Archeologové prozkoumají bahno z táborského Jordánu

Autor diskuse: DAVISS - Profil , 10.12.2011
91 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NTichej - Profil | Út 13.12.2011 21:32:28

Dodlinka >> :-)

    NDodlinka - Profil | Út 13.12.2011 20:04:26

    tuzemak >> Tady to nějak utichlo. Co takhle nějaká diskuze na téma socky a jejich neschopnost?

      NLion97 - Profil | Ne 11.12.2011 16:03:14

      nofish >> Naše peníze nám EU vrací na kraviny :-(

        NSEC - Profil | Ne 11.12.2011 8:47:15

        Co jste vecer debatovali at si Vas Spidla sRansdorfem vemou do Bruselu.

          Nretrívr - Profil | So 10.12.2011 22:39:33

          Dodlinka >> Tak to je prima.

            NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 22:34:28

            retrívr >> Ale já jsem v klidu celou dobu. Znamenitě jsem se pobavil a jdu spát s dobrou náladou. :-)

              Nretrívr - Profil | So 10.12.2011 22:25:26

              Dodlinka >> Příště v klidu. Než reaguješ, třak sa počítěj.

                NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 22:06:51

                nofish >> Jasně že to beru z pohledu svých zájmů. Z jakých jiných. Také nejde o spoření. Tím nic nezískáš. Jde o vhodné investování. To by ti mělo ve stáří zajistit odpovídající zisk a tím i příjem.

                  Nnofish - Profil | So 10.12.2011 22:05:50

                  Tichej >> poslouchal jsem debatu o financování takovýchhle výzkumů. Prý ty data časem k něčemu budou. Polopaticky vysvětleno, se kolikkrát dělají výzkumy které nemají smysl a třeba za 30 let se přijde na to, že jejich určité procento smysl mělo a ty informace se nějak využijí. Ovšem nějak mě tohle vysvětlení neoslnilo.
                  Proč by také EU nazafinancovala ořiblblý výzkum, když půlku tohohle státu zlikvidovali a tu druhou skoupili?...........

                    Nlerak - Profil | So 10.12.2011 22:05:28

                    škoda že ti archeologové nečtou MRK. Rychle by totiž zjistili, že to jordánské bahno má kurevsky sociální pachuť !

                      NTichej - Profil | So 10.12.2011 22:00:31

                      nofish >> taková perlička : na jaře jsem makal v Praze, ne akademi věd:-)) dělali jsme nábytek do nové budovy co koupili prodělala kompletní rekonstrukci a teď se drž za
                      58 000 000kč jasně že dotováno EU. Skoumat tam budou konkurence schopnos podniků na trhu :-))))


                      Děda na to měl blbej selskej rozum :-)) a jak mu živnost skvétala než o ni v 50tých létech přišel:-(

                        Nnofish - Profil | So 10.12.2011 21:58:00

                        Dodlinka >> s tebou se raději vykecávat nebudu, protože to bereš z pohledu svých zájmů a ničeho víc. Částečně jsou ty názory pravdivé, ovšem říkají jen to "A" a ne už "B". ........... Neplatit an důchod a peníze si uspořit je sice uvěřitelná varianta ale to je tak vše v čem s tebou souhlasím.

                          Nretrívr - Profil | So 10.12.2011 21:56:56

                          Dodlinka >> Žiješ někde jinde. V klidu e prober. pak to zhodnotíme.

                            NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 21:55:06

                            nofish >> To není nutné. Stačí když se stát do důchodů přestane montovat a nechá lidi ať se o sebe postarají sami. Já například od státu žádný důchod nechci a ani na něj nespoléhám. Zabezpečím se sám a daleko efektivněji. Jen mně vadí že musím státu na důchod platit. Stát totiž mé peníze dílem promrhá a dílem neumí zhodnotit.

                              Nnofish - Profil | So 10.12.2011 21:52:58

                              Tichej >> neboj, eu by přispěla určitě taky.........

                                NTichej - Profil | So 10.12.2011 21:48:40

                                nofish >> :-))))) a to jako myslíš alespoň 20člennou v každém městě,obci i osadě:-)) to je tak ujetý, že by na to Kalousek s Nečasem uvolnili finance :-)))

                                  NTichej - Profil | So 10.12.2011 21:44:08

                                  Dodlinka >> nic ve zlém ,ale zní to tak :-) jak jsem psal , je dobré si to po sobě přečíst než to odbouchnu :-)

                                  nevím jak ve škodovce, ale s tím OPBH máš pravdu:-))

                                    Nnofish - Profil | So 10.12.2011 21:42:09

                                    Tichej >> klídek, vytvoří se komise, která bude prošetřovat nynější důchodce, jak moc makali. Třeba rybáři z povolání chodí celý rok na ryby, na podzim yloví pár rybníků a proto jsou z velké části v důchodu v peerdeli s kloubama atd (počasí)......... Prostě nějaký "vyvolený odborník" bude určovat kdo makal a kdo se flákal......

                                      NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 21:37:39

                                      Tichej >> Ale já jsem to napsal: "těch co proflákali život". Nepsal jsem o všech.

                                        NTichej - Profil | So 10.12.2011 21:35:13

                                        Dodlinka >> tak příště prosím buď konkrétní,je málo věcí co mě dokáže zvednout ze židle a tohle je jedna znich! Můj táta fáral 25 roků a nezdálo se mi , že by se flákal , podle toho jak chodil domů strhanej,stejně tak sousedi z baráku, nebo lidi z železáren! Ostatně i moje máma co by uklizečka v nemocnici se dost nadřela, no a já v té době coby mladej jůra taky nechodil domů po 12hodinové noční zrovna odpočatej a takovejch lidí je hafo.
                                        Prosím příště si dobře rosmysli než něco napíšeš :-)

                                          NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 21:30:37

                                          sliver - samolibý vůl >> To vím. Ale velice dobře se bavím. Zejména takový tuzemák je excelentní týpek.

                                            Nsliver - samolibý vůl - Profil | So 10.12.2011 21:29:45

                                            Dodlinka >> tím tu asi neprorazíš, neblbni.

                                              NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 21:23:17

                                              Mluvím ze skušenosti. V Plzeňské škodovce bylo běžné proflákat polovinu pracovní doby. A o takových zaměstnancích OPBH (instalatéři, elektrikáři...) ani nemluvím. Ti většinou proseděli den v hospodě.

                                                NTichej - Profil | So 10.12.2011 21:20:43

                                                Dodlinka >> můžu poprosit o odpověď na mou otázku ?

                                                  NHermis_s - Profil | So 10.12.2011 21:18:24

                                                  Dodlinka >> Je to marny

                                                    NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 21:16:52

                                                    tuzemak >> Daňové přiznání mi zpracovává renomovaná účetní firma. Toho se nebojím. Co bych jako měl pochopit? Ale prosím nějak srozumitelně česky. Ne po "holomócku".

                                                      Nrover - Profil | So 10.12.2011 21:04:46

                                                      Sven >> Ani mě ne, ...i to je možné, ale u mě převládá podezření na "lečo v hlavě " ...

                                                        Ntuzemak - Profil | So 10.12.2011 21:02:24

                                                        Dodlinka >> až to pochopíš ty rétorico napiš SZ,ale nejdříve pořádně vyplń dańový přiznání abys nedopadl jako bývalí ministři co nedávno odkulhaly z vlády...P.S.jako klaun by ses hodil,ale možná tak na jedno představení,na víc už nemáš....

                                                          NTichej - Profil | So 10.12.2011 21:01:54

                                                          Dodlinka >> hele proč hážeš všechny důchodce z dob komančů do jednoho pytle?? Nezdá se ti to trochu nefér?

                                                            NVkarel - Profil | So 10.12.2011 21:01:36

                                                            Dodlinka >> Dobře, zrušme je, ale také zároveň zvyšme zdanění vysokopřijmových skupin a subjektů, tak jak je v Evropě standardem, protože ty naše úlevy, daňové prázdniny apod. stejně k ničemu nebyly a k ničemu nevedly. To zase navýší příjmovou stranu rozpočtu. Když žádné socky, tak taky žádný socialismus pro bohaté, který tu teď máme. A máme dvojnásobný přebytek.

                                                              NSven - Profil | So 10.12.2011 20:56:26

                                                              rover >> no to já taky... Ani se mi nechce věřit, že to myslí vážně. Spíš jakási forma exhibicionismu....

                                                                NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 20:56:22

                                                                tuzemak >> Máš to nějaké nelogické. Prý mi nesaháš ani po kotníky a přitom ti mám závidět ruce a hlavu. Chtělo by to trošku vzdělání, trošku cvičení v rétorice... Ale abych tě uklidnil. Tobě opravdu nezávidím nic.

                                                                  Nrover - Profil | So 10.12.2011 20:52:34

                                                                  Sven >> U nás se to říká podobně, ale s nožem, ...koukám jako blázen :-(

                                                                    Ntuzemak - Profil | So 10.12.2011 20:48:52

                                                                    Dodlinka >> neboj,tobě nesahám ani po kotníky,na tebe zdaleka nemám,hlavu a ruce mě závidíš,já vím,je to marný,je to marný.....

                                                                      NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 20:47:33

                                                                      tuzemak >> Podle toho infantilního "ha hááá" musíš být vyloženě myslitel a génius. Alespoň že máš ty zdravé ruce.

                                                                        NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 20:46:09

                                                                        Vkarel >> No tak počítej se mnou. Státní rozpočet na rok 2011 je 1055 miliard. 20% tvoří nějaká forma dávek. To je 210 miliard. Zrušme rozdávání peněz sockám a máme přebytkový rozpočet.

                                                                          Ntuzemak - Profil | So 10.12.2011 20:42:28

                                                                          Dodlinka >> já narozdíl od tebe mám zdravý ruce,a co je moc důležitý,hlava mě taky naštěstí gunguje,to ty se tak pochlubit nemůžeš,ty na to nemáš ha háááá

                                                                            NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 20:38:47

                                                                            tuzemak >> Asi neživím celou Evropu ale z toho co jsem už letos zaplatil na zálohách na dani z příjmu živím nejspíš tebe a ještě pár dalších podobných existencí.

                                                                              NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 20:36:13

                                                                              flekos >> Nestěžuju si. Přátel mám dost. Ale možná to bude tím, že se stýkám se schopnými lidmi, kterým mé názory dílem nevadí a dílem je mají stejné. Chápu že lůza žebrající o dávky mi moc nakloněná nebude.

                                                                                Ntuzemak - Profil | So 10.12.2011 20:35:32

                                                                                Dodlinka >> tak si to psal,kdybys byl na jejich místě tak se taky flákáš,nedělej ze sebe chudinku,že ze svých daní živíš celou Evropu,tebe tu je škoda,tebe bych dal do Bruselu,hned by byla celá EU v prdeli,samo,že konečně i stebou.....

                                                                                  NVkarel - Profil | So 10.12.2011 20:33:31

                                                                                  Dodlinka >> Dobře, tohle beru, ale stejně si prokázal, že ti nefachčenkové nejsou až takový problém. 80% důchody, 3% dávky v nezaměstnanosti, 10% soc.dávky, 5% nemoc.pojištění, 2% ostatní dávky.Většina těhle výdajů jsou důchody, a důchodový systém měla řešit vláda už před deseti lety.

                                                                                    Nnofish - Profil | So 10.12.2011 20:31:15

                                                                                    Sven >> neurážel bych svině, jak zpívá kapela Zvláštný škola....
                                                                                    Lidi s podobnými názory v různých oblastech znám a znával jsem. Když šlo do tuhého, hodně rychle názor změnili, respektive si svá pravidla začali měnit.....

                                                                                      NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 20:30:31

                                                                                      tuzemak >> Důchodce jsem zrovna na mysli neměl. I když ty co proflákali život za komančů a teď se nechají vydržovat i z mých daní, tak ty jo.

                                                                                        NSven - Profil | So 10.12.2011 20:29:06

                                                                                        nofish >> klííídek, na každou svini se vaří voda.....

                                                                                          Nflekos - Profil | So 10.12.2011 20:28:11

                                                                                          Dodlinka >> Fakt si boreeeeec. Zajiste spolecensky a oblibeny clovicek, proste dobracisko.

                                                                                            Nnofish - Profil | So 10.12.2011 20:28:00

                                                                                            .......je opravdu škoda, že není možné některým jedincům zakázat přístup na internet, respektive, nejde zakázat jakkoli se vyjadřovat.........
                                                                                            Krásné je, když jakýsi "svůj boj" dokáže jedinec dostat do jakékoli diskuze každý měsíc.........

                                                                                              Ntuzemak - Profil | So 10.12.2011 20:22:36

                                                                                              Dodlinka >> u tebe je důchodce lempl?doufám,že nefušuješ do politiky,páč bych se důchodu raději dožít nechtěl,být lemplem díky tomu,že su v důchodu,ach jaká ubohost chodí už na MRK!!!!!!!!

                                                                                                NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 20:21:02

                                                                                                flekos >> Až na mně dojde tak si pomůžu sám. Jako vždycky když na mně došlo. Rozhodně nebudu žebrat o dávky hmotné nouze nebo podporu v nezaměstnanosti.

                                                                                                  NStewik - Profil | So 10.12.2011 20:03:29

                                                                                                  Tomu sa povie vyhodiť peniaze cez okno :D no aspoň podľa mňa

                                                                                                    NVkarel - Profil | So 10.12.2011 20:01:39

                                                                                                    Dodlinka >> Ty tvé čísla se mi nezdají, můžeš mi dát nějaký odkaz odkud jsi čerpal nebo z čeho vycházíš? Beru tvůj názor, ať se lidi starají sami o sebe, ale pokud nechceš zpátky středověk, tak by měl stát být schopen zajistit jistá pravidla, mantinely např. právním řádem. A to ten náš zatím není, a řekl bych že není ani vůle. Tohle jsou dvě strany stejné mince, jedna bez druhé nebude fungovat.

                                                                                                      Nflekos - Profil | So 10.12.2011 19:59:12

                                                                                                      Dodlinka >> Az na tebe dojde............

                                                                                                        NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 19:49:38

                                                                                                        Vkarel >> 80% výdajů státu tvoří takzvané mandatorní výdaje. To jsou sociální dávky, důchody a jiné zákonem předepsané platby. Všechny ostatní výdaje tvoří pouhých 20% výdajů. A jen část z těchto 20% se dá rozkrást našimi politiky a různými šikuli. Tak co je větší problém. Těch 80% vyplacených různým neschopným lemplům a sockám a nebo dejme tomu 20% z těch 20% mandatorních výdajů?

                                                                                                          NVkarel - Profil | So 10.12.2011 19:23:05

                                                                                                          Dodlinka >> Ve svém prvním příspěvku jsi napsal jen půlku, jak bych k tomu dopsal tu druhou, a to sice, že bych se rád dožil doby, kdy ten stát skutečně bude zajištovať chod společnosti, kde budou mít skutečně všichni stejná práva a povinnosti. A že bude skutečně podporovat lidi schopné, ne ty schopné všeho. Jinak tvůj názor ohledně soc.dávek je dosti extrémní, naše soc.výdaje, včetně zneužití jsou pořád dosti směšné oproti tomu co si každoročně odnášejí ze státního rozpoču ti schopní všeho. Já bych osobně začal tam, nefachčenky bych si nechal na později.

                                                                                                            NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 16:08:03

                                                                                                            Přemas >> CarpHouser - 10.12.2011 15:19:02 >> Tomu rozumím. Ale za své. Ne žebrat dávky od státu.

                                                                                                              NBosanac - Profil | So 10.12.2011 15:23:23

                                                                                                              A co by reklo to bahno na ten DPH ?

                                                                                                                NCarpHouser - Profil | So 10.12.2011 15:19:02

                                                                                                                Dodlinka >> raději za menší peníz, ale ve slušným prostředí. Mnoho lidí se nechce stěhovat za prací do Prahy.

                                                                                                                  NCarpHouser - Profil | So 10.12.2011 15:14:13

                                                                                                                  MifakM >> Tak DPH si sice můžeš odečíst, když ti ale plátce prodá výrobek za 10Kč a od neplátce, ten samý výrobek nakoupíš za 7Kč, tak od koho je lepší nakoupit?

                                                                                                                    Ncertbert - Profil | So 10.12.2011 14:57:59

                                                                                                                    Dodlinka >> Firmy očůradi daně jsi určitě chtěl napsat-:o(

                                                                                                                      NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 14:45:41

                                                                                                                      tuzemak >> Pořád ale nevím proč bych ze svých daní měl přispívat na něčí děti. Když někdo nedostane dva měsíce výplatu, tak má na to mít finanční rezervu aby to přečkal. Když nemá práci v místě bydliště tak ať se přestěhuje někam jinam. To je každého věc. Možná na takového člověka sedí víc výraz "lůzr". Každopádně já takovou neschopnost dotovat z mnou vydělaných peněz nechci.

                                                                                                                        Nretrívr - Profil | So 10.12.2011 14:42:01

                                                                                                                        MifakM >> To je v tom opravdu nejlepším případě, že to bude přínos. Jinak ano.Ale tady se odpovědnost za se sama moc nenosí.

                                                                                                                          NMifakM - Profil | So 10.12.2011 14:41:05

                                                                                                                          Dodlinka >>

                                                                                                                          Ne mi všichni, ale jiný podnikatelský subjekt má čistý rybník... to je kuwa rozdíl

                                                                                                                            NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 14:39:54

                                                                                                                            retrívr >> Karel IV nechal postavit Hladovou zeď, my necháme vyčistit rybník. Efekt stejný. Lidi mají práci, stát daně a my všichni čistý rybník. Lepší než dotovat všelijaké programy zaměstnanosti ve kterých se utápí moře peněz naprosto zbytečně. Ale vždycky je to volba menší zlo za větší. S tím souhlasím.

                                                                                                                              NMifakM - Profil | So 10.12.2011 14:39:32

                                                                                                                              Dodlinka >>

                                                                                                                              Ale to přeci tady celou dobu píšu, že DPH nepostihuje mezičlánky, ale koncového uživatele, tedy normálního smrtelníka, který chodí od 6:00 do 14:00 (v tom lepším případě) do práce...

                                                                                                                              MifakM - ® [Poslat soukromou zprávu.] So 10.12.2011 14:20:41
                                                                                                                              Dodlinka >>

                                                                                                                              DPH odvedou pouze v případě, že jsou plátci DPH. Taky se takovéto firmy ale snaží nakupovat pouze od stejných subjektů (plátců) aby si na druhou stranu to DPH mohli odečíst...

                                                                                                                              Ve finále DPH zaplatí pouze konečný uživatel, tedy ten nejspodnější v pyramidě (zaměstnanec, důchodce, student, nezaměstnaný...)

                                                                                                                                NMifakM - Profil | So 10.12.2011 14:37:58

                                                                                                                                retrívr >>

                                                                                                                                Přínosem to je, ale je to "výrobní" zdroj nějakého subjektu, tak by měl náklady na jeho údržbu nést právě on.

                                                                                                                                Ty když budeš mít soustruh a budeš na něm vyrábět výrobky, taky Ti stát přispěje na jeho opravu? Nase.e ti...

                                                                                                                                  Ntuzemak - Profil | So 10.12.2011 14:37:51

                                                                                                                                  Dodlinka >> máš hrůzostrašný názor,připomínáš mě naše poslance,to,že někdo žádá sociální podporu neznamená,že je neschopný,že je podle tebe lůza,asi neznáš realitu dnešních dnů,znám pár lidí co dřeli od rána do večera,soboty a neděle a výplatu dostali ze zpožděním třeba 2 měsíce,bohužel toto zaměstnání bylo široko daleko jediný v jejich blízkosti obydlí,i těm říkáš lůzy a lenoši?zažádali o soc.dávky aby děti nechodily jako žebráci,nehodlám se stebou už více dohadovat,natož komunikovat,mám na tebe jediný názor,ten si můžeš klidně domyslet!!!!!!!!!

                                                                                                                                    Nsliver - samolibý vůl - Profil | So 10.12.2011 14:37:25

                                                                                                                                    MifakM >> běž na dvě piva s nějakým účetním a to bude nejlepší.

                                                                                                                                      NDodlinka - Profil | So 10.12.2011 14:36:37

                                                                                                                                      MifakM >> Odvedeš 24 Kč. Celou daň ale vždycky zaplatí koncový zákazník. Jakoukoliv dań vždycky zaplatí koncový zákazník. To je přece jasné proboha. Radši už těch počtů fakt nech. Jseš pak za gumu.

                                                                                                                                        Nretrívr - Profil | So 10.12.2011 14:36:17

                                                                                                                                        Dodlinka >> Promiň, nevšiml jsem si příspěvku. No zase moc nesouhlasím. Je to menší za větší zlo. Oboje teď zrovna by nemělo být na programu.Je třeba granty, který zajistí práci, rozvoj, právě úbytek socek.Myslíš, že rybník po odbahnění je po pěti stech letech teď zrovna přínosem. Já si to prostě nemyslím.

                                                                                                                                          NMifakM - Profil | So 10.12.2011 14:35:33

                                                                                                                                          sliver - samolibý vůl >>

                                                                                                                                          Pokud je to výrobce, již si DPH započítal do ceny výrobku, nebo on je neplátce a tedy DPH neodvádí. Pokud je to mezičlánek, je to stejný případ jako u mne.

                                                                                                                                            NMifakM - Profil | So 10.12.2011 14:33:54

                                                                                                                                            A opačný případ

                                                                                                                                            Jsem plátce. Nakoupím zboží od neplátce DPH za 100 Kč, prodám za 144 (120 zboží se ziskem+ 24 DPH) a odvedu 24 Kč státu, ale těch 24 Kč mi zapllatil koncový zákazník. Tedy nezaplatím na DPH ani korunu.