Omračovací loď vyplula na Bolevák: Ryby loví proudem!

Autor diskuse: jariss - Profil , 4.5.2012

bart.bm - Profil | Ne 6.5.2012 9:01:54

hmm a proč to nepustí do řeky když ji vyrabovali kormoráni v centru??zas tak daleko to z Boleváku není..... ale to už je ta česká logika teda pardón spíš není a jak píše brambůrek.9 od kdy je bílá ryba.... no joooo ono něčím se to odůvodnit musí a tohle je nejednoduší a lidi rádi čtou že je to pro jejich dobro a zdraví

brambůrek.9 - Profil | Ne 6.5.2012 8:12:46

Bílá ryba je jednnou z příčin vzniku sínice? Není to spíš vlivem co se do vody dostává například z čistíren odpadních vod z pracích prostředků, opalovacích krémů, z polí a jiných podobných faktorů?

foxkiller - Profil | So 5.5.2012 23:01:05

hmmm...pochutnají v Zoo ... nechapu proč to nedali někam na řeku když je tak vyplenili černý bazmekti

Mrknato - Profil | So 5.5.2012 22:56:01

Zdendahat >> Wostrý a moderní nic neředěj..... de jim vo pocit ze zdolávačky, a pak to vostatní. Potřebujou víc, vetších a to nejde ředit.

Zdendahat - Profil | So 5.5.2012 22:51:51

Mrknato >> Ty jo co bereš? měl by sis to kapku ředit :-))))

Mrknato - Profil | So 5.5.2012 22:33:17

Zdendahat >> Jasně, je to nesmysl...... Mě odhalit tak v roce 85, tak ještě dnes sedím a možná s Karlem Krylem..... kdyby ho nevotrávili, jako Honzu Masaryka, kdyby měl křídla.

Zdendahat - Profil | So 5.5.2012 22:18:08

Mrknato >> Zajímalo by mě, proč lidi pořád řeší bivaky, a babetáře, a tak. Kdo je teda ten supr opravdu vzorovej rybář? :-) jak se to pozná?

Mrknato - Profil | So 5.5.2012 22:02:30

Zdendahat >> Já si myslím, že když budeme stále ustupovat "členské základně", tak jednou prostě ta šaráda s kapři na předložce, musí skončit, nebo vyloučíme jiné ryby a rybáře ze svazošarády...... abychom tu předložku mohli vytesat do žuly a každého 1. máje se jí klanět....... ale to jsme již někde jinde.

Zdendahat - Profil | So 5.5.2012 21:49:05

Mrknato >> Tak já se nepo...ám, jen jsem napsal co si o tom myslim :-)

AntonM - Profil | So 5.5.2012 21:44:06

Mrknato -

To jsi trefil naprosto přesně.

Mrknato - Profil | So 5.5.2012 21:35:02

AntonM >> A co je podle tebe běžný revír? Louže obležená biwaky, babetáři když vysadí? Omračovací lodě by měly vyplouvat častěji.....

Mrknato - Profil | So 5.5.2012 21:25:53

Zdendahat >> Nesmíš se hned ze všeho pos..t.-
Lovit ryby lze i na vodárenských nádržích, ale musí to být ryby, ne vodní prasata. A též rybáři musí být rybáři a ne hovada, bezdomovci na týdenních výpravách s oleji, můčkami, kyselinami a esencemi.

Zdendahat - Profil | So 5.5.2012 21:13:00

AntonM >> No tak to jo, já sem nevěděl že to jě, nebo bylo koupaliště :-) Ale běžně se to stává i na přehradách a rybnících,

AntonM - Profil | So 5.5.2012 20:56:34

Zdendahat -

Chápu to na běžném revíru. To s tebou souhlasím.

Ovšem tento rybník je o něčem jiném. (viz. moje reakce pro nofish )

AntonM - Profil | So 5.5.2012 20:54:39

nofish -

Slušnost a ohledy v ČR neplatí.

To máš naprostou pravdu. O tom žádná.

Ovšem v tomto případě se jedná v první řadě o městské koupaliště a pouze doplňkově se tam prodávalo povolení k rybolovu ( již se několik let neprodává).

A právě proto že si rybáři dělali právo na vše kolem to město zatrhlo.

A dobře jim tak.

Nehledě na ty hromady odpadků.

Zdendahat - Profil | So 5.5.2012 20:52:33

AntonM >> No mluvim o tom, co se stalo třeba kolegovi, když chytal ryby na jedný přehradě,. Promiň ale když nějakej koupáč vidí že někde chytám, a plave ti jakoby naschvál přez vlasce, přesto že mu na to čvachtání zbejvá půl přehrady vedle mě. Tak to se nezlob, ale to neni normální, je to klidná povaha, kdybych tam byl s nim, tak už bych je sestřelil boiliesem :-))))

AntonM - Profil | So 5.5.2012 20:48:03

Zdendahat -

Jasně.

Tím že koupíš povolenku a zaplatíš známku ti vzniká nárok na privilegia na všech vodách.

Čest práci soudruhu !!

Jdu se poblejt.

nofish - Profil | So 5.5.2012 19:40:23

AntonM >> neber to ve zlém, ale třeba já jsem člověk co nemá náladu se na rybách dohadovat. Jenže když sedí na břehu po pěti metrech pět rybářů a mezi ně se nas*re někdo koupat tak je idiot. A vídávám to často.
Na slušnost a ohledy se v tomhle státě už dávno nehledí, je to tedy vidět i u vody a je jedno jestli rybáři ke koupajícím, nebo opačně.

Zdendahat - Profil | So 5.5.2012 19:28:36

AntonM >> Tak pokud jde o aroganci vůči koupáčům, tak je to možná tím že rybáři zato že jsou u vody platí, a koupáči né :-)
A když jsou povodně tak to koupáči taky myslim nekupujou spešl známky jako rybolovci že?

nofish - Profil | So 5.5.2012 19:21:26

Tomáš - Tom >> Taky ryby ve tření jsem nikdy agregátem nelovil. Netvrdím, že to není pravda, možné to je.
Mimo dobu tření bych tam nakrmil, vzal dvoustovku (prubní) plot, brigádníky a ono by to šlo :-)
Ale máš pravdu, dravci by pomohli. Jenže dravci a svaz...... když je vysadí papírově tak to moc nepomůže (nevěřím datům o množstvích vysazených dravců, mám k tomu jisté důvody). MImochodem samozřejmě že je to známá praxe z vodárenských nádrží, držet si tam dravce a ryby jako kapra a bílou rybu "likvidovat".

Tomáš - Tom - Profil | So 5.5.2012 18:01:20

nofish >> S tím kormoránem to byla trochu nadsázka bo už mě se..,ale ta úmrtnost je tam fakt velká,ryby jsou ve tření citlivé na jakékoli zacházení a plesniví.Mimo období tření je zase problém takové množství nachytat.Jak jsem psal níže,nejlepší způsob jak snížit množství bílé ryby je intenzivní vysazování dravců.

Anýzový dědek - Profil | So 5.5.2012 16:07:21

AntonM >> ono i když z Boleváku udělají koupaliště, tak ten bordel tam bude stejně..o))

AntonM - Profil | So 5.5.2012 16:01:46

Anýzový dědek - Jak pravíš. Je to v lidech.

Anýzový dědek - Profil | So 5.5.2012 15:53:07

AntonM >> Vše je v lidech..o))

AntonM - Profil | So 5.5.2012 15:31:25

Anýzový dědek - Dělají z boleváku slušné koupaliště. A mohu říct že mu to sluší více než ty hromady odpadků po českém rybáři. Nehledě na arogantní chování většiny rybářů vůči koupajícím. Dle mého názoru je to tak správné.

nofish - Profil | So 5.5.2012 13:32:56

Tomáš - Tom >> hoj.
S tou úmrtností to bude možná pravda, možná ne. Ale vzhledem k fotce ryb jsem si udělal jistý obrázek. Když budu na výlovu sbírat karasy pro divočáky "na sucho" tak mě zelení sežerou. Výzkumák to podle fotky dělat může.
A proč to dát do řek a krmit kormorána? Na to je jednoduchá věc. Protože jsou to ryby, rybáři by se k nim měli jakýmsi způsobem chovat a taky protože přístup "kormorán to stejně sežere tak tam nemá symsl nic dávat" nic neřeší a i kdyby tam ty ryby plavaly do podzima, i při 50% úmrtnosti (vše se dá řešit), je to pořád snaha něco udělat. Hledat způsoby, ne důvody....
Edit- mimochodem, odlovovat ty ryby mohli zkusit i kdykoli jindy, i když teď je to asi snazší, jsou i jiné způsoby jak to úspěšně udělat.

Anýzový dědek - Profil | So 5.5.2012 13:22:13

Jiří Š. >> No klasika...o))

Jiří Š. - Profil | So 5.5.2012 12:49:55

Anýzový dědek >> jestli o tom budou rozhodovat lide co o tom obvykle rozhoduji tak se s rybarskym rajem muzete rozloucit

Anýzový dědek - Profil | So 5.5.2012 12:43:25

Jiří Š. >> Rozumím, jenže u Boleváku je trochu jiná situace. Býval to rybářský ráj- ted nevím co z toho chtějí udělat..o))

Jiří Š. - Profil | So 5.5.2012 12:18:25

Anýzový dědek >> u nás už se tomu tak stalo, z pěkného rybníka na který jsem rád chodil je dneska beton...(hráz je bez stromů, jsou tam jen kameny a beton, ryby tam jsou ale jenom kapř do 40cm... dříve tu bylo všechno) hráz je děravá, přepad je hned u přítoku takže na druhé návětrné straně je veškerý bordel kde to krásně hnije a voda se nevyměňuje, není kam se schovat před větrem, nasazené štiky a několik kapřích matek z místního vypuštěného chovňáku bylo za měsíc v čoudu.... tohle je Varnsdorfský spolek(není schopný zajistit nějaké hájení), taky jsem utekl do Čimelic.... a ještě si dají ceduli že na to šlo 18 miliónů z evropské unie

Tomáš - Tom - Profil | So 5.5.2012 11:56:46

hering >> Proč to dát do řek a krmit kormorána,ale hlavní problém je že 80 % takto ulovených ryb v době tření do 14 dnů uhyne.

Kreja - Profil | So 5.5.2012 11:33:10

a nám by se ty ryby tak přidali do přehrady když naše nechá občas povodí vyšplouchnout přes přepad.Je mi jasné že by to bylo neproveditelné to byl jen takový povzdech J.

hering - Profil | Pá 4.5.2012 23:05:37

AntonM >> OK. Teď když už vím jak se věci mají,mění se tím pádem i ten můj pohled na zkrmení v ZOO. Předpokládal jsem,chybně,že je to voda ČRS.