Info o revíru: Hejtman

Vážení, začátkem září jedu na cca 10 dní do kempu Kapřík na Hejtmanu v Chlumu u Třeboně. Loni jsem si v sousedním kempu slušně "zacejnoval", jinak bída s nouzí (nejen u mně). Byl bych vděčný za každý tip- čím krmit, na co chytat a pod. /položená, feeder/. Díky moc.
Autor diskuse: JKL - Profil , 19.8.2006 všeobecné - revíry, cestování

JKL - Profil | Út 29.8.2006 18:16:01

Henjo: Už na něm moje oko spočinulo.... Doufám že nebyl poslední. Třeba má i staršího bráchu, tátu, děka, pradědka...Dej jim pánbůh hodně zdraví a chuť k jídlu. :-))

Henjo | Út 29.8.2006 14:23:31

Uzlík v "Můj lov" zrovna jednoho chyceného fešáka předvádí

Zoidberg - Profil | Út 29.8.2006 13:00:33

Letos jsem byl "U Čerta" na víkend. Na feeder šli cejni a plotice. Chce to zajet do zátoky, nakrmit něčím voňavým a vedle nasypat nejaké kuličky. Potom se bavíš s pickerem s cejnama a vedle čekáš na kapra. Na kuku šli i cejni, a to i na "tvrdou" kukuřici.

Don Carlos - Profil | Út 29.8.2006 12:36:59

ale já ti přece neradím, abys měnil ubytování. vím, kde je kemp kapřík a ke staňkováku je to kousek. když si koupíš povolenku, tak ti stejně platí na oba rybníky. jezdím tam už opravdu hodně let a vím, jak to tam kde chodí. :-)

JKL - Profil | Út 29.8.2006 11:54:00

Don Carlos: Bohužel, Hejtman mám zaplacený a nejedu sám. A nejen kapr je ryba, zajímal by mne i nějaký dravec, loni jsme se dost vyřádili s feederem,
na reybičku jeden mizerný záběr - asi štíhle. Vcelku spokojenost - až na to že spolehlivě šli jen ti cejni. Proto sháním info.

Don Carlos - Profil | Po 28.8.2006 19:08:23

Na Hejtman bych se vykašlal a zkusil Staňkovský. Chce to ale boilie a krmit...

JKL - Profil | Po 28.8.2006 18:15:46

Nemáte někdo prosím čerstvou zkušenost? Dík

JKL - Profil | St 23.8.2006 11:47:57

Cejko : Dík, nemusí pršet, hlavně když kape, snad to nebude propadák. Jde hlavně o relax. :-))

Cejko | Út 22.8.2006 19:41:43

Včera jsem se vrátil z Hejtmanu a zavážel jsem na celkem pěkné místo, na vyvýšené místo z 5m na 1,5m, zakrmoval peletama a kukuřicí. Výsledek za 5 dní 4 kapří miminka: 57, 51, 48 a 45 cm. Žádná sláva, ale aspoň byla dobrá parta.

JKL - Profil | Po 21.8.2006 11:28:24

Krcma: Dík, jsme na tom podobně, já jsem si loni na Hejtmanu feeder osahal a letos už jedu se svým. Slyšel jsem něco o rybách, které přišly s vodou po přítoku, uvidíme. Denní plán máme stejný - ryba, houba. Doporučil bych procházku k Sandokanovi do Staňkova - nemá chybu. Řekl bych, že ryby (větší) na Hejtmanu jsou, ale když odhadnu ty metráky kukuřice co tam rybáři nahází ani se nedivím že neberou. Hodně zdaru a dík.

Krcma - Profil | Ne 20.8.2006 18:39:04

Jezdím na Hejtman (Chlum u Třeboně - Autocamp Sever už 11 let cca. 4 - 5 ročně.Poslední 3-4 roky to stojí za prd.Kapr sem tam a berou jen cejni.Krmili jsme vždy řepkou s pšenicí + hrách v korytě (echolot) a chytalo se na klasickou srkačku na hrách a kukuřici i boiles.Těch prvních 7 let to nemělo chybu,tahalo se za den v průměru 5- 6 kapřů 45- 70 cm.Někdy i víc kusů.Klasická položená.Letos jsem tam byl 2x po 4 dnech a 3xkapř a mraky cejnů.Znovu se chystám na konci září.Poprvé vyzkouším Feeder :-).Jinak přes odpoledne na houby a ráno a večer chytačka a grilování :-).