S pytláctvím mají problémy i rybáři

Autor diskuse: foxxx - Profil , 19.9.2010
65 nových příspěvků od Vaší poslední návštěvy. (Začít číst od prvního z nich.)

NSOPTIK 52 - Profil | Čt 23.9.2010 17:25:09

Mrknato >> ahoj,já Ti rozumím,máš v to hodně pravdy.Asi vím,jak to myslíš.Ale tady právě schází nějaká rozumná formulace,co by stanovila,co je čí,kam nelez a na co nemakej.Jestliže toto podle mého nebude naplněno,tak budou podobné spory stále.

    Nmedvěd - Profil | Čt 23.9.2010 12:04:02

    Mrknato >> ja wohl

      NMrknato - Profil | Čt 23.9.2010 11:59:22

      medvěd >> Tak nediskutuj, ale neházej pak vinu na někoho, na koho se ti to hodit chce. Všude se pytlačí, ale nikde to nemá zásadní vliv na obsádku, pokud se na revíru hospodaří a srovnávat to s kormorány, tak to ti to teda ujelo dost.

        NMrknato - Profil | Čt 23.9.2010 11:54:37

        JM >> Ale všichni zde hovoříme jen obecně a o tom, co si myslíme, a že k diskusi je. Pokud Svaz "úkoluje" RS, tak jak může potom RS bez "úkolu" kontrolovat to, co jí zákon také ukládá? Kdo a kdy z RS ( o rybářích vůbec nemluvě) si uvědomil, že něco je RS činiti oprávněna a něco je činiti povinna, pokud se ještě jedná o úřední osobu. Podle mě RS nečiní to, co je povinna činit dle zákona.

          Nmedvěd - Profil | Čt 23.9.2010 11:50:55

          Mrknato >> opravdu se s Tebou nebudu pouštět do diskuzí.Plácej si co chceč

            NJM - Profil | Čt 23.9.2010 11:40:51

            Mrknato >> Necháme to koňovi, ten má větší hlavu. Tohle jsou věci o kterých můžu mluvit jen obecně a podle toho co si myslím.

              NMrknato - Profil | Čt 23.9.2010 11:40:39

              medvěd >> Nevím, to je pravda, ale vím, že Svitava1 je tvá oblíbená. Tak jsem to i napsal. Nebylo to tvrzení. Co když to byli čolci a mloci, co to způsobili? Pokud jsi někoho viděl, proč jsi nezavolal vaši profiRS, která má takové výsledky, že je k nezaplacení?

                NMrknato - Profil | Čt 23.9.2010 11:35:49

                JM >> Ani já tomu nerozumím, píšu jen své názory, ale nikde ta samá organizace nekontroluje činnost sama sebe. V tomto drží asi Svaz primát. Chtělo by se mi říci, že tomu pak odpovídá výsledek, realita a současná situace je asi složitější.

                  Nmedvěd - Profil | Čt 23.9.2010 11:31:32

                  Mrknato >> nevíš o čem je řeč a zase plácáš.Mluvím o tom,že část řeky dopadla hůř než po náletu kormoránů tečka.Udělali to pytláci s pytlačkama a mnohdy asi neseděli v křoví.Nechápu proč do toho pleteš Svitavu.

                    NJM - Profil | Čt 23.9.2010 11:28:35

                    Mrknato >> Já nevím co je dobře. Nerozumím tomu a tak se nebudu tvářit, že vím všechno nejlíp. Je asi pravda, že když se v případě pytláctví jedná o porušování zákona, mělo by se k tomu tak přistupovat a tak mi přijde správné, aby se tím zabývala policie a ne nějaká domobrana, čímž RS v podstatě je.

                      NMrknato - Profil | Čt 23.9.2010 11:23:44

                      JM >> Je to tak, jak říkáš. Proto mě celkem zaráží, jak zde podstatná část rybářů volá po aktivní RS, profi RS, která na skutečné lumpy, co děljí skutečnou škodu nestačí a "vybíjí" śe na těch, jejichž jednání je sice nezákonné, ale případná škoda je minimální. Stejně tak nezákonného jednání se dopouští motoristé telefonováním za jízdy, turisti chozením mimo značené ztezky, trháním borůvek pro osvěžení, kde se toto do určité míry toleruje. Průser je, že Svaz si vzal "ostrahu" za svou, ač mu to nepřísluší, z RS udělal hlídače kaprů a tím to zvadlo. To, že by RS měla dělat daleko důležitější činnost pak nikoho ani nenapadne.

                        NJM - Profil | Čt 23.9.2010 11:15:51

                        Mrknato >> Přesně tak. A bylo to krásné. Jenže, aspoň za mě, byla jiná doba a všechno se bralo tak nějak jinak. Když nás jednou chytil porybnej, tak nám dal na zadek a na rozloučenou řekl, že je už starej a že rozhodně do toho kopce u lesa už nevyleze. Tím nám dal jasně najevo, že příště máme jít na druhou stranu za ten kopec. Jenže to se ještě porybný nebál, že ho někdo někde zmlátí nebo zastřelí. A hlavně, byli jsme malí smradi ze vsi a když jsme nepytlačili na rybníku, tak jsme chodili sousedům na hrušky a na jabka a na pole na hrách a takové ty klučičí věci mého dětství.

                          NMrknato - Profil | Čt 23.9.2010 11:06:32

                          JM >> řekl bych, že tak začínala většina, ani já se za to nestydím. Dost možná mají proto rybáři, kteří tak začínali daleko lepší vztah k přírodě, než ti, co ji nevědomky likvidují, ale ryby pouští....

                            NJM - Profil | Čt 23.9.2010 11:02:36

                            medvěd >> To jsem neřekl, ale vidím v tom rozdíl. Něco jiného je krčit se s pytlačkou v křoví a prožívat si tu krásnou chvíli strachu a něco jiného je zplundrovat chovný rybník a prodat do hospod. Aspoň já v tom rozdíl vidím. Já osobně začínal s tou pytlačkou v křoví a nijak se za to nestydím.

                              NMrknato - Profil | Čt 23.9.2010 11:00:25

                              medvěd >> Na státních vodách by měl hospodařit stát a také je hlídat. Ryby, škeble, houby, borůvky, holubi, vrány to je podle mě úplně stejná záležitost. Jen nevím, že by někde vzniknul svaz houbařů, nebo borůvkářů, který by vydával povolenky na sportovní sběr..... Pokud myslíš Svitavu 1, tak to určitě hraji zatáhne z peněz MO, oni to děti vědí, že je to hodný pán.....

                                Nmedvěd - Profil | Čt 23.9.2010 10:39:15

                                JM >> jasně,malá krádež není krádež.Přál bych Ti vidět jeden úsek mé oblíbené řeky před prázninama a teď.

                                  NJM - Profil | Čt 23.9.2010 10:37:27

                                  Vždyť je to krásný, občas si něco upytlačit. Adrenalin v křoví s pytlačkou v ruce, poslouchání každého šustnutí, neříkejte, že jste to nikdy nedělali a že se vám to nelíbilo. To není jako rozvalit se v křesle s lahváčem a čekat na rybu. To je odpočinek, ale určitě ne adrenalin. Takovéhle pytláctví nezatracuju. Něco jiného je to ve velkém pro kšeft. Tam souhlasím.

                                    Nretrívr - Profil | St 22.9.2010 21:59:21

                                    tuzemak >> Tak nějak to vidím taky.

                                      Ntuzemak - Profil | St 22.9.2010 19:06:23

                                      retrívr >> ano u nás ty více barevný každý utiskuje:o)))no zavírat je za každou rybku chycenou??to by se muselo kurde kriminálů nových vystavět,ale rád bych přispěl kdyby to šlo na jejich co nejdřívější výstavbu ha hááá

                                        Nretrívr - Profil | St 22.9.2010 7:44:44

                                        Mrknato >> Pořád platí, všichni jsme si rovni, bohužel někteří jsou rovnější.

                                          NMrknato - Profil | Út 21.9.2010 23:50:05

                                          retrívr >> Nevěř, pepici můžou bejt suše i v horní, dolní, (většinou na víkendu), kde ještě nemají zaveden střídavý proud, ale vědí jak s tím vichcat...... Nebudem si ale nalhávat, že v Práglu jich je nejmíň, protože tam ho mají zaveden už léta...... Pepici si v Praze zase zavádějí pstruhy do Vltavy, protože nejsou lopaty, aby tam sypali kapry, jako všude..... A když už někde vysypou kapry, tak tam na ně můžou i ti co mají jen pstruhovku...... možná je to opačně, protože já nejsem pepik, co nechce platit ryby nějakejm vochechulím v pohraničí. Na pstruhy si kupuji pstruhovku, na kapry mimopstruhovku a brigády platím sedumset. Pro koho? No pro pepika, který si na Orlíku a spol to odečte i se supr profi ostrahou, vočkováním, MHD, muzeem a nároďákem před dělením mezi ty vobyčejné lopaty k redistribuci..... Že ty o tom nevíš? Nebo jsi popirač holorybokaustu?

                                            Nretrívr - Profil | Út 21.9.2010 23:24:18

                                            Mrknato >> Já Ti pořád nevím přesně, kdo to jsou ti Pepíci.Někdo mi kdysi vysvětloval, že to jsou " pražáci".Já tomu ale nechci věřit.

                                              NMrknato - Profil | Út 21.9.2010 23:13:36

                                              SOPTIK 52 >> Pytlačit a krást jsou dva různé pojmy, protože kradeš něco, co je někoho, ale ryba je věc ničí. Dekrety, BP považuji za hodně slabý "mandát", než aby se o přivlastnění ryb, malin, hub, klestí, včel, ze společného, se mohlo hovořit o krádeži...... Za krádež to považují pepici, co si šušní "své" kapry do "svých" revírů, ale právě na tom je hodně moc divného a za větší problém se zákonem bych považoval spíše toto, než nahození "pytlačky"....

                                                Nretrívr - Profil | Út 21.9.2010 23:01:31

                                                tuzemak >> Jo víme, jen mám trochu strach z toho útisku.Víš trochu se bojím, abych ty méně přispůsobivé a více opálené nediskriminoval. To bi mě mrzelo.Víš, když si chytí rybku jsem rád.Škoda, že je za to nezavřou jako ty méně opálené.

                                                  Ntuzemak - Profil | Út 21.9.2010 19:15:08

                                                  retrívr >> přesně moja řeč,kdo má zájem pracovat dostává ránu za ranou,jo cigáni se tu u nás mají,každý cigán když se narodí má už částečný invalidní důchod,já bych je nahnal tam kam patří......

                                                    NSOPTIK 52 - Profil | Po 20.9.2010 17:26:40

                                                    toto téma není tak ani o lidech,ale o zákonech,jak je jejich porušování kvali´fikováno a o důsledcích,při jejich porušení.Jestliže to budu brát stále jako přestupek,tak se bude pytlačit stále.Ale proč říkat pytlačit.Naučme se už konečně říkat krást.A jak donutit zloděje,aby nekradli???,jedině výškou postihu.Nějaká pokuta v řádech několik stovek,či tisícovek,odradí tak normal.pytláka,který se jde jen kolikrát opravdu zachytat,třeba i něco přílepšit.Ale ti,co toto dělají jako obživu pro sebe,tak ty ty tresty můžou jen pobavit.

                                                      Nyvana - Profil | Po 20.9.2010 7:37:36

                                                      metal >> Sleduju,ale právě,že těch kaprařů je nejvíc a po pravdě,kdo bivakuje?Kapraři.Jo jede s nima třeba vláčkař,nebo to dělá jako já.hodinky vláčí a potom třeba vezme feedr.Kapr je vlastně všude.Tady je to jenom v lidech a o lidech.

                                                        Nbrach - Profil | Po 20.9.2010 7:21:14

                                                        metal >>
                                                        A není to tak?
                                                        Vzhledem k poměru rybářů, chytajících kapry a rybáři, chytajícími jiné ryby, jinými způsoby.

                                                          Nmetal - Profil | Po 20.9.2010 7:16:18

                                                          brach >> jakože nejhroší u vody jsou jen kapraři, dělají největší bordel, hluk, co nesežerou, prodaji do soukromáku a tak ...........

                                                            Nbrach - Profil | Po 20.9.2010 7:13:58

                                                            metal >>
                                                            Konkrétně o co - smím-li se zeptat.

                                                              Nmetal - Profil | Po 20.9.2010 7:10:34

                                                              brach >> já tomu neveřím, protože takto sám chytám a vím co jiní rybáři dokážou, ale tady jde o něco jiného .............

                                                                Nbrach - Profil | Po 20.9.2010 7:08:43

                                                                metal >>
                                                                Nejhorší je tomu uvěřit. Pokud tomu věříš, je to pravda....

                                                                  Nmetal - Profil | Po 20.9.2010 7:04:11

                                                                  yvana >> Ale sleduješ to jo ?? kdo chytá jen kapry tak je furt ten nejhorší .........

                                                                    Nyvana - Profil | Po 20.9.2010 7:01:14

                                                                    metal >> Musíš se maskovat.To víš kaprů je nejvíc a nejlíp se prodávají do hospod.Rybníky-chovné zase kapři,tak není moc velký výběr:-))

                                                                      Nmetal - Profil | Po 20.9.2010 6:56:38

                                                                      TAV >> No jo zase jenom kapraři, jsou to nejhorší rybáři pod sluncem .......

                                                                        Nšedý pes - Profil | Ne 19.9.2010 22:45:37

                                                                        Damillo >> to vím :-))) Dík.

                                                                          NP!F - Profil | Ne 19.9.2010 22:38:38

                                                                          šedý pes >> to je celkom fuk ci je to kaprar alebo sumciar, muskar ci privlaciar. Pruser je v tom ze napriek tomu ze u nas je to stale kvalifikovane ako trestny cin pytliactva je nam to prd platne, skratka to nikto nekontroluje. Tych par ludi ktori su ako dobrovolna RS to skratka nema sancu a pravdepodobne vacsina z nich ani chut vsetko stihat. Tento rok mam k dnesnemu dnu 149 dochadzok k vode. Mal som jednu kontrolu. Ta bola na strkovisku v strede mesta kde boli s policiou a kontrolovali o 00:10 ci ma kazdy zapisany novy datum. K comu je takato RS? Keby som chcel tak beriem kazdu rybu co chytim a nic by som z toho nemal. Lebo to nikto nekontroluje. Bud to dostane na krk policia, alebo sa spravi nejaky iny statny organ alebo to bude ako doteraz. Co znamena na nic. Kolko by bolo denne vylupeni bank keby nebola pre lupicov ziadna potencionalna hrozba? Pokial sa ten pytliak - a je fuk ci je to ten ktory ma sport z toho ze chyta bez povolenky a viac menej spravi nulovu skodu, alebo ten co ma povolenku a mysli si o sebe ze je spravny rybar a robi skody obrovske, nema coho obavat, tak to robit bude. Pokial bude pomerne vysoka sanca ze ho kvoli tomu zavru, kolko z nich to riskne? Asi tolko ako tych co vykradaju banky...

                                                                            NTAV - Profil | Ne 19.9.2010 22:38:04

                                                                            metal >> Zase někdo káže vodu a pije víno. Jak typické.

                                                                              NDamillo - Profil | Ne 19.9.2010 22:37:44

                                                                              šedý pes >> ok, máš recht :-)

                                                                                Nšedý pes - Profil | Ne 19.9.2010 22:34:31

                                                                                Damillo >> pokud myslíš vydru jako živočicha, je to její přirozenost a patří, narozdíl od kormorána , do naší přírody, pro rybáře plati pravidla. I pro kapraře.

                                                                                  Nmay - Profil | Ne 19.9.2010 22:34:23

                                                                                  Pytláctví dříve druh obživy, dnes kšeft.Pytláctví bylo ,je a bude.Kapraři,sumcaři pytláci ????Proč???není chyba někde jinde.Člověk kterej bude chtít pytlačit a krást to udělá stejně i kdyby zákony byly ze zlata.Tohle je v lidech a dnešní doba tomu jen nahrává.Republika rozkradená a pytláctví to je jen miniaturní kapička v moři zlodějny co se dnes děje.

                                                                                    NDamillo - Profil | Ne 19.9.2010 22:26:36

                                                                                    šedý pes >> myslíš třeba Vydru????

                                                                                      Nšedý pes - Profil | Ne 19.9.2010 22:25:30

                                                                                      metal >> udělal jsem to jednou, v mé kaprařské éře a dodnes toho lituji. Nikdy jsem se tím nechlubil, jako někteří.

                                                                                        NDamillo - Profil | Ne 19.9.2010 22:22:47

                                                                                        Mates PB >> Ale no tak, házet je všechny do jednoho pytle...

                                                                                          Nyvana - Profil | Ne 19.9.2010 22:22:27

                                                                                          Mates PB >> No Matýsku zatím co jsem poznala,tak byli moc fajn,ale znám jednu partičku ta se napije a hlavně kouří do toho trávu,to je potom pohled,že tam radši nejdu okolo ani chytat.

                                                                                            NMates PB - Profil | Ne 19.9.2010 22:16:04

                                                                                            yvana >> Jo, jen si nemysli, mladý jsou pěkný svině....

                                                                                              Nmetal - Profil | Ne 19.9.2010 22:01:23

                                                                                              šedý pes >> jenom kaprař loví mimo stanovenou dobu?? ty jsi to dělal taky ......

                                                                                                Nšedý pes - Profil | Ne 19.9.2010 21:59:15

                                                                                                foxxx - >> pytlák je i kaprař, co loví mimo stanovenou denní dobu lovu.

                                                                                                  Nyvana - Profil | Ne 19.9.2010 21:55:09

                                                                                                  retrívr >> No to je fakt,že nás hodí do jednoho pytle,ale týká se to i střední generace.Myslím,že ty mladší už jsou rozumný.

                                                                                                    Nretrívr - Profil | Ne 19.9.2010 21:45:38

                                                                                                    yvana >> To je snad bez komentáře.Mrzí mne, že seto týká většinou starší generace, Tebe jistě taky.Pak nás dříve nerozené hodí do jednoho pytle.Uhlídat ale všechno určitě nejde.

                                                                                                      Nyvana - Profil | Ne 19.9.2010 21:41:58

                                                                                                      retrívr >> No tady v článku dělají,že chytli několik pytláků,ale když ti potom tady kluk kterému je 15roků napíše,že seděl u vody a vedle chlapi tahali jednoho násaďáka za druhým a všechno brali a on to pouštěl tak mu ještě vynadají,kde teda jsme.Potom co takový kluk se přiučí?

                                                                                                        NDamillo - Profil | Ne 19.9.2010 21:41:27

                                                                                                        yvana >> Možná z toho mají ten "správný pocit" dobře vykonané práce pro sebe, nebo pro rodinu. Vždyť oni mají rybu = maso zadara, kdežto jiní si zaplatí povolenku. Je to smutné, bohužel je to tak

                                                                                                          Nretrívr - Profil | Ne 19.9.2010 21:37:53

                                                                                                          yvana >> To je jasný. Znám ale něklik vod, kde se dávají větší až velké ryby.Ale jsou na to zvyklí po celý rok, tak proč ne ve velkém.Co s tím dělají bůh suď.

                                                                                                            Nyvana - Profil | Ne 19.9.2010 21:35:05

                                                                                                            retrívr >> No co můžou mít z ryby která měří 30-35cm,to nepochopím.Mě to stačilo u nás po povodních lidi to vozili loděma v pytli.

                                                                                                              Nretrívr - Profil | Ne 19.9.2010 21:32:43

                                                                                                              yvana >> To máš taky určitě pravdu. O nasazování přece ví pár lidí z MO a jejich kamarádi.Jsou to stále se opakující rituály.Mě by to ani nebavilo jít se hojit na ještě priblblé rybě.Proto přeci ryby nechytám.Ale určitě v těchto okamžicích je odneseno nejvíce ryb.

                                                                                                                Nyvana - Profil | Ne 19.9.2010 21:26:23

                                                                                                                retrívr >> Víš tady píšou pytláci a jak jsem pochopila,tak jsou to lidi co nevlastní rybářský lístek ani povolenku.Jsou,ale i ti co mají oboje a pytlačí ještě víc.Stačí se podívat kolem sebe.Nevím jak se to dozví,že se dává do vody násada ryb a vidíš ten cvrkot.Cpou to do batohů,honem domů a znova k vodě,tohle je možná horší než že si upytlačí jednu rybu.

                                                                                                                  Nretrívr - Profil | Ne 19.9.2010 21:11:19

                                                                                                                  Miky26 >> Je to bohužel tak.Já se jim často ani nedivím.

                                                                                                                    NMiky26 - Profil | Ne 19.9.2010 21:08:54

                                                                                                                    Náš zákon pytlačení ošetřoval velmi dobře, chyba je jinde.Ještě nedávno bylo pytlačení trestný čin.Teď je to opět jen přestupek.Naše legislativa raději udélá ústupek než by měla další náklady s pytláky.
                                                                                                                    Pokud by byla profesionální rybářská a lesní policie nemuselo by se tohle vůbec řešit.Když může bejt městská proč by nemohla bejt lesní a rybářská.Je to lepší než stávající parta lidí co to dělá zadarmo a když vidí partu ukrajinců tak radši veme nohy na ramena.

                                                                                                                      Nretrívr - Profil | Ne 19.9.2010 20:33:17

                                                                                                                      tuzemak >> Ano o tom mluvím, nejsi sám, znám hodně takových lidí.Mě přijde, že o lidi , kteří se dovedou o sebe postarat není zájem a jsou jim systematicky zhoršovány podmínky.Kvete černota a podpora lemplů a těch "jiných " našich spoluobčanů.

                                                                                                                        Ntuzemak - Profil | Ne 19.9.2010 20:29:11

                                                                                                                        retrívr >> ano v tom máš pravdu,díky legislativní buzeraci sem praštil ze soukromničením,raději sem se nechal opět zaměstnat,člověk který chce pracovat sám na svoje triko má u nás snad ty nejhorší podmínky v Evropě.

                                                                                                                          Nretrívr - Profil | Ne 19.9.2010 20:26:07

                                                                                                                          tuzemak >> To platí nejen v rybařině.Nejhorší je dělat něco legálně, tak se na Tobě legislativa vyřádí.

                                                                                                                            Ntuzemak - Profil | Ne 19.9.2010 20:23:35

                                                                                                                            retrívr - 19.9.2010 20:12:22 >bohužel a slušný rybář musí tomuto zvěrstvu >přihlížet.

                                                                                                                              Nretrívr - Profil | Ne 19.9.2010 20:12:22

                                                                                                                              tuzemak >> Ano zákony to neskutečně umožňují.Souhlas.

                                                                                                                                Ntuzemak - Profil | Ne 19.9.2010 20:09:28

                                                                                                                                bohužel náš zákon je na pytláctví jako nikde jinde ve světě tak směšný,že se pytlačit vyplácí,tak ztoho dělají byznys.

                                                                                                                                  Nyvana - Profil | Ne 19.9.2010 20:01:35

                                                                                                                                  Pytláci byli,jsou a budou.Dřív se pytlačilo,aby měli kolikrát co jíst,teď se pytlačí ve velkém a bude to jenom horší.