Muskarsky navijak s velkym prum. civky

Shanim navijak na snuru 7/8, nevim jestli je realna cena tak kolem 4500 za kovove provedeni. Pokud nekdo nejaky obdobny vlastnite, dejte mi prosim tip. DikyAutor diskuse: MichalR - , 25.5.2002 muškaření - náčiní, doplňky

0x v oblíbených a 0x v ignorovaných.

Nemůžete zapisovat do této diskuse, protože nejste zaregistrován nebo přihlášen.

NBobo | Po 10.6.2002 13:26:30

Pozri sa na ten Orvis . Na Slovensku stoji okolo 3500 a je kovovy.

Ndoktor - Profil | St 5.6.2002 14:51:38

Mám největší Modulu od BFR rok a půl a jsem spokojen.

NRoyal Wulff | Út 4.6.2002 9:12:55

PB> Ja si navijaky nevyrabam, len som konstatoval, ktore kategorie su na akej kvalitativnej urovni. Mas pravdu, je to drahe, titanovy Charlton stoji par tisic $. Hlinikovy Abel stoji od $ 260 po vyse tisic, ale je to investicia na cely zivot a zaruka bezproblemovej prevadzky.

NPB - Profil | Út 4.6.2002 7:50:38

RW: už jsi někdy soustružil titan? Já jo, ale nikdy bych nechtěl dělat (byť jen pro sebe) cívku z kovaného titanu. To je práce tak na tři až čtyři hodiny při spec. vybavení. Tzn. jen za práci a nástroje tak 1 200,- až 1 500,-, bez vrtání, materiálu (ten je taky pěkně mastnej), futer atd. Nevím jak kdo, ale já si na navijáky a muškařské zvlášť nešlapu ani s nima naklínuju auto při výměně píchlé gumy.
Soustružené navijáky z kovaného duralu (AL+Cu+nicotně dalších) ano, ale je to samozřejmě luxus.

NRoyal Wulff | Út 4.6.2002 7:26:49

Najlacnejsie ( a najmenej kvalitne ) su navijaky z plechovych vyliskov a plastu. Kvalitnejsie su odliatky z hlinikovej zliatiny, este lepsie su odliatky opracovane ( sustruzene ). Na vrchole su sustruzene navijaky z valcovaneho materialu ( hlinikova zliatina, alebo titan ).

NPB - Profil | St 29.5.2002 12:18:39

MichalR: musel bych to vidět, ale spíš jo. (80%)

NMichalR | St 29.5.2002 12:12:58

PB: Tak to si me potesil, doufam, ze zrovna na ty civky je to nejakej dobrej matros.

NPB - Profil | St 29.5.2002 10:53:30

V oboru plast - kov se pohybuju už dost dlouho a odpovím takhle: u obojího je kvalita a levné náhražky. Já např. vyrábím převodovky pro modeláře. Převod. poměr 1:4,5 a používám na ozubení speciální plast, důvod je jednoduchý: vydrží daleko víc než běžná mosaz. (Otáčky motoru se pohybují okolo 30 000 ot/min. a používají se při všech teplotách našich končin, bez problémů -třeba při 15°C). Netvrdím, že na převody rybářských navijáků by to bylo pravé ořechové, ale cívka mušáku? Proč ne, když to nebude od podezřelého výrobce.

NMichalR | St 29.5.2002 10:24:10

PB: Driv nez plast?

NPB - Profil | St 29.5.2002 6:40:01

MichalR: Některé slitiny hliníku ano, a řek bych, že jejich použití je čím dál častější.

NMichalR | St 29.5.2002 6:18:30

G.Moolis: No nevim, vrozena neduvera, kov je kov, ten nikdy nemuze zkrehnout.

NFrK - Profil | Út 28.5.2002 22:09:08

A ryby? Chová je také někdo z Vás nebo jen lovíte?

NG.Moolis - Profil | Út 28.5.2002 16:19:58

MR: Co máš proti plastu?

NMichalR | Út 28.5.2002 10:08:39

G.Moolis: Siman ma na svejch strankach BFR Modula, ten se mi libi, ale ma plastovou civku. Cena je asi 4600. Je v tom i jedna nahr. civka. Pise tam, ze BFR dela navijaky i pro Orvis, Redington, St. Croix, Cortland..... Mam jeste nabidku na Snow bee,ale musel bych 2 mesice pockat. Ten je celokovak a moc peknej. Diky.
TomL: Vajgly musej bejt z doutniku, pres cigaretovy to projde.

NTomL | Út 28.5.2002 8:50:31

Videl jsme novy grafirovy Vision asi za 1 700 a zdal se mi lepsi nez BFR - pred nakupem navstiv Zemaka - pred vchodem ale vajgly do usi.

NG.Moolis - Profil | Út 28.5.2002 8:34:46

Redington, asi ještě nějakej zbyl u Kajmana v Praze, mám takovej dojem.
Taky Okuma Integrity nebo jak, ta je kovová, až to není hezký.
Osobně bych šel (kdybych šel) do BFRka, sice není kovový, ale přijde mi docela v pohodě. Cena náhradních cívek je dost podstatná, bych řekl.