NM!ld@ - Profil | So 17.1.2009 21:47:23
vydrys >> jak říkám zatím moc ne jen myslím H a E. Používam je zatím asi jeden (nebo dva) roky už nevím:-). Sám sem tuto otázku zadával. Budu je používat určitě nadále cena je vynikající a ostrost a pevnost velmi dobrá. Protože stojí pár kaček můžu je častěji vyměňovat a neřeším to. Ale přecejen je lepší mít sebou třeba Ashimi Heavy carp, kdyby se začali ohýbat špičky Carpsystemu.
Nvydrys - Profil | So 17.1.2009 20:37:08
M!ld@ >> A jaké typy jsi zkoušel??Docela mě to zajímá.Díky
NM!ld@ - Profil | So 17.1.2009 20:10:29
vydrys >> taky používám háčky od Carpsystem a jsem s nimi spokojen. Zatím sem moc typů nevyzkoušel, zatím jsem zkoušel nejvíc E jsem spokojen, ale právě na řece se nám občas stávalo, že se trochu ohla špička skusili jsme dát Ashima Heavy Carp a bylo po problému, takže na řeku bych spíš doporučil Ashima Heavy carp, bohužel za trojnásobnou cenu:-(
Nvydrys - Profil | So 17.1.2009 19:01:19
Raggo >> jj,taky si myslim ale nikde sem nenešel nic o B a F?? poraďte
NRaggo - Profil | So 17.1.2009 18:55:43
vydrys >> jj, Hčko maruto je řekl bych na tyhle situace vhodný...největší jsem používal 2ku btw. heavy carpy jsou o poznání "poctivější" cena teda krapet vyšší ale rozhodně za to stojí
Nvydrys - Profil | So 17.1.2009 18:51:30
Sla >> Nemáš zkušenosti s F (long shank),ten samozdřejmě na volnou vodu??
NSla - Profil | So 17.1.2009 18:35:33
vydrys: dobra volba, jeste jsem pouzival tusim Hcko, ma je z dost tlusteho dratu tudiz nehrozi takove riziko vyriznuti.
Nvydrys - Profil | So 17.1.2009 18:30:38
Chytám na řece kde je hodně spadlých stromů a je tam nutné silové zdolávání, líbý se mi háček ashima heavy carp, ale je na mě moc drahý.Poradíte mi nějaký háček od Maruta??? Moji favoriti jsou B (je podobný heavy carpu) a E (ten chytá asi nejvíce lidí) to vše vel. 4.Děkuji za každou radu
Nm.kindl - Profil | Po 17.3.2008 8:06:38
mikdandy - ® To proto že tvůj brácha je inteligentní člověk a uvědomil si přímou úměru Velká smyčka = Velká ryba :-)
Handa - ® No možná když najdeme nějaký normální téma pokecáme víc...u tohohle to fakt nejde :-)
NPetr Koch - Profil | Po 17.3.2008 7:40:08
M!ld@ - ®: řekl bych, že to jsou J ( do bordelu) a D, ale dají se vybrat i jiný.
NHanda - Profil | Po 17.3.2008 4:38:33
mikdandy- Taky z čirý ješitnosti. S tebou jsem to neukončil a z Michalem jsem si o tom moc nepokecal. Já mu napsal 4x a on mě 2x. Spolu jsme si pokecali více.
Nmikdandy - Profil | Ne 16.3.2008 23:03:49
Handa-jenom z čirý ješitnosti- sem rád že ste si s michalem o tom pokecali, když si to se mnou ukončil:-))
m.kindl- kamaráde já nevim, brácha od tebe okoukal ty velký smyčky, a protože má ruce jak lopaty tak je začal dělat, a já mu nemůžu vysvě¨tlit že je to špatně, hlavně vim že od tebe si už nevemu jedinej návazec:-)
Ncarpmania - Profil | Ne 16.3.2008 22:51:42
M!ld@ - ®: B 6,4, je gut na pop-up, jinak byh mohl doporučit H 6,4,2 a E 4,2... H používám asi nejvíc, mají vcelku silný drát, nevyřezávají se, nenatahujou, nepraskají, jsou ostré... a jak píše Petr, s jejich cenou se nemusíš bát výměny pokaždé, kdy se ti už nezdá tak ostrý, jak by sis představoval...
NPetr Koch - Profil | Ne 16.3.2008 22:03:44
M!ld@ - ® : Háčky kupuju podle tvaru a označení z hlavy nevím. většinou se jedná o háčky s očkem dovnitř a tvarem hodně podobný Heavycarp od Ashimy. A co se týče velikosti, používám dle situace velikosti 2, 4, 6. chytal jsem i na Fox armapoin SSBP, ale podle mne stačí bohatě ty carp systemy. jsou docela ostrý a při té ceně je můžeš měnit jako ponožky :o))
NM!ld@ - Profil | Ne 16.3.2008 21:57:48
Petr Koch: jaký typ CS používáš a jakou velikost na jakej průměr bolek? Jakou velikost bys dal na bolky 18mm?
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 21:53:12
No name -sem to věděl a přesto mi to nedalo !
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 21:49:44
Handa: Proti větru se opravdu chčije špatně a obzvláště na mrku. Chtěl jsem tady prezentovat svůj názor, že uzlik patří do kuličky, protože zabraňuje klouzání boilie po vlasu a taky to vypadá lépe. Stotožňuju se taky z názorem, že za určitých okolností, může smyčka bránit přirozenějšímu pohybu, ale né vždy to je na škodu. Uvedl jsem zde taky vedlejší, spíše usměvné záležitosti s klacíkem. Ale, že stoho naroste někomu druhý kokot, tak zato ja nemůžu.. :))
NPetr Koch - Profil | Ne 16.3.2008 21:37:55
kurwa, jsem se uklepnul. Chtěl jsem dát hlas Carpsystemu a klikl jsem na Ashimu, ale i ty nejsou špatný.
NRaggo - Profil | Ne 16.3.2008 21:31:48
do smycek vam kecat nebudu :-)) nicmene chci se zeptat zdalipak mate nekdo zkusenosti s pouzitim "zubarskyho hedvabi" (ktery zde filla zminoval) coby vyvazku ...diky
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 21:28:28
m.kindl -zmeeenšííííí jééééé fakt zmenši je fakt udělej to zkus to. Seš borec, udělej to !!
Nogon123 - Profil | Ne 16.3.2008 21:27:42
m.kindl -ja bych je delal stejny a misto klaciku daval bambusovy vyhonky..treba sou i mezi kaprama gurmani co to maji radi se zeleninovou prilohou:o))
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 21:23:52
tomm - ® To už nezachráníš...od zítřka je dělám poloviční :-DDD
Ntomm - Profil | Ne 16.3.2008 21:17:03
m.kindl > Ze srdce se ti omlouvám, že jsem se tu kdy zmínil o těch tvých smyčkách. Ptal jsem se na to z čiré zvědavosti. Ani ve snu by mě nenapadlo, že tu na základě toho může někdo vyplodit takové kokotiny:-))
Nmároš - Profil | Ne 16.3.2008 21:07:07
m.kindl:Oni o tom právě věděj a domluvili se....musíš to všechno převázat.
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 21:03:12
Mě chcete dostat do nějaký schýzy ne ? Přece nepůjdu u sedmdesáti návazců zmenšovat očka na zarážku :-))))
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 20:58:08
Maxwell: Tohle jsem uvedl jako ptákovinu, protože pro mě má uzlík v boilí význam takové zarážky proti pohybu po vlasu a nějaká ta estetika.
Nmároš - Profil | Ne 16.3.2008 20:56:37
m.kindl:to nasere:-))bych mohl taky poslat foto s mrtě zamotanou nástrahou,třeba se slávkou.....
NTomajo - Profil | Ne 16.3.2008 20:54:37
teď mě tak napadá co takhle to nechat patentovat??? Nahážeš takhle kilo boilie a krmný místo a můžeš si bejt jistej že ti to nesežerou ale budou se usilovně snažit.
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 20:53:55
No name - ® Tak to jsi mě ovšem dostal....To tam kapr nedostane...musíte mít u vás raky co to takhle sabotujou....
NTomajo - Profil | Ne 16.3.2008 20:50:44
dost dobrý dietní kapří program
NMaxwell - Profil | Ne 16.3.2008 20:50:36
No name :njn, halt někteří kapříci jsou tak šikovní a s ploutvičkama dokážou i takovýhle divy:-))
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 20:47:51
m.kindl: tak tady to máš zamotané i s klacíkem. Uzlík patří do kuličku a basta, je na to děs se dívat, když je to ven :((
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 20:42:27
Filla - ® Může...ale jestli se ti z něj vytáhne očko tak bacha ať není moc velký...mohl by se to do něj zamotat klacík :-)
NFilla - Profil | Ne 16.3.2008 20:39:37
Maxwell: muze se LCD cistit svetrem? celej sem ho zaprskal... )))))))))))))))))))))))))))))))))))))) !!!
NFilla - Profil | Ne 16.3.2008 20:38:23
))))))))) ty tu karmu nezapres! ja mam na sedmym plzenskyy, Sama niz - sedmej nezaslouzi...
NMaxwell - Profil | Ne 16.3.2008 20:37:54
m.kindl:já si myslím, že to má i výhodu...když se kapr sebevrah nezasekne, tak se aspoň může vobjesit:-))
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 20:33:50
Filla - ® Nejlepší tuning na Samson je sedmej schod...to souhlasím :-)
NFilla - Profil | Ne 16.3.2008 20:28:56
m.kindl: no neco na tom bude, proc jinak by se tunila zub. nit, nebo Samson ... i kdyz ten bude mozna marketingovej lob ;)
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 20:23:34
Teda na rovinu pánové....větší kokotinu jsem v životě neřešil.Jednou jsme se v hospodě hádali jestli voják kterej vystřílí celej zásobník z kulometu do hlavně tanku mu ublíží nebo ne...jestli ho mu jí jako ucpe....to bylo taky dobrý...ale tohle je asi lepčí :-DDDDD
Vaše starosti bych chtěl mít....
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 20:18:28
Takže jestli tomu dobře rozumím tak montáž číslo jedna je v pořádku ale montáž číslo dvě je špatně protože boilie se bude chovat jinak a je zde možnost zamotání či dokonce se do ní může dostat klacík....
NRaggo - Profil | Ne 16.3.2008 18:41:30
M!ld@ - co se tyce tech marut (CS) tak Ecka jsem nezkousel. jinak k 18ce bojlizu davam H vel. 2 nebranim se i mensim ale dvojka kdyz sedne tak nejni co resit... :-)
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 18:34:53
No name- Já mu odporovat nebudu. Já jsem mu to v mém prvním příspěvku řekl dost jasně že to dělá dobře a za tu krátkou dobu co se tu vyskytuju, jsem zjistil, že chcát proti větru se nedá a zvlášť fouká-li od Michala.
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 17:58:00
Handa: máš pravdu, prostě se stydí, že neumí navázat menší smyčku -:))).
Jako další nevýhodu dvojté šňůrky bych viděl snadnější zamotání o háček, při tak dlouhém vlasu, protože kapřici jsou schopní vytvořit pod vodou takouvou plantaninu, že to někdy hlava nebere.
další věcí je, že se do te smyčky může zaseknout klacík, nebo jiné svinstvo.
Jednoduše řečeno, nevidím jedinou výhodu v takto velké smyčce.
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 17:47:18
No name - Vezmi si šnůrku byť 7 kilo a nech ji trčet mezi prsty třeba 10 cm.Spadne dolů, protože je měkká.Ted ji vem 4x vedle sebe a udělej to samé.Bude trčet.Proč myslíš že je rozdíl mezi 7 lb a 15lb to jsou např. dvě šnůrky spletené v sobě to není jiné vlákno ale je spletené z více praménků.Proto víc unese ale je silnější a tím zákonitě méně ohebná.Kdo to nepochopí tak je mě ho líto.Prý to nemá vliv byť 4x vedené.No to mě rozesmáááál !!! nehledě na to že 4x vedená má rozhodně přes 1 mm.
Npetr12 - Profil | Ne 16.3.2008 17:40:05
m.kindl-""foto""......souhlas,v jednoduchosti je síla
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 17:38:20
Handa: dřív jsem použil takové stahovací návazce, které jsem si vyrobil na rybách abych nemusel pořád měnit návazec kvůli jinému průměru boilie. Když jsem přišel domů, tak jsem je vyhodil. Přestalo se mi líbít to monstrum, kde od háčku ke kuličce vedly 2. 35lb šňůrky...
NMaxwell - Profil | Ne 16.3.2008 17:37:04
Handa :moc to žereš..:-))
NM!ld@ - Profil | Ne 16.3.2008 17:30:18
m.kindl: čekal sem kdy vložíš tuto fotku, je to asi nejvíckrát vložená fotka na MRKu, která obletěla doslova celej MRK, ale nic proti sranda musí bejt :-))
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 17:30:04
m.kindl- je tam rozdíl je to dvojmo a to je rozdíl !
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 17:29:01
Handa - ® Kdybych používal 1 mm šňůrku tak možná ano...to už je spíš lanko...ale u Merlina na 7 kg tam skutečně absolutně žádnej rozdíl není....není....ne :-)
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 17:27:26
Uzlík mám v kuličce ze 2 důvodů: 1 - estetika a 2- slouží jako taková zarážka, která zabráňuje posouvání boilie po vlasu.
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 17:22:48
m.kindl - Michale snad tím nechceš říct, že je jedno jaký průměr ta šnůrka má jestli 0.50 nebo 1 mm.
Nm.kindl - Profil | Ne 16.3.2008 17:19:34
Handa - ® Teda pokud jsi svůj příspěvek myslel vážně tak jsi mě velmi......skutečně velmi hluboce rozesmál :-)))))))))))))))
Chceš mi namluvit že u měkýho Merlina je rozdíl mezi očkem zataženým do kuličky a očkem který z kuličky kouká i s uzlíkem v chování samotný kuličky ????? Nemyslím to zle ale tohle přece nemůžeš myslet vážně......Můžu tě ujistit že to absolutně nemá vliv na chování boiliesu..i kdyby to bylo na čtyřikrát vedený tak to stejně nemá vliv....je to pořád měkounká šňůrka.Tohle je moje absolutně nejúspěšnější montáž a můžu tě kdykoli v terénu přesvědčit že naprostá většina "novodobých systémů" je proti tomu nesmyslná.....
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 17:18:44
No name- Zdeno, to fakt nejde. To totiž pokládá celou tu problematiku nynější prezentace nástrahy na lopatky. Prostě celý systém tak jak se teď vyvíjí a šteluje, dolaďuje a vychytávají se muchy Je naprosto zbytečný.Zdůrazňuji naprosto zbytečný a ověřuji to již 3 sezony. Samozřejmě klíčová věc jako je Boilis zůstává.
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 17:04:00
Handa: pro mě uřčitě k smíchu nebudeš, ze tvých předchozích příspěvků vidím, že se v tom orientuješ, a jestli jsou tady takoví, co to nechápou, a oni jsou, tak ty vůbec neřeš, oni to časem pochopí, o čem to je.
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 16:50:53
No name- Já jsem přišel po tolika letech chytání na takovou věc, že to prostě tady nemohu prezentovat. To se vymyká normálnímu chápání a na druhou stranu je to přirozené.Ortodoxní kapraři by mě ukamenovali a poněkud bych jim vzal ten elán a zápal, se kterým se vrhají do problému. Týká se to způsobu prezentace nástrahy ale ještě si netroufám to zde napsát. Snad časem až vycítím že alespoň jeden rybář odsud učinil toto zjištění, tak mě to dodá odvahu.Momentálně bych byl asi k smíchu.Ale tuto dobu potom připomenu až to bude akceptovatelné.
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 16:41:09
Handa: nene, právě jsem se tě chtěl zastát... :)) protože mě to zase vydráždilo.
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 16:38:04
No name - Ale my si přece neodporujem, nebo máš ten pocit ?
Nmikdandy - Profil | Ne 16.3.2008 16:33:55
Handa- nerozčiluj se:-) já to myslel všeobecně ke staršim:-))
NNo name - Profil | Ne 16.3.2008 16:33:18
Celkem zajmavá diskuze :))) Mnoho rybářů říká, jak něco je zbytečné a nepodstatné. To máte tam něco, tam něco a za chvili zjístite, že je vlastně uplně jedno co a jak to používate. Někdo si řekne, proč dávat do boilie exrakt, betain, tekutou potravu, když bez nich to taky jde. Proč používat jemný návazcový materiál a nenápadnou montáž, když z jinou obyčejnou to taky jde.
Ale co jde? Většinou nezkušení kapří dorostenci, nebo hladoví karpodromní kapři, kterým je to celkem fuk, jestli se bude kulička hýbat nepřirozeně, nebo jestli bude mít nástraha špatné PH, nebo jiný AK profil. V honbě za těmi opatrnými a zkušenými kusy jsem se naučil, že je třeba mít vše v cajku. Jenže někdo řekne, jaký máš důkaz, že opatrný kapr vezme zrovna tuhle nenápadnou přírozeně se pohýbujcí montáž? a já odpovím, on ji vzít nemusí, ale pro mě se zvyšuje procento šance, že opatrného kapra nevyplaší a že se o ní bude více zajmat. Dále pak je to nástaraha, která funguje chytá, ale má svůj jakýsi "velikostní strop". I jedna surivna, či jiná složka může vše změnit, protože pozmění AKP a ten se MŮŽE státát pro většiho kapra lákavější a zase mi to zvýší šanci ho chytit. Proto se snažím dbát na každou drobnost a očekávat, že jednou se to zase vyplatí a tím, že tomu jdu vstříc, zvyšuji tu šanci...
NHanda - Profil | Ne 16.3.2008 16:28:31
mikdandy- Kurwa já to nepsal, abys měl ke mě úctu ale pro osvětlení. A mlčet nemusíš.
Nmikdandy - Profil | Ne 16.3.2008 16:20:35
Handa- je to o názoru, a já nesnižuje tvoje tvoje zkušenosti, to bych si nedovolil, ke staršim mám úctu, a s tim uzlem, ti ani odpovedet si sám nemůžu, protože v tom fakt nevidim rozdíl, ale už mlčím.:-))