Černobylská rybka

Diskuse k rybářskému videu Černobylská rybka

Autor diskuse: nej.vydra - Profil , 20.2.2012
215 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMakrelobíjec - Profil | Ne 26.2.2012 13:27:20

Strnda >> :))) nechteho bejt je nemocnej rodiče ho za mlada nutily koupat na vánoce ve vaně z kaprem a od té doby má z kaprařů trauma :)
nikdy jsem nikoho neurážel ,ale malamut to dělá neustále tak proč taky nezačít,když mu to správci trpí a nic mu za to nehrozí.

    NVenca888 - Profil | Ne 26.2.2012 13:25:37

    Strnda >> kapr nebo prase... co na tom záleží? Pokud je to maso řádně zpracovaný (sněděný) nevidim v tom jedinej rozdíl.

      NVenca888 - Profil | Ne 26.2.2012 13:24:50

      Hrdobec >> ale soudíš je dle národnosti - sám jsi to dokázal.
      Ano - světe div se, že nejvíc trestnejch činů cizinců páchaj v ČR příslušníci postsovětskejch republik, když jich u nás žije zdaleka nejvíc, navíc ještě povětšinou z těch sociálně slabších vrstev a minimálnim vzdělánim...

        NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 12:30:20

        tuzemak >> mas recht....

          Ntuzemak - Profil | Ne 26.2.2012 12:28:59

          Strnda >> já myslím,že mu už žádný prášek nepomůže....

            NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 12:26:39

            malamut zde ti zasilam link s praskama na tu tvoji hlavu...
            http://leky-na-pamet-a-hlavu.hledejceny.cz/brainway​-brahmi-cps-100/
            MRKni na to treba ti to pomuze,vetsinou to masarkam pomaha...Pak uz nebude s bezmozek...
            Nezapomen to preposlat i tem tvym kamaradum co maji stejne kecy,zdarec...

              Ntuzemak - Profil | Ne 26.2.2012 12:25:15

              a jéé,další diskuze která díky chorýmu jedinci půjde do kopru.....

                NKvapi - Profil | Ne 26.2.2012 12:17:31

                Pavle proc se s nim bavis to je trotl od narozeni

                  NPLZEN - Profil | Ne 26.2.2012 12:16:06

                  dada11...Neni mira, co by nevzal.

                    Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 12:13:00

                    Strnda >> bezmozek jsi akorát tak ty, prostě lžeš, lžeš svému okolí, a co je horší, i sám sobě. Nejhorší je, že tomu sám věříš. Takže není šance, aby jsi se vzpamatoval. No nic zařadím tě, kam patříš, budeš skutečně ve vybrané společnosti. Nemohu dopustit, aby mě takový mamlas jako jsi ty nazýval bezmozkem, to narozdíl od tebe nejsem, ty C&R masařko.

                      NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 12:06:31

                      malamut >> ja sve ulovky nezeru,vyfotim a pustim,kdyz budu chtit chytit si rybu na jidlo tak si chytim kapra do 55cm jak jsem psal,ale ja si radeji dojdu chytit pstruha granulace to je jiny masicko...C&R prosazuji to je jasny a proč???Protoze chci nadale chytat krasne zdrave ryby ktere jeste brazdi naše vody.a pokud uz ani tohle nechapeš tak jsi asi bezmozek a zajdi si k doktorovi,dneska uz na to maji i prašky...

                        Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 11:53:19

                        Strnda >> no jo, ty jsi holt C&R, co žere své úlovky, já se ani nesnažím něco pochopit....

                          NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 11:52:44

                          Venca888 >> coze? co sem pletes prasata tady sme nekde jinde,tady jde o kapra vetsich rozmeru a ne prase...

                            Nagig - Profil | Ne 26.2.2012 11:50:24

                            Hrdobec >> Ano to máš pravdu a tím je zodpovězeno vše

                              NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 11:50:00

                              malamut >> Nema to cenu se stebou o necem bavit,ryby jim ale ne takovy obri jako byly na videu.Zato ty si asi takovej masař vid,budiš ti přano.

                                Ndada11 - Profil | Ne 26.2.2012 11:40:14

                                nej.vydra - >> Móóc pěknej kapr . Hlad je sviňa a je jedno jestli je to Čech nebo Rus nebo nekdo jinej.

                                  NHrdobec - Profil | Ne 26.2.2012 11:40:10

                                  Venca888 >> Myslim že ne. Nesoudim je totiž podle národnosti ale podle jejich mentality a chování,navíc v cizí zemi (u nás) kde by se měli chovat vlastně ještě slušněji než doma. Kdykoli a kdekoli je v médiích zpráva že u nás cizí státní příslušník někoho napadl,znásilnil,přepadl nebo zabil tak vubec nemusíš zjištovat jaká národnost to asi byla bo je to předem zodpovězený a odněkud z těchto zemí jistě bude, no a to mi dává právo nemít je rád

                                    Nagig - Profil | Ne 26.2.2012 11:33:26

                                    malamut >> TAK to musela bejt lahůdka ;-) to už nemá cenu dál komentovat ;-)

                                      Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 11:28:44

                                      agig >> měl jsem ruský kasárna dost dlouho za barákem....

                                        Nagig - Profil | Ne 26.2.2012 11:27:53

                                        malamut >> Tak je potom vše v pořádku a život jde dál ;-)

                                          NVenca888 - Profil | Ne 26.2.2012 11:26:31

                                          Hrdobec >>
                                          "To já ale nedělám. Nejsem a nikdy jsem nebyl rasista a nevaděj mi ani jiný národnosti,kromě těch z bývalýho SSSR."

                                          to se kapku vylučuje, nemyslíš?! Nejsem rasista, ale nesnášim černochy... :-)

                                            NVenca888 - Profil | Ne 26.2.2012 11:25:20

                                            Strnda >> chudácí ty prasátka, co jsi během života sežral - těm už taky život nikdo nevrátí...

                                              Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 11:23:14

                                              Strnda >> cituji: "...prosazuji chyť a pusť, s tím, že taky něco sežeru".
                                              Dovolil jsem si opravit chyby.
                                              Ty jsi jeden z těch C&R, co toho mají plnou hubu a MRKokartu, ale u vody zase plnej pytel ryb, zřejmě. Proč se považuješ za C&R, když jak píšeš, ryby žereš? Stydíš se snad za to? Chceš být in a oblíbený? Nějak to nechápu.

                                                Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 11:18:58

                                                agig >> jsi mimo, já reagoval na to, že odsuzuješ národ na základě toho, že jeho příslušník sežere rybu, to je hodně divný, já Rusy nenávidím možná víc, než Vy všichni tady dohromady, ale z úplně jiných příčin.

                                                  NHrdobec - Profil | Ne 26.2.2012 11:18:19

                                                  nofish >> To máš pravdu

                                                    Nagig - Profil | Ne 26.2.2012 11:14:21

                                                    malamut >> Ahoj ty se vždy zastaneš všeho co souvisí s potravním ;-) řetězcem tudíž sežrání jaké koli ryby jak délky tak váhy je to tvůj názor měj si ho když máme tu demokracii ale já to neuznávám to je můj názor a právo na něj mám stejně jako ty prostě každej jsme jinej no ;-) ;-)

                                                      NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 11:12:18

                                                      malamut >>Strašne se mi libi jak mi tady pises nejaky hamotiny ze se modlim:D:D Na začatku jsem psal o Rusakovy,kterej zmasil 30kg kapra o nicem jinem,spousta lidi by mi dalo za pravdu ze je to skoda,pak jsem rikal ze bych radeji sezral kapra do 50-55cm a ne 1metrovy hovado,takovyhle lidi ja odsuzuju,to je pravda!!!!asi nebudu jedinej.moje sekta je rybarina ktere se venuji dost dlouho a prosazuji chyt a pust stim ze taky neco sezeru:)A co se tyce pravopisu na nej momentalne kašlu,v tuhle chvily to neni pro me dulezity!

                                                        Nagig - Profil | Ne 26.2.2012 11:04:41

                                                        nofish >> Asi vím kam směřuješ ;-) bohužel musíme to skousnout NO ;-) ;-)

                                                          Nnofish - Profil | Ne 26.2.2012 11:02:36

                                                          Hrdobec >> samozřejmě že různé rozdíly v mentalitě a přístupu k životu tu jsou. Ale tohle je na úplně jinou diskuzi.

                                                            NHrdobec - Profil | Ne 26.2.2012 11:00:36

                                                            nofish >> To já ale nedělám. Nejsem a nikdy jsem nebyl rasista a nevaděj mi ani jiný národnosti,kromě těch z bývalýho SSSR. A k tomu je důvodů víc než dost a jestli je nevidíš tak žijem v jiných světech. Samozřejmě že jsou vyjímky ale je to zhruba stejný procento jako u našich nepřizpůsobivých občanů.

                                                              Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 10:59:12

                                                              agig >> já Rusy rád nemám, ale rozhodně je nesoudím na základě zmasení kapra. Ty máš skutečně pozoruhodně nastavený žebříček hodnot. Skákni si s tím, dokud je čas.

                                                                Nnofish - Profil | Ne 26.2.2012 10:57:50

                                                                agig >> já ti to neberu. Nemůžu za to že jsi poblíž samostatného ruského státu na území ČR. Stejně tak já byh mohl nadávat zase na jinou skupinu, to se neboj.

                                                                  Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 10:56:45

                                                                  Strnda >> já nepotřebuji nic pochopit, já jsem, doufám, na vrcholu potravního řetězce a tím je to daný. Podle tvého zvrhlého myšlení je zřejmě na vrcholu potravní pyramidy kapr, je to tvůj Bůh, přinášíš mu oběti a modlíš se k němu. Dělej to klidně dál, ale nikomu to necpi, maximálně v rámci té vaší sekty, v normálním světě to málokoho zajímá. A udělej něco se svým pravopisem.

                                                                    Nagig - Profil | Ne 26.2.2012 10:55:25

                                                                    nofish >> Ahoj přijed na 14 dní k nám do K.Varů a garantuji ti že začneš mluvit jináč za to ti ručím a budeš zdílet můj názor ;-) ;-)

                                                                      NUnkas - Profil | Ne 26.2.2012 10:54:34

                                                                      Se Sovětským svazem, přišla bída na Zem. :-))

                                                                        Nnofish - Profil | Ne 26.2.2012 10:53:56

                                                                        Hrdobec >> Posuzovat lidi jen podle národnosti, vzhledu, jazyka je blbost. To bych taky některé skupiny (asi není třeba jmenovat, pár jich v tomto státě je) němel mít rád.

                                                                          NHrdobec - Profil | Ne 26.2.2012 10:50:48

                                                                          nofish >> že ho sežral mi je uplně jedno ale v jednom kolega pravdu má. Svoloč to je,samozřejmě ne kvuli tomu že žerou ryby ale proto jak se chovaj a to i všude kolem nás. Je jich tolik na každym kroku a mě z azbuky už hrabe. Nemám je vůbec rád

                                                                            Nnofish - Profil | Ne 26.2.2012 10:50:41

                                                                            agig >> jiná národnost a kultura vypovídá něco o primitivitě a o tom jestli je člověk hov*do? Podle mě o tom spíš víc vypovídá neslušné vyjadřování některých lidí na veřejných serverech a podobné chování včetně přístupu: "co nechápu, odsoudím".

                                                                            ...........Já to už fakt nechápu, kdokoli kdo se vymyká myšlení průměrného českého kapraře je pravděpodobně zavrženihodný............

                                                                              Nagig - Profil | Ne 26.2.2012 10:46:31

                                                                              nej.vydra - >> Rus je a vždy zůstane pouze Rusem tudíž primitivním hovadem ;-)

                                                                                Nnofish - Profil | Ne 26.2.2012 10:28:31

                                                                                malamut >> co austrálie? Začne krmit gulama ty jejich kapři a pořádat zájezdy z ČR. Akorát nevím jak to udělají s tím CHaP......... Osobně bych si tam klidně zachytal, to musí bým mazec, když se zadaří.
                                                                                Ty si z toho děláš srandu. Ale já tohle myšlení pozoruju už delší dobu i u svazu jako takového. Snahy vysazovat ryby které lidi chytají nejraději, radějii větší velikosti. Třeba při výlovech - ty "otravné" (malé, nevyhovujíí) ryby nechat osudu v blátě, nebo odvézt liškám do lesa atd. Prostě když na to přijde, tak lidi co jsou prý milovníci všeho živého a rybí kamarádi, pak mají nějaké měřítko na to s čím se kamarádit a co milovat..........

                                                                                edit: vidíš to. Radši sežrat víc menších......... omg.......

                                                                                  NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 10:27:02

                                                                                  malamut >> nikdo nikomu nediktuje to je jen nazor.kterej zivot tomu kaprovi nevrati..je to skoda...Ale to treba casem pochopis..

                                                                                    NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 10:24:19

                                                                                    malamut >> Abych to uvedl na spravnou miru,svoloc protoze takovahle ryba je to nejhezci co muze kazdeho rybare tesit kdyz plave ve vode v ktere lovy.co stim chytit a sezrat takovouhle rybu,to uz neni normalni,radsi sezeru vic kapru kolem cca 50cm to uz bude jina basta.
                                                                                    docela se divim ze tam jeste neco takoveho plavalo pac v rusku prej uz ve vode nic neplave a v lese nic nezije,ani bych se nedivyl kdyz tam zijou takovyhle tvorove....

                                                                                      Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 10:22:39

                                                                                      nofish >> vypadá to, že čeští kapraři a sportovci budou diktovat i ostatním národům své zvrhlé představy. Uvidíme, co na to třeba Austrálie :-))))

                                                                                        Nnofish - Profil | Ne 26.2.2012 10:18:05

                                                                                        malamut >> kdyby nebyli svoloč tak radši zabijou patnáct dvoukilových a ne jednoho třiceti. To nechápeš? Život ryby má cenu/smysl, kterou udává druh (třeba "otravní" cejni jsou prý k ničemu) a velikost/hmotnost............... Tohle je myšlení sportovců. A to nejen sportovců s prutem, ale občas i těch co jsou ve funkcích u svazu.

                                                                                          Nmalamut - Profil | Ne 26.2.2012 10:12:52

                                                                                          Strnda >> proč jsou svoloč? Protože si nehoněj ega v Kapřím světě, ale využívají úživnost a bohatství svých vod k svému prospěchu?

                                                                                            NStrnda - Profil | Ne 26.2.2012 10:07:07

                                                                                            Kapr jako hovado...podle me ke 30kg skoda ze ty rusaci apod svoloč šechno zmasi:(

                                                                                              NHalen - Profil | So 25.2.2012 13:17:43

                                                                                              Je to marný chlapi, vy to pochopit nechcete a já zas nechci číst stále dokola názory na to, že si někdo cpe potají do báglu ryby nebo hází na candáta třetí prut. Ne nadarmo se říká, nejlíp se popisují vlastní zkušenosti, co. :)

                                                                                                Nmalamut - Profil | So 25.2.2012 12:43:55

                                                                                                nofish >> no jo, ale když se na to vyfláknu, tak se to nedovědí vůbec...

                                                                                                  Nnofish - Profil | So 25.2.2012 12:38:45

                                                                                                  malamut >> až se ti podaří tohle někomu doopravdy vysvětlit, tak máš u mě medaili......... vzdej to, lidi to buďto chápou už od mala, nebo budou napořád vyprávět o spotrování (a když je nikdo nevidí tak občas cpát do báglu ryby).

                                                                                                    Nmalamut - Profil | So 25.2.2012 12:26:16

                                                                                                    Halen >> u myslivce je ten primární, podle mě zvrhlý, zisk trofeje, myslím tím "lovce", co si zaplatí kus a prostě ho střelí, ne ty chlapy, co v zimě krmí a k sedmdesátinám si můžou střelit nějakýho špičáka, aby mohli udělat kotel guláše. Kdyby šlo o přelstění, střílel by uspávací šipkou, nebo gelovou kuličkou s barvou. Jediný rozumný důvod, proč lovit, je získání kořisti, tedy masa. Lovit ryby jen pro masáž vlastního ega je také zvrhlost.

                                                                                                      NHalen - Profil | So 25.2.2012 12:03:25

                                                                                                      Jaroch >> Na rybařině je krásné to, že je vždy možnost volby, co s úlovkem. Nedělám si iluze o tom, proč tu je tohle video - primární účel byl bez pochyb vyvolat flame, na což se někteří chytli. Stojí tu základní otázka, jaký je primární účel lovce ulovit trofejní kus. Nevěřím tomu, že myslivec skolí dvanácteráka primárně proto, že má víc masa, než roční kolouch. Jsou tam podle mě úplně jiné důvody, primární motiv je u myslivce přelstít zkušený kus, sekundární získat z něj trofeje a na posledním místě je maso. To se mi zdá logické. U rybáře, který se specializuje na trofejní jedince je to obdobné - primárně snaha přelstít zkušený, velký kus, ale po přelstění a zdolání se může další vývoj událostí vydat několika cestami - 1 - jako trofej mít jen fotky a video a pustit, 2- mít jako trofej požerákové kosti, preparovanou hlavu a jako bonus maso, 3 - mít maso a zbytek vyhodit, bez vzpomínek, bez trofejí. Je jen na každém jednom člověku, jak se k tomu u ryb postaví. Zde uveřejněné video je podle všech indícií (mňami mňami) cesta číslo 3.

                                                                                                        NJaroch - Profil | So 25.2.2012 8:54:04

                                                                                                        Halen >>.
                                                                                                        Jen jestli mezi rybáři není více úchylů co se u této činnosti musí ještě natáčet anebo nechcou prostě jen někoho naštvat .
                                                                                                        Protože v myslivosti neexistuje ulov a pusť , tak činnost se zpracováním úlovku se považuje za něco naprosto normálního a tak banálního že to nestojí za natočení a zveřejnění .

                                                                                                          Nnofish - Profil | Pá 24.2.2012 11:23:43

                                                                                                          Halen >> už se o kaprech v téhle diskuzi radši bavit nechci. Neber to osobně :-) Tady většina ječí jen kvůli tomu že si někdo dovolil zabít velkého kapra. Proč bylo video vloženo už nej.vydra docela vysvětlil/a a většina lidí to prostě nepochopila.
                                                                                                          Jinak návody na to jak stáhnout zvěřinu, jak vyčinit kůži, jak se doma upravují trofeje a podobně jsem někde kdysi viděl.
                                                                                                          Jak vypadá zpracování myslivcova úlovku? Co já vím, já to umím udělat, ale nikdy mě nenapadlo si to natáčet.........

                                                                                                            NHalen - Profil | Pá 24.2.2012 11:17:16

                                                                                                            nofish >> Myslíš jako videa, kde myslivci umísťují na servery videa s úlovkem, jak ho kuchají, stahují mu kůži a popřípadě páčí z tlamy trofeje, taková videa máš na mysli? Já žádná taková zatím neviděl, ale zajímalo by mě, jak třeba vypadá "zpracování" takového úlovku myslivcem, abych viděl kůži divočáka i z druhé strany a viděl jeho střeva.

                                                                                                              Nnej.vydra - Profil | Čt 23.2.2012 19:27:13

                                                                                                              Dave≻ >> >Dave - 23.2.2012 15:11:17 >> Je to přece zajímavost. Takovouhle rybu jsem nikdy z normální vody nespatřil. Neuznávám Francouské nebo jiné placené výkrmny kde si borci renomovaných firem honí za světovým rekordem. Zaplatil jsem si stnoviště č.7 na tři týdny a záběry na sebe nenechali dlouho čekat. Jsem prostě dobrej.... Přijde mě to jako myslivec který jde střílet do drůbežárny a plácá se po ramenou jaký je výbormý lovec. Poslední dobou často čtu, že takováhle ryba na normální vodě kde se nekrmí boilím, nemůže vyrůst. Tohle neskutečný monstrum je pro mne skutečným svěťákem i když je bohužel zbaštěnej.

                                                                                                                NRadoslav - Profil | Čt 23.2.2012 19:22:28

                                                                                                                myslím že by měl někdo vytvořit diskuzi pro ty co se chtějí vyřádit a pohádat o tom jestli je lepší masařina nebo chyť a pusť! Neuznávám ani jedno ale vidím že tu je dost extrémistů, kupodivu hlavně na straně chyť a pusť :D

                                                                                                                  Ngrufa - Profil | Čt 23.2.2012 19:13:55

                                                                                                                  co myslíte,svítí ti lidé večer,když si dají takovou nukleární pecku k večeři nebo obědu:-))))

                                                                                                                    NMaTTeSeK18 - Profil | Čt 23.2.2012 19:07:19

                                                                                                                    Jaroch >> Tak mě ty ostřejší slova nevadí spíš mě vadí že takoví jedinci si myslí že jsou mistři světa když si myslí že mají pravdu ale jakmile se to otočí proti nim a začne to co píšeš ty koncert urážek a osočování a občas padne i nějaká výhružka.a to se pak normální člověk který se chce něco v dané diskusi dozvědet tak se musí prodírat takovýma kecama a to je to co třeba mě osobně vadí ale to je muj názor někdo může mít jiný.

                                                                                                                      NJaroch - Profil | Čt 23.2.2012 19:02:33

                                                                                                                      MaTTeSeK18 >> Nejde o to jak píše ale o to co píše , jak mění názory - kam vitr tam plášť .
                                                                                                                      Nenaštve mně když někdo napíše ostřejší výraz , už jsem toho v životě slyšel a použil dost :-)
                                                                                                                      Vadí , ba přímo irituje mne když někdo chválí velké A .
                                                                                                                      Ale v druhé diskusi napíše velké A stojí za starou bačkoru , velké B je to nejlepší .
                                                                                                                      Prostě mi vadí lidi co si se.ou do huby a když je u toho nachytáš tak potom začne koncert urážek a osočování .

                                                                                                                        NMaTTeSeK18 - Profil | Čt 23.2.2012 18:45:22

                                                                                                                        Jaroch >> Myslím že pro takové jedince by měli být nějaké postihy třeba zákaz psaní do diskusí nějakou dobu a třeba kdyby se to opakovalo vícekrát tak bych ho necha třeba i vyloučit ale to je asi myslím nemožné nebo se pletu?

                                                                                                                          NJaroch - Profil | Čt 23.2.2012 18:28:22


                                                                                                                          Je zvláštní jak se názory , způsob vyjadřování a prezentování se zde jednoho a téhož člověka mění v několika nezávislých diskusích kde se ale probírá totéž .
                                                                                                                          Jak se nevychované hovado mění v mentora a naopak .
                                                                                                                          Kdo čte MRK nezaujatě tak ví či alespoň tuší a kdo se pocítí dotčen zřejmě přejde do útoku .

                                                                                                                            Nnofish - Profil | Čt 23.2.2012 16:08:38

                                                                                                                            Dave≻ >> >Dave - 23.2.2012 16:04:19 >> jéé, díky. Já si to o sobě nemyslím, ale děkuju za důvěru.
                                                                                                                            NIc o nejlepších názorech a největších zkušennostech jsem nepsal, ale tak to je jedno. Na druhou stranu. Od tebe se dá čekat co uděláš. Nadávat lidem a napadat je za to že mají jiný názor je neslušné. To mě prosím učili už v mládí.
                                                                                                                            Tímto se s tebou loučím a jdeš tedy do ignorace ty, aby se předešlo dalším nedorozuměním a neshodám v názorech které ty těžko neseš a nedokážeš na ně reagovat jinak než nadávkami (a nemyslím jen tuto diskuzi).

                                                                                                                              NDave> - Profil | Čt 23.2.2012 16:04:19

                                                                                                                              nofish >> Tak teda jinak.......Asi se budu řídit tím, že blbcům se nemá odporovat.A tímto myslím, že tato konverzace končí, a ty máš ze všech tady největší zkušenosti a nejlepší názory nejvyšší kvality..........JSEŠ KING!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                                                                                                                Nnofish - Profil | Čt 23.2.2012 15:53:44

                                                                                                                                Dave≻ >> >Dave - 23.2.2012 15:47:48 >> že narozdíl od jiných nechápeš legraci je tvůj problém- viz okoun
                                                                                                                                Že se takto velká ryba nedá jíst je tvůj názor a máš na něj právo. Ale předpokládám, že jsi takovou rybu asi ještě nejedl. JInak bys nemohl rovnou napsat že je to sra(průjem).
                                                                                                                                Myslím že rukama mi takových ryb (neříkám 120cm+ a třicetikilových) prošlo relativně dost.
                                                                                                                                V případě že se ti nelíbí můj názor, můžeš si mě dát do ignorace a neuvidíš mé zápisy- skvělá funce, doporučuju.

                                                                                                                                  NDave> - Profil | Čt 23.2.2012 15:47:48

                                                                                                                                  nofish >> Nevadí my, že je to velkej kapr, a když jim ta sračka chutná, tak ať si to žerou, když nemaj na prase.Ale když si představím, že někdo tady v česku nezme takovyho kapra a stejnak ho potom vyhodí do popelnice, neboť se nedá žrát, tak to potom je na blití.A jinak se přestaň už do mě srát, ty tady plácáš akorát z mrákot, neboť ti je kapr stejnak u prdele a takovyho vidíš jen na obrázku.Hlavně, že v diskusi k videu "Jak oškrabat okouna za 10 sekund" píšeš aby to neděla, že jsou hnusní.....:)))POKRYTČE!!!

                                                                                                                                    Nfrost862 - Profil | Čt 23.2.2012 15:46:40

                                                                                                                                    nofish >> jo to máš pravdu,jinej kraj,jinej mrav...

                                                                                                                                      NMaTTeSeK18 - Profil | Čt 23.2.2012 15:44:53

                                                                                                                                      Zajímavé že vykřikujou pořád ti samí :)))

                                                                                                                                        Nnofish - Profil | Čt 23.2.2012 15:41:00

                                                                                                                                        frost862 >> že jo :-D a teď si představ, že bys takové video natočil u nás a dal to na net. To by byla zábava. Nejlépe ještě s názvem revíru a fotkou místa. Půlka by tě chtěla zabít za tu rybu a druhá půlka u vody aby se dostala na ten flek :-)

                                                                                                                                          Nfrost862 - Profil | Čt 23.2.2012 15:34:49

                                                                                                                                          Tady to teda žije,sranda to číst:-)

                                                                                                                                            Nnofish - Profil | Čt 23.2.2012 15:32:10

                                                                                                                                            Dave≻ >> >Dave - 23.2.2012 15:22:47 >> ale pro koho je to video nechutné? Pro mě třeba docela zábavné- vidět jak to někdo "pižlá" a nejde mu to.
                                                                                                                                            Proč se tu nehodí? Je mi to jasné. Velký mrtvý kapr a ty se kvůli tomu můžeš pos.... Už to přiznáš?
                                                                                                                                            Tohle video se sem podle tebe nehodí. Podle mě se sem zase nehodí video kde pan Nikl chytá kapry na splávek úplně šíleným (pro mě šíleným) a komplikovaným způsobem, přitom tam ničí chráněné vodní porosty...... To taky není moc poučné.
                                                                                                                                            Ta vhodnost je jenom subjektivní věc.

                                                                                                                                              NDave> - Profil | Čt 23.2.2012 15:22:47

                                                                                                                                              nofish >> Co tady do teho pleteš krásu, není to můj oblíbenej výrobce a ani kaprař.Mimochodem, jde my jen o to, že to video se tady nehodí.Nic pořádného a smysluplného neukazuje,nenaučí a je vlastně tudiž k hovnu a zároveň nechutny.

                                                                                                                                                Nnofish - Profil | Čt 23.2.2012 15:14:54

                                                                                                                                                Dave≻ >> >Dave - 23.2.2012 15:11:17 >> proč dávají myslivci na jejich servery fotky a videa s úlovky? Mi nepřipadá nic divného na tom, že na rybářském serveru je video s úlovkem ryby. To že na tom videu je ryba zpracovávána relativně neodborně je jedna věc, ale že to k lovu patří je věc druhá.
                                                                                                                                                A jestli se může někdo zbláznit kvůli tomu že si někdo dovolí zabít velkého kapra tak ať se nad sebou zamyslí. Jak že to vlastně je s tím lovem ryb a proč se ryby vždy lovily.

                                                                                                                                                edit: Mimochodem. I taková osobnost jako třeba L. Krása stál u linky na zpracovně a kuchal jednoho kapra za druhým, když to měl jako praxi a měl za to nějakou korunu. Takže bych se zamyslel nad tím, jak to je s tou neomezenou láskou k tomu kaprovi.......

                                                                                                                                                  NDave> - Profil | Čt 23.2.2012 15:11:17

                                                                                                                                                  nofish >> To video jako takové vůbec neřeším.Jen nechápu proč to nej vydra jsem musel dávat.

                                                                                                                                                    Nnofish - Profil | Čt 23.2.2012 15:06:47

                                                                                                                                                    Dave≻ >> >Dave - 23.2.2012 15:04:07 >> jde vidět že jestli tady někdo nedospěl/nevyspěl tak jsi to ty.
                                                                                                                                                    Ulovili velkou rybu, zpracují ji a zkonzumují. Co je na tom špatného? Co je špatného na tom že někdo loví, cílem lovu je kořist a ta slouží jako potrava? To my vysvětli prosím.

                                                                                                                                                      NDave> - Profil | Čt 23.2.2012 15:04:07

                                                                                                                                                      Nechápu proč nej vydra dal tohle video jsem na Mrk, akorát to tady zvyšuje morálku zdejších masařů.Například zdejší egohonič a masař MALAMUT tady přímo onanuje v textech a mezi svými spolumasaři se v této diskuzi cítí jako v přepravce na maso.A jinak je vidět, že civilizace v rusku ještě dostatečně nevyspěla.

                                                                                                                                                        Červené karty: burakaudi