Diskuse k článku: Komu chybí úcta k rybám, není rybář!

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 15.1.2018
165 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSaddám - Profil | St 24.1.2018 8:03:15

Mrknato >> Ano prosím, pouze s výhradou, že karas je stříbřitý a karas zlatý není druh, ale barevná varianta.

    NFlip - Profil | Út 23.1.2018 13:42:39

    já 2 >> nicméně je dobře že sis to uvědomil-a to se počítá.
    Chyby dělá v životě osobním i rybářském každý ale jenom blbec je opakuje:-)

      NCoDu - Profil | Út 23.1.2018 9:46:30

      Jura L. >> Píšeš, že: "Rozšíření lovu je naopak podle mě prospěšný krok vůči těm, co si chtějí slušně užít lov v přírodě" To máš jistě pravdu, ale také je to prospěšný krok, kteří si chtějí NEslušně zachytat. Slov úcta k rybám znamená se uskromnit se v jejich prospěch, a to se dá pouze tím, že nějakým způsobem omezím a ztížím jejich lov, a né naopak. Co třeba zavézt, že ryby se celostátně nesmí chytat ve středu. Ryby budou mít jeden den v týdnu klid, rybáři zregenerují, uvědomí si, že život není jen lov ryb. Budou se více věnovat rodině, manželkám a milenkám a třeba se narodí i více dětí

        NMrknato - Profil | Út 23.1.2018 9:41:53

        CoDu >> Je to bussiness, dnes se úcta k čemukoliv nenosí. Vždyť svaz nás o tom stále přesvědčuje......

          NMrknato - Profil | Út 23.1.2018 9:35:57

          Fishky >> To i ďábel káže a ne bývalý... podívej na arciďábla Halíka....

            NMrknato - Profil | Út 23.1.2018 9:23:28

            Saddám >> Ahoj, to pak je původní i duhák, siven, střevlička, karas stříbrný, karas zlatý, sumeček americký, ostroretka, a.j.

              Njá 2 - Profil | Út 23.1.2018 1:37:08

              Flip >> Kdyby mě měl soudit za to co jsem provedl... A to se zatím nemám za příliš starého.

              Ale co mě trápí mnohem víc, je to, kolika jiným jsem nezabránil ať již ze strachu, nebo jiných pohnutek...

                NFlip - Profil | Út 23.1.2018 1:16:52

                tym >> Ahoj Milane -divím se že vůbec na některé štěky reaguješ
                Kdyby každého staršího rybáře (mě ,tebe i jiné) měl pán Bůh soudit za to co jsme v životrě od dětských pytláckých let až do současnosti u vody udělali a co zrovna nebylo úplně košer( a dnes to víme) ,tak nedělá nic jiného než že předsedá v tom,,Božímu rybářskému soudu":-)))
                Každý jsme prošli nějakým vývojem a je moc dobře že se snažíš těm mladším tu cestu zkrátit.Díky za to.

                  NExPr3v1t - Profil | Po 22.1.2018 16:19:25

                  Jura L. >> to znamena strelbu, provaz a tak...a takovy vlci uz vyhynuli...podivej se jenom na to poulicni osvetleni...takovejch lamp, kam by se dala rozvesit stavajici nomenklatura...

                    NJura L. - Profil | Po 22.1.2018 16:07:30

                    ExPr3v1t >> Lidi se dělí na "Vlky" a "Ovce" , je-li špatný zákon musí to vlci vzít do rukou, tedy jestli mají dobrý záměr chránit i ovce...

                      NExPr3v1t - Profil | Po 22.1.2018 15:20:25

                      Jura L. >> ja chapu, ze te sere system, me taky, ale neopravnuje me to k tomu, chovat se k prirode kdy ja chci, jak chci a jak dlouho chci...v tom se zasadne rozchazime...
                      Jako vodak a rybar jsem nasranej ze nesmim spat ani ve stanu, ale zije.e v korektni dobe a tak misto abychom debily vypraskali, tak jkm ustupujeme tak, ze diky debilum pipaj pasy v aute, diky debilum nemuzes spat tam kde 30 let to slo a je to ve spouste veci kolem nas...

                        NJura L. - Profil | Po 22.1.2018 15:08:33

                        RK >>
                        No jo, někde se to zvrhlo, ale to že si lidi u přehrad udělají trvalou soustavu budek, plechu a bince na cizím pozemku (Nové Mlýny), to je jiný příběh než mít právo na tom samém pozemku přespat a odejít ... :-) Tedy kdyby tam nebyl ten bordel...

                          NJura L. - Profil | Po 22.1.2018 14:51:23

                          ExPr3v1t >> jinak ten tvůj zápis v jiné diskusi : "Má-li daň z tabáku a alkoholu odradit lidi od pití a kouření, jak mám logicky uchopit daň z příjmu? " je dost výstižnej :-)) Co nechápeš v současném daňovém systému v skrytém souboru " DANĚ ZA ŽIVOT" ?
                          Já bych to bral realisticky tak :
                          1) za své peníze jsi koupil pozemek, postavil dům ? - plať daně, nebo pravý majitel se, brzy ozve, nezaplať daň z nemovitosti a jsi pod mostem... majitelem bude stát..
                          2) nemůžeš už ze zdravotních důvodů pracovat a chybí ti pár roků do odpracovaných 35 let, moc toho nedostaneš z odevzdaných miliónů- tvůj problém? No viz bod 1 - příjdeš o všechno a mazej pod most ...

                            NRK - Profil | Po 22.1.2018 14:35:05

                            Jura L. >> Ono jde o to, že se to strašně rozmáhá. Anebo mám já smůlu, že jezdím na lokality, kde se to zvrhlo.
                            Prostě lidi si spletli rybaření s chatařením. Na víkend sbalej, napečou a hurá , tady nás máte.
                            Dřív byl taky sem tam u vody vidět stan, no a co?
                            Ale pak se do toho vložily specialisti na reklamu a marketing a spolu s podprahovými fintami zaútočili na slabší jedince. Takhle je to správné, tak se chytají ryby a je třeba investovat a trošku si to začít užívat.
                            No a ono se to úplně vymklo kontrole.
                            Chce se chytat furt, zavážet všude, ,,bydlet všude" , povolenka je zaklínadlo, jako by to byla permice na vše. Jako by to byla Opencard se kterou můžeš platit i v bordelu. A s jídlem roste chuť, to už věděly i naše babičky, ovšem ani ony by ani náhodou neodhadly tu míru rozhořčení , kterou v sobě mají tito ,,podvedení" , když se jim někdo snaží vysvětlit podstatu toho, co si spolu s povolenkou vlastně ve skutečnosti koupili.
                            Je mi jich opravdu líto, protože na tom nemají vinu jenom oni, ale taky škola, která by v hodinách sexuální výchovy měla zařadit hodiny ,,co si nekoupíme, to nemáme" Nakonec chlapci brzo zjistí ty souvislosti a děvčata to mají v genech....-:)

                              NJura L. - Profil | Po 22.1.2018 14:25:57

                              ExPr3v1t >> Kuv. , přírodu prachama sám jako "ovčan" ve vleku státních blijanců nezachráníš. Jinak mě 51, neměl jsem problém od 13-ti zalést k řece nebo na hory a přechrápat tam aniž bych kolem sebe šířil bordel. Ráno, když jsem šel dál, tak tam byla max. zválená tráva. Pokud mě v tomhle státě bude někdo říkat, že se nesmím na státním pozemku pohybovat svobodně, pokud nepůsobím jakoukoliv škodu, tak jsme zas v protektorátu ! Ze svých odvedených daní (milióny) platím blijance jako "Ptačí hnízdo" , policajty na fotbalové chuligány, neziskovky, které jen mrhají penězma na ...) . A jinak, pojezdil jsem toho dost, abych si udělal slušnou představu...

                                NKnapík - Profil | Po 22.1.2018 14:16:53

                                Jura L. >> já to řeknu asi takhle ... zlatá doba trempíků již dávno minula. Podívej se, jak dopadnul Věchet s Trutovem. To byl tak jeden velkej "kempink"

                                  NExPr3v1t - Profil | Po 22.1.2018 14:05:44

                                  Jura L. >> a videl jsi jak tohle vnimani prospelo prirode? Dochazi ti kurva vubec, ze penezma prirodu neopravis? I kdyz teda tohle zrizeni te ocividne sere fest...doporucuju vycestovat a zit par let tam, kde se tvrdi, ze je to lepsi... rad se vratis...

                                    NJura L. - Profil | Po 22.1.2018 14:03:30

                                    Knapík >> Logicky je jasné, že není možné si dělat cokoliv na soukromých pozemcích bez souhlasu majitele! Uf, a co státní pozemky, na 1 občana vychází cca 7800m2 rozlohy ČR, všechny nejsou soukromé, pak na státních pozemcích má občan mít plné právo jejich užívání, pokud to není v rozporu s negativním vlivem na krajinu a vojenskými zájmy země ! Samo bráno že sei tam nesmí nic stavět, dělat ohně... ale že by tam nesměl pod stanem přespat ?? No to by jsme se vrátili do doby protektoráku za války, my ale jsme v 21.století a stát žije pouze z našich daní a poplatků, tak nám musí sloužit !!! A my mít práva, za to že ho vůbec ekonomicky držíme... protože co od nej dostáváme ? jen špatné zákony a předražené služby tak leda k ničemu....

                                      NExPr3v1t - Profil | Po 22.1.2018 13:56:22

                                      Jura L. >> ja ti nevim, muj malej chodi vcelku brzo do hajan, tak moc nechapu tu estrogenovou pasaz ve vztahu deti/lov 24 hodin...a jestli chces pochvalu, ze beres deti ven, tak za to, co by mel byt standard, nota bene ve veku, kdy uz mas obcanku, se proste lidi nechvali...s tim se pocita...nekonecne se rekreovat u vody a nedat rybe pokoj je uhozeny, nic se nema delat pres miru a tohle ty deti prosim neuc...jeste dodam, ze priroda nefunguje na principech DPH, socialky a ja nevim co vsechno co te jeste sere...

                                        NRK - Profil | Po 22.1.2018 13:44:03

                                        Jura L. >> Ale my se bavíme každej o něčem jiném.
                                        Jet s dětmi pod stan k řece do kempu je velmi chvályhodné, o tom nemůže být sporu.
                                        Rekreace u vody, nebo na horách to samé, to už jsme viděli v Andělovi na horách.
                                        S dětmi být ve stanu, nebo mimo stan, či bivak 24 hodin denně je taky krásné a od rodiče to vnímám jako čin na jedničku s hvězdičkou.
                                        Ale tohle spíš patří do debaty v časáku ,,Maminka" , ,,Květy" , ,,Rodina"

                                          NKnapík - Profil | Po 22.1.2018 13:35:01

                                          Jura L. >> "nekonečná" rekreace je možná ve vyhrazeném kempu, tábořišti nebo na vlastním pozemku, případně tom pozemku, kde to jeho majitel umožní.

                                            NJura L. - Profil | Po 22.1.2018 13:31:42

                                            RK >> Absolutní nesouhlas - zdůvodnění :
                                            - ano, dnes si na netu najde každý nováček tolik informací, že po pár hodinách už úspěšně "masaří"
                                            - ano, zachytat si neznamená odnášet, čemuž jsou nováčci náchylní, neboť nejsou ryb "přežraní", já jak vidím kapří řízek, tak si raděj dám štrůdl... Proto to ani domů neberu, max. když někdo z širší rodiny (švára) mi řekne, ať mu jednoho kapra vezmu.
                                            - nekonečná rekreace u vody je NAŠE PRÁVO, právo jako občanů platících daně, nebo snad chcete říct, že za to, že platíme daně z příjmů, sociálku a zdravotní, daně z nemovitostí, všemožné poplatky za kde co, navíc ze všeho DPH, že si nemáme právo odpočinout ? Že není dobré vytáhnout děti do přírody pod stan k řece, aby měly vůbec nějaký vztah k přírodě ? A balit to vše v 24 a rozbalit ve 4 ? Neříkám, že omezení doby lovu je úplně mimo, ale bivakování zejména s dětmi u vody by mělo být 24 hod denně !

                                              NValuček - Profil | Po 22.1.2018 12:15:11

                                              RK >> Tak tenhle zápis by měl pan Tychler nechat stále nahoře - skvěle zformulováno, není co dodat

                                                NRK - Profil | Po 22.1.2018 12:00:51

                                                Jura L. >> Já myslím, že omezování lovu ve všech jeho podobách má smysl.
                                                Rybáři mají ohromnou převahu a nachytat a zachytat si, může každý. Dnes v době internetu, rybářských webů se dá říct, že to není vůbec žádný problém ani pro úplné nováčky(je mi jich líto).
                                                Je to v podstatě lidová zábava s mnoha výhodami(ty jsou jasné)za velmi rozumnou cenu.
                                                A to vše by se nemělo rozšiřovat ještě o možnost nekonečné rekreace u vody , při které se budou chytat ryby.
                                                Mělo by to být striktně o jasných pravidlech odsuď až podsuď.
                                                I tak je toho až moc....

                                                  NJura L. - Profil | Po 22.1.2018 11:14:27

                                                  CoDu >> Rozšíření lovu je naopak podle mě prospěšný krok vůči těm, co si chtějí slušně užít lov v přírodě... Jedinou prasárnou jsou dnešní limity možného počtu odnesených ryb... např pokud jedu na delší výpravu k vodě na 24-ku stejně ryby neberu - kam bych je dal, max si jednu osmažím... Zatím co soudruzi masaři odejdou, když to zrovna nebere po 2 hodinách, znám pár takových - dojdou na své místo, nejde to, tak hned pakují a půjde to zítra - a pak si to užijou, dva candoše napsat, další do kufru....

                                                    Npapez - Profil | Ne 21.1.2018 5:49:42

                                                    Krásně napsaný a bohužel i pravdivý článek o tom jak to dnes u našich vod vypadá.

                                                      NExPr3v1t - Profil | So 20.1.2018 12:36:31

                                                      nofish >> za malo..mit to v zeleze tak tim cejchuju karptýmům prdele...

                                                        Nnofish - Profil | So 20.1.2018 12:34:19

                                                        ExPr3v1t >> Skvělý zápis, děkuji :-)

                                                          Nnofish - Profil | So 20.1.2018 12:32:39

                                                          CoDu >> spíš neúcty k přírodě. Když vidíš, jak se někteří chovají (netvrdím že všichni) a že se takto budou chovat ještě o několik hodin denně déle.

                                                            Nnofish - Profil | So 20.1.2018 12:31:35

                                                            standas >> uctívá se kapr... :-)

                                                              NCoDu - Profil | So 20.1.2018 11:55:27

                                                              nofish >> Naprostý opak dobrovolného sebeomezení vůči rybám je prodloužení denní doby jejich lovu, o kterém se teď dost mluví. Dá se teda tato snaha označit jako výraz neúcty k rybám

                                                                NExPr3v1t - Profil | So 20.1.2018 10:35:01

                                                                Jojo. Vsichni se to snazite zaclenit do dnesniho pojeti vnimani. Byt se to o vsem a vsech tvrdi, neni tomu tak a rovni si proste nejsme, ani blb s chytrym, ani clovek se psem, ani s rybou. Clovek je pan tvorsta a nebyt lovu ryb tak tu v dnesni dobe a podobe neni a i ten krestanskej manual Jak nebyt debil obsahuje solidni pasaz o nakrmeni lidoopa rybou. Mira vnimani toho, ze se necemu ublizuje je moda poslednich sta let, do te doby to nikdo neresil, protoze se lovilo kvuli zradlu. Pak prisli lovci se zalibou a dnesni homodejove z toho udelali sport. Daleko dulezitejsi v hloubi celeho pruseru je nase chovani k prirode, chovani k rybe je pak jedna z malych podkategorii toho sameho problemu. Lov byl a bude a mela by se zachovat jeho jedina smysluplna myslenka a to je lovit=lovit, nikpliv sportovat. Dnesni problem je ve sportovnich hovadech co rybu nevezmou. Teda problem...on je to diskuzni problem tady na virtualnim smetisti, v realu je to mnohem mekci...a zamyslete se nad tim, jak se tu veci v prdel obraci treba tak, ze ruzova barva byla jeste 80 let zpatky barvou muznosti...

                                                                  Nstandas - Profil | So 20.1.2018 10:06:53

                                                                  nofish >> jen aby to nebylo odvozeno od slova UCTÍVAT - potom je to úplně mimo:-)

                                                                    Nnofish - Profil | So 20.1.2018 9:39:28

                                                                    murmur3 >> a standas - ® - omlouvám se, zapomněl jsem odepsat a pak už nebyl čas. Už definice slova úcta, lecos napovídá. Pokud tvora lovím, nemůžu k němu mít úctu v pravém slova smyslu. Vždyť mu ubližuji.
                                                                    Už z principu, nemůžu mít úctu k rybám, když jsou pro mne hračkou. Není uctivé jí udělat díru do huby a pak ji zase pustit.
                                                                    Můžeme se obhajovat jak chceme, ale těm rybám se to, že je lovíme, fakt nelíbí.
                                                                    Hlavně, nechápu, proč tohle pořád řešit, proč pořád v rybolovu hledat nějaké vyšší poselství a pořád si to nějak obhajovat. Já prostě lovím ryby, baví mě to, uvědomuji si že to rybám ubližuje, ale nesnažím se nějak hájit a tvrdit, že to těm rybám nevadí, a že se prd stalo, a že jsem opatrný a mám podložku a..... že to je skoro smysl toho rybího života, ten hák v hubě....

                                                                    výklad: Úcta (od „ctíti“) znamená trvalý vztah ocenění druhého, který se projevuje dobrovolným sebeomezením v jednání vůči němu, zejména ohleduplností, zdvořilostí, podporou a případně i dary. Takže uctivý k rybám je jen ten, kdo je neloví.

                                                                      N1Mara - Profil | So 20.1.2018 9:28:33

                                                                      Přesný a trefný článek, proto se mě ani k vodě nechce, kde jsou ty časy , kdy kapra bylo docela těžké chytit a člověk si vážil ryb 60+ na Labku jako cejn, tloušť, jesen, parma a atd. ! :-(((

                                                                        NMirek.V - Profil | Čt 18.1.2018 18:40:42

                                                                        Článek mě oslovil, přečetl jsem i diskuzi. Někdo to tu už nedávno psal. "My rybáři jsme divní. Máme rádi ryby a proto je trápíme". Každý tu hranici chování k nim máme někde jinde, ale i ti, kteří k nim mají úctu a po chycení se k nim chovají slušně, je stejně chytají... Tím ale vůbec neobhajuji ty, kteří s nimi zacházejí bezohledně. Na ně, bohužel platí slova z refrénu jedné písničky skupiny Tap tap: " ...blbec je blbec a blbcem zůstane...". Ti, kteří by si je měli přečíst, sem asi stejně nechodí. Myslím, že názvu článku rozumím dobře a Milana Tychlera si vážím. Ten problém není jen o rybách a rybářích. Aby se ale proboha někdo neurazil, že není rybář, dovolil bych si tu větu trochu více zobecnit: Komu chybí úcta k životu, není slušný člověk!

                                                                          NKnapík - Profil | Čt 18.1.2018 10:16:39

                                                                          Fishky >> tak to jsem zvědavej, jestli až přestane závodit, hraji taky prozře .-)

                                                                            NFishky - Profil | Čt 18.1.2018 10:10:59

                                                                            S odstupem času věřím, že každý "bývalý" závodník začne kázat :)

                                                                              NKnapík - Profil | Čt 18.1.2018 9:30:32

                                                                              RK >> jsi ho vyplašil ...

                                                                                NExPr3v1t - Profil | St 17.1.2018 20:06:56

                                                                                murmur3 >> nejak te to sebralo...

                                                                                  NRK - Profil | St 17.1.2018 20:03:55

                                                                                  murmur3 >> každý máme právo na názor.
                                                                                  Ale je potřeba napsat co, jak, proč atd.
                                                                                  Když vystrelíš pouze negativní a urážlivé nic, tak je to o hovně. A taky promiň, to pak vypadá, že jsi primitiv. A to ve skutečnosti třeba vůbec nejsi.
                                                                                  Poprosím a vyplň si kompletně a pravdivě kartu.Potom tě budem brát vážně a vážit si Tě, byť budeš mít jiné názory.Díky

                                                                                    Nmurmur3 - Profil | St 17.1.2018 19:55:29

                                                                                    tym >>
                                                                                    Tak ted opravdu nechápu? Opravdu nechápu... Svatý Petr nejsem. Jen si troufnu říct že pan "tym" už vůbec.
                                                                                    Jako bulvár více než kdokoliv a cokoliv...

                                                                                      NRK - Profil | St 17.1.2018 19:29:03

                                                                                      tym >> díky za reakci a odpověď. Napsal jsi to dobře a lidsky.
                                                                                      Potvrdil si mně, že jsi fajn chlap, odpověď v podobném duchu jsem si přál..

                                                                                        Npytlák - Profil | St 17.1.2018 19:06:55

                                                                                        "Přitom stačí popojít kousek vlevo, kde je takový dolík, tam by rybě bylo líp."

                                                                                        Takhle jsem dal jednou násaďáka ve vezírku na větší hloubku a dostal jsem napomenutí za vyhrazování místa, že ho nemám prej do 3 metrů od místa kde chytám. Přitom tam byl keř a těžko by si tam někdo sedl.

                                                                                          Ntym - Profil | St 17.1.2018 19:00:03

                                                                                          RK >>
                                                                                          Ahoj.
                                                                                          S odpovědí problém nemám a nepovažuji to ani za nějakou podpásovku. Závodění jsem si zkusil a přesvědčil se o tom, že za jistých podmínek lze udržet ryby ve vezírku úplně bez problémů, ale někdy prostě ne. Zažil jsem pár ryb v prostorném vezírku, což není problém a plné vezírky cejnů na Mušově, kde byly v pobřežních vlnách jako v pračce. I to byl jeden z důvodů, proč nezávodím. Nikdy totiž nevím, jak to ve finále bude s rybami. Co se samotného závodění týká, na což někteří pohlíží jako na zbytečné chytání a pouštění ryb, se dívám tak, že pokud se s rybami zachází slušně, nesahá se na ně suchýma rukama, nehází se do vezírku z výšky, je to stejné, jako když se někdo postaví k jezu, chytá pro zábavu na plavanou nebo jinak, plotice nebo cokoli jiného a zase je pouští. Je to prostě totéž ovšem bez toho nešťastného sakování. Můj článek je sice o trochu jiném problému, ale tato témata jsou si určitě blízká. Ať nikdo netvrdí, že je svatý, že mu neupadla ryba, nebo cokoli jiného. Jde o to, že pro některé je vláčení ryb po štěrku, vytrhávání háčků i s kusem tlamy a házení ryb do vody z výšky úplně normální ...... Když se vrátím zpět k sakování na závodech, tak si myslím mi to rozhodně příjemné není a například takové závody v přívlači jsou mi tím pádem mnohem bližší .... :)

                                                                                            Nfrost862 - Profil | St 17.1.2018 18:57:17

                                                                                            MAXXSKATER >> Tohle přece není nesmysl,je to téma k článku:-)))Z jedné strany napíšeš souhlas s článkem a z druhé vyválíš kapra v listí??Kubo...teda.....:-()

                                                                                              NRK - Profil | St 17.1.2018 18:05:30

                                                                                              tym >> přesně jak píšeš.
                                                                                              Jestli se mohu zeptat, jak dnes nahlížíš na závodėni, sakování atd.
                                                                                              Omlouvám se, vím, že je to kapku podpásovka a těžko se ti na ní asi bude odpovidat. Z jasných důvodů. Ale přece jen, ten článek si napsal hezky a já jsem si opravdu jistej, že to tak cítíš. A právě proto by mne to zajímalo.
                                                                                              Děkuju.

                                                                                                NHoryna86 - Profil | St 17.1.2018 17:40:59

                                                                                                Nádherný článek, já sice patřím do kategorie rybářskou kteří neabsolvovali kurz ale k rybám se vždy chovam s úctou. Ponaučení pro mne je to namáčení rukou, na tom ještě zapracuju

                                                                                                  Nmurmur3 - Profil | St 17.1.2018 17:38:55

                                                                                                  tym >>
                                                                                                  Je zbytečné to hroutit. ....
                                                                                                  Dám synům odkaz. ....

                                                                                                    Ntym - Profil | St 17.1.2018 17:24:52

                                                                                                    murmur3 >>
                                                                                                    Ale kde by se jich tam vzalo 20 kg :). Rozhodně jich nebylo více než 15 a průměrově okolo půl kg. :). Je zbytečné to hrotit a hloupě přehánět :) Já bych té debaty nechal a popřál hezký zbytek dne, případně upnout své úsilí tím správným směrem :)

                                                                                                      Nmurmur3 - Profil | St 17.1.2018 17:15:06

                                                                                                      tym >>
                                                                                                      Kapříka v trávě a listi... jsem barbel na 20 vteřin. Vysypat 20kg ostrech a tu poslední co je v trávě ukázat na kamery. Nevím.
                                                                                                      Ale. ...
                                                                                                      Viděl někdo pana "tyma" chytat. S námi na svazovce... kromě toho že by bral povolenky?

                                                                                                        Ntym - Profil | St 17.1.2018 16:47:46

                                                                                                        Fishky >>
                                                                                                        Tohle není útok, jen si kolega sám naběhl na vidle :) Já na lidi neútočím. Od toho je tu spousta jiných .... :)

                                                                                                          NFishky - Profil | St 17.1.2018 16:44:53

                                                                                                          murmur3 >> co jsi čekal, nejlepší obrana je útok :)) hele souhlasím, že číst článek o šetrném zacházení s rybou od někoho, kdo chytá amury na trojháček je přeci jen poněkud zvláštní :)

                                                                                                            Nmurmur3 - Profil | St 17.1.2018 16:34:20

                                                                                                            tym >> ???

                                                                                                              Ntym - Profil | St 17.1.2018 16:27:12

                                                                                                              murmur3 >>
                                                                                                              Jistěže prominu. Ryby už ani při natáčeních videí do vezírku nedávám, "sportovní" rybolov jsem pověsil na hřebík a těm ostroretkám myslím nebylo v tom vezírku hůř než tomuto kapříkovi u kterého píšete jak dobře brali ..... :)

                                                                                                              https://www.mrk.cz/Data/Pics/2018/6/1618284_948ad.j​pg

                                                                                                              Každý občas udělá koninu, ale jde o to, aby se stav věcí změnil a nešetrné zacházení s rybami nebylo pravidlem .....

                                                                                                                Nmurmur3 - Profil | St 17.1.2018 16:26:14

                                                                                                                nofish >>
                                                                                                                Čau, a ty všechno co chytíš sežereš? Takže když jdu blbnout k vodě chytat plotice jsem ten co vraždi pro zábavu? Třeba MO Ústí nad Labem letos ma 3 termíny zkoušek. A za dopoledne máš papíry a můžeš jit taky týrat ryby. To je k zamyšlení. ...
                                                                                                                Nevím jak jsi to myslel?

                                                                                                                  Nstandas - Profil | St 17.1.2018 16:05:20

                                                                                                                  nofish >> je to tak ale není to moc hospodářské- brát malou rybu není v zájmu správného hospodáře a chytat jen ,, jedlou rybu" není vždy možné. Otázkou je do jaké míry je ta ryba trápena v porovnání s klasickou metodou do sítě? Osobně jsem několikrát zažil že ryba která byla nasazena do revíru téměř okamžitě brala! A také jsem zažil že stejnou rybu jsem v ten den chytil dvakrát! Rozlišovací schopnost je třeba používat i zde.

                                                                                                                    NSaddám - Profil | St 17.1.2018 16:00:53

                                                                                                                    standas >> Za nepůvodní rybu se považuje ten druh, který se na našem území vyskytuje kratší dobu, než 3 generace.

                                                                                                                      Nnofish - Profil | St 17.1.2018 15:56:55

                                                                                                                      murmur3 >> Jedina ucta k rybe je lov. ulovit, zabit, sezrat. Zbytek je jen tyrani zivych tvoru....kdo nesouhlasi, by se nad sebou zamyslet.

                                                                                                                        Nmurmur3 - Profil | St 17.1.2018 15:51:57

                                                                                                                          Nmurmur3 - Profil | St 17.1.2018 15:47:53

                                                                                                                          A co sportovní rybáři...

                                                                                                                            NMAXXSKATER - Profil | St 17.1.2018 15:46:43

                                                                                                                            frost862 >> Nehodlám tu řešit nesmysly, ty můžeš směřovat do jiné diskuze. Pokud je člověk u vody sám a chce si toho kapra vyfotit, tak se prostě stane, že mu uskočí na trávu nebo do listí. Nemíním ho pak oplachovat, zase aranžovat, celý proces třeba i opakovat a zbytečně ho tím trápit. Tím končím.

                                                                                                                              Nfrost862 - Profil | St 17.1.2018 15:41:10

                                                                                                                              MAXXSKATER >> To je pěkný, že to takhle píšeš, ale co teda ta úcta k rybě????

                                                                                                                                NMAXXSKATER - Profil | St 17.1.2018 15:32:18

                                                                                                                                frost862 >> To rozchodí, nejsou z cukru. Navíc zrovna kapr je velmi odolná ryba. Dříve to taky dali.

                                                                                                                                  Nfrost862 - Profil | St 17.1.2018 15:30:57

                                                                                                                                  MAXXSKATER >> A kapříci od listí 😀