Diskuse k článku: Olovo

Diskuse k článku Olovo

Autor diskuse: Štěpán Lamoš - Profil , 26.12.2019

minatrix - Profil | St 1.1.2020 21:50:27

Naprostý souhlas se sliverem. Jediný důvod, proč chtějí EUkomančové zákaz olova je, aby odstřihli obyvatelstvo od možnosti se bránit.... . Zkoušeli to přes nesmyslný odzbrojení, ale to nějak neklape, tak na to jdou přes ekologii.
Věřím, že i vy, kolegové a kamarádi beze zbraní, za námi budete stát. Ve finále jde o nás všechny , přítomné a hlavně budoucí....

    Soulfish - Profil | St 1.1.2020 21:07:56

    sliver >> V době, kdy se to vydalo, tak to u nás ještě aktuální bylo, zákaz proběhl, tuším 2010, ale to je jedno. V článku konkrétně je spočítané nějaké číslo (cca 975 000 kusů, jestli mě paměť neklame). Bylo to získáno měřením a tvými oblíbenými rozbory, kterými ses oháněl.

    Obvinil jsi mě, že jsem alarmista.
    Alarmista nejsem a koule nemáš.
    Tím asi naše veškerá debata končí :)

    No a pro lidi, kteří se ohání tím, že jsou na světě větší systémoví a průmysloví škůdci než je naše olovo - máte samozřejmě pravdu. Ale s tím ani já, ani vy a ani my společně mnoho nenaděláme, neb na to nemáme potřebnou páku. Když ale můžeme přispět svou troškou do mlýna, je to pro lidi problém.
    I když úplně nechápu proč, očividně to bez olůvek jde.
    Každopádně křičet, že "jedno okno, které jsem rozbil, je přece v pořádku, když někdo jiný jich roztříská dvacet", to mi připadá jako alibismus.

      Honza7 - Profil | St 1.1.2020 20:14:43

      fotojakes >> To co uvádíš nezpochybňuji - je to jak dvě strany jedné mince ( lesklá a matná ).

        sliver - Profil | St 1.1.2020 20:10:48

        drvoštěp >> vím, to víš že vím.

          fotojakes - Profil | St 1.1.2020 20:08:18

          Honza7 >> držitelů ZP je kolem 300 tisíc, průšvihů s legální zbraní je minimum. viz statistika https://www.policie.cz/clanek/zverejnene-informace-​2018-trestne-ciny-spachane-se-strelnou-zbrani.aspx

          Škoda, že neexistuje statistika o tom kolika trestným činům zabránilo legální použití zbraně...

            drvoštěp - Profil | St 1.1.2020 20:07:34

            sliver >> Asi víš jak jsem to myslel🤔 taky jsem držitel několika ,,želez" 😂

              sliver - Profil | St 1.1.2020 19:59:33

              drvoštěp >> na ryby nemůžu a pracovat se mi nechce. No jak se budou tvářit, uznale. Protože prakem de vystřelit oko.

                sliver - Profil | St 1.1.2020 19:54:21

                Vojta78 >> nojo nejsou. Ale záruka na co ? Magor si dycky sežene co potřebuje jinak než legální cestou. Magorovi stačí kyselina, mačeta , cokoliv. To bych neřešil.

                  Honza7 - Profil | St 1.1.2020 19:53:07

                  sliver >> Problém magorů spočívá také v tom, že nakládají s fakty podle vlastního uvážení - to co se jim nehodí, tak tvrdí, že se to nikdy nestalo. Průšvih v Uh. Brodě byl proveden legálně drženou zbraní.

                    drvoštěp - Profil | St 1.1.2020 19:52:15

                    sliver >> Házíš hrách na zeď. Tady určitý jedince nepřesvědčíš. Až jim zakážou zakrmovací praky, tak jsem zvědav jak se budou tvářit🤔🙊 Taky je to zbraň...😂

                      Vojta78 - Profil | St 1.1.2020 19:48:56

                      sliver >> reaguji jen na to slovo,,musíš,,-jinak s tebou souhlasím,doktor tě může,a nebo taky nemusí-na druhou stranu,ani ty psychotesty nejsou záruka

                        sliver - Profil | St 1.1.2020 19:46:16

                        Vojta78 >> poslat tě na ně doktor může. Těch cca 500 otázek a rejstřík i s výmazy je taky limitující. Všichni magoři u nás použili nelegálně držené zbraně, naposledy v Ostravě.

                          Vojta78 - Profil | St 1.1.2020 19:45:39

                          Honza7 >> pro některé je to koníček(sport,sběratelství,atd.),stejně jako pro tebe rybařina.

                            Honza7 - Profil | St 1.1.2020 19:40:09

                            sliver >> Na poslední otázku najdeš odpověď, když se podíváš do zrcadla. Odpověď na toxicitu olova najdeš na ÚSL jsou schopni k tomu dodat konkrétní kazuistiku - ostatně už jsem to tu psal, ale asi ti to vysublimovalo z centrální paměti.

                              Vojta78 - Profil | St 1.1.2020 19:31:06

                              sliver >> musíš mít psychotesty,fakt?

                                sliver - Profil | St 1.1.2020 19:17:35

                                Honza7 >> abys mohl držet legálně střelnou zbraň, musíš u zbrojáku udělat psychotesty a nesmíš mít žádné přestupky, být trestaný atd. Je to slabé síto proti magorům ?
                                A odklon od tématu článku jistý je, ale se snahama omezovat olovo to souvisí přímo, tam se diskuze stočila, protože třeba ani ty si nepřišel s žádnýma ověřenýma otravama olovem lidí a ryb, které by mohlo mít na svědomí olovo z rybářských olůvek. Když sem ti dal odkaz, kde proběhlo tisíce vzorků pitné vody s nalezeným olovem pouze z olověného potrubí, tak si mi napsal, že pitná voda se dá udělat i z vltavy. Tak kdo je tu ten kokot ?

                                  sliver - Profil | St 1.1.2020 19:09:57

                                  poldeci >> no nevím, podle statistik je u nás 10 střelných zbraní na 100 obyvatel od miminek po babičky. Tak aby ses nedivil. To je pěkné, že se nespoléháš, ale nevidíš tu snahu státu, aby tomu nakonec tak bylo ?

                                    Honza7 - Profil | St 1.1.2020 18:41:37

                                    poldeci >> Otázka by měla spíše zaznít - zda-li by měli právo držet magoři střelnou zbraň? Obyčejný člověk pokud není myslivec žádnou bouchačku nemusí vlastnit. To jsme, ale hluboko od tématu tohoto článku. To bohužel někteří jedinci nechápou a neustále se snaží v rámci diskuze ji odvádět někam k nesmyslným žvástům, protože účel tohoto vměšování je pouze virtuální exhibicionismus daného jedince.

                                      poldeci - Profil | St 1.1.2020 18:25:18

                                      sliver >> nevlastníme strelnú zbraň asi tak ako 90% ľudí /možno viac %/
                                      za alarmistu si teraz ty
                                      Na štát sa nespolieham viac ako polovicu svojho života

                                        sliver - Profil | St 1.1.2020 18:14:32

                                        poldeci >> uniká ti souvislost zákazu olověných střel s postupným omezováním nejen střelných zbraní ? Jsi srozuměn s tím, že svoji ochranu a své rodiny před zloději a vrahy svěříš výlučně do rukou státu ?