MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Chování rybáře přichyceného při chytání po 24 hodině R.S

Něco napíšu a vy řekněte svůj názor.Co udělat rybáři, který na poslední chvilku zmerčí R.S a před jejich očima zapalovačem přepálí vlasce od prutů a tvrdí, že zrovna oba utrh o kámen a že nechytá.4 oči ho vidí a tvrdí tuto historku do rostrhání těla.Je tenhle člověk rybář a kaprař jak o sobě tvrdil?Chudák ryba která sežere nástrahu ,můžete oponovat, že to není tak hrozné, že háček časem vyhnije nebo si ho ryba vytrhne sama o zbylý vlasec.Určitě máte pravdu.I tak je takové chování normální?Vyjádřete se k tomuto případu.Můžu vás ubezpečit, že těchto případů je více.

Autor diskuse: amurbily ®
Zařazeno do: všeobecné - ostatní, 18.9.2008

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 12 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

N Flip - ® Pá 19.9.2008 14:00:42
minow67-ale jinak máš pravdu je to vždy na domluvě popřípadě kompromisu-bohužel se setkávám i s případy že nějaká domluva je bezpředmětná.
N Flip - ® Pá 19.9.2008 13:56:38
Minow67-a to už vůbec neberu v úvahu to, že tam kde se nebude vyvážet se i mezi váma najdou a ostatními rybáři dělostřelci, pro které rozptyl 10 metrů nehraje absolutně žádnou roli.:-))))
N Flip - ® Pá 19.9.2008 13:53:24
Minow67-o tom není pochyb,že můžeš lupnout dva klacky do šířky stejně jako čtyři.Ale návrh změny ze dvou na čtyři se myslím opírá o teorii prochytat větší plochu,tudíž předpokládám že dotýčný jedinec nemyslel je našoupat na 2 metry čtvereční.
Opírat svojí argumentaci o počet háčků je demagogie,protože za chvíli by žádal 8 prutů třeba s tím,že bude chytat pouze na polovinu bojlíz,nebo kolínka:-)))popřípadě,že jeho háčky mají poloviční velikost atd.-to už lehce zavání Járou Cimrmanem.
N Minnow67 - ® Pá 19.9.2008 13:45:43
Flip: Jasně, ale když přijdu po vláčkaři, nesmím k němu blíže jak na 20m ani zprava ani zleva :-) a při vyvážení dokážu zabrat daleko větší prostor než uvádíš. Na druhou stranu respektuji ostatní a pokud si někdo sedne na flek vedle, vyvezené pruty stahuji a přizpůsobím se. Většinou to ale není potřeba, soused hází tak 40m maximálně a moje vyvážka je sice před ním, ale ve vzdálenosti podstatně větší. Stejně se s ním pak jdu domluvit a ještě se mi nestalo, že by to někomu vadilo.
Ber to všechno s nadsázkou. Dva pruty na hlavu vidím za současného stavu jako přiměřené. :-)

Jo a kruhová výseč čtyř a dvou prutů je pořád stejná, záleží jen jak moc do strany ty dva pruty nahodím.
N kanic - ® Pá 19.9.2008 13:39:44
Minnow67 - ®- tak,tak.Bylo dobré zvážit jestli na úkor zrušení noční přestavky nedojde k podstatně horšímu a většímu omezení.To tady nikdo nebere v úvahu a pouze slepě obhajuje tuto nepodstatnou změnu.Jsem přesvědčen,že i když by došlo k povolení nonstop lovu zase se najdou kritici jiných ustanovení,jak už tady ostatně zaznělo.Asi nebude nikdy možné uspokojit všechny,ale o tom jsem již psal dříve a jinde.
N Flip - ® Pá 19.9.2008 13:31:04
Minow67-jestli znáš řád, tak víš, že vláčkař pakliže se s ním nedomluvíš se ti nesmí přiblížit na 20 metrů.Těch 20 metrů při vláčce není mnoho, ale nechá se s tím hospodařit.Spočítej si ovšem kruhovou výseč 4 prutů stacionárně nahozených třeba na vzdálenost 60-80 metrů.
Nicmeně jsem názoru, že na to abych se realizoval mi dva pruty bohatě stačí-podotýkám, že chytám všechny způsoby mimo té mojí přívlače.
N Minnow67 - ® Pá 19.9.2008 13:28:38
kanic: Vím na co narážíš. Už jsem zaslechl, že jak se začne vrtat v zákoně, pak budou následovat změny spíše k horšímu. Své si k tomu řeknou ochranáři všeho druhu. Je to složitá a choulostivá situace. :-(
N kanic - ® Pá 19.9.2008 12:57:31
Minnow67 - na posledním sjezdu MRS bylo uloženo vedení svazu povinnost aby v případě návrhu změn platného zákona iniciovala a prosazovala změnu doby lovu.Zatím k ničemu takovému nedošlo a je otázkou jestli je to dobře nebo špatně.Je docela možné,že jedna dobrá změna by byla na úkor několika méně dobrých.
N Minnow67 - ® Pá 19.9.2008 12:51:03
kanic: To máš samozřejmě pravdu, že tlachání tady na MRKu asi nic nevyřeší. I když čím více lidí bude o problému vědět, tím lépe.
N kanic - ® Pá 19.9.2008 12:43:50
Minnow67 - ® - já netvrdím,že současný stav je ideální.Říkám pouze,že je vyřešen Zákonem a zdejší akademické debaty jsou k ničemu.Jsem zvědat kolik rybářů se ozve na na fórech kde je možné navrhnout nějakou změnu.
N akvarista - ® Pá 19.9.2008 12:41:13
amurbily

inspiruj se četníkem ze saint tropez,taky honil nudisty a osnoval různý plány,který mu stejně nevyšly,chceš být úspěšnej dráb?
N Minnow67 - ® Pá 19.9.2008 12:38:53
kanic:
Spousty lidí toto nařízení porušuje a další spousty lidí to se.. , tak to problém bude,


Každý zákon prochází změnami. Proč? Protože se časem přijde na to, že je v něm něco nevyhovujícího. Něco co bylo před lety v pořádku, nemusí být v pořádku nyní. Nemluvím o dodržování či nedodržování. Mluvím o potřebě něco změnit a nemyslím tím jen inkriminovaný lov non-stop.
Pro lov 24 hodin nejsou kupodivu jen kapraři a sumcaři. V naší MO cca 95 % členů požaduje povolení lovu non-stop, RS s tím nemá problém a kaprařinou a sumcařinou se u nás zabívá jen nepatrný zlomek členů.

Argumenty proti jsou:
- RS by to neuhlídal (neuhlídá to ani v současném stavu)
- ryba se potřebuje vyspat nebo potřebuje svůj klid (výroky některých funkcionářů)

Komické a další mě nenapadají.

N kanic - ® Pá 19.9.2008 12:11:54
Minnow67 - lov nonstop není vůbec žádný problém.Doba lovu je řešena Zákonem o rybářství a jekékolv diskuze zde jsou bezpředmětné.Problém z toho dělají někteří zdejší diskutéři,kteří nejsou ochotni dodržovat tento zákon.Je otázkou jestli jsou ochotni vůbec něco dodržovat.
N Minnow67 - ® Pá 19.9.2008 11:57:39
Flip: Dva pruty se dají do vějíře nahodit taky a vláčkař zabere s jedním proutkem 40 metrů břehu :-) :-) :-)
Jinak souhlas s tím, že povolit plošně více prutů je v současné době nesmysl a myslím, že to pro většinu kaprařů není problém číslo jedna.
Problém číslo jedna bude ten lov 24 hodin non-stop.
N drozďák - ® Pá 19.9.2008 11:29:23



nejspíš....
N obrisek - ® Pá 19.9.2008 11:06:51
Stále ti stejní kokoti a jeden nový do groupu...
N Flip - ® Pá 19.9.2008 10:03:24
Andy II-sakra chlape zamysli se nad tou píčovinou se 4 klacky,ostatní rybáři chtějí také trochu prostoru na svého koníčka. Když dva kuluičkáři na 2 ha rybníku rozhodí 8 prutů do vějíře,tak pro ostatní není místo.Kurva chcete podporu ze strany jiných a usurpujete si přednostní práva lovu-zase s tím akorát naserete další jedince,kteří měli pro váš způsob lovu pochopení
N Dickcz - ® Pá 19.9.2008 9:12:58
Andy II: ..."si chci v klidu chytat v noci na čtyři klacky s jedním návazcem a to je pro mě základ věci"
Děsím se představy člověka spícího v chatce či bivaku, chytající na čtyři pruty na živou či mrtvou. Uvědomte si, že se to netýká jen kaprařiny. Plošné zavedení něčeho podobného povede jen k další devastaci vod. Jak chceš rozlišit, že na 4 pruty chytá kaprař C&R a nebo kdejaký pobuda, který potřebuje pouze vytěžit maso. A pořídit si další 2 teleskopy nedá tolik práce. Povolenku budete mít oba stejnou. Ono to chce celkový pohled na věc, ne jen prosazování vlastních zájmů.
N Pavouk28 - ® Pá 19.9.2008 9:04:18
Andy II: vis, ja nechytam jen na mouchu.. i na ostatni zpusoby rybareni mi staci jeden prut, na rozdil od jinych se nehonim za kilogramy ani centimetry a nemusim se fotit v tom spravnem tricku a valet si vlastni koule.. k vode si chodim odpocinout a k tomu mi uplne staci jeden prut..
N Minnow67 - ® Pá 19.9.2008 9:01:19
Ricci: V každé skupině lidí se najdou velmi rozmanité osobnosti.
N Andy II - ® Pá 19.9.2008 8:57:08
pavouk 28

taky názor, pravda čtyři na mouchu neudrží asi nikdo, prapůvodně byla řec o položené
N Andy II - ® Pá 19.9.2008 8:55:18
medvěde

jasně tomu rozumím, a každej na to má právo, ale myslím, že asi nemá cenu to prostě dál hrotit a posílat se tady doprdele, já si budu psát svoje názory, Vy si piště svoje a bude po nerváku, ted musím jít taky něco dělat abych si pak mohl pěkně celý večer psát na MRKu
N Pavouk28 - ® Pá 19.9.2008 8:54:22
a mne by uplne stacilo si v klidu zachytat na jeden prut..
N medvěd - ® Pá 19.9.2008 8:50:40
Andy:no a celá debata je jen o tom,že Ty tu svůj názor presentuješ veřejně a stejně veřejně tu někdo presentuje názor jiný,odlíšný,či nesouhlasný.A někdo,nebo někteří ten jiný názor odmítají přijmout,To je ale motanice.A nejde to rozmotat
N Andy II - ® Pá 19.9.2008 8:48:02
ricci

nevím koho a jak soudím, Vaše debility o mojí slávě a podobný výplody mě vůbec nezajímaj, já si chci v klidu chytat v noci na čtyři klacky s jedním návazcem a to je pro mě základ věci, ostatní debata s Tebou a podobně smýšlejcími je stejně k ničemu/bez urážky/
N medvěd - ® Pá 19.9.2008 8:47:19
Turňa:nevylučuje se to
N Turňa - ® Pá 19.9.2008 8:46:39
Medvěd: No to je fakt, měl jsem se míň učit, mohl bych jet taky. No nic ve zlém. Já pojedu až zítra na Mělníček /a po něm (nebo raději před ním) na sumíky.
N medvěd - ® Pá 19.9.2008 8:45:50
Turňa:no já jedu na to vinobraní
N Ricci - ® Pá 19.9.2008 8:44:07
Andy II: ty náhodou nesoudíš dopředu? Ani trochu?
N Turňa - ® Pá 19.9.2008 8:43:58
Medvěde, ale já už vyšší vzdělání mít nemůžu, co ty?
N medvěd - ® Pá 19.9.2008 8:43:29
hraji:sz
N medvěd - ® Pá 19.9.2008 8:43:02
Turňa:měl jsi se líp učit.Co už teď
N Andy II - ® Pá 19.9.2008 8:42:21
hraji

píšeš jenom kraviny, hned jak otevřeš oči, pokud je mi známo, tak nevím kolik víš o mojí diskuzi s kakrem, byla soukromá a končila tím, že teprve dnes se na celou statistiku musím v klidu podívat, tak nesud dopředu,
N Turňa - ® Pá 19.9.2008 8:42:08
Kurňa, vy si jezdíte po vinobraní a po závodech a já musím makat.
N hraji - ® Pá 19.9.2008 8:40:08
medvěd: tak si to užij, my máme závody, taky si to užijeme. Nechceš příští týden rekreačně protáhnout plavanou na Svitavě?
N Ricci - ® Pá 19.9.2008 8:39:35
Minnow67: podívej se na vystoupení mija či jiných individuí.. Měl bych si myslet něco jiného?
N medvěd - ® Pá 19.9.2008 8:35:51
hraji:za chvilku odjíždím na vinobraní.
N MrKos - ® Pá 19.9.2008 8:34:32
Minnow67: přihořívá

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 12 | Vybrat stránku | Starší >> | Konec ]

[ otázky | všeobecné | ostatní ]

Co je nového - všeobecné
Oznámení - obecné
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - obecné
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniVyužijt až 30% sníženi ceny u výrobků Flajzar

Dodáme do 24 hodin a bez poštovného.Lonňské a starší modeli za sníženou cenu 30%.Pokud se přihlásíte obdržíte další bonus v podobě 3% slevy.


akce, rybareniMikronymfy 2,5cm + jigovka Zdarma

Za 9
Akce ke každé zakoupené nymfě nyní jigová hlavička ZDARMA


Doporučujeme cestovku
Rubrika Cestovky
CK ALBA tour s.r.o. CK ALBA tour s.r.o.

Naše cestovní kancelář je zaměřená především na sportovní rybáře, kterým chceme dopřát možnost rybařit na špičkových evropských i světových...