NMrKos - Profil | So 30.6.2007 11:34:34
Marek211: co myslíš?
NMrKos - Profil | So 30.6.2007 11:34:06
sliver: manažer nejsem... to že důvod nevidíš ještě neznamená že je to správně...
jsem škaredý ůchyl ...
Nsplavek - Profil | Pá 29.6.2007 18:58:41
Je to pouze akademická diskuze,pokud bude rybářský řád umožňovat rabování vody tak nemá cenu spekulovat kdo je a kdo není masař.Nejsem zastáncem chyť a pusť,čerstvá a dobře upravená ryba patří do mého jídelníčku,ale mám své zasady za které nejdu.
Noliv - Profil | Pá 29.6.2007 16:33:51
pravda pravduca, cerstva ryba je proste naj....ale vsetko s mierou. Tiez som zastancom C&R ale z mierou, minuly rok som si vzal dve ryby....:-) nemam cas to cistit atd ale tento rok sa to zmeni, ak sa konecne dostanem na ryby :-)
Nsliver - Profil | Pá 29.6.2007 16:09:26
MrKos - nejsi ty manager přes prodej ryb v Tescu ?Nevidím jediný důvod , proč bych měl žrát šestkrát rozmražené , dva roky staré ryby z jakéhokoli marketu .Mám vyloženě radost z toho , že upravím a sním vlastnoručně ulovenou rybu . Myslím , že totální CH a P je velmi škaredá úchylka .
Ntomsa - Profil | Pá 29.6.2007 15:49:58
x.y.c.h.t.-Ani se nedivím. Takový kapr se musí vyudit.
Nx.y.c.h.t. - Profil | Pá 29.6.2007 14:32:55
To já zase slyšel a viděl fotku vykuchanýho 106cm kapra....prej z něj ty pitomci udělali řízky a výsledek? Žrát se to nedalo
Nmalamut - Profil | Čt 28.6.2007 23:27:33
tulo: požádám ho to, aby ti to potvrdil, pokud bude chtít, ale věřím mu, je to záležitost stará asi 6-7 let, myslím, že to byla ustavující schůze, dělali jsma si z něho prdel že místo občerstvení tam chroustají koule, kluci se vrátili s tričkama a byli in. Nehodlám nikoho soudit, nicméně za to co dělám u vody se nikdy nestydím a na nic si nehraju a spíš bych se styděl za lež než za odnesenou rybu, přeju mnoho úlovků.
All: díky za názory, s mnoha z nich se ztotožňuji a přeji hezké léto u vody.
Npytlák - Profil | Čt 28.6.2007 21:50:19
Masař je pro mě člověk kterej bere naprostou většinu těch ryb co má právo si ponechat...
Bohužel je to většina rybářů. Posuzovat to podle toho že chytá na krmelec s medovkou je blbost. Několikrát jsem viděl kapraře s náčiním za desítky tisíc co brali všechno a naopak krmítkáře co rybu dokázali pustit. A jinak pokud bych měl chuť na kapra tak ho s klidným srdcem zmasím a rozhodně si ho nepůjdu koupit do tesca... Ale taky bych si ho nešel chytit den po násadě. Tam je to jak na jatkách.
NGeorgino - Profil | Čt 28.6.2007 21:36:42
pouštět ryby a pak si je kupovat v Tescu je čistočistá magořina a za tím si stojím
Niwanhoe - Profil | Čt 28.6.2007 21:32:20
MrKos - znám spoustu lidí, co ryby z Tesca nežerou :-))
NMrKos - Profil | Čt 28.6.2007 21:13:35
scopi: proč zrovna fanatici? jen se na tu rybu ve " své " vodě nedívají jako na žrádlo... to je celé... každopádně bych je neodsuzoval...
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 20:54:54
omlouvám se za 2krat poslane..
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 20:54:12
tak to sou až fanatici do chyt a pust, není to normalni..
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 20:54:11
tak to sou až fanatici do chyt a pust, není to normalni..
NMrKos - Profil | Čt 28.6.2007 20:08:44
scopi: to se Ti teď trochu popletlo... znám spoustu lidí kteří nachytají za měsíc více ryb než Ty za rok a přitom si ryby kupují třeba v tom Tescu...
Ntulo - Profil | Čt 28.6.2007 19:20:22
malamut-mužeš byt přesnějši s tim členemCC a navrhem na schuzi???Opravdu pochybuji o pravdivosti tvych vět.
NTORARYK - Profil | Čt 28.6.2007 19:02:15
scopi»mno možná jednou :-).Asi v můj lov
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 19:01:06
TORA: ty tvé štičí řízky sem tady viděl už asi 10krát. (ale sranda)
NMiki 1 - Profil | Čt 28.6.2007 18:58:20
Masařka nebo spíš masař: Pro mne je to označení rybáře který chodí k vodě pro maso a snaží se nachytat za každou cenu.Jak je poznám? Například se stačí se projít okolo řeky po nasazení kaprů.Za týden tam už nenajdete ani kapry ani masaře.
NTORARYK - Profil | Čt 28.6.2007 18:58:09
třeba loni jsem si odnesl jen jednu štiku,2 kapry,a pak už asi 5 okounů (na gril).Já to maso stejně nemusím
Ndujac - Profil | Čt 28.6.2007 18:56:57
TORA,scopi:ne že bych měl ty vydry co se dou odchytat rád,nesnáším je,ale tyhle ku*vy,co dokážou zabít takovou rybu by zasloužili min.zašlapat do země.Navíc ten bastard má prej vercajk jak víno,tak by si člověk mohl myslet,že je to "kaprař",žádnej krmítkář...
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 18:55:12
podle mě nejsou masaři ani ti, co si za rok odnesou třeba 30 kapříků, když ty ryby jí a mají třeba 80 docházek k vodě, tak proč ne...
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 18:50:39
TORARYK: to jo,
NTORARYK - Profil | Čt 28.6.2007 18:48:12
scopi»je to všechno fakt pravda..Ale "nikdy" se to nesmí přehánět.Tam u nás je kemp pohoda-jsou tam pivní skauti,co opékají 30ti cm kapříky na sudech.Těmto hajzlíkům bych urazil ruce!..
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 18:47:58
dujac: já na vlastní oči viděl, jak dával borec na "sedmičce" po hlavě kaprovi 93 cm a kolem 20 kg - no to je hrůza...
Ndujac - Profil | Čt 28.6.2007 18:45:36
TORA:Moc másla..já si taky občas rybu vemu,napsals to dobře,jen konstatuju,že si prostě provokatér :-) ,to není nic špatnyho
Ndujac - Profil | Čt 28.6.2007 18:42:10
Včera mi vykládal v práci jedem řidič,že jeho mladej(žádnej starej výplod socialismu) dotáhl dom z Novych mlýnů 98 kapra a sežrali ho!!V tomhle případě zlati strejdové,co se odchytaji násadákama,tohle už je na rýč za krk...
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 18:40:52
TORARYK: to víš že to je blbost, někteří tady jsou dost citlivky a aby úspěšný rybář si kupoval ryby v tesku, to je kec jak hrom. Věřím, že ti kdo tady vo Tescku furt prndají, si nejsou schopni rybu chytit na svazovce (záminku hledají v metodě chyt a pust), a tak chodi tajně kupovat ryby do Tesca.......To víš že je normální si sem tam rybu vodnést, a když tu někdo někomu nadává za kapra 50 cm, jakou zmasil krásnou rybu, tak to není rybář, ale vůl, a to je i ten, kdo mi na tento přízpěvek zase napíše tisíc komplimentů...(PS: ten tvůj smaženej vypadá opravdu dobře)
NTORARYK - Profil | Čt 28.6.2007 18:40:48
dujac»něco je špatně?
neříkej že ti ten obrázek nedělá chuťe :-))
Ndujac - Profil | Čt 28.6.2007 18:35:56
TORA:ty si prostě provokatér každým coulem :-)
NTORARYK - Profil | Čt 28.6.2007 18:31:49
jirka mz a pod,mají pravdu..Ryba je zdravá.Obsahuje stopové prvky,a velké množství vitaminu D...Je přece kravina,kdž si zajdu třeba do tesca,a rybu si tam koupim.Je to přece blbost když jsem rybář ne?!.Samodřejmě že se to nesmí přehánět.U mě je to: 80% ryb pouštím
20% ryb zmasim
To znamená že sežeru za rok cca 10 ryb.Př: 3 kapry (pokud nějakého chytím)
1-2 štiky
1-2 líny (výborné maso)
zbytek už jsou nějaký okouni na gril :-)
Ndujac - Profil | Čt 28.6.2007 18:29:36
Haninka:nechceš změnit přítele?? :o))))
NCottus - Profil | Čt 28.6.2007 17:37:17
Petrson: kdopak ty masaře,pytláky k tomu vede?.....není to snad cílená činnost?
Před časem jsem sehnal z líhní pár vyřazených matečáků...2x větších než míra..
jaké pak bylo moje překvapení , když si místní tyto ryby brali domů a některým pak končili i v popelnici( rybu dotyčný nejí)...a to všecno na místním obecním rybníce...
Nfredyn - Profil | Čt 28.6.2007 15:11:58
Klasicka mluva masare:
,,V sest rano sem nahodil a v osum uz sem mel dva kapry tak sem musel jet dom."
,,Vzdycky sem tady nachytal plny vezirek cejnu na zavinace, ale ted uz ani ti cejni neberou."
NPetrson - Profil | Čt 28.6.2007 15:06:28
Tohle slovo a různé jeho mutace jsou na MRKu permanentně skloňovanými evergreeny. Většinové plénum myslím dospělo k názorovému vyústění, že masař / masařka je rybář, který vezme vše, co uloví a zároveň mu to dovolují limity. Prostě ti borci, co už za hodinu jdou zpět od vody, protože i jim to náhodou bralo a "odchytali" - neboli právě táhnou v síťovce kapry 36 a 38 cm. Nedej bože, když se jim do úlovku připletou nějací líni, tloušti, okouni a pod., protože zpravidla vezmou vše, co se do těch 7 kg vejde. Dost dobře nechápou, proč by nějakou rybu, na niž mají dle RŘ právo, měli pustit. Zřejmě při jistým způsobem omezené mentalitě vnímají nastavené limity jako povinné.
Naopak, za masařku nepovažuju lovce, který vezme rybu jen občas a nedělá mu problémy většinu úlovku vrátit vodě.
Lovec, který bere nejen vše, co normy dovolí, ale ještě je překračuje, je regulérní pytlák, zde myslím slovo "masař" již není na místě.
Nmalamut - Profil | Čt 28.6.2007 14:06:34
LudaT: nečekal jsem, že otázka přinese něco dobrého, ani uznání za originalitu, jen jsem zvědavý na názor jiných lidí než těch, se kterými jsem pravidelně na rybách, nehodlám nikoho soudit, ani nemůžu :-)))))
NLaci - Profil | Čt 28.6.2007 14:00:46
jeden hospodár a ryb. stráž zároveň ma išiel kontrolovať raz v máji na rybačke ale najprv si pekne vytiahol treti a štvrty prut čo mal hodený na živú rybku a poď ho :)))), som sa nevedel zdržať smiechu
Nfredyn - Profil | Čt 28.6.2007 13:54:20
LudaT- prene tak nejak :o)
Nšlapeto - Profil | Čt 28.6.2007 13:38:56
fredyn:krmitko neni spatny ,ale zda se mi ze kdyz na nejakou hubenou vodu hodim ten delobuch ,tak to ty ryby spise vyplasi....
NLudaT - Profil | Čt 28.6.2007 13:38:51
scopi - ® Čt 28.6.2007 12:59:39
no já si jídlo ochucuji radši něčím jiným než masařkama. :-))))
Malamut: tadle otázka tu byla několikrát a nikdy nic "dobrýho" nepřinesla. Masař je relativní pojem pro někoho kdokoliv kdo vezme rybu pro druhýho rybář co vezme víc než xy kg. Pro mě je to ten kdo chodí od vody naštvanej, když nic "konzumního" nenese domů, a ten kdo rozdává ryby po známejch a "naoplátku".
Nfredyn - Profil | Čt 28.6.2007 13:35:49
Kosmak- jojo
slapeto- kdyz sem zacinal bylo krmitko docela uspesne, chytl sem vzdy nejakeho toho cejna nebo plotici a kapr prisel taky ale ted na krmitko chytnu jen ty plotice a kapr neprijde, nebo jen maly, casy se meni.
Mimochodem jeden funkcionar z naseho svazu byl pristizen se zasackovanym podmerecnym kaprem.
Nšlapeto - Profil | Čt 28.6.2007 13:35:27
sliver:Takovej uzenej kapr je vybornej ale komu se ho chce udit a kuchat.............
Nsliver - Profil | Čt 28.6.2007 13:32:58
Kdo by taky žral ty smradlavé kapry , že .
Nšlapeto - Profil | Čt 28.6.2007 13:28:50
ferdyn:Taky vedle mne sedel chlap....tak 60let . A domu si bral 3 kapry kolem 45cm. Jinak ja taky obcas chytam na polozenou (jak ty rikas "bobkarim") ale nepouzivam krmitko....a domu jsem si nevzal zatim zadnou rybu (krome nastraznich ploticek) a to jsem na feedera letos chyt dost kapriku kolem 50.
NKosmak - Profil | Čt 28.6.2007 13:23:50
fredyn - jasně chápu, jen kdyby jsi přiložil ten text k té fotce hned, vypadalo by to jinak. Měj se a lovu zdar.
Nfredyn - Profil | Čt 28.6.2007 13:21:18
slapeto- ja taky ne, na krmitko taky obcas chytam, za par dni jedu na Hartu a tam budu 3 dny krmitkovat az k zblazneni, proste si jedu zachytat, ale pozor, ne masarit.
NLaci - Profil | Čt 28.6.2007 13:18:14
Dozviem sa od nejakeho decka že včera tu boli 2 rybári a nachytali 21 kaprov za večer, dúfam že väčšina by ich pustila oni však nie, a už sa tešia ako to pozajtra zopakujú
Nfredyn - Profil | Čt 28.6.2007 13:17:45
Kosmak- vis ono to neni jen o teleskopech, nikdy bych nikomu nenadaval kdybych ho neznal, tady vedle toho pana sem totiz cele odpoledne sedel a povidal si s nim, mimochodem mi rikal ze letos ma jen jednoho kapra a ze hovno sadijou tak neni co chytat, ze minule roky uz mel v povolence aspon 30 kapru, tihle panove totiz sedeli na mich obou stranach takze sem to nemel za chvilu kam hazet a z neustaleho prehazovani medovek, ktere na hacku moc dlouho nevydrzi mi sla hlava kolem tak sem to zabalil a jel dom.A myslim ze jestli je nekdo masar neni vubec otazka penez, i takovy pan s delickama za tisice oblecen ve znackovem muze byt masar.A s tim kreslem za X tisic korun-napriklad ja mel vzdy takove to kresilko za 200,- ze supermarketu a nedavno se mi posralo tak ted sedim na takove te obyc. skladaci zidlicce s operadlem, ne ze bych nemel penize ale kupovat se mi nova zidle nechce, sou dulezitejsi veci, treba benzin do auta ve kterem se na ty ryby dopravuju, a aby nekdo nerekl ze se vozim autem tak jezdim i na kole, treba zrovna dnes na nem jedu.
Tak zdar a at vam ryby kousou!
Nšlapeto - Profil | Čt 28.6.2007 13:14:35
Fredyn: Nemyslim si ,ze kazdy bobkar nebo krmitkar musi byt masar....Je to preci nesmysl...
NLaci - Profil | Čt 28.6.2007 13:14:22
To že by si zobral niekto povolené dva kusy kapra je ešte celkom dobre, v mojom okolí platí u niektorých pravidlo, čo už je raz na brehu to späť nejde, nevadí že množstvo ulovku presiahlo povolene dva kusy, alebo so šťukami, no čo s nou si povie chlapik na druhej strane ramena ked zhltla dvojháčik a pridá chudáčku 40-ku k ďalším do sieťky veď 40 kusov 35-40 cm šťučiek vyváži pár 80-tok nie? :-)
NSteewee - Profil | Čt 28.6.2007 13:00:46
kabo- tu se toho vleze.Víc jak hektar amazonského pralesa na udržování těchle sr..ek nepadne, tak se to dá brát jako humor. Povinný folklór tohodle a jiných ...webů.
Nscopi - Profil | Čt 28.6.2007 12:59:39
masařka je žena - masař a velká hnusná, jídlo "ochucující" moucha.
NKosmak - Profil | Čt 28.6.2007 12:57:50
fredyn - hezké foto, jen nevím dle čeho soudíš masaře. Nevím kdo je na té fotce, ale může to být zrovna člověk který se k rybách chová s úctou a pouští je zpátky. Nebo si odnese jednu či dvě ryby za týden, měsíc....Né každej neoblečenej ve značkovým a s teleskopama je masař.
Dále co je pojem bobkař??? Každej rybář ať jde na kapry nebo na sumce je svým způsobem bobkař ať se vám to líbí či ne. Dle rybářského řádu se nesmíte od průtů vzdalovat daleko aby jste v případě záběru mohli s prutama včas manipulovat. To znamená, že každej si nosí k vodě židli, nebo lehátko. Né každej má zase na léhátko nebo křeslo za x tisíc korun. Hold někdo má jen rozkládací stoličku. A téžko budeš od rána do večera běhat kolem vody a ani na chvíli si nesedneš.
Můj názor je pouze ten, že každej rybář je svým způsobem bobkař.
Já osobně chytám na boilies, ale také na krmítko a nebo chodím vláčet nebo chytám z lodi. Beru si přibližně tak dvě až tři ryby za měsíc při svých asi 160 vycházkách ročně.
Nkabo - Profil | Čt 28.6.2007 12:52:56
Jaký má být přínos této diskuse???
Že Vás to pořád baví, jste jak malí kluci :-(
Nfredyn - Profil | Čt 28.6.2007 12:08:31
masarka je napriklad toto, jinym nazvem bobkar, krmitkar, nejde moc videt ale je to presne on
NSteewee - Profil | Čt 28.6.2007 12:06:14
ano, v 90-ti procentech za Ch a P stojí neschopnost úlovek správně zabít a dieteticky správně využít. V zbývajících 10-ti procentech případů je to už lenost se s rybou babrat, když si ji můži koupit a teď jde jenom o to, jak to doma obhájit- ty tisíce bez užitku. Tak si vymyslíme Ch a pusť , budeme za bohy a ne za blbce. Ubohé, ale reálné. Radši kdyby jste chodili chlastat a ne trápit rybu k vodě.
Pro autora otázky: krásná, konečně smysluplná otázka :-), smajlík, chííí
Nbrach - Profil | Čt 28.6.2007 12:05:12
Ano, každému, co jeho jest....
NHaninka - Profil | Čt 28.6.2007 11:54:59
brach: já tomu tak říkám s nadsázkou. Asi je to tím že jsem ženská, ale nezabiju ani mouchu (doslova), natož rybu. Teď jedem na dovču na ryby a to bude zase hádek: nechat rybu x nenechat. Ale na 99% vyhrávám já tak maji ryby štígro.
Nbrach - Profil | Čt 28.6.2007 11:36:32
Haninka: ryby nejsou vražděny (není třeba polidšťovat) a file pochází také z usmrcené ryby - nevíme, jakým způsobem...
Nmalamut - Profil | Čt 28.6.2007 11:25:54
Petr Havlíček: znám člena, možná dnes už bývalého, kterému a nejen jemu, to bylo navrženo na schůzi Carpclubu ČR. A znám blba (nečlena CCČR), který za litr prodal kapra 90+.
NPetr Havlíček - Profil | Čt 28.6.2007 9:56:44
malamut: jestli znáš některého člena Carp clubu ČR, který prodává kapry do soukromých revírů, tak ho sem napiš. Jestli ne, tak si odpusť narážky.
Nliborcarp - Profil | Čt 28.6.2007 9:30:03
MASAŘKA....................masí vodu,bere vše,nepustí nic.Rybu prodává nebo vyčenžuje za chlast.
NMrKos - Profil | Čt 28.6.2007 9:25:57
správná masařka se vyklube z masňáka... masař je člověk který chodí k vodě pro maso...