Výprava jinam než na Nové Mlýny?!

Na přelom jaro-léto jsem plánoval týdení vyjížďku na D7 (D5). Po přečtení všech možných diskuzí tady, mě ale trochu přesla chuť. Poradil by někdo nějakou alternativu v ČR popř. na Slovensku s možností zavážky, nebo alesoň použítí tyčovka na označení lovného místa? (mimo soukromích vod) předem díky...
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NM4r3k - Profil | Čt 12.3.2009 21:17:32

Abramis >> pred dvoma rokmi som bol na zahajeni privlacovej sezony na orve chodi tam hrozne vela poliakov a robia tam len bordel samozrejme cest vynimkam... boli tam nasadene male zubace cca okolo 30 cm a ty poliaci to vsetko brali zosebou tomu sa vravi mesiarnia ked ich mali v clne 20 dost smutne ... a nasa RS stym nic nerobi :((((

    NM4r3k - Profil | Čt 12.3.2009 21:14:25

    ERV. >> to hej je to az prehnane drahe.... jj na mare je nadherne ja tam tiez vela chodievam ale vecinou na privlac na kapre je to tazka voda:DDDD.....

      NAbramis - Profil | Čt 12.3.2009 19:19:34

      ERV. >> Já bych řekl, že jim nějak ten úbytek rybářů ani nedojde. Jak jsem viděl nájezdy Poláků na candoše na Oravě a ještě k tomu přímo v kempu, to bylo neuvěřitelné. Drancování na šňůry ve velkém ! Na nás domorodci poslali kontrolu (samozřejmě v pořádku), ale opruzovali. Ty hlavy candošů ve vodě ale neviděli. (nechtěli vidět) Tak bych řekl, že je jim celkem jedno, kdo k nim jezdí.

      P.S. ráno ses nějak brzo ztratil :)

        NERV. - Profil | Čt 12.3.2009 19:07:15

        M4r3k >> Nechápu proč je to u vás na Slovensku pořád tak drahé -hostenka.Už oni sami musí poznat ,že na ty vaše vody jezdí míň a míň rybářů od nás!Ještě za komančů jsem s celou rodinou jezdil na Lip.Maru pod stan,několik let.Posledních 14dnů v srpnu jsme se scházeli v kempu .Byla to nádhera dívat se na vodní hladinu a nad ní vrch- Chopok! Parádní chytačka. ERV.PS-kdo na to máte jeďte doporučuji!!!E.

          NM4r3k - Profil | St 11.3.2009 14:52:16

          ERV. >> uz to viem pre cudzincov je to ocosi drahsie tam to vyde 500sk na den a tyzdena tam neni....

            NM4r3k - Profil | St 11.3.2009 14:43:51

            ERV. >> juuu tak to teraz nevem ale stala 200 na den a 500 na tyzden ....ale skusim to zistit:D

              Nstanda č. - Profil | St 11.3.2009 11:08:20

              poč ne na soukromy????????????????

                NBacillus - Profil | St 11.3.2009 11:05:33

                Čenda22 >> ne, normální obyčejnej rybář.Nehoním si ego, nestrkám rybám prsty do prdele, dodržuju řád a BP.Z pohledu suprfiškárptýmů blbec.
                Edit-a poslední dobou hodně mouchařím.Do měěééééé!

                  NBernardo - Profil | Út 10.3.2009 23:48:00

                  Jak to tady tak čtu, tak půlka debatujících na Mlýnech ještě ani nebyla a teoretizuje o něčem o čem vůbec nic neví. Každý má právo na svůj názor, ale pokud chci o něčem debatovat tak o tom musím něco vědět a nebo mít nějakou zkušenost. Podle mne je pravda někde uprostřed této diskuse, na Mlýny jezdím 12 let a přál bych si změnu r.řádu.Tento řád je nedokonalý např. rybáři na lodích loví co chtějí, na kolik prutů a kolik ryb chtějí, v jakou denní dobu atd.Dále, profi RS nejezdí do karavanových"městeček", nesbírá jim bojky atd., sumci se tam chytají na kanystry s rybkou uprostřed nádrže, někteří "borci"mají i pět těchto zařízení a ráno za šera jedou posbírat oběšené sumce atd! Pokud pravidla, tak stejná pro všechny a bez vyjímek!!!!!!!!!!!!!!!

                    NSumec - Profil | Út 10.3.2009 22:25:32

                    Bacillus >> jj,moje řeč,chci si dělat kaprařinu po svém tak jedu na soukromku nebo tam kde je to dovoleno,pokud vědomě porušuji BP nebo zákon tak musím počítat s postihem.

                      NSumec - Profil | Út 10.3.2009 22:19:03

                      Chlapi je to o hovnu.Nejezdím na D5 ani D7 takže neznám poměry,ale čenda je fakt mimo mísu.Nemá cenu se přít.Evidentně RS nemá rád a nikdo s ním nepohne.Já rád chytám v noci a zavážím,proto jezdím na soukromku.Nemíním se třepat jestli mě někdo veme papíry.A myslím že otázka je o něčem jiném,takže jste moc neporadily.Lajnator-pokud chceš nonstop a zavážet a né soukromku tak jeď na Maru.

                        NToony - Profil | Út 10.3.2009 21:49:15

                        Čenda22 >> Jestli sem byl taky takovej idiot pred nekolika lety, jako jsi ty, tak bych si dal facku, mozna i preventivne 2....

                          NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 21:04:39

                          Bacillus >> a ty jsi co?nějakej jeho podrž tašku nebo co?

                            NHonza LoVeC - Profil | Út 10.3.2009 20:39:45

                            Hele zkus normal. Brno přehrada.. byl jsem tam minulej rok v červnu a stanovali jsme tak 4 zastávky od startu konečné autobusu skoro u ZOO..Vychytali jsi flek,stan atd..a šli na to za týden jsme nalapali cca 9 kaprů a z toho pár pěkných kousků největší 68 ale pěkně vypasenej...No a lapali jsme to na nějaký známější bobky..No proste pohoda..Normal malím člunem pro děti jsme vyváželi..Akorát tak první 2 dny te serou parníky pak už ti to ani nepřijde..

                              NERV. - Profil | Út 10.3.2009 20:32:20

                              M4r3k >> Prosim Tě kolik teď stojí týdení hostenka na Maru! ERV.

                                Ncarp.david - Profil | Út 10.3.2009 19:59:15

                                Bacillus >> pěkně:-)

                                  NBacillus - Profil | Út 10.3.2009 19:57:32

                                  Čenda22 >> jestli mě řekneš do očí,že sebral za noc 157 povolenek,tak Ti plivnu do ucha a řeknu,že jsi sprostej a blbej lhář.Jestli Tě zajímá proč,tak se tady ozvi a velice rychle Ti to vysvětlím.
                                  A mimo jiné,jestli to dokáže,ať bere papíry všem debilům,kteří nejsou schopni dodržet to,k čemu se zavázali při odběru povolenky ČRS nebo MRS.Jestli vám něco vadí,tak jezděte na soukromáky a neserte.

                                    NM4r3k - Profil | Út 10.3.2009 19:56:03

                                    a co tak ist na Liptovsku maru????

                                      NKamy - Profil | Út 10.3.2009 19:53:20

                                      carp.david >> Tyto povolenky prodává mám pocit že pohořelický rybářství. Možná mají i nějaké stránky.

                                        Ncarp.david - Profil | Út 10.3.2009 19:01:45

                                        to je sice pěknej sklípek, ale nic ohledně rybaření na těch stránkách nevidím!

                                          Npjarmil - Profil | Út 10.3.2009 18:57:21

                                            Ncarp.david - Profil | Út 10.3.2009 18:56:10

                                            nevíte někdo kolik stojí týdení povolenka na 6 a kde se dá koupit?

                                              Npjarmil - Profil | Út 10.3.2009 18:47:47

                                              kamy- je to tak mas naprostou pravdu.. takze tam stejne nepojedu.. budu verny svemu labi..

                                                Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 17:06:06

                                                Kamy >> Jasně, rozumím. Podle mě je ale do těch statistik zahrnuto i to, že někdo chytá nonstop a k tomu má ještě něco dalšího.
                                                Nevím, hádat se nemůžu a ani nechci,je to jen můj odhad. Moje informace jsou staré tak 3-4roky a z jiné vody(nevím jestli jste se bavili jen o NM, nebo o MRS jako celku), ale 80% to rozhodně nebylo i když se tehdy mluvilo dokonce o 100% a všechno to mělo být mezi půlnocí a čtvrt a jednu. To je obojí samozřejmě hloupost.

                                                  Nkakr - Profil | Út 10.3.2009 16:25:59

                                                  tomm >>
                                                  Smolka je profi RS a svou agendu si vyřizuje sám.

                                                    NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 16:23:48

                                                    tomm >> jasný souhlasím

                                                      NKamy - Profil | Út 10.3.2009 16:18:13

                                                      tomm >> Nejsem RS ale parkrát jsem se tam s panem Smolkou i Konopcem potkal. A mám to od nich. S těmi 80% je to orientačně někdy víc někdy míň. Ale je to většina. Dále pak tam mají dost prutů co zabavujou když se k nim nikdo nehlásí. Lov na více prutů už dnes není tak hrozný. Kontroly chodí i přes den a to už tolik lidí neriskuje. Neudávám to jako 100% informaci, neviděl jsem přesnou statistiku. Ale tak mě to bylo řečeno.

                                                        Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 16:12:28

                                                        Kamy >> Ty jsi členem RS? Z jakého zdroje máš těch 80%? A víš jistě, že je to za samotný lov mimo povolenou dobu bez dalších prohřešků?

                                                          Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 16:10:39

                                                          kakr >> Pokud je dotyčný porybný členem RS při určité organizaci, tak je možné, že je odesílá kompetentním orgánům přes tu svoji MO. Řekl bych, že to u nás taky tak funguje. Ale možná se pletu.

                                                            NKamy - Profil | Út 10.3.2009 16:10:08

                                                            tomm >> tady se ho zastatnu. Opravdu skoro 80% zabavených povolenek je za lov po denní době. Ale ten počet není tak hrozný. Jak sem napsal níže je to kolem 10 - 15ks za víkend a do 40ks za týden. Takže toto může být soupis za celý měsíc. Horší je to na D6 kde jsou zvláštní povolenky a protože nejsou tak drahé tak to dost lidí riskuje. Tuším že to byl risk o cca 600kč (myslím že to stála povolenka na 5dní) Ale já tam nejezdím tak nevím přesně. Tam by se jich pár sebrat dalo ale 160 za noc to je opravdu moc.

                                                              Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 16:08:24

                                                              Čenda22 >> To jo, ti lidi chytají nonstop, ale k tomu zavážejí, chytají na 3, 4, 5 i 6 prutů, na nedovolené nástrahy a mohl bych pokračovat dál. Chci tím říct, že k tomu nonstopu se většinou přidají další věci, ale to už lidi nevidí.

                                                                Nkakr - Profil | Út 10.3.2009 16:06:44

                                                                Čenda22 >>
                                                                Ta "paní" na kterou se odvoláváš nemá se zadrženými povolenkami vůbec nic společného. Ani se k ní nemohou dostat. Zaplétáš se do toho čím dál, tím víc, co dáš ještě do placu??

                                                                  NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 16:05:09

                                                                  myslím že 95%chytá nonstop...to nevím ale většina povolenek byla za lov po 12 hodině a zavážení

                                                                    Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 16:02:45

                                                                    Čenda22 >> Ale já nechápu co se ti na tom nezdá. I kdyby to byla pravda (a ze zkušenosti vím, že je to dost nereálné), tak to poukazuje jen na to, že si tam prostě rybáři dělají co chtějí a veškeré zákazy porušují. Nemysli si, že pokud někdo provádí noční kontroly, tak všechny povolenky zadrží za lov mimo povolenou dobu, to je jen česká pověra. Vsadím se že za samotný lov nonstop jich není ani polovina.

                                                                      NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 15:58:25

                                                                      tomm >> mě už se nebaví bavit o profi RS radši se jí vyhnu pokud to bude možný a bude to ok

                                                                        NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 15:57:50

                                                                        tomm >> protože mí to paní ukazovala se zapsanýma datumama a povolenky:-)))

                                                                          Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 15:56:22

                                                                          Čenda22 >> Jak víš zase tohle? A jak to chceš hodnotit?

                                                                            Nkakr - Profil | Út 10.3.2009 15:56:05

                                                                            Čenda22 >>
                                                                            ŽGRYNDÁŠ, nic jiného se na větu - sebere 157 povolenek napsat nedá.

                                                                              NKamy - Profil | Út 10.3.2009 15:55:35

                                                                              Čenda22 >> Aspoň vidíš jak moc jsou lidi na NM ukáznění. A navíc to nebylo 157. To přeháníš. Podle toho co jsem loni osobně slyšel od pana Konopce (člen profi RS) tak se jich zabaví tak kolem 10-15ks za víkend a k tomu tak 10 sad průtů ke kterým se nikdo nehlásí(škoda že to je vercajk v cenové skupině "zdarma nebo do 100")Takže tato číla budou možná za celý měsíc nebo možná dva.

                                                                                NKamy - Profil | Út 10.3.2009 15:51:39

                                                                                tomm >> Tak v tom případě souhlasím. I stím že večer může vrátit i stím že on o tom nic neví. Toto jsou jen pálavský povídačky. Taky jsem to slyšel už jinde:)

                                                                                  NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 15:50:54

                                                                                  tomm >> hodnotit se dá když za noc sebere 157 povolenek..jinak ze vším sváma souhlasím

                                                                                    Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 15:48:19

                                                                                    Kamy >> To máš pravdu, ale pokud jde kontrola po břehu, kde sedí víc rybářů vedle sebe a bere jednoho po druhém, nebo dokonce přijede na udání, tak je velmi těžké a odvážné před okolními rybáři dotyčnému tu povolenku vrátit. Podle mě se to u nás řeší tak, že mu ji zadrží a pokud je to kamarád nebo příbuzný, tak mu ji večer vrátí.
                                                                                    Souhlasím s tebou, že v našich podmínkách to tak horké není, spíš jsem chtěl říct, že čenda nemůže vědět za jakých okolností k tomu zadržení došlo a nemůže ho tedy ani hodnotit.

                                                                                      NKamy - Profil | Út 10.3.2009 15:29:45

                                                                                      tomm >> zneužití pravomoci se dopouští dnes a deně spousta orgánů státní kontroly a nejen oni. Kdyby měl být potrestán každý přesně podle tohoto ustanovení trstního zákona tak by tu nebyl snad jedinej úředník. V podstatě s tvým tvrzením souhlasím ale zas tak žhavě bych to neviděl. Málo kdo vůbec ví co všechno může být zneužití pravomoci a už vůbec nemluvím o tom že státní orgány většinou své podřízené v takovýchto kauzách podrží.

                                                                                        Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 14:40:00

                                                                                        Čenda22 >> A i kdyby to byla pravda, tak co na tom vidíš za problém?

                                                                                        Existuje trestný čin, který se jmenuje zneužití pravomoci veřejného činitele opomenutím. Toho by se člen RS dopustil, kdyby přistihl kohokoliv při porušování předpisů a nepostihnul by ho za to. Tím nepostihnutým může být desetiletý kluk, nebo klidně jeho vlastní bratr, otec nebo babička. Pochop, že do takového rizika málokdo půjde, zvlášť když jsou u toho svědci.

                                                                                          NOlin - Profil | Út 10.3.2009 14:37:41

                                                                                          tak sem si dal práci a celý jsem to přelouskal.....nooo zajímavá diskuse....Čendo22!!! jen tak dáál... :-))))

                                                                                            NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 14:28:11

                                                                                            tomm >> udělám to jinak aby tady nevzniklo něco co nechci dělal jsem si srandu a je to(je to ale pravda

                                                                                              Nvajo - Profil | Út 10.3.2009 14:28:10

                                                                                              Nejmenuju a novomlýnské nádrže už vůbec ne. Potrefená husa kejhá. BLB.

                                                                                                NKamy - Profil | Út 10.3.2009 14:28:10

                                                                                                Čenda22 >> Tak to by mě zajímalo jakej. Protože já proti práci pana smolky nemohu říct jediné špatné slovo. Snad jen to že ho není moc vidět u vody i přes den. Asi má i nějakou tu další vadu ale kdo ne. Pokud si myslíš že ty nebo někdo jiný by to mohl dělat líp tak klidně můžete, mám pocit že vás mezi sebe rádi přijmou. Pak budete moci lovit "masařky" a požehnat drancování trofejních ryb těm "kaprařům". Pokud nemáte odvahu něco takového pro ryby udělat tak na jejich práci nenadávejte. Ptotože ten kdo myslí rybařinu opravdu sportovně ať kaprař, sumcař, muškař, nebo kdokoli jinej, tak ty pravidla nejsou tak velkej problém.

                                                                                                  Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 14:20:54

                                                                                                  Čenda22 >> Bez urážky,ale to je zdroj JPP.
                                                                                                  Mohl jsi to slyšet, můžeš tomu věřit, ale nevím jestli je rozumné psát o tom na veřejném serveru.

                                                                                                    NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 14:20:37

                                                                                                    Kamy >> plně souhlasím ale mám ještě svůj názor

                                                                                                      Nkakr - Profil | Út 10.3.2009 14:14:08

                                                                                                      Čenda22 >>
                                                                                                      Teď vážně, dobře si rozmysli, co odpovíš.
                                                                                                      Byl jsi u toho, když pan Smolka odebral povolenku 10 ti letému rybáři?
                                                                                                      Byl jsi u toho, když pan Smolka odebral povolenku svému bratrovi?

                                                                                                        NKamy - Profil | Út 10.3.2009 14:13:11

                                                                                                        Čenda22 >> Znám spoustu rybářů na NM a mohu říct že skoro nikdo tam nesouhlasí s prací pana Smolky. Ale příčinou toho všeho jsou BP protože nedovolují to co by rybáři chtěli(non-stop, zavážení atd) Ale proč nadávají na RS která musí toto kontrolovat protože tyto normy zatím platí, když si za vše mohou sami. Pokud jim něco nevyhovuje mohou si svoje návrhy zkusit prosadit a pak si budou moci lovit jak se jim zlíbí. Ale málo kdo z těhle lidí by udělal něco aby to změnil. Oni by totiž museli něco dělat a to se většině nechce. Velká pravda je v přísloví které říká: KDO CHCE HLEDÁ ZPŮSOB, KDO NECHCE HLEDÁ DŮVOD. Je jednoduché na něco nadávat ale zkuste něco změnit.

                                                                                                          NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 14:13:11

                                                                                                          tomm >> protože když sem si byl koupit povolenku tak nám to říkala ta slečna..

                                                                                                            Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 14:10:09

                                                                                                            Čenda22 >> Fakt? A jak to víš? Není to ze zdroje JPP?

                                                                                                            A i kdyby, je to jen důkaz že dělá svou práci důsledně.

                                                                                                              NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 14:08:40

                                                                                                              tomm >> renu sebral povolenku i svému bratrovi

                                                                                                                Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 14:07:05

                                                                                                                Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> Já už jsem to pochytal, tomu chlapci bylo 10 a nebyl to ničí bratr (pravděpodobně) a ani člen RS. Ten chlapec chytal a přitom čeřínkoval a za to mu reno zadržel povolenku.
                                                                                                                To s tím bratrem myslel Čenda jako nadsázku, že reno by sebral povolenku i svému vlastnímu bratrovi. Taky mi to chvilku trvalo:-)

                                                                                                                EDIT: beru zpět, asi jsem to fakt nepochopil. Tohle nedám:-)

                                                                                                                  NNetipa - Profil | Út 10.3.2009 14:05:51

                                                                                                                  Čenda22 >> Tak teď už to všechno do sebe krásně zapadá. No dneska jsem brzo vstával, takže mám očividně pomalejší myšlení

                                                                                                                    NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 14:05:07

                                                                                                                    Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> jasně

                                                                                                                      NNetipa - Profil | Út 10.3.2009 14:04:06

                                                                                                                      Čenda22 >> Jo takhle. Takže ten desetiletý kluk a Renův bratr jsou dvě různé osoby?

                                                                                                                        NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 14:03:22

                                                                                                                        Netipa - poslední hrdina MRKu >> Netipa >> sebral papíry 10 letýmu klukovi a zaráven je vzal i svému bratrovi(renovo bráchovi)

                                                                                                                          NNetipa - Profil | Út 10.3.2009 14:00:29

                                                                                                                          Já bych měl jeden dotaz k tématu "Čenda proti všem". Celou tuhle odnoš této diskuse jsem sledoval, ale nějak jsem nepochopil, jestli Reno sebral povolenku svýmu vlastnímu bratrovi, kterýmu je deset let a čeřínkoval a nebo ten bratr byl čendův, popřípadě to byl erární bratr, který je volně k dostání pro kohokoliv? Ještě tu je jedna moderní teorie a to, že to je desetiletý bratr Rena, který je zároveň ještě RS a sebral povolenku Renovi. Jenom mě zajímá, jak to ve skutečnosti bylo, jelikož z dosavadních čendových příspěvků, jsem to nepochopil

                                                                                                                            NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 13:59:56

                                                                                                                            tomm >> hele mě stačilo když ti sumcaři vyprávěli víc tu nebudu komentovat

                                                                                                                              Ntomm - Profil | Út 10.3.2009 13:59:23

                                                                                                                              Čenda22 >> Zachovej klid, nenech se vyprovokovat k nepřístojnostem.

                                                                                                                                NČenda22 - Profil | Út 10.3.2009 13:56:31

                                                                                                                                vajo >> seš to máš pravdu..ai nevíš co jsou novomlýnské nádrže a meleš nesmysli