siveni na malé řece

Diskuse k rybářskému videu siveni na malé řece

Autor diskuse: fuoco - Profil , 6.11.2011
103 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

Nslávista - Profil | So 12.11.2011 14:56:35

Je to pán co už něco nachytal a zná svá místečka a to se mi líbí !!

    NMates PB - Profil | Čt 10.11.2011 20:03:53

    Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 - 10.11.2011 12:38:17 >> Přesně tak, akorát já je mydlím Opinelem....metr nemám :-(

      NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 13:51:21

      aleš vavřina >> víš co, nechme toho, plácáš nesmysly, v příspěvcích čteš něco, co tam není, viz tvoje výlevy o závisti, to je ztráta času pro oba

        Naleš vavřina - Profil | Čt 10.11.2011 13:24:40

        Michal >> nepruď...
        To si v Kristových letech už připadáš starý že se tě dotkne sousloví emoce mládí? Já jsem stejně starý a cítím se ještě jako mladej kluk!!! Asi máš fakt nějaký problém, když tě tak rozčílí zmíňka o emoční nevyrovnanosti a ten dotčený pocit z nevinné fráze "klidni emoce ...". Místo sezení nad klávesnicí běž raději na ryby a užívej si to jako fuoco.

        p.s. : Klobouk nenosím, pouze kšiltovku a ta dýnko bohužel nemá. Asi si budu muset koupit odznak s rybičkou a tvé doporučení si tam připnout.

        p.s. II. : reagovat budu pouze na smysluplnou reakci a ne na další výlev uražené ješitnosti

          Njehla - Profil | Čt 10.11.2011 13:00:36

          Royale with Cheese 3 >> Royale with Cheese 31,95 - 10.11.2011 12:38:17 >> taháš čerta za vocas, někdo tě tady za to sjezdí, uvidíš...:-))))

            NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 12:47:55

            aleš vavřina >> jaké emoce mládí máš namysli ? máš nějaké bludy, někdo ti našeptává, že jsem emočně nevyrovnaný nebo tak něco ? kolik myslíš, že mi je let ? :-) navíc věty typu "klidni emoce ...", tedy v rozkazovacím stylu, si strč při vší úctě za rybářský klobouk, děkuji

            nepsal jsem o tom, jestli si někdo rybu ponechá nebo ne, čti prosím pořádně, je to o tom, že rybu, kterou pouštím, neomatlávám, neskáču s ní zbytečně před foťákem a nedržím ji suchou rukou u toho atd., vyfotím si případně trofejní rybu, abych ji nemusel doma věšet na zeď a měl fotku jako památku

              Nmedvěd - Profil | Čt 10.11.2011 12:41:21

              aleš vavřina >> opravdu netuším o jakých emocích píšeš,ale to je jedno.Raději nebudu planě bublat.Jen nevím jaký je rozdíl mezi mezi mým bubláním nebo Tvým určováním jak má kritika vypadat.Nemyslím že jsem někoho urážel či vyhrožoval.Nedělám to,nepotřebuji to

                Naleš vavřina - Profil | Čt 10.11.2011 12:39:27

                Michal >> Klidni emoce mládí a vrať se na zem, vše je o tom, že rybářem s velkým R se člověk musí narodit, málokdo se jím v průběhu svého života stane. Skutečný Rybář bere rybu dle mého takto : pokud si úlovek nechce ponechat, zachází s ním maximálně ohleduplně a bez zbytečných šaškáren ji pouští zpět, pokud si rybu chce ponechat, tak ji usmrtí rychle a pak s ní nakládá s náležitým respektem. Právo volby naložení s úlovkem je výsadou lovce, jeho rozhodnutí by neměl nikdo zpochybnit pokud bylo učiněno dle právních, etických a morálních regulí. Vše je o nastavení regulí a stylu vyžadování jejich dodržování.

                  NRoyale with Cheese 31,95 - Profil | Čt 10.11.2011 12:38:17

                  jehla >> o jakým odháčkovávání se tu, sakra, mele ? Siven se praští metrem po palici, hodí do košíku, doma vykuchá, posolí, usmaží a sežere. Pak se vysadí jinej.

                    Naleš vavřina - Profil | Čt 10.11.2011 12:28:15

                    G.Lubin >> Zdar Lubo,
                    dle mého většina neslušných a agresivních kritiků (slušné a strohé kritiky nehodnotím) závidí tu bezbřehou a nehranou radost, takto se umět vnitřně odvázat na rybách - to je umění co léčí duši a při takovém lovu se opravdu čas strávených na rybách nepočítá, či spíše se život i prodlužuje. Některé segmenty lovu - zacházení s úlovkem se mi taky úplně nezamlouvá, ale v celkovém kontextu mi fuocova videa více dávají než berou (krátí žíly) - např. již uvedené Minely si pouštím v práci vždy, když jsem pěkně nasraný a potřebuju vyprat hlavu. Minely jsem měl puštěné snad 200x, ale vždy se u nich dokážu parádně zasmát. V tom je jedinečnost a nadčasovost tohoto videa. Lov sazenek s uměním rybolovu moc společného nemá, ale je to stejné jako tolik oslavovaný lov na soukromácích - takže proti gustu žádný dišputát. Co se úrovně legislativy týče, je to bída bídoucí - ta by se měla změnit od základu. Právo rybolovu by nemělo být automatickým nárokem, ale výsadou. Pokud se ale někdo pohybuje v mantinelech vytyčených legislativou, tak ho nelze neurvale kritizovat, lze s ním pouze taktně nesouhlasit a současně se zasazovat o příslušnou legislativní změnu.

                      NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 12:23:42

                      aleš vavřina >> vyhrožování o braní povolenek ? slušně jsem se Fuoca zeptal, zda je ten potočák živej či mrtvej, neodpověděl mi, pokud by byl živý, pak by zacházel s rybou v rozporu s rybářskými předpisy, s tím máš snad problém ?

                        Njehla - Profil | Čt 10.11.2011 12:15:59

                        medvěd >> a teď si představ, jaký by to bylo na velký řece, když tohle je ta malá! Masakr!!!

                          Naleš vavřina - Profil | Čt 10.11.2011 12:14:16

                          medvěd >> nepochopil jsi a jen planě bubláš, prochu méně emocí na klávesnici a delší interval mezi úhozy... - teď vážně, tvůj názor ti neberu a respektuju ho.
                          V rámci nesouhlasu přece není třeba nikoho urážet, nadávat na dálku a odsuzovat (při doddržení pravidel lovu dle BP) - lze stroze konstatovat - "nelíbí se mi, nesouhlasím, nedělal bych, ...", nějaké vyhrožování o braní povolenek nebo fyzické inzultaci, no dobu kamenou snad už máme za sebou.

                            Nmedvěd - Profil | Čt 10.11.2011 12:08:25

                            jehla >> to si piš

                              NG.Lubin - Profil | Čt 10.11.2011 12:06:37

                              aleš vavřina >> Zdar Aleš, nemám nic proti panu fuocovi, chápu jeho nadšení jako člověka, jako snad zkušeného rybáře už méně.
                              Ale jedno mi řekni, co by mu na tomto videu měl kdo závidět??? Pár nasazenek, které by chytl i v bazénku stejným způsobem, jen bez efektivity okolního prostředí? Myslím, že ne. Souhlasím s medvědem.
                              A k Tebou zmíněné legislativě. Ta bude dle mě prach bídná, když umožní na menším revíru jedinci zdecimovat celou rybí populaci na pár let. Asi je někde chyba ........... . Ale jelikož je to v rámci vymezených mezí, neměl bych o ní psát, natož "cekat."

                                Njehla - Profil | Čt 10.11.2011 12:00:47

                                medvěd >> závist začátečníka musí být obzvlášťě zavilá...:-))))))

                                  Nmedvěd - Profil | Čt 10.11.2011 11:51:05

                                  aleš vavřina >> takže pokud se mi video nelíbí,závidím a neužívám si rybaření jako autor videa.Nesouhlasit tedy musím určitým stylem .Pak by to bylo v pořádku.Já si kvůli lidem jako Fuoco nechal zablokovat ML.Asi taky závidím všem úspěšným lovcům

                                    Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 11:43:43

                                    aleš vavřina >> závodníci nás reprezentují a jsou svazem ještě podporováni. A vůbec? Jak to že nemá svaz ještě závodní kaprobijecký team?
                                    Je třeba závodit, cpát do toho prachy ..........

                                      Naleš vavřina - Profil | Čt 10.11.2011 11:36:07

                                      medvěd >> Není to konstrukce, je to psáno ve stylu všech nesouhlasných příspěvků - nesouhlas s nějakým chováním je ok, ale styl projevu nesouhlasu prozradí mnohé.

                                        Nrover - Profil | Čt 10.11.2011 11:35:19

                                        aleš vavřina >> Tady to vidím podobně, ale s tímto zřejmě nehne nikdo, navíc něco v tomto změnit by byl nadliský, neřešitelný úkol, ...oni si to své obhájí, mají svazovou podporu. Závist je velmi "nehezká", někdy až nebezpečná vlastnost, ...hlavně u těch méně "šikovných" :-(

                                          Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 11:26:00

                                          rover >> jj souhlas.
                                          Ale psal jsem už dole. Tady vydí cpaní ryb před kameru a "spatný" styl lovu. Když ale někdo suší štíče na sluníčku tak to je ok protože to je do ML... že se vůbec zlobím .... :-)

                                            Nmedvěd - Profil | Čt 10.11.2011 11:25:44

                                            aleš vavřina >> opravdu netuším,jak jsi přišel na to,že si mnozí užívají rybaření méně než Fuoco a že mu závidí.To je konstrukce jako hrom

                                              Naleš vavřina - Profil | Čt 10.11.2011 11:24:23

                                              rover >> A taky závidí a pekelně!!!

                                              Proč se někdo neobuje do špičkových muškařů co pod záminkou tréningu do reprezentace opíchají celé školky lipánků a potočáků, velmi často v počtu několika desítek až i sto a více nebohých rybiček. Úlovky už jsou líní počítat a tak mají u pasu počítadlo a jen cvakají další nebožáky. Přece se počítá počet skalpů a vědomí že na to mám. Je to ta pravá rybařina a reprezentace? Tímto nechci nikoho odsuzovat, ale spíš dát každému kritikovi prvně do ruky smeták na zametení si před vlastním prahem. Pokud někdo chytá v mezích vymezených legislativou, tak by proti tomu neměl nikdo ani ceknout. Pokud se to někomu nelíbí, ať se zasadí o změnu pravidel hry a pak to bude dle jiných not.

                                                Nrover - Profil | Čt 10.11.2011 11:08:15

                                                nofish >> I mistr tesař se utne, na tom není nic divného, pokud si vezme ponaučení, je to OK. Někdo je ovšem nepoučitelný, ...v rybařině je to pak docela průser, navíc když slepě věří ve svou dokonalost :-)

                                                  Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 11:04:25

                                                  aleš vavřina >> uhodil jsi hřebík na hlavičku. V tom videu je vidět to nadšení. Chyby tam jsou ale jen bláze si o sobě myslí že je dokonalý.

                                                    Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 11:02:23

                                                    rover >> asi tak :-) ona si většinou ta 10% menšina myslí jak jsou dokonalí ale tím jsou ještě víc nebezpeční...... Blbost je nebezpečná. Já si osobně přiznám že za to a to bych si měl dát do tlamy, když něco vyvedu. Ale jsou lidi co tohle nedokážou a myslí si jak jen oni jsou ti nej nej nej a vše by udělali lépe.

                                                      Nrover - Profil | Čt 10.11.2011 11:00:49

                                                      aleš vavřina >>
                                                      Techniku náhozů a svérázný přístup mu může leckdo závidět :-)

                                                        Naleš vavřina - Profil | Čt 10.11.2011 10:56:17

                                                        Nevím proč fuoca za jeho videa tak peskujete, má je koukatelnější než valná většina dalších videí tady i jinde na netu. Je pravda, že s ulovenou rybou by se dalo zacházet ohleduplněji (to ňuchmání ryby těsně před objektivem nemusím), ale pro zadokumentování na video prostě ty opičky s úlovkem být musí. Proč vám nevadí videa slavných lovců sumců, kaprů a dalších těžkotonážních ryb. Tam ty ryby dostávají mnohem víc do těla než u fuoca a je to OK. Proč? Tento pán je distributor ryb. vybavení, ten je výrobce nástrah a návnad, ten organizuje rybářské výpravy na "rybářský Olymp", ten průvodcuje - řada diskutujících je tu hodně povrchních a měří více metry. Nic víc. Dle mého z hodně diskutujících mluví závist, protože fuoco si jeho lov opravdu užívá, od srdce ho komentuje a až dětinsky se raduje z každé ryby - to je to co většinu diskutérů evokuje, fuoco si to umí užít víc než oni sami a v tom je ten průser. Některé hefty z fuocových videí mi připomínají styl heftů z Haškova Švejka.

                                                          Nrover - Profil | Čt 10.11.2011 10:52:37

                                                          nofish >>
                                                          A těch 10% se o to marně snaží

                                                            Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 10:47:55

                                                            medvěd >> jn ale na nedílnou součást, tedy větu před těmi procenty už ne....... nemám náladu na tohle...... (90% rabářů není dokonalých, spíše naopak).

                                                              Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 10:46:51

                                                              Mikulas >> mi se v tom videu taky nějaké věci nelíbí, na druhou stranu se cenní odvaha vůbec něco takového natočit a zveřejnit. Nemám důvod se ho zastávat, ale musím konstatovat že takhle chytá průměrný rybář a ne jen pna muchu a siveny.

                                                                NMikulas - Profil | Čt 10.11.2011 10:41:06

                                                                nofish >> když někdo vystaví své dílo na veřejném webu, musí počítat i s kritikou. Na tom videu je vidět, že pan fuoco si to užívá, což mu ze srdce přeju, ale video jako celek se mi nelíbí. Přístup mi přijde velmi humpolácký. já si pod slovem muškař představím něco jiného. Asi jsem stariomilec, ale napadá mě slovo "gentleman". Se vším všudy okolo toho.

                                                                  Nmedvěd - Profil | Čt 10.11.2011 10:40:28

                                                                  nofish >> to video je mi ukradený.Já jen reagoval na těch 90%

                                                                    Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 10:37:14

                                                                    medvěd >> nech si kecy na koledu :-) Já znám lidí.... JInak pokud ti jde o tohle tak já vždycky vláčel, moucha mě v mládí nebrala a teď už na to kašlu.
                                                                    Já se vůbec nebavím o muškaření ale o lovu jako celku. Komu se to video nelíbí, nikdo ho nenutí se na to dívat. Nebo se dohodněte a napište autorovi přesný scénář včetně slov.... (díl pro kritiky co jsou dokonalí)
                                                                    Kritizovat cizí práci dovede každý pitomec. Sednout k pc a hledat chyby zvládne i cvičená opice.......asi tak......

                                                                      Nmedvěd - Profil | Čt 10.11.2011 10:26:02

                                                                      nofish >> hele,kolik jsi toho s tím mušákem na pstruhovkách odchytal.Já znám docela dost muškářů a fuoco je opravdu unikát

                                                                        NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 10:23:32

                                                                        Mates PB >> jo, tak to máš pravdu

                                                                          NMates PB - Profil | Čt 10.11.2011 10:23:02

                                                                          Michal >> Já myslím, že ten potočák je mrtvej, ať už je to tak, nebo tak.

                                                                            NStewik - Profil | Čt 10.11.2011 10:18:28

                                                                            Fajn videjko, vidno, že pán si rybačku vychutnáva :)

                                                                              Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 10:10:04

                                                                              AntonM >> to video není bez chyby, ale mrknu se na to raději než na nějakého pana vágnera, nebo na údajně "nereklamní" videa kterých je plný net.
                                                                              Už jsem to psal dole- kdyby to samé udělala nějaká VIP osoba tak se z toho všichni pose*ou jak je to super, když to udělá obyčejný smrtelník, je to najednou problém a všechno špatně. O to jde.........

                                                                                NAntonM - Profil | Čt 10.11.2011 10:05:21

                                                                                nofish - Ne ne nejsem dokonalej.

                                                                                S největší pravděpodobností je mé umění podprůměrné.

                                                                                Jen mě přijde to video smutnou skutečností.

                                                                                Právě proto že jsem se již probral.

                                                                                  Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 9:58:24

                                                                                  AntonM >> psal jsem chytá 90% lidí. To že se něco zamotá atd. Ty kecy má taky hromada lidí. Pán bude asi muškař a video se ho dotklo co? :-D
                                                                                  NIkdo není dokonalý- kromě mrku, tady jsou dokonalí všichni(dokud je člověk nepotká u vody).

                                                                                    NAntonM - Profil | Čt 10.11.2011 9:54:16

                                                                                    nofish - Ta jeho velká huba , ta jeho velká huba..... to je Siven rudobřichý....brzda se točí, brzda se točí.......tak se prober 90% muškaři, protože ta brzda se opravdu točí.

                                                                                      Nnofish - Profil | Čt 10.11.2011 9:44:55

                                                                                      AntonM >> Můžu dotaz? A co je teda ta muškařina a kdo je ten jediný správný muškař? .............
                                                                                      Prober se, takhle chytá 90% lidí....... Takový přístup má 90% lidí........

                                                                                        NAntonM - Profil | Čt 10.11.2011 9:38:56

                                                                                        Krásné video jen co je pravda.

                                                                                        Nejlépe to zde vystihnul Drozďák : " Kdyby si totiž nějaký neznalec vybavil pod slovem muškařina či muškař něco podobného jako na videu, připadal bych si jak píčus."

                                                                                        A to je ještě opravdu slušně řečeno.

                                                                                        Není to tím že někdo vyroste pod divadlem a někdo na seně.

                                                                                        Naše společnost je ještě bohužel zarudlá jako hvězda. Ne však ta na obloze.

                                                                                          NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 9:07:19

                                                                                          G.Lubin >> proč ne ? klidně vzít papíry všem, s tím problém nemám a tvrdím to posledních deset let, tak proč v tom nepokračovat

                                                                                            NG.Lubin - Profil | Čt 10.11.2011 9:03:11

                                                                                            Michal >> Plně chápu Tvůj pohled na věc, souhlasím a nemám nic proti, ale tento příspěvek vypadá, jako by ses včera probral po 20ti letech z komatu. Neber to prosím ode mě jako špatnost tenhle příspěvek, ale nemusel bys pak brát papíry jen panu fuocovi, nýbrž většině lidí z rybařící veřejnosti. Prosím všechny dotčené, aby se hledali raději v nezmíněné menšině:-))

                                                                                              NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 8:47:52

                                                                                              G.Lubin >> není to jedno, pokud je živý, tak by měl být autor bez papírů a hotovo

                                                                                                NG.Lubin - Profil | Čt 10.11.2011 8:46:36

                                                                                                Michal >> Tipuju, že je živý, takhle rukama vysušených a od větviček a trávy nabalených ryb má autor ve svých videích více:-). Není to jedno? Svět je plný nepoučitelných lidí, sám jich mám (a jistě máš) ve svém okolí dost. Dřív mě to štvalo, teď se směju, protože s tím nic nejde udělat. "Lovu" zdar!

                                                                                                  NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 8:41:18

                                                                                                  jehla >> jasně, resuscitoval ho :-)

                                                                                                    NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 8:41:01

                                                                                                    Ladineeek >> pokud je mrtvej, tak je jeho ukázka v pořádku

                                                                                                      NLadineeek - Profil | Čt 10.11.2011 8:13:56

                                                                                                      Michal >> Sázím na první variantu.

                                                                                                        Njehla - Profil | Čt 10.11.2011 8:12:08

                                                                                                        Michal >> vypadá už docela oschlej, ale třeba se i taková ryba dá rozplavat...skřele má ještě červený...:-(((((

                                                                                                          NMichal - Profil | Čt 10.11.2011 8:02:33

                                                                                                          Ladineeek >> já ti i trochu rozumím, mě zajímá, jestli ten potočák je mrtvej nebo ne

                                                                                                            NLadineeek - Profil | Čt 10.11.2011 7:56:16

                                                                                                            Michal >> Není to tak dlouho, když ještě u nás v Metuji byli pstruzi potoční (25-35 cm) na denním pořádku, že takovejch si odnesl 1 rybář (samozřejmě nebudu jmenovat, ale znám jich několik takových) domů za sezónu třeba 50, 60, 70, 120.....dnes si tihle lidi už řeku nekupují, protože se jim už "nevyplatí". Na druhou stranu nevidím nic špatnýho, když si někdo semtam vezme domů rybu k osobnímu využití - sní ji. Ač sám se přimlouvám, aby potočáci se pouštěli - ale upřímně - když to "nesežere" rybář, sežere to vydra a tím si buď smrtelně jist.

                                                                                                              Nnofish - Profil | St 9.11.2011 21:31:17

                                                                                                              aleš vavřina >> jako neříkám že se mi třeba líbí cpaní ryby před kameru, ale kdyby to udělal kudba vágner tak je to najednou ok? Každý má jiný vkus. Pokud to ta ryba přežije a nezraní se tak se prd stane. Lepší než fotky kudel a kounků v trávě kterých je tu plný ML (zbytečné trápení, a ještě bez kanery a pobavení lidu).
                                                                                                              Tohle je klasiký rybář, taky se v tom trochu poznávám, hlavně pokud jde o to nadávání :-)

                                                                                                                Naleš vavřina - Profil | St 9.11.2011 21:27:08

                                                                                                                nofish >> max. souhlas - situace tady mi připomíná přiblblé celebrity, co pod záminkou ochrany kožešinových zvířat nahé demonstrují na veřejném prostranství oděné pouze do kožených lodiček na 10cm jehlách. Na fuocových videích se mi líbí bezprostřednost, nehraná radost a umění zachytit vyjímečnost "obyčejné" docházky k vodě. Takové zrcadlo dnešní doby, proč se nezasmát frku ve stylu "žebráské knoflíky" nebo "kurva a je v prdeli" z kultovního videa Minely. Na nic si nebudu hrát, pokud mi uteče pěkná ryba, tak říkám to samé. Pokud na videu vidím, že u toho asi vypadám jako pěknej vocas, tak se tomu rád zasměju video si vychutnám až do konce. Myslím si, že fuoco ve stylu zpracování svých videí směle může soupeřit s filmy jako např. Vesničko má středisková, kde taky si autor dělá prdel jak z typického českého človíčka, tak ze sebe samotného. V tom je krása fuocových videí, průměrný rybář ve videu může vidět sám sebe.

                                                                                                                  NMichal - Profil | St 9.11.2011 20:54:24

                                                                                                                  fuoco >> toho potočáka na fotce jsi předpokládám zabil a odnesl si domů, je to tak ?

                                                                                                                    NRAMBO666 - Profil | St 9.11.2011 20:46:54

                                                                                                                    rad se divam na vaše videa pane vzdy se pobavim a zasměju .jen tak dal super....fakt pěkne video a hlavně ten komentař.............čau

                                                                                                                      NLajnator - Profil | Út 8.11.2011 18:12:08

                                                                                                                      Ahoj, nerad bych vypadal jako věčný kritik, ale...vycházku sis evidentně užil...přeji příjemný zbytek pobytu v psychiatrické léčebně :-D

                                                                                                                        Nfuoco - Profil | Út 8.11.2011 16:24:02

                                                                                                                        Za kladné odezvy moc děkuji a mám z nich radost - Fuoco

                                                                                                                          NMrknato - Profil | Út 8.11.2011 13:59:01

                                                                                                                          fuoco - >> Mně se tvoje videa moc líběj, protože takovou rybařinu taky provozuju, komentář je fajn a pořád okukuju jak vystřeluješ mušku pod koruny keřů. To se pokusím příští rok taky zmáknout.....

                                                                                                                            NMrknato - Profil | Út 8.11.2011 13:55:01

                                                                                                                            Jarda Š. >> Až teď jsem si všiml, že fuoco je pan Jarda K.

                                                                                                                              NJarda Š. - Profil | Út 8.11.2011 10:54:03

                                                                                                                              fuoco - >> Mohl bys, prosím tě, uvést, na jaký prut a šňůru jsi chytal a jaký jsi používal návazec?