Rusko?

Diskuse k rybářskému videu Rusko?

Autor diskuse: Rad.bull - Profil , 14.11.2012
60 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy.

NRadek Š - Profil | Čt 20.12.2012 19:46:50

Obě videa jsou pěkná prasečina.

    Nšeptal - Profil | Út 20.11.2012 15:00:36

    Jak není pod kaprem podložka, už se volá po atomové bombě a vyhalzení národa.

      Nmipa - Profil | Út 20.11.2012 14:57:09

      jsme rybáři, tak snad chápu rozhořčení některých ... ale takové "plácání" v podobě "...jak to mohou udělat bezbranému tvorovi..." atd. ... tak to nechápu !
      dotyční jsou pravděpodobně vegani, protože to není nic proti zážitkům z jatek, a to jakých koli, včetně drůbežích .... ale kotletka, bůček či stehýnko je redy a na talíři nevadí snad nikomu :-)
      a co když si zvěrstva dělají lidé navzájem a mnozí znás jdou kolem a nechává je to chladnými - přitom by stačila jen trocha emocí a rozhořčení zde použitého uplatnit přímo v akci "na živo" a předešlo by to mnoha útrapám ... jenže plácání a kasání se zde na MRKu je jednodušší a anonymní, což mnohým hrdinům zcela vyhovuje ... a reálně si špinit ruce nebudou ... ale tlouct se v prsa za kapře je přeci jiná, taková "jakoby záslužná" činnost :-))))))))))

        NVojtěch - Profil | Út 20.11.2012 14:52:26

        Sven >> OK

          NSven - Profil | Út 20.11.2012 14:43:09

          Tavris29 >> bať bať, pravdu máš.....
          Zato germánům polezeme do p.... nonstop, přestože si ji námi celé dějiny vytírají.

          Já bych těm zde rozhořčeným, doporučil navštívit kterýkoli, tuzemský, produkční výlov. Divili by se i ušima, co svede za psi kusy s rybami i takový, obyčejný, český rybář.
          Konkrétně zaměstnanci rybářství Doksy nebo Chlumec n.C.... a není třeba mít iluze, že nějak liší od kolegů z jiných firem....

            Nflekos - Profil | Út 20.11.2012 14:31:56

            Tavris29 >> Byl jsem tam jen parkrat, silne to pripomina Albanii- myslim ta řeč.

              NTavris29 - Profil | Út 20.11.2012 14:23:38

              Sven >> To jsem tady taky psal,že to rusové nejsou. Ale co,rusy "nemáme" rádi,tak to budou rusové:o)

                Nflekos - Profil | Út 20.11.2012 14:22:57

                Panove- vazeni civilzovani češi-- za mesic budete podobne takto s kapry zachazet a dusit je a přehazovat a bouchat s nima o dlažbu, budou potom ti, co se tady rozžhavuji nad videem z třetiho světa, budou po cele zemi z tech vašich kulturnich jatek ,točit videa a davat je svetu k zhlednuti ??

                  NSven - Profil | Út 20.11.2012 14:14:12

                  Vojtěch >> Tohle video je úplně k prdu a o ničem nevypovídá. ,
                  Natož o čemkoli z východu. Stačí si poslechnout několik slov v závěru videa a každý kdo umí alespoň minimálně rusky pozná, že to ruština není ani náhodou....
                  Tak aby tvé rozhořčení bylo vyvážené, tak tentokrát echt USA.
                  http://www.youtube.com/watch?v=yslbUBaBOug

                    NTavris29 - Profil | Út 20.11.2012 13:46:26

                    MISO* >> Člověk je hovado. Kam se hrabeme na zvířata

                      NMISO* - Profil | Út 20.11.2012 13:40:53

                      takychto ludi sa vsade najde dost, bez ohladu na to z akej su krajiny. Chodte sa pozriet na ktorykolvek bitunok, velkochov hydiny a pod. Najdete tam rovnake bestie. Vcera som v spravach videl, ze polski obchodnici vozia do ciganskych osad kone, cigani ich tam sekerami a lopatami ubiju a porcuju na maso...

                        NRenda 1 - Profil | Út 20.11.2012 13:32:41

                        Mongoloidní svoloč (dobytek) z východu. Jinak to nelze nazvat......

                          NFigos - Profil | Ne 18.11.2012 18:46:43

                          Takové hovada bych chtěl do ruky,jsou to zjebové a nic víc.....

                            NUnkas - Profil | Ne 18.11.2012 18:35:58

                            Komunismus?

                              NTavris29 - Profil | Pá 16.11.2012 13:12:04

                              Rybatorstr >> Asi tak :o)

                                NRybatorstr - Profil | Pá 16.11.2012 13:09:53

                                Tavris29 >> A taky dál(r)ky pane :-))

                                  NTavris29 - Profil | Pá 16.11.2012 13:06:18

                                  Rybatorstr >> Ví,ale rákosky maj prachy....

                                    NRybatorstr - Profil | Pá 16.11.2012 12:58:45

                                    Tavris29 >> Ono já si myslím, že i ČOIka a SZPI o tom ví, ale proč tam nejdou udělat šťáru ???

                                      NTavris29 - Profil | Pá 16.11.2012 11:14:07

                                      Rybatorstr >> A to ani nemusíme chodit daleko. Byl sem se podívat do Sapy(takové "městečko" rákosníků v Praze). Zrovna jim tam přivezl nějakej borec kapry. Rákos otevřel obrovskej mrazák,naházel tam živé kapry a zabouchl víko. Živé kraby prodávali bez vody na slunci atd. Děs,běs. A nikoho to netrápilo a to se tam procházela i policejní hlídka.

                                        NRybatorstr - Profil | Pá 16.11.2012 11:10:45

                                        Tavris29 >> Holt asi jiný kraj, jiný.......

                                          NTavris29 - Profil | Pá 16.11.2012 11:08:58

                                          Rybatorstr >> Souhlas. Bohužel, toto je nic proti tomu,co dělaj asiati :o(

                                            NRybatorstr - Profil | Pá 16.11.2012 11:02:02

                                            Jisté je, že takové věci se dějí. Nesouhlasím s tím, ale dějí se. Pokud se ryba usmrtí - k následné konzumace, proč ne. Ale jde to udělat i jinak...... Tohle je jak ,, zábava ,, primitivů....

                                              NParanoidní Schizofre - Profil | Pá 16.11.2012 10:56:16

                                              tolik povyku pro pár smradlavejch kaprů z dalekého východu, kde se z toho místní lovci evidentně tolik neposíraj........
                                              mrtvej kapr - dobrej kapr.....je to pořád jenom konzumní, snadno nahraditelná, tržní ryba, která má na můj vkus až příliš mnoho životního prostoru, narozdíl od ostatních, pomalu vzácných druhů.....
                                              nakonec, kdybych tam byl , taky bych si pro pár šáhnul, radši než bych je tam nechat chcípat jen tak bez užitku....
                                              ps: upozorňovat na týrání zvířat z pozice sportovního rybáře - to je síla

                                                NTavris29 - Profil | Pá 16.11.2012 10:07:19

                                                Vojtěch >> Koho, je? Kavkazany?

                                                  Naleš vavřina - Profil | Pá 16.11.2012 8:02:02

                                                  K zamyšlení spíše je, co u zde diskutujících vzbudilo takové emoce. Osobně odsuzuji tento způsob chování k rybám, v rámci lovu lze rybu usmrtit i rychle a kultivovaně - to je věc individuálního přístupu. Z globálního pohledu je zde prezentované chování rybám zcela běžná věc, podobným způsobem lidé zachází s rybama na celé zeměkouli - např. moderní mořský rybolov (komerční i zájmový - viz. současné rybářské výlety do Norska na fjordy). Ale i tradiční způsoby rybolovu, s tradicí mnoha set let, jsou založeny na stejném modelu chování k rybám - např. síťové lovy tuňáků ve středomoří. Takže až budete při rozhořčeného sledování videa v puse žmoulat bagetu s tuňákovou pomazánkou tak vězte, že i vy se sprostředkovaně podílíte na podobném zacházení s rybama.

                                                    NVojtěch - Profil | Pá 16.11.2012 7:32:21

                                                    Tavris29 >> jak jsem je poznal, tak z 90% určitě ano, ale to není
                                                    předmětem diskuze, jde o ryby.

                                                      NPoušťák - Profil | Čt 15.11.2012 18:34:44

                                                      Chosé 2 >> oo))))))))

                                                        NChosé 2 - Profil | Čt 15.11.2012 18:33:29

                                                        Poušťák >> Tak a teď už má rozmlácenou klávesnici.

                                                          NPoušťák - Profil | Čt 15.11.2012 18:31:35

                                                          Martík >> třeba to tak ani nemyslel a mlátila s ním emoce...o)))

                                                            NJovánek - Profil | Čt 15.11.2012 18:31:28

                                                            Martík >> Neblbni, lidí, špatnejch lidí je jak sraček. Týrání je ale k hovnu. Ať už psychycké, nebo fyizické. V tom máš pravdu. Já říkám, takový lidi rovnou vodetřelit.

                                                              NMartík - Profil | Čt 15.11.2012 18:29:53

                                                              Poušťák >> Mě určité řeči dráždí. Jinak s tebou souhlasím s tím týráním zvířat a vztahu k lidem, a taktéž s tebou souhlasím v tom že v Rusku je "vše trošku jinak". Ale určitý typ komentářů, jako tady zde přítomný kolega předvedl, mě určitým způsobem dráždí.

                                                                Nšeptal - Profil | Čt 15.11.2012 18:26:20

                                                                Není to žádný výkvět estetiky, ale žádný drámo, pro který bych si dával nohu za krk nebo volal po násilí, to tam nevidím. Jediný, co se mi tam ekluje je to provlékání toho drátu skřelema.

                                                                  NPoušťák - Profil | Čt 15.11.2012 18:26:13

                                                                  Martík >> podle mě má pravdu,protože člověk,který je schopný týrat jakékoli zvíře,je debil a nemůže mít úctu ani k lidskému životu.Také proto v té opěvované zemi,kde zítra znamenalo včera lidský život nic neznamená.

                                                                    NJardavec - Profil | Čt 15.11.2012 18:20:39

                                                                    Martík >> podla mna to bola skvor daka uchilna zabava, ved pokial by ich chceli spenazit alebo zjest alebo nieco podobne tak ich jednoducho zabiju rychlo a bezbolestne, lenze oni sa zabavali na tom ako ich trapia, to neznasam, zazil som sikanu, vtedy sa tiez blbci bavili na tom ze mi ublizuju, tak trochu chap moje rozhorcenie

                                                                      NTavris29 - Profil | Čt 15.11.2012 18:08:48

                                                                      Jovánek >> A nebo v tomto případě z Kavkazu....

                                                                        NMartík - Profil | Čt 15.11.2012 18:08:25

                                                                        Jardavec >> Viděl někdy někoho doopravdy trpět psychicky? nemyslím ve filmu, ale na živo. Já ano a kvůli pár kaprům bych to nikomu nepřál. Těžko soudit, jestli zmasili ty ryby jen tak pro srandu - řek bych že je pochytali, aby je pak zpenežili.

                                                                          NJardavec - Profil | Čt 15.11.2012 18:08:16

                                                                          Jovánek >> no mne by to pomohlo :D

                                                                            NFanax - Profil | Čt 15.11.2012 18:07:50

                                                                            Jovánek >> Tak to se omlouvám,ale víš jak jsem to myslel.Ať se daří.

                                                                              NJovánek - Profil | Čt 15.11.2012 18:05:42

                                                                              Jardavec >> magory nepřevychováš. Ať už jsou z ruska, nebo z ameriky.

                                                                                NJovánek - Profil | Čt 15.11.2012 18:03:28

                                                                                Fanax >> Právě jsi ten dobytek urazil.

                                                                                  NJovánek - Profil | Čt 15.11.2012 18:02:35

                                                                                  Martík >> jo

                                                                                    NJardavec - Profil | Čt 15.11.2012 17:59:10

                                                                                    Martík >> ale mne nejde o to aby niekto trpel fizicky...ale psichycky, strach z bolesti atd. inak som normalny :D...len ma to dost sokovalo bezpriciny ubliizovat bezbrannim stvoreniam

                                                                                      NMartík - Profil | Čt 15.11.2012 17:55:05

                                                                                      Jardavec >> člověče, proč je v Tobě tolik krutosti? To že někdo zmasí ryby takovým způsobem je zavrženíhodné a tu i v příkrém rozporu s RŘ, ale proč to násilí oplácet násilím na člověku a to ještě takového kalibru?? Já vůbec nechci hrát na city, ale myslíš že život pár kaprů má cenu aby se kvůli tomu utopil v bolestech mladý člověk??

                                                                                        NTavris29 - Profil | Čt 15.11.2012 17:37:22

                                                                                        Vojtěch >> Proč mluvíš o chlastu? Neřekl bych, že by tam byl někdo nalitej

                                                                                          NJardavec - Profil | Čt 15.11.2012 17:13:29

                                                                                          dotyčných by som tiez hodil do vody a kopal ich kanadami do bezvedomia....mozno by ich to prevychovalo

                                                                                            NVojtěch - Profil | Čt 15.11.2012 16:38:01

                                                                                            tohle video sem patří, alespoň se vidí co chlast a IQ tykve dělé z lidí na vých...Podobný masakr
                                                                                            jsem viděl s delfíny, nu na to není co říci!!!

                                                                                              Nbizonn - Profil | Čt 15.11.2012 15:07:52

                                                                                              tak takove video fakt sem nepatri ....!!!!

                                                                                                NFanax - Profil | Čt 15.11.2012 7:41:43

                                                                                                Hrozná podívaná,lidi jsou dobytek.

                                                                                                  Narnošt - Profil | Čt 15.11.2012 7:21:33

                                                                                                  Hm... A my tady řešíme,jestli protihrot ano či ne,nebo jestli chytat 5 minut přes čáru už je na kriminál.V kontextu s tímhle... o((

                                                                                                    Npepsík - Profil | Čt 15.11.2012 2:00:59

                                                                                                    to to video bych odtud vyškrt, nemělo by tu být, takový velcí kapři přišli nazmar kvůli lidskému hladu. Ještě že ryby nejím!!!

                                                                                                      NZbyňa88 - Profil | St 14.11.2012 23:51:34

                                                                                                      Hnus.udělat jim to samý těm dotyčným

                                                                                                        NLeďáček - Profil | St 14.11.2012 19:40:18

                                                                                                        Až se mi z toho udělalo špatně !!! To rozhodně nejsou normální lidi ! FUJ !!!

                                                                                                          NWoohooo - Profil | St 14.11.2012 16:52:35

                                                                                                          A vsichni zoufalci si tu ted budu tlouct slamu :D

                                                                                                            Ntarget 40 - Profil | St 14.11.2012 16:34:58

                                                                                                            vodka dělá z lidí prasata ....

                                                                                                              NChosé 2 - Profil | St 14.11.2012 16:32:31

                                                                                                              Pro Rusy..? V překladu do češtiny to je možná národní rybaření, ze kterého dělají dle svého IQ zábavu. Pro průměrného evropského rybáře to je už hodně přes čáru a mělo by se to označit hvězdičkou s vysíláním po půlnoci .

                                                                                                                NTavris29 - Profil | St 14.11.2012 16:32:04

                                                                                                                Nevím kterej blb napsal,že je to Rusko....Ale Rusko to opravdu neni.

                                                                                                                  Nflekos - Profil | St 14.11.2012 16:24:19

                                                                                                                  VL.K. >> JO ,po zhlednuti se všichni ožerou jak rusi..

                                                                                                                    Nročica - Profil | St 14.11.2012 16:14:33

                                                                                                                    chudáci ryby víc ktomu nemám.... to bych musel být sprostej a to opravdu nechci . :)

                                                                                                                      NZajda - Profil | St 14.11.2012 16:12:41

                                                                                                                      Na severní Moravě to bude od pátku hodně podobné...Akorát se nebudou chytat ryby do rukou a takové velikosti už vůbec ne..:-)

                                                                                                                        NVL.K. - Profil | St 14.11.2012 15:53:50

                                                                                                                        Ajaj....jsem zvědav na ten masakr tady :-)))