Carp Club CR

Zajimalo by me,kdo z vas nesouhlasi s myslenkami CC. Pokud nesouhlasite,sdelte prosim duvod,proc byste do nej nikdy nevstoupili. Prijde mi,ze na to,kolik je u nas zaprisahlych "chyt a pustaku"-kapraru je v CC pouze maly zlomek. Proc?
Autor diskuse: Lumír - , 19.2.2003 kaprařina - ostatní

Zdenek J. ml. | St 5.3.2003 18:25:51

TomL: Hmm pokud zařídíš to, aby v případě srážky či něčeho podobného mě auto probudilo a zaručilo, že se nic nestane, budu u řízení spát, tak jako pár hodin při nočním rybolovu. Takže co zde nejde? A proč to všude jinde jde za hranicemi a i u nás /bohužel jako prohřešek)? Jenže zde je to asi o něčem jiném. Nikomu tuto změnu nenutím ale také nezakazuji což se nedá říci o vás. Líbí se mi jak každý zbrojí proti jakékoli změně, podotýkám jakékoliv, a mnohdy jen z důvodu toho, že sám být u vody v noci nemůže, nebo to neumí a podobně. Jakým důvodem máte právo, prohlašovat, že je něco špatné a nevhodné a navíc to ostatním znepříjemňovat? Jen pro to, že to už zde je od 60 let a některým jedincům to nejde pod fousy tak prostě zákaz všeho? Moc by mě zajímalo, kolikrát v noci jsi zkoušel ty sám chytat, kolik ulovených ryb si chytil a kupříkladu kolikrát jsi v noci zdolával úlovek z lodě, nebo jen tak seděl a pozoroval noční krajinu. Je vidět, že asi nikdy. A mimo jiné, kdyby si raději nechal rýpání do 24H lovu a staral se (a tobě podobní)o věci které jsou dalece akutnější v tuto dobu jako např. pořádek u vody, omezení počtu ponechaných úlovků, zvýšení mír a hájení jednotlivých druhů atd. atd. atd. Dnes jsem diskutoval na toto téme se zástupci CHKO a shodli jsme se jasně. Kdyby si raději lidi všímali pořádku kolem vody a hlavně co se děje přes den! Takže prostě promiň, ale chytat v noci i s krátkým spánkem jde!

Robin | St 5.3.2003 13:42:41

TomL.: To jsi celej Ty; argumenty - to jo, ale pádný argumenty - to ne. Asi budeš muset džejárovi jednu fláknout.

Robert | St 5.3.2003 12:59:09

TomL: Jak spí strojvedoucí, to nevím. Ale když spím ve vlaku já, tak se musím před výstupní stanicí vzbudit. Analogicky se tedy musí kaprař vzbudit před záběrem. A protože to nejde, u vody se podle mne spát může, ale s vytaženými pruty. Howgh.

TomL | St 5.3.2003 12:58:46

Zdenek j. ml. - asi nějak špatně čteš - nevím jestli jsi zároveň u čtení i nespal. To bych pak pochopil.
Pro úspěch tedy ještě jednou: přijde ti normální řídit auto a zároveň spát? Mě ne.
A stejné to mám i s chytáním ryb a spaním zároveň. To prostě nejde!!

Zdenek J. ml. | St 5.3.2003 12:44:07

To Vám jde, neustále rejpat a povídat argumenty. Ale aby jste řekl někdo pádný argument to ne!

Zdenek J. ml. | St 5.3.2003 12:42:47

Tom: To víš že sem hrozně utlačovanej, možná bys ani nevěřil jak moc. Mám z toho děsný mindráky a po večerech pláču. No a jestli ty máš posraný tělo tak já tedy ne, spím totiž pod deštníkem víš? :-)

TomL | St 5.3.2003 11:00:37

Robert - z karty bohuzel nejde poznat, jestli jsi strojvedoucí. Pokud ano, tak jsem prave hodne pochopil.

Robert | St 5.3.2003 8:31:18

TomL: Ale jet v noci vlakem a spát jde docela dobře:-)

TomL | St 5.3.2003 8:25:52

Zdenek J. ml - ty seš vlastně neuvěřitelně utlačovanej člověk. Chceš chytat 14 dní v kuse a to posraný tělo tě nutí spát.
Je tvojí biologickou potřebou ve spánku chytat? Přijde ti normální jezdit v noci autem a zároveň spát? Ono to jaksi nejde, co??

Lumír | Po 3.3.2003 21:03:50

Souhlasim se Zdenkem. Chytani v noci po delsi dobu musi byt zakonite provazeno spankem rybare. Pokud hlasicem nikoho nerusim a ulovenou rybu navic pustim,zase tak moc se snad nestane. I kdyz chapu tvou namitku. Chapu,ale neztotoznuji se s ni. Tvuj nazor Ti vsak neberu.

Zdenek J. ml. | Po 3.3.2003 19:05:21

Z.N. Též používám při lovu háčky bez protihrotů. Nevím, ale pípáky na břehu a sebelepší výbava mi nepomůže k tomu, abych někdy u vody neseděl 14 dní bez záběru. A když rybu chytím tak ji pustím. Dle mého názoru na tom není nic nesportovního. Proc se nesmi jezdit v noci autem, kdy se srazí spousta zvěře, přejede spousta žab atd? Přeci pokud se chovám v noci u vody slušně (nechlastám, nedělám vatry, neřvu, atd což někteří rybáři dělájí běžně ve dne a je to v pořádku) nikomu tím neublížím. A pokud několik hodin spím a zvuk příposlechu mě bezpečně vzbudí nevidím v tom opět nic zlého. Samozřejmě za předpokladu, že ryby chycené v tuto dobu a tímto způsobem (vlasová metoda) pustím zpět.

Z.N. | Po 3.3.2003 12:00:28

Lumír: Jistě, spánek je biologickou nutností, ale není nutné mít ve spánku nastražené pruty. To je jen a jen Tvoje vůle. Já bych z takového úlovku dobrý pocit neměl. Je to ovšem věc pocitu, já to pociťuji jako nesportovní chování. Mám naopak pocit, že oproti rybám využíváme spoustu technických a technologických vymožeností a že bychom měli šance na obou stranách poněkud vyrovnávat. Proto při lovu na mušku i položenou používám např. háčky se zamáčkutými protihroty. Je to ale jen otázka pocitu a přístupu k lovu.

Zdenek J. ml. | So 1.3.2003 18:05:44

Lumir: Souhlas.

Lumír | So 1.3.2003 10:44:48

V podstate s Tebou souhlasim. Pouze bych v urcitych pripadech nepovazoval 3.prut za nadbytecny a nevidim nic nesportovniho na spani u prutu. Lov kapru,zvlaste tech vetsi je dlouhodobejsi zalezitost. Kdyz jsem na rybach tyden treba v zahranici,tak proste nevydrzis nespat. To je z bioligickeho hlediska nemozne. Pres den je takove horko,ze neusnes a v noci zerou kapri. Nekdy ale spat musis. Ja nevim,je to vec nazoru. Nebudu Te presvedcovat. Ale jsem rad,ze jsme se na tolika vecich shodli. Clovece vcera jsem se bavil s par cleny naseho vyboru a vedli jsme rec na tema zavedeni horni miry kapra. Mam pry sepsat sve pozadavky a prednest je na vyborove schuzi. A nevypadali,ze by byli nejak extra proti. Mam z toho strasnou radost. Sice se to mozna nepovede prosadit,ale musi se zacit neco dit. tak to dal nejde.

Z.N. | Pá 28.2.2003 12:59:59

Lumíre: asi jsem se v Tobě mýlil, ale měl jsem z Tvých předchozích výroků pocit určitého ataku demokratických principů a benevolence v narušování právního prostředí, což obojí je pro mne nemilé. Jinak ovšem plně respektuji snahu o demokratickou změnu RŘ některými skupinami rybářů. V krátkosti mé nazory jsou ve zkratce asi takové: sám chytám "chyť a pusť" ale nikoho bych nechtěl k tomu nutit RŘ, jsem pro zvýšení min. lovné délka kapra a stanovení max. délky pro ponechání ulovené ryby, jsem pro omezení počtu ponechaných ušlechtilých ryb, nevadí mi zavážení a používání echolotů, ale třetí prut považuji za nadbytečný, strašně mi vadí nepořádek a odnášení většího než povoleného množství úlovků, vadí mi bójky na krmných místech; ani bych neměl nic proti 24 hod. lovu, kdyby by to nebylo, jak je všeobecným zvykem, praktikováno spánkem lovícího rybáře se zapnutým příposlechem hlásičů, to kritizují jako, podle mého soudu, vrcholně nesportovní chování. Navíc mám odpor k přechovávání ulovených ryb v jakémkoliv vezízku i při jejich pozdějším vrácením vodě.

Lumír | Čt 27.2.2003 19:19:16

Takze jsem si to zjistil a mas pravdu,omlouvam se za sireni mylne informace. RŘ je tedy na urovni zakona,ale stejne-zakona z roku 1963. V dnesni dobe je naprosto nevyhovujici. Ty si myslis,ze se zakonem o rybarstvi je vse v poradku? Nic bys nezmenil? cau Lumir

Z.N. | Čt 27.2.2003 7:32:26

Lumír: máš svérázné názory ale chabé znalosti; rybářský řád je právní předpis ať se Ti to líbí nebo nelíbí

Lumír | St 26.2.2003 19:46:04

Co je na zakazu ctyriadvacetihodinoveho lovu demokratickeho??? Je to zastaraly a nevyhovujici zakaz. Tak se nabizi moznost reagovat na ni rovnez zastaralym zpusobem. A omezeni doby lovu neni zadnym pravnim predpisem nybrz vyplodem totalitni ery ryb.svazu. V zakone to zakotveno neni. Proto prosim neprekrucovat..

Z.N. | St 26.2.2003 13:17:53

Lumír: nechci filosofovat, ale srovnávat středověký despotismus panovníka a demokracii je poněkud zcestné; nicméně od prvopočástků demokracie platilo, že demokratické zákony se dodržovat musí; pseudodemokratickými úvahami o možnosti nedodržovat nevyhovující právní předpisy jen poškozujete snahy CC u lidí, kterým nejsou demokracie a právní stát hlostejné

Lumír | Po 24.2.2003 20:43:31

to Zdenek-ses prvni,kdo se do diskuze zapojil timto zpusobem. Dekuji ze si to ozivil:))