NSteve_Mc - Profil | So 21.1.2012 11:31:05
rover >> že se kapři dovážejí to je prostě fakt (ty kamióny mi jizdí "pod okny").
Obchod s rybymi je byznys jako každý jiný. To bys byl špatný podnikalel, kdybys nevykryl poptávku, připravil by ses tak o zisk a další případné zakázky.
A když vlastní zdroje vstupních surovin již nastačí, musíš je nakupovat..
Je v pořádku, že jsi optimista, ale na druhou stranu se mi zdá, že sportovní rybáři si to produkční rybařství často idealizují.
NCZ - Profil | Pá 20.1.2012 20:24:34
rover >> Kapr, prase,kuře........domácí krmení proti nějakejm granulátůma pod je sakra rozdíl. Český kapr říčák a násada je dle mého názoru sakra rozdíl,má možná víc olova ale losos ze supermarketu to je něco(granulátovakcínová sr...a šetrná k životnímu prostředí)dík. Petrův zdar. Ps.neprojedou.
NButchi - Profil | Pá 20.1.2012 10:47:52
Fishky >>
V Německu na ně čekají s otevřenou náručí.
Až zjistí, co je mnoho z nich zač, pošlou je šmahem na Ukrajinu uklízet mech v Černobylu :-)))
NFishky - Profil | Pá 20.1.2012 10:43:14
Butchi >> to by se zase nelíbilo doktorům a zase by vyhrožovali stávkou
NButchi - Profil | Pá 20.1.2012 10:42:23
A proto je potřeba kapry zabíjet v co největším množství, abychom byli zdraví a ušetřili na výdajích ve zdravotnictví.
Nretrívr - Profil | Pá 20.1.2012 10:32:13
Myslím, že v průměru určitě nebude kapr horší než kuřecí.
NFishky - Profil | Pá 20.1.2012 9:54:48
Poušťák >> to je jen další cílené oblbování stáda ovcí, co si to nechají libit :-)
Nnofish - Profil | Pá 20.1.2012 9:44:23
Poušťák >> asi si z vás nikdo perdel nedělá. Z každého chovu a každého rybníka by se měly odebírat vzorky na rozbory. Ryby by měly být "čisté".
MĚLY (a neboj se, že ve vepřovém, kuččecím, by se tu a tam nedalo taky něco najít)
NPoušťák - Profil | Pá 20.1.2012 9:33:52
Fishky >> Přesně a nechápu jak může být kapr z rybníka s vysoce kontaminovaným bahnem zdravej.Asi si z nás dělá někdo prdel...o)))))))))))))))))))))))
NMrknato - Profil | Pá 20.1.2012 9:32:24
nofish >> On i polský kapr, který bude žít rok v český vodě přestane šišlat a dostane tu pravou českou chuť......
NFishky - Profil | Pá 20.1.2012 9:22:21
Paranoidní Schizofre >> z článku vyplynulo, že je to jen další kachna a nic víc, hned první věta: "Po čtyřech letech intenzivního vědeckého výzkumu" je kravina a dál není nutný tu snůšku blbostí číst.
NParanoidní Schizofre - Profil | Pá 20.1.2012 9:14:39
z diskuze vyplynulo, že chytat a zároveň nejíst kapra má zdravotní dopad na psychiku jak jedince, tak celých skupin...........
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 23:33:24
nofish >> Buď v klidu, optimismus u tebe mírně převládá nad skepsí, ...nechci v tomto směru hodnotit národ, ...důležité je, že máme "kvalitní" kapry, to nás zachrání :-)
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 23:19:35
rover >> nejsem optimista, ale nedávno jsem slyšel krásnou větu. Něco ve stylu "člověk musí padnout držkou na zem, aby se zvednul, rozsvítilo se mu a konečně začal myslet, pak si všeho co má zane vážit".
Zasvěcení ví jak to s těma exporto/importama je, ale na druhou stranu? Nebylo by od věci aby to věděla i veřejnost........ I když lidi zatím nezajímá původ a kvalita potravin, spíše cena. Ale jednou to přijde, jednou snad..........
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 23:14:42
nofish >> Jsi optimista, ...i já, ...to se mi líbí. Ono přemýšlet je někdy těžké, ...snad to v kontextu s budoucností zvládneme :-)
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 23:10:33
rover >> máš pravdu, bohužel........ Prý jednou bude líp, snad to vyjde :-)
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 23:06:11
nofish >> Neřeknu, jinak to sekne se "všemi", ...paradoxy se holt občas dějí, málo kdo je v dnešní době řeší :-(
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 22:55:30
rover >> jsi si určitě 100% jistý že ryby jak do revírů, tak vánoční ryba mají 100% český původ? :-D
(jestli řekneš ano tak to se mnou sekne)...........
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 22:53:08
Kluci nechte toho, ...my tu "rybu" přeci nedovážíme, ...zbytečně šíříte paniku !
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 22:45:48
Steve_Mc >> no taková jednička za 55 včetně dopravy z polska a za prodej 80-90 v Praze......... :-D ale co pražáci to sežerou a značka je na tom jihočeská tak co :-D
NSteve_Mc - Profil | Čt 19.1.2012 22:41:31
strecek >> Zrovna kapry před vánoci ve velkém vesele dovážíme. Oni to pražáci stejne nepoznaj. A když se to prodává pod hlavičkou "renomovaného" producenta, ani to nevzbudí podezření.
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 18:39:53
CZ >> Opět jsme objevili objevené, ...a zapomněli jsme, že od dědů se dá hóóódně naučit, resp. návrat do minulosti určitě není od věci.
NCZ - Profil | Čt 19.1.2012 17:08:01
rover >>Ano před rokem1948.
Npepa-č - Profil | Čt 19.1.2012 15:27:20
lado40 >> :-))))))))))))))
ty jseš dobrej. je vás tam víc takovejch pohromadě?
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 15:25:42
CZ >> Pivní tácek ...?
NMrknato - Profil | Čt 19.1.2012 15:14:08
sněžný muž >> Od mala jsem chodil s tátou pro vánoční kapři. Brávali jsme tak kapři 1.5-1,7kg. Dnes neseženeš vánočního kapra pod 2,5kg. Možná je ta pachuť a pahmota z kapři vedlejším produktem značných váhových přírůstků, jak psal nofish. Chtělo by to chovat někde ekokapři, kteří by nebyli krmený jen na váhu a přírůstek. Za ty bych i tu stovku za kilo dal....
NCZ - Profil | Čt 19.1.2012 15:06:41 - SKVĚLÝ ZÁPIS!
malamut >> Něco tady smrdí...Sory.
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 15:06:37
nofish >> njn, být aspoň v tomto směru patriot se u nás nenosí, ...je v tom právě i ta EU :-(
Nsněžný muž - Profil | Čt 19.1.2012 15:03:52
Mrknato >>e
To máš z toho , že si kupuješ přerostlé kapry . Velkokapři jsou dobří tak akorát do udírny .
Nrybomil - Profil | Čt 19.1.2012 14:57:23
Spud >> Kapř, byť ten nejkvalitnější se podle mě mooc žrát nedá, proto je rozdávám.....závazek omezit převahu týhle všudy přítomný zbožňovaný a pořád dosypávaný ploutve plním, přeci nedopustíme, aby se jich takový velký quantum dožilo tý K 65tky nebo K 70tky. To by matka příroda nemusela zvládnout, mohlo by jí z toho jebnout :§)
To je jako kdyby slivci-nemyslivci řekli, že od 12teráka hore se nebude nic mydlit...........
Oni ty ekoteroristi jednou prosadí, že nebude kapř narván v obrovských počtech v každý louži, stane se vzácnějším ... no a pak teprve začnem uctívat modly s velikým břichem......
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 14:56:48
Mrknato >> to není sádkováním. Jestli je ryba krmená pečivem, granulema založenýma na řepce, ale hlavně tím pečivem, tak je dost tučná i po půl roce v sádce....... Tohle je o tom čím byla ta ryba přikrmovaná.
edit: Nepřál bych ti kapra přikrmovaného odpadním pečivem takhle pěkně v červenci. To ja materiál :-D Ale zase nepotřebuješ tuk na smažení......
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 14:56:31
Sven >> " Ikebarův výtažek z kapra ", to už známe, fungovat by to mohlo, ...úplně plasticky vidím, jak lékárník na přání zákazníka zabíjí kapra :-)
NChose - Profil | Čt 19.1.2012 14:54:43
Pche,já bych v rámci ochrany českých rybářu celoročně hájil kapra na celé Ohři a na části Labe z duvodu toho že by se tam mohl dostat kapr z Německa a to teda nezdravého jedince.Jelikož není rozdíl mezi ČR a D kaprem ,tak zákaz braní uplně každého kapra v zájmu zdraví .
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 14:54:04
rover >> výstižně řečeno.
A k tomu bych jenom dodal. Češi jsou blbci, nedokáží si vážit věcí z vlasní produkce. Nevím proč ale je to tak. Místo aby nakupovali tuzemské výrobky tak raději zahraniční, i když je rpavda že zrovna naše ryby jsou prostě drahé (hodně drahé).
NMrknato - Profil | Čt 19.1.2012 14:52:28
nofish >> Kilo leklýho voschlýho kapra za 100,-Kč? To taky nechci žrát. Už asi třetí Vánoce jsem si na kapři nepochutnal. 2cm od hřbetu a 2cm od břicha rybí tuk a zbytek masa mazlavá beztvará haše. Schválně jsem kapři kupoval od různých chovatelů, ale asi to sádkování neprobíhá tak, jak by mělo.
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 14:49:55
nofish >> Oni to v článku i píší, že "dovozová ", mořská ryba mizí z pultů daleko rychleji, než ta "domácí ", nicméně konzumace ryb u nás je celkem nízká, ...je to o financích :-(
Hlavně že si umí hoši nahrabat ...
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 14:49:27
Sven >> a klasicky po česku, když bude psán hromadně na recepty a bude o něj zájem, tak se začne tvrdit jak jich je málo a rapidně se začnou zdražovat. Rybáři nehorázně zbohatnou a to jak se kdysi říkávalo rybářům šlechta bude platit zase, protože budou nehorázně bohatí díky těm zdravým kaprům :-)
NBadimura - Profil | Čt 19.1.2012 14:45:26
lado40 >> Musím se tomu tlemit :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
NSven - Profil | Čt 19.1.2012 14:45:23
rover >> počítám, že až se toto dozví ministr Heger, bude kapr vydáván v lékárnách na předpis... samozřejmě se spoluúčastí pacienta :-)
NJovánek - Profil | Čt 19.1.2012 14:42:52
lado40 >> Ale nejde jim o prachy do státní pokladny! To by nebzla naše země tolik let v totálním dluhu.Jim jde o to,že poskytnou prachy,ale něco za něco. Já dám 5mega státní a ty mi vrátíš 2 firemní.Firma tedy dostane 3 mega a oba jsou sťastní. To je přeci obchod.
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 14:40:59
rover >> :-) říkám furt, češi ryby žrát nechtějí a žádné reklamní propisky, reklamy v rádiu a kuchařky zdarma je k tomu nedonutí. Aź nastoupí rybožravější generace, pak to bude třeba jiné :-)
Občas mi naši pánové politici připadají, že říkají totální nesmysly. A buď jsou tak najivní, nebo vůbec netuší o čem mluví .........
Nmalamut - Profil | Čt 19.1.2012 14:40:58
mates202 >> ale ty to vážně nemáš v palici úplně v pořádku, Dan má pravdu...
NChose - Profil | Čt 19.1.2012 14:40:10
Jovánek >> Věřím,jen se podívej na tu naší žádost.Jaktože nemakáš a študuješ tu kapra?? Si jih zabil málo před vánocema?
Nmalamut - Profil | Čt 19.1.2012 14:40:01
lado40 >> co to tady proboha blábolíš? Jaká vláda a jaký chyť a pusť? Odkud jsi utekl?
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 14:38:51
Sven >> To nevadí, nebudeme je potřebovat, protože budeme zdraví až do smrti, ...samo kromě havranů, ty si hýčkáme už dnes. To bude ušetřených peněz :-)
NMrknato - Profil | Čt 19.1.2012 14:38:19
mates202 >> Ach jo, proč všichni nejsou CHaP...... to by pak bylo na světě krásně......
Nmates202 - Profil | Čt 19.1.2012 14:35:30
Badimura >> Ach jo, je mi tě líto................
Nlado40 - Profil | Čt 19.1.2012 14:35:18
Taky si nemyslím žeby vláda nebo nějaká jiná státni instituce dělala něco pro blaho českého rybáře (myšleno všeobecně), jde im pokaždý o prachy do státni pokladny. Tam začína i končí každá jejich aktivita. A nějaké chyť a pusť, nebo zdravej kapr je jim u prdele
Nrover - Profil | Čt 19.1.2012 14:35:13
nofish >> Právě proto ta poznámka "pokud to ještě vůbec jde ". Je hezké, jak naši zákonodárci myslí na naše zdraví, o peníze přeci nejde :-)))
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 14:34:42
mates202 >> ehm..... já si dovolím......... jestli tu někdo napsal něco nemístného tak jsi to byl ty. Aneb totálně off-topic příspěvek. Jaksi ono se tu mluví o konzumaci ryb, potažmo o produkční rybařině a ty sem cpeš bláboly jako CHaP.
Můžete si kluci CHaP-usťáčtí teda klidně začít i nakupovat ty ryby u firem a pouštět, pak to už ten tvůj příspěvek nesmyslný nebude. Takže šup, koupit metrák, podpřit tuzemskou firmou upřednostněním zdravější ryby od nás a pak si je pusť :-)
NBadimura - Profil | Čt 19.1.2012 14:32:30
mates202 >> Všechny co se řídí CH-P bych vyloučil ze svazu a aťsi jezdí na soukromáky chytat a pouštět ty starý zdechliny.
NSven - Profil | Čt 19.1.2012 14:30:15
Jarda Š. >> to je sice hezký ale doktoři, lékárníci, farmacie a havrani příjdou na buben :-)
Nmates202 - Profil | Čt 19.1.2012 14:28:25
Badimura >> Ach jo, proč se v každé diskusi najde někdo, kdo to vyhrotí = vulgární plácání a podobně.
NJovánek - Profil | Čt 19.1.2012 14:26:17
Chose >> A ty Pepane někomu ze statní sféry věříš? Vem si jen ten magorskej byrokratickej přístup.
NJarda Š. - Profil | Čt 19.1.2012 14:24:22
Badimura >> Jj, bude potřeba udělat pořádnou kampaň mezi kapraři, aby se naučili jíst kapříky. Není nad kapra, kterého si upečeš u vody hned po ulovení. Když budou konzumovat ty zdravé kapry, budou pak i kapraři zdravější.
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 14:22:23
Badimura >> kaprařina a CHaP je diagnóza, to nevíš? Osobně silně zvažuju že na CHaP začu brzo velice negativně reagovat, třeba alespoň jednomu dojde že mají začít používat mozek ne jen papouškovat omezené řeči pořád dokola.......
NBadimura - Profil | Čt 19.1.2012 14:20:08
mates202 >> Už vám z toho Chyť a pusť mrdá v palicích.
Nmates202 - Profil | Čt 19.1.2012 14:10:02
rover - >> Nejlepší Kapr je ten co se vrátí zpět vodě, ať je to Český, Slovenský, Maďarský či jiný.
neboli chyť a pusť.
NChose - Profil | Čt 19.1.2012 14:08:26
Jovánek >> Jak někomu nemužeš věřit? Nechápu-D
Njon007 - Profil | Čt 19.1.2012 14:04:53
kakr >> No to je zajímavé...;-)
Nmalamut - Profil | Čt 19.1.2012 14:04:38
CZ >> co to tady blábolíš o CH&P? Tohle je snad diskuse o kapřím mase tak už se prober.
Nkakr - Profil | Čt 19.1.2012 14:01:36
U kapra je to jasné, má nejzdravější maso.
Ale jak je na tom maso kaprařů , když je kapr kámoš a ne žrádlo??? Možná konzumují nezdravé duháky, či lososy a to je na pořádný vědecký výzkum:-))
Nnofish - Profil | Čt 19.1.2012 13:37:00
rover >> Zdar. Snad tomu odkazu nevěříš :-) Dalších vyhozených 60 milionů za nějakou kampaň na to, že lidi mají žrát ryby. Nebylo to tady nedávno? A vcelku neúspěšně, za víc peněz? Oni teda tvrdí, že těch 150 mega za rybu domácí pomohlo zvýšené konzumaci ryb, ale zajímalo by mě, o kolik % víc ryb naše firmy prodaly. O 10%?....... To nikoho zrovna nezachrání, i když alespoň něco.......
NJovánek - Profil | Čt 19.1.2012 13:20:48
rover >> V dnešní době a někomu věřit? Já osobně nejsem bláhový a nevěřím politiků, policajtům,zastupitelům města obcí a hlavně tý celý zasraný EU.
NCZ - Profil | Čt 19.1.2012 13:20:37
lado40 >> V každém rybníku jsou jiné biopodmínky jako na řece a u kanálu nedej bože snad platí CHaP. Já tam nechodím.
Nprdec - Profil | Čt 19.1.2012 13:16:12
Škoda že jich nejím
NJovánek - Profil | Čt 19.1.2012 13:09:31
: vydrák >> no tak je to blb.
NSpud - Profil | Čt 19.1.2012 12:16:12
rover >> Věřit... no.. každý asi věří po svém :)
N: vydrák - Profil | Čt 19.1.2012 12:14:00
Mrknato >> To máš v podstatě pravdu.Tak to ale je.
NVenca888 - Profil | Čt 19.1.2012 12:06:44
Spud >> to neni až tak věcí EU. Ta jenom kopíruje snahy členskejch zemí - ty by existovaly stejně i bez EU. Každá země chce podporovat svoje zemědělce.
NMrknato - Profil | Čt 19.1.2012 12:06:37
: vydrák >> Duhák, losos, kapr, ale i jakákoliv jiná ryba chovaná pro kšeft, může mít kvalitu hodně, hodně různou.
NSpud - Profil | Čt 19.1.2012 12:03:06
: vydrák >> No mléko a výrobky z něj je kapitola sama o sobě.. a s celým zemědělstvím to jde od 10 k 5.. díky nařízením a limitům ze slavné EU
N: vydrák - Profil | Čt 19.1.2012 11:56:19
Spud >> Přesně tak,bohužel.
To co se děje je naprosto šílený.Kvalitní český mlíko se leje do kanálu,aby se nepřekročily kvóty a další a další.Je to smutný..
Nstrecek - Profil | Čt 19.1.2012 11:55:58
: vydrák >> Zrovna u ryb bych řekl, že tato situace neplatí. Právě naopak ryby z naší republiky míří do zahraničí, především do Německa. Ale jinak s ostatními surovinami a výrobky s tebou souhlasím.