Rio Ebro listopad 2010

Diskuse k rybářskému videu Rio Ebro listopad 2010

Autor diskuse: Jan131 - Profil , 9.1.2011
97 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NMika75 - Profil | Pá 25.3.2011 18:50:18

dovolena se musí vyplatit,všetko treba zožrat,po prvé sa to može.no hnus dufam že aj posledný

    NMartin... - Profil | So 19.2.2011 0:54:33

    Jan131 >> koukám, že ten komentář, cos napsal absolutně vystihuje to, co jsem si myslel...a že si to ty tak ti to tady napíšu. Tohle, co jste tam předvedli bylo celkem dobré, ikdyž hodně nevkusné. Podle mě jste banda frajírků, co si jela zvednout sebevědomí a naplnit mrazáky na Ebro. A kecy o tom, že někdo závidí, že se tam nepodívá nebo něco podobnýho napovídá, že budete takoví Ti rozmazlení Pepíci, co náhodou přišli k penězům...ale k videu. U mě za 4 (2 za kvalitu okolí, 5 za chování k rybám)

      Nstagy - Profil | So 19.2.2011 0:39:14

      to video by se mělo jmenovat..Masaři vyjeli do Španělska kuchat zaživa metrový sumečky!!!

        Nstagy - Profil | So 19.2.2011 0:33:34

        No neskutečný, nemám slov!!! takovejm prasatům by vůbec neměli prodat povolenky!!! stydim se, že někdo takovým způsobem reprezentuje český rybářský národ v zahraničí!!!!!!!!

          NBordinnoZX - Profil | Pá 18.2.2011 23:30:55

          Jan131 - >> podívej se ty chytráku na ebru sem byl třikrát se svojí partou ale takovýhle ujetý video bych si sem určitě nedal. To si jako mysliš že ste nějaký kingové když si zajedete do Španělska, jenom trápit ryby tim že je neumíte ani pořádně rychle zabít. Takovýmhle jako si ty a ta tvoje povedená bandička rybářů na který si hrajete bych ty povolenky vůbec nedával o od vody bych vás vyhnal s radostí, ale s brokovnicí. JSTE TRAPÁCI

            NVkarel - Profil | St 16.2.2011 18:23:10

            Jan131 >> Jo, přesně, máš určitě pravdu, dodal bych ještě.....další co se nechová k rybám jako prase a další co nemá potřebu točit videa o ničem, ne?

              NJan131 - Profil | St 16.2.2011 18:14:38

              Další co závidí, protože se tam nikdy nepodívá a další co nežere ryby!

                NBordinnoZX - Profil | Ne 13.2.2011 20:43:09

                Chlapci takováhle prasečina to ste sem ani neměli dávat. Normálně se za vás stydím nevěděl sem že mezi náma domažlickejma rybářema jsou takový prasata co se takhle chovaj k rybám. ZDRÁHAL má radost jak už veze napůl chcíplý sumce to je humus.

                  NSkolip - Profil | Ne 13.2.2011 16:48:37

                  Tak by se rybáři k rybám chovat neměli.....

                    NVkarel - Profil | Čt 13.1.2011 4:46:53

                    lukas.modry >> Předem, možná je náhoda že registrace proběhla zrovna včera. Apropo, nad zabíjením se tady zas tak moc nepohoršuje, ale nad způsobem. Jestli tobě nepřijde prasečina jako rybář, navíc dospělý chlap, ani neumět pořádně zabít rybu, tak to sorry. A ty ostatní tvý pseudo bláboly bez komentáře. A pro ostatní další tvoje následovníky, viz Vena 1. Naučte se číst, tady už se nějak neřeší že si ty ryby vzali, ale že je neumějí normálně rychle zabít. A ještě si to natočí a prezentují veřejně. Komu to ještě přijde normální?

                      Nlukas.modry - Profil | St 12.1.2011 23:37:19

                      By mě zajímalo, kolik přátel, kteří se pohoršují nad zabíjením ryb chytá na mrtvou nebo nedej bože živou rybu - to je podle mě mnohem větší prasečina než rybu zabít a sežrat (protože její smrt alespoň nebyla zbytečná) a také je to neúcta k živým tvorům. Stejná prasečina je naháhet do vody metrák šrotu a pak z něho tahat ryby, které tam najedou. To je jako kdyby myslivec střílel zvěř v zimě u krmelce. Já vyznávám tradiční způsoby lovu a mám radost i z plotičky, protože nechytám na metry ani pro maso - v životě jsem si nevzal rybu domů. Jinak video celkem OK. A že jsou tam mrtvé ryby? Lepší než mrtví rybáři. Zdar Vašemu konání.

                        NBOB85 - Profil | St 12.1.2011 20:47:35

                        video onicem.sory ale ti candosi vypadali jak kdyby je nekdo nasel chciple na brehu.vyschli a pekne nasponovani.i kdyz je fakt ze ryba ktera se dusi a postupne umira,tak ma lepsi maso,protoze vsechna krev se stahuje do srdce a pak je lepsi maso.vim o tom ale nedelam to tak.svedomi mi to nedovoli.ale to jen tak mimochodem.rybu si vem ,zab ji jak chces ale netocto a nedavej to sem.masaru je pytel,ale nikdo s tim nic nenadela.ani to nejde.kolikrat jsem videl duchodce ktery kdyz chytil kapra 40cm tak se mu v ocich prtocily dolary.Zmasil ho,odjel domu aniz by ho zapsal pak prijel za chvili zas. lapl druheho a vzal ho taky i kdyz se muze brat jeden za den.Pak se divime proc ty svazovky jsou tak prebrane.Kdyz jdu na sumika,tak mam problem chytit nastrazniho lina nad 25cm,protoze ti vetsi jsou vymaseni.

                          NVena 1 - Profil | St 12.1.2011 20:33:14

                          Jan131 >> Pokud cokoliv uvedeš zde na Mrku, tak musíš počítat s tím, že se na Tebe ihned snese hromada kritiky i kdybys měl nad hlavou svatozář a v obličeji výraz Ježíše. Dávno jsou pryč ty doby kdy Mrk bylo místo, kde si mohl člověk v klidu poklábosit o všem a pokud jak se říká něco pohnojil, tak se tu našli lidé, kteří slušně poradily nebo vysvětlily proč se to či ono dělá nebo nedělá. Dnes je to většinou tak, že když si dovolíš založit otázku, tak jsi vlastně pár egoistům vyhlásil soutěž, kdo Tě rychleji vypíská....
                          Normální video a nevidím problém v tom, že si někdo veme candáta nebo jinou rybu.

                            Nnovaroma01 - Profil | St 12.1.2011 20:20:50

                            mirazelí >> Tak v tom případě nevím jak bych se zachoval.Ale věř že ne všichni se tak chovají.Mockrát sem se se dostal do sporu s vyloženě mladými lidmi,kteří dělali taky pěkný prasárny.Jen mně nesedí paušalizování,nic víc.PS.Nakonec na tom videu,to jsou mladí lidé,apokud se tak chovají venku,moc nevěřím,že doma se chovají nějak moc jinak.

                              Nmirazelí - Profil | St 12.1.2011 20:11:23

                              novaroma01 >> promin tak 95% duchodcu kdyz vedle duchodce chytne kapra 75cm a rekne vnukovi to se neda zrad vem to slepicim tak kde jsme

                                Nnovaroma01 - Profil | St 12.1.2011 20:03:56

                                mirazelí >> Chodím na svazovky a podstatně déle a můžu tě ubezpečit,že nejen důchodci.I když chápu,důchodci jsou nejlehčí cíl.

                                  NBlažík - Profil | St 12.1.2011 19:52:00

                                  za 4, že ta prasečina po 6 minutách skončila....

                                    Nx3x3 - Profil | St 12.1.2011 19:35:58

                                    Nechte je už být. Jsou to ubožáci kteří si myslí jací nejsou rybáři. Je přesně vidět v tehle diskusi kdo je členem jejich báječného spolku.

                                      NAchab3 - Profil | St 12.1.2011 19:25:06

                                      mirazelí >> maš pravdu,raději volim soukrome reviry protože nemam tolik času na vlastni rybolov a pokud se už nějaky najde chci si jej dosyta užit ale jak už jsem nemam nic proti když si někdo odnese rybu od vody domu,pokud neni trofejni,ale ja rybařim pro radost a ne abych přepočitaval vynaložene finance na rybi maso,je to pouze muj postoj každy at si uděla obrazek sam, ale co provaděli na Ebru tito radoby rybaři s ulovky je hnus a jsem pohoršen zbytečnym tyranim a naslednym vychloubanim na mrku je mi z toho na bliti

                                        Nmirazelí - Profil | St 12.1.2011 19:03:32

                                        Achab3 >> tak to nechodis na svazovky protoze to co predvadi rybari duchodci bys psychicky asi nedal

                                          NAchab3 - Profil | St 12.1.2011 16:54:05

                                          ...rad ti odpovim Gaty ohledně tve otazky meho brani ryby od vody snad to pochopiš napoprve...,tak tedy již několik let se věnuji pouze sportovnimu rybolovu tj.,že všechny me ulovky jsou pouštěny zpět do vody kam patři a zustavaji mi pouze jako vzpominka v mysli, či na zvěčněne na fotografii,protože rybu kterou sežereš už nechytiš

                                            NLadinek - Profil | St 12.1.2011 14:54:05

                                            At si kazdej vezme z ty vody co chce. At si to klidne vsechno sezere az praskne. Ale musi to bejt na videu, musim se k rybam chovat jako prase kdyz se je chci natocit ?
                                            Chapu, ze plno lidi na ebro jede kvuly zazitkum a ty si chteji zvecnit, ale takhle ?? Promin, ale proto odeme za 5. Ne kvuly tomu co se tam deje (na Ebru se dejou daleko hrosi veci) ale proto, ze kazdej kdo ma dneska kameru nataci hnus na kterej neni nikdo zvedavej...


                                            btw. byl jsem tam loni, chytli jsme asi 17 sumcu z toho vetsina pres 2m vyfoceny mame tri ktery se chytli behem jednoho dne a byly uvazany par hodin prave kvuly foceni...

                                              Njezulin - Profil | St 12.1.2011 14:12:25

                                              ....masaři dojeliii...:-(((

                                                NVkarel - Profil | Út 11.1.2011 20:44:43

                                                Gaty >> Já odpovím za sebe. Když si beru rybu dom, tak živou jenom v případě že nebude dlouho trvat cesta, jinak ji klepnu a vykrvím u vody. Není myslím problém. Ale co je na videu? Candáti s rozevřenýma skřelema - ještě jsem neviděl usmrcenou rybu, která by je měla, za to leklou jo, zakrvácení sumci na loďce, kteří se na břehu ještě hýbou a "dívej jak napíná fousy". Lidi co tohle video hodnotí kladně nechápu. Jak už jsem psal, je tam totální hovno, na začátku jeden slušný záběr na údolí řeky, na závěr na lodi po vodě. Jinak nic, nahozený pruty, chlív na břehu, onanie s ne zrovna oslnivými úlovky. Zbytečné video, které bych netočil ani pro vlastní rodinu.

                                                  NGaty - Profil | Út 11.1.2011 20:26:43

                                                  Chci se tě jenom zeptat Achab3. Když si náhodou vezmeš rybu od vody domů tak jí bereš živou a doma usmrtíš nebo ji mlaskneš hned u vody????

                                                    NJTr - Profil | Út 11.1.2011 20:25:18

                                                    Velice zajímavý oddíl ...ty Domažlice.

                                                      NVkarel - Profil | Út 11.1.2011 20:06:46

                                                      Jan131 >> Stačí, když se konečně po 20 letech chytání naučíš zabíjet rybu.

                                                        NJan131 - Profil | Út 11.1.2011 19:59:23

                                                        Přiště si zajistime smrtici injekce a bude kurňa!!

                                                          NAchab3 - Profil | Út 11.1.2011 19:38:13

                                                          ..pro meně chapave radoby rybaře,hlavni problem neni v tom že si někdo odnese rybu ale zasadni problem vidim v postradani ucty k živim tvorum zbytečnym tyranim,ryba se da prece usmrti mnohem šetrněji než ji nechat leknout,co třeba omračeni a pak nasledne usmrceni prořiznutim žabernich oblouku mistře Gaty??????????

                                                            NGaty - Profil | Út 11.1.2011 19:15:07

                                                            Zdravím pánové. Nevím proč se tady tolik rozčilujete a nadáváte na partu kluků.Myslím si, že neudělali nic špatného. A určitě si nezaslouží aby jste je tady uráželi.
                                                            V létě jsem byl na více než pěti výpravách s několika kamarády rybáři. Většina z nich měla názory jako vy. Ryba je bůh tý se prosím tě pomalu nedotýkej, aby jsi jí neublížil a musíš takhle a potom jinak. Takový připomínky mě byly předhazovány celou dobu než jsme dorazili na místo a než přišel první záběr. Co se dělo potom tak radši mlčím, protože to bylo něco úplně jiného. Tak si laskavě uvědomte vaše chování a činy, sáhněte do svědomí a pak odsuzujte a nadávejte na druhý. Ti kteří tady nejvíc nadávají a urážejí nadšenou partu rybářů, většiou jsou mnohem větší HOVADA A DOBYTEK. Kluci video dobrý, krajina nádherná, ryby pěkný akorát příště více záběrů jak zdoláváte ty naše šupinatý soupeře!!!! Zdarrrrr

                                                              NPetr V - Profil | Út 11.1.2011 18:32:35

                                                              Už se zase musím říc že Češi jsou ostudy a ještě si udělají video

                                                                NAchab3 - Profil | Út 11.1.2011 17:55:54

                                                                ...neumět ani zabit humanně rybu a nechat ji chcipnut na suchu a ještě se tim chlubit na mrku a očekat pochvalu je velice pošetile..to nejsou rybaři nybrž bez prominuti HOVADA A DOBYTEK

                                                                  NTomas01 - Profil | Út 11.1.2011 12:08:56

                                                                  Tady nejde o ty ryby co snědí ale o toho prošpikovaného sumce, který má jít zpátky. Doufám.

                                                                    NPete - Profil | Út 11.1.2011 11:42:43

                                                                    Na video jsem se těšil... začátek vypadal nadějně, ale to co potom přišlo za záběry to je opravdu otřes. Nechápu jak tohle někdo můžeš pustit ven a myslet si že se to bude líbit. Ačkoli Rumuni by dali asi za 1. Já za 5 ...

                                                                      NMasařka - Profil | Út 11.1.2011 11:31:00

                                                                      Jan131 - >> Tak jsem se konečně dočkal videa bez firemních praporů v pozadí,bez trapně naskládaných kyblíků a sáčků s jasně viditelnou reklamou a dokonce bez odporného zoofilního olizování kaprů a jiných vodních živočichů při pouštění.V nedaleké lokalitě jsem byl taky chytat,sežral jsem kapra,candáta a zlatý hřeb byl grilovaný sumec.Až pojedu znovu na ebro tak si neodpustím sežrat sumce,je to prostě lahůdka.Tvoje video se mi líbí.

                                                                        Nmirazelí - Profil | Út 11.1.2011 10:51:34

                                                                        sumec ma super maso skoda si nedat

                                                                          Nmirazelí - Profil | Út 11.1.2011 10:50:18

                                                                          to je bomba skoda ze je tam tak malo krve mam krev rad jsem reznik

                                                                            Nhalozáářř - Profil | Po 10.1.2011 20:37:45

                                                                            No tak budme trochu lidští ne?? to je každého věc co udělá s rybou co si chce odnést domů. Sice je to hnus ja vim že normální je rybu zapíchnout ale kdysi se to tak dělalo :( Sice je to smutné video ale i pěkné :). pěkné prostředí pěkní sumci. Ode mě máte za 3!

                                                                              Nroman - Profil | Po 10.1.2011 20:34:43

                                                                              Jan131 - >> máš pravdu sumci se fakt uvazují-ale zjisti si první jak, (máš tady nějaký odkazy jak na to-ale doufám že to už nebudeš potřebovat), jen tak mimochodem na Ebru mám a určitě nejen já pár týdnů odchytaných a díky takovým takyrybářům jsem tam přestal jezdit....

                                                                                NVapi - Profil | Po 10.1.2011 20:17:11

                                                                                pema >> Tak normální je rybu pustit ale když už někdo ví že si jí vezme, tak jí rovnou i usmrtí at se netrápí.

                                                                                  NJervys - Profil | Po 10.1.2011 20:15:31

                                                                                  No nevím co nato říct je lepší neříkat nic . To jsem si myslel , že takový jsou akorát Němci.

                                                                                    NMikbaits mánie - Profil | Po 10.1.2011 20:06:10

                                                                                    Ty kapři vypadaj jak když vylezli s köncentráku

                                                                                      NVkarel - Profil | Po 10.1.2011 20:04:38

                                                                                      Pěkné video, takové.....lidové, buranské. Za těch šest minut je tam totální prd, jeden záběr na nahozené pruty, jeden záběr na přípravu sumčího prutu, žádná zdolávačka, mrtvé ryby, kuchání, chlív kempu. Opravdu video k veřejné prezentaci.

                                                                                        NCloud - Profil | Po 10.1.2011 19:54:46

                                                                                        Ten sumec na laně vypadá,jak když je návazanej a připravenej na pověšení do udírny.Jinak záběry nic moc.Ještě tam chybí detailnější kuchání a porcování :-(((

                                                                                          Npema - Profil | Po 10.1.2011 19:49:18

                                                                                          Vapi >> A ty si myslíš, že ti co se obtěžovali dát kapra na podložku a pak jej šetrně pouští by tohle co píšeš udělali? Tak na to by tady z MRKu nikdo snad ani nepomyslel. Natož udělal.

                                                                                            NVapi - Profil | Po 10.1.2011 19:35:09

                                                                                            pema >> A ty si si snad všim nákejch známek že byly ryby usmrceny? Já bych teda řek že byly jen nechány a lovci se ani neobtěžovali ryby zabít a nechali je udusit.

                                                                                              Npema - Profil | Po 10.1.2011 19:28:41

                                                                                              Achab3 - 10.1.2011 17:58:21 Ty jsi pacient co po ulovení ryby jí utře za.ek, změří teplůtku a s velkou slávou pustí. Neznamenáto že když si někdo vezme od vody nějakou rybu, tak je to z a s r a n e j ubožák. Neviděl jsem na tomto videu žádný špatný zacházení s rybou ani týrání. Mrtvá ryba není nic hnusného.Pokud ano, tak potom nemůžeš ani chodit po zimě k vodě.To by jsi se asi psychicky zhroutil, při pohledu na ty mrtvé ryby co po zimě uhynou. A to že se po usmrcení ryba ještě chvilku hýbe je běžný, prostě chvilku těm svalům trvá než stuhnou. Asi si někteří zvás co to odsuzují nevšimlo těch kaprů na podložce a jejich pouštění.To je taky hnus?

                                                                                                NPetanek81 - Profil | Po 10.1.2011 18:24:43

                                                                                                Fakt nechutné video....3x hnus

                                                                                                  NHandy - Profil | Po 10.1.2011 18:19:36

                                                                                                  Pěkné "masařské" video taky 5

                                                                                                    NAchab3 - Profil | Po 10.1.2011 17:58:21

                                                                                                    ...největši ubohost na mrku co jsem viděl,mate za 5 ubožaci z a s r a n i

                                                                                                      NVapi - Profil | Po 10.1.2011 17:43:28

                                                                                                      Tak to že všechny ostatní ryby které zrovna nejsou na videu byli pustěny, může říct každej blbec a když si rybu někdo chce vzít, tak je už i normální jí rovnou zabít a né takhle ryby trápit, hnus hnus a ještě jednou hnus.

                                                                                                        N728649 - Profil | Po 10.1.2011 17:02:31

                                                                                                        A co ty řeči že ten kapr váží víc než malá?

                                                                                                          N728649 - Profil | Po 10.1.2011 16:34:26

                                                                                                          Ryba není žrádlo,ryba je kámoš.Tedy kromě blbejch delfínů.

                                                                                                            NJan131 - Profil | Po 10.1.2011 16:08:25

                                                                                                            Hezká fotka, akorát ten sumec je tak třikrát menší! Už tě vidim jak toho našeho držíš v kapesníku jednou rukou, ha, ha, chytráku!

                                                                                                              Nmirazelí - Profil | Po 10.1.2011 16:04:54

                                                                                                              koukni na fotku jas se zachazi se sumcem http://www.chytej.cz/clanky/965/sumci-trilogie-3-di​l/

                                                                                                                Npoldeci - Profil | Po 10.1.2011 14:55:41

                                                                                                                pridám sa k názoru,že video nezachytáva žiadnu atmosféru lovu,kameraman nabudúce radšej nech fotí a jeho album bude praskať krásnymi momentkami.:)
                                                                                                                ryby na videu neriešim ...niećo tam chlapi museli aj jesť -kritizovaný prístup je vecou ich vnímania a morálky

                                                                                                                  NKraťas82 - Profil | Po 10.1.2011 14:47:02

                                                                                                                  Pěkný video mě se líbí... Pěkný prostředí, dobrá hudba... A to že je tam pár zmasenej ryb, no bože.. To s tím vázáním sumce nerozebírám, protože o tom vím prd.. Jen se divím, že si nečekal tuhle reakci tady.. V ráji chyť a pusť, kliniků a podložek, kde ryba je kamarád a bůh chraň toho, kdo se na ni jen křivě podívá... Jinak odemě máš za 1..

                                                                                                                    NDAVISS - Profil | Po 10.1.2011 14:37:23

                                                                                                                    pazez >> že jsi si nepřivezl rybu je tvůj problém, ze Španělska se tahá mnohem míň masa než z Norska a pod. Na tom, že na Ebru flákneš rybu po hlavě nic není

                                                                                                                      Npazez - Profil | Po 10.1.2011 14:27:47

                                                                                                                      Jan131 >> Na Ebru jsem již pár krát byl a jel jsem tam pro to abych se pokochal tamní přírodou a adrenalinovým rybolovem a né abych ještě sebou domu tahal nějaké nafiletované flaky masa . No a rybi moučka ? Ta se vyrábi v kafilerii, tak odkud asi myslíš by se měla vzít !!!

                                                                                                                        NTomáš - Tom - Profil | Po 10.1.2011 14:27:02

                                                                                                                        Video pro nás co jsme nikdy na Ebru nebyli zajímavé.Ryby si taky sem tam vezmu nic proti to je normální.Co u nás neberu jsou sumci,ale na Ebru jich je hodně tak to asi tak nevadí.Hodně se věnuji sumcařině a jediné v čem se s kolegy ( některými ) neshodnu je uvazování sumců.Já když ho chytnu tak ho okamžitě vyfotím a pustím.Někdy je fotka lepší někdy horší,ale co na tom.Zážitek mám a to mi stačí.S pzdravem Petrův zdar Tom.

                                                                                                                          Nc.13 - Profil | Po 10.1.2011 14:22:47

                                                                                                                          Jan131 >> Skvělý argument....co dodat. To jste kuchali v celkové anestézii? :-))

                                                                                                                            NJan131 - Profil | Po 10.1.2011 14:21:02

                                                                                                                            Já nevím na jaké video jsi se koukal, ale na tomhle není vidět jediné zabití ryby, pouze kuchání!

                                                                                                                              Nc.13 - Profil | Po 10.1.2011 14:18:41

                                                                                                                              Nic proti konzumaci ryb, jen mi příjde divné to zabíjení natáčet a publikovat, mám dojem že tím trpí estetická stránka videa :-)....jinak jednu dobu jsem přemýšlel jestli jste náhodou nenatáčeli pověstné Rumuny! :-)

                                                                                                                                NJan131 - Profil | Po 10.1.2011 14:16:39

                                                                                                                                Za zdolávačky se omlouvám, ale většina ryb se chytila na lodích a u toho jsem nebyl, tak mám už jenom ryby na břehu.
                                                                                                                                Jo a pro ostatní, na krajské povolence ty hambatý holky taky nemaj namočený tryka a doufám, že jim ty kapři nespadly:)
                                                                                                                                Jo a víte o tom, že do boilies se přidává rybí moučka, bože kde ji vzali, ty vrazi a masaři, no hnus:)

                                                                                                                                  NRybatorstr - Profil | Po 10.1.2011 14:10:49

                                                                                                                                  Pane kolego z Domažlic, nenechte se vyprovokovat hloupými kecy. Já osobně rybu rád pustím zpět, ale v loňském roce jsem si dovolil vzít z cca 100 docházek 4 kapry a 1 štiku. Míru samozřejmě měla, ale už by se nevzpamatovala. To, že si vemete 7 sumíků Vám může mít za zlé snad jen zarytý vegan a ochránce ryb. Ale ne tací, co si na to jen hrají. Videjko pěkné, jen by se mi líbilo více zdolávaček. Ale to neberte jako něco špatného ode mne. Musí to být práce, než se to video dostane až sem pro nás.

                                                                                                                                    Npazez - Profil | Po 10.1.2011 14:09:22

                                                                                                                                    Jan131 - >> To znamená že kdyby Vám Hupák řekl že ostatní ryby pouštěji, tak vy je pustíte, hahaha.

                                                                                                                                      NJan131 - Profil | Po 10.1.2011 14:08:42

                                                                                                                                      Jo hoši, koupil jsem si celosvazovou povolenku a na titulní straně řádu, je fotka čtyř utýraných okounů!!!!!! Prostě hnus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skoro jsem to nedokoukal do konce:)

                                                                                                                                        Npsryb - Profil | Po 10.1.2011 13:52:21

                                                                                                                                        No je to hnus toto video je jen o masakrování a nevím co je na něm pěkného.

                                                                                                                                          NJan131 - Profil | Po 10.1.2011 13:52:13

                                                                                                                                          Asi, když toho sumce chytíš 11km od kempu a chceš se s ním vyfotit a ukázat ho kamarádům, tak to jinak nejde. Je vidět, že jsi nikdy nic nechytil!!! Jo a ta firma je pánů Hrouzků, táta se synem! To jsi taky asi nikdy neslyšel!

                                                                                                                                            Nzoom - Profil | Po 10.1.2011 13:51:15

                                                                                                                                            Jan131 >> mno to že jsme nějaký ryby zmasily to je celkem šumák, to dělá spousta rybářů, o tom to nejni. Jde o to, že toho zabíjení je ve videjku moc. Kdyby jsi tam nechal zdolávačky, focení, pouštění ... tak v pohodě. To vázání sumců na lano je standart, ale úplně jinak se to musí !!! Vy jste uplně normálně tej rybě proděrovaly hubu, to je fakt hnus. Takhle se sumci nevážou. Mno snad po tomto zákroku ten sumík nechcípnul ...

                                                                                                                                              NStroft - Profil | Po 10.1.2011 13:48:35

                                                                                                                                              Jan131 >> Nic si z toho nedělej, jak známo MRK je dobrovolné združení sedmilhářu a pokrytců co blabolí jen ty bláboly co si přečetli od jiných. Nakoukni jim do mražáku a budeš mít jasno.

                                                                                                                                                NSla - Profil | Po 10.1.2011 13:46:57

                                                                                                                                                Jan131 >>" Jo a co se týká vázání sumce na lano, tak v čechách existuje firma, která pro tyhle účely dokonce vyrábí speciální lana na vázání sumců a podle diskuze, kterou jsem četl, je to nejšetrnější zacházení se sumci. Jo a pro vaše lepší spaní, šel zpátky do vody" - proč jste ho tedy uvazovali když jste ho nakonec pustili??? hnus.

                                                                                                                                                "Vystříhat to umí každý blbec a zabíjení a jezení ryb prostě k rybolovu patří, stejně jako střílení zvěře k myslivosti!! " - to video bylo jen o tom zabíjení a ukazování masa.

                                                                                                                                                  NDAVISS - Profil | Po 10.1.2011 13:39:36

                                                                                                                                                  Jan131 >> hele Pepíkovi Hupákovic nevěř ani slovo ;-)

                                                                                                                                                    NJan131 - Profil | Po 10.1.2011 13:16:45

                                                                                                                                                    Vážení pánové, celou dobu jsem se těšil, až sem dám tohle video, jaké budou reakce. A věřte, opět jste nezklamali. Vaše poznámky o zacházení s rybou a masařině jsou fantastické. Znovu se mi potvrdilo, že tyto stránky navštěvují pouze rybáři, kteří nesnáší pohled na mrtvou rybu, rybáři kterým když ryba zabere, tak radši přeříznou vlasec, aby rybě na břehu náhodou neublížili a rybáři, kteří když náhodou tu rybu na břeh dostanou, tak jí napudrují řitní otvor, aby neměla opruzeninky!
                                                                                                                                                    Pánové, nevěřím vám nikomu ani slovo!
                                                                                                                                                    Ale teď trochu jinak, na Ebru jsme byli poprvé v životě, takže jsme dali na rady pana správce kempu. Řekl nám, na Ebru si všichni berou sumce do 150cm a takový maso jste v životě nejedli! Tak proč by jsme si v sedmi lidech sedm sumečků z asi pětatřiceti chycených na zkoušku nevzali? A candátů jsme si vzali taky sedm, proč ne? Mi ryby jíme! A to jsme ještě dostali vynadáno, že pouštíme ty kapry, že mají super maso i takhle veliký. Jo a co se týká vázání sumce na lano, tak v čechách existuje firma, která pro tyhle účely dokonce vyrábí speciální lana na vázání sumců a podle diskuze, kterou jsem četl, je to nejšetrnější zacházení se sumci. Jo a pro vaše lepší spaní, šel zpátky do vody. Potom pro pána, kterému vadí karavany. Jó pane, za to že v tomto kempu mají karavany a pronajímají je, fakt nemůžem!
                                                                                                                                                    A na závěr, když dělám video, tak tam dám všechno jak bylo! Vystříhat to umí každý blbec a zabíjení a jezení ryb prostě k rybolovu patří, stejně jako střílení zvěře k myslivosti!!
                                                                                                                                                    Jo a až si vy chytráci půjdete koupit rybu do Tesca, protože předpokládám, že přeci někdo z vás ryby taky jí, tak se zeptejte jak s nima zacházeli, aby vám z toho nebylo špatně:)

                                                                                                                                                      NMates PB - Profil | Po 10.1.2011 12:07:23

                                                                                                                                                      To je jako na Vorlíku.

                                                                                                                                                        NEko - Profil | Po 10.1.2011 11:55:30

                                                                                                                                                        DAVISS >> ano mas pravdu , ale ja to hodnotim z pohladu rybara-divaka nie z pohladu moralky ...mne ako rybarovi to nedalo nic tie kapriky boli pekne keby boli aj ostatne rybky tak natocene tak sa da povedat ze je to pekne video, ale ukazovat zdochnute ryby to uz nie je nic zaujimave pre mna..... a prizvukujem mna to nepohorsilo len skoda mi to pride prezentovat ...my chceme akciu prutu ;)

                                                                                                                                                          NDAVISS - Profil | Po 10.1.2011 11:48:49

                                                                                                                                                          Eko >> na kuchání ryb není nic nevhodnýho. Vyvrhnout se prostě musí. Patří to nejen k rybařině. Dějou se daleko větší prasárny, je toho plnej net i televize.