Uchování - Sumec

Zdravíčko přeji.
Chtěl bych se zeptat, jako amatér v této otázce :
Chytíte sumíka cca 90-150 cm (nedejbože většího), a chcete si ho ponechat...ale živého. Jakpak to zkušenější pánové řešíte? Za lano přes žábra je to zakázané...a ve větším vezírku je to blbost....Děkuji za Vaše odpovědi.
Autor diskuse: Mike1977 - Profil , 24.1.2010 dravci - ostatní
94 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NLauri - Profil | Út 16.2.2010 7:01:32

TWIN 69 >> twin69 >> souhlasím!
Mike1977>> Pokud si ho chceš vzít domů, tak ho zbytečně netrap a usmrť ho hned. Ale pokud by jsi ho chtěl jen vyfotit ráno za lepšího světla, tak proto nenacházím slov. Buď vzít, anebo pustit nic mezi tím.

    Ntwin69 - Profil | So 13.2.2010 16:59:05

    Pánové,můj názor je tento:nevázat,vyfotit,pustit.Stručné a jednoduché

      NBrix - Profil | So 13.2.2010 16:57:10

      sticansum >> STICANSUM >> Uvázat sumce je nejenom nemorální, ale i protizákonné a takový lumpy by měli střílet... no dobře, tak jim aspoň sebrat noty...

        NSTICANSUM - Profil | So 13.2.2010 16:50:22

        nejlepší je vyfotit a pustit a nebo to vzít a zabalit,ale lepší je ta první varianta,ti co ryby uvazují nejsou rybáři ale řezníci

          NVenca888 - Profil | So 13.2.2010 16:37:09

          Brix >>jasná věc. navíc s dnešní technikou neni problém udělat kvalitní fotku i v noci. uvazování a sakování ryb je prostě dle mýho názoru svinstvo. Bohužel největšim paradoxem je, že značná část lidí, který tohle praktikujou se považuje za nadrybáře, protože všechno pouštěj. To, že tu rybu ale před tim vězněj x-hodin v saku nebo uvázanou lanem za skřele kvůli fotce do alba, už jim nemorální nepřijde...

            Ntwin69 - Profil | So 13.2.2010 16:23:12

            roman >> doufám,že pár obrů tam bude.krásně se to v noci poslouchá když sumci loví.A jestli bude hůř.Musíme doufat,že ne.Vzpomeń si jak Morava vypadala v roce 1990 a jak je na tom dnes.Myslím si,že daleko líp

              NBrix - Profil | So 13.2.2010 16:21:08

              K samotné otáce - je samozřejmě zhov...lost trápit rybu kvůli ranní fotce. Buď jí klepnout a pak sežrat (ani proti tomu nic nemám), nebo vyfotit a pustit hned. Chodíš-li chytat v noci, pak máš určitě slušnou baterku a taky foťák s bleskem. A není nad autentickou fotku.

                Nroman - Profil | So 13.2.2010 16:15:01

                TWIN 69 >> twin69 >> jj celkem souhlas----já to tak nějak i psal, ale rok od roku je jich míň a míň, s tím se asi schodnem že. Nebavím se o koprových obrech 80cm max....
                Velkých sumíků bude na Moravě jak šafránu, a díky poslední modě házení úbytku ryb na nenažrané sumce co vyžerou vodu do poslední šupiny bude asi hůř....

                  Ntwin69 - Profil | So 13.2.2010 10:49:29

                  roman >> ale jsou tam velký ryby,jen je potřeba hledat.

                    Nvydrák - Profil | So 13.2.2010 10:13:24

                    GRUPA >> Plně s tebou souhlasím.Nemám rád tohle divadýlko okolo fotografování velkých ryb.Petrův zdar

                      NGRUPA - Profil | Pá 12.2.2010 23:00:23

                      Chytí pustí, nebo nepustí, ať je to kapr, nebo sumec, tak třetí den ve vezírku ať už eko, nebo neeko má ploutve jak kdyby mu je někdo hodinu šmirgloval a chystal mu je znovu nalakovat i s většinou ploch na obvodu kterejma se ta ryba dotýká. Vždycky mi bylo té mojí vosaté (sumečka,NÉ kapra) 80ky určené pro domácí nedělní gastronomiji líto když sem ji vyndal z vezírku (eko) a měla hubu a celou tu velkou ploutev na koncích úplně krvavou. Je to ale v létě a bez lednice se nedá svítit. Musí žít co nejdýl. Předem se omlouvám všem ichtohumanikum.

                        NJapčák - Profil | Pá 12.2.2010 19:41:55

                        Pánové dámy, rybu si vyfotím - pustím.
                        Fotím - nepustím.
                        Nic mezi tím není.
                        Jen kolikrát neskutečná prasárna.

                          NBrix - Profil | Pá 12.2.2010 19:31:13

                          tony.bobo >> měkota... :-)

                            Ntony.bobo - Profil | Pá 12.2.2010 19:21:29

                            Brix >> Já ne ale kamoš pěkně.

                              NRadek74 - Profil | Pá 12.2.2010 19:20:10

                              Můj názor je že velký sumec udělá ve vodě více škody jak užitku, je krásné chytit rybu a ještě krásnější ji pustit. Chce to ale rozvahu a u takového dravce jako je sumec obzvláště .

                                NBrix - Profil | Pá 12.2.2010 19:14:48

                                Ses pob...., ne? :-) Já tu sázku tenkrát nesměl ani prozradit před mámou, by tátu přetrhla. No a tyhle potrhlý nápady jsem zdědil :-)

                                  Ntony.bobo - Profil | Pá 12.2.2010 19:05:15

                                  Brix >> Já mám něco podobného.Byl sem s kamošem na rybách a tahal sem rybu za rybou a kamoš nic.Asi po 1 hodině říká jak je možný že oba chytáme na rousnice a mě jdou a on ani ťuk.Nevím jak mě to napadlo ale řek sem mu že než nahodím tak tu rousnici ocumlám že ty sliny jsou pro ryby lákaví.Hádej co se potom stalo,málem sem pad do mdlob a do dnes se tomu smějem.

                                    NBrix - Profil | Pá 12.2.2010 18:55:47

                                    tony.bobo >> Já se kdysi (tak asi 45 let zpátky) vsadil s tátou o desetikačku. Vyhrál jsem :-)))

                                      Ntony.bobo - Profil | Pá 12.2.2010 17:32:49

                                      Klucííííí, kdo překousne žížalu?

                                        Npavel68 - Profil | Pá 12.2.2010 17:31:23

                                        KOLIBŘIK >> V úctě smekám........

                                          Nsolich76 - Profil | Pá 12.2.2010 17:19:29

                                          No nevím jak ostatní, ale kolega chytil sumce a normálně mu sumec vydržel na břehu a potom i cestu domů, na které se ještě stavil na pivo. Když dorazil domů napustil vanu, dal tam sumce a ten normálně žil. Nevím jak to mají sumci s dýcháním, ale podle toho co mi říkal onen kolega by sumci měli vydržet dlouho. Jen bych ho přůběžně políval vodou. Jinak nic bych neřešil

                                            NDalas - Profil | Pá 12.2.2010 16:18:30

                                            KOLIBŘIK >> pakliže je to opravdu takhle, klobouk dolů pane rybář, at se Ti daří ještě dlouho chytat kamarádovi zlatého kapříka.. Pro maminku mám taky slabost, ta je na ryby jako kočka.

                                              NVenca888 - Profil | Pá 12.2.2010 15:54:42

                                              Kolibřík totiž považuje jakýkoliv nesouhlasný reakce na svoje názory za útok na svoji osobu a skutečnost, že někdo adresně prezentuje opačnej názor než on, pro něj automaticky znamená, že dotyčnej nerespektuje ten jeho... jeho vztah k diskuzi je jinný
                                              všimněte si, že jsem na něj nereagoval, protože jinak by na mojí hlavu dopadla jeho zloba...

                                                NKOLIBŘIK - Profil | Pá 12.2.2010 15:45:12

                                                Dalas >> Zdravím.Mě už se do téhle diskuze ani nic psát už nechce,tak se nezlob.Setkal jsem se tady s lidma kkteří razí jen svoji teorii a ostatní je jim cizí.Můžeš jim tisíckrát napsat ,že respektuješ jejich názor a já že mám svůj ale oni jsou jak ..... a znovu a znovu jako vši melou svoji.Mě je ůplně jedno kdo kolik sežere ryb za rok jak velkých,jemi ůplně jedno kolikrát za den je u vody a jak se tam chová jestli tahaj od vody malý ryby.At si každý dělá co chce,já to neovlivním.Ale at se každý vy......na mé názory A respektuje je stejně jako já jeho.Ryby jsem pouštěl od jakživa jen dva kapříky za celý rok si odnesu od vody.Jednoho své mamince k narozeninám a jednoho mému kamarádovi rybářovi který je už řadu let upoutaný na lůžku a k vodě se už nikdy se mnou nepodívá.Můj v ztah k přírodě je jinný.

                                                  NDalas - Profil | Pá 12.2.2010 13:59:56

                                                  kolibřík- když to máš jako instinkt, tak jsi se tím darem zřejmě narodil. V kartě máš, že chytáš od roku 66, od těch mladých let jsi ryby pouštěl?? Jsem přesvědčený že nikoliv, smím se zeptat, kdy nastal ten zásadní obrat? U rybářů tvého (i mého ročníku) je takový přístup dost vzácný, vidím to kolem sebe. Za sebe podotýkám, že rybu dokážu pustit, ale nemám problém ji zabít, byť dobře mi to nedělá. Ale když mi bylo 15, 20, tak se prostě bralo, co mělo míru. Byl jsem u vody pořád a frajeřina nebyla pustit, ale mít hezky ráno "odchytaný" svý dva kapry a večer machrovat u piva, že zítra či pozítří odchytám znova... Vím, že směrem ku Praze jste odjakživa "vo kapánek" dál, ale nevěřím, že to bylo někde jinak :))

                                                    NVenca888 - Profil | Pá 12.2.2010 10:49:03

                                                    Jarda Š. >> jo, tak jest. V některejch místech je sumců tolik, že dokonce zrušili míru a dobu hájení. Obecně nasazování sumců, pokud je provedeno neuvážlivě může znamenat dost značnej problém. Po 4 letech může mít přes půl metru, což v zásadě znamená, že přestane mít přirozenýho nepřítele a začíná se rozmnožovat.

                                                      NJarda Š. - Profil | Pá 12.2.2010 10:32:27

                                                      KOLIBŘIK >> Měl bys uvažovat nad tím, kolik sumců v mstě je. Tam, kde jich je dost, je spíš dobře si občas nějakého vzít. Sumec je ryba, která se vysazuje dost intenzivně a někde to hospodáři spíš přehánějí.

                                                        NKOLIBŘIK - Profil | Pá 12.2.2010 10:08:56

                                                        GRUPA >>Zdravím,jste jeden z mála kdo pochopil mou odpověd.Jen málo rybářů ví očem píši a jak to myslím.Nechci nikoho napadat a nutit mu nervomocí můj názor.Píši jen to co cítím já.Samozřejmě že se dá tak malý sumec sežrat,dá se sežrat i menší.Ale mů rybářský instinkt mě jasně říká,Pustit a s láskou.Reakce každého z nás jsou však jiné a já se na ostatní nezlobím.Je to jejich postoj a jejich rozhodnutí a já ho respektuji.Sám osobně mám tyhle problémi vyřešeny,žádné transporty domů nebo na jinou vodu.Stojím si za mým prvním zápisem a byl bych strašně rád kdyby ostatní také respektovali můj názor.Tot vše k tomuto tématu.A děkuji za vaše uznání.

                                                          NGRUPA - Profil | Pá 12.2.2010 9:54:31

                                                          KOLIBŘIK >> Přesně jak říkáš, sumec má v 5ti letech 1metr a pak teprve začne trošku rychleji růst, ale někteří to nechápou a svádí nedostatek ryb právě na sumce. Nikdo už nevidí to že když někam nasypou ty údajný metráky tak si spousta rybářu vezme 1kapra protože chytil jednoho, ale vezme jich i 7, protože jich chytil 7, důvod? Zejména starší ročníky mají argument, když si to nevezmu já, tak druhej ano. Sice mizí, ale pomalu. Když pustím nějakýho krasavce nad metr tak si otec se trýcem a jejich vrstevníkama doslova skoro rvou vlasy. Co se týče porcování, tak párkrát do roka vezmu domů kousek kolem 80cm, manželka já a 2děti se z toho najíme, na tom nevidím zas tak nic špatnho. Ale rok od roku už mizí i ti menší, takže asi budu muset pouštět i ty chutné 80ky

                                                            Nroman - Profil | Čt 28.1.2010 20:31:32

                                                            kopr69 >> myslíš že stačí dorůst??? Já ne. Není to tak dávno co nebyl problém uvláčet za docházku 2-3 sumečky cca 120-130cm....a poslední dobou?? Prd! A pozor pořád nemluvím o velkých rybách. V loni jsem byl večer vláčet pod jedním jezem na Moravě-ani záběr a po posvícení do vody jsem hleděl jak puk---voda doslova vařila rybyčkama, to si nikdy předtím nepamatuju. Kde se tam vzali?? Proč je nic neredukuje?? Že by dravci nějak vymizely?? Nebo dravcečky někdo sežral?? Snad pochopíš co se ti tu snažím říct. Aspoň v to doufám,ale bojím se že ne....Tím nechci říct že v Moravě nejsou velký ryby, ale je jich žalostně málo a každým rokem ubývají.

                                                              NKa-vec - Profil | Čt 28.1.2010 18:21:47

                                                              To asi hned odvést.

                                                                NKnapík - Profil | Čt 28.1.2010 14:47:44

                                                                osobně jsem sumce 112cm jednou přemisťoval z místa ulovení do cca 2km vzdálené nádržky. Rybu jsem jen celou zabalil do mokrého ručníku, šoupli jsme ji natěch pár minut do kufru u auta a v pohodě přežil .

                                                                  Nkopr69 - Profil | Čt 28.1.2010 8:10:11

                                                                  roman >> Uz tam nejsou? Kam se poděli? A dalsi uz nedorustaji?

                                                                    Nroman - Profil | St 27.1.2010 22:51:51

                                                                    kopr69 >> tím jsem ti chtěl nějak taktně naznačit že velci sumci na Moravě už prakticky nejsou.....nemyslím tím sumce jako druh- délky několika palců o kterých básníš ty...

                                                                      NEnigma - Profil | Út 26.1.2010 19:04:16

                                                                      soulfly >> Děkuji- napsal jsem to jak to cítím Já....

                                                                        Nsoulfly - Profil | Út 26.1.2010 18:18:22

                                                                        Enigma >> Pěkná fotka, pěkně napsaný.

                                                                          NTAV - Profil | Út 26.1.2010 18:05:58

                                                                          vydrák >> Vidíš, já ryby pouštím od doby, kdy jsem začal rybařit, a to mi bylo taky 5 let. Vždycky mně to přišlo tak nějak samozřejmé a nutno podotknout, že okolní rybáři byli u vytržení, protože tenkrát "chyť a pusť" bylo rošířené bohužel jen mezi pár jedinci... Čím dřív to člověk pochopí, tím lépe. Je dobře, že to tvůj syn u tebe vidí, má to snazší...

                                                                          Jinak myslím, že otázka byla spíše o tom, jak přemístit živého sumce z bodu A do bodu B. Zase se tu objevují spíše filozofické debaty o tom, zda a jaké sumce si ponechat...

                                                                            Nvydrák - Profil | Út 26.1.2010 17:43:50

                                                                            Trochu se zapojim.Chytám od 5 let a můžu zodpovědně říci,že většinu ryb co jsem v mládí chytil,tak jsem zmasil.Možná je to tím,že tehdy nebyl nikdo,kdo by mi řekl,že je to špatně.Také bylo mnohem více ryb.K pouštění ryb musí člověk dozrát.U někoho je to v 15 letech,u někoho v 50.Já 90% ryb pouštím.Nikdy na rybu nekoukám jako na kus flákoty.Jde mi pouze o sportovní zážitek a krásné chvíle strávené u vody.Můj 8letý syn je taky vášnivý zastánce chyť a pusť.Je to tím samozřejmně,že to vidí u mne.Vždycky,když pouští rybu,tak říká,že postoupil o další level.Rybář,který dokáže pustit rybu i trofejní je ůplně na jiné duševní úrovni než masař,který chodí k vodě hlavně kvůli zisku.Tím nemyslím rybáře,kteří si pro zpestření jídelníčku sem tam nějakou rybu vezmou.Každý si dle svého uvážení může vzít rybu,ale také NEMUSÍ.Petrův zdar

                                                                              NDalas - Profil | Út 26.1.2010 16:54:18

                                                                              Kolibřík- Chyt a pust preferuješ od roku 1966 ??- (odtedy chytáš)

                                                                                Nc@m@ro - Profil | Út 26.1.2010 15:57:12

                                                                                kopr69 >> :D

                                                                                  Nkopr69 - Profil | Út 26.1.2010 15:50:33

                                                                                  TAV >> No to si pis.Rad dokazu ze Jakoubek bez tymu neumi nic.

                                                                                    NTAV - Profil | Út 26.1.2010 15:45:19

                                                                                    kopr69 >> Tak co, jdem do toho rekordu? :-))

                                                                                      Nkopr69 - Profil | Út 26.1.2010 15:30:45

                                                                                      Už se poprali?
                                                                                      Velmi plodná debata.Já bych to viděl na kartu pro oba zápasníky.

                                                                                        NVenca888 - Profil | Út 26.1.2010 15:26:09

                                                                                        KOLIBŘIK >> tak jaký sumce tedy připravuješ, když tvrdíš, že si nemáš co říct s lidma, co žerou malý ryby?
                                                                                        Můžu se zeptat, čím jsem to tu kazil? Řekl jsem svuj názor uplně stejně jako ty tvuj...

                                                                                          NKOLIBŘIK - Profil | Út 26.1.2010 15:17:34

                                                                                          Venca888 >> Já neskupuju trofejní ůlovky,tak že si sklidni hormony.A nemám rád tyhle žvanili ukecaný.Někomu stačí říct pouze svůj názor a uš to víc neřeší.A ve svým podniku si speciality vařím zásadně sám a oficielně..Jestli tě můžu slušně požádat,nekaž to tu.Měj se.

                                                                                            NVenca888 - Profil | Út 26.1.2010 15:07:00

                                                                                            KOLIBŘIK >> já zase ryby od vody nosim, tak jsem napsal to, co jsem napsal. Netvrdim, že po nůších, ale mám ryby rád, jsem rybář, tak se nebudu cestou z ryb stavovat v sádkách, abych si jí koupil. To by hraničilo s nedostatkem zdravýho rozumu.
                                                                                            Na auru seru a nevšimnul jsem si, že by tu někdo podepíral svuj názor aurou...
                                                                                            A ty ve svym podniku připravuješ zákazníkum maso z kapitálních sumců? Kde to je? Abych se mu vyhnul. Sumec se jí standardně v dýlce okolo metru - zkus se na to zeptat svýho kuchaře.

                                                                                              NKOLIBŘIK - Profil | Út 26.1.2010 14:57:26

                                                                                              Venca888 >> Mě se to netýká,já preferuji ,,CHYT A PUST,,já ryby od vody nenosím a stěmahle maličkostma si nelámu hlavu,proto že si umím poradit sám.Ale líbí se mi jak všichni co už mají stoprocentní Auru,si myslí,že jejich slovo musí platit.Já tě poukázal na mou odpověd.Ale jakmile mě nekdo řekne,že žere malý ryby tak si nemáme co řict.Můžu tě pozvat na sumce do svýho podniku a sám ti ho připravit.

                                                                                                NVenca888 - Profil | Út 26.1.2010 8:53:18

                                                                                                Takovej sumec bude mít pravděpodobně přes 7 kg, čimž končí denní lov, takže tě nemusí trápit, jak ho přechovat. Buď ho pustíš a chytáš dál nebo ho řachneš a jedeš domu...

                                                                                                  NVenca888 - Profil | Út 26.1.2010 8:52:12

                                                                                                  KOLIBŘIK >> sumec okolo metru je právě na jídlo nejlepší. Naopak trofejní úlovek zmasej jenom zoufalci.

                                                                                                    NDalas - Profil | Út 26.1.2010 8:12:59

                                                                                                    docela tápu, co tím chtěl POCHVALENY BASNIK Z AURORY říci.. Si to moc zabíráš, všichni s tebou souhlasí, jen jsme chtěli jemně naznačit, že je i jiný řešení :)

                                                                                                      NČendík - Profil | Út 26.1.2010 7:32:13

                                                                                                      Mike1977 >> Já jezdím např. na Dyji autem, to nechám v dědině a dál jedu taky na kole. Pro tento případ mám pevný pytel, na který jsem přišil široké nastavovací popruhy. Do něj dám ekovezírek se sumcem, na záda batoh s prutama a ostatním, pytel se sumcem hodím na bok ( popruh přes rameno, jako když neseš např.chlebník ). Samozřejmě tak vozím jen sumce kolem metru - letos jsem tak vezl osmikilového fousáče ( 107 cm ) asi 4 km na kole lužním lesem.
                                                                                                      Byla to pěkná dřina. Jinak ty černé ekovezírky jsou z velice pevné tkaniny - používají je hodně kapraři a ti tam dávají taky slušně velké a těžké ryby, takže si myslím, že takovej sumík do nějakých 15 kg nebude problém. A větší kousky je stejně lepší pustit.

                                                                                                        NTaH - Profil | Út 26.1.2010 2:15:03

                                                                                                        Tak ho prostě pusť a máš pokoj, není nic lepšího, než ho zase lapnout znova. To člověka potěší víc, než talíř plný sumčího masa.

                                                                                                          NKOLIBŘIK - Profil | Po 25.1.2010 23:28:01

                                                                                                          Zdravím všechny přátelé ,komu leží můj zápis v krku a nemůže ho spolknout.Napsal jsem to tak jak to já cítím,vy jste se mohli a také jste se vyjádřili.Já vaše vyjádření respektuji protože tak to má být.Má odpověd pro všechny kdo se mnou nesouhlasí.KLIKNĚ TE SI VEDLE VAŠEHO ČÍSLA JAK MÁTE VYSOKOU ,,AURU,,KLIKNĚTE PŘÍMO NA ,,AURU,,JE TAM PÁR NÁZORŮ O AUŘE KAŽDÉHO Z NÁS.JE TAM I MŮJ NÁZOR CO JÁ SI MYSLÍM.TAK TO JE MÁ ODPOVĚD PRO VŠECHNY Z VÁS KDO NESOUHLASÍ S MOU ODPOVĚDÍ ZA KTEROU JSEM DOSTAL ,,POCHVALU.Přeji vam krasnou letošní rybářskou sezonu,hodně krásných a nezapomenutelných zážitků na březích našich zamilovaných revírů.Všechno dobré,přátelé.

                                                                                                            Nsliver - Profil | Po 25.1.2010 23:00:17

                                                                                                            jaképak uchovávání ? Zabít a vyudit, co kdyby utek ?

                                                                                                              Nkopr69 - Profil | Po 25.1.2010 22:56:58

                                                                                                              Pitcart >> Ulrichu Ulrichu myslim ze nemas pravdu.A kdo neveri at tam bezi.

                                                                                                                NPitcart - Profil | Po 25.1.2010 22:53:54

                                                                                                                kopr69-Kopřivo kopřivo ty nás taháš za nos:-))

                                                                                                                  NMike1977 - Profil | Po 25.1.2010 22:53:45

                                                                                                                  Čendík >> Dobře, a dovedeš si představit (teorie), že chytíš 130-170 cm sumce? a pak do vezírku? na několik hodin? Já nevím, ale já bych to asi řešil tak taky....neurve to? Jezdím na kole na ryby, tak nevím...

                                                                                                                    Nkopr69 - Profil | Po 25.1.2010 22:48:33

                                                                                                                    Jen aby se mi to pak pocitalo? Ja se totiz nejmenuju Vagner!

                                                                                                                      NDalas - Profil | Po 25.1.2010 22:45:20

                                                                                                                      Kopr- to zmákneš za necelých 6 hodin na jeden prut a nemusíš se štrachat do Espaňol

                                                                                                                        NTAV - Profil | Po 25.1.2010 22:42:09

                                                                                                                        kopr69 >> Myslím, že jich bylo 9. Jasně, že to jde překonat... Navíc patrně nezáleží na velikosti, celý je to nesmysl...

                                                                                                                          Ndas - Profil | Po 25.1.2010 22:27:39

                                                                                                                          zařežu a jedu dom,nebo někdo s mrazákem ne?

                                                                                                                            Nkopr69 - Profil | Po 25.1.2010 22:21:25

                                                                                                                            TAV >> Kolik jich lovilo celkem?Tohle jde lehce prekonat.

                                                                                                                              NTAV - Profil | Po 25.1.2010 22:15:55

                                                                                                                              kopr69 >> On a jeho tým chytili 147 sumců za 40 hodin. Celý ten "rekord" je ale jedna velká pitomost...

                                                                                                                                Nkopr69 - Profil | Po 25.1.2010 22:04:12

                                                                                                                                Dalas >> Jo jo uz jsem slysel ten jeho vyplod fantazie kdy ulovil x sumcu za nejaky cas ale nikdo nerekl ze to neulovil on sam ale nekolik jeho kolegu.Nevis kolik jich nachytal a za jakou dobu?

                                                                                                                                  NDalas - Profil | Po 25.1.2010 22:01:24

                                                                                                                                  kopr- no tak ale to by se mělo hlásit, bo jsi sebral Jakubovi světový rekord

                                                                                                                                    Nkopr69 - Profil | Po 25.1.2010 22:00:00

                                                                                                                                    roman >> Asi mam delsi vedeni tak ti nerozumim

                                                                                                                                      Nkopr69 - Profil | Po 25.1.2010 21:58:46

                                                                                                                                      Dalas >> Znam jen jeden nazev a to je sumec velky

                                                                                                                                        Nroman - Profil | Po 25.1.2010 20:56:52

                                                                                                                                        kopr69 >> sumci delší než menší jso na Moravě dávno v pr....i!!

                                                                                                                                          NDalas - Profil | Po 25.1.2010 20:21:08

                                                                                                                                          Kopr - SUMCU těžko, sumemečkůů..

                                                                                                                                            Nkopr69 - Profil | Po 25.1.2010 20:19:08

                                                                                                                                            KOLIBŘIK >> Tak to je videt ze jsi nikdy nelovil na rece Morave protoze tohle by jsi nemohl napsat.Uz jsi nekdy ulovil za hodinu na jeden prut 26 ks sumcu?Je uplne jedno co napichnes na hacek.Berou stejne dobre kukurici nebo rohlik stejne jako rybku nebo zizalku.

                                                                                                                                              NKvakošek - Profil | Po 25.1.2010 17:09:44

                                                                                                                                              Výborná věc na uchování živého sumce je plavačkovej vezírek.
                                                                                                                                              Mám ho ještě z dob,kdy jsem chytal plavačku.Má 2-4m a meší fousek
                                                                                                                                              tam v klidu vydrží do tvého odchodu. PS:nenechávej tam nástražky,vše zabije.

                                                                                                                                                Nz-boy - Profil | Po 25.1.2010 16:59:33

                                                                                                                                                Nacpal bych ho do eko saku je to dělaný z dost pevnýho materiálu
                                                                                                                                                http://hanackyrybar.cz/store/goodsdetail.asp?strGo​odsID=300920091510

                                                                                                                                                  NTAV - Profil | Po 25.1.2010 16:45:24

                                                                                                                                                  Malda512 >> Zajímavá reakce... :-))

                                                                                                                                                    NMalda512 - Profil | Po 25.1.2010 16:37:56

                                                                                                                                                    TAV >>