Nakupoval někdo v Anglii

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s nákupem přes internet ze zahraničí ,konkrétně z Anglie.Platba,kolik doprava(kterou přepravní společností) případně další poplatky a které? Nejezdíte někdo do Anglie,případně rodina,
a šlo by požádat o zprostředkování zaslání.Jednalo by se o 2 pruty 12´cca 3 kg Když jsem se ptal tak do CZ prý neposílají(neposílali)Díky za každé info případě za zprostředkování.
Autor diskuse: Davep - Profil , 21.4.2007 kaprařina - náčiní, doplňky
6 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NVladk - Profil | So 1.12.2018 13:24:23

Rupert >> Tak zaprve jsem nenapsal, ze za rok na barak a tri dovolene vydelas, ale ze to kazdy chce. Co u nas proste plati.

To ze se u nas zdira je jasna vec, staci se podivat na akce a slevy. K tomu maji shopy ranec prachu na reklamu tady, google,fb a youtube (jo i tam je maji) To ze u nas prodavaji malo, proto maj vysoke ceny, protoze nemaj prodeje je kravina. V uk je mnoho shopu ktere ani neposilaji mimo uk a presto ty ceny maji jen lehce vyssi. Tady se hlavne resi angling, ale kdyz ten obchod je schopny dat 15% slevu z toho co uz ma, tak se jasne ukazuje, ze ta marze tam je urcite aspon 30%. + postovne zdarma pres pul evropy. Co u nas temer nehrozi.

jako dokonaly priklad je u nas propagovany prut sonik dominator ktery na anglingu v normalni cene je za 67 euro. U nas zacina na 140 euro. To je 70 euro rozdilu. A to klidne muzeme rict, ze rozdil je vetsi, protoze Sonik to nasim samozrejme da velkoobchodne. Ale i kdyby to nas shop vzal z anglingu, ma na tom 70 euro. Jasne, musi drzet zaruku, jenze pruty se zas tak moc nelamou (spis se na ne slapne nebo se klepnou v aute) a kdyz uz, tak oprava se da zajistit i u nas za velmi dobre penize.

U nas je proste omezeny pocet rybaru a neomezeny pocet obchodu. Logicky pak dohaneji prodeje cenou. U nas je asi 1000 registrovanych rybaru a jsou tu 3 obchody s rybarinou :-D to je asi 330 zakazniku na obchod.Kdyz tam clovek prijde,tak tam vzdycky nekdo je a dokonce maji vic jak jednoho prodavace :-D V tomto kontextu zni narky na nizke prodeje uplne smesne.

A jasne, muzes to skusit, ale to budes mit u nas velky problem. I kdyz si dovezes zbozi ze zahranici, budes mit kvalitu AAA , postovne zdarma a super ceny, dopadne to tak ze tam kazdy den budes mit kontrolu, protoze nasi zdiraci te budou permanentne udavat, ze nedavas uctenky, ze mas zamestnance na cerno, ty velky zacnou rvat u firem aby ti prestali dodavat, ze nicis mistni trh atd atd. To nemluvim ani o tom, ze na internetu bude o tobe asi milion falesnych recenzi jak nekomunikujes, jak nedoslo zbozi vcas....Nakonec se na tebe sesypou i potencionalni kupci, protoze to mas levne a tak je to divne :-D

U nas podnikat neznamena prinaset neco dobreho lidem co jim pomuze. Podnikatel se pta, co lidi muzou udelat pro nej ( chapat jako naplnit mu bankovni ucet) . V nasi zemi je proste nejvic benzinek, nejvic hadraren,obchodu,restauraci.....To se nakonec odrazi v nizkych platech lidi co tam pracuji. A nedej buh sahnout na ceny, to te nas kartel je schopny potopit v sudu do orlika.

Kdyby na nas trh prisel angling se skladistem, 95% jich je do roka z trhu. To je proste fakt.

    NMr.Doctor - Profil | St 15.3.2023 22:24:33

    rybar z NZ >> Minuly týden jsem objednal, v pondělí doručeno….. letos již potreti 😄 Jak píše kolega, neplatis nic, tedy žádné clo ani DPH, vše už je zahrnuto v ceně, pouze poštovné cca 300,- Kč , pokud nemáš objednávku vyšší než cca 7100 ,- Kč, to mas potom free shipping . Nicméně i přes výše uvedené, jsem byl nucen tentokrat vyplňovat celní prohlášení, v předchozích dvou případech nikoli…. věc se má takhle…. Vezmu to obecně…. pokud je objednané zboží jednoznačně definované na faktuře, kterou poskytuje prodávající celnímu úřadu , např. lyže, tenisová raketa, rybářský prut, křeslo atd. , celní úřad s tímto zbožím nemá problém a nechce po tobě nic, takze objednávka ti bude doručena klasicky jako každá jiná z EU bez jakéhokoliv papírováni . Pokud si však objednal zboží, které celní úřad z názvu na fakture není schopen identifikovat, v mem konkrétním případě třeba Solar P1 Adapter …. bude té žádat o vyplnění celního prohlášení za účelem upřesnění obsahu zásilky. Takže i když ty žádné clo ani DPH platit nebudeš, musíš tuto administrativni proceduru podstoupit, jinak ti bohužel nebude objednávka doručena . Funguje to tak, aspoň já to od Brexitu již v několika případech takhle absolvoval, ze té vyzve dorucujici přepravní společnost a nabídne ti, ze veškeré celní formality vyřídí za tebe, samozřejmě za určitý poplatek. Ten činí cca 500 Kč podle přepravní společnosti, každá to má jinak. Ty ten poplatek samozřejmě neplatis, ten jde také za prodávajícím , ale ty musíš potvrdit, ze s tímto poplatkem souhlasím, jinak se nedostaneš dále a přichází na radu druhá možnost a to si cele celní prohlášení vyřídit na čelním úřadě sám, což je celkem opruz a zbytečne, takze doporučuji akceptovat ten poplatek, který jak jsem uvedl stejně neplatis , no a pak jen odpovís na par otázek v souvislosti s dorucovaným zbožím, jako o jaké zboží se jedna, k čemu slouží, jeho použití, z čeho je vyrobeno apod. a to je cele….. potom ti podekuji , ze jsi využil jejich služeb a zboží ti doručí . Takže žádná hrůza …. Toto vysvětlení jsem dostal na info lince dorucujici přepravní společnosti, kde jsem se dotazoval , proč k tomu teď došlo a předním nic… To jen tak pro případ, ze by někdo objednal a dostal se do stejne situace jako já nyní…. Jak jsem výše uvedl, tuto proceduru jsem již absolvoval při nákupu z ÚK dříve, ale to bylo v případech, kdy prodávající nehradil za kupujiciho veškeré další poplatky, takže procedura proběhla stejne s tím rozdílem, ze jsem byl nucen uhradit vyměřene clo a DPH a k tomu i ten poplatek za zprostředkování té přepravní společnosti. Proto mě překvapilo, ze po mě chtějí absolvovat tuto proceduru s čelním prohlášením , když TFT vše hradí….takže teď už to vím a snad už nic nepřekvapí … 😜😂 Takže vesele nakupujte není to tak hrozné … 👍

      NBambuča89 - Profil | St 7.7.2021 14:29:46

      Tak dnes mi konečně prisli z anglingdirect pruty s navijakama . Objednával jsem 18.6 a prislo dnes 7.7. Byli svatky jinak by to přišlo 5.7 . Vse přišlo v pořádku a pekne zabalené v 1 bedně 4x prut sonik dominatorX RS 3,6m 3,25lb. A 4x navijak sonik avx 10 000 . Cena me vyšla na 22,200kc takze o 13 tisic méně než kdybych to nakoupil v ČR. Doprava kolem 300 Kč v přepočtu a uz žádné poplatky za celnici v Německu proste nic o veškeré poplatky se stará uz angling . Vy zaplatíte pouze zboží a dopravu pak uz jen netrpělivě cekat az to přijde. Objednával jsem anglingdirect.de abych to platil v eurech je to o něco levnější než v librach veškeré zboží odesilaji z anglie. Snad vám to pomůže pokud se chcete zeptat na vic tak napište.

        NSpecialista - Profil | Ne 21.2.2021 8:18:24

        Pvl >> výhoda je jedna věc, hrdost druhá. Tedy spíše naopak. Britové do toho šli a samozřejmě věděli, že to přinese 'nevýhody'. Ale Angličani, Skotové, Irové i Welšani jsou nesmírně PROUD OFF, hrdý národ, který včas poznal, že se nejedná o nic jiného, než diktaturu Německa (zejména) a Francie. Bojovali za svobodu ve válce, tak proč je poslouchat dobrovolně. Oni se časem budou jenom smát, co všechno členové EU musí a oni ne. Koho by napadlo před 10, 15 lety, co všechno budeme muset... A teď nás ani ve snu nenapadá, co budeme muset za dalších 10, 15 let. EU, to je dobrovolné postoupení Sudet + zbytku republiky tentokrát. A bez výstřelu, jen politicky, propiskou, skrze prohnilé vlády...

          NE.T. - Profil | So 1.12.2018 15:45:44

          Vladk >> To víš taky musí z ničeho chudáci žít když půlka republiky chytá na koule z Dekáče a druhá si je dělá doma sama podle receptu Bohouše Kuny :-)))))))))))))))))))))))

            Nboiliekaprik - Profil | St 12.9.2018 18:19:39

            Zdravím pánove, z UK nakupují pravidelně a nemohu si To vynachválit, ceny jsou úplně jinde a dodání z Uk zhruba 5 pracovních dní. Nakupují na Angling direct a Total fishing tackle.Nakupuji jen kaprarina a ty ceny oproti našim tak o 20 % niz. Když trefite akci tak i 50% dolů. Proto již u nás nenakupuji,protože naše zloděje nebudu podporovat.

              NMr.Doctor - Profil | Po 18.8.2025 20:24:01

              Pindˇa >> Ahoj.....no, podle mě ani nemusíš být přihlášený, spíše záleží, jak máš nastavený počítač....pokud ty webovky TFT poznají, že si je prohlížíš od nás, automaticky ti to hodí do módu v Kč....takto to funguje u mne, já se přihlašuji pouze, když chci nakupovat, v podstatě jsem tedy stále odhlášený a stejně mám pořád jejich stránky s cenami v Kč......když změním nastavení počítače.a ty webovky "nevidí", že jsem z ČR, tak se mi ceny zobrazí v librách.......a ano, rozdíl v ceně libra/koruna tam je celkem podstatná ..... v Kč tam mají navíc podle mne i ty celní poplatky, které jsem nikdy po Brexitu neplatil, ale jak jsem psal , kouknul jsem do historie a poslední nákup v 9/2024, takže v současné době nedokážu vysvětlit, zda se něco změnilo či nikoli, stále na mne vyskakuje toto okno, tudíž předpokládám, že by to mělo být beze změny.....ty poplatky u kluků z SK jsou zvláštní....

                NSpecialista - Profil | Ne 6.3.2022 21:51:08

                hrubdo >> 8 euro

                  NVladk - Profil | So 1.12.2018 19:33:13

                  Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 1.12.2018 19:02:16 >> Ne, to by fungovalo pouze kdyby byl rust populace exponencionalni. Jenze nase spolecnost pri dobrem stagnuje nebo klesa. To znamena, ze nikdo nevynosi 10 paru bot rocne. Stejne jako cesi nesni 20 milionu kurat i kdyby se o to snazili sebevic.Proste to nejde. Tento model kapitalismu fungoval pred sto lety, kdy bylo bezne mit kopec deti a spolecnost se rozvijela.

                  Dnes by paradoxne velmi dobre fungoval model socialisticky, vseho je dost. Prave ale obrovska nadvyroba zveda cenu vseho. Ono je super udelat sto milionu bot, ale kdyz jich prodas jen 10 milionu, tak tech 90 co ostane musi zapaltit prave tech deset milionu. Nevyrabi se na potrebu, ale na spotrebu. To je prave cely ten problem spolecnosti. exponencionalni rust hdp je totiz nesmyslny, pokud exponencionalne neroste taky populace lidi co ty vyrobky pouzije. Tomu vsemu musi napomahat devalvace penez a nejvetsi kamos hdp inflace. Protoze dnesni penize jsou podlozene prave jen temi vyrobenymi kramy ktere vlastne nemaji zadnou hodnotu. Dokonaly priklad je treba kavovar. Potrebuje ho nekdo k zivotu? Zlepsuje nejak zivot? pochybuji. Na druhou stranu pracka je velka vec, pomaha lidem, usnadnuje zenam praci, zabranuje chorobam ktere casto provazi spina.
                  Bohuzel vetsina vyrobku je typu kavovar. Protoze pracek ve svem zivote moc nepotrebujeme. Potom nase spolecnost, ktera je sice proexportni, ale tvori hlavne dily a ne celky logicky nebohatne. umime udelat buben i viko od pracky, ale neumime ji udelat celou. Ale nemec si pracku slozi, a to zlato z ni si ponecha. Muze zaplatit svojim lidem mnohem vice a cela spolecnost z toho ma zisk. Tim se otviraji dvere novym moznostem. Protoze kazdy nemec si muze dovolit koupit kvalitni boty a staci na to jeden obchod, tim se zvedne produktivita prodeje. Ale hlavne i obycejny clovek si slusne vydela, takze ho netrapi pomysleni, jak by mohl mit penize, kdyby udelal dalsi pitomej darkovej obchod jako maruna od sousedu, ktera si vydela i 300 000 korun rocne.

                    NMr.Doctor - Profil | Čt 6.10.2016 19:17:47

                    JT.Mrcek >> Mrc.SCZ - 6.10.2016 18:10:24 >> Jen ty nejlepší......a to myslím vážně. V létě jsem si tam objednal pruty, zboží dorazilo v daném termínu, řádně zabaleno, vše ok. Pošlou ti i sledovací číslo zásilky, jen ti bude k ničemu, jelikož se to od nás nedá sledovat....prostě se k tomu přes net nedostaneš, nemají to za kanálem nějak pořešeno, ale upozorňují na to i na svých stránkách, tak se toho neděs... Pruty mi u vody nesedly a to i přesto, že jsem je měl předtím nasucho osahané, tak jsem jim napsal, že jim je vrátím....neměli s tím vůbec žádný problém, o to větší jsem měl já sehnat nějakého přepravce, který mi za přijatelnou cenu doručí pruty zpět za kanál..... Povedlo se, v den, kdy převzali pruty zpět mi poslali peníze na účet v plné ceně prutů.... Takže profesionální přístup po všech stránkách..... Vůbec se toho neboj :-))

                      Npjarmil - Profil | Ne 14.11.2021 1:17:22

                      Daty >> ahoj, nedávno jsem objednaval na ross johnson tackle. Kupoval jsem.navijaky a byla mi zapocitana i doprava 26liber. Zaplatil jsem kartou a asi za 4 dny mi přišel email z celni správy, abych jim vypsal na co to budu používat a z jakého materiálu to je. Dále pak chtěli vidět, ze opravdu mam zapicitanou dopravu. Ofo5il jsem jim fakturu a chtěli podepsat a naskenovat nejakej jejich papir. Od tohoto úkonu jsem.mel navijaky za 3 dny doma.

                        NDoktor17 - Profil | Po 8.3.2021 23:02:55

                        Maxwell >> Tady je vidět nesmyslnost EU. Dokud tam Anglie byla, vše bylo v pohodě a najednou je problém? Dotazoval jsem se na krmení od Sonubaits u Chytila a odpověď byla taková, že celá Evropa je kvůli nesmyslným požadavkům bez krmení. Musí se to přebalovat a bůh ví co ještě. Za všelijakou chujovinou hledej vždy Evropský parlament a jejich výmysly.

                          Nkohi - Profil | Pá 22.1.2021 11:31:31

                          AD.uk od úterý posílá do EU,cena která je na eshopu je finální, objednavajici nic navíc neplatí,žádné clo atd...AD to kryje za zakaznika.takhle mi to bylo řečeno po telefonu na jejich zákaznické lince. AD.de má to samé za stejnou cenu

                            Nvicx - Profil | Ne 2.12.2018 9:42:09

                            Iba taký detail. Porovnávate skutkový stav dneška. Aj to dosť nepresne. V UK nakupujem už asi 16 rokov. Obchodov je tam tisíce ako v cz, alebo sk. Porovnávať 2-3 je nedokonalé,na základe toho to potom zle odhadujete. Čo sa tam deje je historicky niečo iné ako v CZ. Keď prišla éra internetových nákupov, tuto vlnu chytilo iba zopár obchodov. Prežili tie, co mali silné proklientský prístup a dobrý servis. Zobrali klientelu lokálnym obchodom a tie vo veľkom krachovali. Ostali iba tí, čo boli buď veľmi zastrčený a lokálne potrební, alebo mali online. Ďalšia fáza bola skupovanie online konkurencie, čo vidno na AD. Je to konglomerát 3,alebo 4 obrovskych eshopov. Harris tuším tiež. A preto majú ceny ale majú, lebo je to korporát. To jednotlivec ani v UK, ani v Čechách nemôže nikdy dať. To skúseností viem, že cz aj sk je cca 10 rokov za uk, takže to príde k nám. Predpokladám, že Alza už má takto taktiku a plán v behu.

                              Npepa-č - Profil | So 1.12.2018 10:00:31

                              Smrtak >> ono je to fakt jiný když to děláš v zemi kde je rybářů několik milionu a ti mají násobné vyšší kupní sílu nebo v zemi kde je rybářů 300000 a mají vychodoevropskou kupní sílu, pak z toho vznikají úplně jiné objemy prodejů a tedy schopnost mít menší marže a pak když obchod v Anglie nebo Německu řekne dodavateli “dej mi 3000 těhle navijaku” tak mu dovozce muže dat jinou cenu a pak ve výsledku jsi na těch super cenách. Ale protože tady je “prrrd trrrh” a obchod vezme těch navijsku deset, tak pak mu dealer nebo dovozce dá nákupní cenu, za jakou je to v Anglii retail na kramě.
                              A kolotoč začíná pak si to tady nikdo nekoupí s objemy jsou malé ( efektivně je pak nás trh ještě menší bo většina kupuje v zahraničí) a vzniká Hlava 22.

                              Ekonomika velkých čísel a velkých objemu. Jako ze Anazon, Walmart apod kupuji za jiné ceny než ostatní atd.

                              Sám kupuju v zahraničí a dělal jsem to i když internet teprve začínal ( kupoval jsem rybarinu ze zahr i po telefonu - hodně dávno), a tady kupuju háčky, cervi, fertig.

                              Být prodejcem na českým trhu je masochismus .

                              Rozhodne to není pro hamiznost prodejců a ze všichni mají Ferrari a jsou za týden milionáři

                              Příčiny stavu, kdy naviják na západě je za 0,5-2/3 české ceny jsou složitější.

                                NVladk - Profil | Pá 30.11.2018 21:30:14

                                chesper >> Tak ono kdyz se podivas kolik je u nas shopu s rybarinou a kolik v uk... a to je tam mnohem vic rybaru nez u nas.A shopu snad mene.Jen u nas si kazdy musi vydelat rocne na novy barak a tri dovolene. Kdyby nasi zdiraci prodavali veci stejne jako v mnohem bohatsim uk, tak by kazdy bral tady. U nas pruty atd se dovazi pres jednoho dodavatele. ten si na to uz narve svojich 30-50% Nasi experti na to nacpou maloobchodni cenu a dph...Pro dokonalou predstavu staci napsat autorizovanemu dealerovi sonik u nas :-D ta 30% marze te dostane. Tak se u nas bohatne.

                                U nas je lepsi prodat sto predrazenych nez tisic v normalni cene. Co na tom ze v normalni cene by byl zisk jako za 200 predrazenek. Zas hrozi jen sto reklamaci a to se vyplati :-D

                                  NRadek Fox - Profil | Po 4.4.2022 23:29:02

                                  ˘Ö˘ Krab >> Ahoj, zrovna minulý týden jsem tam menší drobnost nakupoval, co chceš vědět? Zaplatil jsem kartou a zboží mi přišlo na uvedenou adresu, nic navíc jsem neplatil, tedy kromě poštovného. Tohle tam nyní píší:

                                  Doručujeme do: The Czech Republic
                                  Vítejte!
                                  Můžete snadno:
                                  Nakupovat ve své místní měně
                                  Užívejte si dopravu zdarma u všech objednávek nad Kč 7,310.00
                                  Jsou již zahrnuty všechny daně a cla – žádné skryté poplatky

                                    NRBS - Profil | St 20.1.2021 12:05:22

                                    mascha >> Přesně jak píšeš. Spíše jsi mě doplnil. Pokud jsi schopný si ty formality vyřídit sám, tak jenom dobře, protože ušetříš nejenom peníze za to zastupování, ale i čas případným vysvětlováním tomu deklarantovi (komerčnímu zprostředkovateli), který tě pak zastupuje. Záleží na zkušenostech. Osobně bych doporučil se poprvé nechat zastupovat a pak už by se to dalo zvládnout samostatně. Druhá otázka je, zda ztrácet čas v případě, že nemáš celní úřad v místě. I s tou hodnotou máš pravdu. Vychází se z faktury, tedy se jedná o pojem "cena skutečně placená", k té ceně se připočítává ještě náklady na dopravu, z toho se počítá clo a ze všech těch částek (cena, clo) se dopočítá DPH. Když není faktura, vychází se z ostatních dokladů, co jsou k dispozici. Máš taky pravdu v tom, že záleží na úvaze celníka, jestli je deklarovaná (tedy navržená) celní hodnota pravda a může ji ověřit. Na ověření celní hodnoty existuje mnoho metod, ale zjednodušeně se dá říci, že se postupuje dle pořadí: stejné (totožné) zboží, podobné zboží, atd... Asi mi dáš za pravdu, že když celník úplně blbej a trochu se v cenách vyzná, nebo má nějaké zkušenosti, tak by mohl mít problém např. s novou STELLOU v deklarované hodnotě 50 liber, když ji u prodejce vygoogluje za 850,-

                                      NSpecialista - Profil | St 20.1.2021 7:49:53

                                      kohi >> zda si pomohli nebo ne, to ukáže až čas. A mainstream uvnitř EU nám to rozhodně objektivně nesdělí. Hledisko šetřivých nákupů asi nebude měřítkem, když standardními kanály budou dál zásobovat trhy, na kterých jsou. Skutečností je, že nepomohli tobě. Ale řekl jsi, že končíš s nákupy v UK, nikoli že neutratíš peníze za rybařinu. Neboj, oni ty libry do kasy dostanou...

                                        NCarp Team Quattro Ne - Profil | Út 19.1.2021 19:54:07

                                        Clo a DPH je jedna věc ale když jsem se díval na AD kde jsem hodně nakupoval a porovnal jsem po Novém roce ceny u nich a u nás,tak už se ani nevyplatí v UK nakupovat

                                          Ncechura09 - Profil | Po 27.4.2020 13:37:19

                                          Doktor17 >> 2 kusy....:)))

                                            NPindˇa - Profil | Čt 23.4.2020 19:19:20

                                            cechura09 >> Plně souhlasím ,přístup k zákazníkovi v UK je na uplně jiné urovni než u nás a ne jen na AD.Před pár roky jsem objednával surové blanky od Free Spirit,jelikož mě už přestalo bavit čekaní a výmluvy našeho hlavního dovozce, oslovil jsem přímo tuto firmu přes messenger a tam mě odkázali na www.tacklebox.co.uk ,jakožto svého prodejce.Podotýkám vše jsem psal v češtině a jejich odpovědi si překladal v překladači.Dodnes nechápu co za trpělivost musel chlápek na druhé straně se mnou mít Přes messeger mě navedl od objednání až po zaplacení a sledování zásilky.Čagany byly za 4 dny doma.

                                              NWilldon - Profil | Pá 13.9.2019 16:48:37

                                              Čau,
                                              v pondělí jsem poprvé nakupovat na AD - dnes mi všechno přišlo, skvěle zabalené, zboží v pořádku (bivak jrx extreme tx 2 man vyzkousim zítra, tak snad bude taky v pohodě), prostě jsem nadmíru spokojený. Už se tesim na další nákup. Níže posílám fotky.

                                                NMíraP - Profil | Pá 22.3.2019 10:08:22

                                                AD

                                                spring10

                                                  NVladk - Profil | So 1.12.2018 18:43:48

                                                  Řízek 5,125 >> Rezeň 5,125 - 1.12.2018 18:28:42 >> Cely zaklad je v tom, ze jich neni proste tolik. U nas se razi pitomy trend, otvirat dalsi a dalsi obchody. To ale paradoxne vede k tomu, ze prodej je drazsi. Protoze nez mit jeden velky obchod se tremi prodavaci a jednim najmem, experti udelaji deset mensich shopu kde plati najem a jeste tam maji na kazdem prodavace. takze 10 prodavacu. Nase obchody nejsou cenove efektivni. A celkove jim nejde o uziveni, ale o maximalni zisk za kazdou cenu. Ten nakonec udelaji tak, ze daji chudakovi prodavaci minimalku. To zase vede k tomu, ze ten clovek si toho moc nekoupi. Kdezto rakousky prodavac si muze dovolit koupit mnohem vice,na to navazuje utraceni za zabavu. Cesky prodavac tezko si zapalti vikend v horach atd. Penize se hromadi pouze u majitele.

                                                  Pokud tahle mentalita bude pretrvavat, tak to tu nikdy lepsi nebude. Budem jen a jen chudnouci vyrobna. Ono je hezke ze zeme bohatne, ale kdyz 90% nic nema tak je to uplne jedno.

                                                  To o tech botach ma E.T pravdu, sam sem si koupil boty levneji o vic nez tisic korun, prisli krasne zabalene, u nich rovnou predvyplnena nalepka s postou pro reklamaci, jen nalepit a poslat. Doklady od bot uvnitr. U nas tam leda najdu papirovou kouli :-D Komunikace naprosto jina nez u nas. O kazdem kroku obchodu informace a podekovani ze jsem si vybral prave je.

                                                    NFeederman@ - Profil | Čt 28.8.2025 20:24:37

                                                    Zdarec
                                                    Tak minulý týden v úterý večer z Total Fishing objednáno a dnes mi to došlo. Nic dalšího jsem neplatil vše je zahrnuté v už navýšené celkové ceně.
                                                    Všem dík moc za veškeré informace.

                                                      N$ - Profil | Út 19.8.2025 14:32:49

                                                      Diamond >> jo, to máš pravdu, máme to asi povětšinou vyšší než dobří sousedé...

                                                        NDiamond - Profil | Út 19.8.2025 13:25:12

                                                        $ >> no my v SR už mame 23% dph ...

                                                          NPindˇa - Profil | Po 18.8.2025 12:30:00

                                                          Mr.Doctor >> Zdar a neni to to tak, že až po přihlášení se ukáže finální částka v korunách i s DPH a clem. Jen hádám, taky jsem po brexitu ještě od nich nich nebral. Se začátku to tam měli na stránkách pro EU pěkně vysvětlené a teď už jsem nic nenašel, jak na to. Třeba zavážecí lodička, kde by měla být doprava zdarma cena 1199 liber, po přihlášení cena 38900 ķč

                                                            NDiamond - Profil | Po 18.8.2025 11:54:17

                                                            Mr.Doctor >> objednával som v júni a platil som ...

                                                              NSpeedball - Profil | Čt 16.3.2023 13:13:52

                                                              Maxwell >> Ano,zrovna dnes/zitra mne ma prijit solidnich par kg kouli,pelet,liquidu...A k tomu dalsi standardni veci-bizuterie atd...
                                                              Neni problem,jak pise kolega nize,jde to z Holandska,delal jsem loni nekolik objednavek a vzdycky bez problemu nejpozdeji do tydne u me...

                                                                NMr.Doctor - Profil | St 15.3.2023 22:41:10

                                                                rybar z NZ >> V únoru jsem od nich objednával přehoz na Titan a podlahu a proběhlo to bez komplikaci…… předpokládám, ze bivak na tom bude stejně 👍😜

                                                                  NxDanielS - Profil | St 15.3.2023 19:48:55

                                                                  rybar z NZ >> Minulý týden mi to přišlo. Nad tuším 7300 je to bez poštovného. Neplatil jsem nic navíc.

                                                                    NMKulicka - Profil | St 2.2.2022 10:37:49

                                                                    vokym >> Tak jsem si chvíli dopisoval s AD. V současné době se opravdu může stát, že některé zboží, které je na anglickém eshopu vidět skaldem neposílají do EU. Důvod je kombinace covid + brexit. Byly nuceni otevřít nějaké extra sklady, které ovšem nezvládají papírování spojené se zasláním zboží do EU. Pokud se dané zboží nachází v tomto skladu, tak ho neumí poslat a musí se čekat na jeho naskladnění ve skladu, který papírování zvládá. Nicméně jedná se o dočasnou záležitost a postupně by se to nemělo dít.

                                                                      Njarousek666 - Profil | Út 11.1.2022 16:31:59

                                                                      Pindˇa >> 16640,- za kus se vším.

                                                                        Njarousek666 - Profil | Út 11.1.2022 15:30:34

                                                                        Tak dnes po cca 14 dnech přišly Aero technia xsd mgs z Angling direct.de.Vše proběhlo naprosto hladce,po vyplnění a odeslání 3 papírů do GLS jsou doma.Žádný polatek jsem neplatil,takže nákup jako z ČR.

                                                                          NRadek Fox - Profil | Ne 12.12.2021 9:16:27

                                                                          Ještě jsem zapomněl dotat, že první email mi přišel od České Pošty z emailu - aviza.praha120@cpost.cz a druhý již s informacemi o doručení ze strany fa GLS z emailu info@gls-czech.com

                                                                          Zde je zkopírovaný text o hrazení poplatků GLS:

                                                                          Cena za zprostředkování této služby je 700 CZK +70,- CZK za každou další položku na JSD a další nutné poplatky (SCP, vyhledání položky CS atp).
                                                                          Náklady za zprostředkování, dále pak CLO a DPH budou účtovány dle dodací podmínky*, uvedené v celní faktuře (případně v textu e-mailu)

                                                                          *Možné dodací podmínky
                                                                          - 20DAP-příjemce hradí veškeré celní náklady
                                                                          - 30DDP/exc VAT- odesílatel hradí celní odbavení a CLO, DPH hradí příjemce
                                                                          - 10DDP-odesílatel hradí všechny celní náklady, CLO i DPH
                                                                          - 60DDP (Pick&Ship/Return)-zadavatel hradí celní odbavení, CLO a DPH

                                                                            Npohodář - Profil | So 11.12.2021 19:05:41

                                                                            pohodář >> Jo ještě dodávám, že clo se platí přímo v obchodě a domů to dovezou a předají, žádný celní úřad! Ale to je u zboží v obchodě uvedeno!

                                                                              Npohodář - Profil | So 11.12.2021 19:02:28

                                                                              Karasík >> Ahoj, já jsem kupoval přístřešek (cena u nás byla cca 3500,- ale už se nedá sehnat. Tak jsem ho objednal a cena byla o 500,- vyšší než původní česká. Ale měl jsem možnost se rozhodnout. Pro představu:

                                                                              Korum Day Shelter Lite *Brand New 2019* - Free Delivery

                                                                              Item price: GBP 91.25
                                                                              Order number: 15-07808-74827
                                                                              Item ID: 202651343138
                                                                              Seller: fishingtackle2go (40297)

                                                                              Order total:
                                                                              Price GBP 91.25
                                                                              Shipping GBP 13.71
                                                                              Import charges GBP 23.80


                                                                              Total charged to visa x -8819 GBP 128.76

                                                                                NKarasík - Profil | So 1.5.2021 22:24:16

                                                                                Calex >> mesic dva zpatky mi prisly dve obednavky z ebay. Kupuju pouze pokud je shipping rovnou uveden u aukce a rovnou jsou tam i import charges. Obe objednavky dorazily bez problemu rovnou na adresu. Ale jako castka za import charges masakr. Uz je to o tom, ze danou vec jinde nesezenes a hrozne ji chces.

                                                                                  NWillow - Profil | Út 30.3.2021 12:31:11

                                                                                  Calex >> To máš za to že vše co chytneš sežereš nebo proženeš kouřem.Prostě karma.
                                                                                  ;-()))))))))

                                                                                    NMaxwell - Profil | Út 9.3.2021 13:58:40

                                                                                    No, ja nakupoval sonu v UK hlavně kvůli ceně. Tady u nas nevi, co si za to maji říci... Takže je čas se poohlédnout po nějakém jiném výrobci.

                                                                                      NMíraP - Profil | St 24.2.2021 17:58:48

                                                                                      Info z facebooku od Total Fishing Tackle:

                                                                                      EU SHIPPING IS BACK!!!!!!!!!!!
                                                                                      Just to make all of our EU customers aware, with regards to ordering, we are able to take orders again with shipping to the EU.
                                                                                      Orders need to be processed directly as VAT is no longer charged on taking payment, and is payable to customs on import, along with the relevant tariff code (this is variable depending on the goods ordered, and their purpose, eg fishing, clothing footwear are all different).
                                                                                      If any of our EU customers would like to place an order, please contact us via email at info@totalfishingtackle.com, or via Facebook messenger, to place your order.
                                                                                      *This does not include bait
                                                                                      Kind Regards
                                                                                      TFT

                                                                                        NBigFlies - Profil | Po 22.2.2021 21:43:05

                                                                                        Tak hlásim zásielku doma. Výsledok: hodnota zásielky 61,19 libier aj s poštovným, colný dlh je iba dph a to je 13,8 eur, SK pošta si za zastupovanie v colnom konaní naúčtovala 9 eur, suma sumárum sa zásielka predražila o 23 eur, čo je pri zásielke za cca 70 eur vcelku dosť. Nakúp v anglicku, čo sa týka ceny prestáva mať takmer zmyseľ, no toto som mal problém zohnať u nás, tak som kupoval v UK.

                                                                                          NPvl - Profil | Ne 21.2.2021 8:25:09

                                                                                          Specialista >> To si nerozumíme Měl jsem na mysli pouze prodej (v tomto případě rybařiny) Nekomentoval jsem výhody nevýhody pro Anglii !!

                                                                                            NPvl - Profil | So 20.2.2021 13:35:08

                                                                                            Smrtak >> Už jen z principu věci by to neudělala . I kdyby se nějaké řešení výhodné pro obě strany našlo :o§) EDIT . jestli nákup byl pro Angličany tak výhodný ,domnívám se že nějakou možnost do budoucna najdou . Teď je vše ještě čerstvé a mají jiné starosti než řešit nákup rybařiny nebo jiných věcí. Mimo EU

                                                                                              Nhank - Profil | So 20.2.2021 12:46:26

                                                                                              BigFlies >> nedekuj borisovi johnsonovi podekuj EU a jejich kancl krysam. Uz od zacatku bylo jasny ze se tohle bude dit. EU to vsem pekne osladi ze UK neskace jak piska.

                                                                                                Nrybar z NZ - Profil | St 3.2.2021 16:59:03

                                                                                                Mr.Doctor >> zdar z aký stránky si objednával??
                                                                                                Díky

                                                                                                  NPvl - Profil | St 20.1.2021 19:14:01

                                                                                                  4Hubert >> repsol - 20.1.2021 12:54:28 >> Někde zde byl článek že zdražila doprava kontíky (celkově - o dost ) Proto už nejspíš není tolik free shiping
                                                                                                  EDIT https://www.seznamzpravy.cz/clanek/doprava-zbozi-z-asie-do-ceska-je-nejdrazsi-v-historii-137078

                                                                                                    NRBS - Profil | St 20.1.2021 12:52:36

                                                                                                    Protože mám dobrou náladu, tak jsem našel, že sazba cla na rybářské vybavení je 3,7 %, výjimka jsou nenavázané háčky 1,7%. Problém bude rybářské oblečení (trika, mikiny, normální kalhoty, apod. To už asi není "rybářské vybavení" a sazba tam bude asi jiná...

                                                                                                      NRBS - Profil | St 20.1.2021 12:47:22

                                                                                                      4Hubert >> repsol - 20.1.2021 12:27:35 >> Nechci být posel špatných zpráv, ale bude to platit od 1.7.2021. Zrušilo se osvobození od DPH. Už to mělo být od nového roku. Už se to ví asi rok, kdy EU zrušila ty výhody malých zásilek. U těch skutečně malých zásilek to bude probíhat tak, že v ceně, které bude na webu (např. Ali), už bude o něco vyšší částka, která bude mít v sobě i "DPH", kterou ale odvede (v rámci zjednodušeného postupu) prodejce. Čas od času se ta informace objeví i v televizních novinách. U těch vyšších hodnot ti Pošta ti prostě pošle (nejčastěji e-mail), kde požádá o plnou moc v zastupování při celním řízení, a jsi v tom.... Proto upozorňuji, že je možnost si to zařídit sám.

                                                                                                        Nmascha - Profil | St 20.1.2021 9:43:50

                                                                                                        RBS >> Jsi celník nebo si to tak jen myslíš? Já objednávám a s celnicí jednám zhruba šestkrát osmkrát ročně už několik let. Služby komerčního deklaranta můžeš využít, ale nemusíš. Já jsem to nikdy neudělal, vše si vyřizuji raději sám. Pokud předložím fakturu z eshopu, celníci řeší jen rozdělení sazeb, částku na faktuře nikdy nerozporují. Pokud jde o zboží, které mám koupené napřímo od fyzické osoby (např. přes bazar na FB apod.), tak faktura neexistuje a musí se dokládat například vytisklá komunikace s prodejcem. Tam pak celník někdy, jak se vyspí, kontroluje i to, jestli uvedená hodnota odpovídá zhruba obvyklým cenám. Velmi často jsem byl svědkem, jak jeho první kroky směřují na ebay, aby se podíval, za kolik se tam bazarovky prodávají.

                                                                                                          NRBS - Profil | St 20.1.2021 8:49:39

                                                                                                          mascha >> Jenom tě trochu poopravím. Sazební zařazení nenavrhuje v rámci celního řízení celník, ale deklarant, který tě při celním řízení zastupuje. Jsou to komerční firmy, nebo při poštovním styku Česká pošta. Ti si to nechávají zaplatit, např. Pošta si účtuje 200,- Celní správa má za povinnost to celni prohlášení oveřit, zda deklarant nekecá, nebo nepodvádí. Asi tě nepřekvapí, že nejvíc podvodů se dělá na tzv. celní hodnotě, ze které se odvíjí následná částka cla, nebo na sazebním zařazení, kdy už u dražších věcí o něco jde...

                                                                                                            Nkohi - Profil | St 20.1.2021 7:30:00

                                                                                                            mihy.san >> info ze pobrexitova dohoda je bez cel bylo na mainstreamovych zprávách,seznamu atd. Tak vidím,že asi ne.. i na tom odkazu na mesec viz dole je to zmatený a trochu si protiřečící? Ale asi tím pádem končím s nákupy z UK, už se nevyplatí...to si pomohli,prijdou o hodně EU zákazníků

                                                                                                              NSundark - Profil | Út 19.1.2021 22:51:49

                                                                                                              Před pár dny jsem kupoval na ebay a rovnou mi byla naúčtována dovozní přirážka:
                                                                                                              Order total:
                                                                                                              Subtotal GBP 22.12
                                                                                                              ShippingGBP 14.23
                                                                                                              Import charges GBP 9.39
                                                                                                              Total GBP 45.74
                                                                                                              Už by to nemělo jít přes českou celnici, podobně jako tomu je u zásilek z USA.

                                                                                                                Nmascha - Profil | Út 19.1.2021 22:47:43

                                                                                                                mihy.san >> Bacha na ně, celníci jsou strašný kurvy. Rozhodně si nenechávej od nich odhadnout cenu dovezeného zboží, protože pak vždy odhadují cenu podle toho, za kolik to najdou na webu za nejvíc. Prostě jim dej jenom účetní doklad, který ti vystaví prodejce (bude obsahovat i cenu za dopravu) a z toho se to bude clo a DPH počítat. Také si dej pozor, do jakých skupin budou zboží řadit a klidně se s nima o tom hádej. Například oblečení má jinou (vyšší) sazbu, než rybářské náčiní. Hádal jsem se s nima třeba o broďáky, tvrdili, že to jsou kalhoty a tedy oblečení a nechtěli to počítat za rybářské vybavení. Mám s nima opakovaně špatnou zkušenost. Pravidla v podstatě neexistujou, clí se to tak, jak má která svině za okýnkem zrovna náladu.

                                                                                                                  Nmihy.san - Profil | Út 19.1.2021 21:32:49

                                                                                                                  kohi >> Pokud jsem to správně pochopil, tak přechodové období byl rok 2020 (viz třeba články na mesec.cz atd.). Každopádně odpověď z Celního úřadu beru jako fundovanou, kdo jiný by už to měl znát, než tamní úředníci ... Ta tvoje informace, že "dle dohody mezi VB a EU by měl obchod s EU probíhat dál stejně jako loni,tedy bez cel" má prosím zdroj jaký? Dík.

                                                                                                                    NZMS - Profil | Út 19.1.2021 0:05:20

                                                                                                                    Tak jsem neměl pravdu,clo a DPH z Anglie po 1.1.2021 se platí.
                                                                                                                    https://www.fucik.cz/publikace/danove-dopady-brexitu-od-1-1-2021/

                                                                                                                      NBacha San - Profil | Ne 17.1.2021 20:14:16

                                                                                                                      Masaj >> Daiwa má všeobecně v Česku děsivý servis.

                                                                                                                        NZMS - Profil | Ne 17.1.2021 15:10:09

                                                                                                                        Mně přišel v pátek z Anglie (e bay) muškařský naviják ,placeno paypal,žádný problém. Clo,DPH žádné,myslím,že Brexit na tom nic nemění. Objednával jsem 1.1.2021,případný mutační vir na tom nemohl vydržet....asi jako na rohlíkách ze supermarketu.

                                                                                                                          NMíraP - Profil | Ne 10.5.2020 20:18:14

                                                                                                                          joe.matrix >> mam Avid benchmark X bez spacaku a je super pohodlny

                                                                                                                            NDoktor17 - Profil | Po 27.4.2020 13:03:47

                                                                                                                            Tak dneska dorazil balíček i mně. Bez předchozí SMS zvonek a kurýr dorazil. No a teď už se kochám novým Preston CENTRIS NT 520 za skvělých 3800,- Kč i s dopravou. Tady u nás 5200,-Kč.

                                                                                                                              Nmario31 - Profil | Čt 23.4.2020 21:05:44

                                                                                                                              hank >> Na Hiki.at jsem bral už hodně věcí - pruty, navijáky, outdoor. Naprosto bez problémů, za 2-3 dny doma přes DHL.

                                                                                                                                NMalab - Profil | Čt 23.4.2020 20:11:02

                                                                                                                                Pindˇa >> Oni angličani obecně jsou hodně tolerantní co se týká jazyka. Spousta lidí po planetě mluví, nebo se učí anglicky. Tak umí více než jen rodný jazyk. Narozdíl od většiny angličanů co mluví jen anglicky. Uvědomují si to a jsou ochotní mluvit pomaleji a spisovně.
                                                                                                                                To francouzi jsou na francouzštinu tak hrdí, že na cokoli co řekneš jen trochu špatně vůbec nereagují a tváří se nechápavě.
                                                                                                                                Když nerozumíš američanovi jsi pro něj blb. Když nemáš správný akcent jsi blb. Když na něj začneš mluvit neanglicky přestane chápat a začne se ptát. Řekneš mu, že umíš svůj jazyk, jsi schopný se tak nějak domluvit 3 dalšími jazyky. Něco líp, něco hůř, že ještě navíc rozumíš slovákům a většinu i polákům, ale nemluvíš slovensky ani polsky. Pořád jsi pro něj blb... Potom se zeptáš kolik jazyků umí on a kolik jeho žena. Z 98% odpoví, že jen anglicky a začne mít snahu se domluvit.
                                                                                                                                Netrdím, že to tak je vždy a všude. Jen popisuji osobní zkušenost.

                                                                                                                                  NPindˇa - Profil | St 22.4.2020 11:52:00

                                                                                                                                  Doktor17 >> Balik mi dnes přišel takže 8 dní po objednání tak jako čechurovi.Tady ještě info z AD,perfektní komunikace z jejich strany--
                                                                                                                                  Vzhledem k nedávnému a masivnímu růstu situace COVID-19 nám naši kurýři poukázali na to, že některé zasažené oblasti v Evropě mohou být během přepravy zpožděny. Důvodem je to, že partneři v určitých zemích pozastavili některé služby.

                                                                                                                                  Naši kurýři aktivně hledají alternativní způsoby přepravy, aby zajistili doručení, ale to může být mimo doporučené dodací lhůty, které nabízíme, a potenciálně může způsobit významné zpoždění.

                                                                                                                                  I když je to politováníhodné, je to samozřejmě mimo kontrolu Angling Direct.

                                                                                                                                  Budeme i nadále sdělovat veškeré aktualizace, které mohou mít vliv na naše dodací lhůty, jak stanoví vláda Spojeného království a naši kurýři.

                                                                                                                                  Upřímně doufám, že nás v tomto případě pochopíte a mezitím zůstanete v bezpečí
                                                                                                                                  nejisté časy.

                                                                                                                                  Pokud máte nějaké dotazy, neváhejte mě kontaktovat

                                                                                                                                    Ncechura09 - Profil | Út 21.4.2020 19:53:30

                                                                                                                                    Doktor17 >> Minulý týden mi došlo zboží po cca 8 dnech.
                                                                                                                                    Neposlali tentokrát ani avízo ani čísla pro sledování zásilky. Jen ráno sms od DPD že v poledne budou doručovat zásilku.
                                                                                                                                    Vývoj objednávky bylo ale možné sledovat mezi tvýma objednávkama. Jak naskočilo - Complet - do 3 dnů byla doma.

                                                                                                                                      NPindˇa - Profil | Út 21.4.2020 19:49:16

                                                                                                                                      Doktor17 >> Objednával jsem minulý týden 14.4 zatím nic neřišlo jen potvrzení objednávky.Dnes jsem psal do AD email že prosím o urychlení odeslání, do 10 minut odpověděli že to prověří.Minulá objednávka přišla za 4 dny

                                                                                                                                        NPindˇa - Profil | Út 14.4.2020 22:16:00

                                                                                                                                        Na Totalu vždy platím přes Amazon Pay platba proběhne okamžitě jsou tam dvě možnosti zaplacení.Kurz mají stejný,jako banky

                                                                                                                                          NMeo - Profil | Út 14.4.2020 22:00:55

                                                                                                                                          bar12 >> Ano,vše v pohodě.Jen je blbé,že nejde platit kartou,ale
                                                                                                                                          musí se přes SEPA platbu z účtu,což celou transakci a objednávku prodlužuje.Když to srovnám např. s AD,tak to trvá o týden dýl.

                                                                                                                                            Nzgrunecek - Profil | Út 25.6.2019 9:19:02

                                                                                                                                            Dnes dorazila objednávka z A.D.Shimano medium baitrunner cena 123 liber sleva 10%,na naše necelých 6200 za dva kusy.No nekup to :-)

                                                                                                                                              NMalab - Profil | Pá 19.4.2019 18:55:42

                                                                                                                                              Maxwell >> Prostě nějaký majitel obchodu, nebo jeho zaměstnanec tu sem tam kydne špínu a začne to co nejvíce rozmazávat. Obecně je AD velice slušný obchod s velmi dobrou cenou za zboží. To některým místním obchodníčkům s 200% marží na zboží vadí.

                                                                                                                                                NMaxwell - Profil | Čt 4.4.2019 8:29:58

                                                                                                                                                Pořád nerozumím tomu,co se zde řeší...je to normální fungující eshop,jako miliony dalších...

                                                                                                                                                  Nroxtidy - Profil | St 3.4.2019 23:23:55

                                                                                                                                                  Daty >> a co myslíš že by se změnilo tím že na to nacpou víc pásky a nebo to zabalí celé do fólie??? Na tohle evidentně něco těžkého spadlo a ty sis toho nevšiml. To je kámen úrazu celého případu.
                                                                                                                                                  Souhlasim trochu s tím že tu podberakovou tyč mohli zafixovat aby se netloukla, ale pochybuji že by se vlastní váhou ponicila o kartonovou krabici. To by to muselo spadnout z deseti kilometrů. Pokud na to ale něco spadne tak ti nepomůže nic, příště se pořádně dívej

                                                                                                                                                    Nroxtidy - Profil | St 3.4.2019 12:19:53

                                                                                                                                                    Daty >> nezlob se na mě, ale za tohle si můžeš sám... Nedokazu opravdu pochopit jak ti někdo mohl podat takovýhle šrot aniž by sis toho nevšiml.
                                                                                                                                                    Vychcal s tebou přepravce, nikoliv anglingdirect... A pamatuj na to, že kvalitu služeb si určují lidé sami. Pokud budeme přebírat takovéhle parády tak to nikoho nenutí něco zlepšit

                                                                                                                                                      Nradek179 - Profil | Út 26.3.2019 20:25:15

                                                                                                                                                      roxtidy >> ano poslali mi vyplněný formulář pro českou poštu kterej stačilo vytisknout a přilepit na balík, na poště to nacetla do systému a neplatil jsem za odeslání ani korunu, což se ti tady v ČR nestane :)

                                                                                                                                                        NMike - Profil | So 16.3.2019 22:11:05

                                                                                                                                                        Pepaodprčic >> je to normální

                                                                                                                                                          NDoktor17 - Profil | Po 11.3.2019 19:21:02

                                                                                                                                                          Jr. >> Clo se neplatí. Jen za zboží mimo EU.

                                                                                                                                                            NZdenal - Profil | St 6.3.2019 6:18:17

                                                                                                                                                            Smrtak >> Mně a známým to funguje právě dobře. To nevím proč tobě ne, máš to nastaveno opravdu dobře? Sou to zloději s tím jrjich kurzem.

                                                                                                                                                              NLeffi - Profil | Čt 21.2.2019 23:54:33

                                                                                                                                                              Kdyby někdo chtěl slevu 10% na Angling Direct, tak se stačí zaregistrovat jako nový zákazník, třeba jen pod novým emailem a máte slevu, tady je odkaz https://angling-direct.mention-me.com/me/referee/re​gisterko/29584323/125610620/em/a265cd9db9e4e4b0f9d6​42bd747da6c5391335c1/fe/cw?epr=1

                                                                                                                                                                NVladk - Profil | Ne 2.12.2018 17:56:21

                                                                                                                                                                Rupert >> příklad.
                                                                                                                                                                Naskladnili navijáky, cena pro zákazníka 12000,- Kč Marže pro prodejce 7% Cena v akci na Angling
                                                                                                                                                                9000,- včetně dopravy. Běžná cena v českých e-shpopů 15000,- Běžná cena v Angling 13800,- Podotýkám, že navijáky koupil prodejce v akci! a souběžně musel odebrat zboží minimálně za 100000,- od dané značky, aby tuto akční cenu navijáku dostal. 20 potencionálních zákazníku si zatočilo s navijáky, pochválili produkt a odešli samozřejmě k internetu vyhledat nejvýhodnější cenu.

                                                                                                                                                                Chtěl si říct že obchod je za 12 koupil a za 15 chtěl prodat? Protože píšeš cena pro zákazníka 12 s marží 7 % a na angling 13.8. Pak se asi i dá dost polemizovat kolik lidí ho fakt chtěli koupit a kolik se na ten super dráhy navi šlo jen kouknout ale nikdy by ho nekoupili.

                                                                                                                                                                Navíc ty mluvíš o lokálním distributorovi, co ale ve většině případů není firma co je vyrábí a má tu svoji pobočku nebo sklad. To je běžný člověk který to nakoupí v těch opravdových skladech, cenou se blíží angling a ten zisk zůstane u něj.

                                                                                                                                                                Je to to samé jako velkoobchody s PC u nás. Ty jejich nabídky jsou na úrovni nejnižší ceny na Heureka. Co si nedovezes to nemáš. Ale ruku na srdce, pokud nejsem pitomej, objednám v zahraničí a prodám si to tady. Nebo my chceš říct že ten prut za 67 na angling tady koupi levněji? Pak se fakt bavíme o zdiracich nebo pitomcich.

                                                                                                                                                                  NMalab - Profil | Ne 2.12.2018 13:09:46

                                                                                                                                                                  Rupert >> Tyto pohádky povídej někomu kdo neví jaké marže v oboru jsou.

                                                                                                                                                                    Nvicx - Profil | Ne 2.12.2018 10:37:44

                                                                                                                                                                    Willow >> Alzu som nemyslel ako príklad nízkych cien, ale ako firmu s agresívnou stratégiou do budúcna. Myslím si, že postupne začne likvidovať konkurenciu skupovaním. Podla mna sú to hajzli.

                                                                                                                                                                      NWillow - Profil | Ne 2.12.2018 10:09:26

                                                                                                                                                                      vicx >> Alza!!!?
                                                                                                                                                                      Největší zloděj.Všechny ceny navi o 500-1000kč vyšší.!!!A to je zboží v AKCI.!!!

                                                                                                                                                                      https://m.alza.cz/sport/daiwa-freams?dq=4947817

                                                                                                                                                                        NLubvac - Profil | Ne 2.12.2018 9:37:56

                                                                                                                                                                        Rupert >> mám tomu rozumět že těch pět prodejců jak píšeš dělají charitu? Napada mě tedy otazka proč to delaji ale nic mě nenapada

                                                                                                                                                                          Ncalliope - Profil | Ne 2.12.2018 8:42:48

                                                                                                                                                                          Zaujímavá diskusia. Páni, len vás doplním, proste, ako v rybarine, tak aj v iných sférach je ešte jedná dôležitá vec, ktorú ste asi nikto neopomenuli. A to je to, že keď už objednáte tovar, k faktúre vám príde ešte jeden papier a to je maloobchodný cenník, kde sú "odporúčané" ceny výrobcom/ distribútorom pre daný región. Poprípade, ešte rozmedzie, do akých "akciových" cien sa môže hýbať so zlavami..

                                                                                                                                                                            NRezeň 5,125 - Profil | So 1.12.2018 18:28:42

                                                                                                                                                                            Btw:ještě by se to mělo vysvětlit ve vztahu k Rakousku- země je to podobně veliká jako naše , rybářů tam rozhodně není víc, přesto ceny rybariny tam jsou o dost nižší, než u nás... nuže?

                                                                                                                                                                              NE.T. - Profil | So 1.12.2018 17:29:46

                                                                                                                                                                              Rupert >> Trošku odbočím od rybařiny. Nedávno jsem marně sháněl jedny moje oblíbené boty od Adidasu. Tady se běžně prodávají za 2000 až 3500kč. Otevřel jsem Google..a hle v Německu bez žádné slevy za 1200kč. Tak proč to tady budu podporovat když si to samé zboží mohu v dnešní době koupit jinde a za lepší cenu. To samé platí u prodejce aut. Proč třeba nová Škodovka tady stojí půl milionu a v zahraničí stejný model i výbava o čtyřicet tisíc méně? Prodejci se musejí nad sebou zamyslet jestli chtějí v dnešní době uspět. Jestli to brzy neudělají půjdou k pásu do fabriky.

                                                                                                                                                                                NRupert - Profil | So 1.12.2018 16:17:43

                                                                                                                                                                                Vladk >> Dobře, nenapsal jsi za rok, ale ročně na barák a 3 dovolené. Já v tom nevidím rozdíl, ale určitě nechci slovíčkařit.

                                                                                                                                                                                Evidentně nechápeš, jak se dostat v prodeji na cenu konkurujícich uk shopů. Dobře to tady popsal pepa-č
                                                                                                                                                                                Pokud budu chtít nejlepší cenu od výrobce, musím dělat opakovaný obrat odpovídající třeba shopu Angling. A to se bavíme třeba o jednom výrobci. Nevím, jestli si dokážeš představit kolik peněz je potřeba zainvestovat.

                                                                                                                                                                                Já naopak fandím všem, kteří se do tohoto podnikání pustili a určitě v nich nevidím zdírače. Oni prostě nedokážou nakoupit v cenách shopů, kteří fungují desítky let a svou pozici si těžce vybudovaly.

                                                                                                                                                                                Nezapomeň, že podnikatel není charita, je tady od toho, aby zaměstnal lidi a generoval zisk pro vývoj a rozvoj své firmy. A pokud je bohatý, je to přece jen dobře, dává práci lidem, kteří z jakého koliv důvodů nechtějí podnikat, nebo se na to necítí, nechtějí nést riziko atd. Podnikatel přeci nemusí být nepřítel.

                                                                                                                                                                                Podnikám úplně v jiné oblasti, ale věř tomu, že v podstatě je to všude stejné. U piva a klávesnice se velice dobře kritizuje, praxe je ovšem někde jinde. P.

                                                                                                                                                                                  NPYTLAKS - Profil | So 1.12.2018 11:26:23

                                                                                                                                                                                  pepa-č >> zas na druhů stranu na tak malů kupní sílu je tu prodejců bambilion a žijů:-))

                                                                                                                                                                                    NOndřej Macků-Maca - Profil | So 1.12.2018 10:20:00

                                                                                                                                                                                    Vladk >> že teda nepodnikáš v rybařině, když je to takovej finanční ráj...? :-) Vyndej si hlavu z prdele

                                                                                                                                                                                      NSmrtak - Profil | So 1.12.2018 9:34:33

                                                                                                                                                                                      Patrik >> ešte ze toto všetko nemusia riešiť tie zahraničné eshopy

                                                                                                                                                                                        NPatrik - Profil | So 1.12.2018 9:27:54

                                                                                                                                                                                        pepa-č >> přesně tak. Hlavně když by chtěl mít člověk vlastní shop, tak musí mít minimálně mega na to, aby pokoupil zboží na prodej a to jen pro začátek. Pak spousta věcí tam leží a neprodá se, do toho reklamace, daně, EET (teda pokud to tam taky už spadá, nevím), atd. Samozřejmě je rozdíl u některých věcí velký, to je pravda. Ale určitě to není sranda prodávat a mít milion věcí skladem a čumět na to, že v něčem mám peníze a neprodává se to.

                                                                                                                                                                                          NZdenal - Profil | Pá 30.11.2018 13:40:56

                                                                                                                                                                                          Já bych to teda řešil až po tom, co by se tomu běhěm přepravy něco stalo. Dyť je to úplně u pr**le v čem je to zabalený :-)

                                                                                                                                                                                            NKrupito - Profil | Pá 30.11.2018 9:25:04

                                                                                                                                                                                            N vokym - ® Poslat soukromou zprávu.Čt 29.11.2018 20:23:20
                                                                                                                                                                                            Bambi.SpP >> dik za radu,ale precti si na co se ptam,neobjednavam tam poprve,takze vim jak to chodi.

                                                                                                                                                                                            tak proc se ptas na takovou prkotinu spis napis na AD ne kdyz nenakupujes poprve a vis jak to chodi

                                                                                                                                                                                              Nimajung - Profil | Ne 25.11.2018 11:10:23

                                                                                                                                                                                              Sumano >> https://www.gov.uk/bank-holidays
                                                                                                                                                                                              Bylo to v jinem vlakne :)

                                                                                                                                                                                                NMr.Doctor - Profil | Čt 22.11.2018 19:53:52

                                                                                                                                                                                                bajas >> Zkušenosti pouze kladné a to velice......jednou se mi nelíbilo zboží, využil jsem lhůty vrácení zboží bez udání důvodu ( u nás 14 dní, na jejich eshopu 21 ), peníze jsem měl zpět na účtu bez jakýchkoliv otázek z jejich strany v ten den, kdy převzali zboží zpět....

                                                                                                                                                                                                  NMKulicka - Profil | Čt 22.11.2018 19:42:45

                                                                                                                                                                                                  bajas >> Objednával jsem tam cca 2x minulý rok. Všechno OK a bez problémů. Nicméně na rozdíl od AD je tam cca 8 liber poštovné. AD bývá obvykle i levnější. Na druhou stranu je pravda, že tam často mají věci, které jsou na AD zrovna vyprodané.

                                                                                                                                                                                                    NPindˇa - Profil | Čt 22.11.2018 15:44:01

                                                                                                                                                                                                    bajas >> Objednával jsem horní díl prutu perfektně zabalené za 4 dny doma celkem drahá doprava asi 28 liber-ale vyšlo to levněji,než u nás o čekací době ani nemluvím

                                                                                                                                                                                                      NSmrtak - Profil | Čt 22.11.2018 15:19:41

                                                                                                                                                                                                      bajas >> objednával som od nich asi 3x. Naposledy prišla kamarátov miesto atts len prázdna krabička. Poslali peniaze o trvalo to asi mesiac a cca 20 správ.

                                                                                                                                                                                                        Červené karty: Hrochoroh