- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Vyhrazování si lovných míst na svazových vodách.
Jak byste se zachovali po výzvě opustit místo?
A) V klidu se přemístím na jiné loviště, má to tu přece nakrmené a krmení není zadarmo.4%
B) Nabídnu, že se uskromním a on se může posadit vedle mě. 7%
C) Slušně vysvětlím, že vyhrazování míst je dle RŘ zakázáno a místo neopustím.67%
D) Pošlu ho do (.), co si to vůbec dovoluje!!!21%
E) Jiná odpověď, viz diskuze. 2%
Od 31.5.2017 hlasovalo 190 čtenářů.
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.
načítám... - Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
19x v oblíbených a 7x v ignorovaných.
Nkakr - Profil | St 31.5.2017 10:34:59
Loviti smí jen ten, na jehož jméno zní lístek. Vzdálí-li se od vody na dobu delší jedné hodiny, musí udice z vody vytáhnouti.
Lovné nářadí musí po dobu nepřítomnosti rybáře býti označeno jeho jménem a adresou. Neoznačené možno zabaviti.
Lovné nářadí musí býti náležité pevnosti, aby ryby je snad neutrhly a v důsledku poranění neuhynuly.
Udice má míti rybář nahozeny tak, aby je měl v dohledu a mohl je ovládati, aniž by přebíháním jiné lovce vyrušoval.
S místa prutem obsazeného nesmí jeden druhého vypuzovati.
Každý kdo založil prut, má právo na volnou prostoru 10 metrů vpravo a 10 metrů vlevo.
Všichni lovci mají stejná práva. Nesmí tedy sobě jeden na úkor druhého nějaké místo vyhrazovati míst mlazených nevyjímaje.
vysvětlivka - místo mlazené = místo vnaděné
NRockwell - Profil | St 31.5.2017 8:53:49
Někdy se narazí na vola s ještě větším volem v zádech.
Njá 2 - Profil | St 31.5.2017 14:07:56
Nlipan - Profil | So 3.6.2017 9:52:43
Zcela jiné je, pokud je v nějakých pravidlech např. vyhlášce omezena í pouhá přitomnost u vody. Ale to pokud není uvedeno v popisu revíru není věcí RS. Tedy samozrejmě na to může upozornit MP nebo PČR, ale to je všechno. Upozorňuji že je to tak i v zahraničí. Např u jezera Bled nesmíš být na lovném místě před a po povolené době lovu a musíš padat na hotel nebo do penzionu. A co je hlavní, nikdo o tom nešpekuluje. To je jen česká vlastnost. Jinak jsem to zažil í v Bosně na pstruhovce. Tam si mne a můj odjezd dokonce přijel zkontrolovat strážný s krochnou u pasu.
NDědek - Profil | Pá 2.6.2017 17:41:05
Nsprinterd7 - Profil | Čt 1.6.2017 14:05:53
Nroxtidy - Profil | Čt 1.6.2017 10:09:13
RS by udelala 1000x lepe, kdyby trestala za nahozene pruty po pulnoci, nesetrne se zachazeni s rybama (se vsema), za bordel okolo mista lovu atd. Delaji to vetsinou party ozralcu, kteri k vode jezdi doslova jako do kempu. No a tam se ukaze kdo ma koule a kdo ne. Na tyto typy byste se meli zamerit a ne na chlapa, ktery ma postaveny maly bivak, ve kterem prespi a uvari si v nem polivku a kafe.
Zkratka receno byste meli vystrcit hlavu z pisku a nebyt 100 let za opicema.
NDanda05 - Profil | St 31.5.2017 10:20:21
Jestli se to takhle bude brát tak je to konec chytání přes noc a vůbec smyslu být v přírodě.
Jako nedovedu si představit že bych šel k někomu kdo tam chytá a má to přes noc vytažený, že má vypadnout, protože si vyhrazuje místo a já tam chci chytat.. to je úplná absurdita. Takže já jako nově příchozí na to mám víc nárok vlastně tam chytat než ten původní rybář :)
Takže ten původní rybář to zabalí, já zapíchnu za deset čtyři vidle, ale za pět minut přijde další rybář a vyhodí mne protože si vyhrazuju místo lovu a pohrozí RŘ a RS. Tak tohle je absurdistán na druhou :D
NJOP - Profil | St 31.5.2017 8:07:37
Hujerství vyhrává v téhle republice na všech frontách, tak proč by nemělo v rybaření...
Pokud se tohle přihodí, je lepší se sebrat a jít chytat jinam a v klidu. A to proto, že:
a) můžeš přijít k fyzické úhoně ... a stejnak si nezachytáš
b) můžeš někomu způsobit fyzickou újmu a ... stejnak si už dobře nezachytáš + možný postih za napadení
c) hujer si sedne vedle tebe a začne ti to přehazovat ... stejnak si nezachytáš
Je mi jasné, že na internetu to každej hned řeší fyzickým násilím, ale v reálu je to tak, že se většina lidí bojí dostat ránu :)
Nkluciuvody - Profil | So 10.2.2024 12:39:27
Jestli by to byl normální člověk se kterým se slušně domluvím, tak bych mu nabídnul místo vedle sebe.
pokud by to byl nějaký buran, tak bych mu stručně vysvětlil rybářský řád a taktně ho poslal do p**ele.
Taky se mi to občas stává a docela mě to mrzí, proto jsem začal vyhledávat místa mimo civilizaci i za cenu toho že nic nechytím :)
Nfheavy - Profil | Pá 9.6.2017 21:23:06
Dneska by tam nikdo z nich nevybudoval ani verejny hajzliky:-) :-) natoz 1600ha jezero!?
Edit:tohle neni o mrs,v tehle pripadech je svaz jenom prihlizejici neco...nekdo...bez niceho..
NLosPafkos - Profil | Pá 2.6.2017 18:10:12
NMISO* - Profil | St 31.5.2017 21:31:25
NFRANK71 - Profil | St 31.5.2017 20:40:31
Ntatyk - Profil | St 31.5.2017 13:45:46
Xlll. Chovánt při lovu
poslední věta prvního odstavce zní:"Za neoprávněné vyhrazovaní místa k lovu je rovněž považováno ponechání rybářského náčiní nebo jeho části (např. vidličky) na místě k lovu po ukončení denního lovu'". viz BP MRS pro revíry MP.
No myslím že více konkrétněji už to nejde.
Ndada11 - Profil | Po 12.2.2024 17:11:03
NDědek - Profil | So 10.6.2017 10:44:03
Už dnes u mě převažuje lov kapra, což ještě před desíti lety bylo nemyslitelné... Nu což, není čas, spousta povinností, stále v práci... Ještě že jsem aspoň nezblbnul a nezačal jsem chytat výhradně přesrostlé pašíky na tuny předražených kuliček. To opravdu moc rád přenechám těm, co se nechali zblbnout.
Nrici2 - Profil | Út 6.6.2017 7:59:03
NVikasgard - Profil | Po 5.6.2017 10:26:44
NDědek - Profil | Čt 1.6.2017 13:27:17
Možná by bylo rozumné řešení, kdyby bylo povoleno, setrvat na místě dva, nebo nanejvýš tři dny a potom by se muselo místo opustit. Kontrola dodržení tří dnů, by měla stačit povolenka, kde se musí zapsat po příchodě docházka...
Myslím, že to by vyhovovalo těm z nás, kteří by jeli na ryby na jeden dva dny, aby nemuseli večer balit a šlapat domů.
Jenže jako vždy je ale. Chytrák, by kontrole řekl, že tři dny byl vedle na fleku a teď čtvrtý den si poposedl na druhý flek, tedy nic neporušuje...
Normální člověk, je schopen dodržovat poctivě rozumná pravidla, hovadu je to zcela jedno a vždy si najde nějakou kličku, jak se systémem vyje..t. A v tom je ta potíž.
Dobré řešení neexistuje a na tvrdé opatřené proti darebákům, nejsou ani síly, ani prostředky.
Rozumim těm, co tady píší, že by bylo dobré se zaměřit na nějaké partičky co dělají bordel a okupují místa dlouhé dny, či týdny. Prostě se na ně zaměřit a nedat jim pokoj, dokud se na ně něco nenajde a vzít jim papíry. Přiznejme si, kdo by to dělal? Kolik času by to stálo? PČR má řešit opravdu trochu jiné věci,než vychovávat rybáře.
Potom možná zbývá jedno, a to pomoc RS v tom, že se budeme dívat kolem sebe, nedovolíme prostě porušování pravidel minimálně tím, že dáme navědomí RS, či uniformě, že se zrovna někde něco nekalého děje a nebo sjednáme sami na místě pořádek, jde li to.Jen nesmíme být naštvaní, když tam nepřijedou hned. Ono to opravdu někdy nejde.
Pokud jsou někde celoročně problematické lokality, kde se porušují pravidla dlouhodobě, měla by být lepší spolupráce RS s uniformou. Součinnost si může vyžádat obec, či město s oddůvodněním.
Na všechno neexistuje úplné řešení, ale měli bychom se o to snažit všichni a ne jen ukazovat na RS, že dělá hov.o. každý z nás, by se měl na řešení trochu víc podílet způsobem, který zvládne, jinak bude zákazů a příkazů více a více přibývat....
Nkakr - Profil | Čt 1.6.2017 12:11:03
Souhlasím.
Kantorek (kreslíř) kdysi namaloval fór - obviněný a dva policajti s textem, to byste nevěřil, jak dokáže dobře umístěná facka urychlit průběh vyšetřování:-.))
Nmedák - Profil | Čt 1.6.2017 10:44:11
Nlipan - Profil | St 31.5.2017 22:25:51
NMISO* - Profil | St 31.5.2017 21:36:35
Narnošt - Profil | St 31.5.2017 18:44:42
Nmegalodon - Profil | St 31.5.2017 16:24:44
Nhulimrk - Profil | St 31.5.2017 10:38:07
Kdo se v této situaci začne hádat a rybáře vyhazovat je VŮL.
Ngizzmann - Profil | Po 12.2.2024 18:46:45
Nfheavy - Profil | So 10.6.2017 10:05:14
Nfheavy - Profil | So 10.6.2017 9:54:16
Je to pryc,nema cenu to dal pripominat,to je totiz uz zbytecny,opet zvitezil clovek nad prirodou v zajmu lidstva,tech duvodu bylo vic a Howgh:-) :-)
NDědek - Profil | Pá 9.6.2017 21:29:55
Nkakr - Profil | Pá 9.6.2017 7:12:26
Můj první příspěvek v této diskuzi byl následující -
...........................................................................................
Dovolím si upozornit na jiný způsob vyhrazování místa k lovu.
Tím je po skončení denní doby lovu ponechání vidliček, ev. udic na místě k lovu a zalehnutí do stanu.
...............................................................................................
Další příspěvky byly jen odpovědi na dotazy, které uznávám neměly s vyhrazováním místa k lovu moc společného. Ale k meritu mého prvního příspěvku. Příslušný úřad ohodnotil spaní ve stanu s ponechanými pruty a vidličkami na místě k lovu částkou 1 500kč. KK jako nášup přidala zákaz rybolovu na 2 měsíce. Trest ještě běží.....Tolik fakta.
Doufám, že se jedná o relevantní příspěvek k tématu a rybolovci si vidličky po skončení lovu vytáhnou.
Nrover - Profil | Čt 8.6.2017 22:39:42
NRockwell - Profil | Út 6.6.2017 10:57:39
Nkakr - Profil | Po 5.6.2017 18:12:40
Ale Františku, to přece není všechno.
Ale máš podobnou schopnost jako kolega Mrknato. Když jsi přistižen na hruškách (odebíráíní RL), vlezeš na jabloň. Ale MAN na Orlasu je v pohodě,že?
NVikasgard - Profil | Po 5.6.2017 10:33:32
Ntatyk - Profil | Ne 4.6.2017 10:20:08
NObiš - Profil | So 3.6.2017 9:29:31
Někdo to tady už psal a po rozumné úvaze mu dávám plně za pravdu.
Po stanovené době lovu,kdy (zdůrazňuji) neprovádí osoba lov se stává pouhým občanem u vody,který u sebe má své osobní věci. V té době RS nemá právo kontrolovat tuto osobu. Nemá právo ani řešit bivakování. Tyto věco může řešit pouze pčr. (myslím tím,že třeba drží dohled nad dodržováním vyhlášek přilehlých obcí,atd)
Jiné to samozřejmě bude,když by osoba prováděla lov po stanovené době lovu. Tím se dopouští přestupku v řádu a nebo pytláctví. Pro tyto účely RS přece provádí noční kontroly.
To,že má rybář po půlnoci vytažené pruty ve vidličkách může být rs uplně u .... Jelikož v té době nesmí nikdo provádět lov,takže je nějaké vyhrazování lovného místa uplně mimo mísu.
Něco jiného je,když v době povoleného lovu rybář nechá vytažené pruty ve vidličkách,nechá sousedovi hlídat věci a jde si do města nakoupit. Tohle je vyhrazování lovného místa.
Na rovinu.... v noci bych vám papíry vůbec neukázal... .)
Ták a teď do mě. :D
Nlikin - Profil | Pá 2.6.2017 19:33:44
Bohužel nelze v celkem děravém zákonu jednoznačně najít odpovědi na jeho mezery......:-)
Na mezerách v v paragrafech je postavena živnost právníkú, tak to je a poslanci bez znalostí hlasují jen politicky.....
Nás rybářů je celkem dost, cca 250 000 bez rodinných příslušníků je celkem slušná politická síla, naprosto nechápu, proč nefunguje lobby, které by potřebné změny iniciovalo. Počet registrovaných fotbalistů je jen mírně vyšší a podívejte na to co se děje, když je valná hromada, a ty možnosti v dotacích a tlak na legislativu, no vnucuje mi to otázku : CO DĚLÁ NAŠE VEDENÍ ŠPATNĚ ?
NDědek - Profil | Pá 2.6.2017 17:57:41
A je tu start o čtvrté hodině ranní. Na startu se vzedme vlna, v před vyraživších běžců, podkopávaje jeden druhému nohy, nastavuje ostatním různé předměty, které drží v ruce, s úmyslem je vyřadit z možnosti zaujmout rybolovný flek a za neuvěřitelného dusotu bagančat, který plaší rybu od břehů, se ženou v před s myšlenkou, dnes vyhraju a při tom jsem neporušil pravidlo o zákazu vyhrazovaní si místa lovu... :-))) :-)))
Ntatyk - Profil | Pá 2.6.2017 16:46:29
NFRANK71 - Profil | Pá 2.6.2017 16:40:55
Nroman - Profil | Pá 2.6.2017 16:32:34
Nkakr - Profil | Pá 2.6.2017 16:22:53
Von je kapánek rozdíl spát přímo u vody nebo chrápat ve stanu a u vody nechat zapíchuté vidle + hůlky.
To je takový problém vidle vytáhnout a máš vystaráno. Ráno si je zapíchneš a můžeš klíďo píďo popustit uzdu rybářské vášni.
Ale zase na MRKu by nebylo o čem psát....
NDědek - Profil | Pá 2.6.2017 15:35:10
A nesežerte mě, je to opravdu tak...
Nkakr - Profil | Pá 2.6.2017 15:34:29
Máš pravdu, tehdy neexistovali moderní a wostří kapraři, ani mraky carpeamů.
Myslím si, že současné znění v BP je zcela v pořádku a neměnil bych ani čárku. Tady se začaly probírat absurdity ve smyslu coby kdyby a nějak unikla pointa, že nikdo nemá a ani nemůže mít propachtovaný flek když není u vody a neloví. A vo tom to celý je.
NVikasgard - Profil | Pá 2.6.2017 15:34:23
NVikasgard - Profil | Pá 2.6.2017 15:26:05
Jo...je to ad absurdum
NVikasgard - Profil | Pá 2.6.2017 15:22:15
NKamy - Profil | Pá 2.6.2017 14:29:14
NObiš - Profil | Pá 2.6.2017 13:47:03
Jak může vlastně RS kontrolovat po stanovené době lovu lidi u vody.Nepočítám pytláky co provádí lov i po stanovené době lovu... to je jasné..)
Schválně říkám lidi,jelikož v té době to jsou nelovící.
Já jako občan ČR mám právo vlastnit rybářské vybavení aniž bych vlastnil rybářský lístek. Taky mi nikdo nemůže zakázat,abych tohle vybavení měl u sebe u vody.
,, Krásný stojan stojící na břehu jezera a špičky prutů v nich ležící se tyčí k obloze plné hvězd. Voňavé kuličky pomalu osychají na přívěsech jedovatě ostrých háčků,jenž se zlehka pohupují nad temnou vodní hladinou. Miluji tyto chvíle klidu. Jen ležím v trávě a sleduji hvězdy. Nepotřebuji lovit. Jdu si jen odpočinout od vřavy velkoměsta." .)
Co mi může RS v tomto případě udělat? :D Nezlobte se na mě,ale kdyby mne takhle v noci RS přepadla,tak se asi jen otočím na druhý bok. Ano kdyby byla přítomna i pčr a vyzvala mne,tak se klidně legitimuji OP,ale to je tak všechno co mi můžou.
Nevííím,třeba se pletu,ale .... .)
Nlikin - Profil | Čt 1.6.2017 20:35:10
Ntatyk - Profil | Čt 1.6.2017 16:12:42
U chlapa nabroděného na PS revíru při muškaření nepředpokládám že by měl u sebe třeba OP . Ale pokud má rybář za sebou auto tak je předpoklad že má někde např ŘP. Někdy se musím zasmát když přede mnou stojí starší chlap silnější postavy s plěší. a na fotce v členské průkazce na mě kouká hubený mladík s černou čupřinou a uniformě s vševojskovými znaky na klopách . Jak já říkám byli jsme hezcí a mladí. dnes už jsme jen hezcí Členská průkazka má v MRS životnost 12 let. Myslím že za tu dobu stojí za to dát na novou průkazku aktuální fotografii.
NPetrstaif - Profil | Čt 1.6.2017 14:37:41
NTomáš7 - Profil | Čt 1.6.2017 14:34:41
Já osobně se začínám přiklánět k tomu, že by v rámci nějaké prevence prospělo, kdyby si každý musel u té řeky, rybníku, přehrady jednou ročně pár hodin máknout. Věřím, že by se některým trochu rozsvítilo.
Ndrvoštěp - Profil | Čt 1.6.2017 14:30:50
NSaddám - Profil | Čt 1.6.2017 13:52:53
Nkakr - Profil | Čt 1.6.2017 12:47:12
Z místa lovu se vyhazuje obtížně, někdy by byl zapotřebí potápěč.
Pean mít nemusíš, stačí nějaké zařízení na vyproštění háčku.
Ntatyk - Profil | Čt 1.6.2017 12:15:52
NRockwell - Profil | Čt 1.6.2017 11:34:58
Bohužel to, že se potom nějaká KK bude zabývat postuem RS je víc než smutné, hlavně když si pán hovado od vody bude na postup RS stěžovat
Nroxtidy - Profil | Čt 1.6.2017 10:58:53
Nroxtidy - Profil | Čt 1.6.2017 10:56:04
Pak tu klickujete jak zajici pred autem.
NVikasgard - Profil | Čt 1.6.2017 10:14:37
NLuger46 - Profil | Čt 1.6.2017 9:19:54
Njeden3 - Profil | St 31.5.2017 20:59:40
Nhulimrk - Profil | St 31.5.2017 16:54:53
Horší jsou ti, co z čista jasna přijdou, začnou mlít a nárokujou si místo.
Taky záleží kolik jich přijde a jak jsou velký :D:D:D
NKamy - Profil | St 31.5.2017 16:23:01
Vím že je to citlivé téma ale myslím že dost zajímavé k danému tématu vyhrazování místa.
Nkakr - Profil | St 31.5.2017 15:35:20
Když do absurdna,prosím, oprávnění RS -
od osoby důvodně podezřelé ze spáchání přestupku nebo trestného činu v bezprostřední blízkosti rybářského revíru předložení rybářského lístku, popřípadě povolenky k lovu nebo jiného dokladu opravňujícího osobu k lovu a nebo dokladu o nabytí ryby nebo vodního organizmu,
jsi v bezprostřední blízkosti revíru, máš udice tak jsi důvodně podezřelý:-))
NKlobasa1 - Profil | St 31.5.2017 14:16:22
NKamy - Profil | St 31.5.2017 13:46:41
BP se přeci vztahují jen na rybáře. Pokud nelovím ryby, tak nemohu být postižen za porušení BP. Dle zákona je lovící (osoba která musí mít povolení) osoba provádějící činnost směřující k ulovení ryb nebo jiných organismů. Takže jediné co RS může, tak kontrola zda provádím lov. Pokud ne, tak mě může udělat kontrolu jako podezřelému z neoprávněného lovu.(kontrola věcí u vody, auta,..) Pokud nic nezjistí, tak je na mě krátká. Není nikde zakázáno koupit se rybářskou výbavu a sednout si k vodě bez povolenky a nechytat.
Vím že je to vyhnané do absurdna ale rád bych slyšel odpověď někoho dalšího. Pokud nelovím, tak nemusím nikomu ukazovat RL ani povolenku a můžu sedět u vody klidně i s 10 pruty. (pruty nebudou nahozený). Pokud se pletu, tak bych rád věděl kde a jak je toto řešeno.
Děkuji za odpověď.
Nhraji - Profil | St 31.5.2017 11:56:51
Narnošt - Profil | St 31.5.2017 10:28:57
Rybářský řád je krásná věc,ale praxe bývá někdy jiná.
V každém případě bych chtěl vidět žokeje Váňu jak vyhazuje z fleku chlapa dva metry deset a 150 kilo...
Není nad to se domluvit jako normální lidi,ale někdy holt člověk narazí na exota a pak záleží,jestli mu stojí za to se hádat protože je v právu anebo radši mít klid a šoupnout se o kus vedle.
Já bych se ale určitě hádal.
Npajagogo - Profil | St 31.5.2017 10:05:30
NParcipal - Profil | St 31.5.2017 9:51:10
Auto je spotřební materiál, i když ho mám rád a jsem s ním spokojen. To samé se dá říci o výbavě.
Co se týče monoklu, záleží na okolnostech, kdo zaútočil první. Budu rád, když toto dilema nebudu muset řešit v praxi, ale teoreticky je mi milejší přijít o hmotné statky než o zdraví.
NRockwell - Profil | St 31.5.2017 9:34:36
NTravex - Profil | St 31.5.2017 9:30:54
NParcipal - Profil | St 31.5.2017 9:05:51
Já osobně bych se držel hesla "moudřejší ustoupí" na ryby jedu kvůli klidu a mít stále obavu kdy, nebo co se stane...to mi za to nestojí. Věci na ryby vem čert, auto klidně taky, ale zdraví má člověk jen jedno. Případné pobíhání po doktorech, případně policii nebo soudech...děkuji nechci, to mi stačí při zaměstnání.
Npajagogo - Profil | St 31.5.2017 8:46:07
jak už zmínil jeden klasik "Hrdinů sou plný hřbitovy"
Njarda85 - Profil | St 31.5.2017 8:38:41
NTymCat - Profil | St 31.5.2017 8:36:11
Ale je fakt pokud mozno to resit v klidu.Pokud to nepujde tak hold jinak no.......
Npajagogo - Profil | St 31.5.2017 8:11:53
NMrknato - Profil | St 31.5.2017 8:05:57
Ncormoraan - Profil | St 31.5.2017 8:05:33
Je sice hezký, že si někde pravidelně krmí, ale nemá žádný právo si místo vyhrazovat jen pro sebe.
Sice se mi to ještě nestalo, ale jak lidi jednají se mnou, tak já jednám s nimi. Kdyby přišel slušně a řekl, že si tu krmí, že jak naschvál zrovna dneska mu tu sedím, tak mu nabídnu, aby si sedl vedle a chytal. Kdyby přišel mrskej, mrskej by zase odešel.
Lidi jsou dneska svině a nedivil bych se, kdyby ti takovej sr*č nějak poškodil třeba auto, nebo se jinak mstil.
Čtenáři této diskuse také sledují
NDyje 5, 6, 7 - Mušov a Nové Mlýny - diskuse54857
NFilmy o kaprech na dlouhé zimní večery1621
NDalešice ??8145
NNakupoval někdo v Anglii1186
NFanclub značky Shimano16085
NKaprařský top vercajk3167
NMorava 13A Hulínské šterkoviště759
NLithiové baterie - srovnání1546
NFanclub důchodců a těch, kvůli kterým by kaprařské speciálky zkrachovaly330
NWaftersky - rady, typy, zkušenosti814
Kde to žije - kaprařina
ÚtNFanclub značky Shimano 16085
ÚtNZabezpečení člunu proti krádeži 8
ÚtNKyjský rybník, Džbán 50835
ÚtNÚN Žermanice 2009, (471 043, Lučina 2A)... 8032
ÚtNSada Hlásičů 2+1, ráda s výběrem 25
ÚtNVelký Bílovec rybaření 51
ÚtNPřiposlech Fox rx 4
ÚtNSingleplayer a vše kolem něj 30
ÚtNKorda Developments a vše co k této značce patří 1678
PoNKrátkodobá kaprařina x 9676
PoNDyje 5, 6, 7 - Mušov a Nové Mlýny - diskuse 54857
SoNsonar humminbird fishfinder 323 11
SoNIBCC 2026 - veřejná diskuse 129
PáNLegenda s názvem Daiwa Tournament S5000-T, S5500-T či S6000-T 5299
PáNRCO cup Dešná 5707
Co je nového - kaprařina + obecné
ÚtNBleskovka: Dva Češi zahynuli na rybářském zájezdu v Norsku
ÚtNBleskovka: V Blansku vysadili krále řeky. Ve Svitavě pluje dvanáct set dvouletých lipanů.
StNBleskovka: Z Nechranic odtéká minimum vody. Důvod potěší rybáře.
. . . NBleskovka: Do Moravy se vrátilo 3000 jeseterů malých
. . . NBleskovka: Rybáři porušují pravidla. Porybní na Plzeňsku hlídají i z lodě.
. . . NBleskovka: Energetika vs. divoká voda: Kdo má větší nárok na naše řeky?
Oznámení - kaprařina
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
Kalendář akcí - kaprařina
13.5.Kvalifikace STAIRS2HELL TRŠICE
14.5.OBSAZENO 110 000 Kč První místo...
14.5.DDK CARP CUP GIANTS fishing 2026...
14.5.Imothep CFC Štěrkáč Zaječí 2026
14.5.Tylovský rybník - Carp cup jaro...
14.5.3. Luhačovický RSLZ Carp Cup...
14.5.Ct špóóna - těžba Přebozy ,...
14.5.Jezero Kapřák Cup 2026
14.5.!!Obsazeno !!! Zdechovice...
14.5.Brutal carp - odhozový závod -...
Doporučujeme e-shop
PÁRYSŮV RYBÁŘSKÝ RÁJ
Rybářské potřeby pro všechny, kteří propadli kouzlu rybařiny. Díky unikátnímu věrnostnímu systému nakupujete neustále se...













