Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 21:55:20
rover >> njn, chybami se člověk učí. Takže to zamykám, protože k tématu už zde stejně nic nepadne.
Narnošt - Profil | Pá 17.10.2014 21:53:22
F.T.M. >> A opravdu ho v tý kašně lapil?Tři metry říkáš??? ;-)))
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 21:51:59
fotojakes >> Až bude mít MRK "lokální" televizi, pak se obhajuj. Udělalal jsi chybu jak vrata, a teď holt "sklízíš" ovoce.
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 21:47:07
Mrknato >> když vložíte to samé (obsahově), tak schválím tu, která tam byla dříve a druhou mažu.
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 21:46:00
rover >> Já jsem sdílel reportáž lokální televize, to není moje dílo ty škváre:-) Teď nedávno jsem nepustil hned několik zpráv o JV, možná byla i nějaká od tebe, ale šlo o jednu zprávu (podnikání a investice za 200 mega), kterou uveřejnilo hned několik medií, ale obsah byl všude stejný. Takže se to pustilo jednou a není důvodu to samé pouštět vícekrát.
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 21:43:29
Mrknato >> I když má zájem o naše pozemky, tak mě v celku jako osoba moc nezajímá.
Edit : Náhoda je blbec.
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 21:42:44
rover >> Jsi nějaký zapruzený? Já mohu říci to samé. Pokusil jsem se vložit beskovku a nic... pak se objevila podobná od rovera...... která prošla.....
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 21:40:06
Fishky >> Snad můžu mít svůj názor, na rozdíl od většiny lidí zde jsem si ho mohl tvořit spíše tím, že jsem s ním pracoval a jezdil po akcích, než sledováním jeho filmů a drbů o něm. Neříkám, že to baštím, jen mi přijde pošahané, že je odsuzován za svou televizní produkci, nebo na základě informací jedna paní povídala, navíc lidmi co ho nikdy neviděli osobně. Ty jeho nadsazené úlovky z dětství jsem viděl a vím, že tam si určitě přidal, ale jak je to dlouho, patnáct, dvacet let? Co jsi v tom věku dělal ty, nebylo to něco, za co by ses dnes mohl stydět?
Jinak poznat rybu podle záběru je v některých případech velmi snadné. Sám u sebe na rybníce poznám kdy bere na splávek lín a kdy něco jiné, tak nevím proč by nepoznal jiné ryby:-) Odhad mi sedí téměř ve všech případech, jen občas mě zmate vetší kapr, který bere podobně jako lín.
Letos se věnuje natáčení pořadu pro děti u nás, tak jsem zvědav jaká na to bude odezva a kolik tam zas kritici najdou lží a bludů.
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 21:39:45
nofish >> Trefil jsi to, je to "politika" MRKu !!! Sám jsem dával x bleskovek o JV, a světe div se, nic neprošlo. A škvár Jirky jako mávnutím kouzelného proutku ano. Kde to jsme, ptám se ? Odpovím si sám, v "politice myšlení " :-(
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 21:34:36
Kozič origin >> To je dobře, jnak by byl problém s někým jiným ! :-)
Nretrívr - Profil | Pá 17.10.2014 21:33:56
Kozič origin >> Pak je vše OK.Ani já nevidím problém.Měj se.
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 21:33:43
rover >> A nepřijde ti divný, proč onen JV vypouští a koná tolik rozporuplných věcí na domácí půdě? V Amazonii ať klidně uloví anakundu holýma zubama. ale tady by nám neměl věšet bulíky na nos. Rybáři nejsou Anička s Honzíkem......
NKozič origin - Profil | Pá 17.10.2014 21:32:41
retrívr >> S tebou a tvým projevem nemám jakýkoli problém.
NFishky - Profil | Pá 17.10.2014 21:32:12
supinna >> no šup, nenech se prosit a nehraj Zagorku. Já nikdy nelžu, takže takové nařčení beru vážně :))
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 21:31:27
Fishky >> Třeba s tím úlovkem na Václaváku, to slyším úplně poprve, že se na Václaváku loví ryby :-)))))) Přesně takhle vznikají fámy a je úplně jedno v jakém vztahu a ke komu.
NKozič origin - Profil | Pá 17.10.2014 21:31:03
Kubalorenc >> Ty jsi bláhový. Pohádka si ale nic nehraje a nemá v hlavní roli skutečného člověka. Pohádka je bezelstný příběh, jejím záměrem není komerce. Jestli chápeš ten rozdíl, tak mi můžeš jen poděkovat, že jsem se otravoval ti takovou hloupost objasnit. Budeš zřejmě tedy přívrženec sajnsfikšnfantasmagoricky a jinak degradovaného filmu, nebo jsi přímo JV.
Nsupinna - Profil | Pá 17.10.2014 21:30:21
Fishky >> No táák!! :))
Nnofish - Profil | Pá 17.10.2014 21:29:23
rover >> mi to tu spíš připadá jak politika. Jsou témata, která se prostě uvádí v život jen proto, že prostě jo, bez myšlení, prostě jo a šlus....
NFishky - Profil | Pá 17.10.2014 21:28:35
supinna >> Lež? já? ukaž, kde sokole? :)
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 21:27:37
nofish >> Je mi žinantní, napsat Jirkovi SZ, aby tu komedii, kterou u tu uvedl neuváženě v život, rázně ukončil.
Nsupinna - Profil | Pá 17.10.2014 21:25:35
Fishky >> Myslím, že ve Tvým příspěvku je víc lží, než jakých se dopustil Jakub Vágner za celou rybářskou kariéru :)))
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 21:22:19
Fishky >> Na Václaváku je nějaká kašna????
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 21:20:01
supinna >> To by asi skončil stejně jak ten vietnamec co přišel k Čertici , že koupí všechny ryby :-))))))))))))))))))))))))))). Jinak já jej beru jako klávesnicového intelektuála co všude byl a kde zrovna nebyl tak od toho má klíče.
NFishky - Profil | Pá 17.10.2014 21:19:03
fotojakes >> kdyby ty bludy baštil a obhajoval někdo novej - začínající rybář - či mladej... OK, ale Ty?! Tohle je i na prvního apríla silná káva :)) fakt když koukneš na jeho trofeje z doby kdy byl "náctiletý", nepřijde ti to divný? Když si přečteš info o tom, jak v době konání veletrhu v Praze si pozval Rexe Hunta a lapnul na Václaváku třímetrového sumce, nepřijde ti to divné? V každém druhém pořadu loví nějakou děsně smrtonosnou rybu, které se i Chuck Norris bojí, ale on ji uloví vždy levou zadní, navíc v poslední minutě a ještě k tomu tu největší na světě, prostě rekordní, není to divné? Báje o arapajmě snad nezbaštili ani děcka v předškolním věku, stejně jako tu pohádku o kobře, co ho rafla ve spánku, on ji plácnul botou, otočil se na druhý bok a spal dál. Hele člověk co na základě záběru ví, jaká ryba je na prutě a jak je velká... jako fakt kecá, fakt... kdyby to byl někdo z MRKu, chlámal by se mu i TiSento.
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 21:16:27
hraji >> Indy nechodí do škol na přednášky, které mu platí establišment, nezachraňuje v reálu ztacené světy, genofond nepůvodních ryb, neblbne Aničku.....
Nsupinna - Profil | Pá 17.10.2014 21:16:13
Mrknato >>Jo tak tak to je :)
NKubalorenc - Profil | Pá 17.10.2014 21:14:43
hraji >> za chvíli tady budou lynčovat za Ježíška na vánoce. Že je vymyšlenej :-D
Nsupinna - Profil | Pá 17.10.2014 21:14:34
F.T.M. >> Aha :)) Tak si představuju, jak v těch vedrech přijede k tý laguně a říká do očí těm co tam pár dní mořili svá těla, že kradou jezedákům ryby... :))
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 21:14:24
A já čekám, kdy se tu konečně začne uvažovat s rozumem, a tato diskuse zmizí v nenávratnu !
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 21:13:39
supinna >> Píšeš jak cigán, který se diví, že ho makli, když ze země vykopává měděný kabely...((((((
Nhraji - Profil | Pá 17.10.2014 21:11:38
Furt čekám, kdy se někdo z MRku odhodlá napsat H. Fordovi, že se na toho Indyho nedá koukat, že to je děsně vylhaný.
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 21:11:34
fotojakes >> Dík, pak u mě JV trošičku povyrostl...... ale jen trochu.....
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 21:10:18
supinna >> On to má hozený trochu někam jinam :-))))) Vlastně za to nemůže, protože je odborník na všechno. Vlčák asi věděl proč si jej dal do ignora.
Nretrívr - Profil | Pá 17.10.2014 21:09:47
Kozič origin >> Myslíš moc vědecky. Než se budou ptát, budou mít své nové zcela hmatatelné vzory a vše jistě pochopí. Problém v tom opravdu nevidím.Navíc těch vzorů, které mohou zhlédnout moc není.Druhý vzor u mého nejzarytějšího vnuka je pan " brejle", M.M. Víč proč, protože mají na co koukat a něco si odnést. Asi tak.Myslím, že na to máme jiný názor, jde o to, který je lepší. Ale to neznamená, že se nebudeme respektovat a dál komunikovat.
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 21:09:34
retrívr >> ))))) Mně také můj děda přehledně vysvětlil, jak se to má s bolševikem, koncem šedesátých let. Ale praktikovat to i s JV v roce 2014?
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 21:08:50
Mrknato >> o ničem nevím, není z těch co by zvedal telefon a volal, ať s tím něco uděláme.
NKubalorenc - Profil | Pá 17.10.2014 21:07:47
Kozič origin >> to se fakt nedá číst to co ty tady píšeš. Předpokládám že v tom případě nemáš doma televizi a jako malej si se na pohádky nedíval. většina se jich totiž nezakládá na pravdě. a tvým dětem ( jestli nějaké máš ) jsi televizi taky nikdy nepustil, protože by z toho všeho lhaní v ní byli morálně zkažené. Jsem zvědavej, jestli mi odpovíš.
Nnofish - Profil | Pá 17.10.2014 21:07:14
fotojakes >> myslím si, že nejsem člověk co dělá ukvapené závěry,.. Každý tu rybařinu bere trošku jinak....
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 21:06:52
Kozič origin >> proč ti mám odpovídat po několikáté na to samé, když se stejně zeptáš znova. Já v jeho tvorbě lež nespatřuji a nepovažuji to za komerční brak i když z toho jistě příjmy má.
Mě nepřijde, že by s někým vyšplouchával.
Ad rybárna, ne každý tam šel, protože by ho rybařina bavila.
Největší vzor spatřuji v tom, že nové generaci ukazuje, že jejich budoucnost je jen na nich. Netvrdím, že je dokonalý, ani že umí všechno a sám, ale jde si za svým snem a dělá co ho baví, nad což v životě nic není.
Nsupinna - Profil | Pá 17.10.2014 21:06:17
Tak tohle je fakt síla... Mám na mysli komentáře pana "Mrknato".
N1Mara - Profil | Pá 17.10.2014 21:05:49
Mrknato >> Za co by se měl vyrovnávat, jakou škodu jim způsobil on a nebo já ? že jsme zatahovali síť ve zničeném poli povodní ?
Nretrívr - Profil | Pá 17.10.2014 21:04:36
sliver >> Odpověď není až tak složitá.Beru to z hlediska svých velmi našených dětí.Jsou rádi u počítače, milují rybařinu a neblbnou u nesmyslných her ale koukaj hodně na Jakuba.Naučili se už mnoho druhů ryb, zajímá je to.Vidí ryby, které jinde moc ne.Určitě neřeší nic jiného. Navíc jsem to již vysvětlil a to myslím přehledně.
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 21:03:11
1Mara >> Slyšel jsem o tom na kila pindů, ale ani V.L.K. mě neřekl, než mě vykartoval, jestli se s těmi JZDáky nějak vyrovnal.........
Nshiro utsuri - Profil | Pá 17.10.2014 21:01:06
Když tady pročítám tuhle diskuzi, tak jsem si vzpomněl na dokument o Lancu Amstrongovi. Myslím, že J.V. je takový český L.A. v rybařině. Snad jednou vydá stejný dokument jak to všechno bylo a ti co jsou proti němu zaujatí a argumentují pouze těmi negativními informacemi se chytnou za srdce a řeknou, ten chlap není zas až tak špatný. A ti co ho brání a obhajují pochopí, že jsou nebo byli za kašpary, ale na tom není nic špatného, když tomu všemu věří . Myslím, že každá ať už jedna nebo druhá strana jeho příznivců by měla pochopit že téměř vše má rub a líc. Myslím, že se mnoho věcí naučil J.V. od našich kaprařských ES. Jen v tom rozdílu, že on dokázal přinést zábavu široké veřejnosti.
N1Mara - Profil | Pá 17.10.2014 21:00:06
Mrknato >> Tohle nemyslíš vážně , že né : Jo, ještě že jsi zmínil tu tůň. Tak po záplavách kradl JV ryby spolu s V.L.K. em z pole, v době, kdy už byly majetkem zemědělců....
Sám jsem tam byl osobně a těch ryb a né jen kaprů by byla škoda , nechat je pochcípat na poli. Za povodeň ta ryba nemůže .
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 20:59:57
Mrknato >> Odpovím ti stejně jako odpovídá můj táta mámě :-))) "Máš pravdu a já zase klid". Jinak hrozně u tebe obdivuji jak všemu rozumíš :-)))))
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 20:56:38
nofish >> vyčteš mezi řádky, nebo se necháš ovlivnit zprávami typu jedna paní povídala? :-)
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 20:56:12
F.T.M. >> Tak jsi se dočkal, možná přijde i JV.......
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 20:55:36
fotojakes >> Hele Jirko, jsou nějaký tlaky bránit skandalizaci JV za to, co skutečně provedl, když je takovej světovej? To by mě zajímalo.......
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 20:54:56
Mrknato >> Tak na tebe jsem čekal.
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 20:54:37
fotojakes >> Tak to tu ku..a zavři, ...resp. jsi v poslední době jediný, komu iniciály JV někam "prošly". Že by jsi byl opravdu eskamotér ?
NKozič origin - Profil | Pá 17.10.2014 20:54:33
fotojakes >> Začínáš se se mnou bavit znovu, aniž bys navázal na mé otázky. Já jsem tak nějak nečekal, že je zodpovíš.
Podívej, jestli ti ani můj zápis z Pá 17.10.2014 19:45:11 nebyl argumentem finálně označujícím lež a vlastně celou podstatu problému, pak se nemáme o čem bavit.
Argumentuješ tu dokumentem, ale to, co JV produkuje není dokument. Jsou to sájnsfikšn fantasmagoricképohádky, pokud teda chceš zůstat u toho, že to není lež a že je Jakub dobrý a všechno umí, dělá zná a zvládá sám, a to ještě v mezích zákona, co se našich vod týká...
Soustřeďovat zájem dětí na kulturněkomerční brak a zvát to výchovou, vzorem? To jsme to teda dopracovali.
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 20:53:51
fotojakes >> 100% souhlas :-))))
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 20:53:13
F.T.M. >> Jo, ještě že jsi zmínil tu tůň. Tak po záplavách kradl JV ryby spolu s V.L.K. em z pole, v době, kdy už byly majetkem zemědělců....
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 20:50:59
F.T.M. >> hm, to máš pravdu a chyba byla to nechat vůbec rozjet. Průšvih je, že jakákoliv zpráva, kde se objeví jeho jméno dopadne vždy stejně.
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 20:47:36
fotojakes >> No právě jako zakladatel jseš také tak trochu moderátor, kdy bleskovka se vztahuje ke kralupské tůňi a tady se řeší úplně jiné věci :-))))))
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 20:45:12
Shawt >> Dík, jen shoda jmen.
Nnofish - Profil | Pá 17.10.2014 20:44:43
fotojakes >> něco je ta produkce, něco je i to, co vyčtu mezi řádky, i když i to je jen můj, osobní, názor.......
NShawt - Profil | Pá 17.10.2014 20:44:11
Mrknato >> myslim, ze ne
N1Mara - Profil | Pá 17.10.2014 20:42:04
fotojakes >> :-)))
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 20:41:01
F.T.M. >> já jen vložil bleskovku, debata k ní se rozvinula
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 20:40:25
nofish >> pokud tím lhaním myslíš natáčení těch filmů, tak je to zcestný názor, protože se jedná o televizní produkci (ten film musí mít příběh a posloupný obsah).
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 20:39:56
Shawt >> Jen tak mimo, nemáš nějaký vztah k Svratouchu?
NF.T.M. - Profil | Pá 17.10.2014 20:38:13
fotojakes - >> Ahoj Jirko založením této diskuse jsi tomu dal tak trochu bulvární korunu.
Doopravdy jsem moc zvědavý jak daleko tato debata dojde a co vůbec vyřeší.
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 20:37:39
1Mara >> adresát si odpověď jistě přečte:-)
NShawt - Profil | Pá 17.10.2014 20:33:53
rybomil >> ze se zapojuju, ja bych nerekl, ze je celebrita, ale ja znamy a taky nejen v CR, vzdyt se ty jeho rybarske cesty vysilaly hlavne v zahranici a urcite tam nema takovou masaz, jako tady od Ceskych borcu
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 20:33:12
Kozič origin >> viděl jsem z jeho filmů jen část, ale nic z toho mi nepřišlo jako lživé. Jde o částečně hrané dokumenty a jestli ryba ulovená první den výpravy bude ve finálním filmu na konci je jen nutnost udělat film s příběhem, který někdo koupí a odvysílá. Zde opět zabrousím k přírodě, už jsi viděl dokument o přírodě, který začne tím nejzajímavějším a končí tím, že se tam nic neděje?
Narnošt - Profil | Pá 17.10.2014 20:32:01
elhierro >> Tak asi oba víme,jak to s těmi steroidy,růsťáky atd. chodí.Já vždycky říkám,že je to každého svobodná volba.Znám plno lidí,kteří brali kde co a neodsuzuju je.Sám se ve sportu pohybuju už čtvrtstoletí,nic jsem z toho nebral,ale zase to byla jenom moje volba.Ale to je na jinou diskusi na jiném webu...
V každém případě právě ten Arnold přitáhl ke sportu opravdu neuvěřitelnou spoustu mladých kluků,za což mu patří dík.A že to býval arogantní křivák,sobec a kariérista?To mladému klukovi bude při pohledu na jeho plakát na míle vzdáleno.Ale nebude fetovat,kouřit a potloukat se s partičkou po ulicích protože bude trénovat a mít nějakou vizi a cíl...To se tím snažím říct.
Nrybomil - Profil | Pá 17.10.2014 20:31:27
Piškothonza >> jestli ono to nebude zrovna tím , že v tomhle absurdilandu je celebrita každej vohon a každá pipka co vystaví někde svou mordu jak politik na bilbordu ( T. Klus copyrájt ) nebo v pseudoTVsRanici Znova.
Za pár let už tu budete samý " celebrity " a jejich přisrávači, normál a vzdělaný pokud jen budou mít trochu šanci potáhnou někam dozadele, kde to funguje poněkud jináč.
NShawt - Profil | Pá 17.10.2014 20:30:28
unudle >> tak ja ti nevim, bohaty moc nejsem, ale chudy myslim taky ne, leda by jsi vedel vice, jak ja :)
NMrknato - Profil | Pá 17.10.2014 20:29:26
fotojakes >> Já ve čtyřech sejmu tak maximálně "štěně".....
Nrover - Profil | Pá 17.10.2014 20:27:46
fotojakes >> Moc lidí, na jedno hádě ! :-)
N1Mara - Profil | Pá 17.10.2014 20:23:37
fotojakes >> Já mám na něj svůj názor, jen jsem ti sem hodil ten příběh Jakubovi anakondy :-)
Nnofish - Profil | Pá 17.10.2014 20:20:29
fotojakes >> víš, já nerad lidi co vydělvají za cenu lhaní. Vím, že to dneska není in, že díky tomu budu mít vždycky hovno, ale nemám to prostě rád.
Ale to je věc každého z nás, kde je ta "hrana" co ještě zkousne a co už je moc...
Nunudle - Profil | Pá 17.10.2014 20:20:02
Shawt >> Chudáku z Londýna:-(((
NKozič origin - Profil | Pá 17.10.2014 20:19:23
arnošt >> Když je bereš, tak si tělo zvykne a sníží produkci. Jak tě to jednou omrzí a přestaneš, tak jich máš najednou málo a nejsi pak ve své kůži. Ale to nevadí, hlavně že jsi vzorem slaboduchých, kteří tohle neřeší, protože to je nepodstatné a když se na to nikdo neptá, tak to vlastně ani nevadí.
Můžu ještě nějak narazit na podstatu problému?
Nfotojakes - Profil | Pá 17.10.2014 20:19:09
1Mara >> co je divného na tom, že ve čtyřech lidech za hodinu sejmou hada? Mě to přijde reálné?