- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Auto na ryby? pro 1-2 vlačkáře !?
Ahoj!
Dovolil som si založiť podobnú otázku ako je v sekcii kaprarina : "auto na ryby?? pro 2 kapraře!?"
Lenže mňa zaujíma hlavne nejaké auto na LPG. Ide mi o spotrebu, nech môžem jazdiť za "korunu na liter" :-)
Takže ak máte skúsenosti s autami na LPG/CNG tak sem s nimi.
Vláčkár / muškár síce toľko vecí ako kaprár nepotrebuje, ale tiež si myslím že kombíčko príde vhod.
Ďakujem
Dovolil som si založiť podobnú otázku ako je v sekcii kaprarina : "auto na ryby?? pro 2 kapraře!?"
Lenže mňa zaujíma hlavne nejaké auto na LPG. Ide mi o spotrebu, nech môžem jazdiť za "korunu na liter" :-)
Takže ak máte skúsenosti s autami na LPG/CNG tak sem s nimi.
Vláčkár / muškár síce toľko vecí ako kaprár nepotrebuje, ale tiež si myslím že kombíčko príde vhod.
Ďakujem
Autor diskuse: joysi - Profil , 6.8.2009 dravci - ostatní
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
6x v oblíbených a 0x v ignorovaných.
JKL - Profil | Ne 6.12.2009 3:46:14
rices >> Synu - není všechno zlato co se třpytí.Mazací schopnosti směsi jsou zcela někde jinde než fyzikální vlastnosti benzínu. :-)) Mazání sedel a dříků ventilů, a horních poloh pístních kroužků je parketa která zaměstnává na plný úvazek velice erudované specialisty - takže bych tohle téma nechal na tomto fóru jen v rovině doporučení typů a značek.
rices - Profil | So 5.12.2009 21:59:00
JKL >> na odmasťovanie sa používa benzín ,tak tiež asi neslúži ako maživo ja mám fabku 1,4- 50 kw na LPG ,fachčím na tom od 2004 bez problémov, no špekulujem kupiťb niečo vetčie a bude to nájskor naftak !
kranex - Profil | So 5.12.2009 21:00:42
-stop salámbaits- >> IMIČAŘ alias PELIKAN aliaz STOP QWERTY >>dik, jn,aspon nekdo zo zmyslom pre humor...;-]
IMIČAŘ alias PELIKAN aliaz STOP QWERTY - Profil | So 5.12.2009 20:42:54
kranex >> tak za tu fotku bych ti dal poděkování,s chutí sem se zasmál:)))
don Ferrari - Profil | So 5.12.2009 18:08:52
ještě přidám něco z netu:
Hlavní výhodou přestavby na LPG je téměř poloviční úspora nákladů oproti provozu na benzín. Cena LPG je ve srovnání s benzínem je dlouhodobě v celoročním průměru prakticky poloviční. Spotřeba propanbutanu v litrech je oproti benzínu vyšší cca o 10-15 %. Motor má zato klidnější a tišší chod a méně se opotřebovává, protože v něm nevznikají karbonové usazeniny (za použití systému na ochranu ventilů a ventilových sedel FLASHLUBE !!).
Mnoho lidí nemá důvěru v přestavbu vozidla na LPG z obavy o vlastní bezpečnost. Stačí vzpomenout na obrázek z novin nebo televize, co dokáže s rodinným domem provést výbuch dvoukilové propan-butanové lahve. Pokud však svěříte přestavbu odborné firmě, která vám do auta namontuje originální schválená zařízení, jsou tyto obavy neopodstatněné. Naopak systémy LPG jsou daleko bezpečnější než benzín nebo nafta. Výbuch vozidla s odborně namontovaným systémem LPG je prakticky nemožný.
Plynová nádrž je při výrobě kontrolována tlakovou zkouškou, vybavena multiventilem s tepelnou a tlakovou pojistkou, omezovačem průtoku a je na nádrži je oddělen plynotěsnou schránkou. V případě nárazu při nehodě dojde k okamžitému uzavření přívodu plynu.
Hlavní výhodou přestavby na LPG je téměř poloviční úspora nákladů oproti provozu na benzín. Cena LPG je ve srovnání s benzínem je dlouhodobě v celoročním průměru prakticky poloviční. Spotřeba propanbutanu v litrech je oproti benzínu vyšší cca o 10-15 %. Motor má zato klidnější a tišší chod a méně se opotřebovává, protože v něm nevznikají karbonové usazeniny (za použití systému na ochranu ventilů a ventilových sedel FLASHLUBE !!).
Mnoho lidí nemá důvěru v přestavbu vozidla na LPG z obavy o vlastní bezpečnost. Stačí vzpomenout na obrázek z novin nebo televize, co dokáže s rodinným domem provést výbuch dvoukilové propan-butanové lahve. Pokud však svěříte přestavbu odborné firmě, která vám do auta namontuje originální schválená zařízení, jsou tyto obavy neopodstatněné. Naopak systémy LPG jsou daleko bezpečnější než benzín nebo nafta. Výbuch vozidla s odborně namontovaným systémem LPG je prakticky nemožný.
Plynová nádrž je při výrobě kontrolována tlakovou zkouškou, vybavena multiventilem s tepelnou a tlakovou pojistkou, omezovačem průtoku a je na nádrži je oddělen plynotěsnou schránkou. V případě nárazu při nehodě dojde k okamžitému uzavření přívodu plynu.
don Ferrari - Profil | So 5.12.2009 17:54:29 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
Nejdůležitější je, kdo provede přestavbu, můj Chevy je druhé auto na LPG a dělala to firma, která dělá US auta a jezdí super, auto před tím Pontiac Trans Sport 3,8 dělal jiný servis a auto už nejezdí. Také záleží na provedení, zda je to normální LPG systém nebo sekvenční, ten je o něco dražší ale spotřeba oproti benzínu je jen o málo větší, né-li žádná.
JKL - Profil | So 5.12.2009 17:08:17 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
joysi >> Pokud chceš skutečně auto přestavět na LPG doporučil bych ti rozhodně nějakého kombíka - nádrž zabírá dost místa. Dál je potřeba si uvědomit, že ne všechny motory jsou na přestavbu vhodné - je dobré se poptat u prodejce vozu. Firmy které přestavby dělají sice tvrdí že "zplynují" skoro kterékoli auto - ovšem plyn nemaže a má poněkud jiné vlastnosti než klasická směs a někdy to motor dokáže rychle odepsat. Doporučil bych ti spíš některý šikovný nafťák - spotřeba může být velice přijatelná.
don Ferrari - Profil | So 5.12.2009 16:52:45
Používám Chevrolet Lumina 3,8 na LPG se spotřebou cca. 14l a jsem spokojen, zadní sedačky jdou super odejmout a vejdou se tam 2 lehátka na spaní a hlavně je to auto z PLASTU /trabant z USA), náhradní díly jsou poměrně levné a dají se sehnat.
joysi - Profil | So 5.12.2009 16:23:09
All: Uz 3 mesiace jazdim na Toyote Corolle, r.v. 97 a som maximalne spokojny. Nieje sice na plyn ale to mozno casom. Na jedinu prkotinu co j,e co si neviem zvyknut je ze ked zapalim svetla tak na palubovke sa mi ziadna kontrolka nerozsvieti .. ale ze vraj to tak ma byt. Rozsvieti sa len podsvietenie budikov .. Takze vodne to nieje vidno a sem tam zabudnem zapalit ... ale inak spokojnost . :-)
Dring - Profil | So 5.12.2009 14:10:37
kranex >> vsak ropa a plyn patri do kamen, neni se co divit ;-)
Živě na MRK.cz
Kde to žije - dravci
0:06Úhoří sezona 2012 9308
PáKlub přátel přívlače a občasné jaterní destrukce aneb... 153709
PáFotky ryb pouze na přívlač 105115
PáLepší prut na těžší přívlač 709
PáPruty Hearty Rise 275
PáJaký máte názor na Westin Prut W3 StreetStick 2nd 7'1" 2,13m M 2-10g 2 díly, případně w2 0
PáPrivlac s multiplikatorom 30426
PáBurza na přívlačové nástrahy 31402
StRare woblery - Rapala 13625
StVýroba woblerů 30068
ÚtKayakfishing a kajakorybaření 20462
NePoradna: Přívlač 3988
SoTak trochu jiná přívlač z propadu (Video) 2
. . . Naviják ke cataně 40 g 16
. . . Upgrade přívlačového prutu a navijáku na štiky, candáty, okouny... 30
Co je nového - dravci + obecné
PáBleskovka: Světové šampionáty v muškaření na jihočeských vodách - hájení revírů a pozvánka
ČtBleskovka: Černé stavby u novomlýnské nádrže mají lidé zbourat
PoBleskovka: V JAR proběhl 45. kongres C.I.P.S.
. . . Článek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . Článek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . Recenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . Miničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . Video: Měření hloubky ze břehu
. . . Miničlánek: Staré zapomenuté tůně, rybaření a život v nich
Oznámení - dravci
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - dravci
27.4.Trout Area Tour 2024 2.kolo -...
4.5.Přívlačový maraton o pohár...
8.5.Trout Area Tour 2024 3.kolo -...
18.5. Beskydský pstruh II-2024
18.5.Přívlačový maraton o pohár...
30.5.Těšetický sumec 60hod nonstop
1.6.Mana Trout Cup
1.6.Přívlačový maraton o pohár...
15.6.Přívlačový maraton o pohár...
12.10.10. ročník v lovu pstruhů a...
NEJLEPŠÍ Z KATALOGU
Doporučujeme e-shop
Saccon Carp
Rybářský e-shop se zaměřením na moderní kaprařinu. Máme dlouholeté zkušenosti, na trhu úspěšně působíme přes 10 let....