Njwkriz - Profil | So 31.3.2007 0:51:43
Vojtěch-ty vole! doufam že se sem dostane fotka to musela být nádhera
NVojtěch - Profil | Pá 30.3.2007 22:01:25
Kluci necte je již na pokoji - dokud to asi nevymře tak s tím nehnem, Já znám
důchodce - od vody. kapr 30 cm dobrý pro kočku . Hlavně ať se sezona vydaří.
Jo jinak na Pálevě se chyt candát 111cm - puštěn - na žížalu. tak co pro letošní sezonu vymýšlet. V.
NFishky - Profil | Pá 30.3.2007 21:58:36
boyscout: ...to budou ňáký erupce na slunku, každopádně je to jen odvar z toho, co bylo včera u Bio Salmonů, to byl nářez, tam padaly pomalu i rozsudky :)))
Nboyscout - Profil | Pá 30.3.2007 21:46:57
To je zase debata. Běžte všichni raději na ryby, uděláte líp....mám pocit že hodně z Vás už má asi absťák, jinak si tu smršť "velkých myšlenek" nedokážu vysvětlit :-))
NCottus - Profil | Pá 30.3.2007 21:29:53
Mám za sebou 3 roky VŠ geografie,,,
Takže vím, že sever - to je ode mě směrem na Valachy...(mám od tama manželku)
Ale jinak raději mlčím...je to i na mě moc...
NZajda - Profil | Pá 30.3.2007 21:26:19
ZN:Hodne dobryyyyyyyyyy:-)))
NZN - Profil | Pá 30.3.2007 21:20:59
drda:
byl, nebyl, pozor, nepozor, je potřeba vědět, kde je sever.
Cottus:
ty víš, kde je sever?
NCottus - Profil | Pá 30.3.2007 21:06:17
Jéžišmarjá...to je ale solidarita....už vidím některé činovníky jak oprašují tabulku s textem: " Rozděluj a panuj..."
Nmedvěd - Profil | Pá 30.3.2007 20:33:14
Pánové,Drda nemluvil o rybolovných způsobech,tudíš poznámky typu -nerozumíš tomu tak mlč nejsou na místě.Drda mluvil o lidech
Ndrda - Profil | Pá 30.3.2007 20:22:37
ZN: myslel jsem, že si na mě už dávno pozor dáváš :-)
Dlouho jsi tu nebyl.
NZN - Profil | Pá 30.3.2007 20:12:39
JKL:
A čemu by jsi se divil? Jenže nepřijde:-)
PS: ztráta času? Vážený virtuální příteli, ANO.
drda:
tak na tebe si dám příště pozor, to jsi fakt nemusel :-)
Ndrda - Profil | Pá 30.3.2007 20:01:26
ZN: teď mám jistotu, že jsem to napsal srozumitelně :-)
NJKL - Profil | Pá 30.3.2007 20:01:23
ZN: Náhodou, otázka splnila svůj účel. Třeba já už vím co a proč mi vadí nejvíc.. :-) Teď jen čekám na dopis s pruhem se zákazem přístupu k vodě. :-) Probírat tu princip práva bude asi ztráta času..... :-)
NRicci - Profil | Pá 30.3.2007 20:01:01
tulo: jádro klidně jmenuj.. Nejen tobě vadí :-)) Jen s tím plavačkářem a fídrařem jsi kapku vedle :-)))
Ntulo - Profil | Pá 30.3.2007 19:56:51
Ricci-bylo to v utery -a vadili mi keci plavačkařu a feedrařu-))))
Dalo by se řict jednoho nejmonovaneho jádra))
NZN - Profil | Pá 30.3.2007 19:56:38
JKL:
jasně nepadl kvůli hazardu apd. Ale padl kvůli principu, o který v tom porušování zákona šlo :-)
Myslím, že jsem drdu pochopil v tom, že nejde ani tak o to, jestli má někdo pravdu nebo ne, ale o formu podání či formu argumentace.
A s těma dědkama, hrobama apd., to posrali úplně. A pak příjde nějaký J.O.(Bass), a bude se snažit někomu něco namluvit o chápání:-)))
NRicci - Profil | Pá 30.3.2007 19:50:33
tulo: tak to jsi se musel od středy změnit.. :-)) Ve středu ti ještě vadili plavačkáři :-)) Nebudu se s tebou dohadovat.. Nikam to nevede a co hlavně nebaví mě to..
NDrahoš - Profil | Pá 30.3.2007 19:48:39
Tulo- Nepotřebuješ Hebrejského tlumočníka????))))))))))))
Ntulo - Profil | Pá 30.3.2007 19:46:38
Ricci-bohužel asi to nepujde-snažim se tě už dlouho nějak aspoň častečně pochopit leč marně-nevím čím to je??Ty jsi rybař ja jsem rybař ,tak kde je problem,ja nemam problem z žadnou skupinou rybařu ,nikdo mi nevadí ani nikterat neprovokuje,starm se sam o sebe.Tak popřemyšlej kde je ten zakopany pes)))
NRicci - Profil | Pá 30.3.2007 19:40:49
tulo: tedy do jazyka, kterým by jsi chápal :-))
Ntulo - Profil | Pá 30.3.2007 19:40:05
Ricci-do češtiny ne,s tou ja měl vždy problemy a kazila mi pruměr ve škole.
NRicci - Profil | Pá 30.3.2007 19:37:56
tulo: neurazím tě, když s tebou budu souhlasit.. Ve vedlejší otázce jsi předvedl své IQ až dost.. Pokud by jsi to potřeboval převést do češtiny tak aby jsi to pochopil rád to pro tebe udělám..
NJKL - Profil | Pá 30.3.2007 19:36:13
ZN : Já to čekal :-) , ale je to složitější - v kostce - ....z hlediska vyššího principu mravního.... psal již dříve jmenovec kolegy Drdy. Ale on bolševik nepadl kvůli nedodržování např. zákona o hazardních hrách či obchodního zákoníku.
Ntulo - Profil | Pá 30.3.2007 19:36:03
Ricci-nepochopim,nejsem určitě tak chytry hoch jako ty a tve rychle šipy z B.Jadra))
NJ.O.(Bass) - Profil | Pá 30.3.2007 19:34:33
Drda:Bohužel kolego nic jsi nepochopil.
Fishky:Že tě ještě baví na tyto příspěvky reagovat.
MRKnato:Pláčeš dobře pane kolego a dlouho,ale na špatném hrobě.
Ntulo - Profil | Pá 30.3.2007 19:34:32
Drda-přebiram,ale v některych věcech nesouhlasim.Neřikam že v některych věcech nemaš pravdu.
NRicci - Profil | Pá 30.3.2007 19:34:20
tulo: máš pravdu.. Na tobě jsem se pobavil v týdnu.. Však ty víš.. :-))) Přečti si ještě jednou pořádně drdův příspěvek a zkus ho pochopit.. Až to uděláš tak tu husu pochopíš :-)))
NRicci - Profil | Pá 30.3.2007 19:33:08
drda: jinak napsal jsi to velice pěkně a výstižně.. Podobně jsem se to snažil vysvětlit Kocháčovi.. :-)))
NFishky - Profil | Pá 30.3.2007 19:32:42
JKL: Otázkou by bylo, co by řekli třeba vlci na tak neskutečně "geniální" zákon, který by zakazoval lov, když přijdou z práce a nemají prostě kdy jindy se přes den dostat k vodě?! :)) Chtě nechtě, zákon je nevyhovující, srovnávat přírodu nebo selský rozum s hloupostí nelze, jsou to dvě rozdílné věci (asi jako bílá a černá...)
Ntulo - Profil | Pá 30.3.2007 19:32:23
Ricci-proč husa??Určitě se o nas baviš i jinak))
NZN - Profil | Pá 30.3.2007 19:31:46
drda:
dobrý, fakt dobrý. Není co dodat.
JKL:
programové porušování zákona přineslo např. pád bolševika. Bezesporu velice záslužné porušování zákona a pravidel.
Ndrda - Profil | Pá 30.3.2007 19:31:43
tulo: není důležité co myslím já. Důležité je, abyste mysleli vy, kterým byl můj příspěvek určený.
Všechno, co jsem chtěl, jsem tam napsal. Přeber si to.
NRicci - Profil | Pá 30.3.2007 19:30:01
tulo: že by potrefená husa zakejhala? :-)))
NJKL - Profil | Pá 30.3.2007 19:27:27
Vlci, opice, včely, mravenci- nebo třeba křováci, starověcí Číňané, Mayové, Peršané - a další - neznali či neznají výraz demokracie. Ale znali či znají zákon.
Ntulo - Profil | Pá 30.3.2007 19:27:12
Drda-mysliš jako něco ve stylu -když budete hodní tak vam to časem povolíme??
NFishky - Profil | Pá 30.3.2007 19:26:03
MRKnato: Mě zas moc normální nepřipadá, když se navážíš do způsobu lovu, o kterém toho evidentně moc nevíš. Že se ti nelíbí kapraři, je tvůj problém (spíše psychického rázu) než jejich. Chytáš na mušku? Chytej! Chytáš s anglánem? Chytej! Chytáš a čučím u toho na špičku? Tááák chytej! Chytáš potahujíc imitaci? No a proč ne?! Ale nechápu, proč by lidé, kteří vidí krásu rybařiny v lovu za soumraku či v noci a klidně z bivaku měli být za to odsuzováni... proč?
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 19:19:48
JKL : až na to, že tak vznikla naše republika v osmnáctým a pak padla železná opona. Jasně, ale to s tím souhlasila většina, proto je to možno označit za demokratický vývoj.
NPvl - Profil | Pá 30.3.2007 19:12:25
MRKnato : S dělením máš pravdu ! Mrkni schválně do muš., fedr.atd. . kolik tam chodí kaprařů vyrypovat !!
NJKL - Profil | Pá 30.3.2007 19:10:22
drda : Není mnoho co dodat. Snad jen to, že programové porušování zákona ještě nikdy nic dobrého nepřineslo. Rozhodně ne jeho změnu.Zákon je ve své podstatě vymezení pravidel chování komunity - roje, smečky, tlupy, klanu .....Jeho porušení znamená ohrožení života - v přírodě následuje po porušení zákona okemžitý a často tvrdý postih. My už jsme bohužel zdegenerovaní ... a doplácíme na to.
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 19:06:52
Fishky : podle mě není normální toto posuzovat okem ryby, ale pohledem člověka, který tvoří rámec rybařiny a dělá to kvůli sobě a s jasným záměrem a je jedno jestli dobře, nebo špatně. K tomu aby se "to" dělalo dobře, je dělení kaprař, muškař, feedrař, bezpředmětné.
NSp. - Profil | Pá 30.3.2007 19:06:03
MRKnato:možno je to tym.Ja sa vyjadrujem s môjho pohladu,ako to chodi u nas.Jasna vec že sa najdu vynimky.
NUnca - Profil | Pá 30.3.2007 19:04:05
drda : Ano, máš úplnou pravdu. Lepší podmínky pro kapraře tady ještě dlouho nebudou. Na to aby byly by je někdo musel navrhnout a schválit. Ale kdo je navrhne když kapraři na schůze svazu nechoděj? Oni totiž ti kapraři radši budou blbě kecat a brečet tady na MRKu. To si prostě dělaj sami.
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 18:59:14
Sp. : asi nelovíš na vodách ČRS, kde týdení výprava "Carp teamu" zdevastuje okolí, vyžene vše živé okrem kapra od vody a co ti rybáři tam budou asi celý týden dělat? Zcela jistě nesedí s rukou nad prutem, aby nepromeškali záběr....
NFishky - Profil | Pá 30.3.2007 18:55:52
MRKnato: ...vůči rybě se mi zdá být 100 krát víc férový kaprař, co chrápe v bivaku, než vláčkař co má na rapalce dva trojháčky. Jenže kapraři nevyrypují v přívlači, aby se příznivci cukání s imitacemi chovali krapet šetrněji, ani nevopruzují u plavané či zmyzolovců, ale obráceně se to již stalo jakýmsi hitem :))) krapet tolerance a selského rozumu a vše půjde i bez konfliktů...
NSp. - Profil | Pá 30.3.2007 18:54:04
MRKnato:taku blbosť som dlho nečital.Na ryby sa chodi kvoli rybam a nie kvôli nejakemu volejbalu,alebo chlastačke.Ste odo mňa dosť starši ale taku blbosť by som nikdy nenapisal.
Ncarpio - Profil | Pá 30.3.2007 18:53:59
Přestože se považuji za kapraře, a ne vždy toho nejčestnějšího a nejspravedlivějšího , bohužel musím dát za pravdu drdovi ...
Ndrda - Profil | Pá 30.3.2007 18:45:06
Omlouvám se zadavateli, že jsem tímto příspěvkem poněkud mimo otázku (i když s tímto tématem, byť vzdáleně, bude také souviset), ale nejsem to já, kdo se jako první od tématu odklonil.
Vážení kapraři,
mám mezi vámi, doufám, pár kamarádů a těch je mi líto. A je mi líto i všech ostatních slušných kaprařů, které sice neznám, ale o kterých jsem přesvědčen, že existují a snad jich dokonce není tak málo, jak by se třeba tady na MRKu mohlo zdát.
Je mi líto toho, že si tito rybáři velmi pravděpodobně ještě dlouhou dobu nezachytají ani non stop a tím méně na 3 pruty, protože se valná část z vás stará o to, aby se tak nestalo.
Hlavním důvodem, proč se vám nedaří uvedené změny prosadit, totiž nejsou ti, jak se tady někteří mylně domníváte, kteří by vaše snahy o změny mohli akceptovat, navrhnout a schválit, ale neudělají to jen proto, že nerozumí moderní kaprařině a taky proto, že to jsou dědci nad hrobem, vylízanci, debilové a já nevím, jak ještě jinak tyto lidi častujete. Domnívám se, že hlavním důvodem jste vy sami.
Ano právě velká část z vás působí v této věci kontraproduktivně zcela v souladu s heslem: čím hůře, tím lépe.
A pokud to ještě někteří z vás vylepší tím, že se starají o to, aby byli hodně vidět (a to nejen tady na MRKu), je neštěstí dokonáno.
Arogance, hulvátství, nefér jednání, úmyslná porušování BP resp. RŘ a jejich nestydatá prezentace na tomto nebo i jiném serveru atd... To jsou prostředky, kterými mnozí z vás dokonale vládnete (někteří možná i rovnou všemi uvedenými) a které zapřičiňují, že ztrácíte (teď by zde možná někdo očekával slovo "glanc". Ano, ten taky ztrácíte, ale to není pravý důvod vašeho neúspěchu) případné spojence z řad nekaprařů. A to nejen proto, co někteří předvádíte přímo u vody, ale i proto, co v posledních několika měsících předvádíte zde.
Takže nehledeje chyby u druhých dřív, než odstraníte ty svoje.
Pokud mi někteří teď budete chtít nadávat (a jsou mezi vámi v tomhle ohledu opravdoví kadeti) vězte, že já za tento stav nemohu, já ho jen popsal :-)
A na to mně ty 3 roky rybaření stačí.
Ale jinak si klidně poslužte, pokud se vám uleví a pokud si myslíte, že tím věci pomůžete. Kdybych si ale mohl vybrat, volil bych, svedete-li to, slušnou verzi případné reakce.
Velmi se omlouvám všem slušným kaprařům, kterým můj příspěvek nebyl určený, že jsem je v oslovení hodil s ostatními do jednoho pytle.
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 18:38:24
Mýlíš se. Mě jde o systém, ne o kapraře. Na druhou stranu si myslím, že by nebylo špatné udělat opět na svazovkách z "rybařiny" ,rybařinu. Tedy když chceš spát, tak spi, když chceš chlastat tak chlastej, když chceš mastit volejbal, tak si ho hraj a až budeš chtít chytat ryby, tak je chytej. Pak ti budou bivaky, příposlechy a.j. na nic. Navíc umožníš i jiným rybářům si zachytat.
NFery - Profil | Pá 30.3.2007 18:30:27
..s tebou se bavit nedá..máš předem jasno..kapraře nejlíp postřílet a zavést zpátky lov na jeden prut a po setmění nesmí být nikdo u vody..kapra z našich vod nejlépe vyhubit atd..
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 18:07:07
Dědeček taví ocel a babička taví hovno. Co tavíš ty? Fery uklidni se, pokud se chceš rozumně bavit, tak se bav, ale pokud tě mohu prosit, nerozvíjej své chronologicko-laserové teorie, tam jsi jako ta babička.
NFery - Profil | Pá 30.3.2007 17:58:18
MRKnato-čoveče tebe by měli ukazovat malejm dětem jako odstrašující příklad:-))..mluvit hodiny o něčem o čem vůbec nemáš ani šajn:-))
NPvl - Profil | Pá 30.3.2007 17:56:09
MRKnato : dobře vím, jak to u některých chat na Orl. vypadalo :o(( Nachodil jsem se tam dost !
Njindra - Profil | Pá 30.3.2007 17:47:45
medvěd:dostal,díky.Dokonce jsem posílal re,ale asi blbě.Už se na to těším.
Nmedvěd - Profil | Pá 30.3.2007 17:46:00
Jindra:doslal jsi mail?Tam to půjde
Njindra - Profil | Pá 30.3.2007 17:42:42
medvěd:To nemůžu.Slušné vychování a úcta ke starším mi to nedovolí.smajlík Jinak,už aby to bylo.
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 17:41:18
Pvl : jde o úhel pohledu, to bys měl viděl ty duháky, jak čekali, co zbylo v neděli od oběda! A ti baculatí raci... no pohádka.... Je pravda, že to tam někdy v létě smrdělo jako kdyby se tam pořádaly závody LRU....
Nmedvěd - Profil | Pá 30.3.2007 17:35:58
Jindra:řekneš mu to za šestnáct dnů
Njindra - Profil | Pá 30.3.2007 17:30:07
šeptal:Ty mně taky:-))
brach:Tobě to nenapíšu,protože mně učili,že ke starším se mám chovat slušně.smajlíkNo a tomma z toho vynechám,protože ještě neví o čem mluví:-)
NPásovec - Profil | Pá 30.3.2007 17:29:39
to Mrknato: tak to jo...děkuju uctivě....jenom mě mrzí že mi ty kapříci nenajeli...asi by to nepřežil vidět mě jak je pouštím..
NPvl - Profil | Pá 30.3.2007 17:28:37
MRKnato : to jsi nekrmil ,ale uklízel bordel do vody :o§))
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 17:28:09
Jsme na tom "stejně", chtěl jsem tě "podpořit", protože tý pravý rybařině skoro nikdo nerozumí, ...
NPásovec - Profil | Pá 30.3.2007 17:24:33
to Mrknato: ted nějak nechápu.....
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 17:07:23
Tak to příště nedělej..... já už taky nekrmím pstruhy na chalupě na Orlici cíleným krmením, které také hnije. (šlupky z brambor, sedlina z kafe, voda z nádobí a kosti.) Taky mě někdo seřval.....
NPásovec - Profil | Pá 30.3.2007 16:59:50
Tak mám po dnešku také příspěvek k otázce....jeden postarší pán mě dneska sešval proč jako krmím když chytám na slepým rameni,prej to nemá smysl...jen to na dně shnije a ryby to otráví...krmil jsem základ čtyři koule velikosti pomeranče....
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 16:55:10
To, že je něco špatně v chování svazů k vodám je jasné, tato otázka ale zněla jinak. To, že byla položena a je na ní nějak odpovídáno, je jasným důkazem, že starším rybářům lepší výbava nevadí a styl, pokud je v rámci předpisů, také ne. To, že nějaké předpisy musí platit, tak s tím jistě budeš souhlasit i ty? Ale to, že se otázka zvrhla v "kruhovou obranu" kaprařů o něčem svědčí.
Pro mě by se také nemusely stavět dálnice, když by se zvýšila cena benzínu na cca 150Kč/l. Protože pak bych si jezdil po okreskách jako pán. Souvisí to, ale i s tím, že by se vybralo méně peněz za dálniční známky a silniční daň a nebylo by z čeho opravovat silnice, které jsou již zničeny.
Styl CaR a vysazování kapra spolu přímo nesouvisí. Vysazování kapra souvisí s podnikáním svazů , penězi a ignorací zákona o rybářství, stejně jako tomu bylo doposud s RMV. Záležitost s 24h a 3 pruty vč. K70 je v porovnání s těmito a blížícími se skutečnými problémy hnidopyšství, o kterém lze debatovat, ale na jisté úrovni.
NJOKRS - Profil | Pá 30.3.2007 16:18:52
MRKnato-myslim,že v některých věcech máš pravdu,nicméně by mě zajímalo,kde jsi přišel nato:za 1.proč by měl kapr přinášet peníze,které se museji investovat jinam,2.kde jsi vzal to že ti co chytaj kapri a prožívaji u toho rádovánky,které jsi popsal tahaj domu mraky kapru3:proč rybář s vidličkou si nekoupí na další rok povolenku? a poslední věc proč by proboha měl kapr vydělávat na pstruhové vody??? Tlak na lov kapru se zvyšuje a tim že většina kaprařu chyta tkzv.chyt a pust by se podle tebe kapr neměl vysazovat vubec ,nebo minimálně a pstruhové vody by na tom měli profitovat? Myslim,že by to mělo být obráceně.
NMRKnato - Profil | Pá 30.3.2007 15:29:04
Denny : myslím, že je velký rozdíl v rybařině v USA a tady, z mnoha důvodů a nedá se to srovnávat. Srovnávat můžeme ale naše chování. To, že kapr proniká do řek a přehrad vinou špatného hospodaření, někteří považují za výzvu a "svůj" krajíc chleba. Pokud je něco důležitého v rybařině provést, pak to je návrat původních druhů a ne pseudoproblém s počty prutů a hodin lovu. Kapr má přinést peníze, které je nutno investovat úplně jinam. Průmyslový odlov kaprů všech velikostí s bivaky, tripody, biolím, můčkami a pípáky, začíná být velmi populární, protože protože je možno u toho i popít, zahrát si volejbal, opalovat se a po krásném dni si odvést domů kapry (mraky kaprů za peníze, které měly směřovat do pstruhových vod). Dalším negativem je, že když přijde k vodě rybář s vidličkou a prutem, znechuceně po pár hodinách odchází a povolenku na další rok si nekoupí. Řeklo by se, ničemu to nevadí, ale opak je pravdou. Při velmi nízkých cenách povolenek a klesajícím počtu rybářů je pak stále méně peněz na původní a dražší ryby. U nás máme spoustu soukromých revírů, kde se může provádět špásování s kapry se vším tím luxusem, ale tyto revíry navštěvuje stále méně rybářů. Naivně si myslí, že když zavedou poměry, které jsou na soukromácích, tak na tom vydělají a podojí ostatní, kterým ukážou, jaké jsou jedničky. Stále někteří nemohou pochopit, nebo nechtějí, že vše závisí na způsobu hospodaření, které je nastaveno tak, že si každý měsíc mohu odnést 1 kapra. Jestli je to moc, nebo málo je otázkou k posouzení.
Nsyny - Profil | Pá 30.3.2007 14:28:40
Bohuzel nemam vic casu nez na tenhle jeden prispevek,bohuzel stojime kazdy na jine strane barikady a tak uz to asi zustane,rozumna dohoda neni mozna.Za vsim co jsem sem napsal si stojim a neminim se ani nikomu omlouvat,at uz byla reakce spontani nebo me k ni dotycny donutil sam.Nejsem si vedom toho ze bych nekoho konkretne nazval nejakym sprostym vyrazem a pokud see tak nekdo domniva nebo dokonce citi,tak je to jeho problem.
NJOKRS - Profil | Pá 30.3.2007 14:22:49
šeptal-je nepřesvědčí nic!!!!Ani kdyby jsem jim mazal nevim co.Jsou zásadně proti a nic jiného je nezajímá. A víš proč?Protože se jich to netýká a neměli by z toho žádnej prospěch tak proto......
NJOKRS - Profil | Pá 30.3.2007 14:17:23
Denny-bud za to rád,že jsi tam kde jsi.Tady to zatim bohužel možné neni.....
Nšeptal - Profil | Pá 30.3.2007 14:16:43
JOKRS: No, nejlepší cestu k jejich přesvědčení jsi nenastoupil.
NJOKRS - Profil | Pá 30.3.2007 14:14:04
šeptal-přestan se starat o styl mé komunikace a přemýšlej,proč se musim takto vyjadřovat.Připadá mi to jako když jsou někteří z nás tak zatvrzelí a jen proto,že jednou řekli ne tak prostě ne!!!!A proto muj styl komunikace.....