Přehodnoťme pravidlo pro nocování v přírodě

Autor diskuse: Honza7 - Profil , 6.9.2019
63 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NJDenver - Profil | Út 10.9.2019 1:09:04

F16 >> To vypadá jako ideální konstelace. Jsi šťastný chlap.

    Nu x a - Profil | Út 10.9.2019 0:21:15

    asi zase začnu svazové vody obcházet s loučí..

      NDědek - Profil | Út 10.9.2019 0:17:59

      F16 >> jsi rentiér a jako takový si užívej. Ostatní nech těm chytrým hlavám :-)

        NF16 - Profil | Po 9.9.2019 23:21:17

        Dědek - no, hlavně si myslím, že některé názory některých , nejsou úplně objektivní.Ale já je neodsuzuji.Prostě nejsou šťastní a hledají jakékoliv záminky.Ale i tak jim často dávám za pravdu v tom, že někteří lidi jsou hovada...

          NDědek - Profil | Po 9.9.2019 23:09:28

          F16 >> a děláš to tak dobře :-))

            NF16 - Profil | Po 9.9.2019 23:05:23

            JDenver >> dcera má třicet, dvě děti a bydlí 160km ode mne.Jezdívají za mnou. Žena je rybářka.Každý víkend jezdí za mnou, plus její dovolená.Dělám to tak asi deset let.Až stanování zakážou, mám náhradní řešení :-) Prostě se toho nikdy nevzdám...

              NJDenver - Profil | Po 9.9.2019 22:51:03

              F16 >> Taky závidím. Ovšem 3 měsíce jsou už trochu moc. Mimochodem, co na to rodina?

                NJirka1976 - Profil | Po 9.9.2019 22:20:26

                u x a >> a ty zlobis...

                  NF16 - Profil | Po 9.9.2019 22:05:36

                  Tři měsíce u vody pod stanem.Včera jsem se vrátil.Prostě nádhera.Závidím sám sobě.Jestli dožiji, příští rok znova :-)

                    Nu x a - Profil | Po 9.9.2019 21:53:29

                    Jirka1976 >> jste vepři..

                      NJirka1976 - Profil | Po 9.9.2019 21:51:16

                      Danda05 >> ty jsi fakt dement . Ze te to porad bavi troubo . Ok , ja jsem u tebe kokot a ty u me kokot na 2 . Jsi vic ! Tak bud rad a reaguj na sobe rovny .

                        NDanda05 - Profil | Po 9.9.2019 21:45:30

                        Jirka1976 >> ne nazývat kokotem, budu jen tebe, protože kokot jsi. A kaprař nejsem, i když je občas chytám.

                          NKnapík - Profil | Po 9.9.2019 7:25:24

                          Je sice vtipný, že mladý pár toužící po sexu ve stanu na louce policajti vykážou, ale stejná iniciativa z jejich strany by měla být vyvinuta i v případě bezdomovců, kteří stanují všude možně na území města, je okolo nich bordel jak sviň a vlastně tak činí s tichým souhlasem obcí :-(
                          Nedivím se, že jim to čas od času někdo zapálí, když orgány, které mají, nekonají a ještě se s nima obvykle znají jménem a tykají si.

                            NJirka1976 - Profil | Ne 8.9.2019 23:09:46

                            p.lorenc >> 😂 ty jsi ale vtipny . Ja nemusim , mam zenu . Ale ty na tom asi budes hodne spatne kdyz pises takove veci . A po pravde , ani neni divu .

                              NJirka1976 - Profil | Ne 8.9.2019 23:04:02

                              Danda05 >> pane kaprar , kokotem si nazyvej sve blizke a sam sebe .

                                NResco009 - Profil | Ne 8.9.2019 20:10:34

                                Honza7 >> V pohodě, já ti neberu tvoje sluníčkové názory a ty mi zase nebereš ty moje. Tak je to v pořádku.
                                Troufnu si říct, že když spočteš počet hnízdících ptáků a počet lidí, kteří dronem přiletí až k hnízdu kvůli záběru, tak to číslo bude hodně malé.
                                S prací v logistice to nemá nic společného. Jen jsem háklivý na to, že někdo má potřebu přírodu sterilizovat naprosto od všeho. Stejné je to s dětmi. Některé maminky by nejraději drželi své potomky ve vakuu...Je to správné? Nebo není? Každý na to má jiný názor.
                                Prostě si nemyslím, že by lidí ,kteří ohrožují dravce dronem, bylo nějak mnoho. Druhá věc je, že jako člověk , který se tak nějak v přírodě pohybuje, vidím mnohem větší problémy, než je tohle.
                                O střílení a trávení dravců nemá cenu mluvit.... to snad odsuzujeme všichni. Na druhou stranu, v každé skupině lidí( i mezi rybáři) se najde nějaký trotl, který něco záměrně porušuje....Jsem jak myslivec, tak rybář...a když vidím co se někdy v lese a u vody děje, tak je mi z toho blivno. Jsem docela klidný člověk, ale už jsem se taky několikrát s lidmi pohádal. Bohužel, když ani přivolaná RS, nebo myslivecký hospodář nekoná, tak je to docela marný boj.
                                Co se týče myslivosti, tak tu vlastně už dělám jen kvůli hafanům.....Protože, když jsem na vlastní oči viděl, jak kolega myslivec vykrádal v zimě krmelec jinému kolegovi, tak jsem měl velkou chuť po něm střelit. A přece si kvůli nějakému volovi nezkazím život....
                                Vraťme se ale k tématu....klasické přespání v přírodě, bych neodsuzoval a netrestal. Pokud ale někdo bivakuje, nebo kempuje uprostřed lesa, má tam obrovské ohniště a všude bordel, tak bych dotyčného nechal uklidit celý les...

                                  NRožnovák - Profil | Ne 8.9.2019 19:58:04

                                  Honza7 >> Využívání letecké techniky pro nějaký smyslulný účel ve veřejném zájmu má smysl, navíc nikdy nedosáhe rozměru jako soukromá sféra je tudíž ok. Mě začína spíš znepokojovat nárůst frekfence přeletů dronů, motorových ultraligtů a placených vyhlídkových letů v nízkých výškách, někde lítají i několikrát deně, před pár lety tam ještě nelítaly co bude za pár let při vzrůstající oblibě a také dostupnosti této atrakce či kratochvíle nevím.

                                    NHonza7 - Profil | Ne 8.9.2019 19:47:38

                                    Resco009 >> Omlouvám se asi jsem to celé od začátku nepřečetl. Celkem mi ale vadí pokud někomu začneš dávat přívlastky a tak dáváš najevo, že ten tvůj názor je echt ten správný. Nějak se tady celkem často zapomíná, že každý by se měl učit celý život a že se znalostmi ze školy nevystačí na celý život.
                                    To , že nějaký blb, který touží po co nejúchvatnějším záběru z dronu si bude chtít pořídit hnízdící ptáky se asi nevyhneme, ale že to bude jedno i tobě mě tak trochu udivuje - práce v logistice si asi berou na každém svoji daň.
                                    Pokud pochybuješ, že dravci jsou schopni napadat drony a dochází k jejich zranění ti vymlouvat nebudu. Pokud ti vadí dravci, tak plně rozumím tomu, že ekologům budeš dávat nejrůznější přívlastky a ten v podobě sluníčkového bude asi ten nejemnější.
                                    Buď rád, že tady nemohu napsat co myslím o lidech co tráví dravce carbofuranem a nebo o myslivcích co střílí dravce.

                                      NResco009 - Profil | Ne 8.9.2019 17:46:21

                                      Dědek >> Hezky napsané....

                                        NResco009 - Profil | Ne 8.9.2019 17:45:36

                                        Honza7 >> Už jsen to tu psal. Ten dron v Brdech byl primárně kvůli možným požárům. A k tomu plašení....to nemůžeš myslet ani vážně. Ptákům to vadí zhruba tak,jako když půjdeš s rodinkou na procházku. Nesmíte být tak ortodoxní. ... A přecitlivělí. Zvířatům některé věci vadí,ale rozhodně ne to že tam občas přeletí dron. Pokud si chtěl slyšet kritiku,tak ses měl zeptat nějakého sluníčkového ekologa:-)

                                          NFockeWulf - Profil | Ne 8.9.2019 15:14:26

                                          Dědek >> No vidíš, že to nebylo levné:) Je to instituce sama pro sebe a troufám si říct, že v mnoha případech zcela zbytečná. Dopravní policie obzvlášť, ta se pasovala do role agentů pojištoven. Musíš uznat, že si tamní benga dobře pohrály a výsledek k společenské nebezpečnosti je trapný.

                                            NDědek - Profil | Ne 8.9.2019 15:09:24

                                            Honza7 >> Děkuji :-)
                                            Je to jeden ze čtyř důvodů, proč od policie odcházím...

                                              NHonza7 - Profil | Ne 8.9.2019 15:07:51

                                              Dědek >> Pěkně jsi to popsal.

                                                NDědek - Profil | Ne 8.9.2019 14:59:06

                                                Honza7 >> Od doby, kdy se vesral do policie Langer, je tady momentálně zaostalých většina. Hlavně těch, co se díky němu dostali k policii bočními vstupy a hned na vysoké pozice. Do Langra to stálo za prd, ale ještě to stále dobře šlapalo. Od Langra už se nedá hovořit o PČR, jako o PČR. To ani omylem...
                                                Velitelé už nejsou velitelé, jsou to manažeři, třeba i 25 ti letí plukovníci... Policii ovládl kamarádšovt, klientelismus a rodinné klany.

                                                  NHonza7 - Profil | Ne 8.9.2019 14:53:52

                                                  Dědek >> Dědku já si policajtů vážím, ale ani ty nejsi schopen garantovat. že ve Vašich řadách nebudou lidi co mentálně na to nemají.

                                                    Ndrvoštěp - Profil | Ne 8.9.2019 14:53:40

                                                    Resco009 >> 👍jj, dík.

                                                      NHonza7 - Profil | Ne 8.9.2019 14:43:45

                                                      Resco009 >> Jak se prosím Tě co by hajný vypořádáš s tím, že PČR lítá po lesích s dronem a plaší ptáky při hnízdění?

                                                        NResco009 - Profil | Ne 8.9.2019 14:40:48

                                                        drvoštěp >> Ahoj, vystudovanej lesní ing, leč v logistice vydělávám lehce více. Lesu a přírodě se věnuji ve volném čase kolem CHKO Křivoklát.

                                                          NDědek - Profil | Ne 8.9.2019 13:54:45

                                                          FockeWulf >> Vlku, to bylo hodně levné... máš na víc :-)

                                                            NFockeWulf - Profil | Ne 8.9.2019 13:18:01 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                            Nádhera, je vidět že v okrese kde se to stalo je naprostý klid a pořádek. Budu se tam stěhovat. Protože jinak si neumím představit, že policajtům někdo dovolí si hrát s drony a honit nějaké trampy. To jim jde, termovize, dron, motorová loď, potápění, kurzy lezení atd... Ale stát u cesty, vidět je v ulicích to ne, teď to chápu, mají dron a honí trampy. Je jich 44000!!!

                                                              Np.lorenc - Profil | Ne 8.9.2019 12:54:24

                                                              Koukám že Jiřík 76šestka má malího pindíka a tady si ho přihoňívá aby se cejtil jako velkej chlap:-D

                                                                NRožnovák - Profil | Ne 8.9.2019 11:57:49 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                Pravidla či omezení se zavádějí díky těm kteří se neumí chovat a odnesem to samozřejmě všichni, kdyby se to ovšem nedělalo máme s republiky už asi kůničku na dříví, protože rozumně uvažujících lidí z empatíi k prostředí a ostatním nejspíš ubývá. V chko i mimo něj není problém najít černé ohniště a kolem něho samozřejmě bordel a to tam ti lidi ani nenonucují čí nestaví stan. Skuste někde v lese či u vody v dosahu města postavit odpočívadlo, okamžitě se stane oblíbenou ožírací stanicí. Byly přece oviciálni trampské osady které měly nejakí zázemí m kde se jezdillo dal se udšlat oheň a mělo to tradici již z první republiky a z obdibí junáka. a skautingu. Ale nějaké nekonrolované stanovaní po lesích v době ne. Ten kdo chodí přespávat do přírody pod širák má k ní většinou jiný vztah a bordel by tam nikdy neudělal, pár takových šílenců znám co si tahajjí karimatku a spacák na zádech při turistice. Nejhorší taky je že bordel a černé táboření se dělá na těch nejcenějších a nejkrásnějších místech, protože tahají, jako včera jedne z posledních neregulovaných úseků řeky, před několika lety tu měly jurty bezdomovci, když je vystěhovali tak se tu chodí chlastat a dělat ohýnky kde kdo, když vemu plechovku objeví se dvě, kousek v křoví si už udělali skládku. Líta tu ledňáček, skorec. Žijou tu střevle, ouklejky pstruzi, lipani, tloušti, hrouzci, kdo vi co jom do té vody všechno lítá, taky užovky a všelijaká chránněná havěť. Místo aby nakoukli , tak to tu ničí. Ještě aby si tam stavěli legáleně stany. Ohníčky a mejdany v lese v období sucha ani komentovat nebudu.

                                                                  Nretrívr - Profil | Ne 8.9.2019 9:01:08

                                                                  Resco009 >> OK.

                                                                    NKlobasa1 - Profil | Ne 8.9.2019 4:51:29

                                                                    A co kdyby jsme se všichni chovali v přírodě, ale i mimo ní slušně? I k ostatním lidem? Ubylo by nás? Chybělo by nám něco? Seberem si svoje odpadky co přivezem sebou k vodě, nebudem potřebovat žádnou policii ani RS ani orgán, půjde to? Asi né, jsme lidé a vždycky se nějakej idiot najde.
                                                                    https://youtu.be/1y5rXcAxY7A

                                                                      NJirka1976 - Profil | Ne 8.9.2019 4:18:47

                                                                      Klose >> 😂 hmm pekny ! No , rekl bych ze kreten jsi ty a to poradnej . Za 1 , kaprari se do me tady nejvic navazeli , proto je v lasce moc nemam . Pokud nerespektuji to ze si nekdo ryby bere a mysli si ze jen to co oni delaji je spravne , tak to je neco spatne , ne ? Je to arogantni a sobecke chovani . A za 2 , ze vedome porusuji zakon ze vsech nejvice je jisty . Staci vysledky kontrol rs . A ze se nekteri obhajuji tim ze ryby pousti je take docela casty jev . Jinak je mi jedno jak si kdo chyta , ale at ze sebe nedelaji to co nejsou .

                                                                        Ndrvoštěp - Profil | Ne 8.9.2019 1:35:45

                                                                        Resco009 >> Čtu v kartě -povolání logistika. Teď jsi hajnej nebo revírník ?😂

                                                                          NResco009 - Profil | Ne 8.9.2019 0:05:55

                                                                          retrívr >> Mě to ale vysvětlovat nemusíš, já jsem hajnej :-), takže trochu pochopení pro přírodu mám. Jen jsem chtěl říct, že to lítání s dronem nebylo primárně kvůli lidem na čundru....To, že se tam zrovna připletli, už byla jen souhra náhod.

                                                                            Nnofish - Profil | So 7.9.2019 22:50:31

                                                                            _Karel_ >> ty to stavíš na to, že stan umožňuje vícedenní přespání.... Ovšem já se bavím spíš v duchu zákona o táboření. Kdo vůbec mluví o stanu? když bude chcát asi to nikomu vadit nebude, stan, celta, bivak z rybářsého e-shopu nic z toho zákon zase nezná.
                                                                            Zkus si to přečíst pořádně, to není článek z novin a tohle je jen zkopírovaná verze aby to bylo záživnější.

                                                                              N_Karel_ - Profil | So 7.9.2019 22:43:03

                                                                              nofish >> Neřeším nějakou teoretickou škodlivost přespání v lese, jen tvrdím, že autor článku radí úplně špatně na základě chybné premisy.

                                                                                Nnofish - Profil | So 7.9.2019 22:38:57

                                                                                _Karel_ >> podívej se na bivakovací pytle, kam se na to hrabe stan z tesca. Táboření, pokud se nepletu, je souhrn činností, tak je to dáno... když dítěti postavíš na pláži u přehrady stan proti slunku, taky bych to nenazýval tábořením, když jsi tam na pár hodina jen se koupeš jen nechceš nechat dítě ugrilovat. Tohle už bude asi. Pokud tam budu spát pod celtou ale postavím si polní kuchyň, nebo založím ohniště? tohle je podle mě tedy horší. Hlavně, podle mě, se není o čem bavit, pokud chce být člověk v klidu, článek, na který jsem dal odkaz, vše vysvětluje.

                                                                                  Nbart.bm - Profil | So 7.9.2019 22:36:06

                                                                                  Resco009 >> tak tak...když se de s PČR tak je to prostě padni komu padni...když se jde o samotě vždy se to dá řešit jinak...

                                                                                    N_Karel_ - Profil | So 7.9.2019 22:32:51

                                                                                    nofish >> Já v tom článku vidím jeden zásadní problém. Podle zákonné definice je tedy táboření "souhrn různých činností umožňujících vícedenní pobyt v přírodě " a autor z toho vyčetl, že když stanuje jednu noc, tak netáboří. Ale stan UMOŽŇUJE vícedenní přespání, a je jedno, že já v něm spím jednu noc. Mám stan - nazdar bazar- tábořím.

                                                                                      Nretrívr - Profil | So 7.9.2019 22:26:20

                                                                                      Resco009 >> u mne nic neschytáš. Vše je o lidech. Nelíbí se mi to, nesouhlasím. Celý princip ochrany je pochybený. Pro koho a komu co chráníme. Je to směšné.Jako si neumíme vládnout, tak si neumíme dát pravidla. Pravidla tvoří lidé, kteří nejsou z praxe, tvoří je od stolu, bez citu a přístupu.

                                                                                        Nretrívr - Profil | So 7.9.2019 22:24:19

                                                                                        nofish >> Máš moji krev. Tak to opravdu bylo.Přirozený přístup, žádné podmínky.

                                                                                          Nretrívr - Profil | So 7.9.2019 22:22:26

                                                                                          Resco009 >> Máš pravdu. Jen je to o tom, že budeš mít zachvíli čip v pr...i a vše bude sešněrovaný. Víš, komu pak bude sloužit příroda, kde bude prostor pro lidi, kteří chtěj v té přírodě nabíjdet sílu, co ji milujou, co jim pomáhá v síle. Zákony jsou velmi špatné.To co píšeš je velmi směšné, zrovna byli slušní lidé přistiženi. Není Ti to blbý. Mě to příjde jako využití vedlejšího produktu a zdůvodnění něčeho, Jak ubohé a trapné.Hlavně nebudeme chodit ani na houby, co když tam něco hnízdí. Žil jsem v přírodě celý život, trhal jsem borůvky, chodil na houby, spal ve skaláku, věř, že jsem nebyl sám. Zajímavé je, že příroda netrpěla. Je to vše jen o penězích placených lidí a posedlých ochranářů, kteří většinou vůbec nevdcí o co jde. Věř, že vím o čem mluví. Víš kolik takových znám.

                                                                                            Nnofish - Profil | So 7.9.2019 22:14:05

                                                                                            retrívr >> neboj. My jako mlaďasové taky spali venku. Neříkám, že v CHKO. Ale třeba na jezeďácké louce, nebo u boudy myslivců. Poblbli jmse, ráno vystřízlivěli a první co bylo tak hlavně uklidit aby nebylo poznat, že tam někdo byl. Aby nebyl nikdo naštvaný a příště nás nenaháněl. Nikdy problém. Ale když vidíš, co si dneska lidi dovolí, tak už je to fakt moc.
                                                                                            O ochraně přírody mi nemluv. Kecají do toho všichni, ale když je potřebuješ, nikdo nic....

                                                                                              NResco009 - Profil | So 7.9.2019 22:09:08

                                                                                              Já vím, že to schytám, ale ono to s tím dronem je malinko jinak., A ne jen v Brdech. Trochu do téhle problematiky občas nahlédnu, tak zkusím nadhodit svůj názor a zkušenost svých kolegů...
                                                                                              S tím dronem tam primárně nejsou proto, aby chytli někoho, kdo tam stanuje.Jsou tam primárně proto, aby zjistili, zda někde nevznikl požár. A to hlavně proto.
                                                                                              Bohužel jsou tu nějaké zákony a pokud dron něco natočí a je u toho hodně lidí, tak se to prostě musí řešit. Mluvil jsem s člověkem, který byl přímo u toho a nikdo nechtěl ukládat žádnou pokutu, zrovna těmto lidem, protože byli z těch slušnějších.....Ale nešlo to jinak.

                                                                                              Já spím všude pod širákem. spacák a celtu vozím všude sebou a nikdy jsem neměl žádný problým. to ale neznamená, že to někde nemůžu schytat, protože taky občas přespím někde, kde se to nesmí.

                                                                                                Nretrívr - Profil | So 7.9.2019 22:08:30

                                                                                                nofish >> Je to tak. Víš, já se naspal ve " skaláku" v Českém ráji desítky nocí, nikdy nebyl problém. Že jsme si vařili na plotýnce je jasné. Hospod málo, peněz ještě míň. Nikdy , nikde bordel, nikdo by si to nedovolil. Byla to přirozená úcta, kterou nám nikdo nenařizoval.Asije jiná doba, někdy je ale myslím, že se ochranou přírody živí moc lidí, ještě víc si na ochranu hraje. Vše je sešněrované bez trocha možností.A já , když se podívám na celý Český ráj, tedy současný sešněrovaný již léta, tak je to určitě horší. Že se udělali ty poutače, či informační cedule ? To bylo z EU, nebudu vás dráždit cenou, která byla za kus opravdu zajímavá. Nikdy nikdo ji už neopraví, nebude udržova, nebo jestli, tak zase za jiný peníz. Je to směšné.

                                                                                                  NDanda05 - Profil | So 7.9.2019 22:07:19

                                                                                                  nofish >> jistě máš v lecčems pravdu, hlavně ty partičky a tak, to je fakt humus, ale to nemění nic na tom že Jirka1976 je to totální Kokot

                                                                                                    Nnofish - Profil | So 7.9.2019 21:57:10

                                                                                                    retrívr >> oni se fízli chlubí tím dronem :-)

                                                                                                      Nnofish - Profil | So 7.9.2019 21:56:20

                                                                                                      Klose >> kapry nechytám, jen ty co mi o sežerou na jaře. Bivak mám a je mi na nic, polní kuchyň doma, vozík.... ale chodím na řeku se splávkem a na přehradu a řeku vláčet. Proč? protože už mám plné zuby těch "Králů" vod co zaberou půl revíru na celé léto a chovají se jak kdyby to bylo jejich, nakonec řeknou, že pouští a ať jim dají všichni pokoj. A dělají zle všem ostatním... Vím o vodách, kde už kvůli blbům co neumí spát pod širákem a uklidit si po sobě nemůžou ani dědci v klidu dojet na místo autem aniž by se báli pokuty. Kdysi to nikdo neřešil, nedělo se, co se děje. A mezi námi, jsme blbý synek z dědiny. Postavím stan když bude pršet a pak ho sbalím, ale partičky co postaví stanové městečko na celé léto..... ať táhnou zpátky do paneláku, venku se chovat neumí...

                                                                                                        Nretrívr - Profil | So 7.9.2019 21:53:12

                                                                                                        To je jedna z nejtrapněšjích zpráv.Mladý lidi se někde vyspali, netopili, očividně přátelé přírody Byli přistiženi, jak trapné. Příroda byla ohrožena. To snad ani není možné, že se s tím může někdo chlubit.

                                                                                                          NKlose - Profil | So 7.9.2019 21:45:08

                                                                                                          Jirka1976 >> vím, že se budu opakovat, ale ty jsi fakt echt kreten. Chápeš, že každej rybář může mít svůj styl chytání a že se nemusí ztotožňovat s tim tvým. Proto je to špatně? Proč se furt sereš do kaprařů ve všech diskusích?

                                                                                                            NJirka1976 - Profil | So 7.9.2019 14:20:51

                                                                                                            nofish >> zajimave . On kazdy pozemek nekomu patri . Obec vyda vyhlasku zakaz stanovani na jejich katastralnim uzemi a je to vyresene . U soukromeho vlastnika je to ruzne , nekdo na to kasle , nekdo oploti a zakaze a jiny zacne misto pronajimat .

                                                                                                              Nnofish - Profil | So 7.9.2019 14:10:25 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                NJirka1976 - Profil | So 7.9.2019 13:57:26

                                                                                                                nofish >> ty jo , tak to je pekny svinstvo . Jak k tomu pak chudak masar prijde kdyz si vezme kapre ktereho pred tim kde jaky vostry kaprar polil takovym sajrajtem . Nejvic mne v clanku zarazilo ze bivakovani je spani pod celtou atd a to je povolene . Uz je mi jasne proc se u rybaru nazyva stan bivakem , s nim muzes vsude protoze vlastne nestanujes a netaboris , mozna tam ani nejsi . Tohle vymyslela nejaka chytra hlava kaprarska .

                                                                                                                  Nnofish - Profil | So 7.9.2019 13:46:15 - SKVĚLÝ ZÁPIS!

                                                                                                                  Jirka1976 >> malachitka se nesmyje, tomu věř, proto to taky zakázali, co to je za materiál, prokazatelně karcinogenní. I když fakt funkční. Látka, povolná v akvaristice a používají to na ryby v přírodě.
                                                                                                                  Jinak ano, všichni jsou svatí, ale u vody vidíš ten pravý opak. Proto se upřímně divím, že někdo obtěžuje někoho kdo stanuje, ani tam nemá ohniště a přitom vím, co venku umí někteří rybáři, nebo jen ožralci co jedou stanovat k vodě, aby nemuseli platit v kempu.

                                                                                                                    NJirka1976 - Profil | So 7.9.2019 13:42:56

                                                                                                                    nofish >> presne , stejne kdyz tim tomu kaprovi pokapou tlamu , behem par vterin se to smyje . Je to jen dalsi vymysl vyrobcu a prodejcu , vsak to nejake hloupe ovce koupi . I koule , kdo vi co obsahuji za svinstvo . Otevres sacek a ani po roce to nezplesnivy , zvlastni . Skoda ze k vode nechodi jen rybari z mrku , byl by vsude poradek , ryby by se poustely , no nebyl by to u vody raj ?

                                                                                                                      Nnofish - Profil | So 7.9.2019 13:33:21

                                                                                                                      Jirka1976 >> za clinic bych je ještě obvinil z aplikace zakázaných látek na volně žijícího živočicha a ještě k tomu "potravinového". Jeden z těch sajrajtů obsahuje malachitku, což je zakázané chemikálie.
                                                                                                                      Ale fakt. U rybářů by to mohlo být fakt zajímavé. Protože co vidím tak i ti nejslušnější a nejhodnější a nejsluníčkovější, se na tom místě podepíší daleko víc, než dvojice co si tam užije noc, dvě, ve stanu a zmizí.

                                                                                                                        NDědek - Profil | So 7.9.2019 13:30:32

                                                                                                                        tomvec >> Měl by si vědět jednu zásadní věc. Policie se řídí zákony, které si nevymyslela sama a hlavně, kdo tu policii úkoluje. Policie se sama úkolovat nemůže, úkoluje ji stát. Chybu nehledej u poldy v operačním středisku, ani u hlídky, která zasahovala na místě. Když nad tím trochu popřemýšlíš, sám si uvědomíš, o co vlastně jde a kdo za tím stojí.
                                                                                                                        Velmi zjednodušeně řečeno.

                                                                                                                          NJirka1976 - Profil | So 7.9.2019 13:22:23

                                                                                                                          nofish >> u rybaru by to bylo zajimave . Jenze , drtiva vetsina stanujicich by byli kaprari ch a p . A ti muzou stanovat i v chranene oblasti protoze po sobe uklizi , maji klinik , podlozku , mobilni wc a ryby pousti . Navic rybe dopreji nadherny zazitek v podobe pohlazeni , polibku a buh vi co jeste s kaprem pod rouskou tmy delaji , hlavne kdyz je to osobaaak jako prase .

                                                                                                                            Ntomvec - Profil | So 7.9.2019 13:07:31

                                                                                                                            No to je teda zločin, spát ve stanu mimo tábořiště. Když tak přestupek. Však v tom odkazovaném článku to o policii napsali pěkně. Když cikorky táboří na ulici a dělají bordel, tak to policie nevidí, ale jak jde o běžného občana, to jsou drsňáci.

                                                                                                                              Nnofish - Profil | So 7.9.2019 12:43:42

                                                                                                                              Honza7 - >> Ahoj.
                                                                                                                              Zločince - to se mi na tom textu líbí nejvíc. Normálně bych je zastřelil na místě :-) Už podle toho že je museli hledat dronem to byli určitě bezohlední stanaři. Zajímavé, že toto neudělá police v rámci rybářů, se asi bojí že by do konce roku měli co dělat a museli dělat přesčasy :-)

                                                                                                                                Červené karty: p.lorenc, Danda05