Diskuse k článku: Vždycky nezáleží jen na penězích

Autor diskuse: Milan Tychler - Profil , 24.7.2017
81 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Naleš vavřina - Profil | Út 28.12.2021 13:27:39

Článek do puntíku naplnil to, co jsem od něj po přečtení nadpisu čekal - literárně moc pěkně a květnatě zpracovaný počin, téma zamyšlení se nad prioritami do vánočního času taky patří, ale ... byla to taková literární rybářská Pretty woman sladká jak vánoční vaječný koňak. Z respektu (vím co dá práce vyplodit čtivé literární dílo) jsem nehodnotil, za mne zde Milan nezhodnotil svůj rybářský potenciál, jen ten literární. Ale ruku na srdce - je to i o tom kvalitním rybářském vybavení. Chytat se sice dá se vším, to je neoddiskutovatelná pravda, ovšem hýčkat se a dělat si radost člověk rovněž musí - ten pocit radosti z krásného vybavení má taky něco do sebe. Malý kluk je v každém z nás, jen hračky se mění...

    NFu - Profil | Út 28.12.2021 12:54:25

    Chtěl bych navázat na poslední věty. "Třeba stačí jen pozdravit". Já u vody vždy pozdravím každého rybáře, nebo alespoň na dálku pokynu hlavou (je to o slušném vychování) a musím říci, že dobrá polovina odpoví. Těm u těch ostatních procedím mezi zuby "tak si polib prdel".

      Nerin - Profil | Po 23.4.2018 18:52:15

      krasny clanok, inak toto by stalo za rozbor, ci treba alebo netreba drahe vybavenie. A co je drahe pre niekoho, nemusi byt drahe pre dalsieho :o) ja tento rok si idem namiesat vlastne krmivo s cielom usetrit, tak som zvedavy ako dopadnem

        NAttila - Profil | St 21.3.2018 13:14:52

        Milan má docela literární talent . Je to napsaný pěkně , akorát mně se zdá , že v dnešní době že někdo někomu pomůže je spíš už jen přání . Závist je opravdu hrozná věc . Ale pořád si myslím , že je to jen a jen o nastavených pravidlech . Za práci se platí a kdo někoho poškodí tak musí přijít trest . Tady je to skoro naopak . Bohužel z toho vzniká ta povrchnost . Osobně mám rybářské vybavení levné , na ryby jezdím Felicií a všechny ryby pouštím .

          NTwen - Profil | Čt 15.3.2018 21:01:54

          Na pěkný článek smekám klobůk

            Nrybomil - Profil | Pá 9.2.2018 15:02:51

            sven >> :-)))

              Njeden3 - Profil | Čt 8.2.2018 14:18:50

              clanek se mi libil,at jiz jde o pribeh vypraveny doslova ci trochu upraveny,dost vystihuje jednu vec: az v nouzi poznas opravdoveho pritele. Kdyz se cloveku dari,ma kolem sebe spoustu "take" pratel,jen se vyskytne problem,krysy opousteji jako prvni lod.
              Povedlo se ti to Milane :-)

                Nlubs - Profil | Čt 8.2.2018 13:07:53

                Strašná moralita. Přirovnávat to k Otovi Pavlovi bych si netroufl.

                  NMiroslav Kanďár - Profil | Čt 8.2.2018 11:10:34

                  Pecka.

                    NRybar - Profil | Út 16.1.2018 22:55:04

                    Je to "pohadka", najma ak beriem ten tvoj predosly clanok o spravani sa k rybam...Ten "chudak kamos" , co bere rybu, by ho nepodobral napriklad podla tvojich pravidiel, a by si mu zobral povolenku, na pol roka...

                      NDart Ness - Profil | Pá 4.8.2017 8:55:43

                      ExPr3v1t >> No, kdybys přehodil "zarybaří" a "zasouloží" - pak by mě ani ten vlak nevyvedl z míry.... :-)

                        Nvara - Profil | Čt 3.8.2017 21:48:43

                        Je to peknej pribeh,ale nevim jestli to v tykle dobe nezni jako pohadka,bohuzel(

                          NRK - Profil | Čt 3.8.2017 18:12:55

                          ExPr3v1t >> v podstatě máš pravdu, ale musí se jednat o chlapa

                            NTom - Tuk - Profil | St 2.8.2017 9:38:00

                            ExPr3v1t >> ZDE: https://www.mrk.cz/diskuse.php?id=74975 je "pěkná" dikus...

                            Taková snad vyjímka nepotvrzující níže popsané vyklidnění MRKu =)

                              NExPr3v1t - Profil | St 2.8.2017 8:24:38

                              Tom - Tuk >> V podstatě to funguje tak, že když se člověk dobře vyspí, dobře nají, dobře si zasouloží dá si dobré pivo a nedej bože si ještě dobře zarybaří, neexistuje nic, co ho vyvede z míry...leda by ho srazil vlak...

                                NTom - Tuk - Profil | St 2.8.2017 8:19:58

                                ExPr3v1t >> Počasí ok, dá se chodit na ryby, frustráčky mindráčky jsou odsouvány do pozadí... Lidi jsou jaksi klidnější =)

                                Ale mohu se mýlit a je to snad tak jak píšeš. Kéž by to bylo trvalého rázu!

                                T.

                                  NTom - Tuk - Profil | St 2.8.2017 8:15:55

                                  Beef >> Hašišmarjájózef...

                                    NExPr3v1t - Profil | St 2.8.2017 8:14:01

                                    Skoro to vypadá, a nejen v této diskuzi, že se mrkaři učí navzájem virtuálně rozmlouvat...klobouk dolů, rýpací éra končí :-D

                                      NTom - Tuk - Profil | St 2.8.2017 8:09:59

                                      vydrák ml. >> Pane Tychlere, pokud je to jen trochu možné s ohledem na Vaši výplatu (???), už prosím neplýtvejte svým talentem a časem na psaní o zbytečnostech (fídry, plavané, karasi...) a pište více na téma lidské duše. Toto je Vaše parketa. Jste skvělý. A jak se kdosi níže zmínil - jste stále lepší. Snad se neurazíte - už zřetelně cítím podobné kouzlo jako u textů velikána Oty Pavla. Vaše texty si bez dovolení schovávám a vracím se k nim. Těším se, že se tahle sbírka bude zvětšovat =)

                                      Ještě jednou uctivě děkuji.

                                      T.

                                        NTom - Tuk - Profil | St 2.8.2017 7:54:03

                                        Děkuji, pane Tychlere.

                                        T.

                                          NSeržant55 - Profil | So 29.7.2017 21:08:55

                                          Milane moc pěkné,možná si někteří uvědomují že zrovna jejich "Super auto" včera nebo předevčírem parkovalo tak nějak jinde než mělo a proto se jim až tak nelíbí.Každý za sebe,já souhlasím s "Dědkem".

                                            NBeef - Profil | Pá 28.7.2017 21:05:44

                                            Dědek >> Připouštím, možná jsem byl malinko negativní... Ale dokud si NĚCO nepřečtu, nemůžu přeci vědět, jestli se mi to bude líbit nebo ne! Ale máš pravdu, mohl jsem si svůj názor nechat pro sebe...!!!

                                              NDědek - Profil | Pá 28.7.2017 13:31:12

                                              Možná by bylo dobré, si uvědomit, ža na MRK chodí lidí různí. Někomu se líbí to, jinému ono. Tym napsal článek s hodnocením 1.05, tedy čistá jednička. Nemyslím si, že je k tomu cokoliv třeba dodávat....
                                              Nikdo nenutí nikoho číst to, o co nemá zájem, nebo co se mu nelíbí.
                                              Tedy bych chtěl těm, co se vyjádřili tak silně negativně navrhnout, aby četli jen to, co se jim líbí, nebo to, z čeho se můžou i po 40 letech chytání něco přiučit.
                                              Už jsem nechtěl reagovat, napsal jsem víc než dost, ale tak silná negativní reakce, s tolika vykřičníkama, mě prostě překvapila, a nechápu jí. Připadá mi to tak trochu sobecké. JÁ a zase JÁ chci na MRKu číst jen to, co se líbí mě a nebudu brát ohled na to, že je plno témat a myšlenek, které se líbí ostatním a rádi si je přečtou...
                                              Opravdu nechápu. Kdyby se Tym tím článkem mohl někoho dotknout, či ho přímo urazit, to bych takovou reakci chápal... Ale ať přemýšlím , jak přemýšlím, nic mě nenapadá..

                                                NBeef - Profil | Čt 27.7.2017 17:06:35

                                                vydrák ml. >> Vydráku, napsal si to stručně a přesně! Na 100% souhlasím!!! Videa a články na MRKu sleduju proto, že se něco novýho dozvím, někdy si řeknu, to je blbost, jindy to je zajímavý, to zkusím. Na ryby chodím přes 40 let, ale nové informace a zkušenosti jiných se vždycky hodí! Takže když budu chtít pohádku s dobrým koncem, půjdu na jiný server!!! A mimochodem, každý z nás se aspoň jednou v životě ( i na rybách) zachoval jako hovado a každý z nás udělal nějaký dobrý skutek! Takže zdarec a ať berou...!!!

                                                  Nsven - Profil | Čt 27.7.2017 14:47:38

                                                  Abychom tedy ty reakce nějak shrnuli ... :-)

                                                    NRK - Profil | Čt 27.7.2017 12:54:13

                                                    Dědek >> ok, ok, něco jsem přehlédl.....
                                                    Ty jsi byl sám pro sebe středobodem světa? A Milan Tě vrátil na zem, pacholek jeden?
                                                    To abys začínal zase od nuly -:)

                                                      NDědek - Profil | Čt 27.7.2017 12:39:50

                                                      RK >> koukni kousek zpátky, jestli si ty negativní reakce nepřehlédl...
                                                      K zamyšlení, ne, ale přimpoměl mi, že nejsem středobodem světa a to mi stačí :-)

                                                        NRK - Profil | Čt 27.7.2017 11:51:36

                                                        Dědek >> Jasně. Tymův příběh naplnil to, co měl. Reakci. V dnešním složitém a rychlém světě, kdy se řeší mnoho problémů ten článek vyzněl opravdu jako pohádka s klasickým scénářem co tu byl od nepaměti.
                                                        Každej, kdo už má něco odžito ví, že nic není definitivní a když je dobře, tak už může a hlavně určitě bude jenom hůř. Mně osobně ten článek nepřinesl nic k zamyšlení, protože mi něco podobného četla jako malému v určité obměně už maminka.
                                                        Ale negativní reakce to nevyvolá, troufám si tvrdit, že v nikom. Stejně jako pohádky..........
                                                        Ale musím zdůraznit, že napsáno je to hezky, to Milan umí.

                                                          NDědek - Profil | Čt 27.7.2017 10:57:18

                                                          RK >> Nejde o to, mít v příběhu "hepýček". Tady v tomhle byl, v jiném být nemusí...
                                                          Takto postavený příběh - pohádka, by měl lidem něco sdělit, něco připomenout a nakopnout k zamyšlení o sobě i druhých. Tymův příběh to myslím naplnil, tedy alespoň pro mě...myslím si, že takto to Tym myslel, ale jistě se mohu mýlit :-).
                                                          Je tady spousta článků, které někoho osloví, pro druhého je to úplná blbost. Tenhle, na tom bude úplně stejně. Vyvolá reakce jak pozitivní, tak negativní. Nic, víc a nic míň.

                                                            NRK - Profil | Čt 27.7.2017 9:10:25

                                                            Dědek >> Ono jde hlavně o to, že život není nikdy černobílý. Zlo a dobro, peníze a chudoba, dobrota a lakota, povahové rysy lidí, to vše se prolíná a člověk, který má hluboko do kapsy může být závistivec a hovado a naopak pracháč hodnej dobroděj, bez sklonů se vyvyšovat a zajíždět až k vodě do zákazu vjezdu.
                                                            Právě proto nejsou nejlepší bijáky(filmy) takové, kde hlavní hrdina je bez chyb a vše skončí hepýčkem. Naopak, hajzl nakonec ukáže srdce na dlani, když obětuje život a Mirek Dušín nakonec selže tváří v tvář těžkému rozhodnutí. A je to bez hepýčku. To pak si neseš domů emoce, plnou hlavu dojmů a chceš se stát lepším, jako byl ten ,,hajzl" -:)
                                                            Kdyby někdo zfilmoval tenhle Milanův ,,scénář" , tak by ho pak Mirka Spáčilová rozcupovala na ,,prvočísla" Určitě by použila slova jako: ,,neautentické, prvoplánované, naivní, předvídatelné" a měla by pravdu. Ale my jsme tady prostí hoši a chceme vidět dobro pokuď možno v tučné kurzívě a hajzl musí být jasně identifikovatlný a pokud možno s plnou šrajtoflí. A to je pak pro nás hepýček.

                                                              NMAXXSKATER - Profil | St 26.7.2017 23:42:21

                                                              Opravdu pěkně napsáno. Nejhorší je, že tihle lidé, co dost často přijedou se svým drahým a luxusním fárem i tam, kam se vůbec nesmí, si myslí, že jim to tam všechno patří. Samozřejmě čest výjimkám. :-)

                                                                Nlínej lín - Profil | St 26.7.2017 22:54:10

                                                                Mám pruty za 3 až 5 stovek navijáky okolo 700kč krmení za padíka a jsem spokojený :)

                                                                  Nmilans14 - Profil | St 26.7.2017 21:08:03

                                                                  Dědek >> Zdravím, tak tohle je skvěle napsáno. Klobouk dolů.

                                                                    NrhinitisX - Profil | St 26.7.2017 20:51:09

                                                                    nofish >> a o těch příjemných pocitech život je, nebo snad ne?

                                                                      NDědek - Profil | St 26.7.2017 20:14:20

                                                                      No, já se klidně vyjádřím a za svůj názor se nestydím před sebou, ani ostatními.

                                                                      Zraješ Milane jako dobré víno a stejně tak tvé články a postoje. Mě se článek líbí, a líbí se mi moc. Možná to je tak trochu pohádka, ale přesně tyhle pohádky, by nám měly připomenout kdo jsme, a hlavně jací jsme. Také mohou být pro každého z nás jakési zrcadlo, ve kterém se můžeme pořádně prohlédnout od hlavy až po paty....
                                                                      Mě osobně tvůj článek třeba připoměl, že žádný strom neroste do nebe a že skromnost lidem sluší.
                                                                      Děkuji.

                                                                        Nvydrák ml. - Profil | St 26.7.2017 18:52:15

                                                                        Pane Tychler, tohle opravdu není vaše parketa.
                                                                        Já chápu,co jste chtěl světu sdělit ale vraťme se,ve vašem případě,prosím k feederu, plavané a karasům. Děkuji

                                                                          NRK - Profil | St 26.7.2017 18:01:31

                                                                          Vrata2 >> ale to vesměs všichni víme.A právě proto byl ten článek napsán.A taky proto, aby se diskutovalo(šermovalo). Kdyby se pak ,,nešermovalo", tak bude Milan smutný. Článek musí být poutavý a zároveň musí tnout do myšlení lidu. No a zbohatlik&hodný kamarád a následné životní kotrmelce osloví širokou veřejnost bez pardónu. No a už to jede. Článek se prostě musí umět napsat, byť to pro někoho zavání ,,komercí" na sto honů.

                                                                            NVrata2 - Profil | St 26.7.2017 17:50:59

                                                                            Je zajímavé sledovat kolik různorodých reakcí dokáže vyvolat jeden šikovně napsaný článek. Nebudu vyjadřovat svůj názor, většinou se to zvrhne v šermování jednoho postoje proti druhém. Jen mě vždycky udiví, že házíme vinu na všechny okolo (svaz a pod.) a nevidíme jak se chovají řadoví rybáři k přírodě, sobě i rybám. A tam to začíná.

                                                                              Nsmike - Profil | St 26.7.2017 16:42:49

                                                                              Diky za clanek, paradne napsano.

                                                                                NRK - Profil | St 26.7.2017 12:32:03

                                                                                nofish >> Já jsem pěknej lupínek, věř mi. Ale jak jdu kolem vody, někam si sednout, tak s každým, koho cestou potkám prohodím pár slov, trošku těch žertíčků, bodrých bonmotů...... Většinou i morous roztaje, Mám holt ten dar-:)

                                                                                  Nnofish - Profil | St 26.7.2017 12:20:16

                                                                                  RK >> Buďme na sebe hodní, starším ustupuj Ivánku, nezáviďme a zdravme - a pak přijdeš do reálného života a zjistíš, že když se budeš chovat takto, budeš z toho mít příjemný pocit, ale to bude tak všechno, co budeš mít :-)))

                                                                                    Nnofish - Profil | St 26.7.2017 12:17:03

                                                                                    computerfish >> ano, pokud chtěl člověk na ryby, musel se trošku snažit. Dnes fakt stačí jen zaplatit a je klid. Ještě k tomu zaplatit jen pár korun...

                                                                                      Njackalx - Profil | St 26.7.2017 12:11:59

                                                                                      Hezký článek, díky Milane.

                                                                                        Nsven - Profil | St 26.7.2017 11:57:36

                                                                                        Mrknato >> Ahoj. Jen jedna technická poznámka pro samostudium odkazem, přesahujícím rámec této diskuse.
                                                                                        http://www.nwoo.org/2017/07/12/uloha-slovanstvi-v-b​udoucnosti-ceskeho-statu/
                                                                                        Následná nereakce z mé strany, nebude vyjádřením neochoty s Tebou diskutovat ale neochotou svinit balastem, vesměs pochvalná vyjádření k bezvadnému článku :-)

                                                                                          NRK - Profil | St 26.7.2017 11:54:57

                                                                                          Marv >> Buďme na sebe hodní, starším ustupuj Ivánku, nezáviďme a zdravme.
                                                                                          A taky, že na cajku až tak nezáleží, tak se držme v nákupech při zdi. Je to jenom pozlátko!
                                                                                          A všichni si tu krásně notujeme.
                                                                                          Až do doby, než si přečteš v diskuzi, jak se nepíše o ničem jiném, než o prutech, navijácích, vrhacích zátěžích, Mimetixech , technium, MRX, pletenkách,Stellách, Korumech, ložiskách, bivacích, pípácích.
                                                                                          A teď kterej prut to dá a kterej ne.
                                                                                          No a jak to teda opravdu je? -:)

                                                                                            NMarv - Profil | St 26.7.2017 10:47:02

                                                                                            Hotová Červená knihovna. Nezlobte se, ale toto je článek celkem o hovnu. Myslím, že podobných zbohatlíků potkal každý z nás, nejen u vody, mraky. Nějaké poučení z této pohádky?

                                                                                              Ncomputerfish - Profil | St 26.7.2017 9:49:13

                                                                                              nofish >> Jojo, tak to jsi další co "musel" (:-))

                                                                                                NMrknato - Profil | St 26.7.2017 9:27:24

                                                                                                sven >> Podle mě byla chyba, že se na "znárodněné" rybářské revíry po r.89 nevztahovaly restituce a nebyly vráceny státu. Nevím jestli jsi to zaznamenal, ale chování svazů bylo po r.89, tak do r. 2005 zcela jiné, než je dnes.......

                                                                                                To, co píšeš o kolektivismu, práci pro spolek, byla stafáž bolševika, jak ty lidi přetváří..... a jak se mu to daří....... a doposud. Jsou Mašínové, ti kdo zapalovali a zapalují stohy, pytláci na socialistickém zloději hrdinové, co bojují za lepší společnost? Nebo to jsou darebáci... kdo to posoudí?

                                                                                                Dnešnímu svazu o peníze jde a na penězích bohužel záleží.....

                                                                                                  NGlock 17 - Profil | St 26.7.2017 9:13:09

                                                                                                  Díky Milane, moc pěkný...

                                                                                                    Nnofish - Profil | St 26.7.2017 8:53:58

                                                                                                    computerfish >> Kdo kdysi musel chodit k vodě? Jsem řádově jiný ročník než sven a to, že budu moci na ryby, jsem si musel zasloužit. Doma makat, aby mě pustili, chodit do kroužku, aby mě tam pustil svaz a pak sbírat odpadky, protože jako dorost jsme myslím museli brigády odpracovat.
                                                                                                    Dnes zaplatíš a jdeš, nikdo tě s ničím neobtěžuje a ještě si můžeš postěžovat na mrku, že to jsou nemoderní koumouši a dědci.O tom, že dvacet let zpátky nebyly takové možnosti kam zajít a jak se tam dostat, alespoň mi to tak připadá, se bavit nemusíme. Dnes má každý auto a běžně jede přes republiku na ryby na víkend, na otočku, vezme stan, zabydlí se u vody a je to.

                                                                                                      NCarpkiller - Profil | St 26.7.2017 8:16:39

                                                                                                      Milane Hezkej článek, pěkně se to četlo.díky

                                                                                                        NMontezuma - Profil | Út 25.7.2017 23:19:25

                                                                                                        Tak toto je neco, fakt trefne podane.dikes

                                                                                                          Ncomputerfish - Profil | Út 25.7.2017 21:11:12

                                                                                                          sven >> No to je právě ono. Ty jsi jako mnoho jiných musel.....(:-)))

                                                                                                            Nhraji - Profil | Út 25.7.2017 20:06:25

                                                                                                            Jarda Š. >> jako kluci jsme měli Rexe či v lepším případě Stabila, náš kamarád, jehož tatínek pracoval v západním Německu, měl to nejlepší vybavení Shakespeare, včetně nástrah Meps, tam ta dětská závist byla.

                                                                                                              NHurvinek - Profil | Út 25.7.2017 19:59:24

                                                                                                              Moc pěkný a výstižný článek.

                                                                                                                NMaus - Profil | Út 25.7.2017 19:29:21

                                                                                                                Krásný článek!!!

                                                                                                                  Nmilans14 - Profil | Út 25.7.2017 18:50:57

                                                                                                                  Hodně dobrý článek Milane.

                                                                                                                    NLudoO - Profil | Út 25.7.2017 18:38:57

                                                                                                                    Je hodně dobré když si člověk prožije dobu "nahoře" i "dole". A při pádu dolů se nezaryje moc hluboko a vše ustojí. Stává se pak opatrným i v úsudku, většinou nezávidí protože ví své, a nalézá hodnoty, byť se zpožděním, tam kde jsou - rodina, zdraví, záliba, pokec s lidmi kteří za to stojí.

                                                                                                                      Njá 2 - Profil | Út 25.7.2017 18:36:21

                                                                                                                      Mně se ten článek líbil... Ale vlastně jsem čekal něco jiného. S rybama to nemá společného nic, jen vytvářejí pozadí pro příběh. Je to pohádka a jako na takovou je na to nutné pohlížet. Neřešte závidění, závidělo se vždy, když třeba měl soused hezčí šutr na mamuta, a závidět se bude. Jen aby těch závistivců nepřevládlo. Vezměte si morální ponaučení, zamyslete se a pochvalte a neřešte co bylo a je... stejně se neshodnete.

                                                                                                                        NJarda Š. - Profil | Út 25.7.2017 18:11:11

                                                                                                                        sindeji3 >> To bych taky zas až tak netvrdil. Když měl někdo to štěstí, že se si mohl koupit výbavu zn. Shakespeare či ABU ("podpultovky", které se ve velmi omezené míře do ČSSR dovážely) , případně (z ciziny) Daiwa nebo DAM, tak mu také mnozí kolegové, kteří byli odkázaní na výbavu z tuzemska, případně z NDR, PLR či SSSR, záviděli.