NKamikadze. - Profil | Út 6.2.2018 7:32:37
S moji zkušenosti na amura minimalně 0,25mm vlasec a silný prut, jinak je amur v rakosi...
Naleš vavřina - Profil | Pá 2.2.2018 22:00:33
Moc pěkný článek a ještě lepší video, paráda. :-)
NFishky - Profil | Pá 2.2.2018 10:15:48
RK >> Ano, na čistou vodu stačí, no v čisté vodě většinou nejsou amuři, protože tam nemají co žrát. A amur k tomu, aby vyrostl potřebuje kvanta vodní vegetace. Jenže ve vodní vegetaci rázem žádná 0,22 nestačí... :) ta stačí srdcaři jako Dalas, co za rybou na háčku po záseku vpálí do vody, když nabere vodní bordel, když podjede větev, nebo proletí rákosím, tam pak nastoupí blázen a jde za rybou. X krát jsem po záběru jsem musel do vody, protože jsem měl 0,22 a dral jsem se rákosím abych jí mohl zdolávat z vody. Tam ano, tam stačí 0,22. Vpálíš v říjnu za rybou do vody? Mě se tam zrovna dvakrát nechce :)) proto mám silnější silon. On i amur na prochytávaných vodách často žere v noci a hoň ho někde s tenkým silonem, asi jsem už na to starý :))
NRK - Profil | Pá 2.2.2018 10:02:24
Dalas >> Tož hovada 117 si neumím ani představit-:)
NDalas - Profil | Pá 2.2.2018 8:48:24
RK - 2.2.2018 8:24:29 >22 nestačí, hovada začínají na 117 ti (moji nej- 2x))
NDalas - Profil | Pá 2.2.2018 8:45:13
RK >> No to jsem se dozvěděl) Mně umřel nějak před 3 rokama právě amur neutahaný, metrový- na bojlís- nechal se dotahnout ke břehu jak cejn, když jsem na něho posvítil čelovkou, co že to vůbec je, tak vystřelil z vody jak raketa, přistál metr od břehu v pichlavým křoví propleteným ostružinama, než jsem ho odtud vydoloval, byl už napůl ze šupin oškrabaný a ze skřelí valila krev, dostal klackem a bylo to, stane se, ale mrzelo mě to velice.. Velký amury, hlavně v létě, pouštím většinou tak, že ho vrazím, tam kde stačím v gumákách do rákosí, aby se nemohl obracet a za půl hodky tam buď není, nebo do něho drbnu, a letí, že by se zabil, kdyby něco pevnýho trefil). To proto, že někdy může být opravdu tak utahaný, hlavně když je ještě teplá voda a mín kyslíku, že má problém v pořádku odplavat. Každý rok se tady u nás chytne na závodech,( které bývají uprostřed léta), nějaký amur kolem 15-20 kilo a každý rok to nějaký nedá- protože ho šoupnou zmordovanýho do vody, on jako odplave, ale nemá sílu se potopit jak by potřeboval a pak jezdí na boku někde po prostředku štěrku, dokud nevybije baterky na nulu, pak chcípne. Je to škoda, protože už jich zdaleka není, co bývalo. Tož tak, pěkný den všem- aj Fiškimu)
NRK - Profil | Pá 2.2.2018 8:24:29
Fishky >> Ale to je každýmu jasný. Co furt máš s tou ,,dvanáctkou" pedofile?-:)
Ale jak psal Dalas, normálně na 0,22mm na ty hovada stačí.
NFishky - Profil | Pá 2.2.2018 7:18:06
RK >> ale prdlajz umře, neumre. Jenže je rozdíl utahat a utahat. Neumím si představit, že na tu 0,12 bys měl utahat peknejsi kousek, to by bylo na pul dne.
NRK - Profil | Pá 2.2.2018 4:20:40
Dalas >> taky by ses mohl dozvědět, že když ho utaháš, tak umře😀
NPalusko - Profil | Čt 1.2.2018 22:12:39
Fishky >> no ja na 0,12 taham v zime ploticky, neviem si to predstavit na amura. Raz sa mi podaril na feeder 0,18 nadvezec vyse metrovy na rieke a nasledovali dve hodiny zdolavania.
Npoky82 - Profil | Čt 1.2.2018 21:49:37
Dalas >> mě stačil ve vodě potrhat síťku v podběráku když nebyl utahanej a vyháknout mu háček aby se neumlátil a neublížil si je hodne těžké kor když mu sedí háček pěkně v tvrdým.
NDalas - Profil | Čt 1.2.2018 21:44:45
poky82 >> dobře to říkáš, lepší utahat ve vodě, než rychle podebírat, to je pak na břehu divočina a šupiny jen lítají
NDalas - Profil | Čt 1.2.2018 21:40:21
čtu tu, jestli dovolíte, přidám troku do mlýna- několik let jsem chytal v létě jen amury, nachytal jich několik stovek, vždycky jen na Byron 0,22, většina byla 70-100 cm, nejv na tuto sestavu pamatuju 108, chytával jsem jak ze dna, tak z hladiny, když žrali, tak ta 22 ka jim vůbec nevadila, byt to byly ryby považované domácími za spočítané a skoro neulovitelné), uspěch tkvěl v předložení nástrahy a pravidelném předkrmení, na 22 ku už se za to docela dá vzít, i když amur není kapr, nevymetá překážky, 0,12 je ale blbost..
Npoky82 - Profil | Čt 1.2.2018 21:29:00
Fishky >> ano na vode co tam ukazoval bych tohle já nezvolil. Jak píšeš, není problém aby amur udělal nekolik výpadů a ujel 60-100m daleko než ho zastavíš. Vázky nevyhledává, ale při dlouhé jízdě je dokáže projet. Pokud je ve dodě vehetace tak se není vo čem bavit. Potřebuješ to nadimenzovat už kuli těm travám co po ceste nabereš a budeš muset proříznout. Ale na volné vodě není problém chytat stím co chytám já. Občas se stane, že chytíš divočáka kterému se opravdu nechce a jak ucítí podběrák tak ulítne zase 60m daleko třeba 4x - vetšinou jsou to ty zelený válcovitý. Ale pak chytíš klidně metrovku co máš za 5 minut v podběráku. Ono pokud ten amur není utahanej a zjistí až v podběráku že je zle, tak jak sebou začne mlátit tak je to pro něj nebezpečnější než to když se utahá zdoláváním.
NFishky - Profil | Čt 1.2.2018 21:01:39
poky82 >> No on FC 0.28 je úplně někde jinde, na to jde vybrat amur přes 20 ale s 0,12? To by ho na čistě vodě tahal půl dne. A s trochou vodni vegetace by ta sance rapidne klesala.
Npoky82 - Profil | Čt 1.2.2018 18:48:29
Fishky >> já spoustu. A všechny co jsem chtěl jsem bezpečně pustil z5. Uthl mi to pouze jeden a to uprostřed návazce z fluoro když se otřel o větev. Je pravda že průměr fluoro je 0,28, ale ve výsledku je to hmotnostně něco mezi 0,18-0,20.
Njeden3 - Profil | Čt 1.2.2018 18:02:18
RK >> voe,v mem veku uz potasi kazda ptakovina :-)))))
NRK - Profil | Čt 1.2.2018 17:47:07
jeden3 >> když je potřeba zalichotit, tak zalichotím😀
Njeden3 - Profil | Čt 1.2.2018 17:37:48
RK >> tak jsem rad,ze jsi me alespon nazorove zaradil mezi mlade,kdyz uz jsem starsi nez ty :-))))
Nmarmyš - Profil | Čt 1.2.2018 17:01:04
Fishky >> Nehádejte se vy dva wolové,počkejte si na nějakýho holuba a tomu to dejte vyžrat. :-))
NFishky - Profil | Čt 1.2.2018 16:44:43
RK >> no, zajímalo mě jen, že jak jsi na tom s amurama na takový to pidi náčiní, když tady píšeš že jim nic nehrozí z dlouhého zdolávání. A u nás má amur míru 60 cm a menší kousky opravdu snad ani nebojují to je jak jelec, takže věřím, že by je snad šlo tahat i na bič.
NRK - Profil | Čt 1.2.2018 16:37:32
Fishky >> Jde o to Ríšo, že mi dáváš otázku takového charakteru, jako bych někde psal, že chytám cíleně amury na silon pod 0,20mm.
To zaprvé a za druhé, necíleně s mačkou a šestnáckou kmenem jsem náhodných do cca 60ti čísel pár vytáhnul. Stejně tak s boloňkou. A určitě neumřeli......
No a za třetí, srašný znamená asi strašný, že?
Copy tvého vyjádření:Nikdy jsem se nehonil za trofejními rybami, nikdy mě to nelákalo a nejspíš i proto ani nemám žádné pochytané. Baví mě rybařina a ke štěstí mi stačí se už jen vyplácnout k vodě a poslouchat to ticho kolem. Jestli se někdo honí za trofejní rybou - dobře, já to zcela chápu, vždyť proč ne?
Z toho usuzuji, že nebudeš z těch úchylů, kteří si dělají fotoalbum chycených ryb. No a potom by jsi neměl očekávat, že budu úchyl já, když teda pominu ty prasečinky dámičko-:)
NFishky - Profil | Čt 1.2.2018 16:27:14
RK >> Hele, já se ptal první. Tak nehraj Zagorku a sem s tím. Jako podíval bych se ti do karty do fotek, jaké že to chytáš ryby, ale máš tam akorát srašný prasečinky :-)
NRK - Profil | Čt 1.2.2018 16:24:38
Fishky >> na něco jsem se tě ptal....
NFishky - Profil | Čt 1.2.2018 16:23:10
RK >> super, tak sem s tím
NRK - Profil | Čt 1.2.2018 16:20:10
Fishky >> rád odpovím, ale nejdřív mně prozraď, proč se mne na to ptáš a hlavně, na co reaguješ?
NFishky - Profil | Čt 1.2.2018 15:29:10
RK >> kolik amurů jsi prosím tě chytil na silon pod 0,20mm?
NRK - Profil | Čt 1.2.2018 14:40:21
jeden3 >> už Šimek psal, že rybu musíme unavit soubojem, aby šla přitáhnout do podběráku.-:)
Já myslím, že tenhle fenomén s vysílením ryby k smrti je práce Mrku.
Tím, že plno mladých rybářů nemá svůj názor, protože nemá čas si ho vytvořit-protože si ho udělá v rychlokurzu zde- , tak ochotně přejímá nesmyslná moudra.
Protože kolik rybářů půjde s přejemnym cajkem za trofejní rybou?
A když ti to šikovně lapne na UL přívlači pěkná štika, tak jí holt budeš zdolávat do ,,uplného vysílení" Nic jiného nezbývá.To bude platit i v jiných rybolovných technikách u jiných ryb.
Tak kde se vzal ten názor na smrtelně dlouhé zdolávání? Si myslím, že někdo prostě v trumfování a hledání protiargumentů vytáhl z rukávu tenhle argument, který se ale hodí na tak velmi zřídké a konkrétní případy, že asi ani není na pořadu dne.....
Nsharp68 - Profil | Čt 1.2.2018 14:35:05
jeden3 >> Jasný vím co tím myslíš a nejsem proti. Jo candáta se taky ani nesnažim vyndávat ven...tam stačí málo a je po něm...
NKnapík - Profil | Čt 1.2.2018 14:16:05
jeden3 >> není třeba si hrát na chytrolína, stačí přemýšlet, píšeš to naprosto správně, dokonce to máš i podložené osobní zkušeností. Přijde mi to podobné, jako s těmi rybáři, kterým to štika bez lanka nikdy neukousla a ani nikdy neukousne.
Njeden3 - Profil | Čt 1.2.2018 13:59:09
sharp68 >> clovece -nemyslim,ze je to uplne pravda...treba candat....i kdyz je neberu ani na breh,poustim je primo z vody-uz se mi trikrat stalo,ze po nejake chvili klidne dvacet metru ode me vyplut brichem vzhuru a tuhej :-((( a to jsem ho nikde desrt minut nevodil a ani nesel z nejake velke hloubky.....
pred trem adny na Fishging eend H. davali privlac z kajaku....jemna montaz na cilovou rybu ....tahal ryby..poustel.....po chvili na neho davali zaber z dalyk,kus od jeho lodi plavaly dve ryby mrtve....
samozrejme jsou tam vlivy co o nich pises,to je jasne,ale ze rybu vice vysili souboj 30minut nez 10 o tom asi nemuze byt polemika,tak to proste je,
Neodsuzuji UL sestavy,jen si myslim,ze jina je UL sestava na okouna -myslim tim parametry kmene a navazcu ci snur a jina je UL kdyz jdu jemne na kapra a vim,ze z teto vody mohu dostat i zaber od 8-10kg ryby.....
nechci si hrat na chytrolina,zadny vedec pres ryby nejsem,ale uz jsem videl i chciple tlouste na Laby po dlouhem souboji na UL plavacce.....stalo se to memu kolegovi pod melnickym zamkem...
Ja naprosto drtivou vetsinu ryb ani nefotim a odhackuji ji primo ve vode..proc delat desatou fotku s desetikilovou rybou??? Fotim,jen kdyz je to neco opravdu zajimaveho.
uz jssem se moc rozkecal,podstatne jsem uz rekl :-)
Nsharp68 - Profil | Čt 1.2.2018 13:04:13
jeden3 >> Jo souhlasím s tebou, že se to objevuje v hodně článcích. Ale roli tam hraje podle mne spousta faktorů...jako teplota vody a obsah kyslíku, zdravotní stav ryby... a samotné manipulování s rybou na břehu, které je podle mne nejdůležitější a mělo by být co nejrychlejší.. vem si co vydrží lososi jasný je to jiná stavba těla atd. ale pořád je to ryba. Občas mi příjde, že je tento názor na "utahání ryby do mrtva" fáma, kterou prostě společnost přijala. Neříkám, že nemůže uhynout, ale pokud je ryba zdravá a ty se k ní chováš ohleduplně, a necháš jí čas na odplutí, tak si myslim, že je to v pohodě. Mě osobně žadný amur nebo carp na UL neuhynul, kdyby to bylo jinak tak bych takhle rozhodně nechytal.
Njeden3 - Profil | Čt 1.2.2018 10:22:51
sharp68 >> o rybach jsem toho za desitky let precetl opravdu hodne
autori se v podstate shoduji,ze cim dele trva zdolavani ryby,tim je ryba vice vysilena...neznam presne oznaceni stavu vysilene ryby-ale opravdu se shoduji,ze ji hrozi uhyn
a je jedno,jestli se jedna o metrovou rybu nebo rybu 40cm,vzdy je to jen o pomeru hmotnosti a sily ryby a pouzite montaze a kmenu
takze nejde jen o trofejni ulovky,ale i takovy pulmetrovy amur zaseknuty na tezke vode pri opatrnem zdolavani na UL sestavu muze po takovem souboji zajit,to ze jeste odpluje od brehu neznamena,ze dopluje daleko
nechci kritizovat UL sestavy-ostane,sam tak take chytam,ale nejdu s tim cilene na rybu,kde jiz je tato sestava hranicni. Stava se mi,ze pri vlacce na okouny s UL mi zabere stika-tomu se uplne zhabranit proste neda-ale jit cilene na stiku s UL sestavou by me nenapadlo.
asi takhle to vidim ja
Nsharp68 - Profil | St 31.1.2018 22:02:08
zdenal 81 >> Proč by to neměla přežít :D ještě se mi nestalo, že by to nějaká nerozdejchala...je pravda, že amuři se pak dýl vzpamatovávaj tak ho chytneš za ocas párkrát s ním zahýbáš aby se mu vehnal kyslík do žaber a je za chvíli pryč...
NRybar - Profil | St 31.1.2018 22:01:11
Ak trstie, pod 0,30 sa neda ist, alebo pletenka, 0.18 min, najma ak je sanca nad 20 kg
Nzdenal 81 - Profil | St 31.1.2018 21:15:06
tento clanek je pouha prasecina . Lovit umislne na 0.12 při cilove rybe amur a este se chlubyt dobou zdolavani . Ta ryba to nemohla PREZIT
NOrion24 - Profil | St 31.1.2018 12:21:08
pekne video...zlepsiť angličtinu (asi by to bolo cesky lepsie)....a vymenit podberak...aspon dlhsiu rucku :-)
NRK - Profil | St 31.1.2018 12:18:43
Fishky >> Ok. Jak říkám, píšeš hezky a musím uznat, že tohle je ten případ.
A já s tebou souhlasím. To, co jsi napsal se dá podepsat.
Je jasné, že každej jsme originál a každej to má hozené trochu jinak.
Měj se.....
NFishky - Profil | St 31.1.2018 11:16:52
RK >> píšu to tak, jak to cítím. Nikdy jsem se nehonil za trofejními rybami, nikdy mě to nelákalo a nejspíš i proto ani nemám žádné pochytané. Baví mě rybařina a ke štěstí mi stačí se už jen vyplácnout k vodě a poslouchat to ticho kolem. Jestli se někdo honí za trofejní rybou - dobře, já to zcela chápu, vždyť proč ne? Ale nesedí mi takový to čudlaření, kdy se zjemní výbava, jen aby se pochytalo mrak ryb a pak se chytají mini ryby a abychom si i ty mini ryby i užili, tak potřebujeme mít i UL náčiní, abychom si je vychutnali. K čemu je tohle dobré? Přijde mi to jako gameska na body. Rybolov je lov ryb - ne čudel, které musíme pustit, protože nemají míru, k čemu se tedy specializovat na lov miniryb? Jen protože je menších ryb víc než větších? Dnešní konzumní společnost chce vše rychle a bez námahy, ale ani o tom přece není rybolov. Sednout si a hned tahat - to chce každý a když to nejde, tak chytat aspoň malý candáty, malý okyše, malý amury, malý štiky... je jich víc než těch vělkých a jejich lov je zábava - super gameska. Ale pro ty ryby to až taková sranda není. Ve videu je návod, jak chytat amury, je tam krásně vidět - jak amur přijede k trsu rákosu, popadne list a seškubne ho. Je to pěkně vidět. Takže kdo chce, info si tam může najit. Nicméně chytat je s 0,12 forpasem mi nepřijde jako moc dobrý nápad... Na amury chodím s 0,35 a že by jim to nějak vadilo mi nepřijde, samozřejmě že vždy lepší nevést vlasec sloupcem nebo po hladině, tam je příliš nápadný a u opatrné ryby může vzbuzovat nedůvěru. Že je 0,28 dostačující? No jak se to vezme, dá se to s ním, ale jak už jsem psal, aniž bych chodil cíleně na velké ryby, občas ta větší zabere a pak bohužel její ztráta zamrzí - hodně zamrzí a tomu bych rád předcházel. Největšího amura jsem s obrovskou dávkou štěstí vybral na 0,28 monofil. Nečekal jsem ho, hned po záběru mi vytáhl dobře 70m silonu v tahu a kdyby si nedopatřením hlavu neomotal řasou a poté se nechal přitáhnout až do podběráku jako kus klády, tak by nejspíš ještě teď ujížděl. Měl jsem ryby, které mi vytáhli během chvíli desítky metrů silonu - opravdu desítky a mohl jsem se jen dívat, jak ocasem mlátí o hladinu, někteří u toho skáčí jak delfíni a jiní jen tupou silou klidně upalují. Amur je parádní ryba a jeho lov má kouzlo. Prodírat se houštím, minuty čekat na slunci a nehýbat se u toho, po záběru skákat ze stromu do vody, prodírat se po silonu lekníny ve vodě a smrdět u toho od tlejícího bahna... no u všeho je lepší mít i tu odpovídající výbavu, protože jednou to opravdu může vzít amur s velký "a" ...no a je lepší na něj vzpomínat s fotkou, než s pokřiveným úsměvem. Připraveným štěstí přeje.
NTOMÜ - Profil | St 31.1.2018 7:08:22
Obiš >> :-) přesně úplně přesně. Ten pocit dobře znám a šoulačka je top. Taky jsem to zažil konkrétně z hladiny a patří to do dnes mezi mé nej zážitky. Včera jsem už rezignoval. At se daří.
NObiš - Profil | St 31.1.2018 6:38:50
RK >> :)))) Právě pro tohle jsem náš rozhovor chtěl ukončit hned po té,co jsi napsal uživateli TOMU.... V té době už jsem věděl,že tvé myšlenkové pochody jsou o proti mým velmi rozdílné a jeden druhého prostě nepochopíme.
Hm.... popravdě jsem spíše toho názoru,že by sis velkou rybu chytil rád,ale prostě ti to v minulosti nešlo a tak je pro tebe pohodlnější hlásat,že kdo ty větší ryby dokáže úspěšně lovit je chudáček...
Mimochodem.... Nejsme kámoši. Jen pro upřesnění. .)
Už bych tento rozhovor asi dále nerozvíjel. Je to uplně zbytečné se tady hádat. To je pod naši úroveň,né? Teda aspoň pod tu mou... .)
Přidám jednu fotečku amurka ze šoulačky.
Jen teda poslední studijní otázka... Když vidíš hejno amurů na hladině,nahodil bys nástrahu na ... A toho nejmenšího ..... B Na toho největšího ... C Jen tak doprostřed hejna.. ( padni komu padni)
NRK - Profil | Út 30.1.2018 22:16:05
Obiš >> obišku, žít pro životní rybu, je trapná asociace na zivot.
Jestli tomu podridiš vše, tak jsi Chudáček. A to myslím jako kámoš a empatickej člověk.
NRK - Profil | Út 30.1.2018 22:11:21
Fishky >> víš Richarde, já si kolikrát říkám, ten kluk píše hezky,ale pořád mění styl a názory.
Do té aktuální debaty najednou vypališ sumce na feeder, že rybařina není gameska na body, že je něco zvrácené a že nepouzivaš UL.
Mně připadá, že si nedáš záležet s přečtením stávající diskuze a potom chceš zběsile vyblejt své nitro.
Je to škoda, protože kolikrát píšeš dobře.
Neber to osobně, začínám bejt tvůj fanda, fakt.....
Nsharp68 - Profil | Út 30.1.2018 19:45:23
Jura L. >> Díky, to jsem rád :) k těm testům, když nevládneš aj nebo nj..tak si na netu najdi doby hájení pro Maďarsko (myslím, že jsem našel i v aj) hodíš to do překladače..a když tam máš název ryby tak na pc nebo v mobilu otevřeš druhou záložku do google obrázky napíšeš název ryby a postupně porovnáš co tam sedí :) Jak říkáš s tou pletenkou nebo spíš silným vlascem, tak nejsem proti, ale jsou tak opatrný, že jak vidí trochu silnější vlasec, tak udělalají oblouk - vlnu a už se nevrátí :D Ale jsou revíry, kde jsem chytal na 0,25 mm a úplně v pohodě to pobrali, chce to zkoušet...:)
NGri3f - Profil | Út 30.1.2018 18:33:27
Dobrý článek i video ;)
NJura L. - Profil | Út 30.1.2018 18:24:58
Díky za přínosný článek, zejména ty pasáže o "byrokracii, jak vyřídit místní povolenku", chtěli jsme se tam letos v létě vypravit, ale holt nevládneme tak mrštně anglicky nebo německy, aby jsme tam mohli udělat místní test... Takže mnohým rybářům jsi tu dal cenné informace. Dávám za "1" za cenné informace.
Jinak bych se nebál použít i silnější vlasec, ono 0,12 to je tak na lipany.... jde o prezentaci nástrahy, né o tloušťku vlasce, já bych tam klidně narval 0,30-0,35.... nebo lépe pletenku... ta na hladině plave, že by amuři dokázali "přečíst" že to je pletenka pochybuju...
NObiš - Profil | Út 30.1.2018 14:02:42
RK >> Ano. každý to má jinak. Záleží na spokojenosti rybáře. Já sem třeba spokojený,když si životní rybu můžu změřit na podložce a né přemýšlet,jak byla asi veliká. Líto ti nás fakt být nemusí. My máme svou cestu a sme šťastní. .)
NFishky - Profil | Út 30.1.2018 14:00:11
RK >> nejde o to chytat a čekat jen na životní ryby, ba naopak. Vyplácnu se k vodě a jsem spokojený jak želva - už ani záběr mít nemusím, ale když to ťukne, tak ať je to ryba a né rybička. Tu snahu chytat mini ryby za každou cenu nechápu. Za chvíli se bude chodit i na sumce s feedrem a psát, jaká je to super zdolávačka tahat ty 40-70cm kousky na žoužalu. Vždyť je to zvrácené, rybařina není gameska na body, kde se počítají kusy a kdo víc, ten vyhrává. Takže UL náčiní nepoužívám.
NObiš - Profil | Út 30.1.2018 14:00:11
Fishky >> Jak říkáš.. Moc dobře to znám.. takové chyby už nedělám. :D
NRK - Profil | Út 30.1.2018 13:53:32
Fishky >> Ale to se nehádám. Ale on prostě chytal takhle. No a co?
Nejni to fuk?
Ryby nachytal, video natočil.
Že když budeš chtít chytat mega amury, tak je třeba přitvrdit ví každej, No a kdo by to nevěděl, tak ten na to příde.
Jde o hovno, uplný hovno
NRK - Profil | Út 30.1.2018 13:48:44
Obiš >> Úspěšný a neúspěšný rybář je pojem velmi relativní. Já myslím, že ,,úspěšnost" je hlavně daná spokojeností a duševním rozpoložením na rybách.
Jestli to má někdo striktně dáno echt připraveností na životní rybu, tak máš pravdu.
A takových rybářů mi je kapku líto, protože jsou produktem moderní doby.....
NFishky - Profil | Út 30.1.2018 13:47:13
Obiš >> tímhle si člověk musí projít, kdo to nezažije, tak neví... ten správňácky cáklej pocit, kdy cílíš na jednu jedinou konkrétní rybu a ta se ukazuje a nestydatě vyhřívá na hladině, klidně x dní a všichni o ní vědí a ne a ne nikomu zabrat... a pak ti to vezme na 0,12? No jeblo by mě.
NFishky - Profil | Út 30.1.2018 13:43:59
RK >> No hele, ono natočit video, kde chytá na forpásek 0,12 amury a unaví je tak, že je nasouká do muškařského podběráku, je na oscara, jako fakt. Amur je bojovník a rád to i předvádí. No s 0,12 ale není bojovník, ale maratonec na kaši. Přitom stačí vyměnit 0,12 za zelenou 0,25 pletenku a nahodit co nejblíže porostu - klidně pod špičku, nebo přes větvičku, aby šňůra na hladině nebyla tak moc vidět a zanikla v marastu kolem... a pak je to jiný kafe.
NObiš - Profil | Út 30.1.2018 13:40:02
RK >> Aha... tak tohle je mimo moje chápání... jako bych nic nepsal... čus...
NObiš - Profil | Út 30.1.2018 13:35:57
RK >> Příště už být nemusí. Osobně si myslím,že rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným rybářem je v připravenosti na co nejvíce možných situací. Třeba na tu,že mi dnes zabere životní ryba. .)
NRK - Profil | Út 30.1.2018 13:33:31
TOMÜ >> V pohodě. Já si taky prošel tím peklem, kdy musel bejt novej silon až po rantl na navijáku, kterému jsem musel 100% věřit. A tak to bylo se vším. Nakonec dospěješ k tomu, že nejsme na mečounech a nemá cenu to prožívat.
Když ti to upálí třeba velkej amur, tak je to nakonec lepší, než pak bejt mokrej, špinavej, jak
dobytek a můžeš po zbytek života přemýšlet, jak byl asi velkej. A určitě bude v myšlenkách větší než opravdu byl.
Po snech se má toužit a né si je splňovat. Protože u ryb je to tak, že jak si jednou splníš, tak přicházíš o to kouzlo a nakonec budeš hledat motivaci.
NTOMÜ - Profil | Út 30.1.2018 13:18:40
RK >> Ale máš pravdu. Jen jsem prostě zastánce, že štěstí přeje připraveným. Ahoj ať se daří.
NRK - Profil | Út 30.1.2018 8:55:10
TOMÜ >> já nečekám na ryby z říše snů. Protože nejsem snílek. Bejt rybářskej snílek je fenomén ,,moderní" doby, která zasáhla bohužel i náš koníček.
Když půjdeš cíleně na velké amury s dvanáctkou silonem, tak nám snová ryba upinkne návazac a příště přitvrdíme. Jak prosté. Nedělal bych z toho kovbojku ala Limonádový Joe-:)
Nsharp68 - Profil | Út 30.1.2018 5:30:41
antony >> Jojo maj to jiný...já to dal až na třetí pokus...a ty některý druhy ryb v angličtině fakt stojej za to :D
NLoveczhory - Profil | Po 29.1.2018 22:46:20
Jeden borec mi tvrdí že takhle nachytali 25kusu za 4hodiny... Tohle bych chtěl někdy vidět.
Nantony - Profil | Po 29.1.2018 22:37:35
sharp68 >> hm, díky. Test failed...ty doby hájení prostě mají jinak. A navíc anglicky ty ryby skoro neznám. To už bych víc věděl kdyby to měli latinsky. Ale bez přípravy se to jinak čekat ani nedalo.
NMartík - Profil | Po 29.1.2018 21:17:02
Bezvadný článek!! Gratuluju k nádhernému zachytání!
Nsharp68 - Profil | Po 29.1.2018 20:55:34
Pepé - Vsetín >> Díky, jo určitě vyzkouším. :) Podběrák mám velkej, ale vzal jsem z úspornejch důvodů tento.Taky ať se daří!