Narovnané řeky musíme opět zvlnit. Pro krajinu jsou meandry vhodnější, jde i o podzemní vody

NLasskoun - Profil | So 4.5.2019 12:06:48

likin >> ... OOT ... souhlas ... bohužel, i přestože se člověk ve vší slušnosti zeptá na zdroj informace, tak se pak o sobě následně doví, že je "tupoun bez základního vzdělání" ... njn, to je holt těžký, když Véna ani nedokáže přiznat, že se evidentně sekl v matematickém výpočtu ..... to potom není ani poloviční chlap ...

... a že je invalida? ... sry, ale to ho neomlouvá ... leda by měl i papíry na hlavu ... (surový, ale je to tak) ...

---------------------------------------
MIMOZEMSKÉ ZAMYŠLENÍ

má smysl vůbec hovořit,
s místním nickem Vény-výblit?
říkám si,... ale kdeže ...
to je skoro jako diskutovati
s distributorem "Strážné věže" ... ";-DD

to Véna: ... pls, přestaň už konečně sledovat překroucené sr@čky typu "Vetřelci divnověku" (/dávnověku), co dávají na Zoomu ... a přestaň se vyžívat ve všemožných konspiracích ...

    NLasskoun - Profil | So 4.5.2019 11:22:20

    venybit >> ... "x-DDDDDDDDDDDDD ... Véno, prosím, už dost ... ":-DDD ...

    ... to s tím Hitlerem, měnící mimozemské technologie za zlato, je velmi povedená ... ":-)))) ... mmch, proč potom nevyhrál WW2? ... došlo mu snad zlato?;-) ....

      Nlikin - Profil | So 4.5.2019 8:12:03

      Lasskoun >> karty.... nic jiného, diskuse je zbytečná...

        Nvenybit - Profil | So 4.5.2019 7:03:18

        Lasskoun >> Zeptám se tě. Co je nepatřičný výlev k tématu sucha? Ty máš patent na rozum, na to jediné správné řešení? Jsi fašista? Podle čeho chceš rozhodovat co je patřičné a co není? Já tvrdím,že existují civilizace a tím i technologie světelné roky vzdálené těm našim. Tvrdím ,že je třeba to přiznat a začít investovat obrovské peníze do průzkumu a nových technologií. Tvrdím, že lze nejen řídit počasí na celé Planetě, ale dokonce jde stavět Planety, rozebírat Planety , stavět Hvězdy. Ve vesmíru jsou civilizace které to už dávno umí. Jedna taková nás stvořila jako své otroky na těžbu zlata. Tvrdím k článku o suchu, že jediné řešení dnešních globálních problémů ,není cesta zpět, do středověku. Ale skok kupředu do budoucnosti. Tvrdím ,že kdyby nám vlády nelhali, každý již může mít doma krabičku jak od bot, která mu bude navždy zdarma dávat 30Kw. Co ještě pořád se ti nezdá na tom,jak je to spojeno se suchem? Nenapadá tě,jak by jsi tu energii mohl využít,aby jsi neznečištoval přírodu? No mne ano, například reciklace vody , pěstování jídla pod umělým osvětlením ,reciklace výkalů atd... Chápu že spoustě z vás to mozek nebere. Věřte že žijete ve středověku i kdyby váš telefon měl 50 jader , je to všechno středověk. Stejně tak jako pracovat pro obživu, nebo vést války o zdroje. Ve vesmíru je všeho dost pro všechny. Práci vykonávají stroje , biologické, jako jsme třeba my. Oni si pouze jednou za čas přiletí pro zlato, k takovým jako byl Hitler. Vymění ho s ním za válečné šunty a jen se smějí. Tolik k tomu kam zmizeli vlaky zlata. Potom když je zbytek světa v pr... přiletí k těm ostatním a zase jim dají něco s čím se bránit, za hromady zlata. Na to nemusím být nijak super vyspělá bytost ,abych si zřídil 100 takových kolonií a žil si jak král v paláci ze zlata na vlastní Planetě. A to ostatní co píšeš? Každý generátor na této planetě přeměnuje napětí v proud. Ano ,ale potřebuje k tomu energii! Tupoune.Co asi točí "tím každým" generátorem ? To já neměl sílu reagovat na tebe. Protože když ti musím vysvětlovat základy všeho ,které ví snad každý .To je potom umorné.

          Nvenybit - Profil | So 4.5.2019 6:38:02

          Lasskoun >> 20x 365 = 7300 + 4 = 7304 x24 =175296 x60 = 10 517 760 minut děleno 2 300 000 = 4,572 minuty na jeden blok. A kde máš přípravu povrchu pro stavbu a v tom počtu bloků není zahrnuto opláštění ? Pro to říkám 2,5 minuty. Ono je to jedno, i kdyby to byla hodina , je to nemožné. Zdroj toho,že při stavbě byly použity i bloky přes 60 tun ,je obyčejná základní škola, když nemáš vzdělání, nevím proč já bych ti měl všechno dohledávat. Kdyby jsi alespoň jednou viděl Velkou Pyramidu na obrázku, viděl by jsi Velkou Galerii ,která je postavená z bloků žuly, převyšujících 60tun , stejně tak odlehčovací resonanční komora nad Královskou ,tedy strop královské komory je z bloků převyšujících 60 tun. A nesmysl je poze,že si hraješ na chytrého v něčem o čem víš uplné prd. Pyramidy jsou po celém světě, jsou jich stovky, možná tisíce . Jsou i po dnech moří a jezer ,Jsou v Bosně, V Americe, ve Španělsku ,na ostrovech, v Číně, v Japonsku, u japosnkého pobřeží, u popřeží Kuby , v Nepálu , na dně Středozemního moře,v Antarktidě, v Rusku , v Indii . Nejspíš jednou najdem nějakou i u nás. V podzemí, nebo zamaskovanou jako kopec. Jen v Egyptě před pár lety oběvili komplex asi 200 pyramid na jednom místě , jsou z vepřovice a čas a eroze je zamaskovali, že si dodnes všichni mysleli , že jsou to kopce . Až vykopávky ukázali, že všech těch 200 kopců je postaveno z cihel. Naleziště se nachází tuším poblíž Džoserovy pyramidy. Takže ano ,jsou jich tisíce, a některé,jako třeba ta v Rusku, nebo ta u Japonského pobřeží jsou postavené z monolitů těžších než 1000 tun . Ani dnes nedokážem s takovým blokem cestovat , natož je skládat na sebe.

            NLasskoun - Profil | So 4.5.2019 1:12:35

            likin >> ... OOT ... v případě jedinců typu venybit, karvo apod. by to vlákno musel moderátor jedině hlídat nonstop po celý den a ihned skrývat všechny jejich nepatřičné výlevy ... anebo jim za první nepatřičný (mimozemšťanko stromosázecí) příspěvek hned rovnou nadělovat definitivní karty ... slovní domluva totiž zrovna u těch dvou jmenovaných absolutně vůbec nezabírá ...

            ... viz např. jak (poté co jsem ho z moderátorského postu upozornil, že již opět mimotematicky plevelí) mi před časem venybit nadrzovku odpověděl: ... " Volná Energie znamená reciklování vody, vlastní potraviny , ochlazování domů, a vytápění domů. Takže k článku o suchu plně patří . Zadruhé si budu psát kam chci co chci a tobě je do toho kulové." ... "x-DDD ...
            (https://www.mrk.cz/diskuse.php?idzapisu=15284072&id​=757307 ... kde potom ještě s naprostou vážností tvrdil: ... "Odpovídající proud Země je všude kolem nás. Problém je že teče pořád stejně jedním směrem , když už si hraješ na chytrého, mohl by jsi vědět , že přeměnit napětí v proud je naprosto primitivní. Každý generátor na této Planetě přeměňuje napětí v proud." ... ale na to už jsem fakt neměl sílu reagovat ... ":-D)

              NLasskoun - Profil | So 4.5.2019 0:14:27

              venybit >> ... ad " Jako například že Velkou Pyramidu lze postavit za 20let s měděnými dláty bez znalosti kola. Přitom by to znamenalo každé dvě a půl minuty ,dvacet čtyři hodin deně ,dvacet let v kuse ,vytěžit, opracovat ,dopravit 500Km a usadit jeden blok od 2,5 tuny do 60 tun . Ani miliarda lidí by s dnešní technikou něco takového nedokázala." ...

              ... ty, Véno, jak jsi při těch 2,3 milionech kvádrů (z nichž se "Cheopsovka" skládá) došel k oněm "dvěma a půl minutám"?;-) ... a můžeš ještě prozradit zdroj toho, že při její stavbě byly použity i bloky o hmotnosti 60 tun???? ... a ten nesmysl, že "Pokud bych měl spočítat veškeré bloky na všech Pyramidách světa a vynásobit je pouhou minutou času, dostanu období statisíců let.", ten snad ani nemá smysl komentovat ... neb tolik pyramid zase na světě není ... (a hlavně jak vidno, tak tobě počítání moc zrovna nejde ";-)) ...

                NLasskoun - Profil | So 4.5.2019 0:09:17

                Bacha >> ... :bhead: ... ach jo ... Ervo, škoda, žes ve svých tvrzeních raději neskončil tím prvním odstavcem ... to by se totiž ještě možná dalo ukecat ... ";-)) ...... takhle se chtíc nechtíc musí souhlasit s karvo, i přestože to blb[ě] nevhodně pojmenoval ...

                ... jinak s tím tugorem se také naprosto pleteš, jelikož tímto pojmem se u rostlin označuje vnitřní tlak /uvnitř pletiv, zodpovědný za jejich tvar (= když zapomeneš zalít kytku, tak změkne a svěsí listy) ... nejspíše jsi tím mínil "gutaci", neb právě ta se projevuje kapičkami na listech ... ";-) ...

                ... tož tady máš chlape něco k "dostudování" ... ":-) ...
                - https://cs.wikipedia.org/wiki/Turgor
                - https://cs.wikipedia.org/wiki/Gutace
                - https://cs.wikipedia.org/wiki/Transpirace (popř. podrobněji u C3 a C4 viz https://vydavatelstvi-old.vscht.cz/knihy/uid_es-002​/ebook.html?p=cam-rostliny ) ...
                - a celkově "evapotranspirace" pak zde https://cs.wikipedia.org/wiki/Evapotranspirace ...

                ... měj se fajn, vše v dobrém ... L. ... ";-) ...

                  Nzdevac - Profil | Pá 3.5.2019 23:59:26

                  Danda05 >> Ano, s tím souhlasím. Máš pravdu. A řešení vidím dvě, respektive jejich kombinaci. Jako první je potřeba, aby "potok" byl finančně výhodnější, než jiné využití nerespektující přírodu. A druhé s tím souvisí - je potřeba, aby se lidé začali mít hůře a neměli tolik peněz, pak by nebylo tolik pozemků potřeba. Zní to možná blbě, ale je to tak. Lidé mají moc peněz a neví, co s nimi, tak se staví a dělají kokotiny. Od stavby zrůdných stezek v korunách stromů (jestli někdo dá litr za procházku po chodníku na stromě, bídou rozhodně netrpí) až po vodácké akce, kdy se z životního stylu pár jedinců vodáků stala chlastací společenská akce a lidi platí těžké peníze za jejich hromadnou organizaci jako zážitkové akce.

                  Takže ať se na mne nikdo nezlobí, ale mnoho problémů je způsobeno přebytkem peněz a blahobytem, kdy lidé neví, za vo by ty peníze vyhodili. Kdyby se museli otáčet a četři každou korunu, kdyby rodiče na vesnici zase fungovali jako dodavatel ovoce, zeleni a králíků a kdyby každý neměl na vlastní barák, ale zase žily dvě tři generace v jednom, bylo by přírodě lépe. Ale lidi se mají jak prasata v žitě, peněz, že neví, co s nimi, a tak se utrácí zbytečně za nesmysly.

                    NDanda05 - Profil | Pá 3.5.2019 23:22:37

                    zdevac >> takže asi souhlasíš že majitelem pozemku kolem řeky kdekoliv je vždy někdo, takže bych řekl narovnat a stavět jde přece o prachy. Hlavně ať vás ten potok nevotravuje.

                      Nzdevac - Profil | Pá 3.5.2019 23:05:10

                      potočák 62 >> A jak to s tím souvisí? To přeci je úplně jedno, kdo je vlastník toku. Možná jsem se vyjádřil nepřesně, omlouvám se, ale na podstatě to nic nemění. Pokud jsem napsal, že vlastním kus potoku, byl tím míněn pozemek, přes který potok protéká.

                        Npotočák 62 - Profil | Pá 3.5.2019 22:39:17

                        zdevac >> Můžeš být vlastníkem pozemku pod vodním tokem,nemůžeš být vlastníkem vodního toku ani vody.Dokonce nemůžeš ani zamezit přístup k vodnímu toku.Je to podobně jako se vstupem do lesa.Petrův Zdar

                          Nzdevac - Profil | Pá 3.5.2019 22:31:33

                          Danda05 >> A co konkrétně se ti nezdá?

                            NDanda05 - Profil | Pá 3.5.2019 22:23:16

                            zdevac >> tvl co to meleš za hovadiny ???

                              Nzdevac - Profil | Pá 3.5.2019 21:03:47

                              potočák 62 >> Psal jsem to obecně, jestli to byla výjimka, nic to na principu nemění. Prostě pouhé vlastnictví tě stojí dost peněz. A být majitelem i tak hezkého kusu potoku není žádný výhra, zejména ve městě. A nikdy to nebude jinak.

                                Npotočák 62 - Profil | Pá 3.5.2019 20:03:19

                                zdevac >> Nebyl to pozemek soukromníka ale města.Nebyl na prodej.Možná,když to takhle zkur.... a zasít´ují to. A jinak si přečti zákon o ochraně přírody a o vodách,něco podobného platí i na slovensku.Petrův Zdar

                                  Nzdevac - Profil | Pá 3.5.2019 19:48:13

                                  potočák 62 >> Ale o tom píšu o začátku. Být majitelem pozemku, také bych to zreguloval a stavěl. Zrovna něco podobného řeším na chalupě. Asi na dvou hektarech bych chtěl udělat louku. Jenže, když to udělám a nechám si to pro radost a zabráním výstavbě, bude mne to stát prachy nejen jednorázově, ale ještě z toho budu jak debil každoročně platit daně a náklady na údržbu. Nakonec jsem to zamítl. Složenkám jsou dobré úmysly jedno, státu také. Takže to koryto potoka chápu. Pozemek byl jistě na prodej, nikdo určitě milovníkům přírody nebránil dát nejvyšší nabídku a koupit to a mít tam říčku. Pročpak to neudělali? Kecat někomu do toho, co se svým majetkem má nebo nemá, ale sám nenést náklady ani odpovědnost?

                                    Npotočák 62 - Profil | Pá 3.5.2019 19:28:30

                                    stormandnature >> To je ze slovenska a udělali to,aby mohli stavět dál rodinný domy.Dokonce jim k tomu někdo napsal posudek,že to negativně neovlivní život v toku.Petrův Zdar

                                      Nstormandnature - Profil | Pá 3.5.2019 18:16:23

                                      potočák 62 >> krásnej potůček. Jistě plný ryb a života. Jsou to kokoti. Za takový úpravy bych sekal ruce.

                                        Npotočák 62 - Profil | Pá 3.5.2019 18:07:53

                                        Když ti nahoře nechápou základní věci,tak se nemůžeme divit,že není voda.Petrův Zdar