Úřad vyzve myslivce a rybáře k dobrovolnému opuštění jedovatého olova

Jirka1976 - Profil | Po 28.10.2019 0:24:27

nofish >> to vim . Ja cumel na Avatar a asi zalehnu . Rano ma tady chcat az do obeda , tak na rybky bud az prestane nebo zitra . Mej se .

nofish - Profil | Po 28.10.2019 0:19:47

Jirka1976 >> buď v klidu, znal jsem kluka o vyšel ze sedmičky a a přes dvouleťák, učňák a nástavbu šel na vysokou, škola neznamená vzdělání. Ale tady jsem se hodně zklamal. Ať se daří, jdu čučet na zbytek doumentu, na ryb to ráno podle předpovědi nebude.

Jirka1976 - Profil | Po 28.10.2019 0:11:44

nofish >> mozna neni , ale tim co napsal se tak zachoval . Muzeme si tady ponadavat , treba i sproste , ale tahat do toho rodinu , urazet nekoho rodice , partnera ci deti je uz mimo . Znam i vysokoskolaky co jsou v beznem zivote uplni vymastenci . A stejne tak nevyuceny co bys to do nich nikdy nerekl .

nofish - Profil | Po 28.10.2019 0:06:03

Jirka1976 >> on to zas takový debil není, je to člověk co umí a umí i jednat, proto se divím, jak se změnilo jednání na mrku. Ale vlastně ani nedivím, lidé se mění.... někteří překvapí, někteří zklamou.
MI už je to jedno, časem jsem zjistil, že stejně můžeš věřit jen sám sobě.
Ale tady fakt nevím, co se děje, protože hloupý ani náhodou není a nevím, čím se ho kdo dotknul.
Já čekal fakt i věcnou diskuzi ohledně těch jedů, co vnáší lidé do vody, místo toho hromada urážek a keců mimo. No nevím, asi to stačí, hlavně že jedou reklamy a tečou peníze nich, zbytek nikdo nesleduje.

Jirka1976 - Profil | Po 28.10.2019 0:03:01

nofish >> no prave , nejnizsi inteligence . Ale presnost musi byt , jsme na mrku . Ale ok , je to clovek , dobre bude o neco chytrejsi , tak jako 5 lete dite ? Nebo 3 lety pes ? Ne to bych toho psa urazil .

Jirka1976 - Profil | Ne 27.10.2019 23:59:49

nofish >> je to debil . Zrejme chlasta na Stodolni a uz nevi jak se jmenuje a uz vubec ne co pise . Za chvili neudrzi ani moc natoz telefon v ruce . Ale zaslouzil by . 😂

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 23:58:42

Jirka1976 >> prvok nemá rozum, je instinkty, vlastně ani to ne, ne? Jen aby se tu neuváděly nepřesnosti. Prvok je třeba nezmar, ne?

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 23:55:43

FockeWulf >> změnil ses, hodně. Já na rozdíl od tebe se chci bavit, diskutovat řešit. Ne machrovat že jsem ten nechytřejší a kdo nesouhlasí, je blb.Teda byvím se o lidech o mají o rybařinu zájem.
šetři svůj čas, máš pravdu... Jednou jsem se tě snažil krotit že není vše tak jak si myslíš a že ne všichni na vše serou, od té doby už jsem to vzdal, víš všechno lépe, chápu....
Jsem v klidu, jsem na tohle už zvyklý... všichni starší a zkušenější ví všechno lépe, a když neví kopou okolo sebe a stejně to ví lépe. proto jsme tam, kde jsme....
Pohoda klídek, užívej večera.

Jirka1976 - Profil | Ne 27.10.2019 23:53:11

FockeWulf >> idiotiku , moji mlade zene nesahas ani po kotniky . Pracuje , stara se o rodinu . To jsi pekny ubozak ze sem tahas rodinne prislusniky . Jsem zvedavy jestli bys mi to rekl mezi 4 ocima . Za klavesnici hrdina , co ? Jsi obycejny koste s rozumem prvoka .

Jirka1976 - Profil | Ne 27.10.2019 23:45:48

Honza7 >> u strejdu co ma ten brok v sobe to je v pohode . Ti ostatni nevim , ale nic jim po tom nebylo . No tech 10 diabolek jsem si rikal dobry , je to pevny kov , ale ta rtut mne prekvapila , tekuty by se melo vstrebat rychle . Mozna jen machroval a treba doma blil , ale rano dosel v pohode na pivo .

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 23:44:34

Jirka1976 >> Darmošlap je tvoje stará:):)

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 23:43:44

drvoštěp >> :), měj se, končím, jsou tu ti dva mudrlanti, k ničemu to nevede.

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 23:42:26

nofish >> Co ty nevíš věcí.... A to že nevím, co kreténi, jak je nazýváš, dělají bude tím, že já se s kretény obvykle nestýkám:):):)
Ale co si vymińuji, ty o mě nebudeš psát, že píšu lži! Tím jsme spolu skončili.S tebou je vážně škoda asu cokoliv diskutovat, ale nikdy by mě nenapadlo ti napsat, že lžeš.

Jirka1976 - Profil | Ne 27.10.2019 23:41:22

nofish >> jak pises . Darmoslap se tam nudi , tak resi blbosti . Vidle na ne a vyhazet z oken .

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 23:14:14

Honza7 >> ps, jen když se tu do mě pustil vlk, doufám, že víš, proč jsme napsal rtuť a ne jen hloupé olovo.... myslím, že amalgam má v hubě většina z nás...

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 23:09:24

FockeWulf >> víš moc dobře, že co píšeš, jsou lži ale jak myslíš Nevím, co ti přeskočillo, že na mrku musíš dokazovat, jak jsi nejchytřejší a nejlepší...
Pokud bereš jako kraviny nesouhlas s tvým názorem, není co řešit. Jinak nevím, kdo co psal. Ano není to diskuze, v diskuzi se diskutuje, ne že jeden říká, "já jsem někdo a vím" :-D
velká změna za poslední dobu, ale co. lidé só různé.
ps. vidíš, mudruješ a nevíš, že roky kreténi schválně nechávají olovo ve vodě.

drvoštěp - Profil | Ne 27.10.2019 23:08:11

FockeWulf >> Když občas za rok vyvezu, tak kámen. Proč bych měl nechávat při každém záběru kapra ve vodě olovo v hodnotě +- 50,- Kč to mě hlava nebere...

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 22:58:08

drvoštěp >> Je to tak, třeba o těch odpadávačkách jsem ani nevěděl, že tak chytají. To je opravdu asi posedlost.

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 22:57:10

nofish >> Taky způsob argumentace co používáš je zajímavý.Píšeš kraviny, pláčeš sám nad sebou a pak nadáváš,, Co bys chtěl po mě? Mám tě litovat? To si napíšeš vždycky sám.Nejkonečné výlevy, jak někdo psal, jsi zacyklený. Měj se, není to diskuze, není to k ničemu.

drvoštěp - Profil | Ne 27.10.2019 22:54:43

FockeWulf >>Ano, souhlas. Ten umřel na otravu z výstelky sedačky v autě. Koňské žíně. Ale k tomu olovu. Co si zasejeme, to sklidíme (odpadávající olova) Pak se toho chytne kdejaký bakalář a udělá si z toho diplomku. Tu prodá politické straně a už to jede...

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 22:53:11

FockeWulf >> ne, je jen o to, že to co si myslíš ty je pravda, ostatní jsou blbí ví prd, je to tvůj názor, tvůj přístup, tvoje věc.

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 22:49:33

nofish >> Ano, nesedím u mrk furt, jen když se nudím na cestě:), jakou biochemii? Mě chemie nebaví a nebavila, elektřina jo, to je něco jiného a pak i jiné věci:)

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 22:47:33

drvoštěp >> Jednak jak píšeš, ale infekce zanesená do těla střelnou ranou je abnormálně nebezpečná a nejde jen to ten projektil. Krásná ukázka je na co pošel prase Heidrich.

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 22:47:21

FockeWulf >> já si jenom myslím, že poslední dobou už jenom machruješ a ozveš se jen když se ti to hodí...
ps: pokud chceš ta dál machrovat, tak zmiň biochemii...

cunik.cz - Profil | Ne 27.10.2019 22:46:34

Přesně jak tu už někdo psal. EURO norma V a vyšší se nezavede jako povinná. Ale olovo se řešit prostě bude. Naprosto nezájem že někteří řidiči vypouští do ovzduší pevné částice (saze), které jsou prokázale karcinogenní. Hlavně že EU

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 22:45:59

Honza7 >>jo, samozřejmě. Pokud píchnu rtuť do těla, taky se časem vstřebá az ačne "pracovat". ovšem. tady budeme řešit jinou věc. Kachnu myslivci vypustí do voliéry, dokrmí, na podzim po ní střílí. Nějaká to přežije, nějaká není ani škrábnutá. Ve finále by pro ně byl optimální stav kdyby povraždili všechny co koupili. Proto to dělají. Asi myslím moc jednoduše :-) Neboj vím, co se děje na honech a podobně, proto se držím rybařiny, myslivcům nic nevyčítám, ale nemám na to. Ale pořád je to to samé, myslím si že ani myslivci neubližují zvířatům úmyslně. že by chtěli. Podívej se historicky. Dnes se loví střelnými zbraněmi, podívej se zpět.... a i tak se snažili trefit to na první dobrou.... Podívej se na lvy, dokáží jídlo zranit a dny sledovat jak umírá, než aby s zbytečně vysílili lovem...
Prostě pokud někdo loví, tak loví, že lo nevyjde optimálně, se asi stane. Ale je to lov. To že kachna umře časem na otravu olovem v tkáni fakt neznám, nerozporuji to, otázka je, jestli by se bez myslivců vůbec vylíhla, když by na líhni nezpatili za odběr káčat. Já vím, je to divné, hodně rozporuplné... ale tady bych citoval jirku waltera bez prvních pár slov, abych nepohoršil celý mrk... znamená člověka jako pouhé zvíře,někdy lepšího,mnohem častěji však horšího než ti,co kráčejí po čtyřech,člověka,jenž se díky božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji stal nejzkaženějším zvířetem!

drvoštěp - Profil | Ne 27.10.2019 22:44:13

Honza7 >> Pokud bude v krevním řečisti tak ho omezí (průtok) a bude následná sepse. Kulka se v těle hledá z důvodu aby netlačila na orgány a nevznikl abces. Několik mých kolegů má broky v těle když je v roce 80 postřelil jejich kolega...

FockeWulf - Profil | Ne 27.10.2019 22:37:30

nofish >> Ty si fakt myslíš, že Honza je na hlavu a myslí si, že jakýkoliv živý tvor umírá po zásahu projektilem na chemický účinek? Tak jsi nám to totiž vysvětlil.
Pokud jo, tak jsi Kamile překonal veškerá očekávání....

Slavíček - Profil | Ne 27.10.2019 22:33:40

Vite co je pánové zajímavý že EU řeší olovo a nikomu z těch slavných chytráku nevadí ty pesticidy co žerem na ovoci zelenině a v mouce. Proč pak asi? Přitom to je větší svinstvo než olovo.

Honza7 - Profil | Ne 27.10.2019 22:31:04

nofish >> Pokud to nezasáhne vnitřní orgány, ale svalovinu stejně to nerozchodí. Své zkušenosti mají s tím mají v záchranné stanici v Bartošovicích.

Honza7 - Profil | Ne 27.10.2019 22:26:36

Jirka1976 >> Kolega byl spíš kouzelník co " konzumoval tyto dobroty ", Tohle by se v testech krve jednoznačně objevilo.

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 22:21:11

Jirka1976 >> kolega hulí 40 let dvě krabičky denně a na stovku sprint by mě dal i když je o hlavu menší a má krátké nohy.... a bročky od mala skousává zubama. Olovo je určitě hnus, ale tady se toho někdo chytil a zas se na tom přiživuje. O tom to je. Začalo to pomazánkovým máslem.... a rumem...
řeší se kraviny jako olovo u myslivců a rybářů, ale fabriky nikdo neřeší, ani by si to nedovolili...

nofish - Profil | Ne 27.10.2019 22:17:24

Honza7 >> nevím, člověče, pokud jsi někdy byl na honu na kachny, tak snad vidíš že to není o chemii, ale počtu broků v tkání... ne na vše je třeba postupovat vědecky. Kachna neumírá proto, že má v sobě dvacet gramů olova, ale proto, že jí to rozmlátí vnitřnosti a vykrvácí. Mi se to samo nelíbí, nejsem toho příznivcem, ale nesváděl bych tona chemii, ale fyziologii.

Jirka1976 - Profil | Ne 27.10.2019 22:12:49

Honza7 >> znam kluka co sezral kvuli sazce 10 diabolek , bylo mu tehdy 15 let . Dnes je mu 45 a je zdravy jako ripa . Pak mi na hospode v opilecke sazce sezral 1 posuk vsechnu rtut z teplomeru . Po 8 hodinach co chrapal dosel znova chlastat a pry se ani nepo.ral , nic . Tak tohle jsem nechapal . Je to uz 18 let a zije v plnem zdravi .

Jirka1976 - Profil | Ne 27.10.2019 22:07:09

nofish >> o tom broku v zadnici . Stryc ma 65 let a uz ho tam ma 61 roku . Muj tata ho tenkrat strelil vzduchovkou ( myslel ze neni nabita ) . Stryc to tehdy nerekl ( dostal cokoladu ) , prislo se na to az pri rentgenu narazene kostrce po 30 letech . Mel strach z operace , ma ho tam a rozbory krve uplne v poradku .

Honza7 - Profil | Ne 27.10.2019 22:06:11

nofish >> Olovo se přidává pro větší devastaci tkáňě a je v kulkách i brocích. No a pokud bude olovo v krevním řečišti, tak smrt rozhodně nebude příjemná.