Návrh rybářského zákona

V downloadu je umístěn návrh Ryb.zákona. V pokecech už začíná diskuze. Umístěte své názory sem.
(Je srozumitelný, vyhovující dnešní době, řeší skutečně současný stav, chybí v něm něco atd.)
Autor diskuse: brach - Profil , 30.10.2003 všeobecné - ostatní
100 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NM!ld@ - Profil | Po 22.1.2007 10:13:54

Určitě
-horní hranice kapra.
-v červnu, červenci, srpnu chytání nonstop
- povolení originálních i dobře napodobených tyčových bójek.
- možnost krmení z lodi

    NMišák - Profil | Pá 19.3.2004 10:44:50

    Zákon je schválen a PODEPSÁN prezidentem. Platí od 1.4.2004. Pozor ruší stávající zákon a vyhlašky k tomuto datu. Jakmile ministerstvo vypracuje novou prov. vyhlasku, tak zacina platit i ta. Platný zákon je na www.mvcr.cz (č. zákona je 99/2004)

      Njeden | Pá 13.2.2004 21:47:20

      lidi můžete mi někdo poslat web. stránku ,kde se ta aktuální schválená verze dá přečíst celá???

        NFery | Čt 12.2.2004 18:19:47

        zlobil-kde jsi našel tudle verzi zákona? Já jsem ještě včera na stránkách PSP našel verzi před podpisem prezidenta,ve které se psalo o třech udicích?

          Nzlobil | Čt 12.2.2004 15:26:07

          brach: Ve skutečnosti máš velkou pravdu. Protože jedním z argumentů bylo zamítnout nový návrh zákona a provést novelu stávajícího zákona č. 102/63 Sb., právě o ochranu mořskýchg rybolovných zdrojů a práce na novém rybářském zákonu podrobit veřejné diskuzi po řádné přípravě. Bohužel to dopadlo, jak dopadlo. Odkazuji v Downloand centrumu i na znění návrhu vyhlášky. To je pro nás jediná cesta, co ještě lze změnit.

            NVéna S. - Profil | Čt 12.2.2004 13:21:51

            Zlobil dal do Downloadu schválený zákon o rybářství (včetně poz. návrhů ze Senátu). Jezy z toho vypadly, pouze dva pruty atd. Teď bude záležet hlavně na prováděcí vyhlášce, na kterou zákon v řadě věcí odkazuje. Tam budou např. doby lovu, hájení, míry, počet ponechaných ryb a další důležité věci.

              Nbrach - Profil | Čt 12.2.2004 12:29:15

              Mezi námi. Připadá mi, že nový zákon vznikl proto, protože ještě nebyl zákon o mořském rybolovu a dopravě ryb:o))

                NScopex | Čt 12.2.2004 11:13:08

                Brach .. zákon o tenisových kurtech - možná , ale Véna a rybařina nevím nevím , asi jim podepíše i mořskej rybolov .

                  Nbrach - Profil | Čt 12.2.2004 6:20:44

                  Je už k tomu příliš mnoho materiálů, nestačím to sledovat a porovnávat.
                  Asi počkám na toho prezidenta - pak už to bude jasný.

                    NTomas - Profil | St 11.2.2004 21:33:05

                    Tuším tam na to byl nšjaký pozměnovací návrh na 2 pruty, nebo tak něco.
                    Kruci, mne by spíš zajímalo to chytání od 03-23hod. a 100m od jakéhokoliv jezu. Jak je to s tímto?
                    Mám takový dojem, že místo aby nám zákon pomohl, tak to bude ještě horší než starej.

                      NFery | St 11.2.2004 20:18:10

                      Jestli jsem dobře četl návrh nového rybářského zákona,který je před podpisem prezidenta,tak se od příští sezony bude moc chytat na tři pruty.Co si o tom myslíte?

                        Nzlobil | St 11.2.2004 8:04:09

                        Psal jsem již informaci do plkárny, ikdyž správně patří sem. Poslanecká sněmovna včera 10.2.2004 schválila nový zákon o rybářství ve znění pozměňocvacích návrhů předložených senátem. Schválen byl výraznou většinou po doporučení ministra Palase a zpravodaje Kováčika. Není asi předpoklad, že by tento návrh prezident vetoval. To znamená, že nabývá účinnosti 1.4.2004. Bohužel návrh vyhlášky tak, jak jej přípravilo MZe zůstává ve skoro stejných (kritizovaných)polohách. Míry ryb apod. Předpokládám, že ještě proběhne připomínkové řízení k vyhlášce, ale po vlastních zkušenostech s legislativním procesem prováděným naším ústředním orgánem, nedávám moc šancí na provedení změn. Přesto Vás asi požádám na konci února o názory, které bych dal do otázky.

                          Njeden | Ne 8.2.2004 22:08:18

                          strejka no pokud to tak v létě bude tak to je ještě horší než to bylo...to už si z nás asi vážně dělaj srandu :-(

                            NBigSteak - Profil | Čt 22.1.2004 14:57:08

                            Tak jsem to v rychlosti pročetl a docela mě zaujala věta senátora Schovánka: "a já se domnívám také, že jinak hospodaří hospodář, který ví, že bude užívat svěřený úsek, pokud se neproviní a pokud ho bude užívat řádně, dlouhodobě, a jinak ten, který ví, že za jeden až dva roky skončí. Takový uživatel by mohl před předáním revíru se k tomuto revíru chovat macešsky." Doufám, že takovou doměnku má alespoń 60%(kdyby někdo chyběl) poslanců a senátorů.

                              NOtto - Profil | Čt 22.1.2004 14:28:57

                              brach: Pavel Eybert rozumný člověk... je z Tábora :-)

                                Nbrach - Profil | Čt 22.1.2004 13:14:21

                                Teprve po mém vyjádření na MRKu jsem se dozvěděl, že projednání zákona už v Senátu skutečně proběhlo i s pozměňovacími návrhy a půjde zpět do Sněmovny.
                                No nešť, aspoň vidím, kdo z rybářů sleduje dění okolo zákona.
                                Omlouvám se a díky za upozornění.

                                  Nstrejka - Profil | Čt 22.1.2004 13:00:45

                                  mam pocit, ze se v tuto chvili, snad az na doporuceni, aby poslanci prijali pozmenovaci navrhy senatu, neni treba na kohokoli obracet...

                                    NIgor - Profil | Čt 22.1.2004 12:50:57

                                    brach/ No já si myslí, že projednání zákona v Senátu už tím včerejším jednáním proběhlo, a teď to půjde znova do Sněmovny - tam budou schvalovat konečnou podobu - takže obracet se zase na poslance.

                                      Nbrach - Profil | Čt 22.1.2004 11:54:57

                                      Dnes Véna S. umístil na download návrh zákona o rybářství, tak jak byl předložen Senátu. Je v něm reagováno na námi zdůrazněné a poslancům poslané připomínky - např. zákaz lovu ryb ve vzdálenosti 100 m od jezů,vypisování výběrových řízení na jednotlivé revíry,atd.
                                      Dokonce senátor Pavel Eybert si dovoluje navrhnout zamítnutí zákona a ponechat zákon 102/63 Sb.
                                      Prosím, věnujte tomu pozornost, aby bylo možno, ještě za doby projednávání zákona v Senátu, reagovat připomínkami k senátorům.

                                        Nbrach - Profil | St 14.1.2004 10:17:02

                                        V důsledku to mohlo znamenat:
                                        Zrušení svazového hospodaření a přechod na soukromé.

                                          Nstrejka - Profil | St 14.1.2004 9:17:02

                                          Radosek: v downloadcentru je navrh zakona tak, jak prisel do senatu, preber si to, ale jinak by mohl znamenat:
                                          1. ze jednotlivy reprezentanti CRS nebo MRS nedostoji svym zakonym povinnostem ( zamerne nebo z nedbalosti) a Svaz prijde o reviry
                                          2. ze nebude mozne lovit 100 metru pod a nad vsemy jezy
                                          3. ze bude mit lipan a sumec nizsi miru
                                          4. ze se bude v lete chytat od 3:00 do 23:00 (jine mesice si nepomatuji)

                                          urcite jsem na neco zapomnel, tak me kdyztak nekdo doplnte

                                            NRaďošek - Profil | Út 13.1.2004 16:54:05

                                            Než pročítat čtyři stovky zpráv v této otázce, zeptám se stručně: co by mohl nový rybářský zákon znamenat pro řadového rybáře? Největší změny v něm?

                                              Nbrach - Profil | Pá 9.1.2004 13:43:12

                                              Do downloadu jsem umístil Usnesení z IX. republikového sněmu v Nymburce

                                                Nstrejka - Profil | Pá 9.1.2004 12:51:53

                                                brach: dik, ja v podstate mluvci jsem (ale jen co se textu tyce), delam v PR agenture

                                                  Nbrach - Profil | Pá 9.1.2004 12:32:04

                                                  Velmi dobře napsáno - mohl by jsi být mluvčím.

                                                    Nstrejka - Profil | Pá 9.1.2004 12:27:18

                                                    brach: posilal jsem to vsem, od nekterych se to vratil z duvodu preplneni privatni schranky, nekteri i odpovedeli :-))
                                                    zde je onen text:

                                                    Vážený pane senátore,

                                                    v brzké době se Vám k rukám dostane z Poslanecké sněmovny Rybářský zákon. Přestože se po vzájemných konzultacích s jednotlivými poslanci podařilo obrousit hrany původního poměrně drakonického návrhu ministerstva zemědělství, uniklo pozornosti jak poslanců, zástupců Českého rybářského svazzu, Moravského rybářského svazu i nám řadovým rybářům ustanovení, které zakazuje lov ve vzdálenosti 100 metrů od veškerých jezů (Hlava III; Lov § 13; bod 3; písmeno g). Jedná se ustanovení na první pohled banální, nicméně ve svém důsledku neopodstatněně brání možnosti využívání nejatraktivnějších částí jednotlivých rybářských revírů a v případech řeky Sázavy, Otavy a možná mnohých jiných, kde od sebe jezy nedosahují požadované vzdálenosti 200 metrů, brání rybolovu zcela. Nepodařilo se mi zjistit, proč bylo toto ustanovení do zákona zapracováno a čemu brání, škodí atd. lov v blízkosti jezů, zejména když lov v nebezpečných místech jako vodní elektrárny, části sloužící k dopravě atd. jsou již jinak omezeny?

                                                    Jen pro úplnost uvádím úryvek z odpovědi poslance Jana Grůzy k problematice zákazu lovu v blízkosti jezů. Bohužel jsme si tohoto nesmyslného ustanovení všimli až po druhém čtení, kdy s ním již nebylo možné cokoli dělat.

                                                    "Problematika zakazu lovu ryb u jezu nam nejakym nedopatrenim skutecne unikla, alespon ja jsem si toho vsiml az pozde na zaklade dopisu rybaru. Pokud tento nesmysl nedstrani senatori, budeme muset jej
                                                    odstranit az nejakou dalsi novelou.
                                                    Preji pekny den
                                                    Jan Gruza"

                                                    Předem děkuji, že se nad smyslem tohoto ustanovení zamyslíte.


                                                    S přátelským pozdravem

                                                    Daniel Kříž

                                                    člen ČRS

                                                      Nbrach - Profil | Pá 9.1.2004 12:11:25

                                                      strejka - poslal jsi to na všechny senátory? Mohl bys tady umístit text?

                                                        Nstrejka - Profil | Pá 9.1.2004 12:05:40

                                                        Vážený pane,

                                                        asi cca před dvěma týdny jsem od Vás obdržela e-mail, týkající se pozměňovacího návrhu k vládní novele "zákona o rybářství" a konkrétně zákazu rybolovu v okolí jezů. Váš návrh připadal panu senátorovi Škaloudovi logický a v současné chvíli je již připraven k projednání na Výboru pro evropskou integraci. Zároveň se pan senátor pokusí aby se toto striktní nařízení netýkalo ani zdrží. Děkujeme za podnět.
                                                        S pozdravem a přáním krásného dne. Bc. Katka Vrzalová, asis. senátora

                                                          Nbrach - Profil | Po 5.1.2004 14:46:00

                                                          Igore - řekl bych, že náš počáteční nápor na poslance nepřinesl výsledky, které jsme očekávali.
                                                          Snad se ještě pokusím se stejnými upozorněními oslovit senátory.

                                                            NIgor - Profil | Po 5.1.2004 13:01:31

                                                            Tak jsem konečně na stránkách Parlamentu ČR našel znění zákona o rybářství, které bylo schváleno a které bude teď někdy projednáno v Senátu. Kromě jiného je tam teda pořád to ustanovení o zákazu lovu 100 m pod a nad jezy , lovu pod ledem a hlavně jsem tam nikde nenašel, že by měli mít dosavadní uživatelé revírů nějaké opční právo na tyto revíry. Je tam jen to, že dosavadní uživatelé na nich mohou stále hospodařit, do doby výběrového řízení, nejdéle však na dobu 6 let. To jsem si myslel, že se při 3. čtení tam nějak dostalo, ale asi ne.

                                                              Nbrach - Profil | Čt 4.12.2003 12:55:46

                                                              Zhruba jsem ho přelétl, ale to je málo, chce to důkladně ho prostudovat. Snad přes sobotu a neděli.

                                                                Njirka | Čt 4.12.2003 11:54:36

                                                                Mate uz nekdo prectenej ten zakon, kterej pustili poslanci? Ja jsem to zkousel, ale sem se do toho nejak zamotal a vim uplnyho "uka". Jak to je s tema vyberovkama? Co nakonec pustili?

                                                                  NIgor - Profil | Čt 4.12.2003 10:53:53

                                                                  Senát určitě vyhlášku schvalovat nebude, tu vypracovává MZe a schvaluje svým podpisem ministr Palas. V zákoně jsou na ni pouze odkazy (obecně na prováděcí předpis, který bude následovat). Podle mě, ten text vyhlášky, co různě koluje po internetu, bude jen takový základní polotovar, který se musí dopracovat a přepracovat. Teda alespoň doufám, že to nezůstane v této podobě, která víceméně kopíruje prehistorickou 103/1963 Sb.

                                                                    Nstrejka - Profil | Čt 4.12.2003 9:02:45

                                                                    brach: nicmene senat se k vyhlasce vyjadrovat nebude, alespon mi to tvrdila jedna senatorska asistentka, je to pry plne v rukou ministerstva zemedelstvi, takze nevim do jake miry je ci neni ta vyhlaska soucasti zakona

                                                                      Nbrach - Profil | Čt 4.12.2003 8:05:21

                                                                      Samozřejmě je jedna prováděcí vyhláška - je součástí zákona, schváleného PS, který je umístěn na downloadu. Zatím nejsou vydané přílohy, na které se vyhláška odvolává.

                                                                        Nbrach - Profil | Čt 4.12.2003 7:04:31

                                                                        Tak tady je usnesení, k zákonu nemohu sehnat vyhlášky a jejich přílohy, na které jsou uváděny odkazy:

                                                                        Parlament České republiky
                                                                        POSLANECKÁ SNĚMOVNA
                                                                        2003
                                                                        4. volební období

                                                                        764
                                                                        USNESENÍ
                                                                        Poslanecké sněmovny
                                                                        z 23. schůze 26. listopadu 2003



                                                                        k vládnímu návrhu zákona o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů (zákon o rybářství) /sněmovní tisk 312/ - třetí čtení

                                                                        Poslanecká sněmovna

                                                                        vyslovuje souhlas s vládním návrhem zákona o rybníkářství, výkonu rybářského práva, rybářské stráži, ochraně mořských rybolovných zdrojů a o změně některých zákonů (zákon o rybářství), podle sněmovního tisku 312, ve znění schválených pozměňovacích návrhů.







                                                                        Lubomír Zaorálek v.r.
                                                                        předseda Poslanecké sněmovny




                                                                        Taťána Fischerová v.r.
                                                                        ověřovatelka Poslanecké sněmovny

                                                                          Nbrach - Profil | St 3.12.2003 14:10:55

                                                                          Rybáři tam jsou, jenže v jiných komisích.

                                                                            Ndoskok | St 3.12.2003 12:06:20

                                                                            Vážení poslanci, kdyby mezi vámi bylo alespoň pár rybářů místo myslivců, bylo by to o něčem jiném.

                                                                              Nstrejka - Profil | St 3.12.2003 9:30:26

                                                                              Vážený pane,

                                                                              pozorně jsem si přečetl Váš dopis, děkuji za toto závažné upozornění, Senát opravil již spoustu jiných věcí. Nechám si záležitost vysvětlit od předkladatelů zákona, případné odstranění chyby pak jistě podpoří většina senátorů na plénu.

                                                                              S pozdravem
                                                                              Jaroslav Šula

                                                                                Nbrach - Profil | Út 2.12.2003 15:01:46

                                                                                Tak Ing. Mandík, nebo spíše jeho asistent, byli opravdu velmi rychlí:

                                                                                Vážený pane Gabrieli,
                                                                                zasílám Vám v příloze vládní návrh zákona o rybářství - tisk 312 (bude projednávat Senát) a usnesení Zemědělského výboru k tomuto tisku
                                                                                (internetové stránky Poslanecké sněmovny www.psp.cz). Tyto internetové
                                                                                stránky jsou průběžně aktualizovány, v případě problémů kontaktujte odbor informatiky Poslanecké sněmovny - ředitel odboru Ing. Igor Václavík tel. 257 174 161, vaclavik@psp.cz)
                                                                                S pozdravem

                                                                                David Hofman
                                                                                asistent poslance Mandíka

                                                                                Teď budu to, co mi poslali studovat, event jestli to k něčemu bude, tak to strčím do downloadu.

                                                                                  Nbrach - Profil | Út 2.12.2003 13:53:00

                                                                                  Než mě někdo upozorní - Ing. Mand í kovi

                                                                                    Nbrach - Profil | Út 2.12.2003 13:46:40

                                                                                    Tento mejl jsem dnes poslal Ing. Mandlíkovi - zpravodaji při projednávání zákona o ryb.

                                                                                    Vážený pane poslanče,
                                                                                    na internetu sleduji celkem pravidelně dění ve Sněmovně. Především mě zajímá Zákon o rybníkářství, ......- tisk 312, jehož poslední 3.čtení proběhlo 26.11.03 na 23.schůzi PS. Návrh zákona byl schválen (usnesení 764).

                                                                                    1. Když si však chci prohlédnout text návrhu zákona schváleného Poslaneckou sněmovnou, dozvím se, že "bude dostupný během několika dní".
                                                                                    Prosím o sdělení, jakou dobu představuje "několik dní".

                                                                                    2. Pokud si chci prohlédnout usnesení č. 764, dozvím se, že "Požadovaný dokument 764/0 nebyl nalezen".
                                                                                    Prosím o sdělení, kdy ho naleznu.

                                                                                    3. Zákon byl postoupen Senátu.
                                                                                    Prosím o sdělení, kdy ho Senát začne projednávat.

                                                                                    Omlouvám se, že Vás možná okrádám o čas, kterého nazbyt nemáte, ale jako předseda Českého rybářského svazu v Broumově bych byl rád informován vzhledem k nadcházejícím schůzím MO.


                                                                                    Petr Gabriel
                                                                                    předseda ČRS
                                                                                    MO 35 Broumov

                                                                                      Njirka | Út 2.12.2003 11:45:53

                                                                                      brach: Ja to same. Psal jsem dopis i "golden bearovi", ze mu dekuju za upozorneni, ze predstavitele CRS jsou se schvalenou verzi spokojeni, ale ze stale nemohu nikde najit CO se vlastne schvalilo ohledne tech vyberovych rizeni a jestli by nebyl ochoten mi to polopaticky rict. Zatim bez odezvy.:-(

                                                                                        Nbrach - Profil | Út 2.12.2003 11:35:09

                                                                                        Sakra - první dva odstavce tam mám 2x - omlouvám se.

                                                                                          Nbrach - Profil | Út 2.12.2003 11:34:08

                                                                                          Denně najíždím do stránek PSP a denně se dozvídám - viz dole:

                                                                                          Do textu návrhu zákona předloženého jako sněmovní tisk 312/0 se v současné době zapracovávají pozměňovací návrhy přijaté ve 3. čtení.
                                                                                          Text návrhu zákona schváleného Poslaneckou sněmovnou bude dostupný během několika dní.

                                                                                          Orientační přehled o textu návrhu zákona schváleného Poslaneckou sněmovnou lze zatím získat z:
                                                                                          textu návrhu zákona rozeslaného poslancům jako tisk 312/0,
                                                                                          textu ve 2. čtení podaných pozměňovacích návrhů, zpracovaných jako tisk 312/2,
                                                                                          stenozáznamu projednávání návrhu zákona ve 3. čtení: 23. schůze (26. listopadu 2003)

                                                                                          Do textu návrhu zákona předloženého jako sněmovní tisk 312/0 se v současné době zapracovávají pozměňovací návrhy přijaté ve 3. čtení.
                                                                                          Text návrhu zákona schváleného Poslaneckou sněmovnou bude dostupný během několika dní.

                                                                                          Orientační přehled o textu návrhu zákona schváleného Poslaneckou sněmovnou lze zatím získat z:
                                                                                          textu návrhu zákona rozeslaného poslancům jako tisk 312/0,
                                                                                          textu ve 2. čtení podaných pozměňovacích návrhů, zpracovaných jako tisk 312/2,
                                                                                          stenozáznamu projednávání návrhu zákona ve 3. čtení: 23. schůze (26. listopadu 2003)

                                                                                          3. Čtení proběhlo 26. 11. 2003 na 23. schůzi. Návrh zákona schválen (usnesení č. 764).

                                                                                          Požadovaný dokument 764/0 nebyl nalezen

                                                                                            Nstrejka - Profil | Út 2.12.2003 9:06:46

                                                                                            Igor: bude to asi 30 dni ode dne, kdy oficialne dostanou zakon do senatu tedy 30 dni od 29.12., v poslanecke snemovne musi nejprve do zakona zapracovat odhlasovane pozmenovaci navrhy atd., (ale s temi 30 dny si nejsem jisty na 100%)

                                                                                              NIgor - Profil | Út 2.12.2003 7:21:36

                                                                                              strejka/ no já si myslím, že Senát má na projednání 30 dní od schválení sněmovnou, tak by to mělo být projednáno nejpozději do 26.12., ne?

                                                                                                Nstrejka - Profil | Po 1.12.2003 15:41:16

                                                                                                Zakon do senatu dorazi cca 29.12.03 a projednavat se bude v lednu. Zpravodajem je pan senator Josef Vaculik.

                                                                                                  Nstrejka - Profil | Po 1.12.2003 15:30:14

                                                                                                  zakaz chytat u jezu

                                                                                                    Njirka | Po 1.12.2003 15:27:33

                                                                                                    Kurna co tam dela ten vykricnik? Spionaz?

                                                                                                      Njirka | Po 1.12.2003 15:23:07

                                                                                                      strejka: O jaky nadbytecny ustanoveni jde? Dik.

                                                                                                        Nstrejka - Profil | Po 1.12.2003 15:09:22

                                                                                                        Vazeny pane Krizi,

                                                                                                        dekuji za upozorneni na rybarsky zakon. O problematice vim. Jiz v dubnu roku
                                                                                                        2001 jsem jednal o podobne problematice (jednalo se o §13 stareho zakona) s
                                                                                                        rybari z meho volebniho obvodu (panm Sindler). Jakmile novy zakon prijde do
                                                                                                        Senatu, dam navrh na odstraneni tohoto nadbytecneho ustanoveni.

                                                                                                        S pozdravem
                                                                                                        Zdenek Barta

                                                                                                          Nbrach - Profil | Po 1.12.2003 14:42:51

                                                                                                          strejka - díky. V poslaneckých stránkách je napsáno, že text návrhu zákona bude dostupný během několika dní - trvá to už déle, než několik dní. Neobjevuje se ani usnesení 764.

                                                                                                            Nstrejka - Profil | Pá 28.11.2003 13:19:28

                                                                                                            senátorky

                                                                                                            daniela@filipiova.cz; gajduskovaa@senat.cz; dvorak@razdva.cz; paleckovaa@senat.cz; seitlova.jitka@volny.cz; senat.domsova@tiscali.cz; hermankovam@senat.cz; rognerovah@senat.cz; paukrtovas@senat.cz

                                                                                                            senátoři

                                                                                                            adamec@trutnov.cz; balabanm@senat.cz; ivo@barek.cz; bartaz@senat.cz; bartak@senat.cz; belehradek@cmail.cz; jiri.brydl@razdva.cz; cadab@senat.cz; jdoubrava@volny.cz; mdvoral@wo.cz; pavel.eybert@taborsko.cz; sramkova.monika@cmkos.cz; febero@senat.cz; fejfarp@obnova.cz; fenclj@senat.cz; hadravaj@senat.cz; harazinr@senat.cz; horakj@senat.cz; janatap@senat.cz; jarabj@senat.cz; vjehlicka@volny.cz; jileka@senat.cz; julinekt@senat.cz; kducsl.hodonin@worldonline.cz; kolarr@senat.cz; frkopecky@iol.cz; kroupad@senat.cz; huary@volny.cz; kubera@teplice.cz; senatorska.kancelar@eanet.cz; kulhanekv@senat.cz; liskajiri@seznam.cz; ladislav.macak@quick.cz; matykiewicze@senat.cz; mejstrikm@senat.cz; mezihorakf@senat.cz; jaroslav.mitlener@worldonline.cz; novaka@senat.cz; senator.novotny@bystricenp.cz; outratae@senat.cz; odspha6@volny.cz; senator@miloslavpelc.cz; obvod@pithart.cz; senatorcb@volny.cz; jan.rakusan@janrakusan.cz; roubicek.vaclav@quick.cz; rucklj@senat.cz; hesikovaj@senat.cz; sefzigl@senat.cz; sequensr@senat.cz; schovanekv@senat.cz; skalickyj-plzen@cmail.cz; smutnyp@senat.cz; sobotkap@senat.cz; stodulkaj@senat.cz; svobodal@senat.cz; simonovskym@senat.cz; skaloudm@senat.cz; skrabise@senat.cz; stechm@senat.cz; sulaj@senat.cz; mudr.karel@tejnora.cz; topolanekm@senat.cz; vaculik@supro.cz; vavrousek.senat@quick.cz; volnyjaromir@volny.cz; zieleniecj@senat.cz; zlatuskaj@senat.cz; zelezny_znojmo@volny.cz

                                                                                                            to, ze sjou u senatorek muzske adresy a naopak, neznamena, ze jsem mongol, ale ze nebyla k dispozici jina adresa nez na asistenta

                                                                                                            Milos: proto o tom mluvim

                                                                                                              NMiloš | Pá 28.11.2003 12:44:37

                                                                                                              prezident na ryby dlabe, ten hraje tenis....

                                                                                                                Nstrejka - Profil | Pá 28.11.2003 12:27:04

                                                                                                                a jeste takovy detail pro ty, kteri s korespondenci smerem k senatorum z nejruznejsich duvodu vyckavaji, senat ma, myslim, na projednani zakona pouze jeden mesic, spolehat pak na prezidenta jen kvuli tomu, ze se neco prosvihlo, by nebylo rozumne

                                                                                                                  Njirka | Pá 28.11.2003 10:56:23

                                                                                                                  No, rad bych vedel, co se teda odsouhlasilo(ohledne tech vyb. rizeni). Prosiiim - jestli to nekdo na 100% vite, tak to sem napiste srozumitelne. Ja mel za to, ze kdyz pan poslanec pise, ze je CRS spokojen, tak ze budeme spokojeni i my. Ale podle vasich reakci to tak zatim nevypada(ted nemam na mysli miry, nebo jezy). Nebo mam jen chmurne predstavy...?

                                                                                                                    NVéna S. - Profil | Pá 28.11.2003 10:55:14

                                                                                                                    oprava: odesíláno

                                                                                                                      NVéna S. - Profil | Pá 28.11.2003 10:50:51

                                                                                                                      Igor: Můžeš mít pravdu, ale v poznámce u sněmovního tisku č. 312, odkud jsem to stahoval, je napsáno : odesláno do senátu

                                                                                                                        NIgor - Profil | Pá 28.11.2003 10:29:18

                                                                                                                        Véna S./ No ale já si myslím, že nike není text se zapracovanými návrhy po 2. čtení, je jen původní návrh, pak připomínky z 2. čtení zvlášť, o kterých se pak při 3. čtení hlasovalo. No a kompletní text, který se vlastně schválil, ještě není přepsaný.

                                                                                                                          Nbrach - Profil | Pá 28.11.2003 9:48:31

                                                                                                                          Třetí čtení jsem si stáhl a vytiskl.
                                                                                                                          Ve třetím čtení proběhlo schvalování o pozměňovacích návrzích nebo jejich stažení.Začalo hlasováním s pořadovým číslem 147 o stažení pozměňovacího návrhu poslance Zgarby a končilo hlasováním s pořadovým číslem 193 - souhlas PS s vládním návrhem zákona o rybníkářství ..atd., o změně některých zákonů, zákon o rybářství, podle sněmovního tisku 312, ve znění pozměňovacích návrhů. Z přítomných 185 poslanců bylo 122 pro a 56 proti.

                                                                                                                            NVéna S. - Profil | Pá 28.11.2003 9:35:03

                                                                                                                            Igor: Mám za to, že ve třetím čtení se už žádné návrhy nepodávají, že se schvaluje návrh připravený z pozměňovacích návrhů podaných při druhém čtení. To by asi muselo být ještě jedno čtení. Pokud se mýlím, tak mě opravte.

                                                                                                                              NIgor - Profil | Pá 28.11.2003 8:52:42

                                                                                                                              Véna S. - No já si myslím,že text zákona po 3. čtení ještě není zpracovaný - viz text u odkazu na stránkách PS z dnešního rána: Do textu návrhu zákona předloženého jako sněmovní tisk 312/0 se v současné době zapracovávají pozměňovací návrhy přijaté ve 3. čtení.
                                                                                                                              Text návrhu zákona schváleného Poslaneckou sněmovnou bude dostupný během několika dní.

                                                                                                                                NVéna S. - Profil | Pá 28.11.2003 8:43:43

                                                                                                                                Znění zákona po třetim čtení je na této adrese
                                                                                                                                http://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=4&CT=312&CT1=0 - otevřít originál dokumentu.
                                                                                                                                Moc optimizmu není na místě:
                                                                                                                                § 34

                                                                                                                                Přechodná ustanovení

                                                                                                                                (1) Příslušný rybářský orgán zahájí řízení podle § 4 odst. 3 písm. c) ne dříve než 3 roky ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona vyjma případů nově vyhlašovaného rybářského revíru.

                                                                                                                                (2) Rozhodnutí o vyhlášení rybářských revírů nebo rozhodnutí o povolení výkonu rybářského práva v příslušném revíru nebo rozhodnutí o prohlášení části rybářského revíru, popřípadě celého rybářského revíru za chráněnou rybí oblast, vydaná podle dosavadních právních předpisů, pozbývají platnosti

                                                                                                                                a) nabytím právní moci rozhodnutí vydaného podle § 4 odst. 3, nebo

                                                                                                                                b) uplynutím 5 let ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona.

                                                                                                                                (3) Dosavadní uživatel rybářského revíru, rybářská stráž a rybářský hospodář, ustavení v rybářském revíru podle dosavadních právních předpisů pokračují ve své činnosti podle ustanovení tohoto zákona

                                                                                                                                a) do dne nabytí právní moci rozhodnutí o povolení výkonu rybářského práva vydaného podle § 9 odst. 1 tohoto zákona, nebo

                                                                                                                                b) do dne doručení oznámení o povolení výkonu rybářského práva vydaného podle § 9 odst. 2 tohoto zákona,

                                                                                                                                nejpozději však do 6 let ode dne nabytí účinnosti tohoto zákona.

                                                                                                                                (4) Rybářské lístky vydané podle dosavadních právních předpisů zůstávají v platnosti.

                                                                                                                                (5) Řízení zahájená před dnem nabytí účinnosti tohoto zákona se dokončí podle dosavadních právních předpisů.
                                                                                                                                A část důvodové zprávy:
                                                                                                                                K § 34:

                                                                                                                                Z důvodu zachování kontinuity existence současných rybářských revírů, které byly v minulosti vyhlášeny a pro zajištění nerušeného hospodaření těch právnických i fyzických osob, které hospodaří v rybářských revírech v současné době, mohou zůstat v platnosti do 5 let od nabytí účinnosti tohoto zákona rozhodnutí o vyhlášení rybářských revírů. Rozhodnutí o přiznání výkonu rybářského práva vydané podle dosavadních předpisů mohou zůstat v platnosti až do 6 let od nabytí účinnosti tohoto zákona
                                                                                                                                O nějakém dalším přednostním právu ČRS zatím nic.

                                                                                                                                K prováděcí vyhlášce: Tu vydává min. zemědělství ve své kompetenci, je tam pár věcí, které se mi nelíbí, mimo jiné už zmiňovaná míra lipana, ale také ono diskriminační datum pro rybářské hospodáře - 1.1.1998. Nevím proč to tam Dr. Poupě mermomocí cpe, když to nemělo být ani v současné vyhlášce. Při projednávání změny předchozí vyhlášky mu na legislativní radě šest právníků řeklo, že tam ten termín být nesmí, stejně si ho tam dal. A nyní ho tam přetahují paušálně. Jsou snad ti, kteří dělali zkoušky hospodářů před tímto termínem horší??? Vždyť Poupě u zkoušek těchto lidí seděl.