Jak se pozná kaprař?

Četl jsem otázku "riskovat kvůli fotce velké .." A tam se hovoří o kaprařích, ostrých kaprařích a pseudokaprařích, tak by mě zajímalo čím se jednotlivé pod druhy kaprařů od sebe liší.
Autor diskuse: Neo - Profil , 18.5.2009 kaprařina - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NPlumley27 - Profil | Ne 7.6.2009 18:30:59

Takže teď to už vypadá, že všichni víme jak takovej kaprař vypadá.

    NLudaT - Profil | Po 25.5.2009 8:25:38

    Lee-Haney >> "............. Konečně vyšla najevo holá pravda a to , že opravdoví kapraři jsou jenom muškaři.............

    Tak o tom snad nikdo ani na okamžik nepochyboval ;-)

      NLee-Haney - Profil | So 23.5.2009 15:08:35 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

      LudaT - ® Út 19.5.2009 7:59:35 Nádherný zápis.Konečně vyšla najevo holá pravda a to ,že opravdoví kapraři jsou jenom muškaři.A já se tak divil proč tak často přispívají do kaprařské sekce a u nich je nějak mrtvo.....
      K tématu asi toto,kaprař je člověk co loví cíleně kapry,je jedno jak,je jedno jaké velikosti a na jaký vercajk.Z moderní kaprařiny se stala jedna velká šaškárna při které se určití lidé nechali zfanatizovat prodejci tak ,že jsou schopni koupit sebemenší nesmysl který uvidí v časopise.Je trochu škoda že díky některým fanatikům co to vyhnali do extrému, jsou všichni házeni do jednoho pytle a je zde taková nevraživost...
      Některé příspěvky jsou až úsměvné.Nespecializuji se přímo na lov kaprů,ale praktikuji většinou od každého něco a mám rád více druhů způsobů lovu,ale napsat takový nesmysl,,že chytnout velkého kapra stylem,že si postavím biwak,najdu si rybu echolotem a lehnout si a čekat a to stačí'' je značně zkreslená představa.Ano určitě bude větší zážitek boj s 10kiláčem na feeder jak s 15 na 3lbs,ale první tu rybu musíš chytnout....
      Mimochodem tohle je mířeno jen na pár lidí co si to myslí doopravdy a ne ironicky....:)

      Proto jsem rád že preferuji mnoho způsobů rybolovu,protože se mi to neomrzí a rybařinu si opravdu vychutnávám a jsem tolerantní ke všem u nás povoleným druhům lovu a nemám potřebu rýt a vyzdvihovat jen ten svůj....

        Nkarel.datel - Profil | So 23.5.2009 14:14:04

        Má lafetu, na lafetě hlásiče, přístřešek, v přístřešku lehátko, na lehátku spacák, ve spacáku sebe a chrápe jak baryk.

          NNedby - Profil | So 23.5.2009 13:33:59

          poradnej kaprar se pozna kdyz po sobe uklidi vsechen bordel znam jakoby kaprare ale zjistil jsem ze to sou prasata

            NRapl - Profil | So 23.5.2009 13:30:01

            Ja stojim za nazorem PLULEYE 27 ja su sice kaprař každým coulem a kvůli jakekoliv rybe kterou nemůžu dostat na břeh z jakýho koliv důvodu du k ní do vody za každýho počasí

              NPlumley27 - Profil | So 23.5.2009 12:36:34

              Kaprař, ten má teda koule!

                NGUGU - Profil | St 20.5.2009 17:58:03

                Minnow67 >> byla blbá,já vím,přeskakuje mi to někdy,jak u starého navijáku,vopčas,jenom,teda mín než bejvávalo---nazdarec.

                  NChose - Profil | St 20.5.2009 17:31:45

                  Bandog >> žiju,mám toho trochu moc na bedrech.Neboj ozvu se.

                    NPlumley27 - Profil | St 20.5.2009 16:52:24

                    Dnes se někomu říká kaprař, zítra si jinej bude říkat třeba hrouzkař. Rybář jako rybář.

                      NBandog - Profil | St 20.5.2009 15:43:13

                      Chose >> oooooooch pane-kapraři :-)))) nebo teda rybaři?????????????kua ty ještě žiješ?

                        NMinnow67 - Profil | St 20.5.2009 15:25:08

                        Flip >> Neznám osobně žádného echt pure kapraře. Pokud si pojem echt pure vykládáme stejně.

                          Nmateas - Profil | St 20.5.2009 12:37:10

                          Ostrý kaprař se nepozná,je totiž tak fikaný že ho u vody ani neuvidíš..A pseudokaprař je cejnobijec velkohubec ...
                          Mimochodem fakt hustá masa(né všechny) omezeneckých a stupidních odpovědí... viz:Kamy

                            NChose - Profil | St 20.5.2009 12:16:52

                            Flip >> mě nevadí žádný slušný člověk a je mi uplně jedno co a jak chytá.V každý rybolovný technice se najde hovado, tudíš to co jsem napsal se nevstahuje pouze na kapraře, ale na všechny rybáře . Je to smutné a je to tak, slušnost se vytrácí všude i u vody.

                              NFlip - Profil | St 20.5.2009 12:04:58

                              to all-jak tak pozoruju, tak modern echt pure kaprkilleři mají za sebou nekonečné davy sympatizantů:-)))
                              Nu což , co si navařili a´t si taky sežerou:-))))

                                Nretrívr - Profil | St 20.5.2009 11:55:09

                                Chose - máš pravdu.Jde jen o zaujetí a určitou slušnost.Vždy a všude najdeš lidi různé, tak je tomu i u rybářů.

                                  NChose - Profil | St 20.5.2009 11:21:29

                                  Kaprař není.Všichni jsme jen rybáři a každý se věnuje tý jistý rybě.Někdo chce teda jen chytat ryby pro vlastní radost a někdo si tím jenon honí ego. Nejhorší je, když to přestane být tím krásným koníčkem a začínám v tom hledat něco jinýho.To jsou většinou lidi, co mají svuj život neuspořádaný a dokázaly vněm ho... a touto formou si něco dokazují. Skutečnýh srdcařu rybářu je opravdu po skromnu. Teď do mě.

                                    NMinnow67 - Profil | St 20.5.2009 11:01:10

                                    GUGU >> Vím jak si to myslel :-) Jen ta formulace byla taková humorná :-)

                                      NMinnow67 - Profil | St 20.5.2009 10:59:54

                                      Zikmund >> Cejn ještě ujde, horší jsou tloušti, nenažraná pakáž, ale chápu, že pro někoho je tloušť 50+ životní ryba :-) :-)

                                        NKeporkak - Profil | St 20.5.2009 10:59:44

                                        Zikmund >> Tomu se pak říká kontinuální náser.

                                          Nkarel.datel - Profil | St 20.5.2009 10:53:01

                                          Leží na lehátku, chrápe jak baryk.

                                            NZikmund - Profil | St 20.5.2009 10:31:09

                                            Taky jsem si vzpomněl - kapraři jsou nasraní, když jim berou velcí cejni nebo nedejbože malí. Taky jsou nasraní, když jim berou malí kapři a nejvíc je sere, když jim nebere vůbec nic.

                                              NZikmund - Profil | St 20.5.2009 10:27:01

                                              Nevím, čím se od sebe liší, vím však, co je spojuje. Maniakální kapróza.

                                                NGUGU - Profil | St 20.5.2009 8:39:41

                                                Minnow67 >> decimovat ryby "z lásky k přírodě" eště lepší,co? :-D (nebo : dělat bordel okolo vody " z lásky...") ,nooo,tak nějak,noo:-) ,dej mě tam do Perel Mrku,a máš to.

                                                  NKocháč - Profil | St 20.5.2009 8:06:03

                                                  afjee >> máš v tom trošičku hockej :o))

                                                    NMinnow67 - Profil | St 20.5.2009 7:18:20

                                                    GUGU >> "chytat ryby z lásky k přírodě" :-D :-D Fakt dobrý :-)

                                                      Ndujáč - Profil | St 20.5.2009 5:03:03

                                                      Axxxis >> to budeš kaprař,kterej žije zdravě a dodržuje pitnej režim.. :)))))

                                                        Ntrubadurek - Profil | St 20.5.2009 0:05:51

                                                        Jeden chytá lysáky, druhej šupináče, další řádkáče a tím se od sebe liší

                                                          NGUGU - Profil | Út 19.5.2009 23:38:33

                                                          Neo - ® : prostě máš normálního kaparáře-ten lapá na normální domácí boili :-D, pak toho pseudo-von nelapá na boili ale na rohlikáče, kuku a podobné "blbovinky", a, ne na posledním místě , je kaprařská elita-to raděj nekomentuj a nerozebírej, prostě jsou nedotknutelný :-D.-pak jsou i kaprařská jelita:-( , těch je taký dost...---noo, vostrý kaparáři chytaj jen a jen na to nejdražší boili, teda jen na top-novinky-i když některý nemaj co jíst :-)...kdo mává krmítkem není jelito, ale pseudo-bobkař...:-) ----- jo, celé to značení je blbý, lidé zapoměli chytat ryby z "lásky k přírodě", z relaksace, z dobrého pocitu z lovu, z vypínání se od blbého každodeního shonu...atd. Lídé chtěj fšecko a každého někam zaškatulkovat, at je pořádek, asi...:-(...---vostrej kaparář...to asi maj vostrej nůž u sebe, nebo co?--hlavně, ale, fšeci kapraři maj rádi pifko, a konec.-žádná griotka a podobně, v žádném případě.----nějak se ale populace kaprařů sakra rychle rozrůstá, takže si myslím že brzo nebude stačit to kaprů co tam je " jak nasr*** " :-D

                                                            Nretrívr - Profil | Út 19.5.2009 22:48:40

                                                            Sleduju tuhle diskuzi již delší čas.Příspěvky jsou jistě kvalitní, část se ukájí, část z toho má srandu ale kvalita je jak americký filmy sto let starý.Asi fakt jde o zábavu.Protože tohle plkání tu je dnes a denně stejný.Divím se, že to kluky který znám ještě baví.Normální příspěvek jsem už delší čas neviděl.

                                                              NVAlos - Profil | Út 19.5.2009 19:55:57

                                                              Ostry kaprař si po půlnoci nechá hlídat pruty Kobrou. Má děravý pytlík na koule. Je sexuálně orientován na ryby a veřejně líbá kapry. Mezi výpravamy si doma sám válí koule.

                                                                NFlying trout - Profil | Út 19.5.2009 18:18:58

                                                                Kapraře poznám hned! Táhne na prutu kapra :D

                                                                  NFredyn - Profil | Út 19.5.2009 17:59:14

                                                                  numen >> a když odbije půlnoc, tak tam hodí ještě pátej :-)))

                                                                    NPlumley27 - Profil | Út 19.5.2009 16:58:47

                                                                    Kamy >> Dobrý!

                                                                      Nk-70 - Profil | Út 19.5.2009 16:54:03

                                                                      Jak se pozná kaprař ???

                                                                      Místo tohodle bezmyslného hádání na MRKu, sedí tiše zamaskovaný u vody a číhá.........

                                                                        Nkakr - Profil | Út 19.5.2009 16:48:02

                                                                        Pravý kaprař na vodách svazových loví obvykle v nepravidelných intervalech. Záleží na štěstí a hlavně rychlosti s jakou dokáže v době lovu zákonem zapovězené nahozené pruty sbalit.
                                                                        Po polapení RS obvykle následuje perioda, kdy má povolenku uschovánu v čistírně. Přežití této potupy mu usnadňují tak zvané kaprodromy, kde za mrzký peníz může popustit uzdu své vášni.
                                                                        Po vyčištění povolenky většinou dochází k opakování výše popsané činnosti.
                                                                        Jen se stává opatrnějším a jeho reakce se zrychlují.
                                                                        Hlavně z těchto důvodů se přimlouvám, nechť nejsou pravověrní omezováni zákonem, který stejně moc nedodržují.
                                                                        Pak zavládne pokoj a mír a profi RS se bude moci věnovat činnostem bohulibějším, než je nahánění rozespalých kaprařů.

                                                                          Nnumen - Profil | Út 19.5.2009 16:30:22

                                                                          Chytá na tři ,za tmy na čtyři pruty:-))

                                                                            NKamy - Profil | Út 19.5.2009 16:26:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                            Podle mne je pravých kaprařů jen hodně málo. Asi to tu psalo už hodně lidí ale vercajk za statisíce, a fotky velkých ryb ze soukromáku rybáře nedělají. Podle mne je Kaprař s velkým K je ten kdo všude neukazuje stovku fotek jednoho kapra kterého po týdnu vymodlil na gruntech a při tom náročném modlení vypil hektolitr piva a kořalky. Kapraře poznáte tak že se nikdy nikde nechlubí tím co a kde chytil a jeho vybavení je kvalitní, ryze účelné, přiměřené ceny a hlavně to nejsou módní výstřelky. Kaprař nehledá rybu echolotem a neláká jí na super koule v neuvěřitelném množství. Hledá rybu zkušeností a loví ji tam kde se přirozeně zdržuje na pokud možno jednoduché návnady. A takových lidí jsem u vody potkal jen hodně hodně málo. Ale jsou, a to i mezi námi tady na mrku.

                                                                              NŘeditel - Profil | Út 19.5.2009 16:19:14

                                                                              poradny kaprar chyta jenom na nahnileho trilobita a zasmradlou fusekli.
                                                                              kdo tak necini,neni poradny kaprar!!!

                                                                                Nlubos666.p - Profil | Út 19.5.2009 16:11:25

                                                                                Správný kaprař k pivu ukusuje z belachanový kostky a hraje vajglink.

                                                                                  NMatesJ - Profil | Út 19.5.2009 16:09:15

                                                                                  syny - :-D mas pravdu spletl sem si nareci

                                                                                    NPvl - Profil | Út 19.5.2009 16:06:16

                                                                                    MatesJ >> Jedině v Brně ? To je nějaká novinka ? Já jsem všude viděl s baitrunerem .

                                                                                      Nsyny - Profil | Út 19.5.2009 16:05:37

                                                                                      MatesJ >> to se pleteš,prodává je Katoda Holomóc :o))

                                                                                        NMatesJ - Profil | Út 19.5.2009 16:03:34

                                                                                        Pvl - baitronerovy navijak je obycejny bait kupovany v Brne ,to nevis :-D

                                                                                          Nkranex - Profil | Út 19.5.2009 16:01:27

                                                                                          blyskace v jeho vercajchu nikdy neboli vo vode...a ma plesnive rucky na udicach od srotu...

                                                                                            NPvl - Profil | Út 19.5.2009 15:49:49

                                                                                            Walkman >> Jedna otázečka je vidět ,že se vyznáš Jaký je Baitronerový naviják ? Děkuji za odpověď .

                                                                                              NWalkman - Profil | Út 19.5.2009 15:46:37

                                                                                              Poznáš to podle vybavení .. Baitronerové navijáky atd..

                                                                                                NAzbest - Profil | Út 19.5.2009 15:31:37 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                Kaprař chodí na kapry.
                                                                                                Ostrej kaprař chodí kapry na ostro.
                                                                                                Pseudokaprař chodí na pseudokapry.

                                                                                                  NNetipa - Profil | Út 19.5.2009 14:48:29

                                                                                                  Kaprař - má kšiltovku s rovným kšiltem
                                                                                                  Ostrý kaprař - má kšiltovku s kšiltem dozadu
                                                                                                  Pseudokaprař - má klobouček

                                                                                                    NVAlos - Profil | Út 19.5.2009 14:10:25

                                                                                                    Bachy >> teprve s tím začínám, ale budu na tom pracovat:-D jak dlouho to trvá, než člověk smrdí permanentně?

                                                                                                      Nafjee - Profil | Út 19.5.2009 14:09:33

                                                                                                      Dussy >> Já ti neberu, že echolot používáš, že chytáš na boilies,že těch "větších" kaprů chytneš víc než já ... Ty sis vybral tenhle styl rybolovu, tak si tak chytej.Já jen vidím jak se !!!většina!!! boiliesáků chová. Je to jen můj názor....

                                                                                                        NBachy - Profil | Út 19.5.2009 14:08:32

                                                                                                        VAlos >> To těžko, pseudokaprář smrdí i když se umyje. :o)

                                                                                                          NLuboO - Profil | Út 19.5.2009 14:07:24

                                                                                                          Axxxis >> dufam, ze to nie je "smrduty krab so zdechlou olihni", to musi byt pivecko nebicko v papulke:)))

                                                                                                            NVAlos - Profil | Út 19.5.2009 14:07:09

                                                                                                            Axxxis >> a navíc můžeš být na rybách pořád - ta zkratka znamená dokonalá imitace p...

                                                                                                              Nafjee - Profil | Út 19.5.2009 14:06:52

                                                                                                              Dussy >> A kde jsem napsal, že umím chytat cíleně 10kg kapry na feeder?Napsal jsem, že to je umění... A stím echolotem..Když si najdeš, kde ty ryby jsou, tak máš snad větší šanci toho kapra dostat, než když ho nemáš a to mně nevyvrátíš :)

                                                                                                                NAxxxis - Profil | Út 19.5.2009 14:04:42

                                                                                                                LuboO >> no u nas v Lidlu prodavaji plechovkace s nazvem DIP takze na kapry jasna volba pouzivam to i na dipovani kouli, kazde usetrene misto v baglu se hodi :-D

                                                                                                                  NVAlos - Profil | Út 19.5.2009 13:55:57

                                                                                                                  Bachy >> já jsem jenom pseudonevímco, kapry chytat neumím, ale třetí den na rybách smrdím jako 3 pseudokapraři.

                                                                                                                    NLuboO - Profil | Út 19.5.2009 13:53:39

                                                                                                                    Axxxis >> Islo mi skor o znacku, ale to mas pravdu, videl som vypravy, kde len-len ze udice neostali doma, lebo sa nezmestili kvoli megagrilu, chladnicke a inym dolezitostiam.
                                                                                                                    Inak, mohli by sa zaviest aj pojmy z casoveho hladiska, kaprar cakatel a kaprar záložák...

                                                                                                                      NBachy - Profil | Út 19.5.2009 13:47:13 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                      Neo - Kaprář chytá kapry pro radost nebo na jídlo. Ostrý kaprář chytá kapry pro své ego. Pseudokaprář je v podstatě dokonalý praktik co smrdí víc než ostrý kaprář.

                                                                                                                        NAxxxis - Profil | Út 19.5.2009 13:38:32

                                                                                                                        LuboO >> na rybach plechovkove, kdo by tahal to sklo sem a tam kdyz uz je oveseny vsim moznym co "spravny kaprar" musi mit (napr. gril, lehatko, bivi atd) kolikrat ani udice uz neunesu a musim je nechat doma :-D

                                                                                                                          NLuboO - Profil | Út 19.5.2009 13:33:08

                                                                                                                          Axxxis >> zalezi, ake pivo chlastas...

                                                                                                                            NAxxxis - Profil | Út 19.5.2009 13:28:22

                                                                                                                            dujáč >> A když chytám kapry a u toho chlastám pivo tak jsem co ? :-)))

                                                                                                                              NFishky - Profil | Út 19.5.2009 13:17:52

                                                                                                                              Keporkak >> zkus se na to podívat z druhé strany, určitě nechci nikoho obhajovat, ale kaprařina není o lovu násaďáčků, to člověk může vyrazit s plavačkou nebo fídříkem... vem si to tak, že bys byl ty kaprař, investoval bys do krmení, místo by sis předem připravil, předkrmil, stálo by tě to jak čas, úsilí, finance... nakonec vezmeš dovolenou, abys neseděl o víkendu v zástupu lidí a dopadne to tak, že vedle tebe sedne fídrař ;-) kdyby ses jich zeptal, zda by byli tak ochotní a vytáhli pruty, asi by se koukali stejně, protože ta otázka je +/- totožná s tou "zda se mezi ně vejdeš" ;-) resp. šance na chycení slušnější ryby v místě, kde padá co chvíle krmelec do vody se rapidně snižuje...

                                                                                                                                Ndosec - Profil | Út 19.5.2009 13:08:33

                                                                                                                                Keporkak >> domnívám se,že jako konópek ze šaškecu si mu připadal ty,proto ten jeho výraz :-)) Přijít a vetřít se mezi ně jen proto že ti zasedli flek ještě k tomu pokud je jinde volno,na to musíš mít žaludek.Ono deset metrů břehu není až tak moc pokud chce mít rybář u vody klid a dostatek prostoru.Mě by to taky vadilo,kdyby se mě tam někdo vetřel a ještě k tomu každou chvíli přehazoval krmitko.Na tvým místě bych se ani nedomýšlel co si o tobě myslely až jsi vypadl a kdo je blbec.

                                                                                                                                  NDussy - Profil | Út 19.5.2009 13:04:59

                                                                                                                                  afjee >> ty umíš chytat 10kg kapry cíleně na feeder? Já z ryby, kterou nechytnu cíleně nemám zdaleka tak velkou radost, jak z té po které "jdu". jak se hledá pěkný kapr echolotem?

                                                                                                                                    NLudaT - Profil | Út 19.5.2009 12:58:06

                                                                                                                                    afjee >> Tak tak jak píšeš, navíc tu 20minutovou zdolávačku si užije i ten kapřík.....

                                                                                                                                      Nafjee - Profil | Út 19.5.2009 12:55:27

                                                                                                                                      Umění chytnout pěknýho kapra nespočívá jen v tom, že si ho najdeš echolotem,nahážeš tam sto tisíc kilo boiliesu,nahodíš si a týden čekáš na jeden záběr, ze kterýho máš tak velkou radost, že s ním nafotíš celý kalendář a když ho pouštíš, tak zjistíš, že je mrtvý.Tohle umí udělat každý, kdo má peníze. Ale běž si sednout s feedrem na řeku a chytni na 18mm vlasec 10Kg kapra.Až ho budeš mít na udici, budeš tak potěšen a budeš se ho snažit vytáhnout.A co potom pak ten pocit, až ho dostaneš po 20minutách na břeh? To bude tvých 20minut žijících v nejistotě jestli ho zdoláš, než aby jsi tam měl pětatřicítku a měl 85% šanci, že ho vytáhneš:)

                                                                                                                                        NKocháč - Profil | Út 19.5.2009 12:43:08

                                                                                                                                        Keporkak >> Tak tomu říkám gól do prázdný branky...

                                                                                                                                          NStanley 87 - Profil | Út 19.5.2009 12:40:16

                                                                                                                                          Minnow67 >> Já zapomněl. Holt kaprařinu tolik nesleduji

                                                                                                                                            NMinnow67 - Profil | Út 19.5.2009 12:30:48

                                                                                                                                            Stanley 87 >> Jsi opožděn ve vývoji, dnes jsou in vidličky. Ovšem samozřejmě kaprařské.

                                                                                                                                              NStanley 87 - Profil | Út 19.5.2009 9:35:47

                                                                                                                                              Jak se pozná kaprař? To není tak jednoduchá otázka. Tak určitě bude mít na břehu kovové monstrum v podobě rodpodu nebo tripodu, děličky a hlásiče, které budou pípat hned jak se nějaký tvor přiblíží k jeho nastraženým koulím. Bude mít po okolních stromech pověšené pytle s bojlízem všech možných příchutí a vůní ( velmi často se vůně mění ve smrad ). V neposlední řadě je tady také onen pověstný dip, který svým odérem smrduté olihně či nahnilého kraba zamoří široké okolí. Bez pořádného bivaku, zásob a grilu se také neobejde

                                                                                                                                                NFlip - Profil | Út 19.5.2009 9:25:28

                                                                                                                                                Neo-s těmahle starejma termínama se jdi bodnout- teď je in MRKaprař-ten tyhle staré struktůry válcuje všechny:-)))

                                                                                                                                                  NLudaT - Profil | Út 19.5.2009 9:07:53

                                                                                                                                                  Minnow67 >> přesně!

                                                                                                                                                    Ncarper_peter - Profil | Út 19.5.2009 9:00:00

                                                                                                                                                    kaprár chytá kapre na boilies a dodržuje chyť a pusť... aaaa kukuričník chytá na krmítko a všetko láduje do igelitky :D

                                                                                                                                                      Ndujáč - Profil | Út 19.5.2009 8:51:29

                                                                                                                                                      kaprař chytá kapry,jako babař loví žensky,to dá rozum... jo a pivař chlemtá pivo..