- Otázky a diskuse
- Seznam
- Diskuse
Výběr prvního feedrového prutu i s navijákem
Rozhodl jsem se pořídit si svůj první feedrový prut i s navijákem, ale i po přečtení několika vláken zde stále tápu a nemůžu se rozhodnout.
Prut budu používat na velkých vodních nádržích (přehradách) tudiž má představa je kategorie heavy, vrhací zátěž nad 100g, délka min. 390cm, špicová akce pro delší hody. S navijákem je to horší, tápu ještě víc, jen velikost si představuji 40-50 jinak se nebráním ničemu, může být provedení s přední brzdou nebo zadní s bojovou.
S cenou bych se za prut a naviják chtěl vlést do cca 4000kč. Zkrátka aby prut snesl těžší odhozy a byl schopen delších hodů a k tomu adekvátní naviják.
Budu rád za každý tip, věřím že na základě toho se konečně pro něco rozhodnu.
Prut budu používat na velkých vodních nádržích (přehradách) tudiž má představa je kategorie heavy, vrhací zátěž nad 100g, délka min. 390cm, špicová akce pro delší hody. S navijákem je to horší, tápu ještě víc, jen velikost si představuji 40-50 jinak se nebráním ničemu, může být provedení s přední brzdou nebo zadní s bojovou.
S cenou bych se za prut a naviják chtěl vlést do cca 4000kč. Zkrátka aby prut snesl těžší odhozy a byl schopen delších hodů a k tomu adekvátní naviják.
Budu rád za každý tip, věřím že na základě toho se konečně pro něco rozhodnu.
Autor diskuse: AproXim - Profil , 29.9.2012 feeder - náčiní, doplňky
- Zobrazit zápisy s fotkou.
- Zobrazit vybrané uživatele.načítám...
- Zobrazit jen s poděkováním.
- Zobrazit všechny zápisy.
3x v oblíbených a 4x v ignorovaných.
4 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.
Npaia - Profil | So 6.10.2012 11:45:23
messers >> tvá argumentace ohledně baitu je hodně velká demagogie, zrovna na záběry je lepší mít již seřízenou brzdu a nemuset se zdržovat nějakým přepínáním baitu nebo otáčením kličkou. bojovku jsi asi vůbec nepochopil a předobrzdu nejspíš nikdy nepoužil.
NRytíř - Profil | Ne 30.9.2012 12:03:03
AproXim >> zapomen u Shimana na špičkovou akci(reakce na catanu).
Tenhle znám osobně,to odpovídá tvým požadavkům.
http://www.splavek.cz/zbozi/15-mikado-nsc-feeder-do-110-g.html
Tenhle znám osobně,to odpovídá tvým požadavkům.
http://www.splavek.cz/zbozi/15-mikado-nsc-feeder-do-110-g.html
Nyvana - Profil | So 29.9.2012 22:52:16
AproXim - >> Za mě Mikado UV každý má vyzkoušený něco jiného,ale co se tady shodneme tak proč takovou vzdálenost?to už nějaký kaprák.Jinak jestli jsi nikdy neměl feedr tak si to nepleť s kaprákem.Nic ve zlém.Naviják mám red arc a plná spokojenost.
Co píšou kolegové tak Mivardi bych nechtěla opravdu nic a vím moc dobře o čem píšu.Jinak jsou feedry které jsou dost dobrý a výběr stejně zůstane na tobě.Přeju ti šťastnou ruku.
Co píšou kolegové tak Mivardi bych nechtěla opravdu nic a vím moc dobře o čem píšu.Jinak jsou feedry které jsou dost dobrý a výběr stejně zůstane na tobě.Přeju ti šťastnou ruku.
NZIKY - Profil | So 29.9.2012 19:53:36
Hlavně neber nic od mvrady!!!Vlastní zkušenost.Velké problémy s případnou reklamací.Vlastní zkušenost( a cca již 3 kamarádu ,co se taky takhle napálili!!!)Údajně tam mají na vyřizování reklamací poslední půlrok nového "odborníka" ,co neuzná 95 procent.Pak ti řeknou(třeba jako v rybině v HK),že ti reklamaci zamítli,ale opravili a chtějí půl ceny za poškozený díl.Samozřejmě ti prodají novou půlku prutu.Šmejdi!!!Porušujou-obcházejí zákon.Takže za mne,z vlastní zkušenosti-vše kromě mrvadi a ve slušném a odskoušeném obchodě.Ušetříš si případné zklamání.
Nkrusell - Profil | Ne 7.10.2012 23:25:41
nofish >> Já jsem chtěl jen říct,že když jdu na kapry tak si vezmu kapráky a chytám cíleně kapry, ale když jdu na čudly tak si vezmu feeder a cíleně chytám čudly,a když zabere vetší ryba tak jí prostě zdolávám.Já přece netvrdím že chodím cíleně chytat velké ryby s feederem s kmenem 0,16 a schválně zdolávám větší ryby pro mé potěšení,to mám vlasec radši upálit a nechat větší rybu jezdit s háčem v tlamce,nebo co mám dělat.
Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 23:10:42
krusell >>Tady nejde o nějaké výpady a o to že tu rybu nějak musíš zdolat. Příklad. Mám jeden feder, na ten budu kapra tahat na osmnáctku kmen, šestnáctku návazec, 10 minut. Takže když chci kapra na feeder tak vezmu ten druhý a mám ho venku během chvilky. Protože tam použiju silnější vlasce a prut je silnější. O to tu jde. O žádné protihroty nejde. Gumu nepotřebuji, vlasec má průtažnost a na pletenku chytám minimálně.
Znovu opakuju že prostě nesouhlasím s tvým zápisem "krusell - ® Ne 7.10.2012 22:19:28". Podle mě je lepší rybu vytáhnout co nejdřívě, nějakému "Je to někdy náročné to přiznávám" se snažím vyhnout. Už kvůli tomu že lov tu rybu vysiluje a že jí ubližuje.
A hodlám to tu mlátit lidem do hlavy neustále. Ryba není sportovní náčiní, ale živý tvor a když ryskuji jeho zdraví, snažím se tu dobu co nejvíce zkrátit.
Znovu opakuju že prostě nesouhlasím s tvým zápisem "krusell - ® Ne 7.10.2012 22:19:28". Podle mě je lepší rybu vytáhnout co nejdřívě, nějakému "Je to někdy náročné to přiznávám" se snažím vyhnout. Už kvůli tomu že lov tu rybu vysiluje a že jí ubližuje.
A hodlám to tu mlátit lidem do hlavy neustále. Ryba není sportovní náčiní, ale živý tvor a když ryskuji jeho zdraví, snažím se tu dobu co nejvíce zkrátit.
Nnofish - Profil | Ne 7.10.2012 22:47:45
krusell >> tak ale teď se už ozvu. Raději tu rybu nesportovně vytáhnu a rozhodnu o jejim osudu, než abych se s ní přetahoval třikrát tak dlouho. Tedy jinak řečeno, když vím, že mi může zabrat kapr, tak nebudu chytat plotice na šestnáctku ale na dvaadvacítku s osmnáctkou, dvacítkou návazcem a vím, že je chytnu i tak. Kmen může být klidně padesátka a je k ničemu když bude slabý návazec... Nekompromisně ven a roztrhanou tlamkou moc nejde dohromady, to by se ryba vyřízla. Za to podřená ryba z dlouhého zdolávání a četných výpadů, to je relativně uvěřitelná věc.
Čtou to tu i lidi co se učí chytat, tak jsem uznal za vhodné, uvést názor na chytání se slabým cajkem.
Čtou to tu i lidi co se učí chytat, tak jsem uznal za vhodné, uvést názor na chytání se slabým cajkem.
NZajda - Profil | Ne 7.10.2012 22:10:09
krusell >> No ta 0,16 je už na dolní hranici...Zbytečně pak větší rybu vysiluješ..:-(
NRytíř - Profil | So 6.10.2012 14:59:41
kubah >> tak mam brzdu seřízenou na to aby zvládla první nápor ryby(nikdy nevíš co tě zabere) a nechytám pod nohama:-)Nikdy jsem neměl problém u zdolávání s přední brzdou povolit nebo utáhnout.Ovšem v kombinaci s Beastem může být natvrdo...
EDIT:Ale jasný,že při baitu to takhle udělam s vlascem pokad budu u feederu chrápat:-)
EDIT:Ale jasný,že při baitu to takhle udělam s vlascem pokad budu u feederu chrápat:-)
Živě na MRK.cz
Kde to žije - feeder
0:40NBleskovky: Stanovisko ČRS k hlubinné přívlači 1
NeNPickermánia-ultra light fishing 27425
NeNMethod feeder a vše kolem něj 38385
NeNPreston - vše kolem této značky. 3512
NeNFeederařina na řece 44027
NeNKlub Fanoušků Feederů Daiwa. 9923
PáNJihočeská Feederliga . 9403
ČtNS feederem na kapry 95205
StNPelety Sonubaits a minikuličky Cralusso 4660
StNKladenská Feeder Liga 39071
ÚtNGURU - vše kolem téhle značky 5896
ÚtNFree Spirit feeder 120
ÚtNPoradna: Feeder 8062
PoNKlub fanoušků SPRO+Döme Gábor 5355
PoNSportex feeder pruty 4937
Co je nového - feeder + obecné
0:40NBleskovka: Stanovisko ČRS k hlubinné přívlači
PáNBleskovka: Má smysl zachraňovat i krase stříbřité?
PáNBleskovka: Zrušení revíru Markovka 1, nádrž Střítež
. . . NVideo: Zimní feeder - mražení červi a lisovaný rohlík
. . . NČlánek: Rybář Jarmil Koloušek a MRK.cz - ukázka z knihy Netipy + soutěž
. . . NČlánek: Polední ryby nejsou náhoda
. . . NRecenze: Nabíjecí čelovka Fenix HM65R
. . . NMiničlánek: Karas obecný - pomozte najít lokality
. . . NMiničlánek: Pár zážitků od vody 2 aneb s feederem na výpravě
Oznámení - feeder
Na toto místo můžete sami vložit své oznámení ostatním čtenářům MRKu.
NEJLEPŠÍ Z KATALOGU
Doporučujeme e-shop
Saccon Carp
Rybářský e-shop se zaměřením na moderní kaprařinu. Máme dlouholeté zkušenosti, na trhu úspěšně působíme přes 10 let....