Npupak - Profil | Pá 24.11.2006 11:41:45
švec - a jeje tak je to jako se vsim na netu, hezky potichu to vysuni do ztracena . . .
Nšvec - Profil | Čt 23.11.2006 20:14:09
pupak:fše se fčas dozvíš.
Npupak - Profil | Čt 23.11.2006 12:39:46
Kocháč - nejak to tu vysumelo do ztracena, kdy ze se bude konat ten sraz???? . . . nebo se konat nebude????
NMiloš_Dia | Út 12.9.2006 10:21:24
kocháč:
nech to na CW, tam tě poučíme.
NKocháč - Profil | Út 12.9.2006 10:05:31
Rici - ® : jasně, že si provozovatel ohlídá, páč jinak přijde na buben a jedná se o podnikání v tržní společnosti. Jen jsem seděl na fišlách a plkal s RS jedné MO. Svyz jim dluží za ryby, který si vypěstovali, páč to klukům nějak nevychází. Chtějí jim zaplatit, až vyberou povolenky na další rok. Jenže ta kulička se tak trochu nabaluje :o) Hospodaření by mělo být přeneseno na jednotlivé MO a ne centrálně kurwené.
Jde se nekde dostat k rozvaze svazu? třeba za rok 2005?
Miloš_Dia - ®: pro divoké podnikání nejsem. Musí být nastavena základní pravidla.
NMiloš_Dia | Út 12.9.2006 9:57:33
Kocháč:
Byzna je byzna - viz. bod 5 ....
NRici - Profil | Út 12.9.2006 9:57:29
Kurva, Miloš byl rychlejší, ale stejně ti sem dám své připomíky, které jsou v podstatě co píše Miloš jenou větou:-))
Máš tam řekla bych několik rozporů:
Jestliže bude bod 5 což je rozumné, tak bod 1 je aut, protože si to provozovatel ohlídá.
Bod 2 si ohlídá 100% taky.
formulaci k bobu 3 moc nerozumím, ale souhlasím s tím, že měla být podpora původních druhů.
Bod 4 si ohlídá provozovatel taky.
NKocháč - Profil | Út 12.9.2006 9:49:21
Miloš_Dia - ® : je to jen změť myšlenek.
K bodu 3. vadí mi i to, že soukromníci naperou bazén kaprem a potom prodávají povolenky ( maso) Byl jsem svědkem takovýho zacházení s rybou, že to bylo k blití. Nechápu, jak může dement co si půjčí prut od kámoše chytat ryby. A majitel mi na to řekl jen, že si to maso zaplatili a že se snaží hlídat ty velké, ale nedělá to kvůli rybě, ale byzně - lákadlu.
Bod 5. je zásadní, ač na posledním místě, tak nejdůležitější.
NMiloš_Dia | Út 12.9.2006 9:45:07
Kocháč:
pokud by měl platit bod 5, pak předchozí body postrádají smysl.
Obzvláště bod 3 se ti fakt povedl, už jsi jako Urban.
NKocháč - Profil | Út 12.9.2006 9:25:11
Včera jsem si poskládal myšlenky: co sere mě a co bych chtěl změnit: všechny reakce i ty, že jsem kokot beru
1.Rybář nemůže odnést od vody víc než si zaplatil - má to návaznost na hospodaření a v podstatě se jedná o okrádání sportovních rybářů.
řešení - jednoznačně horní hranice počtu odnešených ryb na povolenku
2. Nedokonalá kontrola RS, bratříčkaření, nevzdělanost, konec amatérského koníčkaření
řešení - profesionální RS, ne z MO(oddělení policie) s pravomocema vstupu na soukromé pozemky.
Tvrdé postihy.
3. Soukromé revíry a jejich tzv. podnikání
jednoznačně nutnost revíru, schválený zarybňovací plán a kontrola.
4. Nedostatečné akceptování vývoje rybářského sportu. Dá se mluvit o dobách lovu, sportovním pojetí, co je to šetrné zacházení s rybou, povinná výbava ( odpadkový pytel,u určytých druhů ryb horní hranice míry a s tím spojená podložka,......)
5.Nutná decentralizace moci svazu a přenesení odpovědnosti na menší celky ( Mo, soukromníci, sdružení) Tržní hospodářství od A do Z.
Tedy samostatné rozhodování, na plný úvazek odpovědná osoba. Povolenky vydává každá organizace na svoje vody. Jednoduše nechat fungovat trh, nabídku a poptávku.
NKocháč - Profil | Čt 7.9.2006 15:44:57
Xaxajláma - ® : tvoji vizi považuji na hodně dlouhou dobu nereálnou. Co by se mělo stát, aby lidi na soukromácích nebo i svazovkách nezacházeli s rybou jako prasata? Když je to jedno majiteli revíru ( hlavně že zaplatí) a o šetrném zacházení s rybou na svazovkách a přísnosti RS si taky nedělám iluze.
NXaxajláma - Profil | Čt 7.9.2006 12:41:20
Kochac: zakon ma, dle meho nazoru, upravovat zakladni ramec navazany na spolecensky, eticky a tradicni zaklad daneho statu. Soucasti by samozrejme mela byt i perzekuce nejzavaznejsich prestoupeni techhle norem. Ostatni necht se upravuje na miste (lokalita, region), vcetne bezneho soudnictvi. Pri zkostnatelem mysleni vetsiny obyvatelstva vcetne pravnickeho, soudnickeho a statne-exekutivniho, kdy vsichni potrebuji vsechno do mrte popsat a na tom se pak otaceji, jako kdyby nebylo nad slunce jasne, jaky smer ten ci onen nabral, tuhle vizi povazuji zatim na delsi dobu za nerealnou. A taky je z ni patrne, ze jsem liberalni clovek.
NKocháč - Profil | Čt 7.9.2006 10:59:19
Miloš_Dia - ® : tak fčíl už to gómu, rozmrdáme stát :o))) anarchie, ryby fetí od globzně
NMiloš_Dia | Čt 7.9.2006 9:07:47
Kocháč:
Ne, zákony jsou nástroje kterými se stát nechává veřejně korumpovat od daňových poplatníků, dopředu a cash, a za odměnu jim za to dává pěkně pokouřit buzeraci.
NKocháč - Profil | Čt 7.9.2006 7:37:33
Xaxajláma - ®: A co zákony? To je taky buzerace, která vede ke korupci?
NXaxajláma - Profil | St 6.9.2006 19:50:21
Kochac: probuh, uz si zvykni na to, ze je clovek individualne odpovedny ... musi byt pritomno vzdelavani a to siroce dostupne (ted nemyslim bezne skolstvi, ale aktivitu provozovatelu) .... zkousky, papirovani a buzerovani nevede ke zlepseni, maximalne tak ke korupci a cernemu byznysu
NLudaT - Profil | St 6.9.2006 12:34:53
Kocháč: tak na ten tlak se ptáš nesprávné osoby, to ví jen má hezčí polovička. :-)
NKocháč - Profil | St 6.9.2006 12:27:12
LudaT - ® : jasně, že plácáme, ale tím člověk občas k nějakému názoru dojde nebo si minimálně cosi ucelí. Musím odjet na KD, ale vrátím se. Jinak si matně vzpomínám na plán společné chytačky. Pořešíme, pokecáme :o) Jestli nebude moc velkej tlak na lože ve tvé nepřítomnosti :o)))
NMiloš_Dia | St 6.9.2006 12:26:33
Kocháč:
Zkoušky ? Si děláš kozy, ne ???
NLudaT - Profil | St 6.9.2006 12:22:16
Kocháč: já nejsem vcelku proti, ale problém nejsou podle mě zkoušky, ale lidi. Každej člověk je zodpovědný za svoje jednání. Když jdu do lesa na procházku taky nechci zkládat zkoušky z "luftování po lese", abych věděl že nemám dělat bordel, rozdělávat ohně, pucovat šamponem auto, házet po srnkách šutry atd.. Kdo bude chtít prasit ten prasit bude a žádný zkoušky mu vtom nezabrání, je to v lidech. "-) Nicméně my dva to tady nevyřešíme, takže je to jenom mlácení prázdný slámi a žádný řešení nebude nikdy ideální.
NKocháč - Profil | St 6.9.2006 12:11:13
LudaT - ® : Myslíš si, že by nebylo na škodu, kdyby rybář musel vědět něco z první pomoci, něco o přírodě ne jen té co se vztahuje k vodě, ale i o chráněných stromech a živočiších. Když seš na rybách tak jsi v přírodě a měl by jsi vědět jak se k ní chovat. Znát všechny důležitý tel. čísla. Když se děje prasárna, tak se nebát zavolat policii a nebrat to jako bonzování, ale starost o prostředí. Možná to trochu přeháním a bude to vypadat jako umělé vytváření pracovních míst, ale někam by to vést mohlo. Věřím, že né třeba do prdele :o))
NLudaT - Profil | St 6.9.2006 12:02:17
Kocháč: tomu bych docela rozuměl, ale pořád nevím k čemu ty zkoušky. Copak dnes se u státních vod nedějou různý prasárny, a zkoušky mají všichni, nebo alespoň většina:-).Chce to jak říkáš kontroly a tvrdý postihy, pak už bude v zájmu každýho aby si zjistil (například ze zadní strany zakoupené povolenky, nebo krátké přílohy) co může a co ne. Například pokuta cca 15000,- už odradí lecjakýho lajdáka. A poznávání ryb je kapitola sama o sobě, když něco nepoznám tak to pustím, stejně jako houbaři, taky se jim může sakry vymstít když si vezmou houbu, kterou neznají na 100%. Navíc kaprům stříhaj fousi i lidi co poznají karase od kapra. :-)
NKocháč - Profil | St 6.9.2006 11:52:28
LudaT - ® : není vejde se to i sem. Když jsme u té kontroly. Není až tak veliký problém nemít RS, ale oddíl policie - klidně ji nazvu říční, ikdyž je to blbost. A ta může hlídat všechny vody a přilehlé rezervace a chráněné oblasti. Na této organizaci se mohou dělat závěrečné zkoušky, stejně jako se dělá řidičák s policajtem od dopravky nebo co to je. Potom by nebyl problém, aby bylo dostáno aspoň něčemu. V jakékoli organizaci tě za poplatek naučí nebo se naučíš sám a složíš zkoušky. Potom není problém přijít k vodě třeba soukromé a požadovat státní lístek. Splněním těchto zkoušek by jsi věděl aspoň co jsi chytil, jaká je zákonem stanovená dolní míra, který ryby jsou hájené a kdy,...
Tahle říční nebo vodní policie by byla placená z daní potažmo přijmu z poplatků za státní lístek.
NLudaT - Profil | St 6.9.2006 10:49:35
Kocháč: a opravdu si myslíš že nějaké zkoušky zajistí, lepší chování???? :-)) Kolik lidí má řidičák? Zkoušky dělali všichni, ale na silnicích to vidět nebylo. Je to na majiteli, vysral se na to, tak mu lidi zlobí. Samozřejmě že by měla být kontrola státu nad provozovatelem revíru jestli plní všechny povinosti ze zákona, nejsou týrány ryby atd., jaká to už je jiná otázka.
NKocháč - Profil | St 6.9.2006 9:55:55
Včera jsem byl na jednom soukromáku na žraso a jako se po hokně uklidnit pohledem na haldinu, lovící rybáře a něco dobrého zakousnout.
Než přijel kolega, tak jsem zažil toto:
1. Rabáři tam lovící byli dobytkové, kteří se neumí chovat k rybám a masí vše a hned grilují
2. Majitel byl lehce ve střehu, aby v opilosti a euforii nezmasili i nějakou trofejní rybu
3. Rybáři nemohli mít ani státní lístek nebo 100%ně většina z nich
4. Majitel to toleroval, páč si za zábavu zaplatili dost peněz
Co z toho pro mne vyplívá?
1. jednoznačně konec anarchie na soukromácích
2. potřeba zkoušek všech lovících, a je jedno jestli chytají na svazovce nebo soukromáku
3. na zkoušky navazuje místo a kdo by je měl dělat. Určitě ne jen svaz nebo radši nějaký odbor MěÚ
4. Změna zákona by měla řešit nově vzniklý stav a požadavky trhu a přírody.
NJKL - Profil | Čt 24.8.2006 18:47:49
Kocháč : Ty zprávy mě fakrt děsí, nechtěl by mne strejda adoptovat? Mě to předkové dost pohnojili a jak to vypadá, zas to přijde na přetřes!!!!. HELP ME !!!
NKocháč - Profil | Čt 24.8.2006 15:47:05
JKL - ® : kurwa nestresuj mě, si dobře pamatuju, jak jsem musel nosit omluvenky proč se neúčastním a kde se účastním s veškerejma parafama. A to byl fotřík ve straně a měl Vulkanizovanýho Učitele Marxismu Leninysmu, takže v podstatě kádrová rezerva v plenkách:o)
NJKL - Profil | Čt 24.8.2006 15:18:47
Kocháč : Zapomeň na změny, poslechni si zprávy. Budeme rádi když nebudeme muset do průvodu na 1. máje. :-((((
NKocháč - Profil | Čt 24.8.2006 13:53:10
Bachy - ® : málem jsem omdlel chlape, tohle mi nedělej :o)
NBachy - Profil | Čt 24.8.2006 13:41:35
Kocháč - Slibuju. Tímto slavnostně přísahám že se budu snažit více, mnohem více přemýšlet. Amen. :o)
NBachy - Profil | Čt 24.8.2006 13:38:30
Miloš Dia - Škoda že nejedete na ten konkurenceschopný revír. Mohli jsme pěkně poklábosit, já bych se naučil spoooousty nových výrazů, probrali bychom proč tam provozovatel sadí jen kapry a duháky, kteráže to muška je na granuláče ta nejlepší, proč jim nevadí zažraní duháci kteří tam pak plavou polomrtví u břehu, slabou bojovnost kaprů, proč se tam nedají chytat dravci, úhoři..... A tak o životě. :o)
NKocháč - Profil | Čt 24.8.2006 13:37:09
Bachy - ® : Tak prvně si za něčím stojíš a potom je ti to úplně jedno. A taky je pěkný, že víš, co si budeš myslet za rok. Podle toho ty tvoje písmenka taky vypadají. Není důležitý toho napsat hodně, ale něco tím říct. Slib mi, že nad tím budeš přemýšlet a nevybleješ zase okamžitě tří A4 nesmyslů :o)
NBachy - Profil | Čt 24.8.2006 13:20:31
Miloš Dia - To už je ráno? :o)
To jsou výrazy - teď kryptokomunista, hmm. :o)
NMiloš_Dia | Čt 24.8.2006 13:11:39
Bachy:
To není obviňování, to je konstatování, ty kryptokomunisto !
Svaz a KLUB ? Péťo, probuď se !
NBachy - Profil | Čt 24.8.2006 11:57:17
Fery - Neřekl bych, že svaz je prohnilý. Jen zastaralý a potřebuje obnovit. Změnily se podmínky pro spoustu ryb, rybářů je mnohem více než kdysi, postupným vývojem přešlo rybaření pro obživu na rybaření jako koníček = to znamená, že je třeba jen změnit pohled a myšlení o hospodaření svazu. I to se bude vyvýjet a je třeba to jen popohnat kupředu. Trh je už o něčem úplně jiném. Je to otázka pohledu, ale rozhodně si myslím, že není třeba svaz přirovnávat k socializmu. Spíš ke klubu.
NFery | Čt 24.8.2006 11:12:52
..prohnilej systém jako byl socialismus(komunismus)nejde ničím vyzdravit i kdyby jeho myšlenky a cíle byly jakkoliv vznešené..a se svazem je to stejný..
NBachy - Profil | Čt 24.8.2006 10:54:52
Fery - Mám za sebou pětiletou tvrdě kapitalistickou školu na kterou jsem šel rád a denně dojížděl 50km. (soukromou Obchodní a podnikatelskou akademii v Havířově) Obviňovat mně z komunistického myšlení je přinejmenším nemístné.
NFery | Čt 24.8.2006 10:37:54
Bachy-takhle nějak to viděli komunisti:-))
NBachy - Profil | Čt 24.8.2006 10:25:21
Pike - Viděl bych to trošku jinak - Máš pravdu, že trh bez konkurence nemůže být výhodnější - o tom není sporu. Ale systém - ten výhodnější být může. Možnost volby máš i teď, můžeš si zajít na který revír chceš a zachytat si, kdo chytat umí ten si zachytá. Jde jen a pouze o to, jak se s jednotlivými revíry zachází. Momentální stav není dobrý, to je jasné, ale řešení jsou dvě - buď zpřísnit pravidla systému nebo hospodaření změnit na komerční. Pořád jsou ale dvě řešení, né jedno. Není snad potřeba člověka který je zrovna pro opačné řešení zhazovat, nemyslíš? Jak systém, tak i tržní prostředí má své výhody i nevýhody. Nelze vidět u systému nevýhody a u trhu jen výhody. Je třeba se na to dívat objektivně. I systém má hybnou páku k tomu, aby se stal kvalitnějším a ve svém důsledku by se postupem času mohl stát celkově kvalitnějším než tržní prostředí. Podle mne jsou rybáři preferující kvalitu lovu pořád v menšině oproti obrovské mase ostatních, kterým jde o maso. Jelikož trh je taky především o ceně a nejlevnější maso je násaďák s granuláčem, pak nevidím případné upřednostňování těchto ryb jako zkvalitnění revírů. Jistě že konkurovat se dá různě, ale trh je trh a tržba jsou prachy. V dnešní době se obchází kde co, od daňových zákonů až po zákoník práce, natož tak nějaký sporný zarybňovací plán. Nejsem ale vyloženě proti konkurenčnímu prostředí - vím že může přinést spoustu kvalitních revírů. Jedno vím ale jistě - potočáka z horské říčky si vážím mnohem víc než granuláče na soukromáku, většího kapra na těžké svazovce víc než na soukromáku. Nečekám že bych se v tomhle změnil.
NPike | Čt 24.8.2006 8:50:38
Bachy: System bez konkurence nemuze byt nikdy vyhodnejsi. Vede to akorat k zakonzervovani situace a omezeni volby.
NBachy - Profil | Čt 24.8.2006 7:21:05
Kocháč - Ono je rozdíl nechápat a nesouhlasit - když tak si to vyhledej ve slovníku. Já čtu i mezi řádky a chápu o co vám jde, jen si stále myslím a budu myslet i za rok, že současný systém je z širšího pohledu výhodnější než sporná konkurence. Stávající systém chce jen trochu upravit pravidla aby zase fungoval. Za tím si stojím. Taky je ale pravda, že ve vašich odpovědích vidím tu arogantní nadřazenost, vypočítavost a touhu po zisku. Už vidím jak se některým třepou klepeta až si zhrábne nějaký ten revír, ale je mi to úplně jedno, o tohle mi nejde. Jde mi čistě o kvalitu rybolovu. Hodně úspěchů.
Nloo | St 23.8.2006 20:51:52
vy máte pravdu, ostatní ji nepřečtou a reagují tedy ješitně, to je fakt super, klaním se...
NKocháč - Profil | St 23.8.2006 15:43:34
loo : budeš toho muset dostudovat víc.
Bachy - ® : za rok možná pochopíš, přestaň ješitně reagovat, povznes se nad formu a čti mezi řádky, potom třeba dopadneš jako já. Není to žádne vynášení sebe mezi osvícené. Jen musíš číst trochu jinak a najdeš dost velkou pravdu. Ale když tam budeš chtít vidět aristokratickou nadřazenost, vychcanost měšťáka a touhu po zisku, tak ji tam samozřejmě uvidíš :o)) Hodně úspěchů.
Nloo | St 23.8.2006 14:33:21
vy jste mi to teda dali, kuci jedny kudrnatý. To víte, až si najdu dívku tak se zbavím všech mindráků a budu správný kuk jako vy, teda až na tu znalost psychologie, tu budu muset dostudovat...
NBachy - Profil | St 23.8.2006 12:37:55
Miloš Dia - Ty se snad divíš? Po těch jeho reakcích by mne opravdu překvapil normální odpovědí. Kašlu na to, s váma diskutovat je o ničem.
NMiloš_Dia | St 23.8.2006 11:32:38
Bachy:
Skutečně exemplární příklad, jak napsat otázku a hned v ní naznačit, jakou odpověď chci....
NBachy - Profil | St 23.8.2006 9:54:22
Xaxap - Dobrá, myslím že ještě jednu arogantní odpověď snesu, ale možná mě překvapíš. Jak je to tedy? O co přesně jste se snažili před sedmi lety a proč myslíš že "tyhle aktivity vedou az na minimalni vyjimky k nedokonalemu produktu"?
NBachy - Profil | St 23.8.2006 9:15:53
Miloš Dia - Vypadá to že Xaxap je proti mně z nějakého nepochopitelného důvodu dost zaujatý. Proto jsem se ptal Tebe, jakožto člověka se kterým se ještě dá aspoň trochu mluvit. :o) Tak nějak předpokládám, že víš velmi dobře o čem mustafa psal.
NMiloš_Dia | St 23.8.2006 9:04:20
Bachy:
Arogance? Ale no tak !?!?!?!?
A proč bych ti měl vysvětlovat to, co napsal Xaxap. Tak se ho na to zeptej !
NMiloš_Dia | St 23.8.2006 8:51:16
Kocháč:
Mám pocit, že náš czechfly milující anonym poněkud vyměkl. Asi zadřel orgán, kterým častým používáním nahradil obsah své lebky.
Každopádně to zatím nemaž, tak expresívní vyjádření osobního životního kréda se jen tak nevidí.
NKocháč - Profil | St 23.8.2006 8:31:06
Ano, trochu se nám to zvrhlo. Mám mazat? Teď už to nemá smysl, pochybuju, že nově příchozí děti zabrousí právě sem, když už je debata schovaná v prachu času. A ty děti co to četly, když byla otázka na liště už jsou ztracený stejně. Jen ať se naplno ukáže duševní nahota některých jedinců.
Tyhle vulgarity anonymních imbecilů jsou totiž na rozdíl od některých příspěvků registrovaných k smíchu :o)) Zajímavé je, že tihle magoři se nikdy nepodepíšou, proč asi? Anonymita dává sílu a odvahu. Do očí by to ani jeden z nich neřekl.
NBachy - Profil | St 23.8.2006 7:44:49
Miloš Dia - Diskuzní válečná sekera je zajímavý pojem. :o)
Taky si ale myslím, že jste to s tou arogancí dost přeháněli.
Mohl by jsi vysvětlit dvě věci v příspěvku?
Mustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - ® Ne 20.8.2006 20:45:52
1. - Jaké konkrétní snahy jste před sedmi lety měli? (O co přesně vám tenkrát šlo?)
2. - Proč myslíš že - "tyhle aktivity vedou az na minimalni vyjimky k nedokonalemu produktu".
Nloo | St 23.8.2006 5:59:40
Mustafo miluji tě, seš fakt dobrej a hlavně chytrej, jen pozor ať ti nějakej megaduhák nezastříká tvý sjůprvydesingovaný vybavení...
Ndoncoyote - Profil | Út 22.8.2006 21:50:51
Jen náhodou jsem sem juknul a nestačím se divit. Někteří jedinci jsou ve své sprostotě vskutku neuvěřitelní, bohužel ne tak s rozumem. Jen nechápu, o čem tato debata je. Myslím si, že mentální giganti typu jiriim, loo si nezaslouží ani odpověď na své výplody.
Kocháč - neuteklo to malinko od tématu?
NMustafa Ali Fortanhi bin Xaxapvi - Profil | Út 22.8.2006 21:44:56
peknej vyron :-) ale tezko ocekavat, ze takto "vzdelani" jedinci budou vedet, ze anonymita na netu je velmi relativni a s kazdym prispevkem posilaji i svuj "podpis"
Nloo | Út 22.8.2006 21:23:18
a maj tvoje moudra v píči
Nloo | Út 22.8.2006 21:13:31
Miloši, to mi nedošlo promiň, nejsem členem svazu, ale myslím že většina členů stejně na internet nechodí...
NJKL - Profil | Út 22.8.2006 19:55:25
Kocháč : Možná taková drobnější umravňující cenzurka...........Občas je to dost děs. :-((((
NMiloš_Dia | Út 22.8.2006 17:00:31
Ioo:
Btw. došlo ti vůbec, že tímhle gangstas projevem certifikuješ jistou část členů Svazu ???
NMiloš_Dia | Út 22.8.2006 16:43:37
Ioo:
Nejsi sám, kdo doufá, že se toho dožiješ. :-)))
Chceš nám vyjevit ještě další bonitní myšlenky ?
Nloo | Út 22.8.2006 16:34:10
já vám na nějakou diskuzi seru voepyčodebile, je k hovnu, každý má ten svůj správný názor, hlavně ta banda snobských muškařů z Prahy, co si myslí že to tady bude jak ve Švédsku. Ale těším se až prosadíte změny, snad se toho dožiju.
NKocháč - Profil | Út 22.8.2006 15:42:54
Tak si říkám, jestli mám mazat :o) Asi se na to vyseru, ať nezmizí kokotí příspěvky a každý si může udělat obrázek, kdo je voepyčodebil a kdo se nebojí podepsat, jen tak dál magore. Si akorát naběhneš na vidle. Na to aby jsi vykličkoval nemáš kondici a schopnosti.
NMiloš_Dia | Út 22.8.2006 14:38:00
Bachy:
Je to prostředí, kde se bez větších problémů můžeš pohybovat Ty, Stick a další, kteří unesou v diskusi nepříjemné údery, umí je i vrátit, a nepotřebujou se u toho skrývat za anonymními nicky a e-maily.
Tím ovšem nechci zakopávat diskusní válečnou sekeru ! :-)
NVláďa S. - Profil | Út 22.8.2006 13:06:32
Milý Ádo, pokud vystupuješ pod různými přezdívkami, jako Ioo, hanzi, jirim., davidk, atd. tak je to jen tvoje věc, každý si o tobě může utvořit svůj obrázek a může se ptát proč Márvin či Stick dokáží říct co chtějí neanonymně a bez vulgarismů, ale ty ne! Pokud ovšem začneš, a to nejen v této otázce, používat cizí nicky (Pike- a Miloš_Dia-), abys vyvolalal negativní náladu vůči osobám oprávněným je užívat, tak je to hodně ubohé a o tobě to napovídá ještě víc, než pouhé užívání mnoha anonymních adres ...
NBachy - Profil | Út 22.8.2006 13:03:19
Miloš Dia :
Definuj "cyber prostor" :o))))