NSneki - Profil | So 27.8.2011 13:28:21
Looki >> Jestli jsis nevšiml,tak já už nic neřeším. Jinak proti gustu žádný dišputát.Sneki
Nnofish - Profil | So 27.8.2011 12:10:17
Looki >> dej si 5cm medovku a máš to :-D a malé ti brát nebudou :-D Akorát ji uprav aby déle vydržela a hodiny a hodiny čekej.
NLooki - Profil | So 27.8.2011 12:06:33
Co furt maš?? myslis ze vsichni musi byt stejni jako ty?nechapu proc se tu handrkujete o medovce.... vzdyt na ní se da chytat uplne špičkově,jen naní clovek cileně nechytne metrove ryby,to je vse! pokud chces aby jini respektovali tvuj nazor,tak ty zas respektuj jejich.
NSneki - Profil | So 27.8.2011 10:48:58
Ty jseš prostě jinej!!!
NKobyla - Profil | Čt 25.8.2011 20:22:06
Sneki: Na tu medovku chytnu v podstatě všechnu "bílou" rybu a pokud ti chutná kapr?No nic proti tomu,ale i obyčejný cejn má chutnější maso.A proč jsem chytil jen cejny je snad asi proto,že ostatní neměly chuť spatřit toho vola na břehu.Nejsem tak bohatý,abych se válel na břehu 2 dny,to raději něco málo vypodnikám,protože mám trochu jiné priority.Ovšem nejsem cvok,abych nasypat 100kg žrádla za léto do vody.Opravdu ulovené ryby a jiná zvířata nefotím,nevidím v tom smysl a pak jsem heterosexuál.Ta fotka co mám na profilu je nádherná a vyjadřuje můj názor na absurno v česku.
NLooki - Profil | Út 23.8.2011 17:22:52
Sneki >> co si do vody dal,nebo ne,je jen tvoje vec.jak uz jsem psal nize,vim ze reka je natom trochu jinak. A jestli se clanek libi??proc,ne.lepsi nez nic. a s feederem chodim docela casto a musim rict ,ze skoro porad drtíme (chodime s kolegou) vetsinu rybaru.Malokdo nachytaji tolik co my.Co ovsem je pravda,nechytame nejake extra velke ryby! prijde mi totiz nudne cekat na poradneho macka nekolik hodin (a nekteri i nekolik dni!!),to si radeji zachytam mensi kousky ale zato daleko casteji.A ze se ti nelibi ze tady prispivam?? a co? od ceho tady potom diskuze je???neuneses kritiku? I ty sam pises ze nemas s rekou zadne zkusenosti (v uvodu).tak nechapu to tvoje: Hlavně jde vidět,kdo kdy chytal na řece...
Mno myslim ze takovy zpusob lovu,co popisujes v clanku nikdy nepochopim.Nekolik let jsem to sice zkousel i ja,ale ta nuda..ta nudáá.To mi zaty velke kapry nestalo.Ale to neni rejpani,jen uvadim svuj nazor. Jinak Moravu muzu jen zavidet.Docela bych tam zkusil trochu pofídrovat.
A proc nenapisu kritiku i k jinym clankum? protoze vetsinou kaprarinu nesleduju ale tenhle clanek me docela zaujal.Je čtivy a dobre napsany,jedine co mi nevyhovovalo,bylo to krmeni.Nic vic v tom nehledej.A co je dulezite...hoodne si me inspiroval k napsani neceho podobneho (ne ale o kaprech) se zamerenim na mensi ryby,ale jak se znam,tak to uskutecnim az na svateho-nikdejše.
tak hodne zdaru a nic ve zlem
NMaxxx - Profil | Po 22.8.2011 8:07:29
Pěknej článek a nenech se odradit rejpáním :-)
NSneki - Profil | Po 22.8.2011 7:34:45
Kobyla >> Dobře,zachytal jsis na vločky a medovku.Ale co jsi chytl?? Cejny!! Ale já nechodím na cejny,to bude asi rozdíl mezi mnou a tebou!!! A pokud chci chytit většího kapra,tak se musím nějak probít přes ty malé co chytáš ty!!Takže ty si pěkně chytej na vločky,strouhanku a já zůstanu u toho svého!!Jo a k tomu braní kaprů.Já jestli si vezmu 2-3 ryby za rok a to kapra tak 50cm.Protože,to je nejlepší ryby na jídlo.A jak tady psali ostatní,tak podle tvého profilu jsi tady úchyl jenom ty.Normální člověk by si totiž do profilu nedal takovou fotku,jak jsis dal ty!!!!
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Ne 21.8.2011 23:00:47
Standey >> coby mé alterego máš oddělený charakter od toho mého a žiješ si svým vlastním životem. Tedy úchyl nejsi páč úchylných altereg mám již nebezpečně mnoho
NStandey - Profil | Ne 21.8.2011 22:54:12
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Já rozhodně úchyl nejsem, ale vzhledem k tomu, že já jsem vlastně ty, tak možná i jsem...
NHrdobec - Profil | Ne 21.8.2011 22:52:47
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Já taky)
NStandey - Profil | Ne 21.8.2011 22:50:08
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Nazval drtivou většinu rybářů úchyly. Tudíž slovo urážka je nasnadě.
NStandey - Profil | Ne 21.8.2011 22:46:20
Netipa - poslední hrdina MRKu >> Patříš do zbylých deseti procent...
NNetipa - poslední hrdina MRKu - Profil | Ne 21.8.2011 22:35:45
Standey >> Mě neurazil. Toho, koho jeho odstavec urazil je mi líto, páč takový útlocitný člověk to v tom světě jednoduché mít nebude
NStandey - Profil | Ne 21.8.2011 22:33:08
Kobyla >> Rád bych věděl co je úchylného na fotce s trofejní rybou? Víš o tom, že teď jsi urazil 90% rybářů?
Jo a mimochodem, dle profilové fotky úchyl bezesporu jsi. O tom není pochyb...
NKobyla - Profil | Ne 21.8.2011 22:26:21
Když si přečtu jak se snažíš omluvit svůj článek tím,že se musí čtenář ptát co zbylo,co jste jedli a jaký jsi měl ponožky ... Dnes jsem byl na řece a za 4 hodiny 7 cejnů od 35 do 50cm.Jen jsem měl ovesný vočky se strouhankou do krmítek a medovku na hák.Kolik jsem naházel směsy z vloček do řeky?To vím celkem dobře 300g.Mě osobně kapr o délce 60cm nevadí a klidně si vezmi i většího.S rybama se nefotím nejsem úchyl,to si raději vyfotím pěknou ženu a to vlastní,celkem dost ryb pouštím zpět do vody.Toť vše a Petrův zdar
NHrdobec - Profil | Ne 21.8.2011 22:03:05
Sneki - 21.8.2011 21:48:11 >> Pěknej článek.Nemá cenu se dohadovat s lidma co bud nemaj zkušenost s lovem na řece vubec a nebo aspon s lovem velkých kapru.Reku kde je hromada sumečku,parem,jesenu a menších kapru a ti všichni vyluxují krmný místo během chvíle a navíc spousty krmení odnese proud překrmit jentak nejde.Je hezký že někomu z kritiku stačí zmíněný množství krmení na dvacet let ale tomu taky odpovídaj výsledky.Pokud se spokojim s chytánim kapříku do 60cm pak nepotřebuju víc krmení třeba na celej život)Něco jinýho by samozřejmě bylo krmit přehnaně na rybníku,to by mě taky zarazilo ale to není tento případ.
NSneki - Profil | Ne 21.8.2011 21:48:11
Tak pánové, než začnete kritizovat,tak se máte první zeptat,jestli jsme to tam zkrmili všechno nebo ne!!!Všechno to do vody nešlo!!!!!!!!! Z pelet nám zůstala víc než polovina. Boilieho jsme vykrmili 2kg a halibutů asi 5kg. A jak tady někteří píší,že jít na řeku s feederem a červy,tak ať jde a netlačí to tady do hlavy ostatním.Když se vám ten článek nelíbí,tak ho nečtěte a nekomentujte.Hlavně jde vidět,kdo kdy chytal na řece a hlavně asi nikdo moc nechytal na Moravě.Odjakživa to byla hladová voda a musel jí člověk něco dát,aby se mu odměnila!!! Proč takové komentáře nenapíšete k videům a článkům od nějakých známých lidí,že moc krmí a hází toho moc do vody!!!!!!!!
NStandey - Profil | Ne 21.8.2011 9:51:40
Looki >> Máš naprostou pravdu. Taky bych byl radši, kdyby se daly trofejní kapři chytat na minimální množství krmení a také to tak praktikuju pokud to situace dovolí. Jsou ale revíry, kde to zkrátka nejde. Než se totiž k mojí nástraze prokouše pěkný kapřík, tak to spase ostatní ryba...
NLooki - Profil | Ne 21.8.2011 9:07:38
Standey >> na rece chytam uz 20 let (od svych 10) a moc dobre vim jak to chodi.pokud mas na rece premnozene sumce (stejne jako na nasi),tak je to chce trochu zredukovat.Osobne bych sumce zpatky do vody uz nepustil,protoze nadela vic marasu nez dobroty.naco mi bude ze chytnu jednou za tyden metrovou rybu,kdyz ona ve vode vymlátí vetsinu supinatych obyvatel?! Normalne ryby moc dom neberu (max. 4 kapry za rok-jinak Chyt a Pust).
No a ti jalci? co si cekal? jalec je typicka říční ryba.osobne je velmi rad chytam!
taky je nutno ale rozlisovat mezi zredukovanou a jakš-takš normalni rekou.je jesne ze na nezredukovanem toku ryby plavou jak divé a futro vyzbiraji,ale na usecich mezi splavy (i jinych),kde nejde migrovat, zas tolik ryb neni a vodu tolik nevypucujou.
Porad mi ale nejde dohlavy jak tam nekdo muze nahazet tolik desitek kil žradla?!!!
Vsak vy se dosmejete az vam ťípnou ty vase futra!uz aby to bylo,protoze pak zacne konecne normalni chytačka!! A jen tak mimochodem: je moderni kaprařina jeste vubec o rybařině??mi prijde ze se jedna uz jen o nejakou nahražku rybařiny.je to podobne jako s golfem,ten je taky jen pro smetánku,ktera udelala s golfu obycejnou frašku (VIP only??).
NStandey - Profil | Ne 21.8.2011 8:45:43
Tak se mi zdá, když to tady tak pročítám, že jste pánové nikdy nechytali na řece. Alespoň na revíru z tohoto článku jsou doslova přemnoženi sumci a pár hezkých amurů se taky najde (o tlouštích nemluvě)
Co z toho plyne?
Můžete do vody naházet klidně i sto kilo boilie a za pár dní nenajdete na dně ani kuličku. Tak to tam prostě chodí.
Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu vést spory, ale to je tak všechno ce se stím dá dělat.;-)
Npoky82 - Profil | So 20.8.2011 8:55:06
No pokud omezí množství krmení co můžeš do vody dát tak jenom dobře a to pro všechny. Ryby budou více jezdit a hledat takže by sme si měli lépe zachytat. A aspoň zmizí to soupeření kdo dá více krmení. Kdo trumfne ty chlapi vedle co tam denne hází 10kg kukuřice.
Unás na ramenu labe je to to samé. Přijede parta a od rána do večera vaří. Ráno 5kg, večer 5 kg kukuřice. A to ikdyž nemají ani potah. Pak se opravdu není čemu divit, že prd chytnou. mi tam najedem ve 3 lidech denne skrmíme max 1kg koulí, pokud ryby berou a nachytáme toho ohodne vís než oni. A o feedru a trovhu toho šrotu ani nemluvě, pokud je klid.
NLooki - Profil | So 20.8.2011 8:03:07
tak nevim no.to futro vhozene do reky je fakt pro obycejneho rybare na hezky dlouho.osobne krmim jen asi 0.5-1.0 kilem traperu (a to ho mam jeste říznutý napul se srotem).Takove mnozstvi mam cca na dve vychazky a ryb nachytam 5x vic nez autor clanku.to neni vychloubani,ale chci ukazat ze i s mene futrem to jde!! V rece se sice i o takove velke mnozstvi jako uvadi autor clanku rybi osadka dokonale postara,ale je skoda penez to tam cpat! navic co se boilie tyka,tak myslim ze celkove stoji za starou belu.to uz radeji pelety.
To omezeni co tady popisuji nekteri zde,bude jako fakt,nebo zas je to jen takove "jedna pani povidala"??pokud by se futro muselo omezit...tak jedine dobře!!!!!!!!! konecne to u navstevovanych vod nebude smrdet jak hrom (a taky barva vody se nejspis zmeni).na rekach bych to nejak extra neresil,ale na uzavrenych vodach urcite ano.tam at si kazdy veme max. kilo srotu a at se ukaze frajer co dovede.taky bych se i vsadil,ze i ryby by braly o dost vice.Jednak budou vic ve forme a taky nebudou tak rozežrané! pred patnacti az dvaceti lety nepamatuju ze by nekdo tak brutalne futroval! tam stacilo do pytliku trocha domaciho futra a ryby braly jak o dušu.
Takze futro omezit na 1KG a boilie taky.
Smutne ale je,ze nejvetsi peklo u vody delaji prave ti boilisaři a dale pak plavačkaři (tech je ale minimum).A taky by se melo trochu upravit pouzivani hmotnosti olov.nechapu naco pouzivate 100g olova,kdyz to hodite 30m od kraje?? na velke vode to ano,ale na treba 1ha rybniku to je pekna svi..rna.jednak to poplasi ryby a pak to tam kdejaky trouba těpe co 15min. Pritom by stacilo 20g olovo a futro nastrelit prakem.
NKobyla - Profil | Pá 19.8.2011 17:31:59
Pokud jsem sčítal dobře,tak páni rybáři nasypali 41 kg bordelu do vody.Takové množství mi vystačí na 20 let.Jen pro přestavu,kdyby každý rybář týdně nasypal jen půl toho,tak máme vodstvo pěkně v pr.... Určitě jsem pro regulaci jak u vody,tak v lesích.Když vidím blba se sto hřiby jak se pyšně tváří na fotce (u "rybářů a myslivců"dosti podobný),tak bych mu uříznul taky jednu nohu.V Rakousku to mají celkem dobře podchycený,jen v Česku si každý dělá co chce.
Nnofish - Profil | Čt 18.8.2011 13:58:26
aleš vavřina >> vím, že jsou snahy omezovat naše rybářství. Hnojení, vápnění, teď i přikrmování. Jenže tady podle mě už jde jen o to rybářství u nás zničit, tejně jako se to zku*vené EU podařilo se zemědělstvím (kvoty atd....). Francouzi naše klapry žerou, ale rádi by asi aby se po evropě žrali jejich pstruzi- jednoduše řečeno. Výsledkem bude, že oni mají prachy a toho kapra si dají stejně, ale my už ani na ty vánoce. Umíš si přestavit produkci na rybníce, kde by se nepřikrmovalo? Říkám celou dobu, že to s naším rybářstvím dopadne špatně. Jednoduše řečeno ho to zničí, stejně jako zemědělce, pak dají pár korun dotací. A rozhodovat o tom samozřejmě budou lidé, kteří ani neví jak rybník vypadá........ Jo holt bude už jenom hůř.
Naleš vavřina - Profil | Čt 18.8.2011 13:45:55
nofish >> Na základě toho čeho jsem se účastnil mám (dle mého) oprávněné obavy o produkční rybářství. Jen perlička - padl i návrh ještě následně limitovat povolené množství krmení v případě, že je na rybníku chov polodivokých kachen - pokud by to prošlo, tak to znamená okamžité zrušení těchto chovů a "povstání myslivců ve vsi".
Jinak tebou popsaný lovkaprů praktikuju stejně.
Nnofish - Profil | Čt 18.8.2011 13:26:16
aleš vavřina >> Nevěřím, že v produkčním rybářství by zakázali přikrmování. Bez něj to nemá smysl. Zrovna ten kapr, potřebuje obnoje aby rostl. I když, třeba Francouzi spolu s Němci (kdo jiný kecá do všeho u nás a je největší v EU) zničí naše rybnikářtví stejně jako zemědělství, uplatí to troškou dotací a hotovo. Už jsem slyšel o tendencích dotovat "prázdné" rybníky........ Celý tenhle stát jde díky EU do pr*ele a nikdo si to zatím asi neuvědomuje, tak nečekám, že rybolovu se to nedotkne.
Ty případné zákazy budou lidi porušovat, ale po první pokutě je to přejde. Dneska jsem byl na rybách. Za 6 hodin jsem s kusem rohlíku (domácí rohlíkače) a cca dvěma kily šrotu chytil 8 kaprů (žádné K70 přiblbla teda ne). O kus dál, tam naházeli takové dva kýble koulí z nějaké směsi a chytli cca to samé. Ono stačí použí vat rozum a je to. Nechci se navážed do kaprofilů, ale je jasné kdo většinou dělá takové věci, že si toho všímají lidi okolo. Krmítka si nikdo nevšímá, pětiminutové salvy koupí velikosti tenisáku, už ano. Nemyslím si, že na většině našich vod by krmení mohlo mít negativní vliv na kvalitu vody, ale kdo ví, jeden úředníček v bruselu si na něco vzpomene a bude "vymalováno".
NVenca888 - Profil | Čt 18.8.2011 12:30:47
premous >> nechápeš to právě z toho důvodu, kterej popsal... :-)
Npremous - Profil | Čt 18.8.2011 12:28:23
aleš vavřina >> WtF???nechapu
NVenca888 - Profil | Čt 18.8.2011 12:27:40
premous >> proč bych se měl nas.at kvůli tomu, že někdo neumí vnadit?
Naleš vavřina - Profil | Čt 18.8.2011 12:25:27
premous >> Malým jsi byl, malý jsi a malým i zůstaneš.
Npremous - Profil | Čt 18.8.2011 12:22:46
:D :D :D :D : D :D :D : D :D :D :D :D :D já se musím smát kolik lidí se nas..lo :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
NVenca888 - Profil | Čt 18.8.2011 12:20:46
naházet do vody přes půl metráku tvrdýho krmení kvůli lovu přes noc... tomu řikám klauniáda... ještě ke všemu na svazový řece...
Možná i proto kamarád chytil velký kulový.
NVenca888 - Profil | Čt 18.8.2011 12:16:45
premous >> jistě - ale hajzlem už zustaneš... :-)
Nemluvě o tom, že znečišťovat vodu nesmí ani kamarád-nerybář...
NKok - Profil | Čt 18.8.2011 7:30:28
aleš vavřina >> možná tuším, ...tak to vysvětli, třeba změním názor
Naleš vavřina - Profil | Čt 18.8.2011 7:20:53
Kok >> říká ti něco živinové zatížení povrchových vod? Dle tvé reakce určitě ne. Takže prvně se zorientuj v problematice a pak rozumuj!!!
NKok - Profil | Čt 18.8.2011 6:53:52
aleš vavřina >> řekl bych že totální nesmysl s tím krmením a i kdyby to prošlo nikdo to neuhlídá, ....už vidím jak kapraři budou jezdit s padesáti kuličkama na týden a fídrař jen s červíky. Tohle jestli vyjde v platnost, tak je to pěkný hovno a většina to stejně bude porušovat včetně mě. Pokud hlídka nebude chodit se psem, tak tu oliheň u kapraře stejně nikdo nenajde jako šrot v kbelíku místního bobkaře. Řeknu to asi takto, oficiálně nikdo krmit nebude, tašky bojlí pověšené na stromech zmizí, ale do vody bude padat stále to co doposud. Jinak souhlas že někteří to s krmením přehání, ale v podstatě neva pokud se nejedná o partikl kterej může zahnít, ....koulí ikdyž nasypeš metrák, vodě neublížíš, maximálně na menší vodě v rybách probudíš šílenou žravost a v horším případě je překrmíš a nebudou brát, po dvou dnech ty zbytky stejně vyšlukuje cejn a jiná bílá, tedy nechápu co za stejně extrémního blba kterým by mohl být nazván některý rybář/krmič vymyslel tuhle píčovinu:)
Naleš vavřina - Profil | Čt 18.8.2011 6:23:39
premous >> Ach ty duše prostá!!! Tak nedostaneš flastr ty, ale tvůj kámoš! Zákon nerozlišuje osobu s povolenkou nebo bez ní. Chtěl bych být tvým kámošem. Ale jen v tom nejčernějším snu.
Naleš vavřina - Profil | Čt 18.8.2011 6:18:45
nofish >> Pravdu díš, ale opravdu mám dojem, že je změna již na spadnutí. Povrchové vody jsou P zatíženy velmi silně a správci povodí jsou jak EU tak národní legislativou nuceni s tím něco dělat. Na koho si došlápnou jako první? V první řadě to schytají produkční rybáři a hned po nich ti sportovní. Myslíš že na ty nefunkční ČOVky si někdo došlápne? Ne, ne.
Za sebe občas zakrmuju, jsem ale typický krmítkář s pytlíkem šrotu nebo třiceti deky kukuřice. Plošný zákaz vnadění? Za mě ok, nevadil by mi ani by mne nijak neomezoval. Jak již jsem psal - výroba koulí a pelet je ale fakt těžký byznys. A dlužno poznamenat, že kapraři otázku nadměrného vnosu živin do vody opravdu neřeší, resp. jim tato problematika vůbec nic neříká.
NHelle - Profil | Čt 18.8.2011 3:55:16
Pánové, jestli tomu říkáte rybařina, tak vás potěš pán Bůh.Snad někdy dostane někdo na RS rozum a podobné zrůdnosti jako nasypat do vody desítky kg při vnadění zakáže.Ale vzhledem k tomu, že Češi stejně žádné zákony a nařízení nedodržují, tak se tím asi moc nevyřeší.
Nnofish - Profil | St 17.8.2011 12:38:55
premous >> typicky české omr*ávání. Pánové, nemám slov............
Pravidla jsou od toho aby se obcházela co?.........
Nnofish - Profil | St 17.8.2011 12:37:52
aleš vavřina >> člověče, máš tak trošku pravdu. Otázka je, jestli si pak hlavně kaprofilové zase něco nevydupou (prostřednictvím svazu). Už dávnou jsou revíry, kde se nesmí vnadit. Za to že tam máš navázané krmítko ti nikdo nic nemůže ale jak tě uvidí a počká si až tam budeš rvát šrot tak jsi v pr..... Osobně teda používám krmítko, trošku něčeho drobného do toho, ale v tom ani tak problém nevidím, alespoň nakrmím i malé rybičky :-) Ale když vidím někoho k bojce sypat dva kýble kuuřice, tak se chytám za hlavu. Klidně ať vnadění zakážou a klidně plošně. Kdysi jsme taky chytávali s dvojnávazcem s průběžným olovem a nebyl problém. Teď když si všichni zakrmují a nejlépe 100m od břehu tak je to jiné. Osobně doufám, že konečně někoho napadne přepsat RŘ a budou v něm rovnou i sankce za jeho porušování. Aby byly přesně definovány. A kua konečně blbcům vysvětlit, že když chci chytat v pravo tak si nesednu doleva a nehážu šikmo, na každou rybu povinně podběrák- žádné tahání na břeh a hromadu dalších věcí. Jenže........ ČR..........
Naleš vavřina - Profil | St 17.8.2011 12:34:19
čeman 29 >> Ze které statě zákona o vodách konkrétně vycházíš? ALE jak píšu, dělá se na novelizaci legislativy co bude řešit VEŠKEROU aplikaci látek. Něco o dané problematice víš, ale ujasni si širší souviislosti. Na několika jednáních na příslušných ministerstvech jsem seděl, takže o vývoji situace mám lepší přehled než ty.
Jak z dalších příspěvků plyne, češi jsou nepoučitelní - stále chtějí s někým vydrbat, jen aby uspokojili svůj cíl bez zájmu o širší souvislosti v dané věci.
Npremous - Profil | St 17.8.2011 12:24:02
hmm když dám do ruky kybl s krmením kámošovi co nerybaří ze slovy tam mi to nahaš tak žadna legislativa nic neudělá
NJJanekk - Profil | St 17.8.2011 12:23:07
aleš vavřina >> striktní zákaz vnadění by eventuelně znamenal, že si do feedrového krmítka nesmím dát krmení a plavačkáři nesmí krmit koulema? To mi přijde trochu moc...
Nčeman 29 - Profil | St 17.8.2011 12:03:41
aleš vavřina >> ze zákona o vodách, je vnazení ryb pouze soustředění ryb na lovném místě, nikoliv krmení jako v chovných rybnících, tudíž se k tomu nevztahuje vyjímka vnášení cizorodých látek.
Naleš vavřina - Profil | St 17.8.2011 11:53:30
čeman 29 >> Hochu jen si nemysli, na spadnutí může být i striktní zákaz vnadění a flastr bude (předpokládám analogicky z již platné legislativy) v řádu tak pěti nul pro fyzickou osobu a pro právnickou (v daném oboru i podnikající) ještě o řád víc. Tyto flastry spolu s příslušně postavenou legislativou dokážou poměrně rychle přivést k rozumu. A věř tomu, že na klasicky české - "s někým pořádně vydrbat" - prostor být nemusí. Stačí např. klauzule - při výkonu rybářského práva i při pohybu v okolí rybářských revírů je zakázáno přechovávat jakékoli závadné látky jež jsou evidentně určeny k vnadění ryb (nutno samozřejmě ještě "učesat"). A pak někomu vysvětluj, že ten pytlík koulí s příchutí oliheň, sardel, ... - máš pro vlastní konzum. Proč v řadě zahraničních zemí rybáři rozum "mají"? Jsou to lepší lidé než v naší zemi? Nejsou! Ale již pochopili, že za ten flastr a problémy to prostě nestojí. A s drtivou většinou našich rybářů je to stejné, než v zahraničí platit tvrdý flastr v eurech, tak raději sekají latinu a lumpačení si nechají až na doma.
Nčeman 29 - Profil | St 17.8.2011 11:27:22
aleš vavřina >> Tak to jsem zvedavy jak to zvladnou hlidat,pochybuji o tom ze me za prdeli bude tyden stat borec a vazit mi mnozstvi krmeni co hodim do vody.....trosku nesmsl
Naleš vavřina - Profil | St 17.8.2011 10:22:52
Dida >> Já jsem vcelku klidnej - hlavně vláčím, ale kaprařští kolegové by už tak být nemuseli. Momentálně se "šije" novelizace příslušné legislativy co by měla vnadění řešit a pevně stanovit mantinely včetně sankcí - a tvrdých. Ve svém přízpěvku chci pouze na danou skutečnost poukázat. Při bezhlavé honbě za úlovkem si rybáři prostě podřezávají větev. A kvalita vody bude v blízké budoucnosti alfou i omegou, takže za dosažením stanovených cílů se pude striktně a nějaké kapraře nikdo řešit nebude.
Nnofish - Profil | St 17.8.2011 10:02:25
Dida >> člověče ebro a naše řeka je kua rozdíl. JInak neboj se, kukuřice a podobné trošku zkvasí a nemají takovou výživnou hodnotu, ale ryby to normálně sežerou.
NDida - Profil | St 17.8.2011 9:46:19
aleš vavřina >> aleši bud klidnej:-), loni jsem za týden zkrmil na Ebru 250 kg pelet, myslím že na dně nezbylo ani smítko:-) Pelety i boilie jsou v pohodě, většinou po nich na dně během 48h nezbude téměř nic, horší je to s kukuřicí a jiným nevařeným partiklem.
Nansa - Profil | Út 16.8.2011 20:43:20
Páni,nechcem provokovať ale kapor z rieky má pri miere uvedenej v článku podstatne nižšiu hmotnosť ako uvádza autor článku.Neviem čo takýmto zavádzaním sleduje a preto radšej ani nehodnotím .
NEnšpígl - Profil | Út 16.8.2011 18:42:05
Chlebyk >> Proto se divím, když tu někomu nadávají, že ukázal foto s rybou a viditelným revírem v pozadí. Na google earthu je to vyfocené, co 100 metrů :)
NChlebyk - Profil | Út 16.8.2011 18:33:20
Enšpígl >> No po tomhle článku si už tam nesedneš určitě:-))) Místo ani nemusím znát abych ho podle fotky v Ho přez googl nenašel:-))Naštěstí kapry nechytám a pod Hodonín nejezdím takže je mi to jedno,ale jinak článek pěknej chválím
NEnšpígl - Profil | Út 16.8.2011 17:34:10
Orf >> Já tam vidím 4 rybáře do roka, chytal jsem akorát z druhé strany, ale vsadím se, že jak si tam budu chtít zajet, pojedu přes sračku-cestu, a někdo tam bude lapět :-)
NJJanekk - Profil | Út 16.8.2011 13:11:45
Hodnotím kladně, jdeš s kůží na trh a to se cení. Jenom mě udivuje, že řeku, která ti teče pod okny testuješ pomocí 40 kg boilie a pelet, jít tam na odpoledne s fídrem a masňákama by bylo asi záživnější... Ale proti gustu žádný dišputát. Dal bych 1-, ale to tu není, tak 1 :-)
Naleš vavřina - Profil | Út 16.8.2011 12:34:54
Článek je psán celkem čtivě. ALE!!! Spočítám-li dobu lovu a tu dám do měřítka s počtem lidí a množstvím vyházené návnady - TAK!!! V poslední době je neustále řešena otázka aplikace látek do vod a těmi návnada bezesporu je. Na můj vkus toho hoši vyházeli opravdu hodně. Není daleko doba, kdy bude legislativně řešena otázka množství povolené návnady - látek aplikovaných do vod. Zbytečně takto blbnout a dávat jak správcům povodí, tak jiným orgánům státní správy záminku krmení nějak omezovat. Na druhou stranu si ale uvědomuju, jak skvělým a těžkým byznysem (ne obchodem) prodávání návnad rybářůmve skutečnosti je.
NMiláno BRH - Profil | Út 16.8.2011 11:19:38
pěknej článek. Jen ty váhy trochu nesedí. Asi jste zapomněli odečíst podložku ne? :-D
N*amur* - Profil | Út 16.8.2011 11:17:49
Moc peknej clanek...
Pro me jasna 1 ;)
NRybatorstr - Profil | Út 16.8.2011 9:19:04
Osobně se mi Tvůj článek líbil. Řeka má své kouzlo, o tom není pochyb! Tak hodně zdaru v příští výpravě. Máš ode mě za 1.
Ntuneij - Profil | Út 16.8.2011 7:09:36
Pekny clanok davam za 1. Nech sa dary aj nadalej Rieka je rieka.
NOrf - Profil | Út 16.8.2011 6:55:37
myslím nejfrekventovanější místo na moravě v HO..:-)
ale furt lepší jak bazén v Kelčanech. za 1
Nmilin - Profil | Út 16.8.2011 0:39:27
Sneki - >> Krásná práce.
Nkuzma - Profil | Út 16.8.2011 0:20:50
moc pěkný přečetl jsem to jedním dechem za mě za 1 :)
Nšmudla - Profil | Út 16.8.2011 0:08:04
63cm a 7kg to mluví samo za sebe. Fušeři ani váhu si seřídit neumí :) A ty desítky kilogramů pelet kuliček a prdlajz na břehu, dokonce člen výpravy bez rybka. No hlavně že si tu idylku u vody každý představuje jináč, kam by sme to jako rybáři došli. Mě tam chybí fotky toho tábora, já se často nedívám na tábory skautů a pionýrů jak se správně táboří, až pojedu k vodě s bivakem abych věděl jak na to. Ale musím pochválit za větičku o půlnoci jsme vytáhli udice a úderem 4té je znovu nahodili, to je na metál chrabrosti.
NStandey - Profil | Po 15.8.2011 23:23:19
No vida. Kdo mi to tu fušuje do řemesla...???
Gooood ;-)