Servisy

Jak jste byly spokojeni se servisem u jednotlivých značek?
Autor diskuse: JFK - Profil , 5.7.2003 všeobecné - náčiní, doplňky

PB - Profil | Út 8.7.2003 10:01:44

Tronda: prodejce je můj dlouholetý a dobrý kamarád, průser byl ve velkoobchodu, tedy v Lenešicích.

Véna S. - Profil | Út 8.7.2003 9:09:45

Zatím jsem servis moc nepotřeboval, co můžu opravím si sám. Tedy pokud seženu materiál. Před 14 dny jsem zlomil dlouhou grafitovou špic na plavačkovém teleskopu. Telefonem jsem se domluvil ve VIPĚ se servisákem a cca do 10 dnů jsem jí měl na dobírku doma za slušnou cenu - i s balným a poštovným 270 Kč. Solidní jednání.

Tronda | Út 8.7.2003 8:42:34

PB - ono je to taky o pristupu prodejce, ja par veci od zebca mam a nemuzu si stezovat. Z druhe strany - Tica plavackovy prut, cekal jsem na nej pres mesic - byla to zaruka, nakonec jsem vymahal vraceni penez ktere taky nejakou dobu trvalo

Koťón - Profil | Út 8.7.2003 8:13:50

Servisu značky Shimano a konkrétně panu Kanclérovi dávám jednoznačně za jedna. Perfektní přístup, profesionalita, hlavně kvalita a na termínu (když to člověk potřebuje co nejdřív) se dá domluvit. Tak mě to přesvědčilo, že klidně můžu říct, že už nechci jiný naviják než Shimano a jiného servisáka než pana Kancléra.

siro | Po 7.7.2003 17:57:45

Koupil jsem prsajdy od Behra.Nateklo mi do nich hned poprvé jak jsem vlezl do vody.Bylo to asi 5 dní po záruce.Už je mam u nich v opravě 7měsíců a stále se nic neděje.Nebýt Poddaného který to neustále urguje asi bych je už nikdy nevidel.
Maj u mne za servis *1:o((

Mike - Profil | Po 7.7.2003 13:38:38

Silstar (p.Gobl)v pohodě. Ale už je to tak 5 let. Od té doby jsem servis nepotřeboval. Asi mám štěstí a nebo si kupuju jen kvalitní věci :-))

PB - Profil | Po 7.7.2003 13:33:46

Jo a ta oprava byla v pohodě, kvalitně a včas.

PB - Profil | Po 7.7.2003 13:33:11

Naviják Okuma bez problému, z dvanácti koupených v naší bandě byla oprava potřebná jen jednou.
A z druhého konce už nikdy pruty (a radši ani nic jiného) od Zebca, to byla hrůza ze které jsem se vysekal až soudním znalcem a hrozbou všeho možného..!

zubáč | Po 7.7.2003 8:04:10

Totálně nespokojený jsem se servisem firmy Trabucco na Slovensku, v březnu se mi zlomil jeden díl na Passatě, přes obchod byla odevzdaná do servisu, dodnes ji nemám opravenou, jednou nemají náhradní díl, podruhé čas atd, proto jsem se zařekl - Trabucco mi nesmí už do baráku, i když jsou to určitě dost dobré pruty, naopak když se mi pokazil Eurohold - do týdne jsem ho měl opravený doma...

Tom - Profil | Po 7.7.2003 6:26:05

Firma Gammarus - Shimano,Byron - absolutně bez problému, super...

Michal | Po 7.7.2003 5:59:27

Firma OKUMA strašný přístup. Po dni používání navijáku EPIX reklamace.Naviják nevyměněn pouze opraven. Při zahájení přívlačové sezony po jednom dni opět stejná závada.