Feeder v okolí Zlína

Ahoj všichni kdo vyznáváte tuto metodu lovu a chytáte v okolí Zlína, zajímalo by mě kde nejraději chytáte, na jaké nástrahy chytáte, jaké máte úspěchy.... Popřípadě by jsme mohli vyměnit postřehy z lovu:-)
Autor diskuse: zdenos - Profil , 28.1.2008 feeder - ostatní

Deejv - Profil | So 29.10.2022 21:37:26

Dnes po dlouhé době na Dřevce. Čistá křišťálová voda a zoufalý průtok vody... No chytalo se těžce. Na krmení nereagovaly vůbec. Takže jsem prošel na šoulačku jen několik slibných míst. A pár ryb jsem za několik hodin vyškrábl. Jen jedna zato solidní parma 5 větších tloušťů a kapřík už je v mražáku. Kde zmizly plotice? když nic nebralo, tak aspoň ty byly záchranou... dnes ani jedna. Vše na spláveček ;-) Dnes první zkouška mého nového flexibilního ministativu, ať mám mezi těma x fotkama i pár fotek s ksichtem ;-)

Deejv - Profil | Pá 25.2.2022 15:14:44

Dnes ráno se konečně skloubil volný den a dobré počasí, tak jsem šel zahájit. No a nemůžu si postěžovat, tloušti brali spolehlivě, ale i jiné ryby.

Fuldík - Profil | Ne 15.7.2018 12:12:35

Ahoj,včera jsem měl na Dřevce štěstí,okoun 37 cm.

zdenos - Profil | St 21.2.2024 11:28:59

Něco na oživení diskuse...

Deejv - Profil | Čt 9.6.2022 14:06:43

Dnešní ranní překvapení v podobě tohoto zelenáče! Trošku přikalená voda mi dnes hrála do karet - ryby se tolik neplašily a byly aktivní. Ostroretek jsem nachytal plno a ke konci mě ještě povodil slušný kapr. Supr ráno na Dřevnici :-)

Deejv - Profil | Pá 25.3.2022 18:53:07

Dnes ráno na Lukově. Sadilo se, takže to celkem šlo. Celkem 6 kaprů, nej 55cm + nějací cejni a plotice. Feeder, klasická prubežka, vše na červy.

Fuldík - Profil | Po 31.12.2018 12:02:21

Nějaké ryby z Dřevky za uplynulé období,nej tloušť 49,okoun 36.

Fuldík - Profil | So 22.12.2018 13:32:27

Překvápko z Dřevky,kapr 74 za ocas.Plave dál...
Na Silvestra dám tloušťáky😉

geni3ds - Profil | Ne 5.5.2013 12:09:31

:-)

Ciffik - Profil | Po 31.10.2022 18:59:19

Deejv >> No to si ze mě děláš.... nádherné ryby. Já byl Na Moravě pod Starákem a kupodivu to šlo lépe, než jsem čekal. Bylo to docela specifické chytání a docela trvalo, než jsem přišel na to, jak to chtějí, ale povedlo se... spousta cejnů 45-55 cm, do toho sem tam slušnější podoustev či ostrá.

Ciffik - Profil | Čt 24.2.2022 20:37:49

Ciffik >> tak už se to lepší...

Tibiik - Profil | Po 24.1.2022 14:39:44

Koumak >>To je celkem jednoduché,ono totiž to naše "představenstvo" nemá ponětí jakéže to ryby se v Moravě vúbec vyskytujů... Když bylo v rámci MRS odsouhlasené alespoň hájení okouna do 16.6. při jedné schůzi RS aby jsme si na to daly pozor jeden předseda místní ( tehdy ještě) MO a zároveň velitel skupiny RS prohlásil že je to pitšovina,že okounů je všude plná prdel...když sem mu následně vysvětloval jak to s okounem na Moravě je,tak měl vyvalené bulvy přez celů místnost,oni totiž vůbec neví jak se situace za poslední roky změnila ,hlavně že zarybňovací plán(kapr) se valí na 230 procent..

zdenos - Profil | St 14.7.2021 21:35:40

Jeden pěkný "třešňový" z Dřevky...

ruprd - Profil | St 20.6.2012 11:47:09

Co ta naše řeka skrývá, no není to možné :-) 3 hadi, z toho 2 kolem 70ti, 3 mníci, největšího jsem změřil, 40cm. Dokonce 1 sumec velikostně podobný včerejšímu.

ruprd - Profil | Ne 13.11.2011 16:31:37

Mníka jsem dnes v Dřevnici potkal, bylo zajímavé sledovat, jak se ukrývá v listí...

zdenos - Profil | St 17.6.2020 7:01:10

Včera jsem byl teda zahájit... Druhové složení i velikost ryb pěkná. Ale toto byly jediné ryby které se nechaly přemluvit....

Štěpsa - Profil | Ne 5.1.2020 23:00:04

Tak když už jsme u těch kaprů, tak mě štve hlavně to, že se do Dřevnice sype takové množství kaprů... Proč? Kapr prostě v dřevce nemá co dělat! Štve mě, když s vláčkou nebo feederem jdu někam do mělčí proudné části v úmyslu chytit nějaké říční ryby a je tam najetý samý kapr. Kde jsou potom ty reofilní druhy? Letos sem měl plno vycházek, kdy jsem chytl třeba 10 kaprů za vycházku a nic jiněho.. žádná parma, tloušť, ostroretka, podoustev atd.. kapr prostě bezesporu škodí našim menším řekám a to hlavně tím, že zabírá stanoviště jiných druhů říčních ryb, které potom v důsledku toho ubývají. A kapr za to nemůže, může za to ten, kdo je tam vysazuje. Myslím si, že tohle by se změnit dalo, sadit kapry tam, kde je bahnité dno (komíny, čtverec atd..). A nebo třeba nasadit jiné ryby. Před dvěma lety, jak nasadili ty líny, bylo to pro mě příjemné zpestření a určitě neudělá ve vodě takový bordel jak kapr. jojo byznys je byznys a ochrana vody stále nikoho nezajímá. :-(

Lee-Haney - Profil | St 19.12.2018 11:02:54

meteor >> Tak ono si stačí prostě jen uvědomit že je to lov, nic víc, nic míň. Chceš li pusťit, pusť. Chceš si vzít podle řádu, vem. A nikdo nemá právo soudit druhé jen proto , že on to vidí jinak.
Navíc by se jednoho dne mohl stát určitý paradox. Představte si ,že odejdou generace co měly rybařinu jako lov, tedy zábavnější způsob obstarání rybího masa. Nastoupí generace která bude tvrdě razit ChaP. Jednoho dne se v tom začne někdo šťourat a v dnešním pokřiveném světě nad takovou rybařinou vynese ortel, že je to zbytečné týrání zvířat pro zábavu bez jakéhokoliv důvodu a přijde zákaz. Doteď je to lov který má ještě v očích veřejnosti určitý cíl ,chytnout si rybu na stůl, ale pak……
Já vím že to zní přitaženě za vlasy, ale už dnes jsou schopni vrcholoví představitelé vymýšlet chujoviny z kterých jde poplatníkům hlava kolem. Všeho moc škodí a tím bych to uzavřel…

Lee-Haney - Profil | Út 18.12.2018 19:49:11

zdenos >> To jako fakt? To mi přijde přehnaná reakce ne? Jako pokud někdo veme rybu a zmasí ji podle řádu bez zbytečného týrání, tak na tom nevidím nic špatného. Sumců jsou na Moravě mraky a dorostou jiní. Rybařina je lov,ne chov trofejních ryb a tak je potřeba to brát. Z nějakého ortodox CHaP názoru jsem už nějak vyrostl. Když jsem kolegovi v Loukách letos podebíral sumce albína a on byl na vážkách zda ho vzít a nebo ne. Trošku mi přišlo že se trochu styděl přede mnou že bych ho odsoudil,tak jsem mu v poklidu řekl ať si ho klidně veme. Na takovém krcálku nechávat takové ryby růst by byla spíš pohroma. A komu by to bylo líto jen proto že je to albín,tak může jít do macra a koupit tam ty dva co tam mají v akvárku a jít je někam pustit.
Navíc co si budem nalhávat zrovna sumcaři můžou těžko někoho kritizovat ohledně toho, když si někdo veme rybu když oni sami nemají problém nechat trpět několik hodin nástražní rybu na háku. Toť zase pohled z druhé strany. Ale do téhle debaty bych se nerad pouštěl. Každý to vidí jinak. Já bych takového sumce nevzal. Za prvé takového nikdy nechytnu, za druhé si myslím že tak starý sumec ještě v ne tak moc čisté řece bude mít v sobě hromadu svinstva. Navíc kdo ví , zda to maso taky nebude stát za pendrek z tak starého kusu. Ale to by posoudili spíš jiní ,nejsem kuchařský odborník :D
Co tak lidi psali tak ideální je do 120 cm, na vyudění to asi bude jedno.

Fuldík - Profil | Pá 12.10.2018 12:25:13

Ahojte,jak se vám daří na Dřevnici?Já moc toho v tomto nízkém stavu vody nepochytám,ale aspoň něco....nej.tloušť 47,5 a okoun 34.

ruprd - Profil | Po 8.7.2013 19:53:44

fotka zevnitř splavu, který to může být ? ))

ruprd - Profil | Ne 7.7.2013 10:23:46

tak jelci ještě v dřevnici jsou, obě ryby na třešně, obě 45cm :-)

geni3ds - Profil | Ne 30.6.2013 0:18:49

Na závěr dnešní večerní chytačky přišel mimo jiné pěkný úhoř 76cm vrácen vodě

geni3ds - Profil | St 20.3.2013 14:23:36

dnešní dopolední Cejn 45cm z Dřevky

PLCH - Profil | Ne 22.4.2012 14:40:25

Jak jsem říkal, tak se stalo.. jedna haluzovka a tím to skončilo. Pěkně ztrávené (včerejší)dopoledne u vody.

Koumak - Profil | Ne 23.1.2022 10:46:44

Tibiik >> Tak z Moravy za svou rybářskou cestu nemám žádného okouna. Stojáky u nás na tom nejsou o moc lepší. Nechápu, proč se tehdy přes Brno neodsouhlasila míra u okouna, když téměř po celých Čechách je.

Koumak - Profil | So 11.12.2021 21:29:24

Martin M. >> Dobrý večer pane Martine, je mi jasné, že schůze MO nejsou bůh ví jaké terno, ale mně se asi dva roky zpět podařilo prosadit zvýšení míry u štiky na 60cm a to bych konkretně s našim hospodářem horko těžko projednával u piva. Variantu, kdy člověk vyjednává něco u piva bych viděl reálnou v případě, že má i druhá strana zájem něco změnit, což v naší MO bohužel není. Současně se štikou jsem měl více návrhů, ale prošel jen tento a myslím si, že důvod byl takový, že když členové viděli, že souhlasí výbor, tak hlasovali pro, ale jakmile výbor řekl, že ne, tak se nebylo o čem bavit. Bohužel, když se kolega bavil s našim hospodářem o vysazování tržníh dravců, tak mu hospodář odvětil tím, že na ně nejsou peníze a tím to bylo vyřešené aniž by se hledala nějáká cesta. Navíc po tom, co náš hospodář prohlásil na jedné schůzi ať si lidi berou chycené potočáky na pstruhovkách, protože by jich byla škoda pro vydry a tak nějak od té doby se úbytek ryb svádí jen na rybožravé predátory, jsem veškeré snažení vzdal a rozhodl se přeskočit MO a snažit se prosadit něco na vyšších místech. Můj nový plán je udělat něco s obsádkou dravců u nás všeobecně a vzít to, jak se říká, od podlahy. Vizi nějákou mám, tu jsem diskoval i se známými osobnostmi z přívlačového světa jen momentálně na to nemám moc času kvůli škole. Nicméně jsem oslovil i pána biologa z Brna, aby se k mému plánu vyjádřil, ale zatím od něj nemám odpověď. Tento plán nechci něják uspěchat a v ideálním případě bych ho chtěl mít podložený argumenty odborníků, ale toto bych v životě přes MO neprotlačil a proto cílím výš.

Deejv - Profil | So 17.7.2021 19:41:50 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Dnes jsem byl s třešněma taky. První záběr a hned krásných 51cm. Jsou tam pěkní...

antony - Profil | Čt 6.5.2021 12:28:27

Vaša >> na Ordějově teď můžeš bivakovat i uprostřed revíru

pepis - Profil | Út 21.1.2020 9:46:00

Koumak >> Tvá aktivita a snaha je opravdu chválihodná to já velmi oceňuji - to zadržování vody - zvyšování vody na Dřevce - to jsou vše super nápady a podněty. I to chování vlastních okounů - věřím naopak, že to není vůbec tak náročné jak tvrdí MO, ale je to jen můj názor. No a pokud s tím oni nesouhlasí - není nic snadnější, než se s někým na vlastní pěst domluvit a okouny bud koupit a vysadit nebo sám odchovat a sám vysazovat do vody, jako to mám v plánu pro záchranu okouna udělat já. Já nemám problém na Dřevce nachytat za sezónu dost jelců 40+. Tady asi bude trošku problém jinde.. Ono víš i ta Dřevka je dost chytaná a ty ryby taky nejsou úplně blbý a hodně rychle se učí, takže vím že tam jsou a je jich dost, jen chce vědět kde, kdy a jak. Ale já se na jelce fakt nezaměřuji to je ryba, které je všude plno a příliš mne nenaplňuje jeho lov. Parem je tam za mne také dost a když tam jdu chytat jiná ryba se nemá kolikrát šanci k nástraze ani dostat. Dřevka je jednou z nejparmovatějších řek. A ted poslední bod: RYBOŽRAVÍ PREDÁTOŘI: kamaráde běž se prosím někdy v zimě projít kolem dřevky - pak pochopíš kam hlavně a především mizí tví milovaní pstroužci, okounci, parmičky, jelci přesně jak píšeš kolem 35-45cm a další ryby.. Kormoráni všude na stromech, do toho volavky, čápi, vydry, úbytek vody plus jak píšeš občas si i někdo něco odnese - To jsou důvody proč ve vodách máme prd - Ono bude i důvod kolik ryb se vlastně doopravdy nasadí do revíru a kolik z toho si nasypou na Všeminu apod.. ale zde už nebudu rozvádět konspirační teorie.. Asi jsem řekl všechno co jsem chtěl. Takže za mě některé podněty super. Zbývá jen otevřít oči a podívat se správným směrem..

Ciffik - Profil | Čt 16.1.2020 14:03:50

Přijde mi, že se tu opět, jak je ostatně pro Čechy typické, začíná „stavět barák od střechy".

Řeky se dál vesele regulují, koryta betonují, nebo alespoň „vylepšují" kamenným záhozem. Ryba se nemá kde vytřít ani schovat před predátory. Myslím, že by bylo třeba řešit jiná témata než K70 a lov nonstop. Ostatně kapra je všude po kok... daleko více než by mělo.

Kromě výše uvedeného by bylo vhodné např. stabilizovat populace původních, dnes již mizejících druhů jako je parma, ostrá, podoustev, slunka, karas obecný, lín a jiné - dokud je ještě z čeho zachraňovat. Diskutabilní otázku pstruha p. a lipana bych nechal stranou - to je na samostatné téma.

Jinak za mě K70 a lov nonstop pouze na vybraných revírech. Plošná K70 by byla pro menší vody malou pohromou. Co se bude dít při lovu nonstop raději ani nedomýšlím...Těch slušných rybářů je dle mého, bohužel, stále menšina =(

Lee-Haney - Profil | So 11.1.2020 11:25:16

Hájit kapra je naprostý nesmysl už z logického hlediska. Pro vodu i toho kapra je jedině dobře že se jeho počet po vysazení zredukuje. Někdo se pořád snaží na umělý ekosystém aplikovat něco co nemá žádný smysl a má to nulový užitek. Řád je vymyšlený dobře, problém je jeho vymahatelnost a dodržování. Jinak kapr se dá vysedět i několik týdnů po vysazení a rozhodně ho je ve vodě dost i když to tak někdy nevypadá, jen to prostě není divočina jak den po vysazeni.
Zásadní problém vidím ve velmi malých frekvencích kontrol RS - pokud máte čas a chuť, máte možnost to změnit tím že ji začnete dělat. Pak také rozmanitost sazených ryb. Kapr je holt v poměru cena-kvantita-náročnost chovu nejlepší a tak se ho tolik sadí a pak chybí i jiné druhy ryb. Na druhou stranu málokdo z nás do toho vidí a ono sehnat za rozumný peníz jiné druhy ryb nebude tak jednoduché jak si mnozí z vás myslí. Tím se našeho vedení MO Zlín nezastávám, sám si myslím že je spousta věcí co by se dalo zlepšit, ale není vše tak jednoduché jak vypadá...

Koumak - Profil | Po 30.12.2019 22:33:22

Zdarec kořeni, tak dneska jsem na svazu kontroloval bližší podmínky na nový rok a můj návrh za zvýšení míry, který byl odsouhlasený na chůzi, prošel i na zasedání v Brně a u Dřevnice 1 a 1A bude nově míra štiky 60cm. Už je to tam černé na bílem. Je to sice jen střípek, ale třeba se budou dat prosadit i další návrhy. Náš předseda byl zvolen v Brně na předsedu nebo co a chtěl bych i přes něho protlačit nějáké návrhy, aby šly celoplošně a ne jen na naše revíry. Např míru u okouna, ponechaní určitého počtu ryb atd. Ale to bude běh asi na dlouhou trať. Teď mám v plánu prosadit nákup a vysazení okounů do Dřevnice. Nějáké spojence bych na svazu měl, ale otázka je, jestli to projde u hospodáře a předsedy. Nicméně příští rok tu má byt extraliga v přívlači a údajně by chtěli pustit nějáké peníze na zarybnění, čehož bych se chtěl chytit a tlačit na nákup okouna a jelce. Navíc bychom měli dostat nějáké prachy jako odškodné za otravu v loukách na Dřevnici a i případně z tohoto bych chtěl tlačit, aby se aspoň částka za uhynulé okouny dala znova za nákup okounů.

Caldas - Profil | Ne 27.1.2019 10:04:16

Koumak >> Všem, kdo tady něco ,,radili,, a chtěli jakékoliv změny u PS Zlín, mohli v sobotu 26.01.2019 přijít na schůzi, kde své návrhy, změny a požadavky mohli přednést, bohůžel tomu bylo tak i jako jindy, že zůstalo pouze u plácání na internetu a u stolu v hospodách, avšak musím tebe Štěpáne pochválit, že ses nebál a měl odvahu se postavit a říci co si myslíš, že je zapotřebí nějak pozměnit, to co už dávno není jak bylo, na to že jsi mladý muž, tak si měl více odvahy, než kterýkoliv starší člen PS Zlín a i když byly některé návrhy řekněme brány spíše jako úsměvné, v tvém hlasu byla taktéž znát nervozita, tak ti z mé strany patří velké díky a palec pro tebe nahoru ! Jelikož se mi líbilo, že si tu odvahu našel, byl zajímavý a pro mě nezapomenutelný pohled na ty staré chlapi, kteří si tam na začátku předávájí odznáčky jak malí skautíci a najednou před ně nastoupí nějaký pro ně drzý mladý chlapec s papírem, kde má své poznatky k přednesu !

Fuldík - Profil | Út 6.11.2018 12:34:39 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Něco z víkendové Dřevnice:lepší tloušť a bachratý okoun 37,bojovný jak parma...

Fuldík - Profil | Pá 27.4.2018 12:01:45 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

Posílám pár rybek na vláčku z Dřevky za poslední dva roky.Nej.tloušti 50,5 a 50 ,okoun 33.

marsz - Profil | Po 2.11.2015 18:37:24

Takhle to šlo na Fryštácké v létě 1942

ruprd - Profil | Út 8.10.2013 22:01:44

Dnes se mi povedlo na Dřevnici při lovu nástražních rybek chytit lipana okolo 20cm, celkem vzácnost na tento úsek. Jinak je to vůbec můj první lipan v životě :-)

Lee-Haney - Profil | Pá 27.9.2013 20:29:59

3.7.2013 Od 3.7. je rybník "Kačák" v Prštném vypuštěn z důvodu plánované rekonstrukce, kterou provádějí LČR. Rybník se začne znovu napouštět v září 2013 a po napuštění bude opětovně zarybněn.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::​:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::​::::::::::::::::::::::::
Dneska jsem se byl podívat na kachně a když vidím tohle napsané na webu naší organizace tak je mi do smíchu.Je mi jasné že za to nikdo z naší Mo nemůže,ale svatá noho může mi někdo říct co oni tam tak dlouho dělají?Vždyť to trva jak kdyby tam bagrovali 100ha přehradu a to tam spravují jen malou hrázičku na miniaturním rybníčku.Jediné co se tam za několik měsíců udělalo je to že se tam akorát každý měsíc trochu navrší víc hlíny z hráze.Asi to nechápu,protože nejsem odborník přes stavbu vodních děl,ale kdyby se všude opravovalo takhle tak Luhačovická přehrada by byla vybagrovaná v roce 3000.Jestli vše funguje v Českých lesích jak na téhle stavbě tak se nedivím že tenle stát je tam kde je...

Lee-Haney - Profil | St 10.7.2013 22:41:05

Dneska se povedl kapřík s pěknou stavbou šupin.
Jinak na kachně už zrychtoval hráz bagr, takže to vypadá že by se tam mohlo něco dít.

Bundik_ova - Profil | Út 11.6.2013 0:12:37

Ahoj, o vikendu jsem s rodinkou navstivil Zlin. Zbyla trocha casu, takze jsem v nedeli popadl feedery a vyrazil na Drevnici. Podaril se kaprik konzumni velikosti. A protoze jsem slibil, ze prinesu domu kapra, dostal za usi. Jinak reka je to moc krasna a vypada to, ze je tam i dost ryb. Akorat jsem cekal nejakou tu parmu ci ostrou a nic :-( Toz at se spicky ohybaji!

Lee-Haney - Profil | So 8.6.2013 23:28:04

PLCH >> Na výlovu jsem byl,ale před koncem jsem odešel,přišlo mi že to dlouho trvalo tak jsem to zabalil.Ono ani nebylo na co moc koukat.Co jsem viděl tak se tam plácali 2-3 rusáci a jak vidím tak jeden je na fotce.Nějaký menší sumík ,pár štik a pár kapříků,plus bílá ryba.
K výlovu bych však řekl tolik.Nejsem odborník a nerad kritizuji někoho práci,ale přijde mi že výlovy se vedou dosti amatérským způsobem.Aby se v 21 století dělaly lidské řetězy a kýblovala se do kádí voda.To je něco.Proč vlastně použít agregát a ponorné čerpadlo když se to může pomalu kýblovat a sdírat chlapy.Pokud mi někdo chce tvrdit že to je moc drahé tak jsou to jen keci.Dále nabírat vodu do kádí ve chvíli kdy tam teče už jen kalná břečka je taky vodvaz.To že chlapi nosili vaničky s rybama od stavidla až na druhý rybník je taky super.Kdyby někdo vzal auto a vozík a na ten šoupl káď a vždycky to po určitém množství odvézl to ne.Je lepší to přece nosit v rukách.Dále rozdělení prací bylo taky super.Uplně nejlepší jsou ti kecalové co si stoupnou na stavidlo a dělají ze sebe organizátory.Támhle hulákat po divácích ať nezavazí i v místech kde překážet nebudou to jo.
Jak jsem psal,nerad kritizuji někoho práci,ale já si představuju že když jdu vylovovat rybník,tak se na to připravím.Dovezu si agregat,načerpám do kádí vodu,která je vodou a ne už jen břečkou bahna a kalu.Dovezu si tam pro případ nouze loďku,protože nikdo nemůže vědět zda po x letech je rybník vůbec vypustitelný a nános bahna neudělal své.Dojdou chlapi.Rozdělím je podle roků a tělesné dispozice a řeknu že ti budou dělat to a ti zas tohle a popřípadě se to trochu prostřídá a jede se.Do kádí hodit ovzdušnění napojené na agregát a začít slovovat a ne že půlka blbě čumí a druhá pulka se tam může udřít k smrti.Jeden z důvodů proč jsem si začal platit brigády a měl od tohohle chaosu pokoj.
Kačák byl taky dílo.Začnou vypouštět a nemají ani loďku ,nic.
Chápu že výlov není žádná prdel a vždy se může něco dosrat,ale právě proto je potřeba na to myslet a radši se nachystat než to podcenit a řešit to až na místě.

Anarki - Profil | Út 17.7.2012 20:40:05

Tat'ka včera vytáhl na Fryštáku metrového tolstolobika na rohlíček.Škoda že jsem u toho nebyl.

Ciffik - Profil | Ne 16.10.2022 17:54:13

Opět jsem dal šanci Dřevce, prošel jsem s krátkým light feedříkem úsek od Čepkova po Jez v Otrokovicích... moc míst, kde by bylo alespoň 70 cm vody, resp. nešlo po dopadu na dno vidět krmítko s krmením jsem moc nenašel. Nakonec jsem poseděl v pár nadjezích a vytáhl pár karasů. Každopádně kam chodí místní na ty pěkné ostré, tlouště příp. parmy mi zůstává nadále záhadou. Asi to na tak malé vodě prostě neumím...

Leffi - Profil | Pá 17.12.2021 22:53:34

Koumak - A víš že třeba u candáta je optimální délka generační ryby okolo 50-60 cm??? Neznamená že čím vetší tím víc generační. A zrovna v této délce se ti candáti nejvíc berou. Pak mi řekni jaký má přínos metrová štika, která lupe padesáti centimetrové candáty jak maliny, anebo sumec? Vše má své pro a proti. Neříkám, že jsem proti zavedení horní míry u dravců, ale moc mi to nedává smysl. Chápu Tě, že to myslíš dobře, aby si každý mohl chytit trofejní ryby, ale ty budou kosit ty menší :-(

zdenos - Profil | Út 30.11.2021 10:32:52

Zlínská zimní feeder liga

Revír: Dřevnice 1 – soutok s Moravou
Kdy: 11.12.2021
Mapa: https://mapy.cz/zakladni?vlastni-body&x=17.5110715&y=49.2040512&z=17&ut=Nov%C3%BD%20bod&uc=97pxaxTvun&ud=49%C2%B012%2717.095%22N%2C%2017%C2%B030%2742.870%22E

Harmonogram:
sraz v 7 hod. na místě u vody !!! nikoliv parkoviště!!

Losování hned po prezentaci všech – 7:05 – na nikoho se nečeká!!!
Krmení 7:55
první kolo 8:00 – 10:00
Krmení 10:25
druhé kolo 10:30 – 12:30
Vyhodnocení: cca 13:00
Časy obou kol jsou orientační, vše bude dle domluvy na místě.

Startovné 50,-
Pravidla budou následující:
1) Loví se pouze na 1 feederový prut s 1 návazcem. Methood feeder je zakázán!
2) Vnadí se pouze krmítkem a tentokráte se 5 minut předem krmí
3) Patentka je zakázána
4) Každý závod má dvě kola. Jedno kolo trvá 2 hodiny
5) Ryby se nesakují, pouze měří – 1cm = 1 bod, ryby si měří a zapisuje každý sám, délku a pořadí hlásí sousednímu závodníkovi, ten buď souhlasí a pak lovec rybu pustí či si ponechá, nebo nesouhlasí a délku jde přeměřit. Pokud zjistí délku menší, ryba se nepočítá.
6) Ouklej se neboduje

Závodníci budou rozděleni do sektorů podle počtu startujících. Rozestupy mohou být menší než obvykle, dle možností terénu.
Přihlášky na FeederZlin@seznam.cz do 09.12. 2021
Počet startujících omezen na 15

Martin M. - Profil | Čt 25.11.2021 19:31:36

Caldas >> je to z me osobni zkusenosti. Chodit tam singl je podle mne uplne o nicem, jedinec nic nezmuze. Videl jsem tam situace, kdy se jeden progresivni clen zvedl, vznesl dotaz, a vedeni MO jej rozcupovalo, jak si vubec muze dovolit o necem pochybovat (dotaz znel, proc se nasazuji ryby pouze k horni hranici reviru, kdyz na 20km rece mame 2 opravdu mega vysoke splavy, ktere nasazene ryby nemaji sanci bez povodne prekonat, plus nekolik splavu do metru vysky). Nebo kdyz se resilo, jestli v MRS budeme nebo nebudeme chtit rozsirenou denni dobu lovu, tak vedeni jen reklo "to je prece jasne" a ani nedalo hlasovat a ani nikdo nevedel, jestli je jasne ze to chceme, nebo je jasne ze to nechceme. Pulku doby to tam hucelo tak, ze nebylo ani rozumnet, o cem vepredu nekdo mluvi, pak se to stejne odsouhlasilo. Proste mi to takhle prijde uplne marny a vubec se nedivim, ze tam chodi zlomecek clenske zakladny. Zaroven jsem zde predlozil navrh, jak to resit jinak, hazeni flinty do zita to jiste neni. Mimochodem ta MO ani nerekla clenum, ze nejaka schuze bude. Schuzovalo se v nekolika mensich "mistnich skupinach", ktere aspon v mem pripade vubec o konani schuze neinformovaly predem, a zastupci techto jednitlivych mistnich skupin pak udelali svou "clenskou schuzi" (rekneme 10 lidi). Proste uplne natajnacku. Az po zruseni mistnich skupin se konecne zase udelala clenska schuze, ale ze by to napsali predem aspon na web.... Uz jsem v jinem PS.
Opravdu se nedivim clenum, ze na schuze nechodi. Pokud ma nekdo nejaky plan, nebo navrh, tak ok, at to zkusi, ale jit tam jen tak se podivat, to je pro mne fakt zabita sobota a opakuji - zkuste si povykladat o svych navrzich primo s vedenim MO. Na schuzi muzete byt apriory pokladani za potizisty a hned k vam zaujmou negativni postoj.

Ciffik - Profil | So 13.3.2021 18:54:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

marmyš >> Stojáky v Napa má pod sebou Napajedla -Spytihněv - trhli se od svazu a za podmínek, co mají, zůstanu u svazovky. Ale nevadí...dneska jsem byl na Moravě, bordel ještě teče, ale už se dá, byť v tom větru to byl fakt očistec. Chyceno několik cejnků a dva cejni. Spíše dlaňová velikost, ale jako první letošní rybky potěšili =)

pepis - Profil | Čt 11.6.2020 10:57:55

meteor >> Hlavně nad tím rybníkem je i nějaká skládka a úložiště popílku, takže si člověk udělá hned představu, co všechno za dobroty prosakuje ven a dostává se potokem až do rybníka.. Já z tama vzal rybku pouze jednou a už to víckrát neudělám :D ..

zdenos - Profil | Út 10.3.2020 12:47:29

PNfeeder >> Dobrý je úsek mezi Přílukem a Otrokovicemi.

Lee-Haney - Profil | So 1.2.2020 8:32:56

A nebyl ten Fryšták vyjmut z lovu kvůli ochraně pitných záložných zdrojů vod, když jsou teď poslední roky suché a voda začíná být cenou komoditou? Ono kam pustíte rybáře, tam je bohužel bordel. Nedejbože nonstop lovce kteří si to pletou s kempováním.
Co se týče ochrany ryb, tak pořád nechápu že se po tolika letech najdou lidé co budou kecat to svoje o ochraně ryb v podobě K70 a přitom by chtěli lovit neomezeně 24 hodin. Pánové buď jste tak natvrdlí a nebo už fakt nevím. Vám vůbec o žádnou ochranu ryb nejde. Vy pořád žijete v představě že existuje nějaký kamarádsky vztah ryba- lovec , kde je spousty legrace a zábavy při vytáhnutí kámoše za rypák z vody, poté společné foto a puštění zpět, aby si tu legraci užil i s dalšími kámoši.
Bože jste tak hloupí a nebo vám to pořád nedochází? Vy nechcete chránit rybu, vy si chcete jen chránit zdroj své zábavy a dělat z ryb prostitutky na víc použití.
Ochrana ryb zpočívá v omezení jejich lovu, ne z povinnosti jim roztrhnout rypák xkrát za život. Nevyčítám lidem že chtějí lovit 24 hodin, vyčítám jim to že na to nabálí tu svou snůžku nesmyslů a budou se bít v prsa jak jim jde o ochranu ryb. Nazývejme prosím věci pravými jmény...

fafča - Profil | So 25.1.2020 8:52:21

Hlavně se starat o to, aby v Dřevnici byly rybí druhy, které tam vždycky byly a dařilo se jim vzhledem k charakteru řeky. Loni jsem práskl plavačkovým prutem, když jsem pod elektrárnou chytil za hodinu cca 20 žravých kapříků cca 10-12 cm dlouhých a 3 karasy /ve strašném technickém stavu/ kolem 35 cm. Klasické dřevnické ryby se k nástraze vůbec nedostaly, ani jedna parma, ani jedna ostroretka, jen dvě podoustve. Do Dřevnice se nasype, co je po ruce. Já myslím, že ve Zlíně to jde cestou - zprasili jsme chytání na Fryštáku, zprasíme i Dřevnici. Zvolit pana Javoru do čela MRS? Myslím, že to "pozvedne" jako chytání ve Zlíně a ČSSD ve Zlíně. Dřevnice má smrt před sebou, Fryšták ma na věčné časy zameteno, ČSSD se nedostala poprvé od revoluce ani na radnici a je po smrti ….. Zkuste mi napsat jeden pozitivní výsledek práce pana Javory. Děkuji.

Deejv - Profil | St 22.1.2020 21:28:30

Dnes procházka kolem vody v Malenách.. Byly tam, potvory!! Mám otázku. Nevíte jestli bere náš PS peníze za náhrady škod od kormoránů? a jestli jo, tak do čeho je potom investují?

Koumak - Profil | Ne 19.1.2020 19:10:44

pepis >> Úbytek okouna není kvuli nárůstu rybožravých predátorů. Za tento argument se snaží kde kdo schovat. Okounů ubývá z jednoho prostého důvodu a to, že jako reofilka se nevysazuje a nikde nechová, tudíž sehnat okouna na trhu je složité. Navíc spousta lidí si ho neodpustí vzít dom, dost se bere i jako nástražka no a když jich ubývá celkově, tak je minimální šance, že se někde vytře. Co se týče jeho vysazení, tak ano byl bych pro dát ho i na stojáky, ale tam zase hrozí to, že sice mu nehrozí otrava, ale hrozí rybáři. No a reofilky ve Dřevce jsou to je pravda, ale už to není co to bývalo. Pamatuju si, kdy na našem úseku chytit parmu 60 nebyl problém. I druhové složení bylo pestřejší, než je teďka. Jelců je sice hodně, ale rapidně se propadla generace ryb mezi 30 - 45 cm, protože ty si odnáší lidi na sumce. Takže jelců do 20cm je hodně to je pravda, ale těch větších je oproti minulým létům žalostně malo, takže nějáká podpora by taky neuškodila, jestli chcem do budoucna chytat i něco jiného krom kapra. Situace s vodou je přes léto kritická všude, ale bohužel omezení rybolovu není úplně vhodné řešení a jestli se nemají vysazovat ryby kvuli suchu, tak v té vodě nebude nic, ani ten kapr. Měl jsem plánu udělat aspoň malá opatření na Dřevce na spomalení toku a zadržení vody, ale svaz na to nemá kompetence a aby to bylo legální, tak by to muselo schválit povodí, které na to nejspíš nepřistoupí. Ohledně toho omezení to je sice hezké, ale pro někoho, kdo je 5krát za týden u vody to není moc řešení. Proto bych chtěl prosadit to ''přísnější'', aby byla reálná šance, že v té vodě taky něco zůstane.

Koumak - Profil | Čt 16.1.2020 20:26:44

No regulování toků je sama o sobě kapitola, ale to bohužel zaleží na na mološích, jako jsou povodí popřípadně lesy. Ale když vidím co oba podniky dokáží udělat, tak je to až do nebe volající, co je u nás vlastně možné. Taky bych byl rád, kdyby se třeba snažily i vykoupit některá původní slepá ramena a snažili se je zase znovu propojit s původním korytem. Ano asi by to byla spousta papírování a dalších tahanic, ale životu ve vodě by to nesmírně pomohlo dle mého. Už v rakousku nebo německu, teď nevím kde na to přišli a myslím, že to bylo Rakousko, kde nějáké slepé ramena zase prokopali a spojili s Dunajem tuším to bylo. No u nás to chtěli udělat na Dyjí, ale protože se klluci bojí, že by to mohlo fungovat, tak to chcou udělat jen na jednom rameni. Ale u nás je to všechno <> ke zdi bohužel. Snad na to dojdem, než bude uplně pozdě. S ochranou reofilek bych se taky ztotožnil, ale to je taky běh na dlouhou trať a chtělo by to protlačit celoplošně v Brně a to bude asi taky běh na dlouhou trať. Ale dokud si budou lidi schopní vzít lína jako nástražku na sumce, tak to bude dost těžká a trnitá cesta. Každopádně bych se k tomu chtěl postupně dopracovat a snažit se takové návrhy přes Javoru, který teď je nově zvoleným členem v Brně protláčet. Ať už míra okouna, lína a další podobné návrhy. Bohužel to asi bude chtět čas, což asi už moc nezbývá, vzhledem k tomu, že okouni a líni z Moravy takřka vymizeli. Ohledně potočáka a lipana se snad blýská na lepší časy, má se udělat nějáký seminář s Honzou Knapem a ještě nějákým podobným chlápkem, ale z Moravy ohledně hospodaření na P revírech s výkytem vydry a snad by mohl u nás na svazu některým lidem otevřít oči. Rád bych se podobného semináře učástnil, ale zatím není jisté kdy by byl. Jinak v únoru má byt nějáký seminář ohledně muškaření v UH, kde má právě Honza Knap byt a myslím si, že určitě tam bude mít něco k chovu potočáka. Ohledně K70 a nonstopky si myslím, že bych to nedělal určitě celoplošně, protože např . s K70 by mohl byt takový problém jako např. na Moravě 10A, kde sice K70 je, ale chytit tam takovou rybu je téměř nemožné, protože tam nemá šanci dorůst a samozřejmě všechna omezení by musela jít ruku v ruce s pravidelnou kontrolou RS, protože třeba já jsem byl překvapený, že na Moravě 10A K70 je, a tak si myslím, že to má většina lidí. A podle toho co jsem viděl u některých chatek, kdy tam visí i třeba 5 vezírku si nedělám iluzi, že by se tam snad něják horlivě ryby vracely. No a nostopku bych třeba na těch našich malých kalužích nedával vůbec, protože to podle mě nemá smysl dávat takové polovení na revírech třeba do 20ha, takže tam bych to celoplošně nedával, ale ohraničil bych to třeba rozlohou, že od určitě rozlohy revíru, by tam byla nonstopka. Budu se na schůzi snažit působit maximálně přesvědčivě, aby ten návrh o počtu odnesených ryb oslovil co nejvíc členů a odhlasovalo se to. Bude to těžké, ale snad to projde.

Koumak - Profil | St 15.1.2020 11:11:45

Fuldík >> No toto by bylo hezké já bych se pod to hned podepsal, ale obávám se, že oba víme, že toto zatím nemože projít. Včera byl výbor já na něm byl a navrhl jsem maximální počet odnesených ryb. Návrh mi podpořil Viktor Šiška i Jiří Kozubek docela se tvářil přijatelně i Vojta Bašátek a mám s tím vystoupit na schůzi. Jak Viktor tak Jirka navrhovali cca 20 kaprů a 10 dravců akorát teda bylo by to omezené jen na povolenku, ale na jednu stranu bych byl rád kdyby prošlo aspoň toto. Michal Javora říkal, že teď se dostává do střetů mladá generace s tou starou, kdy mladá vidí to rybaření o něčem jiném, než že si odnese kus masa od vody a proto přichází s různýma omezeníma, kdyžto dědci by chtěli ten starý systém. No a že to chce jen čas kdy ti mladí si to budou odhlasovávat ve většině. Je fakt, že i v Brně je ještě furt hromada zaprděných a staromodních lidí se zastaralýma nazorama, ale když tam teď bude Javora, tak bych chtěl přes něho podávat různé návrhy. Např. míru u okouna, která ve většině ČRS je odsouhlasená akorát tady to zase stopli dobráci z Brna a podobné. Akorát to chce dostat ty mladé i na ty schůze a trochu se o to dění zajímat. Letos a přiští rok budou dvě docela důležité schůze. Letos tam dědci budou nadávat na to ''zdražení'' myšleno placení brigád a má se hlasovat o zrušení správního poplatku, což to bych byl rád, kdyby se taky odsouhlasilo. No a pak já tam budu chtít předstoupit s návrhem o omezení počtu odnesených ryb. Věřím, že se na mě snese obrovská vlna kritiky, ale doufám, že kdo bude moct, tak tam dojde a odhlasuje se to, protože mám dost znepokojující informace o počtu odnesených ryb od vody u jednotlivců a ty čísla jsou alarmující. Jediný zádrhel kdyby se odhlasoval ten počet odnesených kusů ryb je to, že by to bylo limitované na povolenku a masařky by si mohli koupit další, ale obávám se, že jinak to udělat nepude než takto a i tak to bude fuška prosadit.

zdenos - Profil | Čt 31.10.2019 21:59:45

Pár cejníků z letošní sezony...

fafča - Profil | Pá 25.1.2019 13:59:39

Zítra je schůze rybářů ve Zlíně a jak čtu Vaše příspěvky, tak si myslím, že -
- zlínská organizace by měla propojit své oficielní stránky s facebookem, kde jsou za poslední tři roky snad čtyři příspěvky (díky nepropojení facebooku a stránek PS)
- zlínská organizace by měla zveřejnit, kolik a jakých ryb vysadila na pstruhové vodě - Dřevnici a jak funguje pstruhový odbor
- zlínská organizace by měla zveřejňovat, a to nejpozději tři dny před vysazováním, kam vysazuje ryby, zejména na pstruhové vodě, protože ohledně této záležitosti jdou sakra zajímavé řeči - už jsme měli na prodejně cca 5 lidí, kteří nám popisovali praktiky. Samozřejmě - zveřejnit, kde se vysadily lososovité ryby, to znamená, že tam budou všichni na druhý den, ale aspoň tam nebudou pořád jednací, kteří si libují, jak si zachytali a co si odnesli ze "své" tůně .... Všichni pstruhaři budou na stejné startovní čáře...
Co na to říkáte???
A nechci slyšet, že je málo ryb z důvodu kormoránů a vyder. Když se mne porybný ptal na Soči o málo větší než Dřevnice) ve Slovinsku, jestli u nás nejsou pstruzi, tak jsem mu řekl, že u nás máme problémy s vydrami a kormorány! On se zasmál a říká - a Vy máte dojem, že u nás nejsou? Abyste měli ve vodě ryby, tak je musíte vysazovat, nebrečet. A ještě k tomu porybnému - když přijedu na Soču (2-4x za rok), je u mne první den do desíti minut, a stále ten samý, vždy mne profilcuje, ale vždycky poradí co a jak. I "své" mušky mi kdysi daroval. Ve Zlíně je přes padesát porybných (info staré cca 4 roky) a poslední mne kontroloval, když mi bylo 13 roků, teď je mi 61 let....

zdenos - Profil | Ne 4.11.2018 20:01:17

Tak jsem byl na Dřevce potrápit násaďáky....

Koumak - Profil | Čt 5.1.2017 12:43:21

Zdravím chtěl bych se zeptat, jestli se někdo chystá na schůzi členskou. Mám v plánu předložit pár návrhů ke změně, ale chce to i mladší kolegy, protože důchodce sám nepřehlasuju. Jinak je o tomto tématu hezký článek. http://www.chytej.cz/clanky/1859/jsou-to-nase-vody-​ryby-nas-svaz-a-muzeme-delat-zmeny-jak/
Myslím si, že je to tam dobře napsané, že se dají některé věci změnit, ale lidi musí chodit na ty schůze a né jen kafrat na internetu nebo v hospodě. :/

Mirek-ZL - Profil | Pá 11.3.2016 5:41:38

Tak já už mám první rybu puštěnou od neděle.

mike1977 - Profil | Ne 26.10.2014 18:50:40

Ahoj, posílám menší haluz.
Omlouvám se všem, kteří neradi vidí "kapř" či cokoliv jiného ve vaně, ale bohužel, nebylo zbytí.....
Sem šel původně na svazovku Morava12A si "jen tak" zachytat na chvilku, na 20 kmen, 18 návazec a 10 Owner chinu na jedno kuku.....a hele, co se mi tam pověsilo.....
Jo, "pásl" jsem ho skoro 30 min, než neodolal lákavé nabídce - lázně ve vaně, bublinková masáž, vírové proudy, čerstvá voda a skotské stříky.....nakonec na lákavou nabídku kývl...a šel...
67cm a necelých 6,5 kg.....
A to jsem si říkal, že jak chládne voda, už moc záběrů nebude.....asi hold...bude tuhá zima, tak se futrují a ztrácí ostražitost.

mike1977 - Profil | Čt 27.2.2014 22:48:09

meteor >> Máš pravdu. Když ne moc za rok se člověk rozhodne (aby nevypadal jak blbec, že furt chodí k vodě a prd donese), že potěší hladové krky čerstvou rybinou (což se tak moc nestává), tak opravdu se opravdu musejí poté ptát ostatní jeho rybí kolegové, kam vůbec ho z vody ten hodný pán vzal....ano, nejprve do lázní (2 dny vana s čerstvou vodou-masáže zdarma), poté ho navštíví mnoho zvědavců, kteří si myslí, že kapr roste v tescu.......a na pánev ho ho dostane další návštěva.....pán který ví,jak ho bezbolestně uvést mezi další jeho kamarády ....

mike1977 - Profil | Po 24.2.2014 16:15:35

Tak jsem si šel dnes jen tak do přírody s prutem...a hle, co se mi tam pověsilo ? 0,16 kmen, 0,14 návazec a 12 owner. Ten dokud nebyl na břehu ani nevěděl co se děje....až jednou budu potomkům vyprávět, že 57 cm kapra jsem na feeder chytil v ůnoru....mi snad neuvěří :-)

Lee-Haney - Profil | Út 15.10.2013 17:11:35

Štěpsa >> Lov podměrečné ryby je proti řádu?A kde? :D Ty musíš akorát podměrečnou rybu neprodleně vrátit vodě,stejně jako hájenou rybu.Pokud se nepletu tak je v řádu něco ve smyslu že se zakazuje záměrný lov hájených ryb.Jenže si nějak nedokážu představit že když budeš lovit na žížalu, že je to záměrný lov něčeho.Tohle je prostě o vlastním chování rybářů a ne o řádu.Rozumně uvažující rybář když ví že sadili do revíru malé candátky tak tam prostě omezí lov na žížaly a nebo mini rybky.Ten candát totiž nesnese to co kapr.Jenže většina loví stylem:ulovit za každou cenu.Ono to sice je asi pro někoho zábavné tahat ty vysazené candoše,ale pro ně už to tak zábavné není.
Jako pokud jde o mě tak bych zakázal lov na živou i mrtvou rybku nejenom proto že je to týrání ryb,ale hlavně proto že většina rybářů chytá stylem že to nechá zažrat ,aby se to náhodou nevyháklo.Co na tom že je to třeba podměrečné,to se zažraný dravec ustřihne a je hotovo a čeká se dál.U vláčky by bylo rozumné zacvaknout protihroty když už se chytá na trojháky a nebo aspoň jednoháky s protihrotem místo trojháků.Ale to jsem zaběhl jinam.Prostě si myslím že i kdyby se sadilo více dravců tak ten stav mírových nebude o tolik lepší jak teď.

M0RGAN - Profil | Po 15.7.2013 1:41:26

marsz >> blbci to berou na sumce :-(
já si ráno taky chytl jednoho lína a další tři (na 99% Líny) jsem urval, protože vždycky vystartovali hned po záběru ještě přes brzdu do vázek, co to měli kousek. A tam nechali háček ve větvi a sami se pak bavili pohledem, jak tu větev páčím z vody na čtrnáctku návazec :D No teda dva návazce jsem urval, pak jsem tam dal pletenku .. A na tu už jsem už místo třetího urvání kus větve vytváhnul :D
Určitě je to nejkrásnější ryba, ten chycený prcek měl 22, tak jsem ho ani nefotil, v dubnu jsem chytl nějaké třicátníky a .. Prostě nádherná ryba :-) Jsem rád za to, že aspoň někam je svaz vysazuje.

meteor - Profil | Čt 11.7.2013 13:47:22

Leffi >> Wikipedia říká:

"Lín je typickou rybou stojatých a pomalu tekoucích vod. Vyhledává především zarostlé, bahnité partie s klidnou a prohřátou vodou. Je poměrně nenáročný na obsah kyslíku ve vodě. V České republice zřejmě neexistuje lokalita, kde by byl lín skutečně hojný, početnější je jen v Polabí a na jižní Moravě."

Takže hledej, šmudlo :-)

PLCH - Profil | Po 8.7.2013 20:02:47

ruprd >> Bych si to představil i jako puzzle :D
Jinak k těm třešním. V neděli jsem na jednu chytil cejna :))

Bundik_ova - Profil | Pá 14.6.2013 15:21:54

Dnesni kratka vychazka k Drevce... v kybliku krmeni pro bilou rybu s kuku a par cerviku k tomu. Dosla jedna kropenata plotice a nejaky ten tloustik. Pohodova chytacka, vse plave dal.

Ciffik - Profil | Čt 8.2.2024 13:43:09

Dávám na vědomí, že nám na Dřevce na jezu v Malenovicích v zahr. osadě chystají rekonstrukci jezu s realizací balvanitého skluzu, resp. rybochodu...

Caldas - Profil | Pá 26.1.2024 20:16:50

Deejv >> papír snese hodně, a řeči jejich jak by smet. Až ukáže KRK reálné fotky, doložené, tak to ještě potřeba dělit 2-3 a možná je realita na světě.

Deejv - Profil | Po 17.10.2022 15:27:23

zdenos >> Byl jsem týden zpět. Myslím si, že Morava je moc široký pojem v tomto. Jako jedna za druhou to asi ne, ale když tam dáš červíky je pravda, že se asi moc drobotiny nezbavíš (oukleje, plotičky, podoustve). Ale je pravda, že jich je tam dost, a možná jsem v tvých místech nikdy nechytal... Já sem trochu přitvrdil a chytal jen halibutky a kuku pod háčkem. Sice si na záběr chvilku počkáš a není to moc ono, ale dá se dostat i k lepším podoustvím kolem 40cm.

zdenos - Profil | Po 17.10.2022 12:50:10

Borci chodí někdo s feederem na Moravu? Já jsem byl teď o víkendu po dlouhé době a byl jsem překvapen velkým množstvím pidi podouství....bylo jedno co jsem dal na háček. Do půl minuty byla nějaka oběšená na háčku....

marsz - Profil | So 4.6.2022 0:07:21

V bližších podmínkách lovu je výslovně uvedeno, že sportovní rybolov může vykonávat člen MRS pouze po domluvě se zámeckým pánem. Podoba zámku a zámecké zahrady se datuje k roku 1674. Tedy je potřeba použít dobový rybářský kostým a odpovídající sportovní náčiní, užívané v 17. století.
To se nevyplatí.

Tibiik - Profil | St 12.1.2022 21:04:16

Koumak >> Nevím jestli máš rád humor,ale pokud tam ti okouni sou tak tam ty stromky naházej,ale v žádném případě je nehaž do Moravy to je totiž zcela zbytečné,tam by totiž na těch stromcích vyrostli dřív baňky nežli by se tam nějaký okoun někdy vůbec vytřel:)

Koumak - Profil | St 12.1.2022 13:13:19

Nastává čas, kdy se da poměrně snadno sehnat materiál k tvorbě míst vhodných k vytěru hlavně okouna. Mate s tím někdo zkušenost?

Koumak - Profil | Pá 17.12.2021 21:55:21

Leffi >> Klidně ji napíši sem na tom není nic tajného. Jedná se o zavedení horní míry u dravců, jako ochrana generačních ryb. U kaprů to s K70 prošlo a momentalně je toto opratření na kde jaké louži, takže nevidím důvod, proč toto neudělat i u dravců, samozřejmě v rozumné míře, kterou projednávám s odborníkama. Konkrétně na řekách by to ničemu nevadilo a možná by se časem ukazálo, že to k něčemu je. Ale muselo by to jít ruku v ruce s častějšíma kontrolama u vody s většíma postihama atd. Nicméně něco se dělat musí a to ideálně co nejdřív, protože dravců plošně rapidně ubývá a rybářů, jestli se tak dají nazvat některé rychlokvašky, neustále přibývá.

Martin M. - Profil | Čt 25.11.2021 15:45:41

Koumak >> schuze MO (PS) mi prijde jako uplna ztrata casu bez moznosti neco realne ovlivnit. Zabita sobota. To uz je lepsi zajit si s odpovednym clovekem (napr. hospodarem MO) na pivo a probrat s nim sve vize a presvedcit jej, ze takto je to spravne. Videme na prikladech, ze kdyz se chce, tak se prosadi i veci, ktere by pres schuze nikdy nemohly projit - napr. omezeni kapru na 1ks/den nebo povinne placeni brigad. Neverim, ze si ucastnici schuzi, kde z nich pulka mivala brigady zadarmo, tohle odhlasovali. Proste to pokladal svazovy vybor za spravne, tak to tak prosadil. Podobne se podle mne treba nehlasovalo napric vsemi MO, ze kdyz je nekde k70, ze tam musis mit spodni miru kapra 45cm, to je take nejaky pokyn shora, o kterem clenska zakladna dane MO nehlasovala. Neverim uz tomu, ze spravne zmeny je mozne prokopat od clenske schuze pres svazovy vybor. Pokud to nekdo tvrdi, tak uz tam slysim takove to "s tim jdi do prdele, ale nech si to odhlasovat a uvidis, ze se ti to nepovede, cha cha". Navic schuze je jednou za rok a timto tempem se nikam neposunes. Maximalne tak kdybys na schuzi dokazal zvolit nove vedeni, ktere pak mezi schuzemi dokaze udelat daleko vice zmen nez co dokaze schuze samotna.

zdenos - Profil | Po 22.11.2021 10:09:24

Ahoj, plánuji do konce roku udělat malý "sranda", feederový závod na soutoku Dřevnice s Moravou. Měl by někdo zájem a chuť si vyzkoušet závod?

Koumak - Profil | Pá 12.11.2021 13:36:01

Zdravím ve spolek. Neví náhodou někdo, co má co společného naše Všemina a Michal Machálek?

Ciffik - Profil | Po 8.11.2021 15:38:10

Jinak v sobotu na Moravě v Napa a ryba se ještě chytit dá, byť už to není taková sranda...

Caldas - Profil | Po 6.9.2021 16:28:41

zdenos >> To je určitě chválihodné, nicméně jak to říci - zbabělé….
Já sám jsem se ti nabídl na pomoc a nemám s tím problém, doposud si mi nezavolal a nedomluvil se(čekal jsem). Ale přehodil jednoduše práci na jiné.
Škoda, mohli jsme se poznat osobně a třeba ukázat veřejnosti, že i někteří rybáři jsou slušní a spořádaní lidé.

Caldas - Profil | St 1.9.2021 7:08:05

zdenos >> na Kudlovské se schází kde jaké individua, bezdomovci tam běžně bydleli apod.
Řekl bych že výjimečně není máslo na hlavě jen rybářům, ale jiným. Vem pytel, posbírej to, jiní to neudělají….. 👍

zdenos - Profil | Po 30.8.2021 22:24:13

Nepěkný pohled na břehu jednoho z revíru Dřevnive 1A :-(

Deejv - Profil | Čt 15.7.2021 23:42:34

Tak dva týdny zpět sem chytl na dřevce toto: na spláveček, kukuřička s červem, souboj jak s parmou. Tipl bych to na křížence podoustev x tloušť... zajímavá rybka :-D

antony - Profil | Ne 9.5.2021 10:21:35

Vaša >> asi tak to tam teď vypadá...

zdenos - Profil | Po 19.4.2021 9:27:19

Jak Vám to bere borci? Já byl včera po dlouhé době na Moravě....teče "sněhová" voda, ledová jako břitva....Za celé odpoledne vymodleno cca 10 skaláků. Kolega na 20 mm kouli vytáhl parmu 68 cm...
P.S. foto ilustrační :-)

Deejv - Profil | So 13.3.2021 12:54:09

Taky jsem byl jednou ke konci unora. Tloušti berou nádherně a pěkní ;-)

zdenos - Profil | Pá 12.3.2021 21:07:54

"Žije" tady ve skupině ještě někdo? Přidávám dnešní úlovek z Dřevnice.

Koumak - Profil | Ne 20.9.2020 15:31:20

Jinak bando mám dvě zprávy pro vás. Dostal jsem nabídku na to dělat vedoucího karné komise. Ještě nemám žádné info o tom, takže nejsem vubec rozhodlý, že to vemu, protože mám svoje priority, které musím dotáhnout dokonce. Na jednu stranu jsem zvědavý, jak budou znít podmínky. Hlavně co bych chtěl je abych měl hlas na výboru a mohl hlasovat o věcech. A ostatní uvidím, co to bude obnášet, ale jak říkám, mám své závazky, které jsou prioritnější, a když by tato činnost byla časově naročná, tak bych to nevzal. A druhá věc je, že se pomalu, ale jistě blíží VČS a tak vám píšu dopředu, jestli máte nějáké napady a návrhy, co by se mohlo projednat. Za sebe mám dva návrhy, ale chětl bych jít na veřejnost jen s jednim. Jeden návrh je zavedení míry okouna. V lepším případě bych chtěl míru na celou jižní moravu, ale asi bych byl rád i za zlísnké vody. Každopádně počítám s velkým odporem a nevolí a připravuju se na nejhorší, že tento návrh bude smeten ze stolu. Druhý návrh je zavedení minimální velikosti nástražek, ale myslím si, že toto je ještě víc ožehavější téma, než ten okoun. Byl bych rád za oboji, ale chci vystoupit s jedním navrhem a doufat, že projde.

Leffi - Profil | Po 8.6.2020 10:23:31

cindy - Smrad toho bahna z toho masa ničím nedostaneš.

cindy - Profil | Ne 31.5.2020 19:24:10

Ahoj, nějakou šťastnou náhodou jsem zabloudil k revíru Dřevnice 1A Prštné. hezká malá voda, žádné vysezené místa.… chytá se tam 😀?

pepis - Profil | St 22.1.2020 19:43:57

meteor >> A ještě třeba dodat, že ne všichni lidé jsou stejní ale bohužel těch, kterým je tak nějak všechno jedno je a asi vždy i bude převaha. Ale zůstaňme optimisty - ona i hrstka správných lidí někdy stačí k k tomu, aby se vše změnilo. Viz. kolega Koumák, který se nebál předstoupit se svými návrhy a také to hned přineslo nějakou odezvu.. i když prozatím jen zvýšení míry štiky na 60 cm. Ale od letošního roku je i dravec omezen na jeden ks a nelze opomenout např. hájení okouna či omezení lína na 3 ks z předchozích let. Takže zase na druhou stranu - pomalu se začíná něco dít a věci se mění. Otázka je zda to bude mít kýžený efekt. Protože znám dost revírů kde se před pár lety zavedla např. k70, ale nemůžu říct, že bych na těch revírech začal chytat větší ryby. Podobné to je i s hájením okouna atd, atd. Zde je možné spatřovat analogie k našim zákonům v běžném životě. Stále více se vše zpřísňuje, stále více zákonů a omezení, ale podstata a problém o to více uniká.. Navzdory snahám vše zachránit a vrátit do původního stavu, se propast jen o to více prohlubuje..

meteor - Profil | St 22.1.2020 13:45:10

pepis >> problém je v lidech, respektive lidé jsou problém :-)

Jak to říkal agent v "Matrixu"?? Lidé jsou jako viry... a měl bohužel pravdu. Každý druhý se řídí heslem "po nás potopa" + gabe jenom na sebe a uskromňovat a chovat rozumně se mají ti druzí + je mnohem jednodušší ničit nežli budovat :-(

Koumak - Profil | Út 21.1.2020 12:15:37

pepis >> Okouny už jsem nasazoval do Dřevky na vlastní pěst, ale není to jednoduché je sehnat. Navíc pro jedince. Nakonec jsem nějáké sehnal všetně candátů a šlo to do Dřevky, ale to je jak plyvnutí do moře. Teď mám jeden konkat, ale těžké říct v jakém množství a hlavně za jakou cenu budou. Ohledně těch ryb na Dřevce ano jsou tam i hezké kousky, ale jak jsem psal dříve, už to není jak před několika lety. Navíc co jsem byl na pstruhovce naposledy, tak mi příjde, že tam jsou snad hezčí ryby než na MP. Teda co se týče parem ostrých atd. A ohledně těch predátorů já zažil kormorány asi dvakrát na MP, kdy byly na těch topolech v Malenovicích u pily. Ale to bylo nějáký rok na zpět a po tom tam mám nachytané hezké ryby, ale teď tam byl spíš průser skrz tu otravu a to je tam teď mrtva voda. Procházel jsem to na vláčku i šoulal s plavačkou a krom pár jelců kolem 15 nic. A ti predátoři tu byli vždycky a pokud se budem vymlouvat jen na ně, tak to nikam nepovede. V Čechách je jeden hospodář Jan Knap, který zarybnuje perfektně jejich pstuhovky potočákem a ty ryby jim tam zůstávají i po tom, co tam ta vydra je. U nás je problém v tom, že když se tam nasadí blbý granulák, který se ani není chopný nažrat přirozené potravy a po měsici od vysazení je z něj jen tkanička do bod, tak to je pro vydru snadná kořist a ona taky hledá cestu, aby se nejmínň nadřela. Takže už se na to konečně přišlo a měl by se začat i u nás na P vysazovat původní divoký potočák, který je schopný hned po nasazení hledat úkryty a začne normálně fungovat v té vodě a je schopný te vydře utect. To jsou poznatky i od toho Honzi a ti tam mají určitě víc vyder, než my jednu. V tomto si myslím, že je kámen úrazu. A volavka bude hledat spíš menší ryby, než nějáké 30tky. Sám jsem ji několikrát vidět lovit a ikdyž měla na dosah velké ryby, tak šla do mělčí vody a začla sbírat rybky do 10cm. Podle všechno se má svolat seminář ohledně hospodaření na vodách s rybožravýma predátorama a má se k nám zavolat právě ten Honza Knap a ještě někdo z Moravy, který s tím má taky zkušenosti a mají radit našim členům, tak hospodařit. Rád bych se toho semináře zůčastil, ale je to jen plán zatím, tak doufám, že by mohl vyjít co nejdřív.

pepis - Profil | Ne 19.1.2020 16:35:12

Koumak >> Okoun není protože enormně vzrostl počet rybožravých predátorů. Dále proto, že se nevysazuje. Parem, ostrých a jelců je ve Dřevnici s prominutím jako použitých prezervativů, které v ní plavou a nevidím sebemenší důvod k panice o jejich množství. Co se týče okouna, tak zrovna Dřevka je na tom při porovnání s jinými revíry hodně dobře. Pokládám otázku: je tedy rozumné po lońských otravách na Dřevce za předpokladu, že vody bude stále ubývat a tyto situace v létě budou běžné, vysazovat zde okouny? Já tedy nevím, ale viděl jsem tam hodně pěkných vychcípaných okoun a přijde mi to jako hodně nerozvážné. To bych je raději vysadil třeba na skalku nebo někde, kde jim nebude hrozit otrava.. S tím omezením ryb - Pokud vím tak došlo letos k omezení počtu dravců na 1ks/den. Já jsem z rodiny, kde máme raději čerstvou rybu než nemocné a smradlavé kuře s tesca. Přiklonil bych se k omezení na 1ks ušlechtilé ryby za týden. Nikdo nechytí každý týden rybu a ani na to nemá každý týden čas a pokud si bude chtít rybu ponechat, je toto množství naprosto dostačující, pokud chcí mít čestrvou rybu třeba každý druhý týden. Zbytek se mi zdá s prominutím přehnaný..

meteor - Profil | Čt 16.1.2020 12:31:27

Leffi >> z mého pohledu je K70 i lov nonstop jen a jen pro rybáře, nikoli pro ryby. A současně si myslím, že (podobně jako u myslivců) by rybáři měli rybám "pomáhat" (rozuměj upřednostnit potřeby ryb před svými potřebami).
Navíc lov nonstop v českých podmínkách bude primárně o tom, že se jakožekapraři vyvalí na týden někde u vody, budou mít permanentně nahozeno, u toho samozjřemě chlastat jak nezavření, z čehož nepramení nic dobrého.
Když už nonstop, tak na velkých vodách. Plošně určitě ne.

PS: to, že někde nonstop funguje a každoročně se obnovuje, automaticky neznamená, že je to dobře a správně. Lidé jsou tvorové vesměs sobečtí a chtějí pro sebe co nejvíce výhod - a když už se má někdo uskromnit, tak určitě každý jiný ;-):-)

EDIT: dědánci mají pěknou britku, taky máme doma jednu takovou čičinu :-)

Fuldík - Profil | Út 14.1.2020 20:44:52

Koumak >> Já/bych byl pro,max třeba (ať nežeru)15 ks ušlechtilé ryby za rok.To musí stačit každé masařce!A Dřevku bych vyhlásil ,,chyť a pust,,😀,pouze s odlovem kapra,ostatní ryby zpět.Nechapu proč by se z tama měly žrát jiné ryby,nebo proč by si tam dravcaři měli chytat rybičky a sumcaři podmírové tlouště.

Koumak - Profil | Ne 12.1.2020 12:54:19

Lee-Haney >> Já bych kapra taky nehájil ten se bohužel sype všude ve velkém a poslední dobou se z něho stala modla. Ale co se týče refilek, tak možná svítá na lepší časy, protože v plánu je, že si náš svaz bude chovat malé ostré a parmy v loukách v korytech a budem si je odchovávat sami. Já chtěl protlačit i nějáké dravce např okouny, ale ti jsou prej nároční a musí se docela brzo dávat od sebe kvuli jejich kanibalizmu, takže ti asi nejprojdou, ale aspoň bych byl rád za ty ostré a parmy. Udajně se má zlepšit i výsadba potočáka a snad konočně zjistili, že granulák je peklo a pokud se má udržet příroda s původníma druhama, tak by se měl prej začat brát náš český potočák od lokálních chovatelů a prej by snad měl byt i seminář ohledně chovu potočáka a vliv rybožravých predátorů, což beru jako velké plus, jestli se tento seminář uskuteční a rád bych na něj šel, ale o rybožravých predátorech si myslím svoje a úplně bych tady podrobnosti nerozepisoval, snad jen to, že dle mého udělá větší škody člověk, než vydra a mám to i potvrzené z první ruky, ale jak říkám detaily tady nebudu psat. Snažil jsem se sehnat okouny dokonce jsem někoho ze svazu naklonil i na svou stranu, ale nakonec to zatím ztroskotalo na tom, že aby mohli byt vysazení, tak to musí byt od ověřeného zdroje s veteriárním potvrzením, což nevím, jestli seženu, ale mám něco rozjednaného s chlápkem, ale nevím právě, jestli to nepadne kvuli tomu osvědčení, že ty ryby jsou zdravé. :/

Tibiik - Profil | Út 26.11.2019 17:35:52

Koumak >> Jedna tuším z únorové procházky...