Vyjádřete nesouhlas se stavbou jezu na Děčínsku

Autor diskuse: mannice - Profil , 14.3.2012

arnošt - Profil | Pá 16.3.2012 23:35:13

malinko >> Copak voda a lodě,ty jsou v pohodě.Ale bez jezu by se pár jedinců prostě nedostalo k lizu.A v tom bude asi jádro pudla...

malinko - Profil | Pá 16.3.2012 8:20:18

Porad mi nejak nedochazi, jak to, ze pred par lety mohli lode bezproblemu prepravovat po labi mnohonasobne vic zbozi a ted to najednou bez jezu nejde.

F.T.M. - Profil | Pá 16.3.2012 7:48:47

NESTAVĚT !!!!!

Gotacek - Profil | Pá 16.3.2012 7:09:01

Kde se dá podepsat petice proti petici?

b.gun - Profil | Pá 16.3.2012 6:09:03

Paranoidní Schizofre >> Demagogický blábol, kdyby bylo po vůli "ekoopruzů", tak se po dálnici již dávno jezdí, a ve výsledku možná i levněji, než bude její výstavba nakonec stát.

Paranoidní Schizofre - Profil | Pá 16.3.2012 5:38:01

vyjádřil jsem nesouhlas ke vstupu do EU a hovnajz platný, bohužel se splavněnim labe souhlasim, neboť na tom že lodě jezděj jenom pár měsíců něco smrdí, o nějakym lososovy nemuže bejt řeč vzhledem k tomu že si nedokážu představit jak v současnosti přirozeně překonává střekovský zdymadlo, pro rybáře by to mohlo být velké plus, neboť by nám alespoň naše milované ryby nebrali kličku na hamburk ....
ekoopruzové, přírodu si strčte mezi půlky neb už starej Tesla věděl že zdroje se maj využívat tím nejefektivnějším způsobem,a víme jak dokážete uškodit celému národu svým zadarmo získaným vzděláním, viz průtahy při dostavbě D8 lovosice-řehlovice (první termín dokončeníměl být někdy v roce 03-04 a dodnes se nejezdí)

Jarda Š. - Profil | Pá 16.3.2012 1:37:36

šmudla007 >> Jenže tím už se zase snižuje efektivita, takže přepravce už radši použije vlak. Jde o to, že zbytečně roste ekologická zátěž tím, že vlaky vozí to, co by měly vozit lodě, a to, co by měly vozit vlaky, vozí kamiony. Proto jsem spíš pro ty jezy, pokud nebudou příliš megalomanské a budou mít skutečně fungující rybí přechody.

šmudla007 - Profil | Pá 16.3.2012 0:51:38

Venca888 >> je přemýšlím nahlas .. kolik peněz stojí nízkopotápivé lodičky? Jako hodně placatých vagónků s placatým dnem které jdou štosovat za sebe jako vláček za tažný remorkér(vodní lokomotiva)? Možná by stačilo se trochu zamyslet a jít na tu přepravu jinak. S metrem a půl ponoru se toho dá přepravit docela hodně.
Silnice se taky nepřestavujou dicky když nějaká automobilka vymyslí auto široký čtiři metry co zabere dva jízdní pruhy. Sebrat jim všem peníze aby měli motivaci přemýšlet nad opravdovým řešením.

arnošt - Profil | Pá 16.3.2012 0:34:28

Venca888 >> A jsme u jádra problému... Navíc když se Němci vyjádří v tom smyslu,že s nějakou dopravou po Labi počítají jen opravdu okrajově,tak už to lecos napovídá.K čemu nám pak budou nepotřebně velký vrata do nikam?

Venca888 - Profil | Pá 16.3.2012 0:30:02

arnošt >> protože za bagrování se nedá dostal tolik úplatků jako za megalomanskou stavbu v řádech miliard...

arnošt - Profil | Pá 16.3.2012 0:26:31

Venca888 >> Jo,ta řeka se tam samozřejmě bagrovala,v označené plavební dráze,nechápu,proč je problém v tom dál pokračovat...

hering - Profil | Čt 15.3.2012 20:45:33

Epeorus >> Vážený pane RNDr jednateli firmy WELL consulting,s.r.o. jděte někam a mrště si přírodu u Vás v Brně.Hlavně když natečou prachy do firmy že!!!!

Venca888 - Profil | Čt 15.3.2012 19:06:30

Epeorus >> rekl bych, ze mimo jsi ty. Ten jez ma vyresit splavnost a to tim, ze zvetsi hloubku. To je samozrejme logicky. Jenze faktem zustava to, ze ta hloubka tam kdysi byla-jen ji zanesly naplaveniny. Takze logika mi napovida, ze bude daleko levnejsi, setrnejsi a prirozenejsi ty naplaveniny v plavebni draze odtezit, nez placnost pres celou reku tuny betonu za miliardy. Protoze takhle se muze stat, ze x-let po dokonceni se ta reka zase zanese, takze se postavi dalsi jez, pak dalsi jez, dalsi jez, az zbude z Labe jenom soustava bazenku.

Doganier - Profil | Čt 15.3.2012 19:04:50

Zajda >> Daj si alespoń jedno balení syrečků a pak mudruj. Každý jez a přehrada je zásah do přírody. A když přijde velká voda, tak jsou všichni v pozoru, že se řeky vrací do původního koryta, poněvadž si tam postavili chaloupky.

Zajda - Profil | Čt 15.3.2012 18:52:50

Doganier >> Někdo je róra z Brna, která na rozdíl od zapomenuté gumy ze Slovenska o tom má aspoň šajn...

esoxboy - Profil | Čt 15.3.2012 18:37:52

mannice >> souhlasim a podepisuju

mannice - Profil | Čt 15.3.2012 18:25:18

Epeorus >> Tak kolego, nevim jestli ti mám na něco takovýho vůbec odpovídat, když tu hlásáš nesmysl za nesmyslem. Nemusim na stavbu jezu pohlížet ani jako rybář abych stejně nesouhlasil. Jsem Děčíňák což znamená, že stavba bude defakto součastí každodenního života.

Jak moc musí člověk pohlížet na takový "megalománský" projekt aby zjistil, že je zbytečný?
V dnešní době,když stát šetří v našem rozpočtu kde se dá i co se sociální stránky týče - bude investovat do něčeho co samo o sobě nebude mít řešení? Projekt který je nerentabilní → ztrátový.
Navíc představa o navýšení lodní přepravy,která je zmiňovaná je torchu z říše snů - neni co přepravovat.
Nehledě na zatížení infrastruktury na které se to samozřejmě taky podepíše. Zničené cyklostezky ,na kterých bylo také proinvestováno několik milionů korun.. Což do nákladů zahrnuto rozhodně neni že ? Takže další navýšení nákladů o kterých se nemluví.

V neposlední řadě je zničení původního vzhledu krajiny a ovlivnění vodního ekosystému v okolí..Samo vyhodnocení projektu neni vyhodnoceno jako neutrání vůči okolí,takže mluví za vše..Z rybářského pohledu se nebudu vyjadřovat.Kaprařům a sumcařum se to může zamlouvat,ale reofilistům opravdu ne..

Uvažovalo se i o možnosti financovat úpravu řeky 50 milióny ročně pro dobu 100 LET!! Za ty náklady co půjdou na jez..Tomu se říká kompromis..Za 100let ten jez stejně spláchne voda, nebo budou potřeba několika miliardový náklady na opravy.

Je vidět,že člověk kterej je na druhym konci republiky,tak mu to je u zadku..Přál bych takovou stavbu vedle baráku, on by pak člověk možná přehodnotil svůj názor .

Doganier - Profil | Čt 15.3.2012 18:12:48

Epeorus >> epeorus - 15.3.2012 18:04:47 >> rooooooooora z brna nám poradí. poněvadž těch betonárek co tam kolem krachuje. řeka patří přírodě, ale to bohužel už nikde neplatí!!!!

lobotomie (fanik) - Profil | Čt 15.3.2012 18:07:54

Epeorus >> kde funguje??? leda u nás... labe brázdí české lodě a nemci jsou proti... lol

Epeorus - Profil | Čt 15.3.2012 18:04:47

pánové, jste trochu mimo a bohužel se díváte jen na jeden z mnoha problémů. Vodní doprava je konkurencí pro silnici a žejména železnici a když na Labi funguje, je cena za přepravu zboží na polovině! to zlevňuje zboží dovážené a hlavně vyvážené. Ekologové brojící proti jezu jsou zaplacení kecalové, kteří mi nedokázali zatím na žádnou otázku odpovědět. Jsou to stejní ekologové, díky nimž se z komorána stala černá smrt našich řek a rybníků! Zpracoval jsem posouzení jezu a podepisuji se pod to, že se příroda v oblasti zlepší. Kecy o obetonovaném korytě jsou pouze díky neznalosti projektu. Přeji Petrův zdar!

Venca888 - Profil | Čt 15.3.2012 13:13:36

ale kde by si vládní úředníci přišli na korunky, kdyby se nestavělo (=neuplácelo)? Myslete trochu sociálně a nesobecky...

Jovánek - Profil | Čt 15.3.2012 8:43:29

Místo toho, aby stavby postupně zprůchodňovali nebo bourali, se budujou nové. RP nic neřeší.