Reklamace na colmic.cz

Mám veliké problémi s vyřízením reklamace na prut zakoupený na eshopu COLMIC.cz.Majitel shopu záměrně nezvedá telefony a nereaguje na textové,hlasové zprávy a maily.Do kontaktu jsem se s ním dostal jen díky kolegovi z mrku tak,že zašel osobně k němu do kamenného krámku v lovosicích a dal mi majitale na ucho.Ten mi oznámil,že po dvou měsících ode dne co jsem mu prut odeslal ho ještě nestačil zaslat k výrobci na reklamaci a že to vyřídí a nejpozději do týdne se ozve.Už je to měsíc a dle očekávání se mi nikdo neozval a na mé maily nereaguje a telefon mi nezvedá i když mu volám třeba 10krát denně.Asi bohužel nedoslanu prut ani peníze.Jen Vás kolegové varuji,případně pokud je vás víc,co máte s tímto eshopem problém.Dejte vědět,protože jsem rozhodnutý jít na ČOI,tak by se to mohlo udělat nějak kolektivně,nebo pokud by někdo věděl jak postupovat budu vděčný za každou radu.Nemít to do onoho obchodu skoro 200 km bylo by vše jednodušší.
Autor diskuse: carrrrp - Profil , 1.9.2009 všeobecné - ostatní

carrrrp - Profil | St 2.9.2009 16:27:36

včera jsem mu poslal textovku,že pokud se neozve jdu na ČOI a nic,tak tam zajdu a uvidím.jinak díky za příspěvky

sven - Profil | St 2.9.2009 13:21:05

kam!kaze >> to máš jistě pravdu. Myslel jsem to vyhledávání jako jedno z preventivních opatření. Také jsem měl zájem nakoupit konkrétně u Colmicu některé zajímavé věci ale po přečtení referencí v archivu zde, jsem to raději neriskoval. Podobný problém jsem řešil s jednou pražskou firmou. Až když jsem prodejci pohrozil podáním žaloby pro podezření ze spáchání tr. činu podvodu a současným zveřejněním případu zde na MRKu a jako bonus přidal tento odkaz,http://www.toplist.cz/konicky-hobby začal konečně jednat a uvedl věci do pořádku.

an-old-fuddy-duddy - Profil | St 2.9.2009 11:29:33

Jarda Š. >> ok, díkes za objasnění

2Livecrew - Profil | St 2.9.2009 11:21:32

Myslím, že ten obchod možná už neexistuje. Poslední info co mám tak dlužil dost peněz a sebrali mu dost zboží. S těma reklamacema toho měl moc. Znám případ, kdy známej reklamoval dva pruty v hodnotě asi 25.000,- a frajer mu půl roku nezvedal telefon. Prostě pašák..

Pavouk28 - Profil | St 2.9.2009 11:18:19

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> dle meho neni, protoze v nekterych pripadech vubec nedochazi k nejakemu vycisleni skody a stejne to jde k soudu :)

Jarda Š. - Profil | St 2.9.2009 11:17:54

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Pro řízení na 1. stupni omezení není, je pouze pro odvolací řízení, kdy se nelze odvolat, pokud nejde o víc než 2000,- Kč.

an-old-fuddy-duddy - Profil | St 2.9.2009 11:13:52

Jarda Š. >> a není zahájení soudního řízení omezeno minimální cenou škody? měl jsem podobný problém, jenže se jednalo o prut za 2 tisíce, tak se mi nechtělo platit žádný poplatky, takže se to nakonec vyřešilo lehkou výhrůžkou

Jarda Š. - Profil | St 2.9.2009 11:06:50

Lálos >> an-old-fuddy-duddy >> Když máš paragon, potvrzení o přijetí reklamace a kopii dopisu o odstoupení od smlouvy pro nevyřízení reklamace s podacím lístkem, tak můžeš podat k soudu návrh na platební rozkaz (s kolkem 600,- Kč, které soud pak soud přizná jako náklady řízení).

an-old-fuddy-duddy - Profil | St 2.9.2009 10:52:29

s ČOI je problém v tom, že při mimosoudním řízení přes ČOI musíš hned při zahájení zaplatit minimálně 800Kč nebo 3% z ceny z výrobku, přičemž tato částka je nevratná a nevymahatelná. Nevím, kolik stál tvůj prut, ale třeba při ceně 2 tisíc už je to celkem dost... můžeš ale podat jen stížnost a ta je myslím zdarma, jenže to ti peníze ani prut nemusí vrátit

čolkař - Profil | St 2.9.2009 9:20:07

Opravdu pro ně už asi 5 let nedělám,dohonit majitele telefonem je problém,ale věřím,že když zajedeš za ním na prodejnu do Lovosic,nějakým způsobem problém vyřeší,jen ta vzdálenost je problém.
Opravy dělá druhý společník z bývalé f. Bukro,pokud potřebuješ,pošlu ti na něj spojení.

Jííízda - Profil | St 2.9.2009 9:11:15

zrovna dneska mi ulít colmik vejpůl.tak sem ho zkusil doma ohnout(žádná velká síla)a prasknul jak sirka zas o kus dál.tak nevím po tom co tady čtu se asi vyprdnu na nějakou reklamaci a jdu koupit nějaké jiné děličky.kupoval sem je předloni na veletrhu v Praze a mám dojem že mě to samé čeká i u druhého.jak jinak žejo,prostě již nevěřím.jedno vím ale jistě- colmic u mě skončil

daiwa55 - Profil | St 2.9.2009 8:22:36

zajda f - čolkař už s nimi nemá nic společného

zajda f - Profil | St 2.9.2009 8:14:16

carrrrp-Zkus ještě kontaktovat pána co má na mrku přezdívku -čolkař-ten měl dřív s tím obchodem také něco společného a snad tam i prodával.Jinak věř,žě mě taky jejich jednání sere.A dělaj ostudu i ostatnim prodejcům.

daiwa55 - Profil | St 2.9.2009 7:21:21

Hoši myslím si, že se můžete s reklamací rozloučit. Ten krám jde do kytek....

Lauri - Profil | St 2.9.2009 7:02:52

Gregor >> o mobilu mi ani nemluv po čtvrté stejné reklamaci během půl roku mně řekli že mi peníze vrátit nemůžou, anichž bych se nějak rozčiloval, vzal jsem mobila doma ho dal do šuplíku a dva roky jsem fungoval i bez něj :))

Lauri - Profil | St 2.9.2009 6:56:37

Znám provozovatele tohoto krámu a zkušenosti mám takové jako máš i ty. Měli jsme v rybářských potřebách problém s reklamací zboží od tohoto dodavatele, volali jsme, do telefonu nasliboval, že přijede opraví nebo vymění reklamované zboží. Po pár dnech voláme na telefon,který má dotyčný stále u sebe a samozřejmě to nikdo nebral. Většinou to dopadlo tak,že jsme museli nasraným zákazníkům vrátit peníze po vypršení reklamační lhůty. Další případ s tímto člověkem - měl jsem od něho objednané dvě plavačkové boloňky, opět zaznělo, není problém, dovezu, dám slevu atd., atd. po půl roce nahánění pana "slibovače" jsem to vzdal.
A ještě poslední případ - Chtěl jsem od něho koupit pět přívlačáků Starlet od Colmicu, opět to známé jasně, není problém,všechno bude. Mělo to sice jeden malý háček a to ten, ža dotyčný byl ten víkend na výstavě v Brně. Říkal jsem si,když si pro to zajedu sám,tak ty pruty aspoň budu mít a nebudu ho muset někde nahánět. Přijel jsem na výstavu, našel ho, šel s ním k jeho autu a ejhle prut měl pouze jeden a já je slíbil pěti kámošům. Udělal jsem si celodenní výlet do Brna (z Náchoda to mám skoro 200kilometrů) kvůli naslibovaným prutům,které jsem si nakonec nemohl ani koupit. A to byla má poslední zkušenost s tímto člověkem. Takže být tebou tak se s ním vůbec nes-ru, a řeším to po svém. Klidně mu napiš SMS o ČOIce věř tomu,že si ji stoprocentně přečte. Poukud na tohle nezareaguje tak to přes ČOI opravdu řeš.
Dohle mě může akorát rozčílit, když si člověk chce něco koupit, tak se k němu chovají jako k pánovi, vychvalují dané zboží, chovají se hrozně kamarádsky,vstřícně atd.,ale pokud chci to vychválené zboží reklamovat, tak se karta obrátí a najednou se ke mně chovají jako k nějaké špíně která od nich něco potřebuje, jsou arogantní, nepříjemní atd. Však to známe určitě všichni.
Nerad bych tady však pošpinil jiné obchodníky,kteří zboží vyreklamují tak jak mají.

Gregor - Profil | St 2.9.2009 5:51:56

carrrrp >> Joo, měl jsem taky takovej problém, s mobilem, porád mi ujišťovali, že mi ho vymění ale že ho musim poslat i s záručákem a paragonem. Pcheee, nakonec jsem si musel do Prahy osobně :(

Jarda Š. - Profil | St 2.9.2009 1:04:40

Doba dvou měsíců není dobou přiměřenou k vyřízení této reklamace, tedy (doporučným dopisem) odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení peněz.

kam!kaze - Profil | St 2.9.2009 0:47:33

plavan >> V dnešní době a v tomhle státě je bohužel soudní vymáhání takové "!prkotiny!"asi nesmyslné a na mooooc dlouhou dobu.Raději ČOI popřípadě poslat link na tuhle diskuzi prodejci.To by s ním mohlo trochu pohnout,Měl jsem problém s fa MIKBAITS a po zveřejnění na MRKu byla reakce velmi rychlá a pro mne uspokojivě vyřešená.

kam!kaze - Profil | St 2.9.2009 0:42:08

Sven >> sven >> Ne vše jde vyřešit Vyhledáváním na MRKu.Myslím že tenhle dotaz je příhodný a je to dobré varování pro ostatní.Čím víc takových varování tím líp.Pro všechny!!!

sven - Profil | Út 1.9.2009 23:41:26

Kolika problémům by se předešlo, kdyby se lidi dokázali poučit ze zkušeností druhých. http://www.mrk.cz/diskuse.php?id=52202&kw=internet​ové%20obchody

an-old-fuddy-duddy - Profil | Út 1.9.2009 23:18:29

po mé zkušenosti bych to zkusil ještě před osobním setkáním vyřešit dopisem s dodejkou v trochu ostřejším rázu s pádnými důvody

Sádra - Profil | Út 1.9.2009 19:02:48 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Velmi podobná zkušenost s colmic.cz. Zavolal jsem že potřebuji opravit prut. ,,Jasně, není problém". Prut jsem zaslal a čekal. Pak volal, psal SMS a maily. Telefon zvoní, ale nikdo nebere, na SMS a maily žádná odpověď. Pak jsem tam poslal bráchu, který jel okolo. Že tam nic takového není. Pak se vstekl, tak už se proutek našel (neopravený). Že ho do dvou dnů opraví a pošlou. Řekl že si jej vyzvedne za týden a byl opravený proutek doma. Před několika lety jsem tam nechával opravovat prut a byl do týdne zpět, ale to řešil p. Řepík a ten už tam asi nepracuje.
Takže asi nezbude, než si udělat výlet a pořešit to osobně. Určitě trvej na vrácení peněz. Mnoho zdaru.

carrrrp - Profil | Út 1.9.2009 18:58:30

Gregor >> mám jen doklad z pošty a kopii záručáku.ten kořen co mi ho dal osobně na ucho říkal,že s ním má problém víc lidí,protože na to dlabe,tak doufám,že se někdo ozve.sehnal jsem dokonce číslo i na onoho prodejce na soukromý telefon.Nikomu bych nepřál zažít ten pocit,když volám několikrát denně na obě čísla a nikdo to nebere

paia - Profil | Út 1.9.2009 17:48:44

2Livecrew >> kdoví jestli vůbec ušetřil, protože colmic.cz není zrovna nejlevnější e-shop...

2Livecrew - Profil | Út 1.9.2009 17:46:22

Hlavně, že jsi ušetřil pár stovek. Poučení pro ostatní! Osobně s e-shopama dobrý zkušenosti nemám.

plavan - Profil | Út 1.9.2009 17:39:33

paia >> to doufám, že ho má. Je na něm i poslaná váha, takže by asi dokázal, že ho poslal. Nejsem sice právník, ale je dost možné, že k tomu, aby to přijal soud, bude potřeba dosáhnout určité peněžní hranice, možná i 8 tisíc. pak je pro něj důležité, aby se někdo připojil. Já vím, že to carrrpa sice neuklidní, ale on si asi majitel e-shopu s Italama dost užívá. Táloši slovo reklamace neznají, a to i v jiných oborech než je rybaření. možná i proto se e-shop nechává zapírat, aby nemusel vracet penízky.

Gregor - Profil | Út 1.9.2009 17:37:53

plavan >> No ale má aspoň paragon předpokládam, ten bych při reklamaci z ruky nedal. A jak naznačil foxxx, asi bude nejlepší si tam zajet osobně. Navíc bych se vyprd na prut a chtěl bych zpátky peníze, protože už bych nechtěl s takovym obchodníkem nic mít.

paia - Profil | Út 1.9.2009 17:31:14

plavan >> no minimálně má podací lístek z pošty, ne?

plavan - Profil | Út 1.9.2009 17:27:41

Gregor >> prut reklamoval poštou, takže asi zápis o reklamaci mít nebude.

foxxx - Profil | Út 1.9.2009 17:22:30

carrrrp >> No jestli je to pravda,tak je to teda hrozné jednání a příště bych už si tam raději nic nekoupil!Já z tohoto obchodu už něco kupoval,dříve i docela dost věcí,ale naštěstí jsem nemusel nic reklamovat,podle toho,co píšeš...Myslím,že si tam budeš muset zajet osobně,pokud mají takové jednání a vyřídit si to s přímo na krámě,když to jinak nejde...osobní setkání by mohlo zabrat a v jejich zájmu,ještě pokud tam budou mít nějaké zákazníky,by mělo být co nejrychlejší a klidné vyřízení reklamace...si myslím,že Ti vrátí peníze nebo pokud budou mít,tak Ti tu věc dají novou,nikdo z prodejcí nestojí o žádnou špatnou reklamu!Možná zabere i to,co jsi tady napsal,pokud se to k nim donese a přečtou si to... Máš to sice daleko,ale nic jiného v této situaci asi nezbývá!?:-(

Gregor - Profil | Út 1.9.2009 17:20:00

carrrrp >> No pokud je to opravdu už dva měsíce, tak už bych neposlouchal žádný ujišťování a omluvy a řešil bych to normálně tvrdě. Máš paragon a zápis o reklamaci? Esli jo, tak je jasnej.