MRK.cz - stále na rybách - ryby a rybaření

MRK.cz - Stále na rybách
Otázky a diskuse Seznam Diskuse

Proč si myslíte, že velké plavačkové firmy nemají zájem na rozšiřování plavané v ČR?

Žádna z firem (milo, colmic, sensas, tubertiny...) nemá pořádný stránky na netu (snad jen to milo, ale celkově na tom webu nic není) a o ceníku si můžeme nechat jen zdát.Žádné akce, zboží se v obchodech vyskytuje jen sporadicky a když člověk chce plavačku skutečně chytat tak musí půlku věcí objednávat z velkoskladu.Na výstavách stánky svou velikostí určitě také neodpovídají.Žádný sponzoring jiných než ligových závodů.Nebo třeba nějakej pořádnej článek o plavané jsem neviděl od dob kdy pan Heidendreich psal do tuším Sportovního rybolovu.Podle mě jsou jim zákazníci úplnně fuk.Byl bych rád kdyby se vyjádřili prodejci nebo distributoři těchto firem.

Autor diskuse: Spinner ®
Zařazeno do: plavaná - ostatní, 23.4.2004

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

N Gudaska - ® Po 26.4.2004 15:10:03
Pravda asi je, že udělám-li stránky v němčině, angličtině či španělštině, oslovuji za stejné peníze ŘÁDOVĚ několikrát větší základnu s naprosto jinou kupní silou. Sám mám z "historie" několik navijáků Shakespeare a zajímal jsem se tedy cca v roce 1993 o možnost obnovit náčiní od této značky. Musím s politováním konstatovat, že MIRMEN má naprostou pravdu: firma dováží úpouze slabší průměr. Za socialismu se prostě dovážely v minimálním množství výprodeje, dnes se musíš dostat anglickou verzí ke katalogu a zase si to nechat přivézt. Trochu se tady chytila (obecně) jen "těžká" položená. Což je dáno tradičně nejrozšířenějším způsobem rybolovu u nás.
N Spinner - ® So 24.4.2004 18:48:45
jidoš:průměr je klasika - tak 35, ale daji se i kolem 55.Jinak ve tvém článku, bych určitě nějakou tu chybějící čárku našel taky :-)))
N jidoš - ® So 24.4.2004 12:52:17
Spinner - stejně jsme velmoc muškařských MITRŮ!!!! Myslel jsem to jako žert, podle obsádky mrku :-)))) Jinak o plavajdu se zajímám asi jako ty o golf. Čest a Čunín je Čunín - jakej je tam průměr duhoša? Můžou se tam masit kousky nad 50? A příště si laskavě ty čárky oprav! :-)
N Radek Ch. So 24.4.2004 10:00:03
G. Moolis - až teď jsem si všiml tvrdého y v Tubertini, ale přesto si myslím, že jiní to tu válí mnohem hůř
N Royale with Cheese - ® So 24.4.2004 8:46:43
Mají kšeftů dost a topí se v penězích, to je přeci jasné. Takže proč by investovali do reklamy. Mají už spočítané , že kdo chce plavačkovat, už to dělá, a dědky se Sonama a krmelcema k nákupu čekohokoli jiného nedonutí sebelepší reklamou.
N Radek Ch. Pá 23.4.2004 23:36:11
G.Moolis- promiň, ale teď vyloženě rýpeš. Jsou tam hrubky ? Neberu pochybení v prvních písmenech názvu firmy, sem tam nějakou tu čárku nebo něco podobného. Co tě sere ? Jen tak pro orientaci - jsem si vjel do klubu a v tvé kartě se chtěl podívat do příspěvků s tím, že není boha, abych něco též neobjevil. Objevil jsem jen to,že nejsi registrován...........a takoví mají nejvíc plnou hubu řečí, takové mám nejraději. Nejsem učitel češtiny a hrubky v českém textu taky nemám rád ( i když se tady hojně vyskytují ), ale myslím si, že v případě Spinnera brečíš pěkně, ale na špatném hrobě. Howk
N JiriH - ® Pá 23.4.2004 22:47:43
mirmen: Myslím že máš pravdu. Specialistů plavačkářů, tedy těch, kteří by měli nejen zájem, ale i finance na zboží vyšší a vysoké třídy se u nás dá počítat v měřítku k ostatním zemím na pár. Takže od velkých výrobců nezájem. Kompletní reklamu si ve většině případů hradí dovozci sami. A jednoduchými počty lze přijít k tomu, že zrovna bohatstvím neoplývají. Když vezmu třeba Mistra světa 2002 Kováře a Vícemistra světa 2003 Pavelku - být to Italové, tak jsou oblečení, vybaveni nářadím a na všech reklamách. No a tady třeba Viktor si musí koupit všechno sám a jako invalidní důchodce to nemá moc snadné. Nikdo mu nic zadarmo nedá, i když na fotkách je se zbožím určité firmy. U nás je to zřejmě zkrátka takto - propaguj mne, ale za svoje.
N Spinner - ® Pá 23.4.2004 19:38:34
mirmen:já si myslím, že zájem ze strany rybářů souvisí s tím jak se k tomu staví firmy.Náš trh rozhodně malej není.Uvidíme po vstupu do EU.
N Spinner - ® Pá 23.4.2004 19:35:29
G.Moolis:Nevím co ti vadí na 2 čárkách.Já ti taky nekritizuju tvoje slavný příspěvky, někdy s nepříliš slavným pravopisem. (asi jako u každýho kdo píše na netu) (přečti si moje články a tam si hledej chyby.Ať se nenudíš).
Jidoš:co to tady kecáš o nějakým národu muškařů?Zase až tak super repre si myslím, že nemáme.Navíc muškařů je určitě menšina.A stejně za nějakou dobu nebudou mít co lovit a tudíž se dají na plavačku :0))).Na žádný potoče a jinou droboť nepojedu.Nemá to cenu.To si radši skočím do Čunína, chytnu si 80 duháků a jedu domů.Na Hané jsem ještě nebyl, ale časem snad.
N KGrob - ® Pá 23.4.2004 15:37:39
Je to pořád dokola,peníze,poptávka,kupní síla,maloobjemový trh ,pole nezoraná louky nepokosené inu Turecko... :-)
N mirmen - ® Pá 23.4.2004 15:26:49
Spinner: jsme malá zemička. Velké firmy mají svůj průzkum trhu, odhad koupěschopnosti potenciálního klienta, znají jeho převažující styl rybaření atd. Zřejmě převládá názor, že pro pár tisíc potenciálních klientů ( 1-3% rybářů v ČR není ekonomické vytvářet pravidelně aktualizované stránky v naší mateřštině.Velké peníze se točí jinde, u nás ne. Proto ani celá řada renomovaných firem na náš trh nevstoupila a zřejmě v dohledné době ani nevstoupí ( např. Preston, Drennan aj.).
Prezentace firem a jejich výrobků pak spočívá na obchodní strategii obchodních firem tuzemských. Zahraniční výrobci možná přispívají jen na veletržní činnost( nevím, zda z 30-50ti či více %),případně prostřednictvím své reklamní agentury hradí část reklamy v celorepublikových specializovaných časopisech pro rybáře.
Osobně jsem příznivec firmy Shakespeare, leč obchodní strategie dovozce do republiky je prachbídná. Dováží se zboží jen nejlevnější či max. blížící se průměru. Elita z výr.programu Shakespeare ( match, přívlač či feeder aj.) není pro české či slovenské rybáře k dispozici.
Většina dovozců zřejmě uvažuje uvažuje ve stylu : "dovézt více levnějšího, než kvalitnějšího a dražšího a tím i díky ceně prodejného pro malý počet rybářů".
A s tím asi souvisí také neochota představit kompletní sortiment, např. na průběžně aktualizovaných www.
Co kdyby rybáři začali poptávat představené? Pak by tuzemská firma musela shánět poptávané kousek po kousku nebo mít velké peníze vázané v zásobách.
N pike Pá 23.4.2004 15:16:17
Mala kupni sila, nevyplati se jim to
N jidoš - ® Pá 23.4.2004 15:10:09
G. Moolis - ale ale každý má právo zeptat se na otázku. Nebuď hned tak nepřátelský :o)))
Spinner - na právopis kašl(?) je to tím, že ČR je velmoc muškařských mistrů a plavaná zde prostě zcela jasně na mou duši doopravdy nemá šanci fakt nekecám. Tak toto je hlavní důvod proč firmy nemají zájem o rozšiřování plavané v ČR. Doufám, že jsem ti poskytl vičečpávajýcý odpověť. A na pravopys kašli...to víš, že člověk se učí celý život :o)) ne? Kdy zkáknem na potoče, byls už na Hané?
N G. Moolis - ® Pá 23.4.2004 14:23:46
Co tvoje paní učitelka a rodiče na tvůj pravopis? Tvoje starosti bych chtěl mít.

[ Nejnovější | << Novější | strana 1 ze 1 | Starší >> | Konec ]

[ otázky | plavaná | ostatní ]

Oznámení - plavaná
Vložit oznámení

Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.

Kalendář akcí - plavaná
Seznam závodů
Výsledky závodů
Všechny výsledky
Akční nabídky
Všechny slevy a akce
akce, rybareniNash Instant Action Akce -25%

Připravili jsme pro vás akci na boilies Nash Instant Action, balení 200g a 1kg v průměrech 10, 15 a 20mm


akce, rybareniTFG toaster Sandwich Toaster Grill

Za 598
Praktický toaster, díky kterému si u vody připravíte spousty jídel bez potřeby dalšího nádobí!


Doporučujeme e-shop
Rubrika E-shopy
Braunstar - rybářské potřeby Braunstar - rybářské potřeby

Internetový on-line obchod zaměřený na všechny způsoby rybolovu ( 10.000 položek on-line ) Zboží Vám doručíme do 24 hodin ( následující...