Odhozová šňůra

Ahoj doporučte mi nějako odhozovou šňůru. Z kategorie dražších i levnějších.
Autor diskuse: M!ld@ - Profil , 16.2.2007 kaprařina - náčiní, doplňky
79 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NM!ld@ - Profil | Čt 13.2.2014 19:45:00

Jak už se tu zmínilo, já už si svoji odhozovou šňůru našel. Protože jsem se na šňůru ptal před 7 roky už mohu i já odpovědět na svoji vlastní otázku - paradox :)
Jsem spokojen se šňůrou Sufix Matrix ( http://www.tropicliberec.cz/sumcove-a-morske-2/sufi​x-spletana-snura-matrix-pro-black-100m-vice-prumeru​ )

    Ndevastator.ccmore - Profil | Čt 13.2.2014 18:57:22

    CS hosi dejte tam 50raptora a mužete házet do aleluja pokud se to nenamota o oko tak neurveš a jak tady borec píše že strašné rány že myslel ze přišel o ocko tak je to špatny styl nahozu vetšinou jak ten prut strhneš při náhozu do boku a nebo moc protáhnutý hod dopředu ten uzel je uplně v pohodě akorát se huř váže ale dáš o otáčku mín a je to v vyřešeno zkuste nic jineho už nechci a pletenky už vubec a jak dalsi borec pise vymenit vlasec po každem 3-4 hodu nesmysl asii chytal na nitě nejake nějake silony 0.35 to je malo musi byt vic

      Ntuzemak - Profil | Čt 13.2.2014 18:50:01

      Jackubick >> pletenku tam nedávej,to jsou zbytečně vyhozený prachy.

        NJackubick - Profil | Čt 13.2.2014 18:46:42

        tuzemak >> Právě to bych měl asi strach...ještě přemýšlím, že tam narvu třeba 0,35 vlasec a ten by to do těch 100g mohl zmáknout, ať tam zbytečně necpu pletenku...A ani není není nějak tlustý a nemusel by bzrdit nához. Ale nevím no...

          Ntuzemak - Profil | Čt 13.2.2014 18:39:03

          Jackubick >> na 20kg špagát je zbytečně moc,myslím že na těch 13kg musí stačit,ale i tak,mám 0.25 vlas,olovo 80gr,a lítá to super,že bych to urval strach nemám.

            NJackubick - Profil | Čt 13.2.2014 18:35:37

            tuzemak >> No nechci nic riskovat :) Nebo radši 0,19mm na 13kg bude dostačující? Kmen budu mít 0,25...

              Nchesper - Profil | Čt 13.2.2014 18:34:00

              Jackubick >> kašli na šnůru zkus ujímanej vlasec viz muj odkaz níže

                Ntuzemak - Profil | Čt 13.2.2014 18:32:30

                Jackubick >> na 90gr olovo takové špagát a na odhoz?

                  NJackubick - Profil | Čt 13.2.2014 18:29:27

                  ctvrtmile >> Tak asi dám na Vaše rady...jakou šňůru mám vzít? Doporučíte nějakou? Díval jsem se a docela dobré reference má šňůra Power Pro, ale nevím, jestli je dobrá spíše na vláčku nebo na kaprařinu v celé délce návinu nebo i na šokovku...při průměru 0,28 nosnost 20kg, což by na odhoz max. 90 olovo mohlo stačit. Co myslíte? Díky.

                    Nctvrtmile - Profil | Čt 13.2.2014 17:21:03

                    MiPo >> jj,jak psal Mi!d@72 ,ten uzel byl fakt brutus...!!!

                      Nctvrtmile - Profil | Čt 13.2.2014 17:18:47

                      Mi!d@72 >> tady máš poslední zápis:M!ld@ - ® [Poslat soukromou zprávu.] So 21.5.2011 10:59:46...jinak ten nick je skoro stejnej...!!!

                        NMiPo - Profil | Čt 13.2.2014 17:17:15

                        ctvrtmile >> také jsem se vrátil k pletence a to http://www.parys.cz/sufix-gyro-camo-braid-150m.php?​_ShopSearch%5BSearchType%5D=0
                        ,bohužel 0,35mm/13,60kg už se nedá sehnat,super cena za 150 metrů,hustě pletená a kulatá

                          Nctvrtmile - Profil | Čt 13.2.2014 17:16:47

                          Jackubick >> je to přesně tak,jak tu píše Mi!d@72 nebo neutral,i když někteří tuto sestavu používají...třeba se ti ještě někdo ozve,a budem všichni o kousek chytřejší...!!!

                            NMi!d@72 - Profil | Čt 13.2.2014 17:05:46

                            Jackubick >> nědělal bych si s tím nějaký starosti,taky jsem zkoušel silnej silon,ale nakonec vyhrála pletenka,protože:silon byl dosti silnej,takže tam byl dost velkej uzel=o dost horší nához a ten zvuk,kterej to dělalo při náhozu-myslel jsem si,že to urvalo očka prutu!!!

                              Nneutral - Profil | Čt 13.2.2014 17:01:39

                              Jackubick >> Vlasec na silový nához určitě ne.Mám to vyzkoušeno a už bych to nikdy neudělal.Málem jsem totiž utrženým olovem zabil týpka,který si na druhém břehu šmidlal vrbové proutky na velikonoce.Olovo se zavrtalo do země cca 5 metrů od něj a já zbledl jak stěna.Nechci ani domyslet,jak by dopadl,kdyby ho olovo trefilo...
                              Musel bys vlasec po každém 3-4 silovém hodu měnit,jinak se tomu fakt nedá věřit.

                                NMi!d@72 - Profil | Čt 13.2.2014 16:58:03

                                neutral >> tohle je poslední jeho zápis...M!ld@ - ® [Poslat soukromou zprávu.] Pá 16.2.2007 8:40:58,poradit chce Jackubick

                                  Nneutral - Profil | Čt 13.2.2014 16:52:19

                                    NJackubick - Profil | Čt 13.2.2014 16:15:23

                                    ctvrtmile >> právě přemýšlím jestli šňůru a olovenku abych neporanil zbytečně rybu nebo silnější vlasec. v čem to bylo špatně? nedalo se s tím tak daleko nahodit?

                                      Nctvrtmile - Profil | Čt 13.2.2014 16:00:08

                                      Jackubick >> loni jsem tuhle variantu zkoušel a vrátil jsem se k pletence...za mě nedoporučuju...

                                        NJackubick - Profil | Čt 13.2.2014 15:14:14

                                        dobrý den, chtěl bych se zeptat. jestli je na odhoz vhodný vlasec o průměru 0,45mm k tomu určeny. jsem na telefonů tak nvm přesně název. nebude tento průměr při odhozu drhnout v ockach a neztratí nahoz kvůli tomu na síle? díky.

                                          Nbakulebart - Profil | So 16.2.2013 23:47:55

                                          ja misto šnury použivam toto http://www.ks-fish.cz/ks-fish/eshop/20-1-Vlasce-ple​tene-snury-lanka/125-2-Vlasce/5/1665-Vlasec-Steelon​-Konger-fluorocarbon-coated-150m třicitku na 11,9kg někdo s toho děla jen navazce,ja navazec a i odhozovku60g olovo a šviham s tim tak kolem 95 až 105 metru vidrži to i 70g olovo na stejnou vzdalenost dal jsem to neskoušel protože chytam max na 100 metrech a nemam s tim problem,šnura se semtam omota,zamota toto jestli to dokaže jednou z 50 nahozu tak to je max když je z toho i navazec

                                            NDunik - Profil | So 16.2.2013 22:26:31

                                            Zdravím,chtěl bych oživit tuto dizkuzi.Jaké pletenky používáte nyní jako odhozovku?Dík za reakce.

                                              Nvedro - Profil | So 21.5.2011 17:43:26

                                              Hermis_s >> Dvojitej Griner.

                                                Nuzjejasno - Profil | So 21.5.2011 13:22:11

                                                Fox Gravitron a Fox Horizon obě vychází kolem 3 korun za metr

                                                  NBioBoid - Profil | So 21.5.2011 12:17:28

                                                  M!ld@ >> :-D

                                                    Nj.sladkay - Profil | So 21.5.2011 11:20:23

                                                    monofil od 0,40 hore. zalezi od palice.
                                                    uzol albright

                                                    hmm whiplash 0,17 nieje na odhoz, asi prave orechove. ta snura ma dobru nosnost, ale mizernu oteruvzdornost, takze davam navazec aj pri privlaci. ak potrebujes hadzat daleko, dal by som si 3 oviny leukoplastu na prst. 15m z je zbytocne vela. tri otacky na cievke a previs staci.

                                                      NM!ld@ - Profil | So 21.5.2011 10:59:46

                                                      BioBoid >> oskus si už asi našel uzel, protože ta jeho otázka jaký uzel je více jak 2 roky stará :-)

                                                        NBioBoid - Profil | So 21.5.2011 10:55:36

                                                        oskus >> kravský uzel, jedině...

                                                          NDarcy - Profil | So 21.5.2011 10:23:12

                                                          hurja >> nosnost ti určitě bude stačit. Nedoporučuji ale používání slabých šňůr(dvacítka je tak na hraně). Už jsem viděl pár kapříků ošklivě podřených a pořezaných od slabých odhozových šňůr. Já bych začínal od 0,30.

                                                            Nmac - Profil | So 21.5.2011 10:16:03

                                                            Nějaký ten rok používám tyhle dvě
                                                            dynastrong - http://www.obchod-rybareni.cz/spltan-ra-dynastrong-​276
                                                            sufix matrix pro http://www.hobby-g.cz/108-Spletane-snury-Sufix/137-​Sufix-Matrix-Pro-100m-0-30mm.html?page=1&back=view
                                                            Obě v průměru 0.30, namotávám cca 2x délku prutu což je nějakých 8 metrů.

                                                              Nhurja - Profil | So 21.5.2011 10:03:09

                                                              http://sportcarp.cz/obchod/navazcove-materialy-snur​y/snury-na-navijak-a-odhoz/spiderwire-camo.aspx?ref​errerID=0


                                                              Koupil jsem šnuru na odhoz 0,20.....co myslite....bude to stačit? Je dost tenka......ale celkem velkou nosnost ma.....prosim porďte mi.....

                                                                NHermis_s - Profil | St 4.3.2009 22:52:30

                                                                oskus >> nevim jak se mu rika,tenhle pouzivam porad a jsem spokojenej

                                                                  NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 22:16:33

                                                                  fischfinder >>
                                                                  jo,mělo by ti to stačit,aby jsi měl zbytek pěkně narovnanej na navijáku.,..

                                                                    Nfischfinder - Profil | St 4.3.2009 22:08:24

                                                                    tak ze kdyz to shrnu kdyz mam prut 3.9 m a cca 2 m navic tak dam 6 m odhozove snury. dik moc za odpovedi.

                                                                      NHáča - Profil | St 4.3.2009 22:06:42

                                                                      já mám na prutě už snad 6let hypronku od DAMu potápivou v pískovej barvě-vřele doporučuju

                                                                        Noskus - Profil | St 4.3.2009 22:01:41

                                                                        Hermis_s >> a jaké pužíváte uzly na monofil a na pletenku? Vím že tu je atlas montáží a uzlů, ale jaký se vám nejvice osvědčil?Dík

                                                                          NHermis_s - Profil | St 4.3.2009 21:58:19

                                                                          z kategorie levnejsich-monofil 0,45.pouzivam ho celorocne i ve vazlach.

                                                                            NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 21:42:27

                                                                            oskus >>
                                                                            samo,že to záleží,jak často k vodě jdeš,.a dle toho se řídíš..nemá cenu za 5 - 6 vycházek dávat novou šňůru....já ji používám asi 4 rokem,a ještě se mi nestalo,že by praskla,či se přeřízla o šutry,..fakt ne.je to dobrej držák za dobrý peníz..(něco málo) okolo 100kč...

                                                                              Noskus - Profil | St 4.3.2009 21:36:51

                                                                              SAHIB >> JJ dík .Půl roku to je kolik hodin chytání nebo jak často někdo má třeba 10 vycházek k vodě za rok. :-))

                                                                                NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 21:36:34

                                                                                Enigma >>
                                                                                čus,celkem to de,snad v ne s feedráčkem k vodičce,..mám 3 tipy,uvidím kam se rozjedu..-)

                                                                                  NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 21:33:58

                                                                                  oskus >>
                                                                                  pokavad chytám na kamenitým dnu - tak po každým lovu..jinak dle potřeby..při jakémkoliv náznaku třepení,nebo jinýho opotřebování-ihned pryč!
                                                                                  Jinak ji tam mám cca 1/2 roku...

                                                                                    Nkamcasik - Profil | St 4.3.2009 21:33:02

                                                                                    Enigma >> pojďte do pokecu, ať to tady nezasíráme..:-)

                                                                                      Nsupercarp - Profil | St 4.3.2009 21:31:56

                                                                                      myslis snuru ja pouzivam valsec 0.50mm

                                                                                        Noskus - Profil | St 4.3.2009 21:30:15

                                                                                        Jak často měníte šokovku tedy pokud není poničená, otřepená.

                                                                                          NEnigma - Profil | St 4.3.2009 21:29:18

                                                                                          SAHIB >> kamcasik-Zdar pánové jak je????:-DD

                                                                                            NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 21:29:12

                                                                                            kamcasik >>
                                                                                            proč si myslím furt,že si David Kamile????..-))tak až mi potkáš,tajk mi nejdříve dej pár facek a pak mi pusť ke slovu..-)))

                                                                                              Nkamcasik - Profil | St 4.3.2009 21:28:22

                                                                                              SAHIB >> Kamile pane..:-)

                                                                                                NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 21:26:36

                                                                                                kamcasik >>
                                                                                                nazdárek pobratime,.-)sem rád,že se tu ukázal Davide...-))

                                                                                                  Nkamcasik - Profil | St 4.3.2009 21:23:28

                                                                                                  SAHIB >> ha huš je tu....:-)

                                                                                                    NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 21:22:01

                                                                                                    fischfinder >>
                                                                                                    jinak používám šňůru Dynema na 22 kg,není drahá, na odhoz je dobrá,netřepí se,vydrží hodně i na kamenitém dně(osobně odzkoušeno)při týdením rybolovu...a celkem měkká-pěkně při odhozu uzlíky kloužou očkama..

                                                                                                      NSAHIB - Profil | St 4.3.2009 21:19:12

                                                                                                      fischfinder >>
                                                                                                      nazdar,
                                                                                                      nejsem odborník,ale dává se na délku prutu + cca ještě asi 2 m navíc...to ti dostatečně stačí na klidný a pořádný odhoz...

                                                                                                        Nfishmen17a - Profil | St 4.3.2009 19:00:25

                                                                                                        http://sportcarp.cz/obchod/vlasce/vlasce/gyro-camo-braid.aspx
                                                                                                        Sportcarp - rybářské potřeby, obchod pro rybáře a rybaření: Obchod > ja mam tuhle, i cena je dobra.

                                                                                                          Nkapriiiik - Profil | St 4.3.2009 17:40:55

                                                                                                          P1SK0T - jo tak to jo

                                                                                                            NP1SK0T - Profil | St 4.3.2009 17:11:34

                                                                                                            kapriiiik >> to jo ale pouze sem reagoval na otazku

                                                                                                              NMrak - Profil | St 4.3.2009 16:56:48

                                                                                                              c.13 >> Když chceš docílit toho aby se ti nezadrhával vlasec při nahazování musíš nechat u uzlu asi 2 cm dlouhé konce.Potom je to úplně jedno v kterém místě na cívce uzel je.

                                                                                                                NKamy - Profil | St 4.3.2009 16:56:32

                                                                                                                fischfinder >> Vzhledem k tomu že nejezdím často na vodu kde je hloubka přes 6m tak si vystačím s cca 8m šňůry. Používám průměr kolem 0,22 až 0,25. Ale když je větší hloubka tak jí dám podle potřeby víc. Vždy je to něco levného. tak do 200 za 50m. Na trhu je velký výběr. Jen bych chtěl varovat před šňůrou co tu uved P1SKOT. Je to ta první Carp baid od semy. Ona má sost výrazný splétání a při spojování s vlascem sem s ní měl problémy. Ale to je jen o uzlu který používáš a způsobu utahování.

                                                                                                                  Nescorrt - Profil | St 4.3.2009 16:52:13

                                                                                                                  používám jedině silon jako odhoz,není to tak tvrdé jako šnúra,používám Sufix-Memory free

                                                                                                                    Nkapriiiik - Profil | St 4.3.2009 16:44:05

                                                                                                                    P1SK0T - musel bys bejt hodne bohatej abys mohl davat jako sokovku kriston qicksilver

                                                                                                                      NEddy 75 - Profil | St 4.3.2009 16:42:44

                                                                                                                      mnemonik >> Ještě používám na vláčku šňůru od Pennu. Taky je super a trošku lepší v tom, že není tak měká

                                                                                                                        Nmnemonik - Profil | St 4.3.2009 16:39:43

                                                                                                                        Eddy 75 >> já zkoušel asi tři jiný a tahle mi přišla výborná na odhoz,pevná,netřepí se a tak sem u ní zůstal.

                                                                                                                          NEddy 75 - Profil | St 4.3.2009 16:35:35

                                                                                                                          mnemonik >> Tu používám na přívlač a super

                                                                                                                            Nc.13 - Profil | St 4.3.2009 16:32:29

                                                                                                                            Já používám 0,40 monofil. Docela důležité drobnost je aby uzlík mezi šokovkou a kmenem byl při nahazování úplně u spodního lemu cívky......

                                                                                                                              NTiborK - Profil | St 4.3.2009 16:17:26

                                                                                                                              M!ld@ >> ideálne šokovka je Dacron. Používal som 50lbs. Je to pomerne hrubá, tmavohnedá až čierna pevná pletenka z polyesterového vlákna, ktorá spája vlastnosti monofilu a pletenky. Je hrubý a s okrúhlym priemerom - tak nemá tendenciu zarezávať sa do konárov a haluzí...a zároveň je odolná aj proti ostrým kameňom a mušlovým poliam. Používa sa aj ako tetiva k lukom! V posledných rokoch je problém zohnať ho. Kupoval som ho od DAM-u, meter za cca 8.-Sk.
                                                                                                                              ;o)

                                                                                                                                NP1SK0T - Profil | St 4.3.2009 16:16:06

                                                                                                                                Tomajo >> to ja taky ne ale zadavatel dal z kategorie dražšich a levnejších

                                                                                                                                  Nmnemonik - Profil | St 4.3.2009 16:15:52

                                                                                                                                  Já používám tuto šňůru a dávám jí tak 15m:Berkley Whiplash 0,17mm-21,7kg

                                                                                                                                    NTomajo - Profil | St 4.3.2009 16:14:40

                                                                                                                                    P1SK0T >> to je trochu drahej odhoz nezá se ti? Já bych osobně na odhoz nepoužíval návazcovou šňůrku.To první od Carp braid jo ale, jinak pokud bych nelovil někde v trvách nebo leknínech, tak bych stejně raději použil silnější monofil(0,50mm) než pletenku.

                                                                                                                                      NP1SK0T - Profil | St 4.3.2009 16:05:20

                                                                                                                                      tady mas jednu levnejsi 50m za 170kc
                                                                                                                                      od jetfish 165kc-20m
                                                                                                                                      kryston 388kc-25m

                                                                                                                                        Nfischfinder - Profil | St 4.3.2009 15:33:01

                                                                                                                                        Kamy:cos je kolik 20m nebo 50m a prumer snury

                                                                                                                                          NKamy - Profil | St 4.3.2009 15:28:55

                                                                                                                                          fischfinder >> čistě teoreticky stačí jen aby si měl pár otoček šňůry na cívce když nahazuješ ale já dávám tolik abych v případě vázky mohl dojet nad to místo a ta šňůra byla nad vodou aby se to dalo vyrvat silou a co nejmíň toho zůstalo ve vodě.

                                                                                                                                            Nfischfinder - Profil | St 4.3.2009 15:23:56

                                                                                                                                            muzete mi nekdo poradit kolik staci dat odhozove snury na jeden navijak a v jakem prumeru

                                                                                                                                              NMGL - Profil | Čt 22.2.2007 6:48:51

                                                                                                                                              Jo,přesně jak píše Duhe.Sufix Matrix je i pro mě dobrá volba.V Práglu u Pokiho jsem jí koupil 100m balení pod 400kč a vydrží opravdu hodně.

                                                                                                                                                NDuhe - Profil | Čt 22.2.2007 1:45:35

                                                                                                                                                Ted mi prisel Sufix Matrix Pro a vypada fakt dobre. Tenky, ochranna vrstva...

                                                                                                                                                  NMiras - Profil | Pá 16.2.2007 8:54:40

                                                                                                                                                  Monofil Sufix Catfish Specialist 0,50

                                                                                                                                                    Nweek - Profil | Pá 16.2.2007 8:48:50

                                                                                                                                                    šňůra - kameny, mušle; monofil - stromy, větve (klouže a nezařezává se)

                                                                                                                                                      Nweek - Profil | Pá 16.2.2007 8:48:01

                                                                                                                                                      Suffix - Matrix; Quicksilver - Kryston; JT - Enduro

                                                                                                                                                        NMartin - Havířov - Profil | Pá 16.2.2007 8:47:25

                                                                                                                                                        no já raději používám místo šňůry monofil 0,45 - 0,50 mm. Ještě jsem neměl potřebu používat šňůru a vždy ten monofil stačil.

                                                                                                                                                          NM!ld@ - Profil | Pá 16.2.2007 8:40:58

                                                                                                                                                          pište pište