Vysvlékl pytláka donaha. Ten šel na policii všechno udat

Autor diskuse: heras77 - Profil , 13.7.2012

Jak měli rybáři postupovat?

A) Přivolat na místo Policii ČR44%

B) Zlámat mu ruce14%

C) Zlámat mu nohy2%

D) Zlámat mu pruty6%

E) Zavola na místo Chucka Norrise20%

F) Sednout vedle něj a taky chytat14%

Od 14.7.2012 hlasovalo 108 čtenářů.

Mates PB - Profil | So 14.7.2012 15:41:36

Tohle mi připomělo jak ten dealer v Jihlavě prodával trávu, zakazníci mu jí sebrali a odjeli bez zaplacení no ten idiot to šel nahlásit policii :-))

Ravachol - Profil | So 14.7.2012 15:15:23

Jestli to byl drive standartni postup, je mi jasny puvod slova: takze pytlák je od slova pytel či pytlík?

heras77 - Profil | So 14.7.2012 14:44:47

Přidal jsem anketu

Delwin - Profil | So 14.7.2012 11:28:23

heras77 >> ale ono to máš těžko.taky záleží na mentalitě rybářů v okolí.já vím o vodě kde se chytá 100 metrů od hráze,a pytlák chodil v noci se 4 prutama na candáty přímo pod hráz.rybáři na něj přišly a vypustily mu kola u auta,podruhé mu je píchly,potom se domluvily a vlítly tam na něj a on je uplatil a chytal dál.dnes to funguje tak že tam chodí prý pořád,pro sebe si bere 2 candáty a zbytkem podaruje rybáře kteří o něm ví.údajně o něm ví i místní porybný,ale je to parták rybářů kteří se nechávají pytlákem uplácet,takže on se z nějakého divného důvodu večer k hrázi nepřiblíží.beztak tam jde nějaká ryba i pro něj,ale to nevím.jisté je to že se tam pytlačí,všichni o tom ví,a všichni jsou spokojení.vždyt z toho mají přece prospěch.a asi by byly smutní když by pytlák už nechodil a neměl by je kdo obdarovávat candátama kteří berou údajně jen pod tou hrází.

heras77 - Profil | So 14.7.2012 11:26:38

poslední info co jsem sehnal, jednalo se o bezďáka a byl na chovným rybníku

heras77 - Profil | So 14.7.2012 11:26:02

Delwin >> s tím trestným činem a přestupkem je to jasný, ale já jsem reagoval na tvůj argument že pytláctví je přestupek, s tím zadržením s tebou úplně nesouhlasím, ale určitě je nejlepší zavolat policii a nechat to na nich, hlavně jestli chytá a dále v tom pokračuje tak bych do ničeho sám nelez

Chosé 2 - Profil | So 14.7.2012 11:22:07

Unca >> Souhlas. Dnes už dost lidí drží legálně zbraň a pionýrské doby, kdy se pouze fackovalo jsou nenávratně pryč. Nyní se už kdejakej blbec ohání právníky.

Delwin - Profil | So 14.7.2012 11:19:22

heras77 >> no tak pochybuji že by měl nachytáno ryby za 5000,- a ono to není zasejen otom že pak řekneš sem si myslel že je tam má.nejde na někoho skočit,vykloubit mu rameno,volat policii,a říct myslel jsem že je to ten vrah.ona ta hranice mezi oprávněným zásahem a porušením zákona je tenká.a ten kdo se do toho pouští bruslí fakt na tenkém ledě.myslím že volat policii v tomto případě je lepší

Delwin - Profil | So 14.7.2012 11:15:28

heras77 >> realita je taková že pokud pytláka chytíš,zadržíš,voláš benga,tak poldi to neřeší,pytlák taky ne a zaplatí pokutu.ale v případě že by na tebe dal žalobu za omezování osobní svobody,popřípadě porušování lidských práv a svobod,vyhrál by to.rozdíl je ten že on při pytlačení páchá přestupek,a ty při jeho zadržování pácháš trestný čin.je to v prdeli,ale je to tak.navíc uvědom si jak chceš zadržet pytláka bez použití násilí,když on se rozhodne v klidu z místa odejít?prostě zadržet někoho v souladu se zákonem pokud nejsi policajt fakt nejde.lepší by bylo nechat ho dále chytat,a přivolat policii.

heras77 - Profil | So 14.7.2012 11:12:43

Delwin >> ne nemusí to být jen přestupek

Unca - Profil | So 14.7.2012 11:12:26

Osobně si myslím, že takovy chování u vody může být i dost nebezpečné. Ono je fajn si vyléčit komplexy na pytlákovy, ale nikdy nevím na koho u vody můžu narazit. Aby pytlák nezašel domů se oblíknout a pak se nevrátil s deseti kámošema nebo mačetou. :-) To už tu taky bylo. Zprávy sou toho denně plny. :-)

Delwin - Profil | So 14.7.2012 11:10:53

heras77 >> ano,je to přestupek,a na základě podezření z přestupku ti zákon neumožnuje nikoho zadržovat.

heras77 - Profil | So 14.7.2012 11:08:01

Delwin >> no tak přečin

Delwin - Profil | So 14.7.2012 11:06:11

heras77 >> pytláctví není trestný čin

Delwin - Profil | So 14.7.2012 11:05:39

kubah >> moje reakce byla na to že velitel stráže chytá pstruhy na rybím přechodě a budou na něj krátké asi jakékoliv právní páky.tudíž jsem toto navrhnul jako alternativní řešení.nicméně,souhlasím s tím že pokud je chycen běžný pytlák,má se volat policie,a oni mu napaří mastnou pokutu.známý dostal 200 kč

heras77 - Profil | So 14.7.2012 11:05:34

Delwin >> může zadržet osobu PODEZŘELOU z tretsnýho činu

Unca - Profil | So 14.7.2012 11:04:49

Dejv >> Takhle to dopadá, když někdo "bere zákon do vlastních rukou". :-)

Delwin - Profil | So 14.7.2012 11:03:37

pajagogo >> zadržet můžeš osobu podezřelou ze spáchání trestného činu,nikoli z přestupku.až uvidíš že jde někdo na červenou,zkus ho zadržet.jistě se začne bránit.jakmile ho jen chytneš za rukáv dá se to hodnotit jako útok na jeho osobu a on se začne bránit.nakonec z toho vznikne rvačka jako prase kde bude určitě újma na zdraví.pochybuji že ti pomůže to že jsi chtěl zastavit pachatele přestupku.pokud se nejedná o trestný čin nemáš právo nikoho omezit na svobodě.

Kreja - Profil | So 14.7.2012 10:40:43

holt příliš demokracie někdy škodí

malamut - Profil | So 14.7.2012 10:35:32

LosPafkos >> by byl parádní nahej Nikl na šoulačce :-))))))))))