >> To uz je mobilni fabrika :) Na moje rybareni moc velke a na muj vkus trosku vic drazsi :)

                  NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Pá 9.4.2010 16:59:26

                  Zuby >> přesně tak

                    NAlbak - Profil | Pá 9.4.2010 9:10:52

                    Zuby - >>

                      NAlbak - Profil | Pá 9.4.2010 9:10:30

                      Zuby - >> tady ještě foto...

                        NAlbak - Profil | Pá 9.4.2010 9:06:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                        Zuby - >> čau chlape, já mám to od Tandem Baitsu a jsem s ním spokojený, 10 slídových kapes,
                        polstr na návazce je pro mě tedy malý, ale 20 jich tam dáš, a z druhé strany prostorná velká kapsa ve velikosti celé tašky, pohoda, jen ten gumový nesmysl na zipu jsem už minulý týden utrhl :-)) ale po roce a půl používání

                          Nvydra2 - Profil | Pá 9.4.2010 8:43:06 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                          Zuby - >> a co tohle,je to sice trochu dražší ale nemá to chybu.Máš to na všechno co potřebuješ.http://www.parys.cz/nash-stolek-tt-rig-station.php​​?_ShopSearch[SearchType]=0&PaggingValues=1:10:2;

                            NZuby - Profil | Pá 9.4.2010 8:25:45

                            NeBeroun alias Qwert >> NeBeroun alias Qwerty81 - 9.4.2010 6:09:57 >> To znamena, ze si spokojeny :)

                              NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Pá 9.4.2010 6:09:57

                              Zuby >> o tom jsem neuvažoval.. :-)

                                Nfoxxx - Profil | Čt 8.4.2010 22:27:21

                                HoumrP >> Už zjišťuji...:-)

                                  NHoumrP - Profil | Čt 8.4.2010 22:26:52

                                  foxxx - >> Dobrá :-)

                                    Nfoxxx - Profil | Čt 8.4.2010 22:23:53

                                    HoumrP >> Ale nerad bych kecal....já to přesně zjistím:-))

                                      NHoumrP - Profil | Čt 8.4.2010 22:22:17

                                      foxxx - >> jo jo :-))), komu jinýmu bych měl věřit, než foxxxovi ? Díky.

                                        Nfoxxx - Profil | Čt 8.4.2010 22:19:08

                                        HoumrP >> Já si myslím,že jsem na něj na krámu koukal,že je na stránkách chyba....i tam píší,že obrázek není přesný.Chtělo by si tam zavolat,pokud je to opravdu Fox-DeLuxe Rig Wallet,tak cena by byla naprosto super!:-)

                                          NHoumrP - Profil | Čt 8.4.2010 22:17:25

                                          Zuby >> foxxx a Zuby - >> nojo, kdo se v tom má vyznat. Dal jsem do vyhledávače ....
                                          Fox Evolution Deluxe Rig Wallet

                                          http://www.zbozi.cz/items?q=Fox%20Evolution%20Delu​xe%20Rig%20Wallet&order=relevance&minPrice=&maxPrice=&s​Id=JkxNs6jVwVIAGrW4RECL&r=zbozi1&redir=1

                                            NZuby - Profil | Čt 8.4.2010 22:11:56

                                            :)

                                              Nfoxxx - Profil | Čt 8.4.2010 22:08:45

                                              HoumrP >> To co jsi uvedl je ale penál na hrazdy a swingery....ale za dobrou cenu:-)

                                                NZuby - Profil | Čt 8.4.2010 22:08:24

                                                HoumrP >> Cena je prijemna, akorat co sem ho hledal vsude mozne nemuzu najit vic fotek a mam pocit, ze nema cast na navazce.

                                                  NHoumrP - Profil | Čt 8.4.2010 22:01:31 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                  Zuby - >> tady je Fox za slušnou cenu...
                                                  http://www.rc-bigfish.cz/kaprarina/?idKategorie=63​

                                                    NZuby - Profil | Čt 8.4.2010 21:51:44

                                                    NeBeroun alias Qwert >> NeBeroun alias Qwerty81 - 8.4.2010 21:41:56 >> a Nemenil bys za tu cenu?

                                                      NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Čt 8.4.2010 21:41:56

                                                      Vase zprava

                                                        NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Čt 8.4.2010 21:39:26

                                                        Zuby - >>

                                                          NNeBeroun alias Qwerty81 - Profil | Čt 8.4.2010 21:37:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                          Zuby - >> tohle je ten TB:

                                                            NZuby - Profil | Čt 8.4.2010 20:56:39

                                                            anakonda >> No vidim, ze s tim mas vic zkusenosti jak ja :))
                                                            Ona to ma koupit, ja si mel jen vybrat, dalo se cekat ze kdyz si nakonec vyberu drazsi nastane zminovana situace :) Nemluve o tom, ze nasledovala diskuze o tom kdy ji neco koupim ja :)

                                                              Nanakonda - Profil | Čt 8.4.2010 20:43:54

                                                              Zuby >> Jako bys nevěděl,že jsou všechny stejné.Jim to připadá zhola zytečné a v podstatě podle nich nepotřebujeme na ty ryby vůbec nic,protože to stejně nevyužijeme a v poměru s tím co chytíme se to nevyplatí.

                                                                NZuby - Profil | Čt 8.4.2010 15:52:19

                                                                anakonda >> Tak sem to nemyslel :) Ona to sponzoruje a kdyz sem ji rikal, ze chci o petistovku drazssi tak to zaclo - ze to je zbytecne a ja to nevyuziju a ze mi bude bohate stacit ten levnejsi:)

                                                                  Nanakonda - Profil | Čt 8.4.2010 7:24:50

                                                                  Zuby >> To je moc chytré,radit se o rybářském vybavení se ženou.Už vidím jak mi moje manželka říká,že tu věc potřebuji a že ji ještě nemám a že za ty peníze si to mám koupit.

                                                                    NM!ld@ - Profil | St 7.4.2010 22:40:28

                                                                    Boloň >> to si taky myslím. Jen že pokud by ty fialový Ashimy byly k sehnání a za stejnou cenu, tak by to bylo lepší než ty ,,nový,, Ashimy. Ale fur jsem si vědom, že Carp ´R´ Us jsou asi o dost lepší, ale cena už je na mě dost vyskoká.
                                                                    Používám Maruta (myslím, že kvalita újde na to, že stojí jeden 4 Kč, alespoň ho můžu často měnit) a v ,,těžších,, vodách Ashimy, ale to už je asi zatim max co za háčky dám a to jsou stále o dost levnější než Carp ´R´ Us. Holt za kvalitu se musí platit, stejně bohužel jako za značku.

                                                                      NBejmák - Profil | St 7.4.2010 21:30:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                      Zuby - >> čau já mám tenhle a jsem spokojenej a cena taky dobrá http://www.carpsystem.cz/carpsystem-kaprovy-progra​m-penal-cs-147

                                                                        NBoloň - Profil | St 7.4.2010 21:24:00

                                                                        M!ld@ >> ještě k háčkum. Nechci Ti brát iluze,ale Ashima se v žádném případě nemůže vyrovnat háčkům od Carp us jen ta cena by nemusela být, tak vysoká Carp us používám na běžnou kaprařinu a jsem velice spokojen, ale jak říkám je to jen můj názor a nikomu ho nevnucuji...... Ahoj

                                                                          NZuby - Profil | St 7.4.2010 20:10:23

                                                                          anakonda >> Ten Plano kufr jsem mel do ted (nevhodny darek z predloni:)) a ted budu mit tu brasnu v ni ten rig wallet a a vse ostatni :)

                                                                            NZuby - Profil | St 7.4.2010 20:09:14

                                                                            anakonda >> No to nemam na navazce :) to mam na vsechno od jidla pro me po krmeni a nastrahy pro ryby. Do toho prijde vlozit ten rig wallet :)

                                                                              Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 19:51:57

                                                                              Zuby >> Vem si ten penál s tou krabičkou.Nebudeš litovat.Je to nadčasové a lepší než ostatní penály.Kdyby byl v té době, co jsem já penály kupoval,neváhal bych.

                                                                                Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 19:48:49

                                                                                Zuby >> S takovou brašnou můžeš chodit na nákupy do Globusu nebo jezdit na dovolenou,ale není to na návazce a biju.Je to to samé jako kdybys parkoval kolo v hangáru pro jambo jet.

                                                                                  NZuby - Profil | St 7.4.2010 19:48:27

                                                                                  anakonda >> Jak sem psal Mildovi, zatim je to favorit, ale jak sem to rekl robe, tak mi rekla presne to co sem predpokladal :) Ze to je drahe a ze to nepotrebuju :)))

                                                                                    NMartin II. - Profil | St 7.4.2010 19:47:40

                                                                                    Zuby >> jj presne tuhle + pouzdro na navazce JRC

                                                                                      NZuby - Profil | St 7.4.2010 19:45:40

                                                                                      foxxx >> Taky pekna vec :) Ale jak sem psal niz pred tremi dny jsem si koupil brasnu za 700 Kc takze by to byla trosku nepromyslena investice kdybych po tom ted sahl :)

                                                                                        Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 19:42:30

                                                                                        Zuby >> Víš jestli je to DOC nebo Fox je co se týče zpracování jedno.Je to provedeno stejně kvalitně.DOC tackle case mám na velké výpravy.Vejde se do něj o hodně víc věcí než do Fox. DOC je také větší než Fox a je dražší než Fox.DOC tackle case se už nevyrábí.Možná,že ho ještě někde seženeš.Je to hodně propracované a promyšlené pouzdro,do kterého dáš i swingery a komplet vše co potřebuješ z biju,návazce,šokovku na špulce,nůž,nůžky,peán,jehly atd.Vše má své místo.Na kratčí výpravy nosím Fox.Je menší a skladnější a vejde se do něj také vše co potřebuješ.Jen tam nedám swingry

                                                                                          NM!ld@ - Profil | St 7.4.2010 19:38:23

                                                                                          Boloň >> tak to jsi šťastný člověk:-) Dost lidí říká, že ty původní Ashimi jsou proti těm dnešním daleko lepší.

                                                                                            NBoloň - Profil | St 7.4.2010 19:35:48

                                                                                            M!ld@ >> ahoj tyto háčky jsou kupované přesně před rokem u nás, ale bohužel rybářské potřeby odkud jsem je měl jsou zrušené, tak Ti moc asi nepomůžu...

                                                                                              Nfoxxx - Profil | St 7.4.2010 19:35:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                              Zuby - >> No a co se teda rovnou z výprodeje koupit tuto menší multifunkční taštičku?
                                                                                              Máš v ní vše...vnitřní úložný prostor,nahoře zásobníky na návazce nebo různé drobnosti,odklápěcí pevné dno,spousty kapes.Je to praktický propracovaný výrobek,vzhledově pěkný a z kvalitního materiálu.
                                                                                              Odkaz: http://www.sportcarp.cz/obchod/obaly-na-pruty-task​y-tasky-s-prislusenstvim/tasky/taska-specialist-rig-bai​t-carryalls-evolution.aspx?referrerID=163

                                                                                                Nmara.ce - Profil | St 7.4.2010 19:33:24

                                                                                                Ten tandem baits sem viděl a držel v ruce.... propracované parádní pouzdro!!!! Pujdu do neho.

                                                                                                  NM!ld@ - Profil | St 7.4.2010 19:31:03

                                                                                                  Boloň >> ty Ashimi s fialovím papírkem jsou ještě někde k dostání, nebo je to tvoje zásoba?......ze začátku jsem předpokládal, že to jsou starší fotky, ale když vidím bižu od Carp ´R´ Us tak to nemůže být stará fotka, protože Carp ´R´ Us tady není moc dlouho;-)

                                                                                                    NBoloň - Profil | St 7.4.2010 19:27:09

                                                                                                    Zuby >> Ahoj to máš sice velkou pravdu,že je to o něco málo dražší, ale je to opravdu kvalita prověřena pátým rokem mrkni se sem:
                                                                                                    http://www.rybarske-centrum.cz/rybarske-potreby/ta​sky-batohy-podlozky/doc-fishing-tackle-case-zelena.html​

                                                                                                      NZuby - Profil | St 7.4.2010 19:24:04

                                                                                                      Boloň >> Vypada to uplne paradne, to ze se tam vlezou signalizatory i se swigry me milo prekvapilo. Akorat ta cena je vyssi :( musel bych si na darek doplatit, ale zatim jeden z favoritu, diky!

                                                                                                        NBoloň - Profil | St 7.4.2010 19:18:46 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                        Zuby - >> výrobek: Tackle kase -
                                                                                                        Firma: DOC Fishing, Cena: 1200 Kč ( bohužel už se nevyrabí) Ale někde ho ještě seženeš...
                                                                                                        Popis: Tří patrový penál od firmy DOC Kompletně polstrováno. Vyrobeno ze špičkového materiálu nylon 1680 D ve dvou barevných provedeních - tmavě zelené a camouflage. Vnější rozměry - délka 30 cm, šířka 20 cm, výška 20 cm.
                                                                                                        Hodnocení: Používám už pátým rokem toto pouzdro od firmy DOC jmenuje se to TACKLE CASE je to moc dobrý pomocník vejde se do něj opravdu moc tak například v první komoře je tzv.pořadač na rybářskou bižuterii,jako jsou háčky,šňůry,obratliky a spoustu drobné bižuterie,hned za pořadačema které jsou z plastu je celkem velká kapsa kam se toho kupodivu vejde ohromná spousta i vetších věcí, já osobně tam nosím několik cívek šňůr na návazce od různých firem dvě cívky se šňůrou s olověným jádrem plus ještě rybářské doklady. V prostřední komoře je velice zdárně umístěna deska z měkčené pěny na návazce s hrazdičkou na háčky a poutka na umístění rybařských nůžek,jehel na boilie a peanu,a ve třetí komoře je super vyřešené místo na tři hlásiče a tři swingery. Nic jiného už bych asi nechtěl jelikož toto pouzdro mi vyhovuje ve všech směrech pro náročného kapraře vše mám pěkně na jednom místě a nic nemusím hledat,jak jsem už psal mám ho pátým rokem a například zipy pořád drží myslím,že s tímto pouzdrem nikdo nešlápne vedle. ještě se dá pořídit i levněji ze starých zásob třeba tady http://www.rybarske-centrum.cz/rybarske-potreby/ta​​​​​​​​​​;sky-ba​tohy-po​dlozky/​doc-fis​​;hing-ta​​;ckle-ca​​;se-zele̴​3​;na.html̴​3​;

                                                                                                          NMartin II. - Profil | St 7.4.2010 19:15:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                          Ja mam neco podobneho TB od firmy Behr. Na kaprarskou bizuterii je v pohode, ale na uskladnovani navazcu nic moc. Casem sem si k tomu poridil delsi pouzdro na navazce.... Hlavne si davej pozor jak oteviras plastove zasobniky. Vzdycky je ber primo za suchy zip (nebo jine upinani) jinak se ti snadno roztrhnou.

                                                                                                            NZuby - Profil | St 7.4.2010 19:10:21

                                                                                                            anakonda >> Kvuli tomu jak dlouho co vydrzi (slidy, zipy atd.) jsem vlastne zalozil tu otazku, ale asi jina znacka jina kvalita kdyz ctu ze mas FOX a DOC.

                                                                                                              NZuby - Profil | St 7.4.2010 19:09:14

                                                                                                              M!ld@ >> Jde mi vicemene o to dat tam hacky v origo obalech, boilie zarazky, pletenky a tak.
                                                                                                              Ten clanek co si poslal je dost dobry, na tyhle jsem taky narazil ale kdyz je tam jedna fotka a jeste k tomu z vrchu a clovek nevi co je vevnitr tak sem je zavrhl. Kvuli tomu ze to budu brat online tak nechci kupovat zajice v pytli.

                                                                                                                Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 18:48:40

                                                                                                                M!ld@ >> Ano se slídami máš pravdu.První slídy se trhaly,ale nyní už se to nestává.Mám takové penály dva.Od Fox a od DOC.Mám je několik let.Zpočátku některé slídy povolily,ale ty co jsem si objednal jako náhradu těch protržených drží.Jsou totiž jinak konstruované.Do penálu nandáš více věcí než do krabice a zabere to méně místa.Penál se vejde v pohodě do tašky či batohu a když jdeš k vodě tak nechrastíš.Díky slídám je velmi přehledný,protože do slídy vidíš z obou stran.Takže když ukládáš do jedné slídové příhrádky háčky tak z jedné strany dáš např.menší a zdruhé strany větší a přesně víš kam máš sahnout.

                                                                                                                  NM!ld@ - Profil | St 7.4.2010 18:45:05 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                  Tady pro inspiraci je starší článek, ve kterém se srovnává Rig wallet od DOCa a od Carpsystemu.... http://www.mrk.cz/clanek.php3?id=754&kw=rig%20wall​et

                                                                                                                    NM!ld@ - Profil | St 7.4.2010 18:42:22

                                                                                                                    Zuby >> tak to jo. Jen si dej pozor na to jak dlouho ty slídy vydrží, dost se tu psalo, že po pár letech popraskají atd. Co si myslíš, že se do krabiček nevleze a do penálu ano? Třeba tady je dost fotek, že se tam toho vejde dost.. http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=626798&page=1 Každopádně penál má taky svoje přednosti a pokud už krabičky máš tak je to jasný ;-)

                                                                                                                      NM!ld@ - Profil | St 7.4.2010 18:35:24

                                                                                                                      anakonda >> tak jasný obojí má své pro a proti. Já myslím, že box je přehlednější, rychlejší na hledání věcí a asi i déle vydrží. A do krabiček na návazce se vejde delší návazec než do většiny Rig walletů (to se sice dá řešit ohnutím návazce, ale zase u tuhých to není ideální).
                                                                                                                      Každému vyhovuje asi něco jiného.

                                                                                                                        NZuby - Profil | St 7.4.2010 18:33:48

                                                                                                                        anakonda >> Nevim jestli si videl tu z lidlu urcite se tu mihla nekolikrat, ted to prodavali v lidlu. Ja ji nekoupil kvuli tem krabicam ( je jich tam snad 9) - jednu nebo dve sem naplnil olovama a zbytek de do supliku.

                                                                                                                          NZuby - Profil | St 7.4.2010 18:31:13

                                                                                                                          M!ld@ >> To vypada pekne, ale jak jsem psal nize, uz mam koupenou brasnu z lidlu a tam je krabic habadej. Neni to spatny napad ale prave chci neco co ma tu sekci na navazce + tu igelitovou knihou na ruzne veci co se do krabicek nevlezou. To ze v tom jednom i krabicka navic je nepredpokladane, lec mile prekvapeni :)
                                                                                                                          Kazdopadne diky

                                                                                                                            Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 18:30:52

                                                                                                                            Zuby >> Taška s krabičkami to není ono.To chce tento Tackle case pouze s jednou krabičkou,ale s knihou a se zásobníkem na návazce a s držákem na boilísovou jehlu či nůžky nebo pean.Účelně do toho nandáš vše co potřebuješ.

                                                                                                                              Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 18:28:06

                                                                                                                              M!ld@ >> Penál je lepší.V boxu přenášíš většinou prázdný prostor,zabere spoustu místa a chrastí když jdeš k vodě.Měl jsem box také.Velký penál je lepší a více se do něj vejde.Uložíš do něj i větší věci.Penál dáš i do futrálu na pruty.Tam se rozměrný box nevejde.

                                                                                                                                NZuby - Profil | St 7.4.2010 18:26:16

                                                                                                                                anakonda >> Ja mam prave nove koupenou tu kabelu co se prodavala v lidlu a tam je krabicek az to boli a ten penal pude do prave do te brasny, ale asi mas pravdu, bude lepsi to mit vsechno po hromade a v brasne zbyde vic mista na navnady, krmeni a nejake jidlo - a odpadne mi batoh ze zad.

                                                                                                                                  NM!ld@ - Profil | St 7.4.2010 18:22:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                  Jsi už pevně přesvědčen o penálu na návazce + doplňky. Já už bych dnes volil na drobnosti raději box. Například tento je za podobnou cenu jako ty penály a je zároveň na návazce:. http://www.carpsystem.cz/carpsystem-exkluzivni-pla​stove-boxy-carp-set-1-cs-1709 .

                                                                                                                                    Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 18:20:35

                                                                                                                                    Vem si to s tou krabičkou,je super.

                                                                                                                                      Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 18:16:48

                                                                                                                                      Je to v tom Star baits Rig bag od tropic Liberec.Ta krabička je moc šikovná,protože do ni dáš všechny karabinky,obratlíky,rychlospojky,háčky,gumové zarážky,zarážky na pelety a boilí a jiné drobnosti a snadno to z ni vytáhneš.Mám Tackle case od Doca,Je to také bazvadné,ale krabičku to nemá a tak háčky,obratlíky či jiné drobnosti mám neustále v sáčku a v igelitové knize.Trochu hůře se to vyndavá,ale je to velmi skladné.

                                                                                                                                        NZuby - Profil | St 7.4.2010 18:07:24

                                                                                                                                        anakonda >> Ani jsem si nevsiml ze je tam krabicka :) dik

                                                                                                                                          Nanakonda - Profil | St 7.4.2010 18:03:36 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                                          Obě jsou dobré.To s tou krabičkou je možná o něco lepší.